*غزل قاصدک*

به جای نفرین به تاریکی ؛ شمعی بیفروزیم

*غزل قاصدک*

به جای نفرین به تاریکی ؛ شمعی بیفروزیم

پنجمین جرعه از باده رمضان

روزه واقعی از نگاه مولا علی(ع) روزه پرهیز از حرامها است همچنانکه شخص از خوردنی و نوشیدنی پرهیز می‏کند*منبع*بحارالانوارج93ص249 التماس دعا..قاصدک

 پیش درآمد:سلام نماز روزه هاتون قبول..بنا به توصیه دوست عزیزاز وبلاگ سکوت عارفانه و البته تایید دوست گرامی سنگ صبور بعنوان طراح این قسمت "متوجه شدم که نمازهای مستحبی سفارش شده از ائمه را یک شب دیرتر خدمت عزیزان یادآور میشدم.!.والبته که اشکال از بنده بود چرا که فکرمیکردم همه مثل خودم همین امشب آپ را می بینند!!.پس ضمن تشکر از این دوستان "ومعذرت از عموم عزیزان از امشب نماز شب ِ روز بعد را مینویسم قاصدک

 خدا به ناله سحر جواب میدهد..بیا 

 خدا به اشک نیمه شب جواب میدهد..بیا 

بیا و آشتی بکن..دل ِرمیده با خدا 

شَهرُرَمَضان

  

 وَیْلٌ لِّکُلِّ هُمَزَةٍ لُّمَزَةٍ  

(سوره هُمَزَه آیه 1)  

  وای بر هر عیبجوی هرزه زبان طعنه زننده  

 

  رسول حق ، به فرزندان آدم          بگو ای وای بر آنکو در عالم

 دهن آلوده غیبت نماید                 زند طعنه به این و آن دمادم

 

 دعای روز پنجم ماه رمضان 

اَلّلهُمّ اجْعَلْنی فیهِ مِنَ المُسْتَغْفرینَ وَاجْعَلْنی فیهِ من عِبادَکَ الصّالحینَ القانِتین 

وَاجْعَلْنی فیهِ مِن اَوْلیائِکَ المُقَرّبینَ بِرَأفَتِک یا ارْحَمَ الرّاحِمین  

   

خدایا قرار بده در این روز از آمرزش جویان وقرار بده مرا در این روز از بندگان 

شایسته و فرمانبردارت و قرار بده مرا در این روز از دوستان نزدیکت 

به مهربانى خودت اى مهربان ترین مهربانان 

مفهوم دعای امروز  

استغفار و توبه, عبد صالح, اولیای الهی

    

نماز سفارش شده از ائمه اطهار جهت شب ششم رمضان

چهار رکعت ( دو تا دو رکعتی)، در هر رکعت بعد از حمد سوره ی تبارک 

ثواب: حضرت علی (ع) فرمود: کسی که این نماز را بخواند، 

مثل آن است که مصادف با شب قدر شده باشد 

  

جرعه ای از بادهء سجّاد (صحیفه سجادیّه) 

خدایا؛مرا به کارهایی که جز به مدد تو در نمی یابم،مشغول مکن،تا از کارهایی که خشنودی تو جز به انها فراهم نمی گردد،باز نمانم،و محبت دنیای پست و فرومایه را که مرا از آنچه در پیش توست،باز می دارد و مانع از فراهم اوردن وسیله ی قرب تو می گردد،و از تو نزدیک شدن به تو غافل می گرداند از دلم برکن.آمین 

التماس دعا..یاعلی مدد

نظرات 25 + ارسال نظر
سکوت سه‌شنبه 3 شهریور 1388 ساعت 23:48 http://sokotearefaneh.blogfa.com

اول میشیم

بااجازه

خب معلومه دیگه..پرسیدن داره؟؟!!..میدونم که دیگه فقط باید خدا به دادم برسه اگه از این به بعد دیر آپ کنم.!!.چون بقیه دوستان احساس خویشاوندی نداشتن ! صبر وحوصله بخرج میدادن ولی از هرچی سکوته باید ترسید !!.چون به مراتب بدتر از فریاده..پس هرچه فریاد دارید برسر قاصدک بکشید.!.تا بعد

فاطمه سه‌شنبه 3 شهریور 1388 ساعت 23:49 http://www.omresokhteh.blogfa.com

سلام وشبتون بخیر وخوشی...

واقعا خسته نباشید با این همه سلیقه و ذوقی که بخرج میدین...
من که دیگه اولم دختر بزرگ باشی واول نباشی(خودشیفتگی و شیطون)

خب از نظر من اولی.!. ولی با دختر عموت(که دختر خاله تم میشه )توافق کن
شب توهم بخیر..قبول باشه

سکوت چهارشنبه 4 شهریور 1388 ساعت 00:00 http://sokotearefaneh.blogfa.com

سلام سلام

به به میبینم که قدرتم آن چنان بود که پاشنه درتونو بکنم عمو جان
نماز وروزه تون قبول

ای بابا چرا اسم مارو نوشتین عمو جان ریاست ریاست
خب به قول مریم خانوم حالا که اب از سرمان گذشت چه یه وجب چه صد وجب پس قربان این دستتان عمو لااقل پررنگ تر کنین این اسم مبارکمان را ....

حالا به دور از شوخی واینا خجالتمون دادین عمو زشته اینقدر یه در میون اسم من تازه وارد را که هنوز گرد راه بردامنمان هست بیارین مردم چی میگن
همین مریم خانوم که میشناسیدشان ومعلم هستند انگارییییییییییی همین ایشا پس فردا می ایند میگویند جناب قاصدک شماهم که دارین ازاین سکوت نمیدونم چی چی .... (سانسور میشود)حمایت میکنین واون وقته که های به جیلیز وویلیز بیفتن

بگذریم بریم سر پستتان
نماز تان وهمچنین روزه تان قبول درگاه خداوند عمو جان قاصدک
مارو هم دعا کردین انشالله ؟؟
نکردین ؟؟اشکال نداره خداوند بخیل نیست این بنده نشد ما دست به دامن یه بنده ی دیگه میشیم تا برایمان دعا کند شاید فرجی شد ودست از سکوتمان برداشتیم ...

خب انشالله عمل کنین به نماز که الحمدالله هنوز قسمتان نشده
نمیدونم اخه چی میشه همینکه نماز مغرب وعشا را میخوانیم و افطار میکنیم قربان این تی ویمان بروم هی سریالهای قشنگ پشت سر هم ومیگذارد که وقت نمیکنیم به خدا برسیم دیگر
خدا ازمان درگذرد انشالله

دعای فرداهم که فردا میخوانیم انشالله این یکی دیگر کاری ندارد وچند دقیقه بیشتر وقت نمیگیرد خداراشکر


روزی دگر ززندگی من تباه گشت
برگ سفید دفتر عمرم سیاه گشت

عمری گذشت دیده دل راه خود نیافت
آلوده هوسی شد وغرق گناه گشت

بااجازه شرمنده امشب دیگه باید مثل بچه ی خوب راس ساعت بخوابم

التماس دعا
شادباشین وعاشق حق
وخدای همیشه بهار نگهدارتون

خب البته نذارید به پای قدرتتون..چون خانوم معلم گفته هواتون را داشته باشم!!
منم که همیشه از معلم جماعت حساب میبردم..!..همینطور خب دیگه فامیل شدیم دیگه
امر دیگه ای باشه؟؟؟..همین الان اول اطاعت شد جهت ریا و محض اطلاع؛
بعد جواب کامنت را دادم..آخه صبر نکردی تا خودم ببینم چی نوشتم؟؟/
باورکنید فقط ارسال کردم.همه میدونند که من اول مطالبم را ارسال میکنم بعد ویرایش.!.
ولی الان دوشبه که خودم آخر شب وقت میکنم ببینم چه دسته گلی به آب دادم؟!!
پس من چی بگم که خسرالندیا والآخرت شدم؟؟.نه سریال وقت میکنم ببینم
نه آپم را و نه نمازم را درست و باتوجه میخونم!!!..خب عوضش مطمئنم دعام میکنید..ممنون
آره..زودتر بخواب..فقط ببخش که نتونستم بیام وبلاگتون..البته از همه عذرخواستم
چون وقت ندارم دیگه..ولی باید یک سربرم پیش خانوم معلم!!!
شب و روزتون بخیر...یاعلی مدد

سوگند چهارشنبه 4 شهریور 1388 ساعت 00:27 http://sogandenik.blogfa.com

سلام و شب بخیر نمازو روزه تان قبول حق مثل روزهای گذشته پست رمضان عالی وبدونه نقص دستتون درد نکنه

خدایا مرا در این روز از توبه و استغفار کنندگان قرار ده و از بندگان صالح مطیع خود مقرر فرما و هم در این روز مرا از دوستان مقرب درگاه خود قرار ده ، به حق لطف و رأفتت ای مهربانترین مهربانان عالم

حضرت علی علیه السلام: «اذا احب الله عبدا الهمه حسن العبادة; وقتی خداوند بنده‏ای را دوست‏بدارد خوب عبادت، کردن را به او می‏آموزد

اختیار دارین..لطف کردید که امشب دوبار تشریف اوردید.البته بار اول هنوز این پست اماده نشده بود.به هرحال جز تشکر حرفی ندارم بزنم .
خوشحالم که شما هم هرشب به حدیثی مهمانمان میکنید..التماس دعا..یاعلی مدد

مریم چهارشنبه 4 شهریور 1388 ساعت 00:36 http://www.raze-nahan.blogfa.com

سلام قاصدک عزیز
حال شما چطوره ؟ خوبید ؟
چقدر این جا قشنگ شده ! کار کیه ؟! من نفهمیدم بالاخره می تونم تعریف کنم یا نه ؟ خداییش کارتون تعریف داره خیلی متنوع ست : آیه ، نماز ، دعا ، حدیث ، شعر، تصویر و ...
ممنون . با ورود با وبلاگتون یک حس قشنگ توام با معنویت به انسان دست می ده . دست همگی درد نکنه .
با اجازه ی شما ، امشب مطلبی در ارتباط با دعای سحر برای شما می نویسم :

دعای سحر :

دعای سحر یکی از ادعیه هایی ست که از امام محمد باقر علیه السلام نقل شده ‏است.
سیدبن طاووس در کتاب اقبال پس از نقل این دعا از قول امام باقر علیه السلام روایتی به این مضمون نقل می‏ نماید:
«اگر مردم عظمت این دعا در نزد خدا و سرعت استجابت این دعا برای کسی که آن را می‏خواند ؛ را می‎دانستند برای بدست آوردن آن بر روی همدیگر شمشیر می‎کشیدند!»

و در روایت دیگری از قول ایشان این‏ چنین نقل می‏کند:
اگر سوگند یاد کنم که اسم اعظم خدا در این دعاست، سوگندم درست است. پس هرگاه دعا کردید در دعا کوشش کنید که این دعا از علوم پنهانی است. پس آن را پنهان کنید مگر از اهلش. منافقین و تکذیب ‏کنندگان و انکارکنندگان از اهل این دعا نیستند و این دعا دعای مباهله است؛ می‏گویی: اللهم إنی اسئلک من بهائک بأبهاه....

التماس دعا

خانوم معلم..خوب یا بد هرچه هست کار خودمه..منظورم اینه که دوستان
فقط درامر نگارش یاری ام دادند و خودشونم حاضر نشدند مطالبشون را ویرایش
ویا مدیریت کنندولی اینها را نگفتم تا از مفاهیم نوشته ها غافل بشید و به من بپردازیدهاا
تمام تلاشم از اول همین بودکه متنوع باشه.اگر دفت کنید هرشب بیشترازپیش
تنوع مطلب داشتیم.که بازم از همه ؛ حتی شما تشکر مجدد دارم.
دعای سحر واقعا آرامش بخشه.از کودکی سحر را با این دعا شناختیم.
گویی لازم و ملزوم همند.و بخصوص با یادآوری زیبای شما بیشتر پی به اهمیت
این دعا بردیم.پس بازم ممنون که لطفتون بر ما جاریه و اینجا هم واقعا حکم ِ
معلمی دارید و در حال یادگرفتنیم.انشاالله که مأجور شوید و ماراهم از دعای خیرتان محروم نسازید..یاعلی مدد

صبور چهارشنبه 4 شهریور 1388 ساعت 00:51 http://sangesabor.blogfa.com

برداشتی از دعای روز پنجم ماه مبارک رمضان

پنجمین روز رمضان است ومیزبان گوش به دل تو دارد. دست‏به دعا بردار: خدایا در این ماه مرا از آمرزش خواهان، از بندگان شایسته فرمانبردارت، از اولیاء مقرب درگاهت، از... قرار ده.

الهی آمین

خوشا به حال روزه داران
رسول خدا (ص) فرمود : خوشا به حال کسانی که برای خدا گرسنه و تشنه شده اند اینان در روز قیامت سیر می شوند


چون قرار شده لااقل این مدت برای هم نوشابه باز نکنیم.من تشکر نمیکنم تا بعد!!

صبور چهارشنبه 4 شهریور 1388 ساعت 01:04 http://sangesabor.blogfa.com

سلام

بامداد پنجمین روز از ماه میهمانی خدا هم آغاز شده!!
و چه لذت بخش است که این لحظات را با گلچینهای مفاتیح و صحیفه سجادیه و احادیث اغاز میکنیم

سخنی نمی ماند جزسپاس از صاحبخانه و التماس دعا از میهمانان

شاد و سلامت باشید

ولی حالا که خودتون عهد شکنی کردید.پس لازمه بازم از شما تشکر ویژه
داشته باشم برای زحمتی که هرشب میکشید.!.ممنون.زنده باشید.التماس دعا..یاعلی مدد

سکوت چهارشنبه 4 شهریور 1388 ساعت 01:13 http://sokotearefaneh.blogfa.com

سلام فاطمه خانوم عزیز
دخترعموخاله ی گرامی
نماز روزه تون قبول

اختیاردارین تا فرزند ارشد خانواده برای ایستادن بر سکوی اولی قدعلم میکنند دختر عموی تهنا چیکاره هست ؟؟؟
شما هم چنان به خودشیفتگی خود ادامه دهید
شما میتوانید
این شعار ماست!!!!!!!!!

اونها که مربوط به فاطمه خانومه را خودشون جواب میدن ولی..!!
اکثر دوستان من سبز هستندهااا(گفته باشم)
این؛ما یا شما میتوانید ریشه سبز نداره که..داره؟!!!.

سکوت چهارشنبه 4 شهریور 1388 ساعت 01:27 http://sokotearefaneh.blogfa.com

عمو بااجازه شبتون بخیر
من رفتم بخوابم
التماس دعا
شادباشین وعاشق حق
وخدای همیشه بهارنگهدارتون

شب شماهم بخیر.ولی تشریف داشتید حالا

ستاره چهارشنبه 4 شهریور 1388 ساعت 01:58 http://ashnayemahjor.blogfa.com/

سلام و شب تان بخیر

دست شما درد نکند با این تصاویر براق که چشم را خیره

می کند و نیز آیات ، احادیث ، اشعار و اعمال مستحبی


من نیز اضافه میکنم بخشی ازدعایی را که پس از هر نماز

واجب خوانده میشود.اللهم فک کل اسیر(خدایا هر اسیری

را آزاد گردان ) اللهم اصلح کل فاسد من امور المسلمین

(خدایا مفاسد امور مسلمانان را اصلاح فرما )

تا باشد که خانواده های اسیران معترض به نتیجه انتخابات

در پشت دیوارهای زندان اوین و به یاد عزیزانشان سفره

افطار خود را نگسترانند.

آمین یا رب العالمین

بله..درسته...
اللهم اغن کل فقیر
و و و و و .سر آمد همه دعاها..اللهم عجل لولیک الفرج
بسیار متشکرم بابت این اشاره و یادآوری..نماز و روزه هاتون قبول.
ببخشید..چون شاید نتونم امشب بیام و تشکر کنم..التماس دعا..یاعلی مدد

شمس چهارشنبه 4 شهریور 1388 ساعت 02:05 http://mushtagh.blogfa.com

سلام به قاصدک عزیز
خوب با دخترانت سرو کله می زنی هااااااا ( نیشخند)
انشاالله که همیشه شاد باشند و دله باباشونو نوازش کنند و
گاهکی هم کل کلی بکنند و ...
همه چیز آنقدر عالی است که نمایانگر روح بلندتان و دست اندرکاران نازنینه
به خصوص عزیزه عمه
از بانو سیب هم بسیار ممنون برای دقت و ذوق شان
و شما بزرگوار نیز که جای خود دارید
البته اگه جایی مونده باشه ( نیشخند)
تمام زحماتتان مقبول درگاه حق

دخترهاااااا؟؟؟؟..بانوی سیب؟؟؟؟؟؟!!!..ولی امشب که هنوز نیومدند!!!!
نکنه اومدن و من خبر ندارم؟؟!!.فقط فاطمه خانوم اومده هاااا..مطمئنید اومدند؟!!
ولی ..ممنون از لطفتون..زنده باشید..منکه فکر میکنم جایی هنوز مونده.چون هیچکس نمیتونه جای دیگری را بگیره.!.همواره شادباشید و سلامت..التماس دعا..یاعلی مدد

شمس چهارشنبه 4 شهریور 1388 ساعت 02:52 http://mushtagh.blogfa.com

سلامی مجدد
ببخشید جوانی است و هزاران عیب
آلزایمر مزمن گرفتم
صبور نازنین رو با بانو سیب اشتباه کردم
از اوله پست تا آخرش ببین چقدر این حافظه کوتاه مدت من کار می کنه !!! ( نیشخند بلاگفایی )
فکر کنم سی پی یوم سوخته
البته فرقی هم نمی کنند هر دو عزیز حامل نور خدایند
شما نیز در جای خودتان خوب نشستید و همیشه همراه و همدل خوبی هستید
و دیگر صفات پسندیده ای که دارید

اختیار دارین...من فقط برای این گفتم که شک کردم .نکنه اومدند و من ندیدم شون؟!!
بله..فرقی ندارند و هر دو عزیزند و قابل احترام..شما نیز هم..!
خوبی از خودتون..دعامون کنید...خیلی....یاعلی مدد

دوست تنهایی ها چهارشنبه 4 شهریور 1388 ساعت 04:04

یا ما سر خصــم را بکوبیم به ســنــگ

یا او ســـر مــا بــه دار ســازد آونــــگ

القــصــه درین زمـانه ی پــر نــیــرنــگ

یک کشته به نام به که صد زنده به ننگ

سکوت چهارشنبه 4 شهریور 1388 ساعت 05:30

سبز سبزم
ریشه دارم
من درختی استوارم

....
سلام وصبح بخیر
قبول باشه عمو جان
خب چرا چپ چپ نگاهم میکنین اومدم دعای امروزو بخونم وبرم

بااجازه
شادباشین وعاشق حق
وخدای همیشه بهارنگهدارتون

خواب و خوراک نداری؟؟؟؟خب همش دوساعت شد رفتید شما؟؟؟؟
اصلا اسم اینو خواب گذاشتید؟؟؟..
باشه..ممنون که خوندید..دعامون کنید لطفا..
منم برم یواش یواش برای عبادتی چند ساعته(خواب)
یاعلی مدد

عباسی چهارشنبه 4 شهریور 1388 ساعت 05:33

با سلام

در اتاقی که پر است از ابر و مه
دست‌هایم بوی باران می‌دهد
عکس من در قاب می‌خندد به من
خنده‌اش بوی دبستان می‌دهد

بوی باد از کوچه می‌آید ، و من
در اتاقم چای را دم کرده‌ام
با بخار گرم چایی ، سقف را
پر زباغ سرد شبنم کرده‌ام

قُل قُل گرم سماور در اتاق
می‌برد من را به عصر کوزه‌ها
می‌برد تا لحظه‌ی افطارها
می‌برد من را به ماه روزه‌ها

لحظه‌‌ افطار وقتی می‌رسید
سفره پر می‌شد ز عطر گل یاس
لحظه‌ای احساس می‌کردم که من
نور دارم بر تنم جای لباس

سبز می‌شد با پدر ، باغ دعا
نرم می‌خواند از کتابی آشنا
با فطیر تازه مادر می‌رسید
دستهایش داشت بوی ربّنا

جعفر ابراهیمی ( شاهد )

التماس دعا

یا علی

آقا عباسی نازنین..جداْ ممنون..چقدر دنبال اشعار شعرای متاخر میگشتم که مضمونی عارفانه و الهی داشته باشه..بازم ممنون..التماس دعا..
این جواب را هم اینجا بذارم تا قبل از ظهر حذف میکنم..!!
خانوم معلم.هرگز آفتاب بی قاصدک بالا نمیاد!!..ما بیداریم.!.فقط دستم بنده.!.بذار رختها را پهن کنم.!.میام خدمتتون..خب؟؟؟!!!!

سکوت چهارشنبه 4 شهریور 1388 ساعت 06:14 http://sokotearefaneh.blogfa.com

خطاب به جناب عباسی
اقا جان شما مگه قرار نبود با لباس ورزشی تشریف بیارین خونه عمو قاصدک ؟؟
باز کله سحری
سحری خورده ونخورده رفتین کت وشلواری پوشیدین و کراوات زده اومدین ؟؟؟

ببخشین عمو جان من باز برگشتم
نمیدونم چی خوردم سحری که اینقده حرفم میاد

ولی قول میدم برم دیگه عصبانی نشین
منم دارم میرم بخوابم
تاااااا انشالله ۱۰ ازم راحتین
بااجازه
صبحتون خوش
شماهم به عبادتتون بپردازین فقط عمو خواهشا خروپف نکنین که این مریم خانوم از خواب بیدار نشن حالا حالاها

شادباشین وعاشق حق
وخدای همیشه بهار نگهدارتون

خب شما به این آقا عباسی چکار داری؟؟باباا من به هزار زحمت به حرفش اورده بودم..باز باید کلی زحمت بکشم تا دوکلمه حرف بزنه و از بزرگی من بگه که محو جمالم شده و سکوت کرده!!!!
معلومه ازخانوم معلم خیلی حساب میبرید هاااا.
فقط سحری کله پاچه نخورید..!!.همین..
شما هم ..زنده باشید و همواره سلامت(من بلدنیستم ازاون بهاری ها بگم)!.یاعلی مدد

فاطمه چهارشنبه 4 شهریور 1388 ساعت 10:16 http://www.omresokhteh.blogfa.com

سلام به همگی...

وای وای این دختر چه زبونی داره!!نه صبح داره نه شب(نیشخند)
خوب من بچه ی بزرگ خونوادمم این سمتو با چه بدبختی بدست اوردم وبه همین راحتی هم از دستش نمیدم(خودشیفتگی)ولی من خودشیفته نیستم همه میدنند بخصوص خاله ی نازم بانوی سیب!
الان قاطی کردم شما چه نسبتی با من داری؟(شیطون)
خوب من تو دل بابایی جا دارم وفکر نکنم حالا حالا کسی جای منو بگیره(اینم جواب دندان شکن من به سکوت خانم )(البت همراه باشوخی)
شعار من اینه من میتوانم!!!
ممنون از عمه شمس گل خودم که دیگه داره منو لوس میکنه فدای اون دل پاکتون بشم.

دعا یادتون نره...یاعلی

ببینید..با همه تونم..من با زبون روزه حوصله گیس و گیس کشی ندارم هاااا
شعارمنم اینه مهم نیست میتوانیدمهم هویت شماست سبز باشید سبز سبز
بقیه شم حال ندارم جواب بدم..چون نزدیکهای افطار مسابقه هم داریم.خب یه ذره انرژی باید داتشته باشم که.!!..التماس دعا...یاعلی مدد

alnilam (محیای بابا!) چهارشنبه 4 شهریور 1388 ساعت 12:34 http://www.zanooy-orooj.persianblog.ir

سلام! فاطمه جان زیادی خود شیفتگی از خودت نشون نده ماه رمضونیه گناهه!(نیشخند آیا؟!)
سکوت خانم عزز اینها خودشون هم سبز هستن شما زیادی نگران نباش!!
پدرجان البته شما دلتون خیلی وسیعه اما امیدوارنم دیگه نخواید اون جاهای مونده رو ...(آدم دست به خنجر!)
من یه پیشنهاد دارم! یه لیت درست کنید اسم خاله خواهر زاده ها و عمه خانمها و دختر عموی محترم آبجی خانممون رو توش بنویسید(والبته مامان سوسن گل داداش محمد!) سر سرشم صبور جون باشه لطفا. بعد هرروز توی این لیست اسم افرادی رو که اضافه میشن بنویسید که یکی که مثل من هرروز نمیاد یا اگرم بیاد افتخار آشنایی نداره قاط نزنه!
یه سوال مهم: اگر ایشون(خانم سکوت عزیز) دختر عموئن خوب عموی آبجی کوش پس؟! آبجی سر حق خودت بمونی بگووووووو:ما عم میخوایم یالا!
بببخشید که این روزها که حال همتون معنویه بازم من زیادی چیز میگم!
بابایی اون قضیه که دیروز گفتم فراتموشتون نشه.
یاعلی

به به..انگار موتو آتیش زدن.!!!.باورکن الان توفکربودم که فقط ته تغاری کمه که اومدی
بله تنها عضو غیر سبز! دوست داشتنی که من تحمل میکنمش!! و دوستش دارم یه نفره!
صبرکن شلوغش نکن..من توی تشکیل این خاندان هزار فامیل نقش نداشتم
همه زحمات را مدیون فاطمه خانومیم..ولی صبور خانوم با ما !! هیچ نسبتی نداره هااا
دوست خانوادگیه و بس.!!!..جواب سوالتون را قبلا دادم..اصلا این چه استقبالیه
که از فامیل میکنید؟؟!!. تو این هاگیرواگیر توهم عمومیخواهی؟؟!!
اون قضیه:(..عـمـراً..)..افتاد؟؟؟..
ممنون که اومدی..تازگی کافی نت بروشدی!!.بابا نت بازززززز..خرجت بالا میره هااا
التماس دعا یاعلی مدد

محمد مهدی چهارشنبه 4 شهریور 1388 ساعت 12:35 http://sobhe14.blogfa.com

سلام
طاعات و عبادات تون قبول
خداوند ما را توفیق استغفار و توبه و به لطف او عبد صالح و محشور با اولیای الهی قرار دهد.

جناب سامع...طاعات و عبدات شما هم قبول حق انشاالله..خوشحال شدم اومدی
دعا فراموش نشه لطفا...یاعلی مدد

alnilam (محیای بابا!) چهارشنبه 4 شهریور 1388 ساعت 12:40 http://www.zanooy-orooj.persianblog.ir

یه جیزی یادم رفت بگم!
توی وبلاگک خانم معلم عزیز دیدم نوشتید:((...چون اکثرشب زنده داران و همراهان قاصدک سبز تشریف دارند.میگید نه؟؟))
من اصلا نمیخوام خدای نکرده حرف سیاسی بزنم اصلا به من چه! فقط گفتم بگم که اگه نگم سر دلم میممونه!
این یه نوع تخریب غیر مستقیمه! پدر من مگه شباو روزای غیر مارمضون شما اینجا (غیر من تنها!) چندنفر غیر سبز داشتید که حالا اینجوری میگید و مثلا..حالا ادامش و نوع تخریبش رو نمیگم!
عصبانی نشیدها!
یاعلی

نخیر.اصلا هم منظور من اون نبود...تخریب هم نمیبدونم چی میگی
فقط با افتخار میگم اکثر دوستان من سبزند.این حرف جرمه؟؟محکومیت سیاسی داره؟؟..اصلا هم تخریب نیست..چون در نقطه مقابلشم میگم که تنها غیر سبزی(راستی شماها چه رنگی هستید؟!!)که من خیلی قبولش دارم یه نفره.!.من عصبانی نشدم چون عادت کردم به برداشتهای سیاسی شما.پس تو عصبانی نشییییییییییییییی..یاعلی مدد

سکوت چهارشنبه 4 شهریور 1388 ساعت 15:44 http://sokotearefaneh.blogfa.com

سلام عمو جان
رد میشدم گفتم بیام عرض ادبی کنم وبرم
غرض ومنظور دیگه ای نداشتم جز التماس دعا

کیه که از خانوم معلم حساب نبره عمو جان من الان سرتا پام پراز حسابه واسه خانوم معلم که باید تسویه شون کنم انشالله

سحری هم خانوم معلم کله پاچه میدهند به خوردمون والا ما به همون نون وبوقلمونمون راضی هستیم وشاکر

بااجازه رفع زخمت میکنیم
التماس دعای فراوان
شاد باشین وعاشق حق
وخدای همیشه بهار نگهدارتون

ممنون که دوباره !!.اومدی.(دوباره یا سه باره؟؟!)شما لطف داری...
خانوم معلم را بالاغیرتاْ با ما درنینداز..همینطوری هم بخاطر ادبیاتم همیشه از دستم شاکیه نیازی به پرونده جدید نیست.!.
اگه تا افطار نیومدید!!!.الان بگم که دعامون کنید لطفاْ.!.یاعلی مدد

زمزمه هایی در سکوت شب چهارشنبه 4 شهریور 1388 ساعت 18:01 http://sayeh-roshan666.blogfa.com

سلام خسته نباشی روزه نمازت قبول دیگه جواب سلام ما رو نمی دی ؟ باز چی شده چی کار کردیم دوباره دوست نداری نیام هااا

محسن جان..نماز روزه ت قبول...چرا دوست نداشته باشم؟؟باورکن وقت نکردم بیام
خب خودتو بذار جای من.!..تا آپ امشب را نوشتی؛ باید به فکر آپ فردا باشی.تازه..جواب کامنتها و اینها هیچی...زندگی هم که جریان داره اونم هیچی
سریالهای سیما که من عجیب تعصب داشتم بهشونم بی خیال.!!..
ولی با این وجود...چشم..امشب میام پیشت و همینها را بهت میگم که نکنه قهرکنی باز.!!!..یاعلی مدد

سیما چهارشنبه 4 شهریور 1388 ساعت 19:01 http://www.s-s-s.blogfa.com

سلام
بازم ممنون از نوشته هاتون
خیلی مفید و خوب بود
راستی صحبت از این شد که با هم آشنا بشیم من هر روز درم بیشتر باشما آشنا می شم
شما نمی خواین با من آشنا بشین
البته شرمنده هااااااااااااااا
تا بعد عزیز
التماس دعا یا حق

دوست عزیز..من اومدم خدمتتون.والبته بازهم فرصت کنم میام..ولی این شبها را ندید بگیرید لطفا..درگیر نوشتن پست های امروز و فرداها هستم و خیلی وقت داشته باشم جواب کامنتها را بدم..چشم..خدمت میرسم..ولی همین امشب اولین کارم اینه که لینکتون کنم و تشکر کنم از شما که منو قابل دوستی دانستید..التماس دعا...یاعلی مدد

سکوت چهارشنبه 4 شهریور 1388 ساعت 21:18 http://sokotearefaneh.blogfa.com

سلام عمویی
خوبین ؟؟
بابا تعجب نکنین
فقط اومدم بگم خسته نباشین

روزه تونم قبول حق انشالله
مثل اینکه شما روزه میشین با اعمال شاقه عمو جان ؟؟؟

عمو خداییش من زبون دارم ؟؟؟من خودمم موندم دارم یانه ؟؟

درضمن عمو جان اینقدر خودتونو تو زحمت نندازین بیاین خصوصی واسم بدین میدونم سختتونه من سختی شمارو نمیخوام .هرچند خوشحال میشم وقتی اسم شمارو میبینم ...
بااجازه من برم دیگه
فکر کنم فردا از دستم راحت باشین مهمونی دعوتم از صبح میرم کمک انشالله

شادباشین وعاشق حق
التماس دعا عمو نتایج ارشد امروز وفرداست که بیاد

وخدای همیشه بهار نگهدارتان

چرا تعجب؟؟؟.خب شما لطف دارید نسبت به من.منم که نمیتونم بی تفاوت باشم به مرحمت دوستان..باورکنید همیشه اخلاقم اینه که سراغ همه را بگیرم.اگر وقت کردید کافیه کامنتهای دوستان را بخونید تا متوجه بشید که اکثراْ ازمن شاکی اند و حق هم دارند که چرا نمی رم خدمت شون..اصلا امشب باید یه توضیح کوچولو تو آپ امشب بدم.چون همینطور پیش بره دیگه هیشکی برام تره هم خرد نمیکنه..!!
شمایی که من شناختم فردا هم میپیچونی و میای .چون شرمنده کردن قاصدک دراین شبها اولویت و البته ثواب هم داره!!
التماس دعا..راستی..نماز روزتون قبول..(اعمال شاقه؟؟؟متوجه نشدم منظورتون را)یاعلی مدد

مرجان(عشق هرگز نمی میرد) پنج‌شنبه 5 شهریور 1388 ساعت 08:37 http://loveneverdie1369.blogfa.com/

سلام بر قاصدک عزیز

اینجا چقدر عوض شده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ببخشید دیر اومدم


راستی نماز و روزه هاتون مقبول حق تعالی

اختیار دارین..طاعات و عبادات شماهم قبول باشه..ممنون که اومدید.یاعلی مدد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد