*غزل قاصدک*

به جای نفرین به تاریکی ؛ شمعی بیفروزیم

*غزل قاصدک*

به جای نفرین به تاریکی ؛ شمعی بیفروزیم

یامحمـّد بار دیگر از حرا بیرون بیا...

 

(یامحمـّد بار دیگر از حرا بیرون بیا پیغمبری کن)  

 

ایام رحلت بزرگ معماران هدایت انسانها،خاتم الانبیاءحضرت رسول اکرم(ص) 

 

کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع)  

 

و نگین انگشتری کشور شیعه،علی بن موسی الرضا(ع) 

 

را به عموم دلدادگان نبوت وامامت تسلیت وتعزیت عرض مینمایم.*قاصدک*.

 

 بفرست مدام بر محمـّـد صـلـوات... 

  

یـا مـحـمـّـد (ص)  

 

ای غروب خسته گان غار حرایت یامحـمـّد(ص)

 

ای بگوش قرنها بانگ رسایت یامحـمـّد(ص)

 

ای صبا افتاده بر گرد سرایت یامحـمـّد(ص)

 

ای تمام انبیاء مدحت سرایت یا محـمـّد(ص)

 

ای رسولانت پیمبر،ای سفیر حی داور

 

ای توما را یار ویاور،بازهم بانگی برآور

 

باخروش دیگری،دریاب امـّت را محـمـّد(ص)

 

ای درون قلبها، بار دگر روشنگری کن

 

امـّت گم کرده راه خویشتن را رهبری کن

 

بار دیگر از حـرا بیرون بیا پیغمبری کن

 

هستی طوفانی اندیشه ها را رهبری کن

 

بارشی ای ابر رحمت،غــّرشی ای بحرغیرت

 

دورگردیدند امت،ازتو و قرآن وعترت

 

 پاره ای کن عیب ما،نزدیکـتر از ما محـمـّد(ص)

 ...  

 خواهی که فرستند برایت برکات   بفرست مدام بر محمد صلوات 

 

یتیم آمده ام مولا،مانده ام،پناهم ده     مگریتیم نبودی خدا پناهت داد 

  ...  

 یاکریمه اهل بیت،یا حسن بن علی(ع) 

 

...یاوجیهأعندالله،اشفع لنا عندالله...  

 

پ.ن. مولای من ببخش!.اینقدر دردنیای پرغوغای پوچ خود غوطه ورم که دستهایم تهی ست ازتحفه ای به محضرتان.. 

 

اولیاء گرچه ندارند ، نیازی به غلام      لیک من اهل نیازم ، که غلام حسنم 

 

دوست میدارمش،ای دوست،به مولاسوگند    یاعلی گفته ام و محو مقام حسنم

 

السلام علیک یاحسن ابن علی(ع)

 یا علی ابن موسی الرضا(ع) 

  

 

یا ضامن آهو

  

  

یـا ضـامـن آهــو

  

عــده ای حـج اغـنـیـا رفـتـنـد   با هیاهو و پـُـرصدا رفـتـنـد 

 

عـده ای بی بضاعت از آن حـج   خسته دل جانب رضارفتند   

 

... 

 

ما که در سر هوای حج داریم   ازخدا خواهش فرج داریم 

 

گـرمُـیـسـرنگشت رفـتن حج    حـرم ثـامن الحـجـج داریم 

 

 

التماس دعا  ..  یاعلی مدد  

نظرات 14 + ارسال نظر
آفتابگردون دوشنبه 5 اسفند 1387 ساعت 18:52

سلام
منم به نوبه ی خودم تسلیت میگم و آرزو میکنم بتونیم جز و ادامه دهنگان راهشون باشیم....
من قبلا جسارت کردم و شما رو با نام غزل قاصدک لینک کردم.ببخشید اگه اجازه نگرفتم...
علی علی

سلام و ممنون از لطف بی دریغت...شماصاحب اختیارید.!!
متقابلا آفتابگردون لینک میشود..یاعلی مدد

سوسن سه‌شنبه 6 اسفند 1387 ساعت 01:47 http://sogandenik.blogfa.com

سلام به عاشقان اهل بیت رحلت پیامبر (ص ) و شهادت امام حسن مجتبی ( ع ) تسلیت میگویم

آه از مـصیـبـت حـَـسـن و حـال مـضـطـرش
اَحـشــای پــاره پــاره و، قــلــب مــکــدرش


آن دردها کـه در دل غـمگین نهفتـه داشـت

و آن زهــرهـا کـه در جـگــر افـروخـت آذرش



آن طـعـنـه‌ها کـه خورد ز دشمـن به زندگی
و آن تـیـرهـا کــه زد پـس مـردن بـه پـیکرش


یـک لـحظه ساغرش نشد از خون دل تهی

بــعــد شـهـــادت پـــــدر و فـــوت مــــادرش


الله اکـبـر از لــب آبـــی کــه نـیــمــه شـب

نـوشــیــد و سـر زد از جــگــر الله اکــبــرش


ز الـمـاس سوده، رنگ زمرد گـرفت، سیـم

یـاقـوت کرد جـَزع و چـو بــیـجـاده، گـوهـرش


آهـی کـشید و طشت طلب کرد و خون دل

در طـشت ریــخـت نـزد ستـمدیده خواهرش


زینب چو دید طشت پر از خون، فغان کشید

گـویـی بـه خـاطـر آمـد از آن طـشت دیگـرش


چـنـدان کـشیده آه کــه آتـش گـرفـت چـرخ

چندان گریست خون که گذشت آب از سرش


سلام.ضمن عرض تسلیت این ایام حزن انگیز به حضورتان
تشکرمیکنم ازحضورقابل تأمل تان درقاصدک وارسال آن شعرزیبا درغم امام حسن(ع)
درمظلومیت وغربت مولا همین بس که حقیرهم به یک سلام خالی درپست مربوطه بسنده کرده بودم.!.پیام زیبای شما که رسیدازخودم شرم کردم..
یعنی میشه اینقدر در دنیای خود غوطه وربود که.....؟؟!!
به هرحال پس ازتلنگرشمافقط تونستم به پست مربوط به تسلیت این ایام اضافه کنم که:
اولیاءگرچه ندارند نیازی به غلام
لیک من اهل نیازم که غلام حسنم

دوست میدارمش ای دوست،به مولاسوگند
یاعلی گفته ام و محو مقام حسنم

امیدکه درزیرسایه لطف مولا همواره موفق ومویدباشید...یاعلی مدد

عب سه‌شنبه 6 اسفند 1387 ساعت 15:50 http://301040.blogsky.com

نوازش بی منت؟

سلام دوست بی نشان.!!!
بله .! نوازش بی منت!!!آخه ما آدما تو این دنیای پرغوغای دلفریب همه کارمون با منـّـتـه..!!.نظر من اینه شما رو نمیدونم.!!
با این وجود بنا به تکرار این سؤال از دوستان تغییر نام میدهم.!!
بازم پیش ما بیا.!!
منتظرنوازشهای بامنت وبی منت شما هستم!!.یاعلی مدد

فاطمه سه‌شنبه 6 اسفند 1387 ساعت 17:45 http://www.omresokhteh.blogfa.com

وقت سحرازغصه نجاتم دادند
درظلمت شب اب نجاتم دادند
نورغلبه برظلماتم دادند
ایینه ذکرصلواتم دادند.
سلام دوست عزیزم
ممنون که به کلبه ام سرزدین
باافتخارمیخوام لینکتون کنم.
این ایاموهم تسلیت میگم.
ماناباشی یاحق.

ممنون از لطف ونوازشتون...
انشاالله که لایق این همه مهر ومحبت باشم...
سعادتی ست آشنایی باشما دوستان دل آگاه...
متقابلا،شما هم درقاصدک لینک میشوید. البته:
سحرگاهان که درخوابید..ترا من لینک خواهم کرد..!!!

مهدی=-=-دفتر عشق سه‌شنبه 6 اسفند 1387 ساعت 21:07 http://www.daftareshghe.blogsky.com/

سلام دوست گلم خوبی؟
دفتر عشق به روز شد
منتظر حضور سبزت در دفتر عشق هستم
برقرار باشی و سبز[قلب][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
چه کسی فهمید درد دلم را در آن شب بارانی!
چه کسی دید اشکهای مرا در زیر قطره های باران!
چه کسی شنید صدای ناله دلم را ، چه کسی حس کرد سردی دستهایم را!
هیچکس نبود در آنجا ، من بودم و یک دل تنها !
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]

ممنون آقامهدی...
اومدم و دیدم ..شعر قشنگی بود.موفق باشی..
بما بیشترسربزن..یاعلی مدد

سمانه چهارشنبه 7 اسفند 1387 ساعت 02:07 http://roz-siah.blogfa.com

سلام بر دوست بزرگوارم
امیدوارم همیشه موفق وسلامت باشید...
منم این ایام رو به شما وهمه دوستان وبلاگی تسلیت عرض میکنم والتماس دعا...
راستی مطالبم رو بردارید مشکلی نیست هرکدومشو خواستین بگذارید تو وبلاگ ...چاکرتونم هستیم دربست ...امری دیگه باشه درخدمتیم...
بازم بهمون سربزنید خوشحال میشیم

سلام ..ممنون از این همه لطف وسخاوت.!!
شرمنده کردید...انشاالله دروقت مقتضی البته باذکرمأخذ استفاده خواهدشد..
قاصدک را از نوازش هایتان بی بهره نسازید..
موفق ومؤید باشید...یاعلی مدد

سودابه چهارشنبه 7 اسفند 1387 ساعت 08:43 http://sangesabor.blogfa.com


سلام قاصدک خوب و مومن

ممنون از حضور همیشگی و صمیمانت وابراز لطفت

منم مجددا تسلیت میگم و ارزومندم که در این ایام بهره ی کامل و معنوی رو ببریم

همیشه سلامت و شاد باشید

سلام و ممنون از ابراز لطف دائمت..!!
دعا کن که سخت محتاجم به دعا...
یاعلی مدد

اصغر عظیمی مهر چهارشنبه 7 اسفند 1387 ساعت 09:56

سلام شعر برای اهل بیت زیاد دارم ! علی الحساب این رباعی ام را برای حضرت عباس تقدیم شما می کنم !

فقدان تو پشت ماه را می شکند
قطعا دل پادشاه را می شکند
وقتی که علمدار بیفتد از پا
دشمن کمر سپاه را می شکند

سلام وممنون از حضورت.
تشکرویژه دارم از شما استاد محترم بابت ابرازمحبتتان..
اجرتون با اباالفضل العباس(ع)..یاعلی مدد

سیدمحمدرضاهاشمی زا ده چهارشنبه 7 اسفند 1387 ساعت 11:22 http://sheredashti.blogfa.com

گرانمایه دوست صمیمی ومحترم قاصدک
شعرهایتان از نظر وزن وقافیه خوبند اما مضون وتعابیر باید تازه تر باشد...شعر باید غزل یا مثنوی یا غزل مثنوی باشد..شکل وساختا این شعر به هیچکدام شباهت نداشت...شاید یک نوع نو آوری فرمودید...که آنهم قایده مخصوص بخود دارد
...................
رحلت پیامبر اکرم ص..شهادت امام حسن مجتبی ع.وشهادت امام رضآ ع
را بشما بزرگوار رهرو راستین آن بزرگان تسلیت میگویم. امیدوارم
.در دنیا از زیارت ودر آخرت از شفاعت آن بزرگواران برخور دار شویم
.....................
یار وفـــــــا داری وهمــــــکار من
قاصدک..شمع شب تـــــار من
در دل شب خوشه ی پروین تویی
شور ترین نغمه ی شیرین تویی
در همه جا ذکر خـــــدا بر لبـــــت
زمزمه ی عشق بـــــود هر شبت
یار وفـــــــا داری وهمســـــــنگرم
روح نوازی تو وجان پــــــــــــــرورم
همدم فرهنگی دلتنــــــــــــگ من
همدل وهمسایه وهمــــرنگ من
در همه جا عشق وامیـــــد منی
لاله ای و یاس سپـــــــــــید منی
آینـــه ای مثل گـــــل سا ده ای.
در چمنــــــی بلبــــــل آزا ده ای
لطف خــــــدا نور بتولــــــــت کنـد
خادمــــی خویش قبولــــت کنـد
یار عــــــزیز دل تنــــــــــهای من.
همدم تنهــــایی شبـــــهای من
رحلت احمـــــد بشـــــما تسلیت
داغ محـــــــــمــــد بشما تسلیت
داغ حسن نور دوچشــــم رسول
داغ رضــــــا میوه ی قلب بتـــــول
جمله ی انوار خـــــــــــــدا وندیند
روز جزا....باعــــث خرسنـــــدیند
منبع الطـــــــاف وکرامـــــت شدند
شافع ما روز قیـــــــــا مـــت شدند.....هاشمی زا ده

سلام وممنون از ارسال شعر پرمحتوایتان..
نمیدونم چرا فکر میکنم اشتباهی رخ داده...اخه شعری که نقدفرمودید اثر بنده نیست!!.انشاالله باردیگرکه تشریف آوردید بر روی واگویه های دل کلیک کنید متوجه میشوید..به هرحال ممنون از زحمتتون.یاعلی مدد

عب چهارشنبه 7 اسفند 1387 ساعت 19:05 http://301040.blogsky.com

بی منت بودن رو دوست دارم!

سلام . خوبی.؟!.جات خالیه امشب عزاداری آقا امام رضا(ع)..
پاریس چطوره؟!.سلام برسون.یاعلی مدد

پیام چهارشنبه 7 اسفند 1387 ساعت 21:55 http://payam197.blogfa.com

سلام


خوبی

ممنون از لطفت

با اجازه چند تا از عکسهایت رو برداشتم


وبلاگت لینک شد


موفق باشی

به امیدظهور

سلام .ممنون از نوازشت..متقابلا شماهم لینک میشوید..
عکسها هم قابل نداره..عکس برا دیدنه .!.چه فرق داره اینجا یا اونجا؟!!
یاعلی مدد

پیام چهارشنبه 7 اسفند 1387 ساعت 21:59 http://payam197.blogfa.com

البته خود سیاست نه تنها بد نیست بلکه خوب هست

اگر سیاست رو نشناسیم حق و باطل رو تشخیص نمیدهیم

جنگهای علی ع و همه حرکتهای امامان و...سیاسی هست

...

سیاسی بازی کاری بدی هست نه سیاست

موفق باشی

به امیدظهور

آقاپیام منظورم از سیاست چیزدیگری بود
الحمدلله در ایران ما سیاست معنای دیگری با دنیا دارد.منم میدونم برا تمییزدادن حق وباطل باید سیاست راشناخت..منظورم این بود خدای نکرده آلوده سیاست نشوی واز لطافت ودلپاکیت به نفع جریان خاصی بهره برداری نشه.!!.سربسته گفتم باقیشوخودت میدونی!!!
نخواستی بگاز تا ته این اتوبان سیاست را!!!!
یاعلی مدد

سمانه چهارشنبه 7 اسفند 1387 ساعت 22:25 http://roz-siah.blogfa.com

سلام بر دوست بزرگوار ...
من شما رو لینک کردم وانشاالله هروقت بتونم یه سری به شما میزنم...
موفق وسلامت باشید والتماس دعا

سلام.ممنون ازنوازشتون.بزرگواری برازنده شماست..
بارها گفته ام:باعث افتخارمن است که با عزیزان دل آگاهی چون شما دراین دنیای مجازی آشنا شدم..باافتخار لینک تون کردم...یاعلی مدد

محسن پنج‌شنبه 8 اسفند 1387 ساعت 02:04 http://sayeh-roshan666.blogfa.com

وقتی پروانه عشق در تاری بیفتد که عنکبوتش سیر باشد
تازه قصه ی زندگی آغاز شده زیرا دیگر نه میتواند پرواز کند نه بمیرد...

[قلب][گل][قلب]()×،^%$#@![قلب][گل][قلب]()×،^%$#@!
[قلب][گل][قلب]()×،^%$#@![قلب][گل][قلب]()×،^%$#@!
[قلب][گل][قلب]()×،^%$#@![قلب][گل][قلب]()×،^%$#@!
[قلب][گل][قلب]()×،^%$#@![قلب][گل][قلب]()×،^%$#@!
[قلب][گل][قلب]()×،^%$#@![قلب][گل][قلب]()×،^%$#@!
[قلب][گل][قلب]()×،^%$#@![قلب][گل][قلب]()×،^%$#@!
زمزمه هایی در سکوت شب به روز شد

منتظر حضور گرمت هستم [گل][قلب]



با لینک موافقی؟

سلام.ممنون ازحضورت...
اگر شماطالبی بدم نمیاد یه دوست جدیدداشته باشم..یاعلی مدد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد