*غزل قاصدک*

به جای نفرین به تاریکی ؛ شمعی بیفروزیم

*غزل قاصدک*

به جای نفرین به تاریکی ؛ شمعی بیفروزیم

بارعام ِ الهی

 

ماه رمضان که از راه میرسه یه حس خوشایندی بهم دست میده..یاد دوران پاک کودکی 

و اولین افطاری...همهء خستگی ها و سختی ها و عطش روزه دار یه طرف و

صدای زیبا و دلربای استاد مسلّم آواز ایران یه طرف...

این دهان بستی دهانی باز شد  تاخورندی لقمه های راز شد 

لب فرو بند از طعام و از شراب  سوی خوان آسمانی کن شتاب 

وبعد بایک همخوانی و تواشیح،خودتو آماده میکنی برای شنیدن صدای ربنّای استاد شجریان 

 رَبّنا اَفرغ عَلَینا صَبراً وَ ثَـبِّت اَقدامَنا وَنصُرناعَلَی القَومِ الکافِرین  

ولی بعدها که بزرگتر شدیم فهمیدیم که روزه ، فقط و فقط لب بستن از خوردنیها نیست 

اون روزه ای مقبول درگاه حضرت حق است که بتونی لبی دیگر را با طعام آشنا کنی و 

دلِ خسته و خجالت زدهء خونوادهء نیازمندی را شاد کنی..درآستانه ماه مبارک رمضان 

ماه ضیافت الله،کاری کنیم تادر بارعام الهی ازما به نیکی پذیرایی کنند. 

     

افتخار دارم به عرض تمامی دوستان عزیزبرسانم:بیاری حضرت حق و باهمکاری دوستانی 

مثل سنگ صبورگرامی و دختر خوبم فاطمه ازوبلاگ غریب؛و همچنین دوستی دیگر که 

حاضرنشد نامش راببرم"در ایام ماه مبارک رمضان"همه روزه دلنوشته ای ویژه داشته باشم 

تا انشاالله باحضور و پیامهای گرانبار دوستان در این بارعام الهی شرکت جسته و 

این ماه رمضان،بیشترین بهره را در کنار هم ببریم.قاصدک

  یاد دارم در غروبی سرد سرد  می گذشت ازکوچه ما دوره گرد 

داد میزد:کهنه قالی می خرم  دست دوم جنس عالی می خرم 

کاسه و ظرف سفالی میخرم  گر نداری کوزه خالی می خرم 

اشک درچشمان بابا حلقه بست  عاقبت آهی کشیدبغضش شکست 

اوّل ماه است و نان درسفره نیست  ای خداشکرت؛ ولی این زندگیست؟!  

بوی نان تازه هوشش برده بود  اتفاقاً مادرم هم روزه بود 

خواهرم بی روسری بیرون پرید  گفت:اقا..سفره خالی میخرید؟!! 

 شادباشید و از شادی خودبه دیگران ذکات دهید   

نظرات 36 + ارسال نظر
صبور پنج‌شنبه 29 مرداد 1388 ساعت 02:17 http://sangesabor.blogfa.com/

سلام و عرض ادب و احترام خدمت قاصدک گرامی

بار دیگر ضیافتى برپا مى‏شود و مؤمنان بر سر سفره رحمت الهى حاضر مى‏گردند. در نیمه‏هاى شب تک چراغى در هر خانه اما چلچراغى در دل‏ها روشن مى‏شود، نجواى مناجات و رایحه سحرانگیز صلوات و تسبیح فضا را ملکوتى و معطر مى‏کند.
ماهى که آلودگى‏ها را مى‏شوید و مى‏سوزاند توبه دل‏هاى خطاکاران و گرسنگى بندگان دراین ایام مبارک رحمت الهى را جلب مى‏کند اگر خواستار آن هستیم که از سفره پر بهره این ماه بهتر و بیشتر برخوردار شویم باید روح و روان را در چشمه زلال روزه بشوییم و نفس اماره را در بند کشیم..


پیشاپیش حلول ماه پربرکت رمضان را تبریک و از همه شما ملتمسانه آرزوی دعای خیر دارم .

حقیقتش دیشب تعمدی جواب این کامنت را ندادم ولی حالا تشکر میکنم و جواب را در کامنت دومتون میدم..فقط ممنون که اومدید.شما هم لطفا دعا را فراموش نکنید..یاعلی مدد

ستاره پنج‌شنبه 29 مرداد 1388 ساعت 02:29 http://ashnayemahjor.blogfa.com/

سلام و شبتان بخیر

دوباره برمیگردم

نمیدونم نفر چندم شدم

امیدوارم جایزه ای نصیبم بشود

دوست عزیز.ستاره خانوم.باور کنید الان پشت در وبلاگتون منتظر بالا اومدن صفحه هستم
فکر کنم دومین نفر باشیدکه اومدید..شرمنده کردید..حقیقتش داشتم
ویرایش میکردم این پست را که کمی دیرخدمت رسیدم.ببخشید..تابعد

غریبه پنج‌شنبه 29 مرداد 1388 ساعت 03:28 http://banouye-sib.blogsky.com/

سلام به قاصدک گرامی

چه زیبا به پیشواز این ماه مبارک و پر فضیلت رفتید

دست صبور و فاطمه و اون دوستمون هم درد نکنه که در این کار زیبا به شما کمک میکنند.....انشا الله در این ماه مبارک بتونیم کاری کنیم که هم خدارو هم بنده خدارو خوش بیاد ...و بقدری از خود و من بودن دوری کنیم ...روزه دار باشیم از من من ها و خود را دیدنها ...بیشتر بتونیم دیده بر نیازمندان و سفره های خالی انها داشته باشیم تا شاید قرص نانی بر سر سفره خالی انها هدیه کنیم و دعایی هدیه ما شود و خدا هم یاری کند تا از خود خود بودن رها شویم و در خدمت کسانی باشیم که در این روز های زیبا افطارشان را یا دعا و دلی خوش و بدور از شرمساری در نزد خانواده هایشان باشند....غافل از همسایه و درد دل همسایه هم سر به بالین نگذاریم و در طعامی دیگر که لیاقتی عظیم رومیطلبه در میهمان خداوند میهمان خدا باشیم

التماس دعا

دوست بزرگوار بانوی گرامی..ممنون از حسن نظرتون..
واقعا که تمامی آنچه نوشتید را اگر بکار بندیم اونوقته که اون روزه به خودمون هم میچسبه.!!. وحتما مورد قبولی خداوند قرار میگیره...ببخشید که خستگی و خواب آلودگی مانع از اون شد بیام خدمتتون و خبر بدم..الانم با اجازتون به همین بسنده میکنم و برای تشکر بعدا خدمت میرسم.شب و روزتون بخیر و شادی..یاعلی مدد

ستاره پنج‌شنبه 29 مرداد 1388 ساعت 03:42 http://ashnayemahjor.blogfa.com/

سلامی سبز

به سبزی رویش جوانه های ایمان در ماه امت رسول الله

خوب خدا را شکر که نفر دوم شدم و البته با کمال تعجب

(بدون شکلک تعجب ) کامنت صبور عزیز را اول دیدم.

اما با خواندن همکاران قاصدک عزیز ، متوجه دلیل بیداری

ایشان شدم.اجر همگی دوستان عزیز با مولای عدالت

پیشه مان حضرت علی علیه السلام.........

این حس خوشایند مرا به دوران کودکی میبرد.وقتی مادرم

اجازه روزه گرفتن نمیداد و بقول خودشان روزه کله گنجشکی

می گرفتیم ، ولی سحرها بیدار میشدم و دعای اسحار را

با پدرم و همراه رادیو میخواندیم. یادش بخیر

فاصدک عزیز امشب ما را به دوران خوش کودکی بردی

همیشه خوش و سلامت و سبز باشی

در پناه خدای رحمان

بله دوران خوش کودکی..اتفاقا توی محله ما یه کفاش پیری بود که بزرگامون میگفتند روزه کله گنجیشکی تون را جمع کنید و روز عید فطر بدید آسیدعلی کفاش تا براتون بدوزه سر هم..!!!
راستش من از دعای سحر فقط یاد اون مداح معروف(سید جوادذبیحی) میفتم که همش به جان اعلیحضرت همایونی دعا میکردمیفتم..خب دیدم اگه بنویسم میگن این قاصدکه طاغوتیه..این روزها هم انگ زدن کاری نداره.
.پس ...اصلا بی خیال..من خوابم میاد..از هذیون هام معلوم نیست؟؟؟!!!.
ممنون که دوباره اومدید..یاعلی مدد

ستاره پنج‌شنبه 29 مرداد 1388 ساعت 04:33 http://ashnayemahjor.blogfa.com/

سلامی چو بوی خوش آشنایی

از قدیم گفتند تا سه نشه ...... بازی نشه

اتفاقا منم میخواستم بخوابم ولی این یاد آوری شیرین شما

خواب را از سرمان پراند.راستی دعای سحر آنموقع را نمیدانم

چه کسی میخواند.ولی صدایش خیلی گرم بود.

امیدوارم که خداوند طاعات و عبادات بندگانش را بپذیرد.

از صبور دوست با تجربه و فاطمه جان و دوست ناشناس عزیز

بخاطر همیاری با شما تشکر میکنم.

انشاالله که همه بتوانیم از این ضیافت روحانی و معنوی

بهره کامل ببریم.

موفق و موید باشید.

در پناه خدای رحیم و رحمان

اللهم کل فک اسیر
در پناه خدای رحیم و رحمان

واقعا شرمنده میکنید که علیرغم خواب آلودگی برای بار سوم اومدید..
از خدا میخواهیم به یمن این ماه پرفضیلت جمله اسیران و در بندها را آزاد گردانده و به آغوش خانواده بازگرداند.
اللهم فک کل اسیر..اللهم شفع کل مریض...التماس دعا..یاعلی مدد

صبور پنج‌شنبه 29 مرداد 1388 ساعت 06:59 http://sangesabor.blogfa.com

سلام بر قاصدک و دوستان عزیز

باعث افتخارمنه که در کنار شما یه سهم کوچکی در تهیه ی پست های مخصوص ماه پر برکت رمضان داشته باشم

منم یاد دوران کودکی یا بهتر بگم نوجوانی و ایامی که تازه روزه بهم واجب شده بود افتادم !! از همون اول هم روزه داری برام فقط سحری خوردنش مصیبت بود تا همین الان!!!

سحر رو خیلی دوست دارم مخصوصا دعای زیبای اون رو ولی از خوردن سحری در عذابم !! همیشه هم تهدید میشدم که اگر نخوری روزه بی روزه !!! هنوزم همینطوره ها (چشمک)

انشالله که خدا به همه ی ما توفیق عبادت خالص و بی ریا بده و در این ایام یاد سفره های ساده و دستهای خالی و صورت های سرخ از خجالت پدران رو فراموش نکنیم

شاد باشید و سلامت

اختیار دارین..واقعا خوشحالم که بتونم بوسیله همین وبلاگ خدمتی ناچیز داشته باشم البته باهمیاری و کمک عزیزان..بهتر از وبگردی های بعضا بیهوده شبانه ست..مگه نه؟؟؟البته وبگردی های خودمو میگم هاا
یعنی میفرمایید الانم نوه و نتیجه هاتون نمیذارن روزه بی سحری بگیرید؟!!
یکی ازفلسفه های روزه همینه که بیاد تشنگان و گرسنگان باشیم.
لطفا از دعای خیرتون دیگران را هم بی بهره نسازید..ممنون..یاعلی مدد

عباسی پنج‌شنبه 29 مرداد 1388 ساعت 07:07

با سلام

منتظر دلنوشته های شما بزرگواران هستیم

یا علی

شمالطف داری.آقای عباسی عزیز..منم منتظر حضور ازسرمهر شما هستم..ممنون..یاعلی مدد

سوگند پنج‌شنبه 29 مرداد 1388 ساعت 08:48 http://sogandenik.blogfa.com

سلام به قاصدک گرامی .

از عرش صدای ربنامی آ ید/آواز خوش خدا خدا میآید
فریادکه درهای بهشت باز کنید/ مهمان خدا سوی خدا می آید

ازشما وسودابه جون وفاطمه عزیزم واون دوستمون هم بسیار تشکر میکنم .انشالله سعادتی باشه تا بتوانیم از زحماتی که شما عزیزان کشیده ایدبهره ببریم..

امام رضا علیه‏السلام فرمود: چون روز قیامت شود، ماه‏ها را به رستاخیز مى‏آورند، در حالى که ماه رمضان، که با هر زیور نیکویى آراسته است، پیشاپیش آنهاست. آن روز، ماه رمضان در میان ماه‏ها، همچون ماه در میان ستاره‏هاست. مردمى که آنجا گرد آمده‏اند، به یکدیگر مى‏گویند: دوست داشتیم که این چهره‏ها را مى‏شناختیم!

منادى، از سوى خداى متعال ندا سر مى‏دهد که: «اى همه آفریدگان! اینها، سیماى ماه‏هایى است که نزد خداوند، از روزى که آسمان‏ها و زمین را آفرید، شمارشان در کتاب خدا دوازده ‏تاست. سَرور و برترِ آنها، ماه رمضان است. آن را آشکار ساختم تا برترى ماه مرا بر ماه‏هاى دیگر بشناسید و تا براى مردان و زنانى که بنده من‏اند، شفاعت کند و من هم شفاعتش را درباره آنان بپذیرم.»

ماهی سرشار ازبرکت ورحمت وعبادتهای پذیرفته شده برایتان آرزومندم

منم از شما بخاطر حضور همیشگی تون تشکر میکنم و آرزو میکنم همیشه ایام سلامت و شادکام باشید.ممنون بابت یادآوری نقل قولی از امام رضا(ع)
منتظر حضورتون در ایام ماه رمضان هستم..التماس دعا..یاعلی مدد

فاطمه پنج‌شنبه 29 مرداد 1388 ساعت 09:57 http://www.omresokhteh.blogfa.com

سلام به بابایی واهل فامیل...

ماه مبارک امد،ای دوستان بشارت
کز سوی دوست ما را هر دم رسد بشارت

امد نوید رحمت،ای دل ز خواب برخیز
باشد که باقی عمر،جبران شود خسارت

منم پیشاپیش فرا رسیدن این ماه پربرکت وفضلیت رو به شما وخونواده محترمتون تبریک میگم.و ممنون از اینکه پذیرفتید که در این ماه عزیز بتونم یه کمکی کرده باشم اگه خداوند یاری کند.

من دومین باره بجز سال قبل که تو تابستان روزه میگیرم بزرگترا همیشه میگفتند بعضی وقتا اینقدر هوا گرم بوده که میرفتند تو حیاط وپاهاشونو میذاشتند تو تشت تا از گرما وگرسنگی نمیرن(خنده)الان یه کم هوا بهتره اونا که اون زمان کولر وپنکه که نداشتند .

متنتونو خوندم منم یاد بچگیم میفتادم که بعضی وقتا شیطون گولم میزد وروزه رو میشکوندم البته خیلی بچه بودم بابا اولش میگفت نگیر بعدش میگفت چند روز بگیر تا یاد بگیری.منم وقتی تحمل نداشتم دزدکی میرفتم پشت بام وروزمو میشکستم وموقع افطار میرفتم کنار بابایی وبا افتخار میگفتم امروز رو همش روزه بودم اونم همچین نوازشم میکرد که از خودم خجالت میکشیدم.
یادش بخیر هیچ چیزی به اندازه خاطرات کودکی نیست.

مجدداْ تبریک میگم و پیشاپیش هم بابت همکاریت تشکر میکنم..
در تمام لحظه های این ماه محتاج دعای از سر مهرت هستم..یبادت نره..؟!
واقعا که یاد دوران کودکی و شیطنت های ویژه این ماهش هم بخیر. و خدا رحمت کنه جمیع گذشتگان و بخصوص پدر بزرگوارت را..
اللهم اغفرالمومنین و المومنات..التماس دعا..یاعلی مدد

فاطمه پنج‌شنبه 29 مرداد 1388 ساعت 10:01 http://www.omresokhteh.blogfa.com

ما که یه روز زودتر میریم استقبال رمضان به دلمون موند یه سال دقیق بگن حلول ماه رمضان کیه!!!!

اون شعر پایینی هم قشنگ بود من شنیدم که امسال صدای استاد شجریان رو نمیذارن بخاطر همین حرف وحدیثای انتخابات من که عاشق صداشم.

درپناه حق

خب معمولا این چند سال و اکثراْ بخاطر بهم زدن مراسم روز قدس(جمعه آخر ماه رمضان) در اعلام روز اول ماه رمضان بین مراجع داخلی و خارجی اختلاف رویت هلال بوده.نمیدونم امسالم همینطوره یانه.
استاد شجریان مناجات ربنای معروفش را هدیه کرده به ملت ایران و فکر نکنم رسانه ملی بخاطر تلافی اون نامه ایشون این آوای خوش را تحریم کنه چن دراینصورت خود رسانه ملی ازطرف مردم تحریم میشه..!!!.همه اون ربنا را دوست دارند.

محسن پنج‌شنبه 29 مرداد 1388 ساعت 12:50

سلام

کاش در این رمضان لایق دیدار شوم

سحری با نظر لطف تو بیدار شوم

کاش منت بگذاری به سرم مهدی جان

تا که همسفره تو لحظه دیدار شوم.

----------------------------------
استشمام عطر خوشبوی رمضان از پنجره

ملکوتی شعبان گوارای وجود پاکتان.

قفنوس پنج‌شنبه 29 مرداد 1388 ساعت 13:04 http://www.ghoofnoos.blogfa.com/

سلام . فکر میکنم اشتباها تو پست قبلیتون کامنت گذاشتم

خیلی لذت بردم به جانم نشست. التماس دعای مخصوس

راستی چقدر عمیقه : بار عام

به امید ظهور دولت یار- پاینده باشید و رستگار
*********************************

بله..دیدم ...دوتا کامنت در پست قبلی گذاشته بودید..ولی ممنون که اومدید.
منم از این جمله؛بارعام الهی؛ خیلی خوشم اومد..خدمت میرسم..التماس دعا

امین پنج‌شنبه 29 مرداد 1388 ساعت 14:49 http://homa22.persianblog.ir/

سلام
اگه دوست داشتید از وبلاگ ما هم دیدن کنید
بعد از چند سال به روزش کردم
خوشحال می شوم تشریف بیاورید

مبارکه...موفق باشید..اومدم.و نظر هم گذاشتم..بازم ممنون.یاعلی مدد

امین پنج‌شنبه 29 مرداد 1388 ساعت 15:39 http://homa22.persianblog.ir/

سلام مجدد خدمت شما
عذرخواهی مرا به خاطر فراموشیم بپذیر.
مشغول بودم یادم رفت ولی مطلبت را خوندم
دستت درد نکنه
روزهای خوب و خوشی داشته باشی
شاد باشی و از شادی خود به دیگران زکات دهید

تشکر از حضور مجددتون..منم براتون آرزوی روزهای خوش و سعدت مندی را دارم
به امید دیدار..یاعلی مدد

آفتابگردون پنج‌شنبه 29 مرداد 1388 ساعت 15:54 http://aftab39gardun.blogfa.com/

سلام دوست عزیز

با یک شعر به روزم

همین؟؟؟!!!..خب از یه دوست قدیمی که بعد از مدتها تازه برگشته این بعید بود.!!
میام..ممنون که خبر دادید..یاعلی مدد

راضیه پنج‌شنبه 29 مرداد 1388 ساعت 22:05 http://razi22.blogfa.com

سلام
امیدوارم همه بتونیم از این ماه طوری استفاده کنیم که روز عید احساس پشیمونی نکنیم
التماس دعا

انشاالله همینطورکه شما گفتید باشه و بتونیم بهره کافی ببریم.ممنون از حضورتون.یاعلی مدد

فاطمه پنج‌شنبه 29 مرداد 1388 ساعت 22:07 http://www.omresokhteh.blogfa.com

سلام بابایی ...
تبعیض قائل میشین؟!!همه رو جواب دادین الا من واسم مهم نیست ولی همچین مثل بقیه باهام رفتار نکردین.حتما میگین خاطره که جواب نمیخواد.خوب اشکال نداره حتما دلیل قانع کننده ای دارید.
من امروز نت زیاد نیومدم چهلم داییم بود و بعدش رفتیم سر خاک و...
احتمالا امشب بیام ولگردی!۱ببخشید وبگردی داداشام نیستن من و ابجیم امشب مجردی میریم راستی مریم خانم واسم خصوصی داده برم بخونمش البت من اول دادم وایشون هم لطف کردن وجواب دادن.
افتابگردان بعداز چند وسال وبوقی تشریف اوردم من از لینکام حذفش کردم دوباره برش گردوندم.میگم دوباره نشه دختر مامان صبور!!موقعیت من افتاد تو خطر.
اگه تونستم امشب پایه نتم وگرنه لالا...

یاعلی

باور کن اتفاقا غروب متوجه شدم که جواب تورا ندادم..آخه کامنتت را امروز بیرون از خونه وباگوشی تایید کردم برای همین از جوابش غافل موندم..چشم.همین الان جواب میدم..گرچه میخواستم برم آدینه ها..!
قبلا هم گفتم که جمعه ها منتظر اومدنم نباشید چون سرم شلوغه..ولی اگر شد یک سر میام وبلاگت..شادباشی..یاعلی مدد

مریم جمعه 30 مرداد 1388 ساعت 00:44 http://www.raze-nahan.blogfa.com

سلام قاصدک عزیز

دو روز زودتر به پیشواز ماه مبارک رفتید قبول باشه .
خیلی خوشحال می شم وقتی این دوستیهای عمیق رو تو مجازستان می بینم شما ، صبور عزیز، فاطمه دوست داشتنی و اون دوست ناشناس عزیزمون و سایر دوستانی که دارید حقیقتا مثل یک خانواده ی واقعی در کنار هم هستید حتی گرم تر و صمیمی تر از یک خانواده ی واقعی . دعا می کنم این جمع صمیمی که به همدیگه دل بستید و در شادیها و غمها در کنار هم هستید هرگز از هم نپاشه و دوستیهاتون روز به روز عمیق تر بشه .
فرا رسیدن ماه مبارک رمضان رو به شما و همه ی دوستان عزیزم که به این جا سر می زنند تبریک می گم امیدوارم در سحرها و موقع افطار به یاد هم باشیم و همدیگه رو دعا کنیم .

السلام ای ماه رحمت ماه عشق
السلام ای سفره درگاه عشق
السلام ای بـزم مـستـی بـا خــدا
وعـده گـاه پـر کـشیدن تـا خدا
السلام ای مـیـهـمـانی کــریــم
السلام ای روزه داران را نـعیم
السلام ای دل بـه عشقت منجلی
آمدی ای ماه زیبای علی

خانم معلم گرامی..ممنون که علیرغم بیماری و گرفتاری های خاصش تشریف اوردین.
منم دعا میکنم که سایه پر مهر و الطاف شما هم اول برسرخانواده گرامی و بعد هم بر سر ما جاری و نازل بشه..انشاالله که بزودی رفع کسالت بشه..بابت این شعرزیبا هم ممنون..خانوم معلم..دعامون کن....خیلی...یاعلی مدد

شمس جمعه 30 مرداد 1388 ساعت 00:56 http://mushtagh.blogfa.com

سلام خدمت همراه شبانه ام
با عرض پوزش که دیر به خدمت رسیدم
و این پیش درآمد را کمی دیر به روح و جانم هدیه کردم
با سپاس از سنگ صبور عزیزم و فاطمه گلم و قاصدک سبکبال
الهی شکر
هم طراحیتون بسیار عالی بود
هم پندی که در نوشته تون بود تکان دهنده بود
و هم شعری که انتخاب کرده بودید لرزاننده بود
الهی چنانمان کن که خود می پسندی
الهی در این شبهای تابان بر ما ببار
و در شب قدر قدر شب را به ما عیان کن و آشکار
الهی لیاقتمان ده
الهی آمین

اختیار دارین..دیر و زود مهم نیست.مهم اینه که بالاخره شرمندمون میکنید
تشکر بابت حسن نظر و توجه تون....همراه شب زنده دار..دعا یادتون نره هاااا...

عبدالله جمعه 30 مرداد 1388 ساعت 03:05 http://www.bia2mofid.persianblog.ir

[لبخند][قلب][گل][گل][لبخند][قلب][گل][گل]
[لبخند][قلب][گل][گل][لبخند][قلب][گل][گل]
دوست عزیز؛ سلام
با مطالب جدید؛
«5 صفت جالب مداد» [گل] [گل]
«احادیث هفته چهلم» [گل] [گل]
«نرم‌افزارهای موبایل برای ماه رمضان» [گل] [گل]
«تبریک و فضیلت ماه مبارک رمضان»[گل] [گل]
در خدمت شما هستم.
توصیه می‌کنم از آرشیو مطالب، دیدن فرمایید.
[لبخند][قلب][گل][گل][لبخند][قلب][گل][گل]
[لبخند][قلب][گل][گل][لبخند][قلب][گل][گل]

دوست عزیز...مثل اینکه شما فقط دوست دارید خبر آپ بدید و بس؟!!
اگر اینطوره..منم اومدم و تبریک هم گفتم..ممنون که اومدید..یاعلی مدد

شمس جمعه 30 مرداد 1388 ساعت 03:09 http://mushtagh.blogfa.com

و من نیز این‌چنین در
" هلهلهُ این شبها" و شب‌های دگر...[گل]

فکرکنم .منظورتون اینه که آپ کردید ومنتظر قدوم سبز من هستید(خودشیفتگی را میبینید؟!)
خدمت میرسم...شب خوش..یاعلی مدد

عبدالله حقدوست جمعه 30 مرداد 1388 ساعت 04:00 http://www.bia2mofid.persianblog.ir

با سلام خدمت شما دوست ارجمند.
پیشاپیش فرارسیدن ماه مبارک رمضان را تبریک عرض می‌کنم.
ابتدا بابت نکته بسیار مهمی که تذکر دادید(کمک به مستمندان) سپاسگزاری میکنم و امیدوارم خداوند متعال به همه ما توفیق این مهم را عنایت کند، که قطعا انجام این مهم جز با توفیق او میسر نخواهد بود.
و در اینجا این احادیث زیبا را در تایید فرمایش شما عرض میکنم:
امام کاظم(ع) فرمود: ثواب افطار دادن به برادر مؤمن روزه‌دارت، از روزه خودت بیشتر است.
امام صادق(ع) فرمود: هر مؤمنى که مؤمن دیگری را در شب ماه رمضان افطار دهد، خداوند برای او ثواب کسى را می‌نویسد که سى بنده مؤمن را آزاد نموده است، و نیز در نزد خداوند برای او یک دعا مستجاب خواهد بود.
امام صادق(ع) فرمود: کسى که در ماه رمضان صدقه دهد، خداوند متعال هفتاد نوع بلا را از او دور مى‏سازد.
===============
و اما در مورد مطلبی که در وبلاگ بنده تذکر داده بودید، باید خدمت شما عزیز عرض کنم که اینگونه نیست که اگر نظر نداده‌ام، مطلب را نخوانده‌ام.
مطمئن باشید اگر همه مطالب وبلاگهای دوستان را نخوانم، قطعا مقداری از آنها را مطالعه خواهم کرد.
ولی به علل مختلفی از قبیل کمبود وقت، نبود نظر خاص و یا ... از نظر دادن معذورم.
لذا امیدوارم این امر، حمل بربی توجهی به مطالب شما دوست عزیز و سایرین نشود.
برای شما آرزوی سلامتی و موفقیت و قبولی طاعات دارم.
التماس دعا.
یا علی مدد

تشکر از حضور دوبارتون...خب اگه فقط یک اشاره داشته باشید.من مجبور نمیشم بیام و شرمندتون بشم..آخه قبول کنید.بعضی دوستان فقط برای خبرآپ میرن سراغ دیگران..شما هم که سایه تون سنگینه..من از کجا باید بفهمم خوندید یانه؟؟؟ وگرنه چرا اینو به دوستان نزدیکم نمیگم؟؟چون زیاد میبینمشون..به هرحال..بازم ممنون از کامنتتون..ببخشید صراحت بیان و جسارتم را..موفق باشید..یاعلی مدد

محمد مهدی جمعه 30 مرداد 1388 ساعت 09:22 http://sobhe14.blogfa.com

سلام
منم پیشاپیش حلول ماه مبارک را بهتون تبریک می گم امیدوارم هر بهتون سر بزنم و استفاده کنم انشالله

دوست عزیز جناب سامع..باعث خوشحالیه که بتونم در خدمتتون باشم..موفق باشید یاعلی مدد

عباسی جمعه 30 مرداد 1388 ساعت 09:58

با سلام

روزه گرفتن در ماه رمضان سپر و سدی است در مقابل عقاب و

آتش دوزخ

پیشاپیش حلول ماه پر فضیلت رمضان، ماه نزول قرآن، رحمت

واسعه رضوان و غفران، تزکیه و تهذیب انسان، برای حضور در

محفل و میهمان خدای رحمان را تبریک عرض میکنم.

[گل][گل][گل][گل]

منم مجدداْ خدمتتون تبریک میگم و آرزوی روزهای سرایر خوش و پربرکتی را براتون دارم..سلامت باشید..یاعلی مدد

علی جمعه 30 مرداد 1388 ساعت 12:01 http://janbazwe.com

دوست عزیز سلام

روز بروز موفقیت شما را در امر وبلاگ مشاهده می کنم و بهت تبریک میگم

همراه با وبلاگ نویسی وبلاگ نگاری هم می کنی موفق باشید

به به .!!..علی آقا.!!..شرمنده کردی دوست عزیز..اختیار داری استاد.
..فقط به چشم درس پس دادن نگاه کنید لطفاْ..زنده باشی..یاعلی مدد

حس غریب جمعه 30 مرداد 1388 ساعت 12:51 http://messiah.blogsky.com

سلام
علت دعوت مبهم بود..ولی من هیچ دعوتی رو رد نمیکنم
(نیشخند!)


السلام ای ماه پنهان پشت استهلال ما
ما به دنبال تو می‌گردیم و تو دنبال ما

ماه پیدا، ماه پنهان، ماه روشن، ماه محو
رؤیت این ماه یعنی نامه اعمال ما

خاصه این شب‌ها که ابر و باد و باران با من است
خاصه این شبها که تعریفی ندارد حال ما

کاش در تقدیر ما باشد همه شب‌های قدر
کاش حوّل حالنایی‌تر شود اعمال ما

ما به استقبال ماه از خویش تا بیرون زدیم
ماه با پای خودش آمد به استقبال ما

گوشه چشمی به ما بنمای ای ابروهلال
تا همه خورشید گردد روزی امسال ما
علیرضا قزوه

مبهم بود؟!!..حالا چی؟؟!!!..ممنون که رد نکردید..
خوشحال میشم بازم بیایید..به امید دیدار..یاعلی مدد

دوست سبز جمعه 30 مرداد 1388 ساعت 15:54

این بار در غیاب شیر زنان ایران ،استادیوم آزادی را سبز پوش می کنیم.

جمعه 30 مرداد 100 هزار نفر بسوی استادیوم آزادی، نه آبی نه قرمز ،ما همه سبزیم.

غریبه جمعه 30 مرداد 1388 ساعت 18:39

سلام به قاصدک گرام

باز هم فرا رسیدن ماه مبارک رمضان را خدمت شما و خانواده محترمتان و دوستان گرامی تبریک عرض میکنم



سلام بر رمضان
سلام بر تو ای رمضان که فانوس اعمال ما را به فروغ ابدی روشنی دادی.

سلام بر تو که دست ما را فشردی و از کوچه‏های پرپیچ و خم گناه عبور دادی و به سمت باغ‏های ناپیدا کران بردی. سلام بر تو که به همه پنجره‏ها یاد دادی سحرخیز باشند.

سلام بر تو که وقتی به خانه ما آمدی شادمان شدیم و روزی که «روز جشن» شده بود؛ پرندگان شادی از لب بام دل ما پریدند.

سلام بر تو ای انیس گرانمایه که در کنار نگاه بهاری تو غنچه‏های قلب ما گل‏های مهربانی شدند و خارهای گناه سرافکنده. سلام بر تو که آیینه دل ما را با زلالی سحر زدودی و بر سراشیبی لغزش‏ها دستاویزی مطمئن بودی.»

خداوند متعال در آیه 45 سوره بقره، مردمان را به مددجویی از دو چیز سفارش می‏کند؛ صبر و نماز.

امام صادق علیه‏السلام ، در تفسیر این آیه فرمودند که مراد از صبر، روزه است و هرگاه گرفتاری شدیدی به انسان رو آورد، روزه بگیرد؛ چرا که خداوند متعال امر به استمداد از نماز و روزه کرده است


موفق باشید

بانوی گرامی...منم مجدداْ خدمتتون فرا رسیدن این ماه عزیز را تبریک میگم
تشکر بابت دلنوشته زیباتون.. و همچنین از یادآوری حدیث گهربار امام صادق(ع)
نهایت تشکر را دارم..التماس دعا..یاعلی مدد

مجنون جامانده جمعه 30 مرداد 1388 ساعت 21:56 http://www.majnoon123.blogfa.com/

هو
عرض ادب خدمت حضرت جان قاصدک عزیز و مکرم
آقا من اومدم زنبیل بزارم یرای دعا
محبت کن هنگام حالات روحانی در هنگام نماز و طاعات
دراین ماه عزیز دوست گنه کار خود و خانواده اش را از دعای خیر محروم نفرما
دعای گناه کاران نصفه نیمه قبول می افته ولی عیب نداره منهم ترا دعا می کنم.
یادت نره اون زنبیل سبزه مال من است
شکوه لطف دوست خوبم همیشه فروزان
سید امیرا

سید جان ..چوب کاری نکن..
باورکن محتاج دعای عزیزانی چون توام..انشاالله که این ماه پربرکت برای شما و
خانواده گرامی همراه با موفقیت روزافزون و سعادت معنوی باشه..
همیشه ایام..سلامت باشی و سرافراز..یاعلی مدد

فاطمه جمعه 30 مرداد 1388 ساعت 22:06 http://www.omresokhteh.blogfa.com

سلام به بهترین بابای دنیا...

امد رمضان هست دعا را اثری
دارد دل من شور ونوای دگری
ما بنده عاصی و گنهکار توایم
ای داور بخشنده بما کن نظری

حلول ماه مبارک رمضان رو به شما وخونواده محترمتون تبریک میگم.

التماس دعا

بازم که شرمنده کردی..خوبی از خودته..راستی...قبول باشه نماز و روزه امروزت
تا ساعاتی دیگه آپ اول را میذارم..ولی برای آپ فردا شب منتظرتم هاااا
منم بهت تبریک مجدد میگم..زنده باشی..دعا یادت نره..یاعلی مدد

قاصدک جمعه 30 مرداد 1388 ساعت 22:18 http://m-ghasedak.blogfa.com

سلام قاصدک عزیزم.خوبی؟
مرسی که اومدی پیشم! :-)
منکه گلگی نکردم! ؛-)
راستی... من کدوم پستتو نخوندم که توش شعر از خودت گفته بودی؟نکنه منظورت همون پستیه که برای امام زمان نوشته بودی؟ اونو که خوندم و نظرمو هم راجع به شعر قشنگت گفتم! اگه اون نیست ، پس بگو کدومه تا برم بخونمش! :-)
کل وبلاگ من قابل شما رو نداره.اصلا حالا که اینطوری شد خودم یه تبلیغ درست درمون واست می کنم ، کیف کنی! :-)
وقتی گفتی واسم کامنت گذاشته بودی ، منم کلی تعجب کردم.(بیشتر از اون تعجب های خودت !! ) آخه تا حالا فقط سابقه ی پریدن آف هامو داشتم ، حالا پریدن کامنت هم بهش اضافه شد!! ؛-)
فردا احتمال خیلی زیاد ماه رمضان شروع میشه و به مهمانی خدا میریم. پیشاپیش فرا رسیدنش رو بهت تبریک میگم.

این شعری که نوشته بودی واقعا زیبا بود.کار خودت بود؟ همه ی شعر یه طرف ، بیت آخرش یه طرف! خدایی چشمامو تر کرد...
منتظر پست های هر روزه ی ماه رمضانت هستم
شاد باشی
التماس دعا
بای

قاصدک عزیز..زیاد به هذیونهای شبانگاهی من فکر نکن.!!..
ولی باور کن برای اون پستت کامنت گذاشتم..نمیدونم اشکال از کجاست.
چون خیلی تعجب کردم نبود...نه..اون شعر مال من نبود.
اگه بودکه هوار میزدم همه بفهمن اثر خودم بوده.!!!
ممنون که اومدی..منتظر دیدار هرشبت هستم..موفق باشی..یاعلی مدد

ستاره جمعه 30 مرداد 1388 ساعت 22:46 http://inshabha-n.blogfa.com

سلام ممنون که به وبم سر زدی می دونی دقیقا برعکس نظرت رو شنیدم واقعا جالب بود اگه یه سرچی راجع به برنامه بکنی می تونی اون بخش برنامه رو دانلود کنی که معمولا با عناوینی که برخلاف نظرت هستن به ثبت رسیدن حتما بگرد می بینی درضمن قبول دارم که برنامه تو این شب های آخر یکمی سیاسی تر شد البته خیلی کم که باید قبول کنی سیاست هم بخشی از زندگیه درضمن اگه دوست نداری نظرت رو وب باشه حتما بگو برش دارم درضمن علت اینکه این وب رو ساختم این بود که من خیلی برنامه و خصوصا آقای درستکار رو دوست دارم و بهش اعتقاد دارم و دوست دارم که اگه اشتباه می کنم متوجه شم ضمنا برنامه که ایمیل نداره خب بد نیست نظرا یه جا جمع شه و کمی درست تر فکر کنیم.

دوست عزیز..ممنون از توضیحتون..راستش تشابه اسمی شما باعث شد من نظرم را به صراحت بیان کنم. و مهم نیست....علنی کنید..
من نظرخودم درمورد اون برنامه را گفتم و میدونم که حتما هم قرار نیست نظرمن صائب باشه..موفق باشید..یاعلی مدد

سهیل شنبه 31 مرداد 1388 ساعت 00:49 http://codeahang.orq.ir

سلام !

خوبی‌ !؟

مرسی از کامنتت ... ممنون



گاهی اوقات به دلایل مختلف مثله :

حجم قالب

تعداد پست های ورودی بلاگ

کدهای دیگه بلاگ ...

سرعت اینترنت و ...


آهنگ یا قطع و وصل میشه ... یا گیر میکنه !

این مشکل نیست

چون بعدا برطرف میشه

وظیفه داشتم بابت این کد ربنای شجریان تشکر کنم..و ممنون که تشریف اوردید..زنده باشید..یاعلی مدد

مریم شنبه 31 مرداد 1388 ساعت 01:00 http://http://raze-nahan.blogfa.com/

سلام قاصدک عزیز
شنیدم برای دعا باید بیایم زنبیل بذاریم !
زنبیل منم سبزه ! چه کار کنم که با زنبیل سیدامیر عزیز اشتباه نشه ؟
فهمیدم ... یک روبان سبز به دسته ش می بندم ! خوبه ؟
یادت نره منو دعا کن . در عوض من هم دعات می کنم .

اختیار دارین خانوم معلم..شما حسابتون جداست ولی آقا سید توی صف یه دونه ای هاست!(شیطنت بلاگفایی)..ولی حالاکه هردوتون دسته زنبیل تون روبان سبز زدید مواظب باشید قاطی نشه.!!..چون اکثرشب زنده داران و همراهان قاصدک سبز تشریف دارند.میگی نه؟؟!!..کامنتهای پس ازاین را ببینید!!.البته همین الان پست جدید را دارم میذارم و این کامنتها میره زیر پست جدید.
محتاج دعای خوبانم..خانوم معلم..دعامون کن...خیلی...یاعلی مدد

سهیل شنبه 31 مرداد 1388 ساعت 01:12

خواهش میکنم ...

شما لطف داری



این کدها تکرار ندارن ... چون آهنگاشون همگی کاملن ...

و برای تکرار باید دوباره پلی کنید ...!


بازم مرسی

اشکالی نداره..دستی تکرارشو میزنیم.!!
بازم ممنون از حسن نظرتون..یاعلی مدد

نسیمه شنبه 31 مرداد 1388 ساعت 12:27 http://www.tlooekhorshid.blogfa.com/





سلام به گرمی آفتاب وتراوت گلهای گلاب وب شماخیلی زیباست موفق باشی
***ღ♥ღ*•ღ♥ღ*•ღ♥ღ ღ••••••••••••••••••••••••*•ღ♥ღ*•ღ♥ღ*•ღ♥ღ
*•ღ♥ღ*•ღ♥ღ*•ღ♥ღ ღ••••••••••••••••••••••••*•ღ♥ღ*•ღ♥ღ*•ღ♥ღ ღ
ღ♥ღ*•ღ♥ღ*•ღ♥ღ ღ••••••••••••••••••••••••*•ღ♥ღ*•ღ♥ღ*•ღ♥ღ ღ
*•ღ♥ღ*•ღ♥ღ*•ღ♥ღ ღ••••••••••••••••••••••••*•ღ♥ღ*•ღ♥ღ*•ღ♥ღ ღ
طلوع خورشد هم آپ تازه گزاشتــــه و منتظر حضور پر لطـــــف شمــا اسـت
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]



سلام به گرمی آفتاب وتراوت گلهای گلاب وب شماخیلی زیباست موفق باشی
***ღ♥ღ*•ღ♥ღ*•ღ♥ღ ღ••••••••••••••••••••••••*•ღ♥ღ*•ღ♥ღ*•ღ♥ღ
*•ღ♥ღ*•ღ♥ღ*•ღ♥ღ ღ••••••••••••••••••••••••*•ღ♥ღ*•ღ♥ღ*•ღ♥ღ ღ
ღ♥ღ*•ღ♥ღ*•ღ♥ღ ღ••••••••••••••••••••••••*•ღ♥ღ*•ღ♥ღ*•ღ♥ღ ღ
*•ღ♥ღ*•ღ♥ღ*•ღ♥ღ ღ••••••••••••••••••••••••*•ღ♥ღ*•ღ♥ღ*•ღ♥ღ ღ
طلوع خورشد هم آپ تازه گزاشتــــه و منتظر حضور پر لطـــــف شمــا اسـت
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]


سلام به گرمی آفتاب وتراوت گلهای گلاب وب شماخیلی زیباست موفق باشی
***ღ♥ღ*•ღ♥ღ*•ღ♥ღ ღ••••••••••••••••••••••••*•ღ♥ღ*•ღ♥ღ*•ღ♥ღ
*•ღ♥ღ*•ღ♥ღ*•ღ♥ღ ღ••••••••••••••••••••••••*•ღ♥ღ*•ღ♥ღ*•ღ♥ღ ღ
ღ♥ღ*•ღ♥ღ*•ღ♥ღ ღ••••••••••••••••••••••••*•ღ♥ღ*•ღ♥ღ*•ღ♥ღ ღ
*•ღ♥ღ*•ღ♥ღ*•ღ♥ღ ღ••••••••••••••••••••••••*•ღ♥ღ*•ღ♥ღ*•ღ♥ღ ღ
طلوع خورشد هم آپ تازه گزاشتــــه و منتظر حضور پر لطـــــف شمــا اسـت
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]

شادباشید.یاعلی مدد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد