*غزل قاصدک*

به جای نفرین به تاریکی ؛ شمعی بیفروزیم

*غزل قاصدک*

به جای نفرین به تاریکی ؛ شمعی بیفروزیم

جمعه های پایانی...

اَللّهُمَّ اغفِرِالمُسلِمینَ وَالمُسلِمات

*باز جمعه و باز بیقراری*

واین بار جمعهء آخر سال و یاد از دست رفته گان.

به ایرانی و مسلمان بودن خود افتخار میکنم چرا که دین و آیین مان حتی در شادیها هم

از بزرگان ویشکسوتانی که حقی بر گردنمان داشته و اکنون روی درنقاب خاک کشیده اند

 غافل نبوده و نیست...در این جمعهء آخر سال برای جمله اموات و اسیران خاک ،پدران و

مادرانمان از درگاه حضرت حق طلب بخشایش و غفران مینمایم. قاصدک.

اَللّهُمَّ اغفِرِالمُؤمِنین وَالمؤمنات  

 

  

 

 (جمعه هام نذر قدمهای مولای مهربانی ست)

  

 بی روی تو ای ماه مرا عیــــــد نباشد

 

چون روز که می روید وخورشید نباشد...بی روی تو ای ماه مرا عیـد نباشد

   

وقتی تو نباشی چه تفاوت کند ای گل...گر سرو نـَروید به چمن؛ بید نباشد  

 

در چاه نگاه تو شدم بیژن ویوسف...جز عشق تو بر دست کس امید نباشد 

 

تو یوسفی وترسم از آن روز که آیی...آن چشم ،که با آن بشود دید،.نباشد

 

چشمان توجام جم من بود روا نیست...آن جام در این مجلس جمشید نباشد

 

بی ذوقی محض است که درمحضررویت...دل باشد ودلبستهء خورشید نباشد

 

تو لطف خدا بودی ودر شعر شکفتی ... یا رب دلم از لطف تــو نــومید نباشد 

 

*** 

 شعر از: امین شیرزادی 

 

 

 

*مولای من ؛ ترسم توبیایی و من آن روز نباشم*

  

*اگر آمدی ومن نبودم، یک فاتحه نوازش اهل قبور کن* 

یاعلی مدد 

 پ.ن.قابل توجه بعضی ازدوستانِ بازدیدکنندهء قاصدک: 

یک بار برای همیشه!!

..عمری فکرمیکردم اگرمرد نیستم ؛ لااقل از جنس ذکورم!!..چه پندار باطلی.!!!

نظرات 13 + ارسال نظر
فاطمه جمعه 23 اسفند 1387 ساعت 09:26 http://www.omresokhteh.blogfa.com

ازعشق توگفتیم ونمک گیرشدیم
تاساحل چشمان توتگثیرشدیم
گفتندغروب جمعه خواهی امد
انقدرنیامدی که ماپیرشدیم
بازهم یه جمعه دلگیرخدایاتاکی بیقراری...
سلام بعضی ازشعرهاماله خودمه
مرسی ازنشونی وب
به امیدظهور
یاعلی

ممنون از نوازش و ارسال شعر زیبات..
جوابت در وبلاگت...یاعلی مدد

عمو سیبیلوو جمعه 23 اسفند 1387 ساعت 09:41 http://amosibilo.blogsky.com

قاصدک!

قاصدک هان چه خبر آوردی ؟
از کجا ، وز که خبر آوردی ؟
خوش خبر باشی ، اما ، اما !!!!!!!
گرد بام و در من بی ثمر میگردی
انتظار خبری نیست مرا
نه ز یاری ، نه ز عیار و دیاری ،
باری ....
برو آنجا که بود چشمی و گوشی با کس
برو آنجا که تو را منتظرند

قاصدک !

در دل من همه کورند و کرند
دست بردار از این در وطن خویش غریب
قاصد تجربه های همه تلخ
با دلم میگوید :
که دروغی ، تو دروغ .....
که فریبی ، تو فریب ....

قاصدک !

هان ولی ....
راستی آیا رفتی با باد؟
با توام ، آآآآآآآآآآآآی ! کجا رفتی ؟ آآآآآآآآآآآآآآی !!!!!
راستی آیا جایی خبری هست هنوز ؟
مانده خاکستر گرمی جایی؟؟؟؟؟
در اجاقی طمع شعله نمی بندم ، اندک شرری هست هنوز؟

قاصدک !

ابرهای همه عالم شب و روز
در دلم می گریند........................

سلام.عمو سیبیلوی مهربون.!!تازه چی داری؟!

یونیکورن جمعه 23 اسفند 1387 ساعت 10:24 http://silveraster.blogsky.com

سلام قاصدک.

شعر خیلی قشنگی بود. عکس ها هم نیز.

در ضمن جمعه ی آخر سال مگه جمعه ی دیگه نیست؟ فکر کنم اسمش جمعه ی غریبان هست که همه میرن سر مزار رفتگان شون که تو شهرهای دیگه هستن.البته این رسم رو یکی از دوستانم یادم داده. ما نداریم متاسفانه...

این پی نوشت تون خیلی پیچیده بودها!! در ذهن ما سوال ساخت!

شاد باشید و سلامت.

سلام. ممنون از نوازش تو دوست صمیمی..
جهت پاره ای از توضیحات خدمت میرسم..یاعلی مدد

سودابه جمعه 23 اسفند 1387 ساعت 11:13 http://sangesabor.blogfa.com


الهم اجل لولیک الفرج

سلام قاصدک عزیز
شما لطف دارید به بنده صفای قدمتون تقصیر از منه حقیره !

شعر زیبایی انتخاب کردید خوش به حال این شاعر که علاقه اش به امام عصر رو به این زیبایی به تحریر در اورده

خوب منم برای تمام اسیران خاک بخصوص پدر عزیز و غریب و دور از وطنم مغفرت الهی و همجواری با خوبان خدا خواستارم

داره موقع سفرتان نزدیک میشه خوش به سعادتتون حال و هوایی داری ها!!!

جان مولا منو یادت نره! اگر از وادی السلام رد شدی قطعه ی ایرانی ها سلام منو به پدرم برسون

شاد و سلامت باشید

راستی منم از جمله ی اخرتون سر در نیوردم

ممنون از حضورت...بازم میگم..مگه میشم شما رو فراموش کرد؟! حتما
...منظور با هرکی بود خودش امیدوارم فهمیده باشه.!.یاعلی مدد

مهدی-دفتر عشق جمعه 23 اسفند 1387 ساعت 18:49 http://daftareshghe.blogsky.com/

سلام خوبی؟
بسیار عالی بود
مرسی از حضورت
شاد باشی

ممنون..خوبم..تو خوبی..خوش باشی..

بی قرار جمعه 23 اسفند 1387 ساعت 20:01 http://biqarar.blogsky.com

سلام
انشاا... جمعه ای که می آید عید ما همزمان با ظهور حضرت باشد...
یا علی

سلام..و ممنون تو دوست خوبم...انشاالله...یاعلی مدد

پیام جمعه 23 اسفند 1387 ساعت 23:15 http://payam197.blogfa.com

سلام

خوبی

من خیلی از شما معذرت میخوام اگر مطلبی باعث ناراحتی شما شد شرمنده

خیلی خجالت زده هستم

این پستتون خیلی زیباست و ناز

منو از دعای خیرتون بی نصیب نذارید

موفق باشید

به امیددیدار

سلام..آقاپیام..چندباردیگه بگم خدا وکیلی کار داشتم نتونستم خدمت برسم..برای چی ناراحت؟؟!!
ماکه حرفهامونو مفصل باخیر وخوشی زدیم...یاعلی مدد

قاصدک جمعه 23 اسفند 1387 ساعت 23:51 http://m-ghasedak.blogfa.com

سلام دوست من.خوبی؟
ممنون که بهم سر زدی. از آشناییت خیلی خوشحال شدم.مخصوصا که همنامیم! :-)
راستش توضیحات شاهنامه رو خودم می نویسم.هر چی گشتم یه کتابی که کامل و روان بیت های شاهنامه رو معنی کرده باشه پیدا نکردم. واسه همین تصمیم گرفتم خودم هرچی می دونم بنویسم.البته از بعضی ها هم کمک می گیرم.
وبلاگت خیلی زیباست.همینطور شعرایی که خودت گفتی.
راستش منم یکی دو تا شعر گفتم ولی جرات نمی کنم تو نت بذارمشون!
راستی من لینکت کردم.دوست داشتی تو هم منو لینک کن.
شاد باشی
بای

سلام..نیمهء دیگر من.!!!
خوش آمدی به جمع دوستداران قاصدک...لینک شدی..یاعلی مدد

توتیا شنبه 24 اسفند 1387 ساعت 09:04 http://www.harfhayetanhaie.blogfa.com

سلام آره خوب قبول دارم که احساس خیلی بدیه
ولی شمام انگار خیلی بهتون بر خورده ! سخت نگیرید توی دنیای نت بدلیل گستردگی روابط و عدم شناخت کافی افراد از کسایی که باهاشون حرف می زنن از این اشتباهات پیش میاد

خیلی وبلاگ قشنگی دارید خوشحالم که منو با وبلاگتون آشنا کردید باز هم به من سر بزنید من هم باز میام
به امید دیدار

سلام..اون حرفها رو در حال خوشی نبودم که بهت زدم..بی خیال..
حق با توست...بازم میام...بازم بیا.!!.یاعلی مدد

محسن شنبه 24 اسفند 1387 ساعت 19:40 http://sayeh-roshan666.blogfa.com/

چقدر دلم تنگ است و چه سرشارم از اشک. کاش چشمهایم اینقدر

صادق نبودند. دوست دارم همه ی دشتها را پشت سر بگذارم ؛ تنهای تنها

بروم تا آخر آسمان و فریاد بزنم تمام رنج بودنم را

سلام خوبی ممنون که همیشه می یای

منظورتو نفهمیدم این آخریه که نوشتی

یه سر به ما بزن

سلام.آقا محسن.ممنون از نوازشت..
منظورت حرفهاییه که در قاصدک زدم یا در وبلاگت؟!!
بازم بیا و بگو...یاعلی مدد

پیام شنبه 24 اسفند 1387 ساعت 21:40 http://payam197.blogfa.com

سلام

خوبی

چیری شده ؟

احساس میکنم مشکلی پیش امده

چرا جواب نظرات رو نمیدی؟

چرا جواب منو ندادی؟

من زیاد فرصت ندارم


موفق باشی

به امیددیدار

سلام..هیچ مشکلی نیست جز ویروس.!!
جوابت را دادم..برو ببین..یاعلی مدد

محمد شنبه 24 اسفند 1387 ساعت 23:34 http://sokhteh.blogfa.com

سلام خوبی اگه خواستی در وبلاگ ما عضوشو تا هروقت آپ شدیم خبرت کنم.ماروهم لینک کن.درنظرسنجی هامونم شرکت کن.منتظریم.وبلاگتم عالی بود

سلام..ممنون..لینک کردم..و ممنون از شما بابت لینک.!!.یاعلی مدد

محمد سه‌شنبه 27 اسفند 1387 ساعت 06:39 http://sokhteh.blogfa.com

راستی الان نگاه کردم اصلا موبایل نبوده ۰۲۱۶۶...بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد