*غزل قاصدک*

به جای نفرین به تاریکی ؛ شمعی بیفروزیم

*غزل قاصدک*

به جای نفرین به تاریکی ؛ شمعی بیفروزیم

کهنه فروش....

 

 

  کهنه فروش داد میزنه: 

...  

    

 

چراغ شکسته می خرم

...  

    

 

کفشای پاره می خرم

...  

   

  

اسباب کهنه می خرم

...  

   

  

بی اختیار داد میزنم:

...  

    

 

کهنه فروش .. کهنه فروش... 

... 

 

 

یه دل خسته می خری؟ 

... 

 

 

قـلب شکسته می خری؟ 

...  

 

 

 

 

 

   

نظرات 6 + ارسال نظر
مهر شنبه 19 بهمن 1387 ساعت 21:45 http://Doayam.blogsky.com

سلام! قلب شکسته را خدا میخرد و زود مثل اولش درست میکند و تحویل میدهد بدون هیچ دست مزدی.... دلت شاد!

س ا غ ر یکشنبه 20 بهمن 1387 ساعت 00:32 http://bazmeallast.blogfa.com

امشب ای ماه به درد دل من تسکینی

آخر ای ماه تو همدرد من مسکینی

کاهش جان تو من دارم و من میدانم

که تو از دوری خورشید چه ها میبینی

تو هم ای بادیه پیمای محبت چون من

سر راحت ننهادی به سر بالینی

هر شب از حسرت ماهی من ویک دامن اشک

تو هم ا دامن مهتاب پر از پروینی

همه در چشمه ی مهتاب غم از دل شویند

..............

س ا غ ر یکشنبه 20 بهمن 1387 ساعت 00:36 http://bazmeallast.blogfa.com

بیا ببین که زغم روز وشب قرارم نیست

کسی انیس به جز چشم اشکبارم نیست

به رنگ لاله خونین وداغ او سوگند

جز اشک سرخ غم و قلب داغدارم نیست


************************************


ای دل ت را شکسته تر از این خواهم.....

سلام..ازبابت حضورت درغزل قاصدک ممنون..
تو این وادی هرچه بیشتردلت شکسته باشه خریدارش بهتره..

هرکه دراین بزم مقرب تراست

جام بلا بیشترش می دهند


بازم پیش مابیا

یـــاعـــلــــی مـــدد:قاصدک

س ا غ ر یکشنبه 20 بهمن 1387 ساعت 00:36 http://bazmeallast.blogfa.com

باز در وسعت بی مرز دلم تنهایم

باز آیینه ی غم های هزار آوایم


باز موضوع غم انگیز قصه شدم

به شکل حزن انگیزی افسرده ام....به دنبال آیه ی روشنی که

نجات ببخشد میگردم....

دل افسرده ام در پنجه خون ریز افکار پریشان گرفتار

شده ...اسیر آشنا ترین واژه غربتم...غم....

ح.ب دوشنبه 28 بهمن 1387 ساعت 23:03

این چیزایی که می خواید به کهنه فروش بدید
مشتریای بهتری هم داره

سلام..آدرس نداری تا بهت جواب بدم..
پس تا آدرستو بفرستی باجواب بالایی کنار بیا..ممنون از حضورت..بازم بیا

آفتابگردون شنبه 3 اسفند 1387 ساعت 21:06

سلام.
ممنون از نصیحت قشنگتون.نمیدونم چرا گریه م گرفت وقتی به عمق سخن استادتون فکر کردم.
خدا منو ببخشه.
خدا همه مونو ببخشه...
اما دلم خیلی پره...خداکنه به زبونم نیاد...
خدا کنه....
بازم ممنون از نظر و حضورت زیبایت.نظرو خودم برداشتم.اومدم پی نوشت ها رو بردارم تا زیاد مسئله شخصی نشه.نظر قشنگ شما رو دیدم دودل شدم.شاید دوستان چون شما گلی بخوان با حرفاشون ارومم کنن...
بازم ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد