*غزل قاصدک*

به جای نفرین به تاریکی ؛ شمعی بیفروزیم

*غزل قاصدک*

به جای نفرین به تاریکی ؛ شمعی بیفروزیم

دوران ِسیاست ستیزی.!.

درطی هفته گذشته کم نبودند دوستانی که علنی و خصوصی کامنت دادند وگفتند: 

خسته شدیم ازاین سیاست بازیها نمیشه تمومش کنی و پست جدید بذاری؟!. 

ولی یکی پیدانشدبگه:دیشب سیمای جمهوری اسلامی را دیدی که چه گزارشهای زیبا 

وگویایی ازسوخته شدن بیت المال توسط هواداران موسوی نشون داد؟!. 

دیدی چندتا کارشناس سیاسی و فرهنگی و اقتصادی ردیف شدند و برای سوخته شدن 

سطل آشغالهای خیابون ولیعصر!حرفهای قشنگ قشنگ زدند؟!.دریغ از یک پیام تسلیت 

به خانواده های داغدارشده این ایام..واقعاًکه تواین زمونه جون آدمها بی اهمیت تر از 

سطل آشغال شده.!.اصلاًقصد دفاع از برهم زنندگان امنیت سیاسی و اقتصادی را ندارم 

 اتفاقاً نظام وبه تبع اون نیروی انتظامی بایددربرخورد بااین گروه ازافراد مغرض وسودجو 

بمصداق عینی ِاشِدّاءُعَلَی الکُفّار،برخوردقاطع داشته باشه.ولی چرا یکی از همین افراد 

حاضر در میدان از جمع نیروهای ضدشورش پیدانشد بگه:چه کسی یاافرادی حکم تیرِ 

جوان معترض به شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری اسلامی را داد؟. 

یا چرادرحضور نیروی انتظامی گروهی خشن و خودسر با چماق و قمه و زنجیر به جان 

گروهی افتادند که نه تنها مسلح نبودندبلکه بعنوان اعتراض فقط دست به تحصن ِهمراه 

باسکوت زدند؟!.واقعاً سزاست که اون جمع معترض هم کتک خورده ومضروب و کشته 

گردد و هم در رسانه ملی محکوم به شکستن شیشه های اماکن خصوصی و عمومی 

گردد؟!.باورکنید خودمم خسته شدم از اینگونه نوشتنها.برای اثبات بیگناهی این جماعت 

مدارک و ادلّه کافی هست ولی کو گوش شنوا و نگاهی عدالت گرا؟!.این نوشتار را 

همینجا به اتمام میرسانم.ولی برای نمونه لطف کنیدو روی این عکس کلیک کنیدتا ببینید 

چه کسانی دست به تخریب اموال عمومی میزنند.سایت میزبان عکسهام مسدود شده 

وگرنه بیشتر ازاین مدرک موجوده.این مشتی ست نمونه خروار..!!  


 

  

این بخش هم تقدیم به دوستان ِسیاست ستیزی که خسته شدن ازنوشته های این ایام!

کاش یکی پیدا میشد و میومد قضاوت میکرد که چطور من میتونم سیاست را بی خیال بشم؟!! وقتی موبایلها نصف روز قطع میشه..وقتی نمیشه اس ام اس داد.وقتی سایتها بسته ست.خب معلومه که از سر بیکاری گیرمیدیم به سیاست دیگه.. 

میگن آرایشگرآ(یاهمون سلمونی ها!)وقت بیکاری سرهمدیگه را میتراشن.! 

بابا این مسیج را آزاد کنید..باورکنیدکسی از مسیج برای سیاست استفاده نمیکنه.! 

اصلاًمگه مسیج مال این کارآست؟!....نه..!.. 

باورکنین مردم پول و وقتشون را صرف چیزآی بهترمیکنن..نمونه شو بخونین..! 

 

چقدرتازگیهاچاق شدی؟میدونی از کجا فهمیدم؟! 

چون هر روزبیشترتوی دلم جا باز می کنی  

 

دیشب اومدم به آسمون خیره شدم خبری از ماه نبود... 

میشه عشق من بگه دیشب کجا بوده؟!  

 

 

دیروز روز جهانی آوارگان بود توقع داشتم یه تشکر خشک وخالی ازمامیکردی  

که یه عمریه آوارتیم.  

 

 

از دم گلفروشی ردمیشدم دیدم قشنگترین گلش نیست..!.. 

تازگی ها با کی میپری گل ِ من ؟!!  

 

 

تازه فهمیدم تو دنیا هیچ قلبی واسه من نمی تپه. حتی قلب خودم!  

چون اونم واسه تو می تپه!  

 

 

گرچه میگن:خوشگلا باید برقصن...ولی حالا که افسرده شدی تو هم برقص.. 

کی به کیه.؟!!  

 

 

وقتی پیشم نیستی دلم برات تنگ میشه!وقتی هم که پیشم هستیی 

 دلم برات تنگ می شه.!.ای مردشورتو ببرن که بود و نبودت یکیه!  

 

و هزاران هزار مسیج دیگه...حالا دیدید مردم حرفهای بهتر از سیاست دارن؟! 

از چی میترسید..بابا آزادش کنید.!.این مردم سرخوشترازاین حرفهان..!!

 

گاو ما ما می کرد.
گوسفند بع بع می کرد.
سگ واق واق می کرد و همه با هم فریاد می زدند حسنک کجایی؟
شب شده بود اما حسنک به خانه نیامده بود. 

حسنک مدت های زیادی است که به خانه نمی آید.
او به شهر رفته و در آنجا شلوار جین و تی شرت های تنگ به تن می کند 

او هر روز صبح به جای غذا دادن به حیوانات ,جلوی آینه می ایستد و  

به موهای خود ژل می زند.مو های حسنک دیگر مثل پشم گوسفند نیست 

چون او به موهای خود گلت می زند.
دیروز که حسنک با کبری چت می کرد, کبری گفت تصمیم بزرگی گرفته است 

کبری تصمیم داشت حسنک را رها کند و دیگر با او چت نکند 

چون او  در چت روم با پتروس آشنا شده بود و با او چت می کرد
پتروس همیشه پای کامپیوتر نشسته بود و چت می کرد 

پتروس دید که سد سوراخ شده اما انگشت او درد می کرد 

چون زیاد چت کرده بود.او نمی دانست که سد تا چند لحظه دیگر می شکند 

پتروس در حال چت کردن غرق شد
برای مراسم دفن او کبری تصمیم گرفت با قطار به هلند برود 

اما کوه ریزش کرده بود.ریز علی دید که کوه ریزش کرده اما حوصله نداشت 

ریز علی سردش بود اصلآ نمی خواست لباسهایش را در بیاورد
ریز علی می توانست از نور گوشی موبایلش برای نشان دادن به راننده قطار استفاده کند اما ترسید شارژ موبایلش تمام شود.
الان جند سالی است کوکب خانم" همسر ریز علی" مهمان نا خوانده ندارد 

او حتی مهمان خوانده  هم نداردچون او دیگر حوصله غذا درست کردن ندارد 

حوصله ماست و کره درست کردن ندارد ,چون او در خانه گاو و گوسفند ندارد 

او همه حیوانات را برای رفتن به کلاسهای make up فروخته است.
او الان کلاس بالایی دارد.او خانواده پولداری دارد  

برای دعوت کردن آنها باید گوشت داشته باشد.ولی او گوشت نمی خرد 

آخرین باری که گوشت خریده چوبان دروغگو جای گوشت گاو به او گوشت خر فروخت 

اما او از چوبان دروغگو گله نداردچونکه کدخدای ده نیز خود خدای دروغ است و ریا.! 

چون دنیای ما خیلی چوپان دروغگو دارد. 

به همین دلیل است که دیگر در کتاب های دبستان از این داستانهای خوب وجود ندارد. 

 

درغم و شادی یار و یاورهم باشیم...یاعلی مدد

نظرات 74 + ارسال نظر
sababoy جمعه 29 خرداد 1388 ساعت 08:41 http://www.sababoy.blogfa.com

نمی دانم چگونه می توانم دگرباره آغاز کنم سرودن بهاری ترین لبخند تو را و تو را به یادگار تصویر کنم در قاب عکس گوشه تاقچه دلم.

I don't know how I can start again singing your most vernally smile and paint you as souvenir in frame of picture in corner of my hearts shell.

دوست عزیز.خب یه جوری آغازکن سرودن را..ولی به زبانی آغازکن که منم بفهمم!!
خوش باشی ..

مهدی جمعه 29 خرداد 1388 ساعت 08:54 http://fa.chonoo.com

سلام،
اگر دوست داری از امکانات بیشتری استفاده کنید، از تکنولوژی روز در بلاگ خود بهره برید و آن را به سایت تبدیل کنید، به سایت زیر مراجعه کنید.
http://fa.chonoo.com
این سایت به غیر از امکانات پایه، امکاناتی از قبیل نظرسنجی برای مطالب، ارزیابی مطالب، عضویت برای سایت خویش، گالری تصاویر، آپلود فایل، ایجاد شناسنامه برای کاربران، صندوق پیام در به مانند GMail برای ارتباط بین کاربران، شمارنده‌ای در قدرت GoogleAnalytics و انجمن گفتگو را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.
از اینکه یک بار از این سیستم استفاده می‌کنید، ممنون.
موفق باشی...

علی جمعه 29 خرداد 1388 ساعت 09:19 http://janbazweb.blogsky.com

دوست عزیزم غزل

قرار بود از لطافت غزل بگویی و سفر قاصدک
چرا چنین سیاست زده شده سیاست بازی سیاستمداران است با استفاده از حرکت مهره ها در صحنه شطرنج سیاست و مردم مهره های سرباز این بازی

دموکراسی بقول افلاطون حکومت مردم فریب است و مردم در دموکراسی امروز فقط برای روز انتخابات خوبند و برای افزایش فشار برای بالا بردن قدرت چانه زنی
سیاست را به اهلش بسپار

و غزل قاصدک بگو

دوست خوب من.علی آقا..یادت رفته؟.من این روزهای گرفتاری را ازشما دارم هاااا
ولی این وسط جون آدمها چی میشه..افلاطون برا اونها چی فرمودن؟!
علی آقا.باورکن خیلی دوست دارم به اهلش بسپارم این بازی را..
بقول مهاجرانی وزیر خاتمی؛سیاسیون شیر الاغ خوردن..
دعا کن ...دعاکن تا غزلی نو بسراییم....شادباشی...یاعلی مدد

مرجان جمعه 29 خرداد 1388 ساعت 09:29 http://loveneverdie1369.blogfa.com/


دوست عزیز سلام.با عاشقانه ای دیگر به روزم
امیدوارم شاهد حضور سبزت باشم.
در پناه خدای عشق شاد باشی و عاشق



در ضمن من لینکتون کردم

چه زود آپ کردید؟؟..همین دوساعت پیش که اومدم خبری نبود..
ولی حتما میام...باکمال میل هم لینکتون میکنم...سلامت باشید و برقرار.یاعلی مدد

محمد مهدی جمعه 29 خرداد 1388 ساعت 09:42 http://sobhe14.blogfa.com

سلام و باز هم سلام
باور کن نمیشه آدم این اوضاع دور و بر خودش رو ببینه و با بی خیالی طی کنه. هر چی می خوایم از سیاست دور بشیم نمی شه می دونید بعضی آدما تو لاک خودشونند بعضی نون را به نرخ روز می خورند و بعضی هم مزدورند و منافع خودشون را می سنجند. اما اگه یه کمی خوب فکر کنیم می بینیم نمی شه بی تفاوت بود.

دوست عزیز و جانباز گرامی.!
بی تفاوت نمیشه بود..درست..ولی تحمل این وضع نیز خیلی سخته..!
اگرهم سکوت پیشه کنم فقط بخاطر زحمات و جانفشانی عزیزانیست که این روزها همه حق دم از زدن از آن را دارن جز بازماندگان و یادگاران همان عزیزان...تحمل این دردها باوجود دوستانی چون تو آسانتراست.
سلامتی و شادی ات همواره آرزومه....التماس دعا..یاعلی مدد

مریم جمعه 29 خرداد 1388 ساعت 09:52 http://ghasedakekhial.blogfa.com

سلام قااصدک
از قدیم گفتن
کدخدای ده که مرغابی بود وای در آن ده چه رسوایی بود
اینم از کدخدای ده ما که برای قدرت چه کارا که نکرد و چه آبروریزی هایی که راه ننداخت. اینم از هر شب که به قول شما یکی از مقامات سرشناسو میارن تا ذهن مردمو شست و شو بدن و باید بگم موفقم بودن.

قاصدک عزیز.
باورکن داشتم میومدم دعوتت کنم..یه وقت گلگی نکنی هااا
خب موفق بودن ولی نگفتی که موافق بودی یانه؟!.
به هرحال بازم ممنون که اومدی..خوش باشی و سلامت....یاعلی مدد

ستاره جمعه 29 خرداد 1388 ساعت 11:46 http://ashnayemahjor.blogfa.com/

سلام

کاش میشد به هفته قبل برگشت.
کاش میشد دوباره خوش خیال بود و امیدوار
امیدوار به دستانی که صندوق های رای به آنان سپرده شد.
ولی خیلی زود نقاب ها از چهره برداشته شد و جشن پیروزی
قبل از شمارش آرا اعلام گردید.خوب آنها هم دیدند که ملت
ایران همیشه در غم و ناراحتی زندگی میکنند و خواستند دل
۴۲ میلیون نفر را خیلی زودتر از طی شدن مراحل قانونی شاد
کنند.
دستشان درد نکند ..........
که چه کردند!!!!!!!!!!

آرزو جمعه 29 خرداد 1388 ساعت 12:07

سلام
متاسفم برای کشورم . وطنم . میهنم که در دست این پلیدان خوارج افتاده
حیف و صد حیف .افسوس و واتاسفا که چوپان دروغگو در کتابهایمان رسوا شد و مردم دوباره فریبش را نخوردند ولی چوپان دروغگوی حال حاضر ایران باز هم مردم را فریفت با چند کیلو سیب زمینی و سهام عدالت که عین بی عدالتی بود.
متاسفم نمیدانم چه بنویسم
متاسفم متاسفم متاسفم
مواظب خودتان باشید. موفق و سربلند .سبز باشید و سبز بمانید

ستاره جمعه 29 خرداد 1388 ساعت 12:39

دوباره سلام

دست شما هم درد نکند بابت خوشحال کردن دوستان
آنهم با این مسیج های عشقولانه!!!!!!!
ولی خدائیش انتخاب های قشنگی بود...

فکر کنم که کار چوپان دروغگوی ما از این حرفا گذشته
دیدید دیشب راجع به خس و خاشاک چی گفت؟؟؟؟؟؟
این دشمن خاک ما!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

فاطمه جمعه 29 خرداد 1388 ساعت 13:12 http://www.omresokhteh.blogfa.com

سلام بابایی خوبی؟نه میبینم سرحالید خدا رو شکر
ما اگه میگیم کمتر از سیاست بگیم چون گوش شنوایی نیست این همه راهپیمایی این همه جار وجنجال واین خونهای که بیگناه ریخته شد کی جوابشو داد.خدا رو شکر نمردیم واین روزا رو دیدیم که شبکه خبرهم هوادار رییس جمهور شده واین افراد رو مشتی اراذل نام میبره که قصد سوئ استفاده دارن!!!شما بگین وقتی این حرکات رو میبینیم چکار کنیم؟!مردم رو محاصره قرار دادن از همه لحاظ(یادشعب ابوطالب افتادم)بخدا ما هم خسته شدیم کجای این ازادیست...
یاعلی

مریم جمعه 29 خرداد 1388 ساعت 13:28 http://ghasedakekhial.blogfa.com

سلام قاصدک
من که سراغ وبلاگم دیگه نرفتم از سه شنبه قبل انتخابات که استرس داشتم از بعد انتخاباتم که دایما حرص خوردم. این چند روزه دایم سردرد بودم. دیشب از راه رسیدم می خواستم خبرای دانشگاه فردوسیو بذارم تو وبلاگ اصلا نتونستم. دیگه اعصابم حسابی خراب شده امتحاناتمم که قربونش برم یکی پس از دیگری با افتضاحی هر چه تمام تر داره برگزار می شه. برام دعا کنین این ترم نیفتم.

م.عروج جمعه 29 خرداد 1388 ساعت 18:57 http://shabtub.persianblog.ir

سلام بابایی.خوبی؟ خوشی؟ سلامتی؟ اینقدر جوش نزن حاجی. ببینم اگه میر حسین بیاد رو کار میاد بهت بگه که دستت درد نکنه خیلی برای دفاع از من زحمت کشیدی؟
بگذریم. این داستان حسنک فوق العاده بود. اگه اجازه باشه یه بار می زارمش تو وبلاگم.
البته الان یه پست جدید نوشتم که خوشحال می شم بیای و بخونی.
یا حق

محمدآقای گل...شما خوبی؟!..الحمدلله..
ازشمابعیده..!!.مگه حالا که اون آقا به هرجهت و با مدد ابر و باد و مه و خورشید!
روی کار اومده به اونها گفته دستتون درد نکنه که بابت ریاستم برادران و خواهرانتون را
انگ بی دینی و نوکری اجانب را زدید؟!!...این داستان را خیلی وقت پیش از این
جایی دیدم والبته بااضافاتی از خودم..!..وچه زیبا درخور حال امروز جامعه و دنیای ماست!
خوشحالم که مورداقبال واقع شد..حقیقتی ست تلخ..!!.شما صاحب اختیارید...
حتما میام.ولی محمدآقا درست نیست که منو شما فقط برای پست جدیدمون بهم سربزنیم
در پناه لطف و رحمت حضرت حق.....یاعلی مدد

صبور جمعه 29 خرداد 1388 ساعت 20:18 http://sangesabor.blogfa.com

سلانم

خوشحالم که اپی ولی وقت نداشتم کلشو بخونم دلم گرفته ذلیلشو بیا توی اپم میبینی!!

بازم میام فردا!!!

خب اشکال نداره..بعدا منتظرت می مونم.....ولی !!
خدا بد نده...حتما میام..همین امشب....شاد باشید و سلامت..یاعلی مدد

مریم2 جمعه 29 خرداد 1388 ساعت 20:38 http://www.raze-nahan.blogfa.com

سلام قاصدک عزیز
همان طور که در پست قبل نوشته بودید سهم ما از آزادی دو هفته است ! البته هر 4 سال یک بار !
از این به بعد ما حق نداریم سیاسی باشیم این که مدرس گفت سیاست ما عین دیانت ماست و امام (ره ) نیز این جمله را مرتب تکرار می کردند فقط برای همان 2 هفته است از این به بعد ما باید سیاست را به اهلش واگذار کنیم . اجازه ی مخالفت با سیاستها و روش و منش بعضیها را در وبلاگهایمان نداریم باید دائما مدح و ثنا بگوییم و چاپلوسی و تملق کنیم در غیر این صورت حکم ارتدادمان صادر می شود .
قاصدک عزیز شما در این مدت چقدر از سوی دوستان مورد تهدید واقع شدید ؟ من که مدتهاست از طرف دوستان نوازش می شوم !!!!
از دشمنان برند شکایت به دوستان
چون دوست، دشمن است شکایت کجا بریم
مگر این آیه ی قرآن نیست : محمد رسول الله والذین معه اشداء علی الکفار رحماء بینهم
چرا بعضی دوستان اشداء علی بینهم شده اند ؟!
چه راحت چماق تکفیر و تفسیق را بر سرمان فرود می آورند و با تهمت و انگ مخالفت با نظام مهر بر دهانهایمان می زنند .
چرا فکر می کنند با این تهدیدها می توانند ما را بترسانند ؟

حلاج وشانیم که از دار نترسیم
مجنون صفتانیم که در عشق خداییم
ترسیدن ما چون که هم از بیم بلا بود
اکنون زچه ترسیم که در عین بلاییم

خانوم معلم..هروقت به دوستان گفتیم که از باورهای مردم برای بازی سیاست تون هزینه نکنید
این جمله کلیشه ای را برسرمان کوبیدندکه:سیاست ما عین دیانت ماست!!
بارها گفتم که اگر شهید مدرس این را نمیگفت نمیدونم الان به چی تمسک می جستند؟!!.
بله.آیین ما:اشداءعلی الکفار و رحماء بینهم است و آموزه های ملی ما:
بادوستان مروت با دشمنان مدارا.!..ولی اونها علنی در همایش 4راه ولیعصر فریاد زدندکه:
ما احمدی نژاد و زاده شمشیریم...زبان حال امروز جامعه ماسیاست چماق و هویج است
ولی.مانگوییم بد و میل به نا حق نکنیم..شاد باشید...این نیز بگذرد..!!

سوسن جمعه 29 خرداد 1388 ساعت 22:11 http://sogandenik.blogfa.com

رهگذر گیج ز هر عابر و هرکس پرسید

که خدا کو ؟!!!!!!؟

نکند گم شده است ؟!؟

همه از پرسش او سخت به خود لرزیدند !!

سلام قاصدک عزیز. ممنون که اومدی انشالله که سلامت وشاد باشی سهم ما از این زندگی تنها سکوت است.
حیف که صدامون به هیچ جایی نمی رسه و فریادرسی تو این جامعه ای که پر دروغ و ریاست نداریم
خدا به داد ایران و همه مردم اش برسه در هر صورت آپ جالبی بود دستتون درد نکنه

آمد اما بی صدا خندید و رفت
لحظه ای در کلبه ام تابید و رفت

آمد از خاک زمین اما چه زود
دامن از خاک زمین برچید و رفت

دیده از چشمان من پنهان نمود
از نگاهم رازها فهمید و رفت

گفتم اینجا روزنی از عشق نیست
پیکرش از حرف من لرزید و رفت

گفتم از چشمت بیفشان قطره ای
ناگهان چون چشمه ای جوشید و رفت

گفتمش من را مبر از خاطرت
خاطراتش را به من بخشید و رفت


دوست عزیز..درحقیقت این دلنوشته؛دردنامه ای بود که بعنوان خاتمه دادن بر
این بازی عجیب و درعین حال کثیف سیاست!(باعرض معذرت)
نمیدونم شادباشم یاغمگین که مورد اقبال واقع شد..مثل اینکه زبان حال همه ست!!
ممنون از ارسال شعر زیباتون...موفق و شاد و سلامت باشید....یاعلی مدد

ستاره جمعه 29 خرداد 1388 ساعت 22:45 http://ashnayemahjor.blogfa.com/

یا حی و یا قیوم

سلام و شبتان بخیر دوست عزیز
ای کسانیکه ایمان آورده اید ، می دانید که نباید به خدا و پیامبر خیانت کنید و در
امانت خیانت ورزید.(سوره انفال آیه 27)

"" رای های سبز"" ما کجاست ؟؟
به روزم و چشم انتظار حضور سبزتان

دوست عزیز ستاره خانوم.
بد زمونه ای شده..ازاین بازی کثیف ِسیاست" زده شدم..
سیاست را به مردانش میسپارم..ولی حتما برای آپ جدیدتون خدمت میرسم
سلامت باشید و همیشه سربلند....التماس دعا...یاحق

ستاره شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 01:19 http://ashnayemahjor.blogfa.com/

سلام دوست عزیز

شاید من هم آخرین آپ سیاسی ام باشد.البته از سرزنش های دوستان ناراحت

نیستم.که برای عقیده مخالف خود هم احترام قائلم.انشاا لله که خداوند کمک و

مددکار همه بندگانش باشد.

آمین یا رب العالمین

خب..نمیدونم چی بگم.فقط میدونم همین دوستان ازفردا که پست سیاسی نذاری همه شون میان به به و چه چه برات راه میندازن..اگرم بخوای بیشتردلشون رابدست بیاری کافیه که بگی پشیمونم..متاسفانه درجامعه ما آدمها تا وقتی خوبند و عزیز که با ما باشند.!.وگرنه سزاوار تمام توهینهاییم.!.گلگی نیست..چراکه همواره ازهیچکس کینه ای در دل نداشته و نه دروقت تعریفشون ازخودبیخود میشم و نه از تکذیب شون افسرده و نادم از کرده خود..شاد باشید.....این نیز بگذرد

ستاره شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 02:13

وب سایت شبکه هواداران مهندس میرحسین موسوی از فعالیت باز ایستاد. از کلیه علاقه مندان به کسب اخبار و اطلاعات موثق دعوت می شود تا به سایت های کلمه، قلم نیوز ، سیدمحمدخاتمی و مجمع روحانیون مبارز مراجعه نمائید.

غریبه شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 02:58

سلام قاصدک گرامی

از این به بعد لطیفه و جوک تو وبلاگهامون بنویسیم بهتره.....بنویسیم که اینهمه



شهید دادیم و داد زدیم اخرش دستمون به هیچ کجا نرسید...بنویسیم امروز من



و وباورهام مردیم شما به سلامت باشید من کیلو چنده شما کامتون شیرین باشه.



..بنویسیم به به چه هوای تمییز و چه روز قشنگیه امروز.....بنویسیم پدرم غلط کرد



رفت جبهه دور از جون همه شماها خودمون رو میگم چشمش کور میخواست نره



و قطع نخاع نشه .....بنویسیم چه عروسکهای قشنگی بودیم و چقدر نقشمون



رو خوب بازی کردیم تو صف های چند ساعته وایسادیم فکر میکردیم ادمیم



اما نه عروسک بودیم ...بنویسیم ترو خدا من رو نندازید تو سطل اشغال من هنوزم



میتونم سرت رو گرم کنم تا شبها خوب بخوابی ...بنویسیم که تو راحت بخواب



پدر قطع نخاع من تا صبح از درد ناله میکنه و من از ناله هاش بیدارم ....



در اخر گریه و اه ....که ای کاش ایرانی نیودم تا عروسک باشم و ای کاش



میتونستم یه ادم باشم





با مرگ باور هایم تو را برای عزاداری مرگ باورهایم به



سوگواری دعوت میکنم...



موفق باشید

دوست عزیز...بخدا نمیدونم چی بگم؟..یکی رو میخوام خودمو تسلای خاطر بده
شما میگید مارو نندازید سطل آشغال..من میگم سطل آشغالها برای اینها عزیزترند.
عادت کردیم که گفتنیهامون را نگیم..چون همش زدن تو سرمون که مگه نمیبینی اجنبی ها دنبال سوژه میگردند؟؟!!..وگرنه با شب بیداریها و درد کشیدنهای امثال پدر شما اگر نگم همدردم لااقل میتونم ادعا کنم که درک میکنم..درک میکنم چه شبهایی که درد کشیدومشت گره کردشو پنهان کرد تاکسی ندونه چی به روزش اومده..ولی.!.تموم اینها را برای اعتلای نام ایران تحمل میکنیم..اصلا نمیخوام شعار کلیشه ای اینروزهای دوستانی که تا دیروز توهین کردند و امروز دم از وحدت میزنند را بدم..ولی برای من وجود ایران مهمتر از بودن خودمه..باکی نیست از طعنه اغیار...غمها را پایانی ست..همونطور که خوشی اونها را هم آخرتی هست..دوست من؛دل قوی دار.......این نیز بگذرد.....یاعلی مدد

دوست تنهایی ها شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 04:45

سلام

صائب چه فارغ است ز بی برگی خزان

مرغی که در قفس گذراند بهار خویش

ملک محمد شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 08:52 http://malekmohamad.blogfa.com/

سلام بر شما
سلامتی تان را آرزومندم
موفق باشید و همچنان پرتوان در عرصه مجازی و حقیقی

خانم مدیرمحترم..منم براتون بهترینها را آرزو میکنم..شادباشید و سلامت

صبور شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 09:04 http://sangesabor.blogfa.com

سلام مهربان
حالا خوب خوب همه ی نوشته هارو خوندم هم لبخند زدم و هم بغض کردم ...........!!!

نمیدونم دوستان در مورد من که تا حالا حرفی از سیاست نزدم چی فکر میکنن شاید میگن سیب زمینی شاید کبک شاید نون به نرخ روز خور شاید بی تفاوت شاید مزدور و..................

نه من هیچکدومشون نیستم فقط میدونستم که هیچ فایده ایی نداره !!!! تازه شاید هم بهتر باشه بگم بلد نبودم درست حرفمو بزنم یا به قول قاصدک فریاد بزنم چون سالهاست فریاد زدن یادم رفته به عینه دیدم که برای ادامه ی زندگی بی دردسر فقط باید رعایت زورگوهارو بکنی و از خواسته هات بگذری بخاطر تداوم زندگیت......!!!

شاید برای اکثریت دوستان روش من خوشایند نباشه ولی وقتی مجبور باشی باید کنار بیایی!!


البته پشیمون هم نیستم چون به وعده ی خدا در قران معتقدم
وفقط دلم اینطوری خوشه و به قول قاصدک میگم این نیز میگذرد!!

قاصدک پست زیبایی بود مخصوصا حسنک!! یاد خیلی چیزا افتادم کودکی سادگی راحتی بی خیالی..........

ممنونم از ابراز لطفت بابت سالگرد پدرم
شاد و سلامت باشی

صبورخانوم..کاری به برداشت دوستان ندارم چون برام مهم نیست..برا خودمم کم نگفتند
ازدیدمن شما دوستی صمیمی و قدیمی! هستین..همین..عقایدتونم محترمه
هیچوقت به هیچکس نگفتم حق همونه که من میگم..شما دیگه اینو تایید میکنید.
یادتونه که ازمن مشاوره هم خواستیدگفتم تحقیق کنید...بگذریم..چون این نیزبگذرد
مجدداًسالگرد درگذشت ابوی محترمتون را به شما و خواهرگرامیتون تسلیت میگم.
شادباشید و سربلند.....یاعلی مدد

آدم برفی شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 10:16 http://www.koochehbagh.blogfa.com

سلام
از حضورتون ممنونم.... حرفاتون رو انکار نمی کنم
شاید حق دارید که عصبانی باشید من هم عصبانی ام
براتون ارزوی موفقیت می کنم... شما هم واسم دعا کنید ... (مدتهاست که مثل بقیه جوونای بیچاره ایران در سخت ترین شرایط ممکنه دارم زندگی می کنم)
پست جالبی داشتید اما اونقدرها هم غیر سیاسی نبودآآآ
موفق باشید

دوست عزیزوگرامی..من دیگه عصبانی نیستم...نبودم که رفتم سراغ عشقولانه نویسی!
علت آسوده بودن و آروم شدنم را شاید در پست بعدی نوشتم...!!
خب قبول کنید وقت لازمه تا کاملاْ آدم بشم و دور و برسیاست نرم..ببخشید
ولی دیگه دعوتتون نمیکنم هاااا..چون صاحب خونه شدین...فقط اینو بگم که
اینجا همه صاحب خونه اند..یه وقت کسی تمامیت خواهی عمل نکنه هااا
شادباشید و همواره موفق................یاعلی مدد

محمد شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 10:37 http://www.dardodeleferagh.blogfa.com

سلام حاج سید خوبی چه خبر خوش میگذره؟حاجی اگه سیایت خوب بود یکی مثل اقای بهجت هم واردش میشد اثای بهجت بنده خدا خودشو کشت هی می گفت دین از سیاست جداست اما کی بود که گوش بده. در ضمن اینم بگم که توی این یه هفته کشتن ما رو با بازتاب انتخابات چرا یه بار هم نمان بازتاب ایام فاطمیه یا محرم رو یه هفته بگن همش این مترسکارو باید بگن.وای بر همه ما با این کارامون امام زمان بیاد چی می خوایم جواب بدیم؟؟؟؟؟؟یا علی

محمدآقا جدی میگم یه دکترخودتو نشون بده..
یعنی چی هردفعه ازیکی مایه میذاری؟؟!.رهبری تموم شدرفتی سراغ ایت الله بهجت؟؟
آقاجان یک کلام ختم کلام.وبلاگمه!!!.دوست دارم هرچی دیدم بذارم اینجا..
اصلا پست بعدی میخوام ازهایده مطلب بنویسم..!!.ببینم دراین موردهم گیرمیدی که نه اشتباه نوشتی مهستی بهتره!!!!
زمین و اسمون روبهم میبافی که بگی من اشتباه کردم؟؟؟.اگه راحت میشی آره..
شادباشی..اگه نمیگی غصه بهتره..!!!

alnilam شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 11:52 http://www.zanooy-orooj.persianblog.ir

سلام. خوبید؟
این سیاسیش:
همونهایی که حکم کشتن بسیجی جوون رو صادر کردند و تا حد مرگ زدن بسیجی ۱۸ساله و دختر محجبه و چادر از سر زن کشیدن و زدن همسرش و و و ...مشت نمونه خرواره!
این روزها آدم از همه میترسه ببخشید دوره کدوم شاه بود چادر از سر زنها میکشیدند؟؟؟!؟!
دیروز مقام معظم رهبری همه چیز رو معلوم کردن با حرفهای گوهربار دیروز ایشون ازین به بعد هرک هرکاری بر ضد بکنه راهش و حالش معلومه!

alnilam شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 11:57

والا مام خسته شدیم ما که از یه چی دیگم خسته شدیم که خودتونم بهتر میدونید...اینارو اما به کسانی ابید بگید که...
شاید مسیج مال این کارها نیست اما قبلا خانواده و دوستی هم در حد این کارها نبود چه برسه به مسیج!!!پدرم!
خوش به حال این عشقتون...خوش به حال مامان قاصدک!
این تیکه آخر سیاسیه؟!؟!!!
شاد باشید.
یاعلی

alnilam شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 11:59 http://www.zanooy-orooj.persianblog.ir

رفتم به گلستان که با عشق برات قد یه دامن گل بچینم دیدم شلوار پامه!!
++++
ای رفیق با وفا هرروز دعایت میکنم
اگر ندارم زانتیا خاور فدایت میکنم!
+++

تو نیکی میکن و بنداز تو دجله...محیط زیست یقه تو گرفت میگم به من چه!!

ستاره شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 12:06 http://ashnayemahjor.blogfa.com/

سلام و روزتان بخیر دوست عزیز

امروز شنبه 30 خرداد و روز پناهندگان است.

این پیام هم خدمت شما

امروز روز جهانی آوارگان است.....

توقع داشتم یه تشکر خشک وخالی ازمامیکردی

که یه عمریه آوارتیم.

خوب شکلک هم نداری که برات بذارم.

دلت شاد و زندگیت همیشه سبز.......

سبز......سبز ( منظورم اینکه با طراوت باشی ) نه سبز دیگه

چه شود از این به بعد قاصدک؟؟!!!!
همه دارن برام مسیج های عشقولانه میرفستن.!!.
شاید این خودش یه پیام باشه که نبینم دیگه بری دور و بر سیاست هاااا
حالا جداْ.روز آوارگانه؟؟!!!.خب زودتر میگفتین..من آواره خیلی هام..باید تشکرکنم ازشون
درحسرت دیدار تو آواره ترینم ....!!.شما هم خوش باش.که میگذرد
غصه نخور.چراکه کماکان: دریای غم اردک ندارد خب..!!!

فاطمه شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 12:18 http://www.omresokhteh.blogfa.com

سلام بابای مهربونم خوبی؟
به سلامتی اس ام اس ها هم درست شدن دیگه از تحریم اومدیم بیرون.
من اپم و منتظر قدمهای سبزتون
یاعلی

خب مبارکه.!..مثل اینکه منتظر توبه نامه من بودن.اگه میدونستم زودترازاینها مینوشتم تا سریعتر مسیجها را آزاد کنن!!..
میام..حتماْ میام..فقط بلاگفا هنوز از تحریم کامل خارج نشده..گلگی نکنی ها..چون یکباراومدم باز نشده...شاد باشی و سلامت....یاعلی مدد

استاد ِاین ایام قاصدک!! شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 16:48

.......................خصوصیه هآآآآ.....................
می بینم که وبلاگت رو کردی فیلم هندی !
اس ام اس عشقولانه می ذاری قلب تیرخورده می ذاری !
یه عکس عشقولانه دختر و پسر و یه عکسم از ساسی مانکن بذار دیگه نونت تو روغنه !
چند تا عکس هم برای من برفست! شاید این جوری ....!!!
برم! برم دنبال عکس سیاوش قمیشی و آنجلیا جولی و براد پیت و مایکل جکسون و... بگردم!
نون و آب تو ایناست! چیه هی از سیاست بگیم و هی نوازش بشیم !

استاد ِاین ایام قاصدک؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!..اون روزهایی که من فحش میخوردم کجا بودی؟!
چیه؟؟تا دوتا مسیج حالی به هولی دیدی گل از گلت شکفت؟؟!!
تازه کجاشو دیدی؟؟میخوام ازاین به بعد سناریوی تموم فیلمهای آبگوشتی ِفردین را هم بذارم..مثل سلطان قلبها..کوچه مردها.!!
ولی اینو بگم هآآآمن سراغ غربی ها نمی رم.ساسی مانکنم نمیخوام.!
زنده باد ایام سرخوشی...زنده باد عشق..کدوم عشق؟؟؟
همون عشقی که مانند تپه ایست که(باعرض معذرت)هرالاغی بالای آن رفته و عرعر میکند!
بازم بیا...ولی باچراغ روشن بیا...خب؟؟؟؟..شادباشی و سلامت..

فاطمه شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 19:27 http://www.omresokhteh.blogfa.com

سلام اقا جون...
میگن وبتون دستش کجه میگین نه پس کامنت من کوشش؟!!
نکنه ترورش کردن؟یادم رفت دیگه سیاسی حرف نمیزنم(دورشو هاله سبز کشیدم)خطای ما که الحمدا... درست شد ولی تهران نه تو خماریش بمونین(قهقهه) میدونید اس ام اس جدید چیه؟اس ام اس را خدا ازاد کرد.
اینو گفتم چون به ما خوش میگذره که اس میدیم مال ما رو که خدا ازاد کرد مال شما رو دیگه نمیدونم کی قراره ازاد کنه.
اها یادم رفت صبحی خبرتون کردم چون اپ کردم.با ابجی هم حرف زدم سوئ تفاهم رفع شد.
درپناه حق

اگه منظورتون همون کامنت امروزه که خبرآپ جدید را دادی.تاییدش کردم.ببین!!
پس کسی جرات نداره دست کجی کنه!!.هاله سبز؟؟؟شیطون شدی باز؟؟!!
منظورت خط های بازه دیگه؟؟.چون نوشتی خطای باز.گفتم خطا هم الحمدلله داره؟؟
موبایلهای ما را امشب؛خدا نخواست ولی دربندش کردند..قطع شده خب..!!
امیدکه تموم سوءتفاهم هابزودی رفع گردد..
اومدم ولی بلاگفا باز نشد..باورکن...بازم میام...شاد باشی و بازم شاد!!

مریم شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 20:42 http://ghasedakekhial.blogfa.com

سلام قاصدک
دیگه نه حسشو دارم که بنویسم نه دیگه نوشتن فایده داره.
فردا امتحان دارم هم عملی هم تئوری از ۸ صبح شروع می شه تا ۲ بعد از ظهر فرداشم یه امتحان دیگه دارم. از هر چی امتحان حالم داره بد می شه.
این ترم خیلی امتحانامو بد دادم خدا خودش رحم کنه
برام دعا کنید
راستی چرا دیگه بلاگفا نمیان؟ از این به بعد دیگه سراغ پرشین نمی رم لطفا بیان بلاگفا

قاصدک عزیز..الان وقت برداشته هااا..نباید تواین ایام دلزده بشی.نتیجه زحماتت همین روزهاست..باعشق و علاقه برو سر کلاس و باتوکل به ذات حضرت حق بخواه که موفق بشی..موفقیت را باید طلب کنی..منم برات تموم خوبیها را آرزو میکنم..خب از بلاگفا نتونستم برات پیام بذارم که اومدم پرشینت.!.ولی چشم..موفق به بازشدن وبلاگت شدم مطمئن باش کامنت میدم.ولی فعلا جواب نده.بذاردرسهات تموم بشه.
موفق و شاد و سلامت باشی....دعام کن....خیلی........یاعلی مدد

قاصدک یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 00:44 http://m-ghasedak.blogfa.com

سلام قاصدک عزیزم.خوبی؟
ازت ممنونم که پیشم اومدی و منو شرمنده ی لطف و محبت خودت کردی! :-*
من که ناراحت نشده بودم.میدونم چی میگی.
این مطلبی که نوشته بودی واقعا درخور شرایطه! مخصوصا اون تیکه ی آخرش که راجع به داستان های کتاب های دبستان بود!مخصوصا اونجا که گفتی کد خدای ده دروغگوست!!
اس ام اس های قشنگی نوشته بودی.چند تاشو تا حالا ندیده بودم.
از دیشب اس ام اس ها رو راه انداختن ولی فکر کنم خیلی ولی فکر کنم خیلی طول نکشه تا دوباره ببندنش!هر کی به هرکیه دیگه!!؛-)
راستش خیلی دوست ندارم حرفای سیاسی بزنم.چون دانش سیاسی زیادی ندارم.ولی با همین دانش کم هم می شه فهمید اوضاع از چه قراره!
ملتی که مصالمت آمیز اعتراض می کنن ولی به عنوان خس و خاشاک خونده می شن و تحت عنوان ارازل و اوباش هدف گلوله قرار می گیرن! کم نیستن کسایی که از این موقعیت سوء استفاده می کنن و از آب گل آلود ماهی می گیرن! نباید به اونا اجازه ی چنین کاری داد! ولی نه به قیمت شکنجه ی مردم بی گناه! این روزا تو تهران حتی امنیت راه رفتن هم نیست! ترس از آدمک های زره پوش و چماق به دست که با نگاه غضب آلود بهت خیره شدن و مواظبند که دست از پا خطا نکنی...!!!
بگذریم! ایشاله که زودتر همه چیز به خیر و خوشی تموم شه و اوضاع آروم شه!

ازت ممنونم که نگران امتحاناتم هستی! ولی نمیدونم چرا این ترم خودم اصلا نگران نیستم.(البته بجز یه درسم که خیلی سخته!!)
امتحان و سختی های اون همیشگیه! ولی پیش تو اومدن و باهات حرف زدن غنیمته! :-)
واسه همین اومدم اینجا تا هم ازت تشکر کنم بابت لطف و محبتت ، هم بگم خیلی دوست دارم قاصدک سبز من!
شاد باشی
مراقب خودت باش
بای

خوبی قاصدک عزیز؟!..شما لطف دارین..همیشه....
خب بایدم اون مسیجها را نشنیده باشی.چون تراوشات ذهنی خودمه!!!
قاصدک گرامی؛من حرفهامو درپستهای قبل زدم وچون گوش شنوایی ندیدم
ادامه نمیدم.خیلیها خواستند همون قاصدک همیشگی باشم.!.خب همون میشم
قاصدک..به درسهات برس که خیلی واجبه..نترس.وقت برای شرمنده کردن من هست
از درنگ و تأمّلت بر نوشته های بی رمقم سپاسگزارم..موفق باشی...همیشه

محمد یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 02:50

سلام خوبی چه خبر حاج سید عاشق؟دیدی اومدی وبلاگم اما نظرتو ئر مورد مطالبم نگفتی اینو یادت باشه.راستی می خوای از هایده بنویسی از گوگوشم می نویسی.دفعه دیگه نبینم عصبانی بشی ها؟؟/یا علی

صدها بار گفتم هنوز سعادت مشرف شدن به بیت الله الحرام را نداشتم و نمیخوام کسی
بادیدن اسمم؛یادفیلمهای ؛حاجی" سید ِتو کشتند بیفته.!!.پس سید هم نیستم..افتاد؟؟!!
میدونستم اگه بگم میخوام ازهایده بنویسم تو مخالفت میکنی!حال میکنی از مخالفت بامن دیگه!!
عصبانی هم نیستم.محمدآقا..خوش باش...سلامت نیز...یاعلی مدد

رویا یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 09:46 http://minayedel.blogfa.com

سلاو وعرض ادب مثل همیشه پست عالی وبدون نقص .
خوشحال میشم به من هم سر بزنید منتظر حضور سبزتون هستم. موفق باشید

حتما میام خدمتتون.!.ولی....مثل همیشه عالی و بدون نقص؟؟؟؟؟!!!
بامن بودید؟؟؟...پس حتما میآم...الان.....!!..یاعلی مدد

قاصدک بارونی یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 13:12 http://khakenategh.blogfa.com

سلام قاصدک جان.
راستش خیلی دلم پره و خیلی دلگیرم...
گاهی وقتا حتی میخوام بیخیال درس و دانشگاه هم بشم. وقتی زندگی رو برای ادم زهر می کنند و حتی انتخاب آدم رو تغییر میدن دیگه درس و مدرک واسه چی؟ ...!
دلتنگت بودم قاصدک و ازت ممنونم که بهم سر زدی... حضور سبز تو همیشه منو خوشحال میکنه...

قاصدک بارونی عزیز!...چرا اینقدر مأیوس و نا امید؟؟!!..مگه برای اینها درس میخونی؟!.
بیشتر بخون..تا بیشتر بدونی..آدمی هم که بیشتربدونه بیشترباید غصه بخوره.این جبر ِروزگاره.!!
منم از اومدنت شاد میشم...همیشه.....سلامت باشی وبرقرار...یاعلی مدد

سایه یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 15:07 http://sokoot-ta-abadiat-72.blogfa.com/

سلام قاصدک جونم
دلم واست یه ذره شده بود
بالاخره آپ کردم
می دونی کی تا حالا بود به وبت نیومده بودم
هر جا می ری حرف از سیاسته دیگه خسته شدم
منتظرتم گلم

به به سایه خانوم..ممنون...چشم..میام...
میگم! اگه سیاست اینقدربده که همه ازش بیزارند.پس چرا براش آدم میکشند؟؟!!
چی؟؟؟.این سئوال هم سیاسیه؟!..خب پس هیچی نمیگم..زنده باشی..

مریم یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 15:28 http://ghasedakekhial.blogfa.com

سلام بر قاصدک مهربون
عکسو عوض نکردم این یه پست جدیده ناسلامتی
ممنون که اومدین

خب ازبس بلاگفا باز نمیشه متوجه آپ جدیدت نشدم..تازه..!!
مگه نگفتی امتحاناتت زیاده وقت نداری؟پس جواب را بذار برا بعد.سلامت و موفق باشی

alnilam یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 18:10

میدونم! ازین بی معرفت بازیها این روزها زیاد کشیدم!!
از فردا انقدر تنها میشم که حتی دیگه نمیتونم بگم تنهام!...

بی معرفت بازی؟؟؟؟؟؟!!!!.
اتفاقا منم گفتم که از این به بعد من؛ منم.!!.اصلا هم از وحدت خوشم نمیاد.!

م.عروج یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 19:20 http://shabtub.persianblog.ir

سلام بابایی. خوبی؟ خوشی؟ سلامتی؟ عرض کنم که ممنون از کامنتتون. سعی می کنم که به نصیحتتون گوش کنم. در مورد جوابیه کامنتم هم باید بگم که همون جوری اون آقا نگفت چرا به خواهر و برادراتون انگ بی دینی می زنید. این آقا هم قطعا یه تشکر خشک و خالی هم نمی کنه. بعدشم شما مطمئنی این آقا صد در صد بر حقه؟
در مورد کامنتای بقیه دوستان هم که چند تایی رو خوندم ( البته نامه اون دوست جانبازتون رو کامل نخوندم چون خیلی زیاد بود! ) باید بگم که مملکت ما فقط می تونه با ظهور آقا درست بشه ولاغیر. این اوضاع و اعتراضات در نهایت به جایی ختم می شه که دولت محترم به راحتی می تونه خواسته های خودش رو دونه دونه عملی کنه و هیشکی هم نتونه حرف بزنه. همه این اوضاع مملکت یه جور تیاتر سیاسیه.
.
کلام آخر اینکه سیاست خیلی کثیفه. آدم هرچه بیشتر ازش دور باشه بهتره. مگر اینکه از لحاظ اعتقادی خودش رو اونقدر قوی کرده باشه که با ورود به سیاست. کثیفی های اون به آدم سرایت نکنه.
راستش من یکی که این قدرت رو تو خودم نمی بینم.
یا حق

محمدآقای عزیز..من کی گفتم حق با کیه؟.
فقط میگم خب باید به نظرات همین ۱۳میلیون که خودشون میگن هم احترام قائل بشن
جواب این عده تهمت و انگ و چماق و گلوله نیست...همین..
اگه از غم دیگران گفتن ورود به حوزه سیاسته..من سیاسی ام.ولی قدرتمندوکثیف..نه.
بازم ممنون که اومدی...سلامت باشی و موفق...یاعلی مدد

قصه گو یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 22:36 http://www.ghesehaayekhoda.persianblog.ir

آنان که قفل خریدند
و با بلندگوی مذاهب
ما را به باغ عدن بردند
و پای چشمة کوثر گردن زدند
آنان فریب خوردند
ما بازگشته ایم
ما باز گشته ایم در صفوف منظم

اگه قبل از انتخابات و وقایع پس از اون بود.محال بودبرای این کامنتها وقت بذارم!
ولی میام...باورکن...حتی اگه ازاین پاسخم ناراحت شده باشی...یاحق

غریبه دوشنبه 1 تیر 1388 ساعت 02:21 http://banouye-sib.blogsky.com/

سلام به قاصدک گرامی


فرا رسیدن این ایام سیاهی که بر مردم ما روا دارند و شهادت عزیزان این روزگاران رو بهت تسلیت میگم

من اینجا بس دلم تنگ است




و هر سازی که می بینم بد آهنگ است


بیا ره توشه برداریم


قدم در راه بی برگشت بگذاریم




موفق باشی

بانوی گرامی.دوست عزیز
کاش میشد سر به صحرایی گذاشت و هرگزندید آسمان رنگ غم گرفته این دیار را
ولی عشق به ایران عزیزی که حاصل زحمات انسانهای شریفی چون پدر مهربان شماست مانع از فراق میگردد
ایران تنهاسرمایه جاودانی ماست.دل قوی دار..این نیز بگذرد..شاد باشی وسربلند چون ایران..یاعلی مدد

یک دوست دوشنبه 1 تیر 1388 ساعت 04:18

صادر نشدن مجوز برای تجمع و راهپیمایی و نیزسرکوب شدید تجمعات مسالمت آمیزمردمی
مردم را به خلق شیوه های جدیدتر اعتراض واداشته است.
به گزارش خبرنگار "کلمه"مشاهدات وشنیده ها ازسطح شهرها حاکی است
مردم تصمیم گرفته اند فردا دوشنبه اول تیرماه و از ساعت 5 تاشش بعد از ظهر
و به نشانه ی اعتراض و نیز همدردی با شهدای شنبه سی ام تیر ماه
چراغ های اتومبیل خودرا روشن کنند.بنظر می رسد این شیوهءجدید اعتراض
درپی ممانعت بی سابقه و برخورد شدید نیروهای نظامی وشبه نظامی با مردم باشد

آل یاسین دوشنبه 1 تیر 1388 ساعت 09:59

بنام خداوند بخشنده و مهربان

به نقل از شاهدان عینی، عصر امروز 30 ام خرداد ماه، ساعت 5 بعد از ظهر فردی طی یک اقدام انتحاری با منفجرکردن بمبی که به خویش وصل کرده بود باعث کشته شدن یک نفر و زخمی شدن دو نفر دیگرگردید .
از آنجا که طی دوازده روز گذشته 200 تن از اعضای جمعیت الیاسین در صحن مرقد امام برای رسیدگی به درخواست شان دست به اعتصاب غذا و تحصن آرام زده اند، این احتمال وجود دارد که برخی از عناصر امنیتی - اطلاعاتی سعی در انتساب این حرکت غیر انسانی به اعضای جمعیت ال یاسین کنند.
بدین وسیله ما اعضای جمعیت ال یاسین ، ضمن اعلام برائت از این اقدام، آن را محکوم کرده و اعلام می داریم هیچ نسبتی بین این موضوع و تحصن واعتصاب غذای آرام اعضای این جمعیت وجود ندارد.

فاطمه دوشنبه 1 تیر 1388 ساعت 10:10 http://www.omresokhteh.blogfa.com

سلام ...
من دارم کم کم میفهم که سیاست تو ایران داره کثیف میشه یکی نیست با قاطعیت بگه این۱۲ میلیون نفر که رای دادن اصلا ایرانی نیستند خیال ما رو هم راحت کنند.صدا وسیما نباید سخنرانی پیروزی احمدی نژاد رو زنده پخش میکرد چون اون حرفا بیشتر مردم رو تحریک کرد من که یه دفعه تلویزیون رو روشن کردم فکر کردم نصرا...تولبنان داره سخنرانی میکنه!!!اخه تازگی داشت این نوع جشن گرفتنا.دیر این حرفو زدم چون همه این بی نظمیها رو از چشم این سخنرانی میدونم هی میگم ازسیاست حرف نزنم مگه میشه بخدا دلم خونه...
اصلا بیخیال بابایی نمیشه اس ام اس ها رو بیشتر کنید(قهقهه) چون خیلی قشنگن وبامزه
یاعلی

خب دیگه..!!.اینقدرهول بودن برای تثبیت این پیروزی دروغین که یادشون رفت دیگه توی متینگ تبلیغاتی نیستن و حالا به ادعای خودشون رییس جمهورهمه مردمند.!.برای همینم حرفهایی زدن که باعث تحریک مردم شدند!.البته اونها را خس و خاشاک خوندند.!..منم به این حقیقت رسیدم که باید بیشتر از این مسیجها بذارم..چون اینها ملتی را دوست دارن که به چیزای الکی بخندن و از خودشون غافل بشن..این برای اونها هم خوبه...باشه بابایی منم بیشترمسیج عشقولانه میذارمچون همه اینطوری خوشند.!!..شاد باشی...یاعلی مدد

چقدر همیشه میر حسین موسوی نام مبهمی بود برایم.
چقدر حالا خوب می‌شناسمش!

چقدر ناراحتم که این اوضاع در اثر خودخواهی بیش از حد
این انسانهای شکست خورده پیش آمده است.
ولی چقدر خوشحالم که این قبیله دستشان از حکومت کوتاه شد
و نیامدند تا کم ظرفیتی‌هایشان درد لاعلاج آینده ایران عزیزمان باشد.


در پناه حق.
[گل]

آقا حمید.این عادت خوبی نیست که بعضی ها بعد از بازی روی تیم برنده شرط بندی کنه!!تا قبل از این ساکت بودی؟!!!
راستی! شما که خیلی دم از امام میزنید میشه لطف کنید و بگید خط امامی ها و دانشجویان خط امام الان کجان؟؟!!.میشه بگید چرا تفکرات امام روز به روز رو به فراموشی میره.؟!.میشه بگید چرا یادگار یادگارامامهر روز بیشتر از پیش افکار و تفکراتش قرنطیه میشه.فقط دل بستیم به جسم فیزیکیش.!!..و و و..
البته عذرمن را از صراحتم ببخشید شادی بیش از حد شما از این برد دروغین نذاشت موضع تون مخفی بمونه وجلوی شادمانی و باده دروغین زدنتون را بگیرید..
خوش باشید.فقط من دلم برای جوانان و امثال خودم میسوزه که برای این مرز و بوم خون دل خوردیم و این روزها خیلی ها سنگ پاسداری از خون شهیدان و ایثارگران را به سینه میزنند و تنها کسانی که حق ندارند حرفی از پایمال شدن خون شهیدان و زحمات امام راحل بزنند همین اقشارند...این پیروزی گوارای وجودتان......یاعلی مدد

آقای "قاصدک" سلام
از اینکه به مطالب من که از اول خرداد راجع به انتخابات مینوشتم توجهی نکردید و بی دلیل بنده رو متهم به "شرطبندی روی برنده بعد از بازی"!!! کردید براتون متاسفم.
و متاسفم براتون که پیروزی قاطع دکتر را "برد دروغین" تلقی میکنید و شیادین و آشوبگران رو جز, ملت ایران مینامید و شرکت کنندگان در انتخابات و پایبند به سرافرازی ایران و نظام و انقلاب را افراد بیگانه!!! البته اینجا باید گفت که این نظر شخصی خودتونه و به ملت ایران تعمیم ندید...
و براتون متاسفم که اندیشه امام را در موضعگیری عده ای میبینید که ثابت کردند منافع شخصی شون به مصالح مملکتشون ارجحیت داره!!
از اندیشه امام یاد کردید!! در کجای اندیشه امام حرفی از اغتشاش و آشوب و بی قانونی پیدا کردید؟!
همون افرادی که به زعم شما منتسبین به پیروی از امام هستند با فرح(همسر شاه خائن) هماهنگی خطی میکنند و برای اغتشاشات عنوان زن روشنفکر و مبارز ایرانی از ایشون میگیرند!!
همون کسانی که اندیشه امام رو در رفتار آنها دنبال میکنید کسانی اند که در مواقع حساس و خطر نه تنها پشتیبانی ولایت فقیه نمیکنند بلکه به دنبال طرح برکناری ایشون از رهبری هستند!!
آقای قاصدک! از چی دارید حرف میزنید و از کیا دارید حمایت میکنید؟!
مگه امام نفرمود اگر دیدید دشمنان اسلام از شما تعریف میکنند و از شما حمایت میکنند در کار خود تغییر ایجاد کنید و بدونید دارید اشتباه میرید!!
آقایان مورد حمایت شما در این زمینه چه جایگاه و نقشی دارن ایفا میکنن؟
در کدوم جبهه موضع گرفتند؟!!
به راستی اگه احمدی نژاد رای نمیاورد، نیروهای ارزشی مملکت رو به آشوب میکشوندند؟
پس در راهی که میروید بازنگری کنید
شما از جانبازیتون و شرکت در دفاع از میهن و انقلاب دم میزنید پس حتما وصیت نامه شهید باکری رو خوب میشناسید و خبر دارید...
پس چرا از اون دوران به عنوان مصونیت از اشتباه یاد میکنید؟
اجازه بدید اندیشه امام رو در خود امام و بیانات رهبر عزیزمون دنبال کنیم نه عده ای که ...
انشاالله که بیانات اخیر رهبری رو کاملا شنیده اید.
به هر حال ممنونم ازتون که اجازه دادید نسبتا با صراحت با هم صحبت کنیم.

والعاقبت للمتقین

آقاحمید؛من نمیدونم کی رفته سراغ فرح و عنوان زن نمونه را گرفته ولی حدس میزنم اینم کار همون نیمه پنهان سازان ماه میباشد!.عالیجناب را که بخاطر دارید؟!!
من نیازی به بازنگری در افکارم نمیبینم.وصیت نامه شهید باکری را هم خوندم.اتفاقا منم میتونم شما را مصداق بخشی از عینیت بخشیدن به گلایه های شهدا بدونم.نمیدونم چرا آشفته شدید؟من فقط گفتم میشه لطف کنیدحالا که شما منادی و معیارسنجش خط امام شدید بفرمایید انصار و پیروان خط امام راحل که همواره باایشون بودند الان کجاهستند؟.راستی شما که راحت انگ اغتشاشگررابه تأسی از رسانه ملی به جمع کثیری(حداقل به ادعای دولت عدالت محور13میلیون)میزنید بفرمایید به گروه های سرخود و فشاری که در روزروشن و جلوی چشم نیروانتظامی باکاردسلاخی و اسپری فلفل و ..به زنان و مردان این مملکت حمله ورمیشن چه عنوان افتخارآمیزی میدید؟آقاحمیداگربنده راهم آشوبگرنمیخوانیدخود ازنزدیک شاهدبودم که این افراد در شرق تهران چه ناجوانمردانه و با رمزیازهرا به انسانهای بیگناه حمله ورشدن.!
من هیچوقت نگفتم اغتشاشگران ملت ایرانند..اصلا هیچوقت مطلق نگرنبودم.چرامغلطه فرمودین؟.من کی و کجا به شرکت کنندگان درانتخابات لقب بیگانه دادم؟!.اگرگریزی به نوشتار قاصدک درهمان ایام بزنید میبینیدکه ازمشوقان شرکت انتخابات بودم..بگذریم..برای من متاسفید؟؟!!.منم برای شما متاسفم که علیرغم اینکه همواره ازکوچه باغهای آسمون ! حرف میزنید ولی گاها زمینی شده و راحت میتونید به همه انگ اغتشاشگرو سلطنت طلب وضدولایت فقیه بزنید...شما مختارید و لابد فردای قیامت هم جوابگوهستید..راستی"من هیچوقت ازجانبازی خودهزینه نکردم و همواره به رهبری ارادت داشته ودارم.اینومیتونید ازدوستان قاصدک بپرسیدکه خیلیها تاقبل ازانتخابات هم نمیدونستند بنده اصلا مؤنّثم یامذّکر! چه برسه به رزمنده بودن و جانبازشدن..
بحثی ندارم....عرض کردم که...آزادید که هرچه میخواهید متاسفم گردید..این روزها خیلی ها متاسف میشن برام!.شماهم یکیش.!!
وعده ما..به قیامت و یوم الحساب.!!...یاعلی مدد

آدم برفی دوشنبه 1 تیر 1388 ساعت 18:44 http://www.koochehbagh.blogfa.com

سلام
همیشه از لطف شما ممنونم. با مطلب جدیدی از آسمان به روزم
به سرماکده ما سری بزنید ... خوشحال می شم
التماس دعا[گل][لبخند]

در گرمای سوزان ایام تابستان به دل سرماکده پناه بردن؛مرهمی ست برسوز و داغ!
ممنون از خبر کردن بابت آپ جدید....حتماْ میام...خداکنه بلاگفا شرمندم نکنه!!
محتاجم به دعای خوبانی چون تو دوست گرامی...دریغ نفرمایید...یاعلی مدد

داریوش دوشنبه 1 تیر 1388 ساعت 20:21 http://darkman368.blogfa.com

بازم سلام کلا از ما بیزاری سراغ ما نمیای

در کل بگذربم امیدوارم هر جا که هستی حالت خوب باشه

رفاقت اجبار نیست

خوش باشی

داریوش خان..بلاگفا منو شرمنده کرده..وگرنه میآم..چون خصوصی هم دعوت کرده بودی
اجبار؟؟؟؟؟!!!!...میام ببینم چی شده؟؟!!..سلامت باشی..یاعلی مدد

ایران عکس -فقط عکس دوشنبه 1 تیر 1388 ساعت 21:11

ایران عکس -فقط عکس
http://www.iranaks.blogsky.com
با عرض سلام خدمت تمامی کاربران گرامی ما شما را به دیدن بزرگترین گالری عکس دعوت می کنیم تا از زیبا ترین عکس های روز دنیا در موضوعات مختلف دیدن نمایید و استفاده نمایید منتظر شما هستیم

حتما بایدسر بزنم..چون مثل بعضی ها نگفتی:وب قشنگی داری.پیش منم بیا.!
منتظرباش...حتما...خوش باشی..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد