*غزل قاصدک*

به جای نفرین به تاریکی ؛ شمعی بیفروزیم

*غزل قاصدک*

به جای نفرین به تاریکی ؛ شمعی بیفروزیم

تحفه ای درکف ندارم که سزای مهدی است

باعرض معذرت ازدوستان آدینه ای قاصدک آدینه هاالبته باکمی تاخیر بدلیل مشغله فراوان به روزشد 

 

بیاری حق تموم جمعه های وبلاگم نذرقدمهای مولاست..

  

امرشدتاجمله جانداران تحت زعامت و ولایت سلیمان نبی هدیه ای را 

به محضر پیامبرخدا عرضه دارند...هریک فرا خور حال خود...

لشگر مورچگان ، ران ملخی بر دوش تحفه ای را به عرصه سلیمانی عرضه داشتند 

امیدکه این پیشکشی هم مورد قبول سلیمان دوران مهدی صاحب زمان(عج)قرارگیرد 

  

  

نیـسـتم قــابـل ولی جـانـم فــدای مهدی اسـت  

بهـتـرین گـُـلواژۀ شعـرم بـه پـای مهدی است  

هـمچـومـوری کـه بـَرد نـزد سلیمان تحفه ای  

تـحفه ای درکـف ندارم که سزای مهدی است  

بـُـلبـل شـوریده مـَست وبی قـراروخـسـته دل   

خوشترین نغمه که خواند ازبرای مهدی است  

اَفــضـَلُ الاَعـمـالِ شـیعـه انتـظـارحـُجـّت اسـت   

گـردلی مـانـده به سـینه درهـوای مهدی است  

جمعه ای دیگربسرشد،شیعه مانده چشم به ره  

چـشم به جاده دوخـتن،کـار گـدای مهدی است  

ازفــراقـت هـمچـوشـمع تـَـبـدار وســوزانم،بـیـا   

هـر دم ایـن بیـمـار مـُحـتـاج دوای مهدی است 

تـوکـجـایی؟ درمـدیـنـه یـا بـقـیــع یـا کــربــلا؟ 

هـر کـُجا را بنگـریـم یـک رد ِّ پای مهدی است 

کــینه تــوزان تـا بـُن دنـدان مـُسـّـلح گـشته اند  

افــتـخـار شـیعــیـان آن ذوالـفـقــار مهدی است 

فـتـنه ها کـردند بـپـا،کـوعافیت؟ یـابـن الحـسـن  

منـتـظر هـر لحظه مـحـتاج دعـای مهدی است  

خــیـل جــانـبــازان بــرای یـاری أش آمـاده انـد  

نـیـمه جـانی گـر بمانـده آن فـدای مهدی است  

قـاصـدککـوتاه گوید، یک کـلام و والسـلام  

نیـسـتم قــابـل ولـی جـانـم فـدای مهدی اسـت  

  

 بر چهره دلگشای مهدی صلوات 

پ.ن:این اولین اثری بود که توسط حقیر نگاشته و بمناسبت میلاد آن حضرت در نیمه شعبانی که گذشت به وبلاگ روزنوشت های جانبازی ارسال گردیدو اینک باکمی ویرایش برای ثبت(درغزل قاصدک)وجهت استفاده دوستان دوباره نگاشته شد...

التماس دعا   یاعلی مدد     

نظرات 105 + ارسال نظر
صبور چهارشنبه 14 مرداد 1388 ساعت 18:18 http://sangesabor.blogfa.com/

میلاد منجی عالم بشریت مبارک باد

یه مدت جواب کامنتها را ندادم همگی شاکی شدند..!!
پس میریم که داشته باشیم زیرنویس کامنتهای دوستان را.!!..خوش باشید

فاطمه چهارشنبه 14 مرداد 1388 ساعت 18:46 http://www.omresokhteh.blogfa.com

سلام...اشکال ندارم حتما یا دومم یا سوم دیگه از این پایین تر نمیام(شیطون)
اینو بفرستم تا یکی دیگه جا رزرو نکرده.

خب عیب نداره که..دومی..اول مادرتون شده!!!.البته باموبایله نتونسته درست کامنت بده
منتظرت هستم..منم الان باید برم..راستی..متن زیبتو خوندم..ولی باید سرفرصت بیام و کامنت بدم..ببخش

فاطمه چهارشنبه 14 مرداد 1388 ساعت 18:52 http://www.omresokhteh.blogfa.com

بازم سلام و تبریکات منو بپذیرید.
دستت گلتون درد نکنه شعر بسیار قشنگ و زیبایی گفتید اجرتون با امام زمان(عج)

مانده ام با غم هجران نگارم چه کنم
عمر بگذشت و ندیدم رخ یارم چه کنم

چشم الوده کجا دیدن دلدار کجا
چشم دیدار رخ دوست ندارم چه کنم.

بازم بهتون تبریک میگم این ایام بسیار مبارک وخجسته...
شاید ان روز که سهراب نوشت
تا شقایق هست زندگی باید کرد
خبری از دل پر درد گل یاس نداشت
باید اینطور نوشت
هر گلی هست...
چه شقایق چه گل پیچک و یاس
تا نیاید اقا
زندگی دشوار است.

التماس دعا
یاعلی

شما لطف دارید..ممنون..بازم تبریک میگم...حتما میام پیشت..یاعلی مدد

ملک محمد چهارشنبه 14 مرداد 1388 ساعت 20:53

سلام بر قاصدک عزیز و دوست داشتنی

عیدتون پیشاپیش مبارک

امید که از سربازان آقا باشسیم انشالله

راستی حالتون چطوره ؟ چقدر خوب و قشنگ اینجا را درست کردین . شعرتون هم واقعا از ته دله و قشنگه

دست مریزاد

منم تبریک میگم خدمتتون..ببخشید که هنوز نیومدم وبلاگتون.حال خوشی نداشتم
ممنون از احوالپرسی تون..زنده باشید و سلامت..یاعلی مدد

عباسی چهارشنبه 14 مرداد 1388 ساعت 21:44

با سلام

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

نشسته ام سـر راهـت بیا بیا گــل نـرگـس

در آرزوی نـگـاهــت بیا بیا گــل نـرگــس

که تـا مــگـر نـگــرم روی دلــربـای تــو را

همـاره چشـم به راهـم بیا بیا گــل نـرگـس

نیمه شعبان نیمه گمشده تمام منتظران مبارک[گل]

آقای عباسی..ممنون از حضورت..انشاالله به امید ظهور مولا..
زنده باشی . و سلامت...یاعلی مدد

سوگند چهارشنبه 14 مرداد 1388 ساعت 22:13 http://sogandenik.blogfa.com

سلام دوست گرامی
میلاد با سعادت منجی عالم و بشریت حضرت امام زمان(عج) بر شما وتمام شیعیان جهان مبارکباد
شعر بسیار زیبایی سرودید . دستتون درد نکنه انشالله که همیشه شاد وسلامت باشید

تو خواهى آمد و یاس‏ها و نیلوفرهاى «سرکش‏» را به دعوت خواهى خواند و حضور تو تسلاى دل یاس‏هاى کبود خواهد بود.

شرمنده حضور مکررتون شدم..حقیقتش این دوسه روز مهمون داشتم و نمیتونستم خدمت برسم..ببخشید...اولین فرصت خدمت میرسم..

ستاره پنج‌شنبه 15 مرداد 1388 ساعت 00:36 http://ashnayemahjor.blogfa.com/

سلام و شبتان بخیر

این هدیه که ران ملخ نیست ..... این یک دسته گل سرخ عاشقی است.

شما هم باغبان خوش سلیقه ای هستید و فکر میکنم که
زیباترین گل بوستان خود را بصورت دل سروده ی جذابی ....
برای ما به رشته ی تحریر در آورده اید.

قلمتان با برکت
دلتان همیشه عاشق
راهتان همیشه سبز

ممنون از حسن نظرتون..خب...اون از نظر شماکه لطف دارید ران ملخ نیست
وگرنه درمقام مقایسه با اشعار فاخری که میبینیم ران ملخ هم کمتره!!
ممنون از حضورتون..خدمت خواهم رسید..یاعلی مدد

ستاره پنج‌شنبه 15 مرداد 1388 ساعت 00:53 http://ashnayemahjor.blogfa.com/

سلام و شبتان بخیر

ای دل نـگفـتـمـت مـــرو از راه عــاشـقــی

رفتی بسوز کاین همه آتش سزای توست

به روزم و چشم انتظار حضور سبزتان

[گل]

Man ke omadam.vali farda ba sistem ham miam.shad basid

شمس پنج‌شنبه 15 مرداد 1388 ساعت 02:53

سلام
خیلی زیبا بود
داشتم ویواش یواش می رفتم که بخوانم سعدیا ...( چشمک)
خیلی عالی بود خیلی
راستی من عمع شدم هااااااااااااااااااااااااااااااااااا( رضایت)

ممنون از توجه تون..ولی من متوجه اون..سعدیا....نشدم!!!!
عمه شدید؟؟؟.مبارکه..پس برای همینه که نظر اطفتون نسبت به بنده کم شده!
موفق باشید..یاعلی مدد

دوست سبز پنج‌شنبه 15 مرداد 1388 ساعت 05:00

مهدی یزدانی خرم بازداشت شد


دقایقی پیش (چهارشنبه شب) مهدی یزدانی خرم دبیر سرویس ادب و هنر روزنامه اعتمادملی ُبازداشت شد.

به گزارش سحام نیوز مهدی یزدانی خرم مقابل نشر چشمه در نزدیکی دفتر روزنامه اعتمادملی توسط نیروهای لباس شخصی بازداشت شد. وی سومین عضو روزنامه اعتمادملی است که در حوادث پس از انتخابات ریاست جمهوری بازداشت شده است .

دوست سبز پنج‌شنبه 15 مرداد 1388 ساعت 06:30

بیانیه آیت‌الله صانعی درباره دادگاه نمایشی روز شنبه

منتشرکنندگان اعترافات، شریک جرم‌اند و به زودی محاکمه خواهند شد
.

آیت‌الله صانعی، از مراجع بزرگوار تقلید، با صدور بیانیه‌ای ضمن تاکید بر بی‌ارزش بودن اعترافات زندانیان، تصریح کرد: «همه کسانی که به نحوی در نشر این گونه اعتراف ها دخیل بوده اند، در گناه آنها شریک و سهیم می باشند و همه آنها مستوجب عذاب افترا و تضییع آبروی مردم هستند، موضوعی که در اسلام از جان انسانها بالاتر است و خواه ناخواه در زمانی نه چندان دور، قبل از جزای آخرت، کیفر و جزای عمل خائنانه خود را در این دنیا ودر محکمه ای صالح و عادلانه خواهند دید.» .
اصل مطلب در : http://saanei.org/page.php?pg=payam&lang=fa

مریم پنج‌شنبه 15 مرداد 1388 ساعت 08:25 http://www.raze-nahan.blogfa.com

سلام قاصدک عزیز
پیشاپیش میلاد امام زمان علیه السلام رو بهت تبریک می گم .
باورم نمی شه که از سال گذشته شروع به گفتن شعر کردی تصور می کردم سابقه ی طولانی تری در شعر و شاعری داری . پس باید بهت تبریک بگم و یک تبریک دیگه برای این که اولین شعرت رو برای امام زمان (عج) سرودی . شعری زیبا که به خوبی بیانگر عشقت به حضرت مهدیست .
امیدوارم اشعارت به برکت امام زمان روز به روز زیباتر و پربارتر بشه .

جایی خواندم راز راه ، رفتن است
راز رودخانه، پل
راز آسمان ستاره است
راز خاک، گل
راز اشک­ها، چکیدن است
راز جوی، آب
راز بال­ها، پریدن است
راز صبح، آفتاب
می­ گفت رازهای واقعی، رازهای برملاست
من می­ گویم راز بودن ما، مهدی است
و راز بودن مهدی، خدا
ای تنها بهانه برای نفس کشیدن، بودن، زیستن، کار کردن ، گفتن، شنیدن، خندیدن، گریستن ...
و ای تنها بهانه برای بهانه کردن،
مهدی جان

خانوم معلم..ممنون.از لطفتون..در مورد شعرم باهاتون صحبت کردم در وب خودتون.
میدونم اگه زیرنویس نکنم کامنتتون را ناراحت نمیشید چون بعدازاین باهم خیلی حرفها زدیم..سلامت باشی..یاعلی مدد

محسن پنج‌شنبه 15 مرداد 1388 ساعت 11:38

سلام
تبریک مارا بپذیر.

سپیده خواهد آمد یاس نرگس خواهد آمد

گر تکانی بدهیم بر دلمان مهدی صاحب زمان، خواهد آمد


_________**_____*__*___________
_________*___*___*__*_______******
__________*___*__*________**::::::::**
______________*__*_______**::::::::::**
_______________*__*_____**:::::::::::**
________________*__*___*:::::::::::::**
_________________*_*__*::::::::::::::**
_____**********____##*::::::::::::**
___**:::::::::::::::::::* ××*::::****::::**
__**::::::::::::::::::::*××**:::::::::::::**
___**::::::::::::::::::::::*××××*:::::::::::::**
_____**:::::::::::**::::::**^^*:::::::::::**
__________****:::::::::::::*^*********
____________**:::::::::::**
___________**::::::::**
_______.oº º .******
……O º *
*.°
º
...°
....O
.......°o O ° O
.................°
.............. °
............. O
.............o....o°o
.................O....°
............o°°O.....o
...........O..........O

آقا محسن..تشکر بابت تبر یکتون..ولی ای کاش آدرست را میذاشتی
چون دوست بنام محسن چندتایی دارم..شادباشی و سلامت.یاعلی مدد

فاطمه پنج‌شنبه 15 مرداد 1388 ساعت 16:09 http://www.omresokhteh.blogfa.com

سلام...
دیروز فرصت نشد زیاد درباره شعرتون نظر بدم ردیف وقافیه ش که بجاست ولی اقاجون فکری واسه دل ما نکردین که با خوندن...
جمعه ای دیگر بسر شد،شیعه مانده چشم به ره
چشم به جاده دوختن،کار گدای مهدی است
همچین بغضم ترکید......من ادامه شو میدم...

طرح دلواپسی جمعه شبا رو کی میده؟
پاسخ سوال این پنجره ها رو کی میده؟
چن تا خط،فاصله مونده باید رصد کنیم
چن تا روز خوبو با ندیدن تو سر کنیم
دلمون خشکید و بارون نیومد و ترکاش
با چشای روشنت حالمونو ببینی کاش
تصویر دلهره های بی شمارو خط بزن
بیا مشقای شبای انتظار و خط بزن
این ورا تاریکه و نور واسه دیدنت کمه
شبو اتیش بزن برسی به فریاد همه.

درپناه حق

بازم ممنون از حسن نظرت..راستش منم با این بیت اشکها ریختم..!!
این شعرکه در ادامه نوشتی اثر خودته؟؟!!.خیلی زیباست..ادامه داره؟؟؟
برام بنویسش..ممنون..زنده باشی و برقرار..یاعلی مدد

alnilam پنج‌شنبه 15 مرداد 1388 ساعت 16:42

سلام!
توی خصوصی همه سلاملکام رو کردم مطلبتون رو نخوندم کپی میکنم بععدا میخونم و دفعه بعد که اومدم کافی نظر میازارم خوب آأم درباره اتشعار باباش که الکی نظر نمیده!!
عیدتون مبارکانشالله جشن بعدی جشن ظهورش.
به همه سلام برسونید.
یاعلی

دختر خوبم..میدونم توهم این مدت با معذوراتی در نت روبرو بودی و هستی
هروقت فرصت کردی بیا..ممنونکه الکی نظر نمیدی!!!!..
عید بزرگ ولایت امام زمان(ع)برتو و خانواده عزیزت مبارک باد..یاعلی مدد

مریم پنج‌شنبه 15 مرداد 1388 ساعت 17:58 http://ghasedakekhial.blogfa.com

سلام قاصدک
عیدتون مبارک
(گل) (گل) (گل)
شعری که تو دل نوشت نوشتین خیلی قشنگه
اللهم عجل لولیک الفرج

عید شما هم مبارک و فرخنده قاصدک عزیز
منظورت شعرنوشته شده درپست قبل بود؟؟؟.منم ازش خوشم میاد.نمیدونم اثرکیه

مریم پنج‌شنبه 15 مرداد 1388 ساعت 18:18 http://ghasedakekhial.blogfa.com

قطعه گمشده از پر پرواز کم است
یازده یار شمردیم یکی باز کم است
این همه آب که جاریست نه اقیانوس است
عرق شرم زمین است که سرباز کم است

مریم پنج‌شنبه 15 مرداد 1388 ساعت 18:21 http://ghasedakekhial.blogfa.com

شعر بالایی هم خیلی خوب بود فقط قسمتی که می گه(تو کجایی؟ در مدینه یا بقیع یا کربلا؟ هر کجا را بنگریم ...) از نظر معنایی ارتباط داره اما از نظر آهنگ هماهنگی نداره البته به نظر من

خب هرکسی یک نظری داره و حتما هم نظرش قابل تامل و احترامه
منم که همیشه گفتم شاعر نیستم..شاید حق باشما باشه..ولی قبول کن اگر بخوام تمام پیشنهادات دوستان درمورد این شعر را عملی کنم دیگه این شعری نمیشه که خوندید.!!..ولی حتما در آینده بیشتر دقت میکنم.البته اگه دیگه شعر گفتم.!!..چون واقعا شعر سرودن سخت تر از نقد کردنه..

م.عروج پنج‌شنبه 15 مرداد 1388 ساعت 19:37 http://shabtub.persianblog.ir

سلام بابایی
وووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووای فوق العاده بود.
آفرین. خداییش خیلی قشنگ بود. امیدوارم که آقا اجرش رو با تعجیل در ظهورش بده.
برای تعجیل در ظهور آقا صلوات

محمداقای عزیز..ممنون از توجهت و ابراز احساساتت..خدا کنه مورد قبول
حضرت واقع بشه..بازم ممنون که اومدی..اللهم عجل لولیک الفرج

دوست سبز پنج‌شنبه 15 مرداد 1388 ساعت 21:18

رئیس موسسه تحقیقاتی حضرت ولیعصر (عج):
.
خبرگزاری فارس :
.
شرط اصلی برای پذیرفته شدن عبادات به درگاه خداوند متعال قبول داشتن آیت الله خامنه ای است است و نماز کسی که ایشان را قبول نداشته باشد باطل است !

منتظرالمهدی جمعه 16 مرداد 1388 ساعت 00:10 http://www.montazerolmahdi.mihanblog.com

سلام
اول:میلاد یوسف زهرا حضرت مهدی مبارک
دوم:بالاخره بعد از روزها توفیق یار شد و ما تونستیم به رفقا سری بزنیم
از اینکه تو این چند وقته پیدام نبود و نتونستم از محضر شما استفاده کنم معذرت می خوام
فعلا یا علی

ممنون که بعدازاین همه مدت وقت کردی و اومدی..ولی من محضر که ندارم
لااقل از شعرم بهره کامل میبردی.!...ولی میدونم که رفتی تا مناسبتی دیگر!!موفق باشی

غریبه جمعه 16 مرداد 1388 ساعت 02:22

سلام به قاصدک گرامی

شرمنده از تاخیرم و عید شما مبارک

شعرتون بسیار زیبا بود ....

مثل شعر ادینه هاتون ...نمیدونم چرا نوشتید اولین اثرتون بوده این شعر منظورتون رو نفهمیدم اخه من تا الان چندین شعر از شما خوندم .....

دست شما درد نکنه

علی یارتون

موفق باشید

بانوی گرامی..ممنون از حسن نظرتون..خب منظورم این بود که شعرفوق اولین شعریه که درسال گذشته نوشتمش...پی نوشت را دوباره بخونید.!
ممنون از حضورتون..سلامت باشید..التماس دعا..یاعلی مدد

مجنون جامانده جمعه 16 مرداد 1388 ساعت 04:48 http://majnoon123.blogfa.com/

بنام فروزنده ماه و ناهید و مهر!!!
عرض ادب و ارادت خدمت حضرت جان قاصدک عزیز

بیشتر دوست داشتم با لبی خندان خدمت تو بیایم و تبریک بگویم ولی خودت می دانی چرا خندان نیستیم. برفی بر روی آرزوهایمان نشسته
ولی این سیاره آموختمان که برف تنها پوششی موقتی است . و امیدی پاک در ته دلمان می گویداین برف و زمستان هم ماندنی نیست ، و روزی نه چندان دور بهار عاشقی را جشن می گیریم
چون وعده خدا خلاف نمی شود .
ولی قاصدک جان ...
عظمت شیعه به انتظار است .انتظار برای عدالت گم شده.
امید که منتظران لایقی باشیم.
در ضمن می خواستم بگم خیلی مخلصیم یه وقت میون این همه هواخواهات بال ملخ منو گم نکنی

جان عالم بر لب آمد..ای خدا مهدی نیامد..دیده پرخودن شدجدا و دل جدا..مهدی نیامد
آقاسید..وعده خدا؛ دیر و زود داره ولی...داره...مطمئن باش.!!
آقاسید ..هواخواه کدومه؟؟!!..درحقیقت این دوستانندکه منو تحمل میکنند
تحفه شما ازسرمنم زیاده..حتما نگهش میدارم..زنده باشی..همیشه..یاعلی مدد

محمد مهدی جمعه 16 مرداد 1388 ساعت 09:11 http://sobhe14.blogfa.com

گل نرگس مرا یک شب صدا کن
مرا در سجده های خود دعا کن
خلاصم کن زگرداب فراقت
ز قید و بند این عالم رها کن
نیمه شعبان میلاد با سعادت امام زمان (عج) بر شما مبارک.
تعجیل در فرجش صلوات

جناب سامع..منم این عید بزرگ و ولادت مولا را خدمت شما و عموم جانبازان این دیار تبریک میگم..سلامت باشی و همواره موفق..یاعلی مدد

محمد مهدی جمعه 16 مرداد 1388 ساعت 09:15 http://sobhe14.blogfa.com

نـیـمه جـانی گـر بمانـده آن فـدای مهدی است
واقعا دست مریزاد

خوشحالم مورد اقبالتون واقع شد..ممنون..

مهدی اسلامی پناه جمعه 16 مرداد 1388 ساعت 09:27

سلام
میلاد منجی عالم بشریت حضرت صاحب الزمان را تبریک میگویم .
شعر و سراده تان بسیار عالی بود لذت بردم.
اجرکم عندالله

آقامهدی.دوست عزیز..منم تبریک میگم خدمتت.این عیدبزرگ ولایت را
متاسفانه کامنت قبلی ات را فقط وفقط بخاطر افشای نام حقیر حذف کردم..وگرنه نقطه نظرات دوستان هرچه باشد را معمولا درمعرض دیدهمگان قرار میدم..!!.خب رعایت موارد امنیتی لطفا.!!

مریم جمعه 16 مرداد 1388 ساعت 11:20 http://www.raze-nahan.blogfa.com

سلام
روز میلاد تو، هر سال به دلمان وعده می‏دهیم که چیزی نمانده است به گُل سرخ؛
دو قدم دیگر، عطر میخک می‏بارد، آفتاب‏گردان می‏تابد، احساس یاس، بین گرسنگان جهان تقسیم می‏شود و ما عاشق‏تر از همیشه، دوباره متولد می‏شویم.
میلاد امام زمان (عج ) مبارک

خانوم معلم..مجددا خدمتتون تبریک میگم..شرمنده...مهمون داشتیم.نشد بیام وبلاگتون...زنده باشید و سلامت.یاعلی مدد

سوگند جمعه 16 مرداد 1388 ساعت 17:59 http://sogandenik.blogfa.com

سلام قاصدک عزیز راستش شعرتون فوق العاده زیبا وخواندنی بود انشالله که همیشه سلامت وخوش باشی وتا میتونید ازین شعرهای قشنگ بگید ..........

ازفــراقـت هـمچـوشـمع تـَـبـدار وســوزانم،بـیـا

هـر دم ایـن بیـمـار مـُحـتـاج دوای مهدی است

الهم عجل فرج صاحب العصروالزمان

خدایا من میدانم که اصلاح روزگار جز

در سایه آن موعود منتظر شدنی نیست،

میدانم که این همه وصف دولت اوست.

خدای من آن خورشید جهان افروز را

روشنی بخش شام تار هجرانمان کن ،

آن عزیز بی مانند را

مایه نجات ما از این خواری قرار ده

دلهای منتظرانش را

همنوای ناله های او ساز

آدینه خوش


دوست گرامی..تشکر بابت حضور چندباره تون.ببخشید نتونستم خدمت برسم..همین الان تونستم نت بیام و باید سراغ تک تک دوستان برم و لااقل یک تشکر خشک و خالی بکنم..شرمنده کردید..
عیدتون مبارک..موفق باشید و سلامت..یاعلی مدد

شمس جمعه 16 مرداد 1388 ساعت 23:29

عیدتان مبارک
جایتان خالیست
انشاالله همیشه گرما بخش خانواده باشید

ولی من با موبایل که خدمتتون رسیدم..!!
ممنون که همیشه منو شرمنده میکنید..سلامت باشید و برقرار

دوست سبز جمعه 16 مرداد 1388 ساعت 23:50

آژانس شیشه یی 2


این روزها در 10 سالگی فیلم «آژانس شیشه یی»، بحث این اثر سینمایی، در مطبوعات مطرح است و گفته می شود شاید حاتمی کیا بخواهد آژانس 2 را بسازد. من زحمتش را کم می کنم و برایش فیلمنامه اش را همین جا می نویسم.

فیلمنامه

بیست و سوم خرداد؛ حاج کاظم در دفتر آژانس زیر مبل ها، روی میزها، و لای کاغذها را می گردد. مسوول آژانس از او می پرسد؛ دنبال چی می گردی؟ و او جواب می دهد؛ دنبال رایïم،

بیست و پنجم خرداد؛ حاج کاظم بین انبوهی از جمعیت دیده می شود. یکی از مردم از او می پرسد حاج کاظم شما هم اومدین؟ او می گوید؛ به من نگو حاج کاظم، از این به بعد اسم من حاج خس و خاشاکه،

سی ام خرداد؛ یک جوان 18ساله در خیابان سوار بر موتور، حاج کاظم را می گیرد و می گوید؛ ما هشت سال نجنگیدیم که شما بچه قرتیا الان توی خیابون قر بدین،

یک ماه و نیم بعد؛ از اینجا نقش حاج کاظم را به جای پرویز پرستویی، محمد ورشوچی یا احمد پورمخبر بازی میکند.حاج کاظم برای اعتراف می آید جلوی دوربین تلویزیون و دقیقاً مثل فیلم آژانس شیشه یی خطاب به همسرش حرف می زند؛

فاطمه جان، فاطمه. من در زندان فرصت فکر کردن پیدا کردم و هی فرصت فکر کردن پیدا کردم و هی پیدا کردم، البته باور کن رفتار بازجوها با من خوب بود و همه اش از من امضا می گرفتند،

فاطمه جان، فاطمه من اعتراف می کنم. راستش تقصیر میرحسین موسوی بود که بچه ها در جنگ کشته شدند. او نخست وزیر جنگ بود و بنا به استدلال های امروز کشته شدن همرزمان من پای اوست. الان هم عادتش را ترک نکرده و باعث آمدن مردم به خیابان ها شده و عامل کشته شدن آنهاست، من پیشنهاد می دهم او را بگیرند. هم برای این چند روز، هم برای آن چند سال. خیلی بگیرند،

فاطمه جان، فاطمه. من اعتراف می کنم. تو مواظب سلمان باش، مواظب ابوذر باش. من پدرم، طاقت ندارم آنها را در بازداشتگاه ببینم. من اعتراف می کنم و به این فکر می کنم خوب شد عباس حیدری توی همان هواپیما پرکشید و رفت.

www.ebrahimraha.com

دوست سبز شنبه 17 مرداد 1388 ساعت 01:42

آب دستت است بذار زمین و برو تو این آدرس

چند روز پیش شنیده بودم ولی باور نکردم

http://www.saitak.ucoz.com/1/sors_vezarat.png

Motaasefane ba mobail baz nashod .baadan miram mibinam.mamnoon

غریبه شنبه 17 مرداد 1388 ساعت 02:00

سلام به قاصدک گرامی

نیمه شعبان بر شما و خانواده محترمتان مبارک

تاخیر بنده رو ببخشید

شرمنده که این روزا بر اثر ناملایمات روزگار اینقدر بی دقت شدم و امیدوارم به حساب سر سری خوندن بنده نگذارید


موفق باشید

یا علی

بانوی عزیز..میدونم که این مدت سرتون حسابی شلوغه و درگیر مشکلاتید
من هم همیشه مدیون لطف و محبت شما هستم..تن تون سلامت و شب و روزتون شاد ..یاعلی مدد

فاطمه شنبه 17 مرداد 1388 ساعت 09:22 http://www.omresokhteh.blogfa.com

سلام...
ز هجر روی گل عمرم سر امد
ولی مهدی(عج)گل حیدر نیامد
همه دم سوزم و گویم خدایا
ز چه مهدی(عج) ما از در نیامد

یه نیمه شعبان گذشت و چشم ما به ره ماند....
الان متوجه ادینه ها شدم دیروز که اصلا خونه نبودم ولی من پست قبلیش کامنت دادم...
اون شعر بالایی همونی بود که نوشتم ولی شرمنده مال خودم نبود.
دارم رو یه متن واسه امام زمان کار میکنم اگه حاضر شد میدم خدمتتون ولی یه کم طولانیه...
درپناه حق

خب من همونطورکه گفتم نتونستم آدینه های این هفته را صبح جمعه بنویسم.
خداراشکر که لااقل در آخرین ساعات جمعه یاری ام کرد و برسرقولم باقی ماندم
ممنون از ارسال شعرت..پستتم خوندم..عالی بود..سلامت باشی

صبور شنبه 17 مرداد 1388 ساعت 11:13 http://sangesabor.blogfa.com

سلام

با عرض معذرت بابت تاخیرم برای تبریک عید نیمه شعبان !! البته با کمال افتخار سعادت داشتم که اولین تبریک رو بگم ولی کوتاه بود و چون جناب قاصدک هم به کامنتهای طولانی علاقه مندند دوباره مزاحم شدم !!


سلام بر مهدی! آخرین ذخیره خدا بر روی زمین!


مولا جان!

دیگر بس است، این درد طاقت سوز هجران.

جانا! تا به کی در پشت پنجره انتظار، رؤیای آمدنت را به نظاره بنشینیم؟

ای در کنج زندان غیبت همچنان محبوس!

و ای گناه ما، میله های زندان تو!

هزار و اندیست که چشم به راهان قدومت، بر لب فغان دارند و بر جگر خراش.

هزار و اندیست که دلهای منتظران، در تمنای وصالت، در جان آه می پرورند ودر سینه داغ.

عمری است که در کوچه سار انتظار سرگردان وحیرانیم.

تو را چه می شود، اگرشب سرد و فسرده فراقمان را به صبح دل انگیز وصالت آذین بندی؟

چگونه است، که این همه طلب و تمنا گره از کارفرو بسته ما نمی گشاید؟ بگو چه چاره کنیم؟

آیا نه وقت آن رسیده که نقاب از چهره برگیری و بازار حسن فروشان جهان را به یکباره رونق ببری؟!

آری!

... اینک همسفر با قافله منتظران، دست انابت به امید اجابت به درگاه حق "جل و علا" برمی داریم و خدای را به تضرع و زاری می خوانیم که:

بار الها!

نسیم ظهور دولت حجتت را به لطف و کرمت بر ما بوزان!




واگویه زیبایی بود..اثر خودتونه؟؟..یادم باشه که این کامنت توی کدوم پستمه تا در هفته های بعدی بذارم توی آدینه ها..واقعا ممنون که علیرغم تازه برگشتن ازسفر یادم کردی..زنده باشی و سلامت.یاعلی مدد

محسن شنبه 17 مرداد 1388 ساعت 12:29

سلام
باشگاه میبینمت .من آدرس ندارم. من محسن اصلی هستم.

آقا محسن عزیز..خب یه نشونه ای چیزی بنویس تا من متوجه بشم محسن همون آقامحسن دلاوررر خودمونه.!!..وعده دیدار امروزهم باشگاه..زنده باشی..یاعلی مدد

ستاره شنبه 17 مرداد 1388 ساعت 22:48 http://ashnayemahjor.blogfa.com/

سلام

به روزم و چشم انتظار حضور سبزتان


***ای مهدی صاحب زمان ** شمشیر بر کش از نیام ** از ظالمان گیر انتقام ****

*************** نابود کن بیداد را ***** رسوا بکن شیاد را **************

اومدم و دیدم اشعار زیبایتان را..ممنون که خبر دادید..شادباشید و سلامت

قاصدک شنبه 17 مرداد 1388 ساعت 22:54 http://m-ghasedak.blogfa.com

سلام قاصدک عزیزم.خوبی؟
اول از همه ولادت مهدی موعود رو بهت تبریک می گم. ببخشید که یکم دیر شد!
می خواستم قسمت بعدی شاهنامه رو بذارم ، ولی راستش وقت نکردم!ایشاله دفعه ی بعدی حتما می ذارم.
خودت خوبی؟ خوش می گذره؟ سری بهمون نمی زنی! درسته دیر میام ، ولی میام! ؛-)
دوست دارم
شاد باشی
بای

قاصدک عزیز..منم تبریک میگم..ممنون از احوالپرسی ات..
انشاالله که وقت کنی و بازم ادامه شاهنامه را بتونی بذاری وماهم استفاده کنیم
ولی خب شما که اومدی..پس پست های من چی؟؟؟؟.میام و میگم
شادباشی..ممنون از حضورت..یاعلی مدد

دوست سبز شنبه 17 مرداد 1388 ساعت 23:44

تنم پاره پاره شد از ضربه های مرد سفاک...؛
میدان زنان: مراسم بزرگداشت یاد بهزاد مهاجر و دیگر شهدای آزادی خواه حوادث بعد از انتخابات روز پنجشنبه با حضور جمعی از خانواده های شهیدان و زندانی های سیاسی، هنرمندان، وبلاگ نویسان، فعالان حقوق بشر و حقوق زنان، فعالان سیاسی و بیش از ۵۰۰ نفر از شهروندان برگزار شد.


در کنار خانواده مهاجر، برگزار کننده این مجلس، خانواده دیگر شهیدان حوادث اخیر از جمله مادر سهراب اعرابی، پدر امیر جوادی فر، پدر و مادر اشکان سهرابی نیز حضور داشتند. مادر سهراب اعرابی در سخنان کوتاهی یاد همه شهیدان را گرامی داشت و گفت: "شنیدم پسری ۱۲ ساله را به شهادت رسانده اند. این نشان می دهد آنها به کوچک و بزرگ رحم نمی کنند و مصمم هستند که تمام مخالفان را از میان بردارند. پسر ۱۹ ساله من که حتی یکی از آرزوهایش برآورده نشده به کدام گناه کشته شد؟"
مادر اشکان سهرابی، جوان ۲۰ ساله ای که در حوادث اخیر شهید شد نیز ضمن دلجویی از همه بازماندگان و ملت عزادار ایران اظهار داشت: "پسرم ۲۰ سال داشت، دانشجو و تکواندوکار بود و بسیار آرام و سر به زیر. تمام محل برای او عزاداری کردند و شهادتش را بزرگ داشتند."
در این مراسم آرام که از ساعت ۱۸ آغاز شد و تا حدود ساعت ۲۲ ادامه داشت، چهره های شاخصی چون رخشان بنی اعتماد (فیلمساز)، جعفر پناهی (کارگردان فیلم های دایره و آفساید)، کامبوزیا پرتوی (فیلمساز)، پروین اردلان و سوسن طهماسبی، از فعالان حقوق زنان، زهره ارزنی، وکیل و فعال حقوق زنان، فخرالسادات محتشمی پور، فعال سیاسی و حقوق زنان و همسر مصطفی تاج زاده، فعال سیاسی دربند، عبدالله شکوری راد، فعال سیاسی، مجتهد شبستری، محقق، محمد حسن شهسواری، نویسنده، آزیتا و رزیتا شرف جهان، مدیران گالری طراحان آزاد، اعضای گروه میدان زنان، کمیته گزارشگران حقوق بشر، گروه مادران صلح، شاخه جوانان جبهه مشارکت، روزنامه نگاران و وبلاگ نویسان (از جمله نویسندگان وبلاگ های خوابگرد، آفتابگردان، راهبه فراری، زهر مثل عسل و آذرستان) نیز حضور داشتند.
رخشان بنی اعتماد، فیلمساز در این مجلس یادبود یا ابراز همدردی با خانواده های شهدا گفت: "متاسفیم که در شرایطی به سر می بریم که دست هنرمندان بسته است و ما نمی توانیم وظیفه خود را ادا کنیم و این وقایع را در تاریخ ثبت کنیم. اما مطمئنا خون این عزیزان هدر نمی شود و تاریخ این عزیزان را از یاد نخواهد برد."
مجتهد شبستری نیز بخشی از سوره آل عمران را به مهوش مهاجر، خواهر بهزاد مهاجر داد که درباره ناپایدار بودن ظلم بود و گفت: خواندن این آیات به شما آرامش خواهد داد.
آنچه این مراسم را از مجالس معمولی ترحیم متمایز می کرد، دسته گل هایی با روبان های سبز بود که شرکت کنندگان برای همدردی با خانواده های شهیدان آورده بودند. در سراسر این مراسم صدای ترانه های انقلابی و ترانه های اعتراضی به گوش می رسید. از جمله ترانه "ای شهید" شهرام ناظری، "قسم به نام آزادی"، "سر اومد زمستون" (بازخوانی سال ۸۸) و "اعتماد"(رای من این نبود) بود.
با پخش شدن ترانه "سراومد زمستون" صدای گریه حاضران به وضوح شنیده می شود. گویا که این ترانه وصف حال و حرف دل آنان بود:

"نه خارم نه خاشاک
زن و مرد بی باک
تنم پاره پاره شد از ضربه های مرد سفاک
من آروم نگیرم
اگر هم بمیرم
من ایستاده ام تا رای خود را پس بگیرم"

گویا نیوز

شمس یکشنبه 18 مرداد 1388 ساعت 00:13

چشمی دارم همه پر از صورت دوست
با دیده مرا خوش است تا دوست در اوست
از دیده و دوست فرق کردن نه نکوست
یا اوست بجای دیده یا دیده خود اوست

امدم سلامی عرض کنم
سلام ( خنده )‌

شبتون بخیر..ممنون که اومدید..خدمت میرسم..یاعلی مدد

دوست سبز یکشنبه 18 مرداد 1388 ساعت 03:53

دانشگاه هارتفورد امریکا: اقای سعیدلو دانش اموخته ی ما نیست

پس از کردان، زاهدی و رحیمی، این بار مدرک دکترای علی سعید لو زیر سئوال رفت.

به گزارش سرویس سیاست سایت خبری رخداد(Rokhdad.org)، سعید لو ادعا کرده است که دکترای مدیریت استراتژیک خود را در سال ۱۳۸۲ از دانشگاه هارتفورد دریافت کرده است.

سایت خبری رخداد در طی مکاتبه ای با مسئولان دانشگاه هارتفورد امریکا از دروغ یکی دیگر از نزدیکان احمدی نژاد اگاه شد.

اقای کارول نویز که معاون نام نویسی این دانشگاه می باشد، در پاسخ به این ادعای معاون احمدی نژاد گفت: من در پی پیگیری پرونده های دانش اموختگان دانشگاه به هیچ شخصی به عنوان اقای سعیدلو برخورد نکردم.


اقای کارول نویز در پایان گفت: این رفتار از سوی یک مقام دولتی دور از انتظار است و امیدوارم که ایشان هر چه زودتر تکذیبه ای در این مورد صادر کنند.

گفتنی است، سعیدلو که ادعا کرده است در سال 82 مدرک دکترای خود را دریافت کرده است، در این سال سمت هایی چون مشاور رئیس کل دیوان عدالت اداری، معاون مالی و اداری شهرداری تهران را بر عهده داشته است.

دوست تنهایی ها یکشنبه 18 مرداد 1388 ساعت 04:16

شعر مرا حوصله کن

درد مرا زمزمه کن

یا که بر این دهان من

قفل گران تری بزن

زخم همه ستاره ها

به شانه های خسته ات

به سینه می فشارمت

ترا چه میشود وطن ............

ساقی یکشنبه 18 مرداد 1388 ساعت 04:51 http://www.makhfigah128.blogfa.com

سلام این بیت و هم من شب میلاد نوشتم:
چه غربتی است که در این همه هیاهوها
نشسته اند به روی تن تو زالوها ...
التماس دعا قاصدک !
بوس
فوت

دوست عزیز حسین آقا..بوس و فوتتم مال خودت.!!.خب منکه شعرقبلیتم
خوندم و تعریفم کردم..نکنه فکر کردی این شعر را دزدیدم از جایی؟!!..
باورکن مال خودمه!!!..خب اقلا یه تعریف الکی نمیکنی لااقل بیا بگو به درد نمیخورد..بهتره که اصلا هیچی نگی!!!.
موفق باشی..بازم شعر بگو..خیلی هم بگو...خوش باشی..یاعلی مدد

مرتضی یکشنبه 18 مرداد 1388 ساعت 08:01 http://ghazaee.blogfa.com

سلام قاصدک عزیز

یه کمی دیر شد ... میلاد منجی عالم رو بهت تبریک می گم

وقتی که دیر به دیر می آی ... من هم زبونم دراز می شه

خب .. اینجوری دیگه

در پناه خدا باشی

آقا مرتضی.منم تبریک میگم..ولی درست که من دیر اودم سراغت ولی هروقت اومدم شعرها و مطالبت را خوندم هاااا..بازم ممنون که اومدی.یاعلی مدد

صبور یکشنبه 18 مرداد 1388 ساعت 10:31 http://sangesabor.blogfa.com

سلام بر قاصدک گرامی

انگار خیلی ازم دلخور شدی ها؟ خب ببخشید !!!
جوابمو که ندادین !!! همون جوابیه منظورمه دیگه!!!

ولی دیروز فرصت نکردم درست نظر بزارم الان با اجازتون میپردازم به نقد و بررسی شعرتون (خنده) ای بابا شوخی کردم من کی باشم که از شعر زیبای شما نقدی داشته باشم
خیلی منتظر این شعر زیبایتان بودم حالا هم خوشحالم که لطف فرمودین و در این پست قرارش دادین ممنون
اینم از نعمتها و توجهات الهی ست که خدا به شما داده تا بتونید به این زیبایی شعر بگید اونم برای بهترین مخلوق خدا!!

من که نه استعدادشو داشتم و نه سعادتشو !! (گریه) خیلی هم سعی کردم ولی ..............

ناراحت نیستم چون دوستان با ذوق و با استعدادی مثل شما دارم که میتونم از اشعار زیباشون استفاده کنم

راستی برام عجیب بود که چرا ادینه هارو دیر اپ کردین؟ شاید به خاطر قطعی نت بود !!!

خب امیدوارم که دیگه ازم دلخور نباشید و هی گله گی نکنید بعضی جاها!!! که مطالبتونو کسی نمیخونه!!!!!

با ارزوی سلامتی و شادی مدام برای دوست مهربانم

صبور خانوم..من از اندک دوستان خودی هست که ناراحت نمیشم اگر مطالبم را نخوندند..چون میدونم بازم میان و نمیرن تا پست بعدی..
شما هم که در هرپست لااقل سه چهار بار منو شرمنده میکنید.پس دلیلی برناراحت شدن نیست
درمورد شعرهم..همیشه گفتم و بازم تاکید میکنم شاعر نیستم و گه گاه چیزهایی مینویسم که عده ای بهش میگن شعر و عده ای هم خوششون نمیاد..نظر هردوگروه هم برام محترمه.فقط از انتقادات از سر بغض و معنی دار ناراحت میشم.اتلبته منظورم شما نیستید..باشما چون اولین دوست وبلاگیم هستید راحت تر حرف زدم و میزنم..امیدوارم شما ناراحت نشید..همیشه لطف شما شامل حال من بوده..واقعا ازتون ممنونم..سلامتی و شادی تون آرزومه..یاعلی مدد

سهیل یکشنبه 18 مرداد 1388 ساعت 10:46 http://sobhe.blogfa.com/


سلام ووقت بخیر
با کمی تا قسمتی تاخیر خدمت رسیدم و با همه اینها دلیل نمی شود که عید بزرگی را که پشت سر گذاشته ایم تبریک عرض نکنم. امیدوارم که هرچه زودتر حضرتش ظهور نمایند و حق و عدل و داد را که هر لحظه جهان در التهابش بیشتر می سوزد را در جهان گسترش بدهند. تنها دستهای خالی ماست و دلهای پر از سوز و گذار و چشمانی اشکباری که داریم و ندبه هایی که هر لحظه از سویدای دل بر می اوریم تا بیاید. می آید . یقین داریم ولی زمانش را . . .
میزبان هر روز شما باحافظ : سهیل

آقا سهیل..منم تبریک میگم بهتون و امیدوارم که روزی آفتاب حقیقت الهی بر دل ما تابیده بشه و حق از ناحق جدا گردد..اولین فرصت خدمت میرسم..یاعلی مدد

آدم برفی یکشنبه 18 مرداد 1388 ساعت 11:44

سلام.
روزو روزگارتون به خیر ... ممنونم که با وجود دلخوری که داشتید قدم رنجه فرمودید و به من سر زدید ... راستش در مورد گلایه دوستانه شماچیزی برای گفتن ندارم ... به شما حق می دم اما شما هم اگه از وضعیت من در اون ایام مطلع بودید به بنده حق می دادید ...اینو مطمئنم!
در هر حال شرمدنه شماو سایر دوستان خوبم هستم ... امیدوارم هرچه زودتر وضع بهتر از این بشه!
باز متشکرم ...
التماس دعا

آدم برفی یکشنبه 18 مرداد 1388 ساعت 11:54 http://koochehbagh.blogfa.com

... راستی ! من اون روزکه براتون کامنت گذاشتم مطلبتون رو هم خوندم... باور کنیدک ه خوندم و خیلی هم متار شدم
ام عادتی دارم که همیشه پیش از نظر دادن در مورد مطالب کلی فکر میکنم و اگه قرار باشه فکر نکرده در مورد چزی نظر بدم تریجح می دم سکوت کنم و چیزی به زبون نیارم
اونروز هم طبق عادتم رفتار کردم چون راستش فرصتی بیش از سه دقیقه نداشتم ...
در هر صورت جسارت بنده رو به دل نگیرید ...
البه هنوز م دیر نیست چون در واقع تا زمانی که این نظام برپاست و تا زمانی که اهالی این سرزمین در امنیت و آرامش به سر می برند
هرروز روز جانازه
روز تون مبارک
التماس دعا

دوست گرامی..ممنون که خوندید..خب اگه در کامنتتون بجای تعارفات معمول نکته ای گذرا بگید منم شرمندتون نمیشم..میدونید که خودم عادت دارم همیشه برای دوستانی که لطف میکنند و دعوتم میکنندارزش قائل میشم..پس دیگه بهتون نمیگم این پستم را خوندید ..ولی..الان که متاثر نشدید؟..منم ازتون محاله ناراحت بشم..اینو میگم چون گفتید از زیرنویس نکردن کامنتتون متوجه ناراحتی ام شدید..دلیلی نداره ناراحت بشم..ممنونم که علیرغم مشکلاتتون شرمندم میکنید..شادباشید و سرافراز..یاعلی مدد

شعیب یکشنبه 18 مرداد 1388 ساعت 14:54

با سلام
خوبی؟
همونطور که قول داده بودم خدمت رسیدم. راستش حقیر صغیر در حدی نیستم که بخوام نقدی ارائه بدهم ولی از انجایی که زیادی پر رو تشریف دارم ! و به قول عزیزی برا رفع کوتی - ( کوت : حالتی است در بازی "حکم" که در آن یکی از دو گروه بازی کننده تمامی دست را از آن خود کرده و حریف بیچاره را ناکار می نمایند. / دهخدا ی نوین/ ص 125454436/ پ 5) – قبل از هرچیز مصراعهای 1 و 10 و 12 و بیت آخر (21 و 22)از نظر هجایی اشکال دارند اما از نظر شرعی خیلی هم خوب و عالی می باشند!!!!
بیت ((جمعه ایی دیگر بسر شد....)) از نظر وزنی با بقیه همخوانی لازمه را ندارد.
پیش نهاد من اینه که مصرع ((تو کجایی؟ در مدینه یا بقیع یا کربلا)) که از لحاظ معنایی هم باهاش مشکل دارم! به این صورت در می امد قشنگ تر می بود ((تو کجایی؟ در مدینه؟ کربلا؟ یا در بقیع))
بیت هشتم هم اشکال قافیه ایی داره.
شرمنده که جسارت کردم بابایی. به بزرگواری خودتون بر ما ببخشید.

شعیب جان..ممنون که اومدی..و تشکر از نظرت در مورد شعر..
ولی بازم تاکید میکنم ..نه شاعرم و نه ادعایی دارم.فقط عرض حالی بود
وپیشکشی به مولا..خدا کنه لااقل مورد قبولی ایشون قرار بگیره.
موفق باشی..یاعلی مدد

سلام و معذرت به خاطر تاخیرم

منم این روزها را بهتون تبریک میگم

این سیستم من میکشه خودشو تا وبتون را باز کنه!!!!۱

منم به شما تبریک میگم..
اتفاقا منم هروقت میام وب شما بااین مشکل روبرومیشم..عیب نداره..اندکی صبر...

رمضان دوشنبه 19 مرداد 1388 ساعت 00:06 http://mighat61.blogfa.com

مهدی جان!
تا زمانی که رخ زیبای تو را نبینم دلم آرام نمی گیرد. به خدا مهدی جان، می خواهم نیمه جانی که به تنم مانده نثار تو کنم، اما بتوانم رخ زیبای تو را تماشا کن
قاصدک عزیز سلام. نمی خواهم بیخودی ازت تعریف کنم، ولی باور کن خیلی زیبا سروده ای. خدا قوت
خیل جانبازان برای یاریش آماده اند
نیمه جانی گر بمانده، آن فدای مهدی است


دوست عزیز جانباز.آقای کاووسی..شرمنده کردید..
خوشحالم که تونستم باشعری حال و روزدوستان جانباز را به تصویربکشم.
سلامت باشید...التماس دعا...یاعلی مدد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد