*غزل قاصدک*

به جای نفرین به تاریکی ؛ شمعی بیفروزیم

*غزل قاصدک*

به جای نفرین به تاریکی ؛ شمعی بیفروزیم

دوباره می سازمت وطن..

با  رایت سبز نبوی آمده ایم                  با سید  پاک علوی  آمده ایم  

 

 یک بار دگر به یاد  دوران امام                  با میرحسین موسوی آمده ایم  

 

جناب آقای میرحسین موسوی نامزد محترم دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران.اجازه بده مثل سالیانی دور که هنوز از یاد انسانهای قدرشناس فراموش نگشته صدایت کنم.!.آقای موسوی...نه.!!!..میرحسین عزیز!!...من به تو رای میدم..و نمیدونم چرا احساس میکنم رای من در انتخاب تو نقشی اساسی دارد؟!.چرا که من میتونم فقط ! یک رای بدم! پس قدر این یک رای را میدونم!..ولی اول باید بگم چرا رای میدم؟؟آخه اینروزها عده ای قبول ندارن که جمهوری و یا دمکراسی یعنی همین که همه میتونن در سرنوشت کشورشون نقش داشته باشند..اونها خودشون را قیّم و بزرگ همه میدونند و اینطور امر بهشون تشبیه شده که بقیه هیچی نمیفهمند و چشم و گوششون متعلق به اونها و امیال اونهاست..خودشونم میدونند که طومار دوره ارباب رعیتی خیلی وقته که بدست خمینی کبیر درهم پیچیده شده..اینو دوم خردادِچندسال پیش هم ملّت به وضوح بهشون نشون داد ولی گویا هنوز درس عبرتشون نشده.؟!!.اصلاْ هروقت این جماعت دست میذارن روی باورها و مقدسات و با اشاره به اینها میگن که صلاحت چیزدیگه ایه من بیشتر به حقانیّتم پی میبرم!!.این روزها همون مدّاحی که گفت ازتون بابت اشکهایی که درعزای امام حسین(ع)گرفتم نمیگذرم اگه به خاتمی رای بدید به عرصه اومده وباز داره دین فروشی میکنه!.پس من به تو رای میدم"چون دیروز همون مدّاح تو مصلّای پایتخت ترابه سیدی آمریکایی یادنمود.!.

به تو رای میدم"چون دارای کرامتم...به تو رای میدم چون انسانم..!

به تو رای میدم و بابت رای دادنم این حق را دارم تا مواخذه ات کنم!!  

به تو رای میدم چون از دروغ بدم میاد.خدا کنه تو هم بدت بیاد..!!

به تو رای میدم تا منو مستحق پاسخ ندونی!.جواب من سیب زمینی هم نیست!! 

بازخواستت میکنم چراکه بابت این رای تحقیر شدم و دوست وآشنا برام متأسف شدند!! 

به تورای میدم!.میدونم مدرک مهندسیت اصله!!.فقط خداکنه باجناق نداشته باشی!!

 میرحسین عزیز! به تو رای میدم تا قانون را اجرا کنی.!.

به تو رای میدم چون تنها سیاستمداری هستی که همه به اسم کوچیک صدات میکنن!! 

به تو رای میدم به این امیدکه:بقول هنرمندی عزیز*دیگه هیچ کتابی بابت نوشتن کلمه 

(*روی هم رفته*)دچار اصلاحات نگردد!چراکه عده ای معتقدنداین کلمات تحریک آمیزه!!

بله جناب آقای میرحسین موسوی نخست وزیر هشت سال دفاع مقدس 

ما به تو رای میدهیم ومیدانیم که باور داری پای این انتخاب ایستاده ایم.!. 

هشت سال دفاع مقدس تو بودی و حمایت امام راحل و تمامی دوست داران وطن.. 

از تموم تحقیرها هم باکی نیست چراکه: 

 

 ما به خرداد پر از حادثه عادت داریم 

 

*این قسمت برگرفته از نامه رضا کیانیان خطاب به میرحسن موسوی بود*  

پ.ن:از دوستان وبلاگی بخصوص عزیزان سبز اندیش! بلاگفایی عذرمیخوام بابت خبرنکردن آپ جدید! 

حقیقتش خیلی تلاش کردم ولی انشاالله که تعمدی نبوده.!!.همه وبلاگها مسدودند خب..!!

 

 

 ***

دوباره میسازمت وطن  اگر چه با خشت جان خویش  

 ستون به سقف تو میزنم اگرچه با استخوان خویش 

دوباره میبویم از تو گل به میل نسل جوان تو 

دوباره میشویم از تو خون به سیل اشک روان خوش  

اگرچه صد ساله مرده ام  به گور خود خواهم ایستاد 

که برکنم قلب اهرمن  به نعرهء آنچنان خویش 

اگرچه پیرم ولی هنوز مجال تعلیم اگر بوَد 

جوانی آغاز میکنم  کنار نوباوگان خویش  

نظرات 30 + ارسال نظر
فاطمه سه‌شنبه 19 خرداد 1388 ساعت 19:43 http://omresokhteh.blogfa.com

سلام اوووووووووووووووووووول(نیشخند)

برو به بقیه هم بگو..من وقت ندارم بیام ..دارم میرم..ممنون یا علی مدد

فاطمه سه‌شنبه 19 خرداد 1388 ساعت 20:00 http://omresokhteh.blogfa.com

سلام...من از طریق پرشین وارد وبتون شدم چون کلا بلاگفها مسدود شدن واقعا متاسفم برای کسانیکه دم از ازادی بیان میزنند ...
موسوی یک بسیجی بود،
وبسیج را مدرسه ی عشق می دانست.
عشق به خمینی،عشق به همه ی خوبیها!
امین فرمانده کل قوا،نه...فرمانده کل دلها!
او هم معجزه ی امام بود و هم ثمره ی مدیریت امام.
او مخزن اسرار ناگفته ها و ناشنیده های انقلاب است.
اه چه واژه ای غریبی است واژه ی دفاع مقدس!
این روزها چه لذتی میبریم از تکرار طنین این واژه!
((نخست وزیز دفاع مقدس))....دفاع مقدس....دفاع مقدس.
او از اهل بیت امام است،حرمتش را پاس بداریم.

خب پس معلوم شد عیب از کجاست..من رفتم..خداحافظ..سبز باشی هاا
متن زیبایی نوشتی...بازم ممنون...سبز باشی..همیشه..یاعلی مدد

alnilam سه‌شنبه 19 خرداد 1388 ساعت 20:51

سلام.
جواب دادم پشیمون شدم پاک کردم مثل همیشه که اینکار رو کردم بعد هعم به حرف زدن و توهین کردن متهم شدم!
یاعلی

اصلا کی با تو بود؟؟!.مگه توهینم کردی تا حالا؟؟شماحکم کن فقط خب؟!.حرفتم بزن.همه شو..منظورم بعضی ازدوستان حقیقی بود وگرنه مجازیهاخیلی بامعرفت تر از حقیقیهاهستن..

مریم سه‌شنبه 19 خرداد 1388 ساعت 21:16

سلام قاصدک
بلوگفا بالا نمیاد به کلی فراموش کردم که شما از بلاگفا استفاده نمی کنین.
این جا غوغاست. تمام خیابونا بستست. آقای خاتمی اومدند.
اصلا نمی دونین چه خبره!!!
به امید ایرانی سبز

Inja ham alan javanane hazer daran Allah o Akbar Migan o shadan.
Jelo seil e mardom kasi nemitune beisteh..sabz bashi mesle IRAN

مریم سه‌شنبه 19 خرداد 1388 ساعت 21:18 http://ghasedakekhial.blogfa.com

رای ما میر حسین موسوی

ما نیز هم..!!........پس شما هم سبز باشید

مریم سه‌شنبه 19 خرداد 1388 ساعت 21:21

من بلاگفامو می خوام. کلی کار دارمممممم
اینا همش دسیسه است!!!!

خب درسته که بلاگفاتو میخوای ولی...خوب یادمه که روزگاری همین میرحسین گفت:عده ای حیات سیاسیشون بسته ست به دشمن تراشی..برای همینم همش درتوهم توطئه هستن.
انگار دشمنان بیکارنشستن ودسیسه میکنن تا وبلاگ شما رو داغونش کنن!!

ستاره سه‌شنبه 19 خرداد 1388 ساعت 21:33 http://ashnayemahjor.blogfa.com/

سلام

جالبه..مهمان را دعوت نمیکنید و وقتی بخاطر بستن درب

مهمان مجبور میشود نردبان بگذارد و از دیوار بیاید..........

بجای پذیرایی!!!!!!!!!!!!! صاحبخانه خودش نیز میگذارد و میرود.

ظاهرا این انتخابات تمام قواعد بازی را بهم ریخته است و هرکس

زور دارد و امکانات..بیشتر نافرمانی می کند.

البته منظورم اصلا به شما نیست.به در میزنم تا دیوار گوش کند.

ادامه دارد.......البته اگر توانستم دوباره از دیوار بیایم.

وگرنه دیدار تا بعد از انتخابات

سبز سبز سبز باشید و مانا

والله دیگه خودتون میدونید گرفتاریه دیگه...ببخشید....دفعه بعد انشالله
انهایی هم که قواعدبازی را بهم میزنن خودشونم میدونن در نهایت بازنده ان
امیدکه باربیاین ولی روزانتخابات سعی کنیم صندوقهای مطمئن رای بدیم..
سبز و سرخوش و سلامت باشید.........یاعلی مدد

عباسی سه‌شنبه 19 خرداد 1388 ساعت 21:35

دوباره می سازمت وطن......[گل]

به تو رای میدهم چون سبزی و اندیشه های سبز داری.

به تو رای می دهم چون هشت سال در بدترین زمان مرا

و ایرانم را به بهترین صورت ممکن راهنما شدی.

به تو رای می دهم تا دیگران بدانند با با حرف آنها مهرت از دلم

بیرون نمی رود گرچه خودم چیزی زیادی از آن دوران به یاد ندارم

ولی هر موقع فشار زندگی روی دوش پدر پیرم سنگینی میکند

با آه و حسرت از خوبی های آن زمان وکشورداری شما به نیکی

یاد می کند و همیشه تکیه کلامش هست خدا پدر موسوی را

رحمت کند در زمان جنگ نزاشت اینجوری شود.

به تو رای میدهم تا بدانند بعد از بازی اگر به اندازه خود بازی هم

وقت اضافه بگیرند تا رقیبت در میدان یکه تازی کند باز برای من

همان سید حسین موسوی هستی.

به تو رای می دهم تا بدانند به اندازه ای از شعور سیاسی

رسیدم که میتوان برای خودم و دور از هیاهوی جامعه و

شاباشهای پرداخت شده کسی را به نمایندگی انتخاب کنم که

به درد جامعه بخورد

به تو رای می دهم تابدانند .............

فقط میگم:اقای عباسی نازنین.خوشحالم ازدوستی باتو...
نظرکاملا گویاست و منم مثل بقیه میخهونم و تایید میکنم..سبز باشی و سلامت

مریم سه‌شنبه 19 خرداد 1388 ساعت 23:02 http://ghasedakekhial.blogfa.com

نمی دونم چی سر سایت اومده
یه لحظه اومد باز الان داره بازی درمیاره

زنده باد بلاگ اسکای که همچین مشکلی را نداره...عمراْ..فقط شکلکم نداره.!!
اصلا میدونی چیه؟:.................بلاگفا حیا کن..........قاصدکو رها کن

آرزو سه‌شنبه 19 خرداد 1388 ساعت 23:04 http://khorshidepenhaneman.blogfa.com/

سلام دوست جدیدم

از آمدنتان خوشحالم و انشالله پا قدم شما بعنوان اولین نفر
شروع بکارم در وب..برایم سر آغاز روشنی و نور باشد.

وبلاگ خوبی دارید.از شکل نوشتاری تان خوشم آمده است.
روان و سلیس می نویسید.

در کل از آشنایی با شما و وبلاگتان بسیار خرسندم.
امیدوارم که بتوانیم در این دنیای مجازی در رسیدن به اهدافمان
موفق باشیم.

با امید به روئیدن جوانه های سبز زندگی

خواهش میکنم...وظیفه بودخدمت رسیدن...شما لطف دارین.....خیلی.
روان و سلیس را نمیدونم..فقط سعی ام اینه که پیچیده ننویسم.همین.
امید که حقیقت از پشت*خورشیدپنهان*رخ عیان کرده وبه آرزوهات برسی
برقرار باشی و سبز ومانا....یاعلی مدد

دوست تنهایی ها چهارشنبه 20 خرداد 1388 ساعت 07:38

سلام

اگر این بار با نور آمدم.........

در شب.. ..راه برویم بسته بود


وارانه کن ساعت بارانی زمین را

آسمان عطش دارد .............

مرتضی چهارشنبه 20 خرداد 1388 ساعت 08:35 http://ghazaee.blogfa.com

ان شاء ا..
خدا دوستان خود را رها نمی کند

به امید پیروزی حق بر باطل

زنده باد موسوی
زنده باد اخلاق بر بی اخلاقی
زنده باد صداقت بر دروغگویی
و زنده باد خدا که
حق را آفرید و بر باطل پیروز گرداند
و زنده باد خدا که
دوستانش چون نوری سبز می درخشند

دوست عزیزم ...
پیروز خواهیم شد

بقول یه دوستی: سلام بر خدا و سلام بر دوستان خدا..!!
آقا مرتضی ممنون..مژده!!!.سبز اندیشان یکی یکی دارن از راه میرسند.!!
برد و باخت انتخابات اصلا مهم نیست..لااقل برای من..!!!
مهم اینه که فریاد زدیم سبز باشیم و سبز بیاندیشیم..
سحر نزدیک است...!!

مریم چهارشنبه 20 خرداد 1388 ساعت 09:20 http://www.raze-nahan.blogfa.com/

سلام قاصدک عزیز
خسته نباشید
من به میرحسین رای می دم چون :
به اعتقاد عملی او به اسلام ایمان دارم . و همین طور به مدیریت خوبش درزمان جنگ ! اونو فردی صادق ودارای سلامت اخلاقی و اعتقادی و سیاسی و اجتماعی می دونم که می تونه جمهوری اسلامی رو در دریای پرتلاطم سیاسی و اقتصادی از امواج خروشان ومهلک نجات بده .
امیدوارم اجداد طاهرینش اونو یاری کنند .

سبز اندیشان؛ سبز باشید..همیشه...
البته فردا سبز سبز باشید...خب.!؟؟!!

.(قال الـقاصدک !) رای به موسوی رای به صداقت و قاصدک هاست.!!...

ترکش ولگرد چهارشنبه 20 خرداد 1388 ساعت 10:39 http://www.tarkash.blogfa.com

بنام خدا
سلام بازم منم مزاحم همیشگی آمدم دعوتت کنم بیای .تازه آپ کردم .بعد مدتها منتظرحضور سبزتون هستم

حضور سبز دارم..همیشه...ولی !.دیگه پیشت نمیام..چون:
تازه آپ کردی و یادم افتادی!!!!!!

فاطمه چهارشنبه 20 خرداد 1388 ساعت 11:25 http://omresokhteh.blogfa.com

سلام بابایی یه اپ مشترک گذاشتم واسه روز مادر خوشحال میشم یه سر بهم بزنید
سبزباشی ومانا

خب الان که نمیتونم بیام!!.ولی حتما میام و میلاد حضرت زهرا(س) و
روز مادر را به همه مادران این دیار تبریک خواهم گفت...حتما....
قاصدک دروغ نمیتونه بگه!.صادقانه گفتم.!.خوبه بگم دارم میام؟!!!سبز باشی و مانا

مریم چهارشنبه 20 خرداد 1388 ساعت 11:54 http://ghasedakekhial.blogfa.com

سلام قاصدک
می دونی چرا بلاگ اسکای درست کار می کنه ولی بلاگفا نه؟
آخه می دونن که همه بلاگفا استفاده می کنن و خیلی بازدیدکننده داره بستنش!!!
دیدن بلاگ اسکای درپیته گفتن باشه جماعت خیلی بیکار نباشن!!! (شیطونک)
مردم از بس شکلکا رو نوشتم

به وب من گفتی در پیت؟؟؟!!!
اولاْ همین در پیت مجذوبت کرده که دست ازسرش برنمیداری(خودشیفته)!!
بعدشم: نذار بگم هاا..بگم؟؟؟ بگم؟؟؟میگم هاااااا..!!!

صبور چهارشنبه 20 خرداد 1388 ساعت 16:17 http://sangesabor.blogfa.com

سلام
ای بابا چرا برای بلاگفا اینقده حرف در میارین من که اومدم مشگلی هم نداشتم

خوب به امید روزی که ریس جمهور اینده مون پای تموم صحبتهاش بایسته و و صداقتشو ثابت کنه

وعده ی ما جمعه...........

ممنون که خبر دادی برم بشم خبر گذاری.!!!!

Khob hame taeed kardan ke ierad dareh..nakoneh tu blogfa ham Saham darid.?!!!!
Zahmat nakeshid khabaratoon bayat shodeh.!.hame midunan
jomeh sabz bashid haaaa

مریم چهارشنبه 20 خرداد 1388 ساعت 16:36 http://ghasedakekhial.blogfa.com

سلام
اون مطلب قدیمی شده بود بر داشتم به جاش یه مطلب مفهومی گذاشتم.

نخیرهم...همیشه مطالبت قدیمی میشه حذفش میکنی؟؟؟؟
گفتم که:وب من زاقارت.!!.زپرتی.!.در پیت!.ولی هیچ مطلبی حذف نمیشه..عمراً
نسیه هم داده نمیشودحتی به شما دوست عزیز..!!..سبزباشی

دوستِ تنهایی ها چهارشنبه 20 خرداد 1388 ساعت 17:43

چیز راهم میشود تفسیرکرد چهره نامرد را تصویرکرد
چیزراهم میشودجانانه گفت صحبت از عدل علی بیجا نگفت
چیزیعنی:وعده های پول نفت سفره هامان بوگرفت ازبوی نفت
چیزراهم میشوداینگونه گفت سفره های خالی ازحرفای مفت
چیزیعنی:دیپلماسی"ارتباط خارجی دادن نان شب مردم به چاوزلعنتی
چیزیعنی:چیزهای بی حساب دادن مدرک به کردان بی حساب
چیزیعنی:چیزهای کشککی گفتن از یک اقتصاد پشمکی
چیزیعنی:انگهای بی حساب ساختن یک خانه بر روی حباب
چیزیعنی:گفتن از ناموس مرد جعل یک نامه برای رهنورد
چیزیعنی:آه ِ از اعماق دل ازتمام کارهای یک رئیس جمهورخجل
چیزیعنی:دیدن هاله در اجلاس سران فرض یک ملت به یابو و خران
چیزیعنی:روبرویت نیمه مرد دادن آمارهای چَرت و پَرت
چیزیعنی:حرفها بی قافیه دوره محمود دیدن کافیه
چیزیعنی:ناروا گفتن به دوران امام پای کوباندست افشان درشب مرگ امام
چیزیعنی:دولت ِ حرف دروغ چیزیعنی لمپنیزم بی فروغ
چیزیعنی:امرمعروف ِ عجیب گشت ارشاد, راه افکار رقیب
چیزیعنی:گشت ارشاد و اوین چیزیعنی واردات, تولیدچین
چیزیعنی:واردات ِ یک پکن ازحسن گفتن خطر داره حسن!
چیزیعنی:ای خیابان خواب ها میرسد ته مانده بشقاب ها
چیزیعنی:مهرهای داغ ِ ناز پینه پیشانی, زِ بس راز و نیاز
چیزیعنی:گم شدنهای عجیب چیزیعنی دولت خیلی نجیب
چیزیعنی:طبع گرگان" روبهان چیزیعنی چیزچیزِ ابلهان
خب"خلاصه چیز راچیزش کنید دولت محمودتفسیرش کنید
یا اگرهم یک کمی شک داشتید پس همان محمودتفسیرش کنید

دوست عزیز تنهایی هام!!
بیست و دوم خرداد هم یک معنی تازه ای به این چیز یعنی ها اضافه میشه

پگاه چهارشنبه 20 خرداد 1388 ساعت 22:09 http://www.pma88.blogfa.com

سلام بر قاصدک، قاصد صادق

راستی می دونستین مرکز آمار ایران تعداد واجدین شرایط رای رو 5 میلیون نفر کمتر اعلام کرده و تعداد ایرانیان مقیم خارج رو 3 میلیون نفر بیشتر....
نمی دونم این دروغ گویی ها تا کی می خواد ادامه داشته باشه....
نمی دونم این از خدا بی خبر ها مردم رو چی فرض کردن....
از خدا می خوام هر چی آدم دروغگو هست نیست و نابود کنه...
الهی آمین

به امید ایرانی آباد وسبز سبز سبز...

این جماعت؛به مدد امدادهای غیبی و سیاسی؛ توی آمار امت رسول الله هم اگه بخوان دست میبرن! آمار سبز اندیشان که بایدم کم و کمتر نشون داده بشه.!!..رای مردم رای به صداقته.موسوی هم بخواد دروغ بگه همین برخورد را میبینه... دروغ ممنوع ...!!!..سبز باشی و مانا

مریم چهارشنبه 20 خرداد 1388 ساعت 23:44 http://www.raze-nahan.blogfa.com

سلام قاصدک عزیز
خسته نباشید .
( گل بلاگفایی) هوار تا

سبز باشی...خدادتاااااااااااااااااااااااااااااا......!!!!

سند باد پنج‌شنبه 21 خرداد 1388 ساعت 01:59

سرسبز ترین ملت دنیا مائیم / ازاده و سرزنده و پا بر جائیم
ما زنده از انیم که ایران وطن ماست / در نقشه سر سبز جهان بی همتائیم

وقت ان است که مشتهای گره کرده امان را باز کنیم و دست یکدیگر را بفشاریم
زنده باد سبز پوشان سبز قامت

ما هم میگیم سبز باشید و مانا..!.ولی یه وقت با سبزپوشان سختکوش اشتباه نشه؟!!
یادمه زمانی قانون بودکه هیچ نامزدویاگروهی حق استفاده ازپرچم و سرودملی را نداشت..ولی متاسفانه این روزها...!!!
موسوی موسوی پرچم ایرانِ مونو پس بگیر!!

ستاره پنج‌شنبه 21 خرداد 1388 ساعت 02:09 http://ashnayemahjor.blogfa.com/

امشب در آخرین نطق تلویزیونی‌
باز هم دروغ گفت!
قلم - محمود احمدی‌‌نژاد در آخرین نطق تلویزیونی که با حمایت صداوسیما برایش فراهم شد امشب نیز ضمن تکرار اتهاماتش بر علیه اشخاص مختلف، عنوان کرد که سی‌دی سخنرانی‌هایش هم دروغ است!

به گزارش قلم‌نیوز، نطق تلویزیونی احمدی‌نژاد به مدت 19 دقیقه حوالی ساعت 22:45 چهارشنبه شب از شبکه سوم سیما پخش شد.
او اول در برابر اظهارات مهندس موسوی، مهدی کروبی و محسن رضایی که به انتقاد از عملکرد دولت نهم و وعده‌های خیالی آن در روزهای قبل پرداخته بودند بدون آن که از کسی نام بیاورد پرداخت و مدعی شد: برای این که بدانیم چرا فقط به من حمله کرده‌اند چند دلیل دارم؛ اول این که عملکرد دولت نهم بسیار درخشان بوده و اینها آمار و ارقامی برای گفتن جلوی ما نداشتند. دوم این که در این 4 سال آنقدر کار کرده‌ایم و افتخارات داشته‌ایم مثل هسته‌ای و فضایی که این افراد در آنها شریک نبودند بلکه مقابلش هم ایستادند.
احمدی‌نژاد ادامه داد: سومین دلیل آنها از حمله به من(!) این است که مسئول گذشته‌اند و وقتی معلوم شود در این 4 سال اینقدر کار می‌توان کرد، بنابراین بقیه سالیان قبل زیر سوال می‌رود. چهارمین علت هم آن است که آنها دنبال جنگ روانی‌اند. برای این کار از تهمت و دروغ‌های مختلف برای مشغول کردن ذهن‌ها بهره می‌گیرند.
این کاندیدای اص.جلسات مختلفی تصمیم گرفته‌اند آنقدر با حجم تبلیغات بالای خود بگویند احمدی‌نژاد دروغگو است که مردم فکر کنند آنها راست می‌گویند و من دروغ می‌گویم! باید بگویم دروغگو کسی است که خائن است. دروغگو اصلا درون مردم نمی‌رود.
او مسائلی مثل هسته‌ای شدن، فضایی‌شدن، درج 20 هزار مقاله علمی در جهان، راه آهن شیراز، آسفالت روستاها، سه برابر شدن ظرفیت تحصیلات تکمیلی، 1500 مدال ورزشی و...را دلیلی بر دروغگو نبودن این دولت خواند و همچنان مدعی شد: گفته‌اند ما بی‌ادبی کردیم. دولت به چه کسی بی‌ادبی کرده است؟ معلوم است که اگر کسی به بیت‌المال دست‌درازی کند با او برخورد خواهیم کرد. احمدی‌نژاد البته نگفت که کدام یک از کاندیداها به بیت‌المال دست انداخته‌اند؟!

مریم پنج‌شنبه 21 خرداد 1388 ساعت 09:50 http://ghasedakekhial.blogfa.com

سلام قاصدک
چه خبر از انتخابات؟

اشتباه گرفتی!!!.زنگ بزن وزارت کشور بگو با آقای دانشجو کار دارم!!
البته ایشون سرشون شلوغه خب.!.آقای محصولی تمام محصولات انتخاباتی ! را بصورت رایگان و محض رضای خدا و بس! میدن خدمتتون!!!!

سهیل پنج‌شنبه 21 خرداد 1388 ساعت 11:17 http://sobhe.blogfa.com/


به تو رای میدهم تا ایرانی اباد و ازاد و سرسبز داشته باشم

سلام ووقت بخیر
به امید پیروزی و حرکت به سوی ایران اباد

میزبان هر روز شما باحافظ : سهیل

به من رای میدی؟؟؟؟!!!!.
آهان!!!!.خب منم میگم:به امید تحقق ایرانی سبز و آباد و مترقی..!

بهار پنج‌شنبه 21 خرداد 1388 ساعت 15:11 http://baharjoOn69.blogfa.com

سلامو. نظراتم خیلی با شما فرق داره.
ولی اومدم کامنت بذارم فکر نکنین این چیزا باعث میشه که من دیگه باهاتون دوست نباشمم....
شما هم اینطوری فکر میکنین دیگه.......
بلاگفا هم این روزا بد جوری قاط زده....میره رو اعصابمون.
موفق باشید....(آیکن چشمک)

خب من ایرادی در این نمیبینم نظراتمون فرق داشته باشه..این جناح مقابله که دایره خودی و غیرخودی ترسیم میکنه..من نظرات خودم را نوشتم..نه از شهدا خرج کردم و نه از مردم و نه از باورهای مردم.!!.
ممنون که اومدی و تشکر میکنم که مودبانه اومدی!!.
ما که سبزیم و سبز میمانیم.!.شماهم موید باشید انشاالله..!!

ستاره پنج‌شنبه 21 خرداد 1388 ساعت 15:13 http://ashnayemahjor.blogfa.com/

هشدار : مردم برای رأی دادن از خودکار های خود استفاده کنند خودکار نامریی انتخابات
کلمه: همزمان با برگزاری دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 5 میلیون خودکار چینی بین مردم توزیع می‌‌‌‌شود.

به گزارش "کلمه" بر اساس برخی از گزارش‌ها این خودکارهااز سوی تعدادی از گروه‌های خاص توزیع می‌شود و جوهر آنها پس از 8 ساعت رنگ خود را از دست می‌دهند.

بر این اساس ستادهای حامیان نمایندگان اصلاح‌طلب از مردم درخواست می‌کنند که برای جلوگیری از هرگونه تقلب برای هنگام رای دادن از خودکار شخصی خود استفاده و از پذیرش خودکار سایر افراد خودداری کنند.

تکمیل حرف شما و سایت قلم اینو میگم که:قرار شده همه خودکار مشکی همراه خودببرند و در ضمن روی برگه فقط بنویسند:
میرحسین موسوی...همین..چون اگرپیشوند و پسوندویاشعار و هرچیزدیگر همراه باشه اون برگه را به راحتی باطل میفرمایند..!!!

....میرحسین موسوی ؛نه یک کلمه کم ونه یک کلمه بیشتر..(قاصدک ع!!)

محمد مهدی پنج‌شنبه 21 خرداد 1388 ساعت 16:32 http://sobhe14.blogfa.com

سلام دوست عزیز
بدون شک آنان که باید از دوم خرداد درس می گرفتند دوباره در کوران قدرت مست شدند و فراموش کردند نه بزرگ ملت ایران را
به امید خدا باز هم حماسه ای همانند در راه است و مردم به خوبی مزد همی هود را خواهند گرفت.
من نیز به جرم اعتقاد به رای همه ی مردم و ایران را برای همه ی ایرانیان خواستن زخم زبانها شنیده ام اما باکی نیست چون به رای مردم و حقوق هر شهروندی ایمان داشته و به رای سبز خود افتخار می کنم

دوست گرامی؛محمدمهدی عزیز
متاسفانه تلاشم برای حضور در وبلاگت بی نتیجه ماند.!.بذاریم به پای امدادهای غیبی!
ما گوییم بد و میل به نا حق نکنیم
در مورد تحقیر شدنها هم...!!
ما به خرداد پر از حادثه عادت داریم.
پس باز هم نشون شون میدم که سعی نکنن جلوی سیل خروشان مردم
قرار بگیرن که چیزی!! عایدشون نمیشه جز تخریب بیش از پیش شون.!.سبزباشی

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 21 خرداد 1388 ساعت 16:56

یک نصیحت :
...
...
...
هیچگاه مدرک تحصیلی همسر خود را در سطل آشغال نریزید !!!!!!!!!!!!
چون ممکن است یک رفتگر آن را پیدا کند و وقتی ریس جمهور شد در تلوزیون نشان دهد

یک نصیحت(تقاضا)
نترسیم..!!.همیشه با چراغ روشن حرکت کنیم!!.
بابا شاید یکی بخواد بگه ممنون از نوازشت!!.بازم بیا...سبز باشی و مانا.!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 21 خرداد 1388 ساعت 17:48

کار عشق و عاشقی بالا گرفت...موسوی در قلب مردم جاگرفت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد