*غزل قاصدک*

به جای نفرین به تاریکی ؛ شمعی بیفروزیم

*غزل قاصدک*

به جای نفرین به تاریکی ؛ شمعی بیفروزیم

باده ء دوّم از شهر رمضان

 پیش درآمد :سلام.قبول باشهبه همین سادگی روز اول ماه رمضان تموم شدخوب یا بد سخت یا آسون گذشت و به خاطره هاپیوست.بقول خانوم معلم گرامی خدا کنه از رهگذر این روز"فقط سختی و گشنگی کشیدنش واسه ما نمونده باشهبامیداینکه مورد قبولی حضرت حق قرار گرفته باشه.بانوشتن وخوندن این پست میریم به استقبال روز دوم

  

 

 اِقْرَأْ وَرَبُّکَ الْأَکْرَمُ . الَّذِی عَلَّمَ بِالْقَلَمِ

(سوره علق آیه 3و4)

 بخوان(قرآن را) وپروردگار تو کریم ترین کریمان عالم است 

آن خدائی که بشر را علم نوشتن به قلم آموخت 

بخوان ای جان بخوان قرآن ُبرخوان    به نام خالق جانبخش اکرم  

 به نام خالقی کز مهر آموخت          نوشتن با قلم بر خلق عالم

 

 دعای روز دوّم ماه رمضان 

اَللّهُمَّ قَرّبْنی فیهِ اِلى مَرْضاتِک وجَنّبْنی فیهِ من سَخَطِک ونَقماتِک وَ 

وَفِّقْنی فیهِ لِقراءةِ آیاتِک بِرحْمَتِک یا أرْحَمَ الرّاحِمین

   

خدایا نزدیک کن مرا در این ماه به سوى خوشنودیت 

و برکنارم دار در آن از خشم و انتقامت و توفیق ده مرا در آن 

براى خواندن آیات قرآن..به رحمت خودت اى مهربان ترین مهربانان  

مفهوم دعای امروز 

 خشم و رضای خدا,‌ قرائت قرآن و تدبّر در آن. 

   

نماز سفارش شده از ائمه اطهار برای این روز 

چهار رکعت (دو تا دو رکعتی) ، در هر رکعت بعد از حمد بیست مرتبه سوره قدر.
ثواب: حضرت علی (ع) فرمود: 

خدای تعالی تمام گناهان او را می آمرزد و 

رزقش وسیع میشود و کفایت کرده می شود کار یک سالش.

  

خب..به سلامتی وباعرض تشکر" فاطمه خانوم هم لطف کردند و زحمت این بخش را کشیدند 

باده ای از جام  ِ سجّاد(صحیفه سجادیّه) 

خداوندا از تو میخواهم ما را به کرامتی که در این ماه به دوستان خودوعده کرده ای 

شایسته گردانی،و از آنچه در این ماه برطاعتگزاران کوشا واجب نموده ای،لازم فرمایی 

ما را درسلک آنانی قرار ده که در سایه ی رحمت تو،بالاترین مرتبه ی بهشت راسزاوارند 

وما را از الحاد در توحیدت،کوتاهی در ثنا و ستایشت،وتردید در آیین و شریعتت و کوری، 

و بی بصیرتی از راهت و سهل انگاری و بی مبالاتی در تعظیم و اکرامت، 

وفریب دشمنت،شیطان رانده شده،دور دار...آمین 

التماس دعا..یاعلی مدد

نظرات 24 + ارسال نظر
درود بر میرحسین شنبه 31 مرداد 1388 ساعت 21:51 http://iraneazad88.blogsky.com/

سلام عالی بود بیا به ما bbc فارسی سر بزن در ضمن اگه از مطالب خوشت آمد روی تبلیغات کلیک کن در ضمن اگه خواستی پولدار بشی خبرم کن تا یه سایت توپ که خودمم استفاده میکنم معرفی کنم از این کلیکی ها نیست.

پست قبلی سه چهارتا کامنت اینجوری را حذف کردم.اینو میذارم برای عبرت دیگران!!!
اقلاْ توی این ماه ولم کنید.نمیخوام پولدار بشم..ممنون..خوش باشید

صبور شنبه 31 مرداد 1388 ساعت 23:06 http://sangesabor.blogfa.com

سلام و خسته نباشید

واقعا که خدا قوت !! تشکر میکنم بابت این همه خوش سلیقه گیتون! انشالله که مورد قبول و استفاده ی دوستانمون قرار بگیره من که استفاده میکنم !!!!

با ارزوی قبولی طاعات و عبادات همه ی دوستانو التماس دعا

دوست عزی و بزرگوار .صبور خانوم..قبول کنید اگر بنا به تشکر باشه خب منم باید هرشب ازشما تشکر کنم که لااقل یک سوم اینها را مدیون شما هستم و البته فاطمه خانوم..و اگر تکراری نشه من حرفی ندارم و وظیفه مه که هر روز ازتون تشکر کنم.بخصوص امروز که بازم در وبلاگتون شرمندم کردید و دوستانتون را به بازدید ازقاصدک ترغیب نمودید.پس همین را بذارید به حساب تمام پست های این ماه..خودتون را اذیت نکنید
همینکه کمکم کردید خیلیه.پس ملزم به کامنت دادن برای هرپست نباشید.
فقط دعامون کنید...خیلی....شب و روزتون خوش..یاعلی مدد

شمس شنبه 31 مرداد 1388 ساعت 23:07 http://mushtagh.blogfa.com

سلام
گوارای وجودتان این اولین گام که مهمترین است و ...
از فاطمه عزیزه عمه هم متشکرم برای یاد آوری و بازخوانی مطالب گهر بار بزرگانی چون حضرت علی (ع)
ازشما قاصدک عزیز نیز دنیا دنیا سپاسگذارم برای قبول زحمت
می دانید لازم به گفتن نیست که عزیز هستید و
رضا به اذیت شدن عزیزان نیستم و نبوده ام
شوخی کردم که باید مرا هر شب دعوت کنید
هر چند که حضورتان شادی آور است
اما اگر خدا بخواهد سعی می کنم برسم خدمت انشاالله
بسیار عالی بود همه چیز

دوست عزیز شبانگاهی..ممنون از حضورتون..اون مطالب مولا علی(ع)اثرهمکاری
صبورخانومه.!.البته فرقی نداره.ولی فاطمه خانوم قسمت صحیفه سجادیه و
احتمالا درشبهای بعدنهج البلاغه را منت گذاشتند و آماده میکنند.!.(جهت اطلاع گفتم!!)
اختیار دارید.عزیز بودن من بواسطه حضور و لطف عزیزان و از اثرات همنشینی با شماهاست و بس.
دعا کنیم که همیشه عزیز باشیم..یوسف صدیق از اوج به چاه حضیض رفت ولی عزتش پابرجا ماند به حدی که عزیز مصر گردید.عزیز باشید و همواره سلامت..یاعلی مدد

سوگند شنبه 31 مرداد 1388 ساعت 23:08 http://sogandenik.blogfa.com

سلام دوست گرامی انشالله که نمازو روزه همه دوستان وشما بزرگوار قبول باشه وتشکر بابت پست دوم رمضان خیلی عالی بود مخصوصا نماز سفارش شده از ائمه اطهار که یادارو خوبی برایم بود از فاطمه جونم گلدونه خودم هم تشکر میکنم از شما عزیزان التماس دعا دارم



سر سجده های آبی

سحری مرا دعا کن !

لب جوی اشکهایت

گذری مرا دعا کن

«التماس دعا

خوشحالم که مورد اقبال تون واقع شده...منم از شما التماس دعا دارم
فراموشمون نکنید هااااا..ممنون...
در آن لحظه های خلوص و نیاز....دعا کن.دعاکن.دعا کن مرا....یاعلی مدد

مریم یکشنبه 1 شهریور 1388 ساعت 00:15 http://www.raze-nahan.blogfa.com

سلام قاصدک عزیز ، سلام فاطمه مهربون

چه آپ دلنشینی ، چقدر متنوع و زیباست
قاصدک جان روزی که نوشتید هر روز آپ دارید من کمی نگران شدم نگرانیم برای این بود که آیا می تونید برای 30 روز مطلب مفید پیدا کنید ؟
آپ امشب شما رو که دیدم خیالم راحت شد
دستتون درد نکنه
با اجازه ی شما امشب من مطلبی در باره ی دعای ابو حمزه ی ثمالی بنویسم :

آشنایى با دعاى ابوحمزه ثمالى

از دعاهاى شورانگیز ماه رمضان، دعاى ابوحمزه ثمالى است. اهل دعا و انس با خدا با این دعا آشنایى دیرینه دارند. این دعا- که از اشک شوق و طراوت و از سوز آه و رایحه مناجات معطر شده است - از قلب آسمانى و ملکوتى سر حلقه دلدادگان و زینت عابدان، امام سجاد علیه‏السلام سرچشمه گرفته و بر زبان پاک و حق‏گویش جارى گشته است.
ابوحمزه ثمالى، از یاران نزدیک آن حضرت، این دعا را از آن امام همام نقل کرده و به همین سبب، دعا به نام وى شهرت یافته است. وى مى‏گوید:
حضرت زین العابدین علیه‏السلام در ماه مبارک رمضان، بیشتر شب‏ها در حال نماز بود و چون سحرگاهان فرا مى‏رسید، این دعا را مى‏خواند.
این دعا از نعمت‏هاى بزرگ الهى و از گنج‏هاى نهفته و پنهان ربوبى و فوران عشق و محبت و بیانگر اوج بندگى و خاکسارى است.
قاصدک عزیز مجددا از شما و دوستان همراهتون تشکر می کنم .
التماس دعا

خانوم معلم عزیز..باورکنید منم همون شب که شما گفتید فکرمیکنی بتونی هرشب
آپ کنی؟همین دلشوره را داشتم که در بحر تکرار گرفتارنشم و بعداز مددگرفتن از
حضرت حق؛تمام امیدم کمک و همیاری دوستان بود..اصلا هم توی این فکرنیستم
هرشب بیاندو تعریفم رابکنند.چون اینها همونطورکه قبلا گفتم اثرمن نیست یک کار
گردآوری شده ست.هربخشی ازآن حاصل زحمات دوستان است.(راستی.!.یادتون رفت درابتدا ازصبورخانومم یادکنید.!!)خوشحال میشم نظرلطف تون را
کمافی السابق ازما دریغ نکنیدو تشکر میکنم بابت یادآوری دعای ابوحمزه ثمالی..
طاعات و عباداتتون موردقبول حضرت حق..التماس دعا..یاعلی مدد

غریبه یکشنبه 1 شهریور 1388 ساعت 00:48 http://banouye-sib.blogsky.com//

سلام به قاصدک گرامی

دست شما و فاطمه عزیزم درد نکنه

نماز و روزه هاتون قبول در گاه حق تعالی باشه و دروقتهای عزیز این روز ها و شبها التماس دعا داریم...بسیار زیبا روز دوم رو هم اغاز نمودید و ممنون از نماز که هدیه کردید برای ما ...امروز بعد از سالها که به علت بیماری نمیتونستم روزه بگیرم باز هم طعم شیرین روزه داری رو چشیدم و حال خوشی داشتم ....در وقت افطار قبل از اینکه افطارم رو باز کنم با دو نفر که به من خیلی بد کرده بودند و انها را کنار گذاشته بودم نمیتونم بگم اشتی چون قهر نبودم که اشتی کنم اما بهشون زنگ زدم و فقط گفتم نماز و روز ه هاتون قبول باشه و التماس دعا....این فکر زیبا و دوری از غرور رو مدیون روزه امروزم بودم و بسیار زیبایی ها که امروز حال خوش من به من نشان داد و این روزه و لطف خدا رو مدیون دعاهای دوستان خوبم و شما بزرگوار میدونم .....خدایا شکرت که ما رو فراموش نکردی...روزه دار باشیم نه فقط زبان به غذا ببندیم بلکه دل هامون رو به روی محبت الهی و خلق خدا باز کنیم

التماس دعا و اپ امروزتون هم مثل همیشه حرف نداره و خوشا به سعادتتون

یا علی

بانوی گرامی..ممنون از نظر لطفتون..باورکنید من اصلا این آپ ها را برای اینکه
دوستان بیاند و تعریف کنند نذاشتم و نمیذارم..قبلا هم گفتم که درنظر دارم انشاالله
باکمک دوستانی چون شما این ماه رمضان ؛ بهترین ماه رمضان عمرمون باشه
خوشحالم که به یکی از اهداف وفلسفه روزه گرفتن دست پیدا کردید.
بله صله رحم و مدارا با دوستان کاری ست که باعث خشنودی خود وخدا میگردد
قبول حق باشه انشاالله..خدمت میرسم..موفق و شادوسلامت باشید..یاعلی مدد

غریبه یکشنبه 1 شهریور 1388 ساعت 00:51 http://banouye-sib.blogsky.com/

دعا بعد از هر فریضه
سیّد بن طاوس روایت کرده از حضرت امام جعفر صادق و امام موسى کاظم عَلیهِماالسَّلام که فرمودند مى گوئى در ماه رَمَضان


از اوّل تا به آخر آن بعد از هر فریضه : اَللّهُمَّ ارْزُقْنى حَجَّ بَیْتِکَ الْحَرامِ فى

* * * * * * * * * * * * * * * * * * خدایا روزیم گردان حج خانه کعبه را در

عامى هذا وَفى کُلِّ عامٍ ما اَبْقَیْتَنى فى یُسْرٍ مِنْکَ وَعافِیَةٍ وَسَعَةِ

این سال و در هر سال تا زنده هستم در آسایش و تندرستى از جانب تو و وسعت

رِزْقٍ وَلا تُخْلِنى مِنْ تِلْکَ الْمواقِفِ الْکَریمَةِ وَالْمَشاهِدِ الشَّریفَةِ

روزى و دورم مکن از این اماکن گرامى و مشاهد شریفه

وَزِیارَةِ قَبْرِ نَبِیِّکَ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَ الِهِ وَفى جَمیعِ حَوائِجِ الدُّنْیا

و زیارت قبر پیامبرت که درود تو بر او و آلش باد در همه حاجتهاى دنیا

وَالا خِرَةِ فَکُنْ لى اَللّهُمَّ اِنّى اَسْئَلُکَ فیما تَقْضى وَتُقَدِّرُ مِنَ الاَمْرِ

و آخرتم پشتیبان من باش خدایا از تو خواهم در آنچه بنا هست درباره اش حکم فرمائى و مقدر کنى در آن فرمان

الْمَحْتُومِ فى لَیْلَةِ الْقَدْرِ مِنَ الْقَضاَّءِ الَّذى لا یُرَدُّ وَلا یُبَدَّلُ اَنْ

حتمى و مسلم در شب قدر از آن تقدیرى که برگشت ندارد و تغییر نپذیرد که

تَکْتُبَنى مِنْ حُجّاجِ بَیْتِکَ الْحَرامِ الْمَبْرُورِ حَجُّهُمُ الْمَشْکُورِ سَعْیُهُمُ

مرا از حاجیان خانه محترم کعبه ات ثبت فرمایى آن حاجیانى که حجشان درست و سعیشان مورد تقدیر و سپاس است

الْمَغْفُورِ ذُنُوبُهُمُ الْمُکَفَّرِ عَنْهُمْ سَیِّئاتُهُمْ وَاجْعَلْ فیما تَقْضى

و گناهانشان آمرزیده و کارهاى بدشان بخشیده شده است و قرار ده در همان قضا

وَتُقَدِّرُ اَنْ تُطیلَ عُمْرى وَتُوَسِّعَ عَلَىَّ رِزْقى وَتُؤ دِّى عَنّى اَمانَتى

و تقدیراتت که عمر مرا طولانى گردانى و روزیم را فراخ کنى و امانت و قرضم را

وَدَیْنى آمینَ رَبَّ الْعالَمینَ

اداء فرمائى ، اجابت فرما اى پروردگار جهانیان *

بانوی گرامی...واقعاْ خیلی خوشحالم.!.چون مطمئنم تا آخر این ماه مبارک
با نظر لطف دوستانی چون شما؛قاصدک مملو میشه از انواع دعاها و اذکار مقدس
و این برای من خیلی گرانبهاست.چون میتونم گه گاه به این نوشته های اهدایی
رجوع کرده و مددبگیرم.بازم ممنون..التماس دعا..یاعلی مدد

مریم یکشنبه 1 شهریور 1388 ساعت 02:29 http://www.raze-nahan.blogfa.com

سلام قاصدک عزیز فقط آمدم یه توضیح کوچولو بدم و رفع زحمت کنم .
مگه می شه من صبور عزیز و دوست ناشناسی که قراره در آپ ها به شما کمک کنند رو فراموش کرده باشم ؟
من امشب از شما و فاطمه عزیزم تشکر کردم چون دو نفری زحمت آپ امشب رو کشیده بودید به امید خدا شبهای آینده از صبور عزیز و دوست ناشناس مون تشکر می کنم .
ممنون

خانوم معلم..باعرض معذرت مجبور شدم بازم بگم که تمام پستهای ویژه این ماه
با کمک صبورخانوم و فاطمه و اون دوست عزیزه.!.اگرامشب نام بردم
منظورم ورودفاطمه با دعایی ازصحیفه به جرگه ما بوده !!.وگرنه صبورخانوم
از اول بودند..خب مقصر منم که درست نتونستم توضیح بدم..ببخشید
بازم ممنون از حضورتون.یاعلی مدد

غریبه یکشنبه 1 شهریور 1388 ساعت 02:48

سلامی دوباره به قاصدک گرامی


میدونید با این کار زیبایی که انجام دادید به کمک دوستان عزیزمون چه ثوابی نصیبتون شده ....من یکیش رو بگم الان با خوندن یکی نمازی که شما هدیه کردید و یکی دعای ثمالی که من اصلا باهاش اشنایی نداشتم به اطلاعات کم بنده سراپا تقصیر اضافه شد تا برم از خدای خودم طلب امرزش گناهانم رو کنم از این راههای زیبایی که شما برام گذاشتید استفاده کنم و کمی خودم رو خالی کنم....بسیار از همه کاربرانتون و شما و مخصوصا مریم عزیز و صبور و فاطمه تشکر میکنم ...اخه من کتاب نمیتونم بخونم و سر درد چند هفته ای میگیرم اما از مانیتور میتونم و خدارو شکر اینجا ادم دست خالی بیرون نمیره و این یکی ار فواید نوشته های شماست که نصیب این حقیر اول راه شده

باز هم سپاسگزارم

التماس دعا

خدا کنه همینطورکه گفتید باشه و منم سهمی در حالات و مناجاتتون داشته باشم که در اینصورت همین ما را بس...بله..دعای ابو حمزه ثمالی دعای کاملیه..خدا توفیق عمل را بهمون بده..فقط ازتون تقاضای دعای خیر دارم...ممنون از رجوع دوبارتون..التماس دعا..یاعلی مدد

غریبه یکشنبه 1 شهریور 1388 ساعت 02:52

لینک دعای ابو حمزه ثمالی


برای دوستانی که دوست دارند این دعا را داشته باشند

من تو کتاب ندیده بودم

ممنون از مریم عزیز

به علت طولانی بودن لینکش رو گذاشتم تا سهمی هم بنده حقیر در این شبها داشته باشم

التماس دعا

http://www.tooba-ir.org/_Magazine/default.asp?bi=34282&s=&k=4918&c=4920

خوشحالم که به یکی از اهدافم از نگارش این پستها رسیدم..
واقعا ممنون
همینطور از خانوم معلم...زنده باشید...یاعلی مدد

صبور یکشنبه 1 شهریور 1388 ساعت 04:47 http://sangesabor.blogfa.com

سلام و روز خوش

از اینکه میبینم دوستان اینچنین ابراز لطف میکنند شرمنده میشم ولی باور کنید که هدف از تهیه این پستهای روزانه و مشترک!! فقط دسترسی اسان و یکجای دوستان به ادعیه و نماز وحدیث... کوتاه ولی کامل و جامع بوده!!! و البته رضایت ودعای خیر دوستان در حقمون !!!

که خدارو شکر هم به این هدف دست یافتیم
پس من به هیچ وجه انتظار تشکر روزانه ویاد اوری و ذکر نامم توسط قاصدک گرامی و دوستان عزیزم رو ندارم چون واقعا میگم خاک پای همه ی شما عزیزان و خوبان هستم

خواهان دعای خیرتان هستم

خوش بحالتون که الان سیحری خوردید و نمازتونم خوندید و اومدید!!!.خب مشهد زودتر اذان میگن
واما بعد..توضیح در این موارد را دادم..اگر از رهگذر این نوشته های بی رمق بنده
و کمکهای شماهاحتی یک نفر سیم ارتباط با حضرت دادار وصل بشه مارابس
مطمئنم شما هم به همین راضی هستید وگرنه کامنت تشکر و تعریف را درطول سال
به حد کافی داریم.همینکه الان دوشبه اینجا را دوستان لایق میدونند و نکاتی را
یادآور میشن یعنی اینکه مورداقبال واقع شده و انشاالله که همونطورکه شماگفتید
ماراهم ازدعای خیرشون بی بهره نمیسازند...پس تشکر دیگه بسه..خب؟؟؟.ممنون

عباسی یکشنبه 1 شهریور 1388 ساعت 06:52

با سلام

انشالله نماز و روزه همه دوستان قبول در گاه حق تعالی باشه

خیلی زیبا بود

یا علی

انشاالله...اقای عباسی..دعامون کنید لطفا..تشکرازتعریفتون..یاعلی مدد

سمانه یکشنبه 1 شهریور 1388 ساعت 10:02 http://roz-siah.blogfa.com

از عرش صدای ربنا می آید

آوای خوش خدا خدا می آید

فریاد که درهای بهشت باز کنید

مهمان خدا پیش خدا می آید
.
.
ماه رمضان هر روز با یه مطلب آپ هستم ...موفق وسلامت باشید والتماس دعا
خیلی خوش سلیقه ایااااااااااااااااااااااااا
موفق باشییییییییییییییییییییی

اختیار داری..به سلیقه شما نمیرسه....میبینم که شعر کم اوردید.!!
چشم خدمت میرسم.موفق باشی.التماس دعا..یاعلی مدد

صبور یکشنبه 1 شهریور 1388 ساعت 10:30 http://sangesabor.blogfa.com

سلام مجدد

با اجازه صاحبخانه از امروز قسمت برداشتهای دعا ی روز های رمضان رو اینجا به جای تکرار تشکر مینویسم !!!!

-دو روز است که لب از خوردن فرو بسته‏اى. تلاش کن تا به خشنودى پروردگارت نزدیکتر و از خشم او دور شوى. از مهربانترین مهربانان توفیق خواندن آیاتش را طلب کن!

التماس دعا

صبور خانوم..خوشحالم که هر بار با ایده ای نو تشریف میارید..خب همونطورکه گفتم مراعات دیگران را میکنم و سعی ام بر اینه کوتاه بنویسم..ولی با این طرح تون هم مثل بقیه موارد موافقم..ایده خوبیه.بازم ممنون...متاجم به دعای خیرتون..یاعلی مدد

فاطمه یکشنبه 1 شهریور 1388 ساعت 10:37 http://www.omresokhteh.blogfa.com

سلام و با عرض پوزش فراوان که من همش دیر میام...

روز اول که خوب بودشما چطور؟اولش بگم نماز و روزه های شما ودوستان گلم قبول درگاه احدیت...بعدش قالب وبتون مبارک...سوما بخدا بابایی خیلی خوش سلیقه اید من که دخترم از این سلیقه ها ندارم همچین سلیقه ای بخرج دادین که بهم روحیه میدین.

ای اله من!اگر مرا بلند مرتبه گردانی،کیست که پستم کند؟و اگر پستم کنی،کیست که مرا بالایی بخشد؟و اگر گرامی ام بداری،کیست که خوارم کند؟و اگر عذابم دهی،کیست که بر من رحمت اورد؟و اگر تباهم گردانی،کیست که به دفاع از بنده ات در پیشگاه تو بایستد و درباره ی من از تو بازخواست کند؟!
من از پیش دانسته ام که در فرمان تو ستم،و در انتقام تو شتابزدگی راه ندارد.

التماس دعا

طاعات و عبادات تودختر خوبم هم قبول باشه..ممنون که میای ولی تو هم مثل صبور خانوم..خب همینکه هر روز برای آپ جدید همکاری میکنی . بسه..دیگه خودتو معذب نکن برای کامنت دادن..دعای زیبایی بود..ممنون..موفق باشی و همیشه سرافراز..یاعلی مدد

زمزمه هایی در سکوت شب یکشنبه 1 شهریور 1388 ساعت 10:38 http://sayeh-roshan666.blogfa.com

سلام خوبی؟
دعای روز دومم ایجا خوندم ولی بیشتر تو فکر نمازم که حضرت علی سفارش کرده
ممنون روزه نمازه خودتم قبول ولی کاش این روزا دیر تر تموم بشه آخه احساس می کنم بیشتر بهش نزدیکم از تموم شدن یک روزش زیاد لذت نمی برم
راستی سلام به فاطمه برسون

خوشحالم که بخش نمازهای سفارش شده مورد اقبال عموم واقع شده..
تشکر از حضورتون..دعا کنیم که بیشترین بهره را ببریم تا کمتر حسرت این روزها را بخوریم
سلام به فاطمه خانوم؟؟!!!.خب به خودشون بگید.!..ولی چشم..منم میگم بهش..یاعلی مدد

دفتر یادبود یکشنبه 1 شهریور 1388 ساعت 10:44 http://naghmeh-daftaryadbod.blogfa.com/

سلام اینجا مربوط به شخص خاصی نیست هرکی دلش گرفته یا یه مطلبی که احساس می کنه قشنگه رو اینجا می نویسه البته بخش درباره ی ما رو بخونید متوجه می شید البته اگه دوست داشتید می تونید بازم بیاید گفتم اینج شخص خاصی حضور نداره هر دفعه یکی نوشته ی بچه ها رو می زاره در حقیقت اینجا یادآور روزای خوش خیلی از بچه هاست که تو سایت نغمه داشتیم که الان فیلتره البته شاید شما بتونی ببینیش
بابت حضورت ممنون یا علی

من فقط برای عرض تشکر ازحضورتون خدمت رسیدم.وگرنه باورکنید این مدت وقتم خیلی کمه برای طرح واگویه در وبلاگ شما.ولی برام جالب بود که اونجا هیچ آپی ندیدم جز نظرات دوستانتون.موفق باشید..یاعلی مدد

مریم یکشنبه 1 شهریور 1388 ساعت 12:19 http://ghasedakekhial.blogfa.com

سلام قاصدک
روزه نمازتون قبول باشه
طرح خوبیه به بهانه دیدن آپتون دعای هر روزم می تونم بخونم
راستی من آپم خوشحال می شم بیاین

چه عجب بالاخره تشریف فرما شدید.؟!!..نماز روزه شما هم قبول حضرت حق..
پس هر روز دیگه میآی؟!.ممنون..منم میام حتما..ولی الان سرم شلوغه.دارم آپ فردا را تدارک میبینم..!...دعامون کنی هاااا..یاعلی مدد

سکوت یکشنبه 1 شهریور 1388 ساعت 14:44 http://sokotearefaneh.blogfa.com



سلام جناب قاصدک

خدا قوت اقا
نماز وروزه تون قبول درگاه احدیت
راستش من خیلی وقته آهسته وپیوسته وجسته وگریخته میام وبلاگتون و میخونم وفیض میبرم (نمیدونم اینجا فیضیه هست یانه [نیشخند])
ولی کلا ارادت داشتیم وداریم نسبت به شما
تااینکه خاله بانوی سیب دعوتمون کردن بیایم افطاری وسحری وساعات بینش اینجا وبخور بخور راه بندازیم[خجالت]نمیخواستیم بیایم ولی هی اصرار کردن نه من دعوتتون میکنم بیاین بریم ماهم پشت چادر خاله بانوی سیب ومریم خانوم قایم شدیم ویواشکی اومدیم اینجا[خجالت]
انشالله بتونم بازم بیام وتوفیق عمل به عبادات را داشته باشم
یه جورایی مثل عموم میمونین میتونم بهتون بگم عمو؟؟[تشویش]
درضمن من سکوتم از وبلاگ سکوت عارفانه [لبخند]خوشوقتم
ای بابا چقدر مردم زود پسر خاله میشن حالا من گفتم شما عموی من باشین چراتاگفتم خوشوقتم دستتونو جلو میارین بابا نامحرمی محرمی چیزی [نیشخند]

خب واسه امروز کافیه
وقتتون خوش
التماس دعا
شادباشین وعاشق حق
وخدای همیشه بهار نگهدارتون[گل]

جناب سکوت عارفانه.!!.طاعات و عبادات شما هم قبول..
فیضیه؟؟؟!!.نخیرجانم.ما هم داریم مستفیض میشیم از فیوضات این ماه که خیلی ماهه!!
خیلی خوبه که آهسته و پیوسته میایی!!.منم لاک پشت وار رفتن را بهتر از خرگوش گونه بُریدن دوست دارم.!
رهرو آن نیست گهی تندوگهی خسته رود رهروآن است که اهسته و پیوسته رود
باورکنید بدون معرف هم عزیزید ولی حالا خیلی محترمید چرا که دوقبضه اومدید
خانوم معلم و بانوی گرامی صاحب اختیار اینجان.!.چرا خجالت؟؟.سرتو بالا بگیر مثل یک مرد!
اولین باره یکی منو عموی مجازی خطاب میکنه.قبلش همه میگفتن:برو عمو
کشک تو بساب..حالت خوشه.!!.اه.!.ببخشید من فکرکردم ذکورید که گفتم مثل مرد باش!
نخیر.من هنوز دستم توجیبمه..ولی برای فراز آخر کامنت گهربارتون !.کم اوردم خب.!
همینو میخواستید؟!.ولی خدا وکیلی من بار اول برای هیشکی اینقدر جواب ندادم هاا
حالشو ببرید.چون پارتی هاتون کار درستند.!.حالا که اینطوره فقط دعامون کنید..به امید دیدار..یاعلی مدد

م.عروج یکشنبه 1 شهریور 1388 ساعت 15:37 http://shabtub.persianblog.ir

سلام بابایی
خیلی مخلصیم. قبول باشه .
آقا می بینم که کولاک کردی. چه پستای خوبی یکی از یکی بهتر.
عجالتا توی پست امروز باید بابت دعای امروز و دعای امام سجاد تشکر کنم.
راستش می دونی بابایی من روزا ۶ صبح از خونه می زنم بیرون ساعت ۱۰ شب می رسم خونه. الانم وسط روز از کافی نت اومدم بهتون سر بزنم. یه کم وقت خالی پیدا کردم گفتم بیام بگم که غیبتم موجه به خدا. حلالم کن بابایی امیدوارم به دل نگیری دیر به دیر میام.
.
التماس دعا بابایی توی این روزها و شب های عزیز

به به ..!!..چه عجب حاج محمدآقای گل؟!...اختیار دارین خوبی ازخودته.
بابا به خودت اقلا رحم کن..۶صبح تا ۱۰ شب؟؟؟.ولی خیلی خوشحالم کردی
باورکن داشتم ناراحت میشدم.ولی الان که اینوگفتی میگم.جان من هروقت تونستی بیا.. اصلا خودتوعذات نده..ولی دعام کن..خیلی..چون دعای جوانها زود برآورده میشه..ممنون که اومدی..یاعلی مدد

سیما یکشنبه 1 شهریور 1388 ساعت 17:43 http://www.s-s-s.blogfa.com

سلام
خیلی خوش حالم که این جا اومدم
جای بامزه ایه
تصمیم گرفتم اگه بتونم هر روز بیام چیزای خوبی می گین
خوش حال می شم شما هم اگه تونستید یه سری به من بزنید
ممنون از اطلاعاتتون
راستی خوش حال می شم بگین با تبادل لین ک هم موافقین یا نه(البته شرمنده)
تا بعد
خدا حا فظ

اختیار دارین..ممنون از تعریفتون..چشم..اولین فرصت خدمت میرسم..
در موردلینک هم.اجازه بدید چندجلسه بگذره مطمئن بشید اینجا همونجاییه که دوست دارید لینک کنید.چشم..!!
التماس دعا..یاعلی مدد

alnilam یکشنبه 1 شهریور 1388 ساعت 18:08

سلام! بعد از اندی اومدیم اینجا خیر سرمون اون عکسرم که دیدیم دیگه خودمون که توی غش بودیم بدترم شدیم و دیکگه تحملمون به یک درصد رسیده تا افطار اومدیم بگیم سلام پدررررررررررررررررر ییهو یه چیزی بالای نظر دونی دیدیم حالمون بد شد! دست خودمون نیست که خوب!‌بد شد! اما برای شادی روح دشمن هم که شده بیخیال میشویم عبرت نمیگیریم و فریاد بر میاوریم که:
سلااااااااااااااااااااااام باابایییییییی

من امروز خیلی خوش بحالم داره میشه.!.خواب میبینم؟.ته تغاری و این طرف ها؟!
خب من اون عکس را بعدازافطار گذاشتم..تازشم اگه دیدی و جلوی امیالت را بگیری روزه ات قبوله وگرنه من خیلی وقتها پای نت یادم میره غذا بخورم تا آخر شب..پس روزه بود؟؟؟..نمیدونم چی دیدی باز که برداشت سیاسی کردی؟ ولی باورکن اولین نفری هستی که یک مو توی این تغارماست من پیداکردی!!.این ماه جهت شادی روح منم شده ! بی خیال شو..باشه؟؟..علیک سلااام.باباییی

alnilam یکشنبه 1 شهریور 1388 ساعت 18:11

قالب نو مبارک! بیش از حد زیبائه آدم دلش میمخواد اون گلرو گاز بزنه (گشنمهههههههههه) خیلی خوب شده ایول!
بابایی آخه شما نمیگید ۴تا جوون از اینجا رد میشه خوب عرت نفس نداره اون چه عکسیه گذاشتید؟
گشنمهههههههههههه خدااااااااااااااا

نه..مثل اینکه روزه بهت فشار اورده خیلی...خب گل را که نمیخورند.
میگم با این حالت.خب روزه نگیر.چون مینرسم مثل اون فیلم چارلی چاپلین از زورگرسنگی آدمها را مرغ ببینی توخیابون.!!!.اذان دارند میگن..نماز و روزه ت قبول روزه دار عزیز...منم دعا کن هاااا..یاعلی مدد

نکته دان دوشنبه 2 شهریور 1388 ساعت 15:12 http://noktedan.blogfa.com

سلام
شما برای پست هاتون خیلی زحمت میکشید
خسته نباشید
دست شما درد نکنه
نماز روزه هاتون هم قبول درگاه حق باشه
من رو دعا کن.

نه بابا چه زحمتی؟؟وظیفه ست..اختیار دارین..طاعات و عبادات شماهم قبول حق
راستی خوش آمد میگم بهتون...باروکنیدمحتاج دعای خوبانم..شما دعا کنید
اصلا باهم دعا کنیم.!!..زنده باشید و همواره سلامت..یاعلی مدد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد