*غزل قاصدک*

به جای نفرین به تاریکی ؛ شمعی بیفروزیم

*غزل قاصدک*

به جای نفرین به تاریکی ؛ شمعی بیفروزیم

روزهای بـارونـی....

 

 توی روزها وشبهایی که دلواپسی ونگران ، شعره که بدادت میرسه.. 

 وقتی حالتو نمیتونی برای کسی توصیف کنی دوست داری زیر لب زمزمه کنی:... 

 

 

یـه روز دلم گـرفته بـود ، مثل روزای بارونی
 

از اون هواها که خودت،حال وهواشو میدونی
 

 

اگـه بشه با واژه ها  حـالـمو تعریف بکنم
 

تو هم منو شعر منو با همه حست میخونی
 

 

یه حالی داشتم که نگو،یه حالی داشتم که نپرس
 

یه تیکه از روحمو من ،جایی گذاشتم که نپرس
 

 

یه جایی که میگردم و دوباره پیداش میکنم
 

حتی اگه کویر باشه ، بهشت دنیاش میکنم
 

 

اسم قشنگ شهرمو ، تو می دونی چی میذارم
 

دونه دونه کوچه هاشو،به اسمای کی میذارم
 

 

آخـه تـو هـم مثل منی ، مثـل دلای ایــرونی
 

وقتی هوا ابری میشه،حال وهوامو میدونی 

 

یه حالی داشتم که نـگـو 

 

یه حالی داشتم که نپرس  

 ...

 شاعر(محمدعلی بهمنی)هنوززنگ صدای مرحوم(ناصرعبداللهی)توگوشمه که میخوند:یه حالی داشتم که نگو.. 

باتشکرازhttp://mehrazmusic.persianblog.ir  که نام شاعر را یادآورشدند...

یاعلی مدد

   

نظرات 2 + ارسال نظر
س ا غ ر سه‌شنبه 22 بهمن 1387 ساعت 12:31 http://bazmeallast.blogfa.com

یـه روز دلم گـرفته بـود ، مثل روزای بارونی


از اون هواها که خودت،حال وهواشو میدونی

خدا رحمتشون کنه مرحوم ناصر عبداللهی...واقعا بی نظیر بودن....

قصه‌های من چهارشنبه 23 بهمن 1387 ساعت 13:29 http://mehrazmusic.persianblog.ir

سلام.
" محمدعلی بهمنی" ـ استاد بزرگِ غزلِ معاصر ـ ترانه‌سرای این ترانه‌س.

(چند روزیه که آپم!)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد