*غزل قاصدک*

به جای نفرین به تاریکی ؛ شمعی بیفروزیم

*غزل قاصدک*

به جای نفرین به تاریکی ؛ شمعی بیفروزیم

ادب مردبه ازدولت اوست

دوباره سبز بودن آرزو شد 

 

دوباره دست بداخلاق رو شد

 

به چشم خویش ملت دید یکشب 

 

نجابت با وقاحت روبرو شد 

 

اینم تقدیم به اون دوست عزیز ونازنینی ! که اومد و برای من اظهار تأسف کرد.!. 

چکارکنم دیگه؟! وقتی دوستی نوازش کنه نمیتونم بی تفاوت بمونم.!. 

تأسف که بهتر از تهدیده!.سبز باشی دوست من!!..همیشه...

 

  

رأی ما رأی به عشق است و وفا زاده ی زهراست پور مصطفی
موسوی سبزاست سبز سرمدی سیّدی از نسل پاک احمدی
صدراعظم بود درایام جنگ ذلت ایرانیان اوراست ننگ
یادگار دورهء پنجاه و هفت نه سهامت میدهد نه پول نفت!
هاله ای از نور سبز هرگز ندید ! اینچنین نوری فقط یک تن بدید !
شدوطن خشکیده و شوریده زار ! موسوی سبزاست سبز همچون بهار
همّت او عزّت ایران و بس انتخاب قاصدک اوهست و بس.!

نظرات 50 + ارسال نظر
مریم جمعه 15 خرداد 1388 ساعت 10:56 http://www.raze-nahan.blogfa.com

سلام
این مطلب رو در وبلاگی خوندم :

( آقای احمدی نژاد!
جداً که حالم رو به هم زدید. جداً شرمنده شدم از اینکه چهار سال، چنین آدمی، در بالاترین جایگاه اجرایی مملکتم بود!
بله بله! شما چهار سال رئیس جمهور مملکت من بودین، شمایی که ادبیات گفت و گوی‏تان حالم را به هم زد.
با گویش نامأنوس‏تان آشنا بودم، از اول هم هیچ وقت نتوانستم با این ادبیات ارتباط برقرار کنم، دیشب هم انتظارش را داشتم اما حقیقتاً بدتر از همیشه بود! میدانید چرا؟! چون در مقابل‏تان کسی نشسته بود که نهایت متانت و نجابت را در برخوردش دیدم!
کم آورده بودید. این در چهره‏تان موج میزد! از آن حرکت لب و دهان‏تان پیدا بود! خصوص بعد از اینکه دیگر حق حرف زدن نداشتید، خصوص بعد از نطق آخر مهندس. ...........)
البته نوشته ادامه دارد !

یک عمر به ما شعار دینی دادند

فیلم کره ای وجنس چینی دادند

قطعاْ به شعور و فهم ما خندیدند

آنان که به ما سیب زمینی دادند

همین...فکرکن..!!....سبز باشید

alnilam جمعه 15 خرداد 1388 ساعت 11:05 http://www.zanooy-orooj.persianblog.ir

سلام!!
ببخشید هیچوقت نمیخواستم اینجا ازین حرفها بزنم! خودتونم میدونید! هرچند همیشم تهش شما بهم گفتید:(( تو که حرفت رو زدی!)) اما حرف من...
جناب قاصدک اگه کاندید محترم شما حرف از اخلاق و بی اخلاقی میزنه پس کار دیشبشون بی اخلاقی تام بوده! ایشون دیشب توی مناظرشون با معمار نوین اقتصاد جناب رضایی(!!!) به طور واضح دربیانیه اولشون پشت سر کسی حرف زدند که اون موقع توان دفاع از حقش رو نداشته! پس این یه حالت داره!
اینکه ایشون ضعف خودشون رو نشون دادند چون ایشون توی مناظره با دکتر مردمی نژاد نفر آخر بودند و میتونستند حرف خودشون رو بزنند اما با تکرار حرفای اولشون وقت رو گذروندن!
بعد هم کاش جدای از همه این حرفها بعضیها کمی متوجه میشدند که دکتر هرچی نباشند دست کم ردیس جمهور کنونی ما هستند و احترامشون واجبه کاش دیگران کمی فکر سیاسی هم داشتند!!
عذر میخوام که مجبور شدم بگم! ظاهرا دیگه نمیشه هیچ جا سکوت کرد!
یاعلی

.........................
................................
.................................
ول من فقط و فقط جلوی تو سکوت میکنم...همیشه..ولی جواب دارم نمیگم

فاطمه جمعه 15 خرداد 1388 ساعت 11:25 http://omresokhteh.blogfa.com

سلام اقایی...اینجا چه خبره؟!من پست قبلی نظر دادم خدا مرگم بده فکر کنم ایراد ازچشامه!!فکر کنم دیگه وضعم خیلی خراب باشه یه دکتر خوب سراغ ندارین؟!خوب دوستانو نوازش میکنین خوشم میاد!حیف تو این باب شعر ندارم وگرنه واستون میذاشتم ولی همون سبز باشی بهتر ه...
خصوصی هم دادم پایین نوشتم ولی اینجا بازم میگم برم یه فکری واسه چشام بکنم.
سبز باشی ومانا

اشکال نداره..متوجه شدم که ندیدی پست جدید را..ولی خواهرتون ماشالله هم دیدن و هم اینجور وقتها خیلی چیزهای دیگه رو نمیبینن وازش رد میشن
عیب نداره...موفق باشی و سبز سبز

آدم برفی جمعه 15 خرداد 1388 ساعت 12:36

سلام . ممنونم.... من هم معذرت می خوام که برداشت منفی از حرف شما داشتم
از لط شما بسیار ممنونم
یا علی

اختیار دارین دوست عزیز.من هروقت خواستم جواب کوتاه بدم خراب کردم حسابی.!.اینو دوست عزیز دیگه ای هم تایید میکنه..!!..شرمنده..

امید جمعه 15 خرداد 1388 ساعت 12:36

سلام
متاسفانه طرفداران احمدی نژاد بعد از مناظره به خوبی نشان دادند چقدر به اخلاق اسلامی اعتقاد دارند.
دیدی چقدر روی اون کلمه :چیز: مانور دادند؟
چرا طرفداران احمدی نژاد به تمسخر موسوی روی اورده اند؟
مگر نه این که در دین ما مسخره کردن آدم ها گناه بزرگی است؟
حتی اگر مسلمان هم نیستند عدم تمسخر دیگران از ابتدایی ترین اصول اخلاقی است که در همه جای دنیا پذیرفته شده
معمولاما ایرانی ها اکثرمون این کلمه رو تو صحبتامون به کار می بریم
به جای این صحبتا باید به محتوا نگاه کرد و اون ها رو نقد کرد.
همه-چه مخالفان و چه حامیان موسوی-اعتقاد دارند از نظر فن بیان احمدی نژاد خیلی بهتر از موسوی است.
ولی مگر خوب حرف زدن مشکلی از مردم حل می کند؟

دوصد گفته چون نیم کردار نیست

عملکرد سابق موسوی در زمان جنگ را بررسی کنید و بعد عملکرد احمدی نژاد در این چهار سال را هم بررسی کنید

همه چیز مثل روز روشن می شود.

با اون بخش عدم تمسخر دیگرا که گفتی شدیدا موافقم...
بقیه هم بقول خودتون مثل روز روشنه...بازم بیا...سبزباشی

محمدوعلی جمعه 15 خرداد 1388 ساعت 13:38 http://sokhteh.blogfa.com

سلام حاج سید؟چرا گیر میدی میگی اینو نگو اگه می خوای اسمتو میگم؟حاجی قضیه این تاسف چی بوده که تو به خاطرش آپ کردی.می بینم که خیلی فسفر هم می سوزونی و از خودت شعر میگی؟پس شاعر انتخابات هم هستی شعرت بد نیست اما یه شعر هم در وصف رضایی بگو ما هم استفاده کنیم.حاجی بخدا من این پستت رو خوندم بعدا نگی نخوندم ها.در مورد علی هم بگم که فعلا فکر نکنم تا چند ماهی باشش پیش من بیا دوست دارم حاج سید سالار خودم.یه سوال هم خصوصی می پرسم جوابشو خصوصی به خودم بده.یا علی

تاسف خب تاسفه دیگه...یه دوستی برام متاسف شد.منم بااین پست تشکرکردم
دلم براش تنگ شده..نیومد...فکرکنم یکی دیگه را گیر اورده داره متاسف میشه
ولی دلم براش میسوذه..آخه برای چند نفر میخوادمتاسف بشه.؟!!!
اینجا تبلیغ کسی را نکن..رضایی وزیرکابینه موسویه..حالا ببین کی گفتم.امسال نشه سال دیگه حتمیه..بقیه هم میام پیشت..ولی الان نه هااا

مریم جمعه 15 خرداد 1388 ساعت 14:38 http://ghasedakekhial.blogfa.com

سلام قاصدک
خیلی باحال بود (ببخش این جوری حرف می زنم ولی هیچ جمله ای حق این شعرتو نمی تونست ادا کنه)
در جواب alnilam مگه رییس جمهور پدر و مادره که احترامش واجبه اولا، دوما مگه اونا احترام ما رو نگه می دارند که ما نگه داریم آخه این حرفای صد من یه غاز چیه تحویل مردم می دن، سوما ما که حرف بدی نزدیم فقط گفتیم اونایی که خودشونو منجی عالم و نایب خدا در زمین می دونند بد نیست یکم فقط یکم رعایت ادب کنند، چهارما من که واقعا از مدل حرف زدن خدا در زمین، حالم به هم می خوره بقیه هم فکر کنم همین احساس بهشون دست بده.
شاید بگی شما که می گین فلانی چرا ادب نداره خودتون چرا این قدر بی ادبین باید بگم ما حداقل ادعا هم نداریم.

اختیار دارین....هرچی دوست داری بگو ولی با اهل بیت من کاری نداشته باش هااااا....اینجا که مناظره نذاشتیم..شما هم که نه عکس منو دارید و نه !............بگذریم..بقیه حرفهات قابل تعمق و درنگه..!!
من برم یه درنگ کنم و برگردم.!!!...تا من بیام سبز باشی...!!

مریم جمعه 15 خرداد 1388 ساعت 14:52 http://ghasedakekhial.blogfa.com

امروز یه حرفی از یکی از طرفداران خدا در زمین شنیدم داشتم شاخ در میاوردم. گفت: دیدین چه طور احمدی نژاد پته همشونو ریخت رو آب!!!!!!!!!!!
جالبه والا. متاسفانه برای اونایی که متوجه نیستند و فقط به ظواهر امر توجه دارند هر چی آیه و نشانه بیاری بازم حرف خودشونو می زنند.
فقط کافیه جلوشون دو بار از کلمات «خدا» و «امام زمان» استفاده کنند تا بگن وای دیدی بهتر از احمدی نبوده تا به حال پسری

والله زمان ما نماینده خدا روی زمین مستضعفان بودن.....
ونرید انمن علی الذین استضعفو فی الارض ونجعلهم ائمه ونجعلهم الوارثین
ولی چندسالی میشه که آقایی در مدرسه ای ادعای نمایندگی ولی تقی!
درروی زمین را داره..!!..........شما فقط سبزباش...حرص نخور.سبز باش

ستاره جمعه 15 خرداد 1388 ساعت 15:08

بسم الله الرحمن الرحیم
محضر مبارک حضرت آیت الله العظمی صانعی (دامت برکاته)
سلامٌ علیکم؛
احتراماً خواهشمند است نظر مبارک را در مورد مسائل ذیل اعلام فرمایید:
آیا می توان در انتخابات به بهانه حفظ نظام اسلامی یا برگزیده شدن نامزدی که او را اصلح می دانیم، کارهای ذیل را انجام دهیم؟
1- در شمارش آرا دست کاری کرده، آن را کم و زیاد کنیم؛
2- به جای دیگران رأی داده یا بیش از یک رأی به صندوق بیندازیم؛
3- آراء رقیب را هنگام شمارش، حذف یا باطل کنیم؛
4- رأی بی سوادها را طبق نظر خودمان بنویسیم؛
5- با شناسنامه های اموات که هنوز باطل نشده، رأی بدهیم.
جمعی از استادان حوزه و دانشگاه


باسمه تعالی
ج1تا5- حرمت و معصیت کبیره بودن همه امور ذکرشده در سؤال به خاطر خیانت در امانت و حقوق مردم، واضح و آشکار است و باید همگان به احترام و ارزشی که فرهنگ تشیع و اهل بیت (صلوات الله علیهم اجمعین) برای حقوق عادی مردم، چه رسد به حقوق مربوط به تعیین سرنوشت و آزادیشان، مقرر داشته، توجه نمایند تا جایی که امام چهارم شیعیان، آقا زین العابدین (علیه السلام) فرمودند: خداوند همه گناهان را می شود ببخشد جز دو گناه، که یکی از آن ها تضییع حقوق مردم می باشد؛ و چگونه کسی می تواند از جواز امور ذکرشده سخن بگوید و به خدا و دینش افترا بزند با این که در باب مسلمان مقتولی که به عمد کشته شده و ولی دمش حاکم است، سؤال شده که آیا حاکم می تواند قاتل را عفو کند؟ امام معصوم (علیه السلام) فرمودند: نمی تواند؛ چون حق همه مسلمین است.
11/3/88


دوست عزیز.ستاره خانوم..
واقعا بابت زحمت امروزت ممنون..من امروز از طریق مسیج متن استفتای
جناب صانعی را دیدم ولی گفتم تا مطمئن نشم حتی به دیگری هم مسیج نمیدم
این شدکه هم خودم به سایتهای گوناگون سرزدم وهم از شما و دوستی
دیگر کمک گرفتم.الحق که خب شما جوابیه تون دیگه جای هیچ شک و شبهه ای باقی نذاشت
ضمن تشکرمجدد...پس همگی باهم و علنی !! سبز باشید سبز سبز

ستاره جمعه 15 خرداد 1388 ساعت 15:10

حضرت آیت الله العظمی صانعی :« برای جلوگیری از بدبختی های موجود در جامعه حضور در انتخابات واجب عقلی است»


« امام با تمام مشکلات و درگیری ها اعم از زندان، تبعید، فشارهای داخلی و خارجی چقدر تحقیقات دارد، تمام نامه های امام و سخنرانی های امام (سلام الله علیه) تحقیق است بیشتر آن ها دارای احکام سیاسی اسلام است و می توان احکام سیاسی اسلام را از نامه های امام استخراج کرد »

«اگر کاندیداها از وعده های خود تخلف کنند این امر حرام و معصیت است این جور نیست که آدم اگر قدرت پیدا کرد هر کار دلش خواست بکند سوگند قانون اساسی شرعی است تخلف از این سوگندها معصیت است»

«من به کاندیداهای ریاست جمهوری عرض می کنم اگر می دانید جایی می روید که به ملت ما توهین می شود نروید آن جا اگر احتمال می دهید توهین می شود و شما بروید این معصیت کبیره است چرا که به عزت اسلام ضربه زده اید»

ستاره جمعه 15 خرداد 1388 ساعت 15:11

حضرت آیت الله العظمی صانعی همچنین با اشاره به انتخابات آتی ریاست جمهوری با بیان این که برای جلوگیری از بدبختی های موجود در جامعه حضور در انتخابات واجب عقلی است، اظهار داشتند:«در این انتخابات سرنوشت ساز، همه باید حضور پیدا کنند حضور عقلی همه مردم از باب مقدمه واجب است اگر شرکت نکردیم و خدای ناخواسته ضربه ای به نظام اسلامی رسید، ما مسئول آن هستیم. اگر نرفتیم و رأی ندادیم و یک نفر روی کار آمد که از راه قصور یا تقصیر خلاف کرد، من که رأی نداده ام مسئول هستم چه بسا اگر ما می رفتیم رأی ما سرنوشت ساز واقع می شد و این اتفاقات نمی افتاد لذا باید همه را تشویق کنیم که در این انتخابات حضور پیدا کنند و رأی بدهند».

ایشان با بیان این که از منظر امام (سلام الله علیه) میزان در هر انتخاباتی رأی ملت است، اظهار داشتند:«از نظر قانونی هیچ مسئولی بدون رأی ملت مشروعیت ندارد، مشروعیت قانونی ندارد نه این که مشروعیت فقهی ندارد توجه داشته باشید که باید بین مشروعیت فقهی و قانونی تفکیک قائل شد. قانون ما متخذ از فقه است و فقه ما الهام بخش قانون است و از نظر قا نون اساسی هیچ مسئولی بدون رأی مردم مشروعیت قانونی ندارد».

این مرجع عالی قدر با اشاره به وجود برخی نابسامانی های موجود در جامعه افزودند:«برای جلوگیری از برخی نابسامانی ها همانند تورم و بیکاری و ناهنجاری های اجتماعی و در واقع از باب جلوگیری از بدبختی ها حضور در انتخابات واجب عقلی است».

آیت الله العظمی صانعی با تأکید مجدداین که هر آنچه داریم مدیون امام امت (سلام الله علیه) و مجاهدت ملت است فرمودند:«هیچ وقت هیچ دولتی نباید سر مردم منت بگذارد اگر دولتی از بودجه مملکت خدمتی به مردم می کند پولی به مردم می دهد این مال خودش نیست که بخواهد سر مردم منت بگذارد و اگر پولی داده شده بر اساس مصوبه مجلس است و مصوبه مجلس هم یعنی ملت اجازه داده این پول خرج شود».

این فقیه و مرجع عالی قدر در ادامه با اشاره به لزوم حفظ حرمت مراجع عظام تقلید از طرف رئیس جمهور آینده فرمودند:« من امیدوارم کاندیداهای ریاست جمهوری شأن مراجع را حفظ کنند و به مراجع احترام بگذارند این گونه نباشد که خدای ناخواسته به مراجع عالی قدر ما بی احترامی بشود این گونه نباشد که خدای ناخواسته دروغی به بزرگان مانسبت بدهند که موجب ناراحتی مراجع بشود که این امر جای تأسف دارد».
http://www.saanei.org/

رضا جمعه 15 خرداد 1388 ساعت 15:17 http://island1383.persianblog.ir


با سلام و درود فراوان بر شما دوست عزیز و گرامی و قلم توانمندتان و آرزوی تندرستی و سعادتمندی شما در تمامی مراحل زندگانی ، باستحضار حضرت عالی میرساند کلبه درویشی حقیر با مطلبی آموزنده با عنوان. ..". از کجا آمدی و بکجا میروی ؟."...بروز شده است ..خوشحال خواهم شد دیدن کنید و نظرات ارزشمند خود را مرقوم فرمائید ، مثل همیشه منتظر قدمهای سبز و حضور گرمتان هستم ...... ....... بیا تا شمع هم پروانه هم یا ر هم با شیم ...در این صحرا بها ر هم گل هم خا ر هم با شیم....الهی دشمنان دادند دست دوستی با هم ...چرا ما دوستان پیوسته در پیکا ر هم با شیم.....................درپناه حق و خدا نگهدارتان

آقا رضا ..خوبی..منکه گفتم میام..دیروزگفتم..سرم شلوغه ولی بزودی میام
ولی با همین قلم توانمندمان ! نوشتیم که کو ؟کجاست اثرنوازش شما؟!!

سوگند جمعه 15 خرداد 1388 ساعت 15:21 http://sogandenik.blogfa.com

قاصدک مهربانم سلام
با عرض شرمندگی که نتونستم زودتر از این بیام خدمتتون.
راستش با دیدن مناظره من فقط و فقط مات و مبهوت مونده بودم.
از اینکه که رئیس جمهور یک ممکلت اونم اسلامی بیاد و بخواد بدون دلیل و مدرک قانونی به واسطه یک سری کارها و حرفهای پشت پرده آبروی اونهائی رو که توی جمع نیستند و نمی تونن از حقشون دفاع کنند رو ببره.
حتی ادب و نزاکت رو کنار گذاشته بود و با نهایت وقاحت عکس خانم آقای موسوی رو جلوی ایشون که نه هفتاد میلیون جفت که داشتن این برنامه رو مشاهده میکردند نگه داشت.
آخه مسلمون آدم عکس ناموس شخص مسلمون دیگه رو برای تهمت زدن بی جا اینطوری توی روش نگه می داره.
وایییییییی نگم که حالم بد میشه.
بله منم فقط می گم بی نهایت متاسفم بی نهایت.
همیشه سبز باشید. ما که سبزیم و به سبز بودن معتقد.

بله دوست عزیز..منم با حرفهاتون موافقم ولی این متاسفم مال پست قبلی یه هااا
شما هم سبز باش..خوشحالم فریادت را میشنوم..ممنون که سبزی !!

صبور جمعه 15 خرداد 1388 ساعت 15:54 http://sangesabor.blogfa.com

سلام

صبور باشید صبور!!!

بله دوست صبور من.!!
اندکی صبر..سحر نزدیک است...!!

عباسی جمعه 15 خرداد 1388 ساعت 16:46

سلام

آنانکه به حق قافیه را باخته اند

بر پرچم سبز موسوی تاخته اند

ترسند که سبزی صداقت امروز

بر باد دهد هرچه ریا ساخته اند

آقا عباسی نازنین!
(دوستان؛این نازنین اون نازنین نیست هااا.!!) یه وقت ترور شخصیتی نکنیدش!!
این آقا عباسی سرور ماست..ماست نه ما !!
من چراامروزنمیتونم منظورم را درست بگم؟؟؟...

ستاره جمعه 15 خرداد 1388 ساعت 17:28 http://ashnayemahjor.blogfa.com/

سلام دوست عزیز

"میرحسین: ادب مرد به ز دولت اوست/ نمی‌توانم برای دفاع ازخودم با آبروی مردم بازی کنم

مناظره میرحسین موسوی و محسن رضایی در حالی آغاز شد که رضایی مناظره شب گذشته موسوی با احمدی‌نژاد را یک مناقشه خواند و میرحسین نیز در این باره مسایلی را با مردم در میان گذاشت.

به گزارش خبرنگار قلم‌نیوز، میرحسین موسوی در وقت اول سخنانش در مناظره با رضایی، درباره مناظره شب قبل با محمود احمدی‌نژاد، خطاب به ملت با دو بار تاکید بر اینکه «ادب مرد به ز دولت اوست» بیان کرد: مردم شریف ایران من به تمنای قدرت نیامده‌ام؛ من سکوت بیست ساله خود را نشکسته‌ام که به هر ترتیب و با هر روشی رییس‌جمهور بشوم؛ من احساس خطر کردم که کشور دچار بی‌اخلاقی شده، دچار فقر اخلاقی و مادی شده، دچار مدیریت غیرعقلانی شده است...متن کامل
را میتوانید در سایت قلم نیوز بخوانید.

ghalamnewes.ir/

بله ...ادب مرد به از دولت اوست...
واقعا که این شعر را باید بعضی ها مثل ایام دبستان روزی ده بار تمرین خوشنویسی کنن...ممنون از ارسال متن نامه موسوی..همین ها اول تواین پست بود.وقتی دیدم همه گذاشتن عوضش کردم..اخه باید قاصدک خبر نو بیاره نه سوخته و بیات شده..!!..سبز باشید...همگی

ملک محمد جمعه 15 خرداد 1388 ساعت 20:08 http://malekmohamad.blogfa.com/

سلام
فقط برای عرض ادب و سلام اومدم
از طرف مریم خانم البته
منتهی قرار بود امروز جلسه معارفه برا من وشما بزاره که نذاشت
موفق باشین
تو اون زیر زمین هم بیاین خوشحال میشیم

خب خیلی ممنون که با معرف اومدید و متشکرم که بی عوارض اومدی!!
آخه خانوم معلم معمولا آشنایی شون اول تولید دردسر میکنه بعد عزیز میشن!
مثل همین آقای عباسی!!!.ازخودشون بپرسین میگن مراتب ارادتشون به قالب قاصدک را
خدمت میرسم.ولی نه تو زیرزمین.چون زیرزمین منحل شد..لو رفتین!
فکرمحفل دیگه ای باشید..سبزهم باشید !

یه دوست جمعه 15 خرداد 1388 ساعت 20:54

سلام [گل]
دست مریزاد و خداقوت...
ما در http://7khatha.com هستیم. حتما سر بزنین. امکانات جالبی داره. چت روم صوتی تصویری قوی و انجمن هم داره . هر یوزر میتونه صفحه شخصی (شبیه به 360 ) داشته باشه و کلی امکانات دیگه که ارزش امتحان کردن رو داره دوست من.

[گل] به امید دیدار[گل]

یه دوست عزیز..
وقتی من تو ده تا وب دیگه هم میبینم همینو گفتی؛چطور میتونم قبول کنم
که برام نوشتی؛دست مریزاد.؟!!.تا نیای و مختص خودم نگی.محاله من بیام اونجا
حداقل مثل نازنین ها !! برام متاسف بشو تا بدونم با منی!!!.
اصلا هم به امیددیدارم نباش...!!!

قاصدک شنبه 16 خرداد 1388 ساعت 01:24 http://m-ghasedak.blogfa.com

سلام قاصک عزیز.خوبی؟
چند وقتی بود نتونستم بیام اینترنت! شرمنده!
این روزا سرم خیلی شلوغ شده و درگیر درس و امتحانات شدم!
می بینم که بدجوری سرگرم انتخابات شدی! :-)
ایشااله همه چیز خوب پیش بره و هر چی به صلاح هست پیش بیاد.
چند وقته می خوام یه مطلب جدید بذارم ولی فرصت نمی کنم. ایشااله ایندفه که اومدم با خبرای تازه میام!
شاد و خرم باشی
بای

قاصدک عزیز.
واقعا شرمنده کردی..وظیفه داشتم بابت نوازش قبلت در اینجا و وب خانوادگی خدمت برسم..ببخش..خب بهونه منو جور کردی!!.هروقت آپ جدید گذاشتی بیام دیگه؟؟؟.نیومده میگم چه نازه؟!!.بازم بیا..
قاصدک غربزده !.صدبار گفتی؛ بای ؛ یک بارم بگو سبز باشی سبز

دوست تنهایی ها شنبه 16 خرداد 1388 ساعت 04:57

سلام

گذشت زمان برای آنان که در انتظارند بسیار کند ، برای آنان که می هراسند بسیار تند

برای کسانی که زانوی غم به بغل میگیرند بسیار طولانی ، و برای کسانی که سرخوشند بسیار کوتاه است

اما برای کسانی که عشق می ورزند ..آغاز و پایانی نیست وزمان تا ابدیت ادامه دارد .

ویلیام شکسپیر

خب مثل همیشه خوب بود و زیبا..
نازنین خانوم ؛ یاد بگیر..اینم بی چراغ میاد تو هم بی چراغ..
نصف تو هم هست.!! ببین چه قشنگ نوازش میکنه..!!

مریم شنبه 16 خرداد 1388 ساعت 07:30 http://ghasedakekhial.blogfa.com

سلام قاصدک
نوشتی حرص نخورم آخه مگه می ذارن دیشب خدا در زمینو اورده بودند تفسیر اخبار شبکه ۲

من که گفتم:ایشون نماینده ولی تقی! در روی زمینن.!.حرص نخورسبزباش

ستاره شنبه 16 خرداد 1388 ساعت 07:30 http://ashnayemahjor.blogfa.com/

سلام و روزتان بخیر دوست عزیز

ویژه گیهای رئیس جمهور انتخابات دهم

پیروزی و یا شکست در انتخابات برایش شادی و یا غم نیاورد. به

عبارت دیگر این پیروزی را به هر قیمتی نخواهد که بدست آورد.



به روزم و چشم انتظار حضور همیشه " سبزتان "

سبز باشید و مانا

در پناه مهر بیکران دوست

تشکر بابت خبرپست جدیدتون..اومدم و بازم میام...سبز باشید و مانا

رضا شنبه 16 خرداد 1388 ساعت 07:33 http://island1383.persianblog.ir

سلام و درود بر شما ...و متشکر از تذکر شما ...من هم بمانند همگان مناظره آقایان را دیدم و شخصا از حرکات آقای احودی نژاد و برخورد ایشان با آقای موسوی و نام بردن دیگران حرکتی نامناسب و شاءن یک رئیس جمهور نبوده است ...در ضمن آقای هاشمی برای این انقلاب و کشور زحمات فراوانی کشیده و نمی توان به این راحتی او را ترور شخصیتی کرد ....وجدان بیدار هرگز برای بدست آوردن پست مقام و قدرت نباید شخصیت دیگران و کارهای آنها را نادیده بگیرد ..در ضمن مگر پسران حضرت نوح همگی همراه او شدند ...اشتباهات فرزندان او چکار به او دارد ..و اگر ایشان از تمامی اینها مستند اطلاع داشته پس چرا پس از چهار سال اعلام میدارم ...در این چهار سال چرا اقدامی نکرد ...و فقط شعار که من لیست 320 نفر از آقازاده ها را دارم و به مردم معرفی میکنم ...دقیقه نود اعلام کردند ....درست بمانند نوش دارو پس از مرگ سهراب است و حقیر فکر میکند فقط و فقط استفاده انتخاباتی است ...تازه مگر مملکت قانون ندارد که ایشان بقه مردم معرفی میکنند برای ..اگر اینقدر مطمئن هست چرا انان را تحویل قانون نمیدهد ...برایتان چند کلمه از حضرت امام راحلمان نقل میکنم ..این مملکت مال پابرهنه هاست و مستضعفین .....مسئولین بایستی شیفته خدمت به مردم باشند و نه تشنه قدرت ...انشاالله از صمیم قلب آرزو میکنم ان شخصی که ارای اکثریت را کسب میکند ....فقط و فقط شیفته خدمت و سربلندی میهن عزیزمان باشد و نه فقط در حد شعار بلکه در عمل ...در پناه حق و خدا نگهدارتان ..........

دوست خوب و همسنگر قدیمی آقا رضا
منم با تموم حرفهات موافقم...و متاسفم که بالاترین مقام اجرایی مملکتم
هنوز اونقدر سعه صدر نداره که مخالف را تحمل کنه..و متاسفتر ازاینکه با
نام بردن در اول سخنانشون از امام زمان چه راحت تهمت و افترا زدن به
امام جمعه منصوب رهبری و رییس مجمع تشخیص مصلحت و رییس خبرگان
درحقیقت ایشون به رهبری توهین کردن..اگرهم رهبری سکوت کرده نباید
تفسیر به تایید ایشون بشه..مصالح نظام وادار به سکوت میکنه..
بازم ممنون که اومدی...سبز باشی و مانا

فاطمه شنبه 16 خرداد 1388 ساعت 10:13 http://omresokhteh.blogfa.com

سلام اقاجون حال شما...
میخواستم امروز نیام چون فکر میکنم هر روز خوب نیست مزاحمتون بشم ولی ازم خواستین بیام خونه رو جارو بکنم اومدم(دختر بزرگتر این دردسرا رو داره)دیدم احتیاج به تمیزی نیست چون همه جای خونه برق مینداخت از بس تمیز بود(من خودم دیروز تمیزش نکردم؟)هر چی کار سخته میدین به من!!!خبری از بقیه نیست من باید بجاشون جبران بکنم...
فقط نمیتونم جوای میهمانا رو بدم چون از عهده من خارجه میزبان خودش باید جوابگو باشه!
دوستان همه حرفا رو زدن من فقط حرفاشونو دنبال میکنم
دیگه باید برم گلاتونم اب دادم برم به کاری خودم هم برسم یه عالمه کار دارم
امشب دیدن داره مناظره احمدی نژاد وکروبی شاید کروبی عکس ننه احمدی نژاد رو گذاشت جلوی چشه امت!!
سبز باشی ومانا

خب من گفتم:اگر آمدی و من نبودم......خونه را جارو کن!!!!
قسمت اول این شعررا میذارم تو آدینه ها..ولی وقتی همه از امام زمان سوئ استفاده میکنن خب منم فقط اولش را به توگفتم دیگه..!!
راستی...شیطون نشو دختر..چکار به ننه مردم داری..کروبی میتونه از پس شون بربیاد..سرتو به باد ندی؟!!...سبز باش..سبزومانا

ستاره شنبه 16 خرداد 1388 ساعت 14:13 http://ashnaye mahjor.blogfa.com/

پایان صبوری میر حسین

آغاز امید سبز ماست

دلا اکنون زمان کاهلی نیست

....................................واصلاحات امری سرسری نیست

اگر خواهان تغییری بدان که

................................کنون مردش به غیر موسوی نیست

واگویه های یک دوست شنبه 16 خرداد 1388 ساعت 15:46

راستی ....
اون روز تو دانشگاهمون از ستاد انتخاباتی آقای مهندس موسوی اومده بودن... کلی حرف زدن... تحلیل برنامه کردن... به ما هم خوش گذشت ...ولی آخر سر یه عده می خواستن جلسه رو به هم بریزن که ریاست محترم و مقتدر دانشگاه حسابی حالشون رو گرفتن...
خدا رو شکر دیگه این روزا بعضیا جرات شنیدن حرف راست رو هم ندارن...
خلاصه ما همچنان دست به دعا برداشتیم و توکلمون به خداست...

به امید روزهای سبز سبز....

باعرض معذرت از دوستی که این کامنت را خصوصی داد..
تایید بخشی از آن را صلاح دیدم چون دیدم دوستی فکرکرده
دانشگاه فقط همون جاییه که ایشون توش تحصیل میکنه و حتما
دانشجوی متفکرکسی ست که فقط اونها را تایید کنه..!!
ولی خوبه که هنوزعلیرغم تصفیه کامل هستن ریاست دانشکده ای هایی
که زیر بار تقاضاهای زیاده خواهان نمیروند و اصالت و رسالت خود را با
پست های دنیوی عوض نمیکنند...دوست عزیز ممنون از نوازشت..
بازم عذرمیخوام بابت تایید این کامنت خصوصی...
منم میگم که: به امید روزهای سبز سبز....یاعلی مدد

سوگند شنبه 16 خرداد 1388 ساعت 16:04

سلام داشتم رد می شدم گفت احوالی بپرسم هرچند که من تواین پست ضا......شدم (چشمک) گفتم دست خالی نیام

اگر بر ساماندهی نیروهای خود توانا نباشیم ، دیگران سرنوشتمان را می سازند . ارد بزرگ

رسانه می تواند در کوتاه مدت ابله ترین آدمیان را روشنفکر و روشنفکران را خانه نشین بنماید .ارد بزرگ

آنکه پیاپی سخنتان را می برد ، دلخوش به شنیدن سخن شما نیست . ارد بزرگ مثل بعضیها که هی می پرن تو صحبت............. سبز باشید






خب.ممنون که همیشه حالمو میپرسید ولی حالا چرا ضا....؟؟!!!
خدانکنه ضا.....!!!.دشمن تون ضا....بشه!!!
این ارد بزرگ کیه؟؟..منظور همون اردشیره؟؟خب نمیدونم.مگه چیه؟؟
اگه الکی سرتکون بدم و بگم واقعا چه زیبا گفته و گفتی خوبه؟؟!!
سبز باشی و همچنان سبز...اصلا هم ضا.....نیستی!!

alnilam شنبه 16 خرداد 1388 ساعت 17:34

.....
حالا اگه...
هیچی یادم نیود نباید درباره کامنتهای بقیه برای شما نظر بدم.
یاعلی

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
!!!!!!!!!!!!!!
.............
بازم ممنون که اومدی...شادباشی و سلامت...همیشه

فاطمه شنبه 16 خرداد 1388 ساعت 18:35 http://omresokhteh.blogfa.com

بیانیه حمایتی جمعی از زندانیان سیاسی قبل از انقلاب از موسوی.
به گزارش ایلنا...
۱ـمی بینید که صندوق ذخیره ارزی خالی می شود و تحولی از نظرمعیشت مردم ایجاد نمی گردد.
۲-می بینید که علی رغم درامد سرشار۳۰۰میلیارد دلار طی ۴سال تورم وگرانی بیدادمیکند
۳-می بینید درامد مردم و قدرت خرید مردم کاهش پیدا کرده است
۴-می بینید رشد اقتصادی کشور کاهش پیدا کرده است
۵-می بینید سرمایه کشور کاهش یافته است
۶-می بینید کسب و کار تنزل و رتبه فساد افزایش یافته است
۷-می بینید با واردات بی رویه به بازارهای خارجی را اباد و تولید کنندگان داخلی را به نابودی کشانده اند و موجب افزایش بیکاری شده اند
۸-می بینید با پرداخت مبالغ ناچیز به کارمندان،فرهنگیان،دانشجویان و ...به مردم توهین می کنند
۹-می بینید بانکها را که با پس انداز مردم فعالیت می کنند به نابودی کشانده و موجب شده است که مطالبات انان از۳میلیارد تومان به بالای۳۷هزار میلیارد تومان برسد
۱۰-می بینید به دلیل عملکردبد رییس جمهوردر مجامع بین المللی به ملت توهین می شود
۱۱-می بینید کشاورزی نابود و صنعت در حال فروپاشی و...می باشد
۱۲-می بینید اسیبهای اجتماعی از قبیل فساداخلاقی،اعتیادو...روز به روز دامن جوانان این مملکت را گرفته است
۱۳-می بینید اقتصاد صدقه ای را ترویج کرده و توسعه پایدار راتضعیف می کنند
۱۴-می بینید برای استادان و دانشجویان محدودیت ایجاد می کنند.
۱۵-می بینید قیمت مسکن را افزایش داده است
سبز باشی ومانا

خب همون طور که گفتی این بیانیه جمعی خاصه.!.پس من نظری نمیدم
فقط تایید میکنم و میذارم در دید همه...قضاوت هم با همه..!!
ممنون که اومدی...سبز باشی و همیشه مانا

دوست تنهایی ها یکشنبه 17 خرداد 1388 ساعت 02:05

سلام

به همه عشق بورز

به تعداد کمی اعتماد کن

و به هیچکس بدی نکن

شکسپیر

همینطوره...عشق به همه...اعتماد به بعضی ها...بدی به هیچ کس..
شادباشی و سبز سبز

سوگند یکشنبه 17 خرداد 1388 ساعت 08:47

سلام وروز خوش به قاصدک عزیز
راستش من هم آشنایی نداشتم ولی چندتا از سخنان وپند های ایشان راجایی خواندم ودیدم بسیار حکیمانه است حالا اگه میخواهید بیشتر باهاش آشنا بشوید اینجا برید .چون طولانی میشه توضیح ندم بهتره ..اون ضا.....!!!!اونیه که تو این پست باید مینوشتم توپست بالایتون نوشتم...
سبز باشیدومانا........
http://243.blogfa.com/post-24.aspx

خب بازم ممنون که احساس تعهد کردین و ادرس را دادین..
وقت مقتضی باید یه سر بزنم ببینم این ارد بزرگ کیه؟!!!
خدمت میرسم ولی نه الان..باورکنید سرم شلوغه...سبز باشد تا بیام!

ملک محمد یکشنبه 17 خرداد 1388 ساعت 08:56 http://malekmohamad.blogfa.com/

سلام
اهل کامنت های طولانی نیستم
پس مجبوری با همین کامنتهای من بسازی
البته اگه دوست داری مشتریت باشم
امروز فقط خواستم بگم سه ماه اول آرشیوت را خوندم
باید بیشتر بخونمت تا باهات آشنا بشم
همین

شما اگه لطف کنین و به گذشته ننگین من ! کاری نداشته باشید ممنونم
کامنت طولانی رو من میدم خدمتتون..خب خانوم مدیر! خجالت میکشم دیگه!
پس بیشتر نخوون منو !!.همینقدرم بسه!.....همین !!

صبور یکشنبه 17 خرداد 1388 ساعت 09:11 http://sangesabor.blogfa.com

سلام جناب قاصدک

خوب من کلا ادم صبوریم و از داد و فریاد خوشم نمیاد !!! چون میدونم با داد و فریاد چیزی تغییر نمیکنه

ولی در عوض میام و درد دلهای شماهارو میخونم و چشم و گوشم باز میشه

از سیاست هم بیزارم چون پدر و مادر نداره!!!!

شما این شور و نشاط رو ایجاد کنید فقط مراقب باش که از اون عکسها حتما تهیه کنی تا در موقع لازم ازش استفاده کنی !!!!

امام خمینی فرمودن هرچه فریاد دارید بر سر امریکا بکشید !!
حالا میبینم که هموطن هامون دارم سر هم داد و هموار میکشن !!!

گفتم ادم سیاسی نیستم فقط یه کمی ازش حالیم میشه !!
به هر حال به امید انتخاب بهترین و لایقترین فرد برای ریاست جمهوری

شاد و سلامت باشی

خب مجبورنبودید تکرارکنید صبورید!! همه فهمیدن...مگه اسمتون صبور نیست؟!!
شور و نشاط که داریم..فقط اون عکسه رو پاره کردن که..به چی بخندیم؟!!
آخه یوزارسیو که تموم شد.!..علی دایی هم که رفته..!!.ما چکارکنیم؟!!
سبز باشی و مانا تا من یه فکری بکنم.راستی دیگه نمیگم منتظر نباش.
باورکن وقت کردم حتما میام.ناراحت نشیدهاا..ازتموم لحظات بی من بودن لذت ببرید!!

[ بدون نام ] یکشنبه 17 خرداد 1388 ساعت 10:26

چرا احمدی‌نژاد مسئولان کشور را به باد تهمت گرفت؟
هادی خامنه‌ای: تشبیه دولت نهم به کابینه رجایی ظلم و ستم به آن شهید بزرگوار است
قلم - حجت‌الاسلام سیدهادی خامنه‌ای گفت: شهید رجایی هم به قانون پایبند بود هم به اسلام و هم به اصول اخلاقی؛ شبیه دانستن این دولت به کابینه شهید رجایی در واقع ظلم و ستم به آن شهید بزرگوار است.

ستاره یکشنبه 17 خرداد 1388 ساعت 10:28 http://ashnayemahjor.blogfa.com/

حجت‌الاسلام سیدهادی خامنه‌ای دبیرکل مجمع نیروهای خط امام در گفت‌وگو با قلم‌نیوز ارزیابی‌هایش از عملکرد دولت نهم را در آستانه انتخابات دهم تشریح کرد. او درباره مناظره تلویزیونی اخیر معتقد است: آقای موسوی را به عنوان مردی متدین، صادق، متواضع، دلسوز و در عین حال قاطع و مسلط به مسائل کشور می‌شناسم؛ اما برخوردهای آقای احمدی‌نژاد که به جای استدلال فقط بزرگان کشور را به باد تهمت گرفت نیز در اثبات حقانیت موسوی بی‌تاثیر نبود.

× آقای خامنه‌ای! ارزیابی کلی شما از عملکرد دولت آقای احمدی‌نژاد در حوزه مبارزه با رانت‌خواری و مفاسد اداری در دولت طی 4 سال گذشته چیست؟ با توجه به اتفاقاتی که در این چند سال افتاده می‌توان این دولت را به کابینه شهید رجایی تشبیه کرد؟

- آقای محمود احمدی‌نژاد از زمان تبلیغات انتخاباتی خود شعار مبارزه با رانت‌خواری و مفاسد اقتصادی داده و پس از تصدی ریاست جمهوری نیز فقط همان شعارها را تکرار کرده است.او از این شعارها به عنوان ابزاری برای پوشانیدن معایب خود و دولتش بهره برده است. او وعده داد که به زودی نام رانت‌خوران و مفسدان را فاش خواهد کرد. ولی تاکنون فقط تهدید کرده است ولی به طور تلویحی همه دولت‌مردان گذشته را متهم کرده است. این کار دخالت در ماموریت قوه قضاییه و خلاف قانون است و اصولا از حوزه مسئولیت رییس جمهوری خارج می‌باشد. رییس جمهور وظیفه‌اش عمل به قوانین مجلس است. ضمنا شبیه دانستن این دولت به کابینه شهید رجایی در واقع ظلم و ستم به آن شهید بزرگوار است. شهید رجایی هم به قانون پایبند بود هم به اسلام و هم به اصول اخلاقی و مهم‌ترین نقاط تفاوت این دو دولت با یکدیگر در همین ضوابط نهفته است.

دوست عزیز..متشکرم از ارسال این نظرات.طبق معمول فقط تاییدش میکنم..همین
سبز باشی و بازم سبز باشی

م.عروج یکشنبه 17 خرداد 1388 ساعت 11:09 http://shabtub.persianblog.ir

سلام. خیلی ممنون حاجی جان از حضورت.
راستش سرم خیلی شلوغه به خدا. ایشالا یه کم سرم خلوت تر بشه زیاد میام تند تند بهتون سر می زنم.
.
ایییییییییییییییییییییییییییییییییییییول به موسوی

منکه خسته شدم ازبس گفتم حاجی نیست..ولی شما آزادید...خیلی..
انشاالله که تموم میشه این ایام و نتیجه شم برات پراز موفقیت و شادکامیه
ایووول به خودت...فقط سبز باش و مانا

محمدوعلی یکشنبه 17 خرداد 1388 ساعت 16:17 http://sokhteh.blogfa.com

سلام حاجی سید خوبی یه سوال من چه سرقتی کردم که میگی بخدا من نمی دونم بگو لا اقل حلالیت بطلبم.یا علی

حاجی و سید خودتی.!!.منظورم این بود:
(۱)زیرنویس کامنتهات...(۲)اینکه میگی:چرا پست منو نخونده نظرمیدن!!
راستی ! به علی دوستت گفتی اون چی بود برات نوشت.؟؟؟!!!!!
شادباشی و همچنان سبز

فاطمه یکشنبه 17 خرداد 1388 ساعت 19:58 http://omresokhteh.blogfa.com

سلام...
چه کنیم؟اخلاق کجای این قصه است؟تکلیف اخلاق اسلامی چیست؟
در سالهای اخیراستادان اخلاق اسلامی و روحانی از سرزمین خاکی رخت بر بستند خوشا به حالشان که این روزاها رو ندیدند که چگونه قدرت پای اخلاق را قلم کرده است وادبیات قدرت می تازد.
روزگاری پیشانی بند سرخ بر پیشانی داشتند و از سرزمین مان دفاع میکردن حال رویان سبز از استین شان رخ نموده و باز برای دفاع از سرزمین مان گرد امده اند.
به امید پیروزی
سبزباشی ومانا

متن زیبایی بود ولی باورکن همه به من میگن مواظب خودت باش
من باید به تو بگم مواظب باش ترورت نکنن..
بابا حماسه ساز خرداد !!....بابا سبز یاب !!..
ولی جدا همه میدونن این جمله مال تو بود: سبز باشی و مانا

مریم دوشنبه 18 خرداد 1388 ساعت 14:48 http://www.raze-nahan.blogfa.com

سلام
جالب است بدانید که :
آقای احمدی نژاد با حکم آقای ناطق نوری فرماندار ماکو و با حکم آقای هاشمی استاندار اردبیل شده است !!!

آدم برفی دوشنبه 18 خرداد 1388 ساعت 15:27 http://KOOCHEHBAGH.BLOGFA.COM

سلام
هرچند به لحاظ انتخابم در این دوره، مطالب این وبلاگ در رابطه با انتخابات زیاد به مذاقم خوش نمیاد اما چون با نام قاصدک و با این آدرس برای بنده نظر گذاشتید بی ادبی بود که بی تفاوت باشم و پاسختون رو در این وبلاگ ندم
ممنونم دوست خوب ! راستش اینکه توی کامنت قبلی آدرس وبم رو نگذاشتم دلیل خاصی نداشت جز اینکه عجله داشتم و فکر نمی کردم که دسترسی به وبم براتون زحمتی به دنبال داشته باشه ... ازتون عذر خواهی می کنم
امیدوارم ملت عزتمند و شریف ایران (که وصله فریب خوردگی بهشون نمی چسبه) انتخابی کنن که پشیمونی به دنبال نداشته باشه
من آدینه های شما رو با کمال میل وافر لینک کردم
موید باشید

Nahayat tashakor ra az to dvst e aziz daram ke moadabaneh amadi va be nazarate digaran ehteram gozashti..eftekhar mikonam be dvsti e ba to..khedmat khaham resid..ya ali madad

ملک محمد دوشنبه 18 خرداد 1388 ساعت 22:02

سلام
باشه دیگه نمی خونمت . هویجوری قبولت می کنم
با من دوست میشی ؟؟
لینکت می کنم
آیکن گل هم که اینجا نیست بهت بدم
فرض کن یه گل گذاشتم اینجا
((((( گــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــل )))))

مریم سه‌شنبه 19 خرداد 1388 ساعت 00:51 http://www.raze-nahan.blogfa.com

سلام
به به ! خانم ملک محمد
خوش آمدید !
من که این جا خونه زاد شدم !
شما هم غریبی نکنید !
بفرمایید تو !
دم در بده !

خب قاصدک می دونم باید اول به شما سلام می کردم !
ببخشید !
( گل بلاگفایی )

دوست تنهایی ها سه‌شنبه 19 خرداد 1388 ساعت 03:16 http://ashnayemahjor.blogfa.com/

سلام

کاش در کتاب قطور زندگی سطری باشیم ماندنی نه حاشیه ای

از یاد رفتنی....

ستاره سه‌شنبه 19 خرداد 1388 ساعت 14:07 http://ashnayemahjor.blogfa.com/

سلام و روزتان بخیر

با آخرین ترفندهای رقیب انتخاباتی آشنا گردیم.

گر چه آنان ما را به چشم دشمن می نگرند.

با امید به آینده سبز کشور عزیزمان


پایان صبوری میر حسین

آغاز امـید سـبز مـاسـت

دست در دست هم دهیم به مهر

میهن خویش را کنیم آباد


در پناه لطف آفریدگار مهربان





مریم سه‌شنبه 19 خرداد 1388 ساعت 15:39 http://ghasedakekhial.blogfa.com

سلام قاصدک
دیروز یه قاصدک اومد پیشم
فوتش کردم نمی دونم کجا رفت؟

ستاره سه‌شنبه 19 خرداد 1388 ساعت 16:34 http://ashnayemahjor.blogfa.com/

مسئولین ستادهای احمدی نژاد به حامیان میرحسین پیوستند
ایثارگران - مسئولین ستادهای استانی احمدی نژاد(ستاد رضوان) و فعالان ستادی ایشان لحظاتی پیش درحمایت از مهندس موسوی به ستاد مرکزی میرحسین پیوستند.

به گزارش قلم نیوز، :مسئولین ستاد احمدی نژاد (ستاد رضوان) و فعالان ستادی ایشان لحظاتی پیش با صدور بیانیه و در حمایت از مهندس موسوی وارد ستاد مرکزی مهندس موسوی شدند و از طرف محمد عزلتی مقدم ،مسئول کمیته ایثارگران ستاد مهندس موسوی با خوش آمدگویی و صلوات و اهداء شال سبز، (گیره کت) نشان موسوی ،مورد استقبال قرار گرفتند.

ستاره سه‌شنبه 19 خرداد 1388 ساعت 16:36 http://ashnayemahjor.blogfa.com/

متن بیانیه به این شرح است:

زمانی بر مردم خواهد آمد که در آن ارج نیابد مگر فرد بی‌عرضه و بی‌حاصل و خوش طبع و زیرک دانسته نشود مگر فاجر، مورد اعتماد قرار نگیرد مگر خائن و به خیانت نسبت داده نشود مگر فرد درستکار و امین در چنین روزگاری بیت‌المال را بهره شخصی خود گیرند و از قرآن جز نشان نماند و از اسلام جز نام.(امیرالمومنین)
آقای احمدی‌نژاد؛ تاکنون خدمت به شما بر ما فرض بود زیرا گمان می‌بردیم شما سرباز نظام هستید و حمایت شما از جعل مدرک کردان، بی‌تفاوتی شما نسبت به تغییر واژه ی خلیج‌فارس به واژه مجعول خلیج‌العربی، بذل و بخشش شما در حق السهم ایران در دریای خزر و ... را به پای معصوم نبودن مومن می‌گذاشتیم.
لیکن در مناظره 13 خرداد هنگامی که شما برای منافع خود تمام ارکان نظام را زیر سوال بردید بسیار بر ما گران آمد.
شما براساس سوگندنامه ریاست جمهوری می‌باید پاسدار ارزش‌های نظام و انقلاب باشید لیکن متاسفانه شما تمام شخصیت‌های نظام را که مورد عنایت حضرت امام(ره) و حمایت مقام معظم رهبری بودند مورد توهین قرار دادید.
به گونه‌ای که انگار در کشور امامی نبوده و جنگی به وقوع نپیوسته است و کشور مورد تهدید ابر قدرت‌ها قرار نگرفته.
آقای احمدی‌نژاد؛ رویکرد تبلیغاتی شما به گونه‌ای است که حاضر هستید تمام شخصیت‌های نظام و انقلاب را قربانی طمع خود کرده و نام‌های مقدسی چون اسلام و امام (ره) را پلکان ترقی خود سازید.
لیکن آقای میرحسین موسوی با سکوت در مقابل هتاکی شما عین گفتار حضرت رسول (ص)را تحقق بخشید (کسی که زبانش را نگه دارد گویا به همه قرآن عمل کرده است).
ما اعضای ستاد رضوان معتقدیم بعد از نظر حضرت ولی عصر(عج)،صحنه گردان رهبری است لذا به عنوان کسانی که در اردوگاه احمدی‌نژاد جایگاهی داشته، به تمامی وعده‌های وی پشت کرده و در حمایت ازمهندس سید میرحسین موسوی وحضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی و جمعی از امت حزب الله و بسیجیان مردمی به مهندس موسوی می پیوندیم، و این بار نه شعارگونه که از اعماق قلب خود فریاد می‌زنیم "نصرمن الله وفتح قریب".

حمید - در کوچه باغ های آسمان سه‌شنبه 19 خرداد 1388 ساعت 17:43 http://hke.blogfa.com

اگر همواره بخواهیم بشر را متناسب با مقتضیات زمان معنا کنیم، آنگاه «مقتضیات زمان» به‌جای «شریعت» می‌نشیند و دیگر هیچ انتقادی در هیچ مورد بر انسان‌ها روا نیست و دیگر افراد بشر را نمی‌توان در برابر اعمال خویش مسئول دانست...


[ بدون نام ] پنج‌شنبه 21 خرداد 1388 ساعت 17:41

کار عشق و عاشقی بالا گرفت موسوی در قلب مردم جا گرفت

شمس دوشنبه 8 تیر 1388 ساعت 04:41 http://mushtagh.blogfa.com

سلام
زنده باد
نجابت با وقاحت روبرو شد
عالی گفتید این واقعیت تلخ را

خب..این مال اون موقعیه که هنوز امید تو جامعه مومج میزد.گرچه اونها مطمئن بودن به کارهایی که میخوان درآینده بکنند ولی مردم میگفتن وقتی همه بیاندتوصحنه محاله کسی بتون با وقاحت دست به این کارهایی که امروز شاهدشیم بزنه..بازم ممنون که اومدید..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد