*غزل قاصدک*

به جای نفرین به تاریکی ؛ شمعی بیفروزیم

*غزل قاصدک*

به جای نفرین به تاریکی ؛ شمعی بیفروزیم

چهارمین جرعه از باده رمضان

فلسفه روزه از نگاه امام جعفر صادق(ع) خداوند روزه را واجب کرده تا *فقیروغنی* دارا و ندار مساوی گردند*منبع*من لایحضرالفقیه*ج2ص43*التماس دعا..قاصدک

پیش درآمد:سلام نماز روزه هاتون قبول..میخواستم باذکرنام از ورود تازه واردها تجلیل ! بعمل بیارم که دوتا کامنت دیروز مانعم شد! پس به همه عزیزان خوش آمدمیگم چه امروزی ها و چه دیروزی ها....بازم میگم !.عجب ماه قشنگیه؟!!.آخه حتی توی مکالمه روزمره مون هم تاثیر مستقیم گذاشته.به محض روبروشدن با کسی؛ اول حرفت اینه که: قبول باشه وقت وداع هم از یکدیگر التماس دعا داریم..دقت کنید:التماس،،نه تقاضا..رمضان باید هم آدم را خاکسار کنه.رمضان ماهِ استغاثه و التماسه...

 تو که آهسته میخوانی قنوت گریه هایت را 

 میان ربّـنـای سبز دستانت ... دعایم کن. 

  

 وَاللّهُ یُحِبُّ الصَّابِرِینَ  

(سوره آل عمران آیه 146)  

 وخدا بردباران را دوست دارد 

 

 خدا خدمتگزاران دوست دارد        وجود دوستداران دوست دارد 

 من از آیات قرآن با تو گفتم         که رحمان بُردباران دوست دارد

 

 دعای روز چهارم ماه رمضان 

اَللّهُمّ قوّنی فیهِ على إقامَةِ أَمْرِک وَاذِقْنی فیهِ حَلاوَةَ ذِکرِک وَ 

اَوْزِعْنی فیهِ لأداءِ شُکرَک بـِکرَمِک وَاحْفَظنی فیهِ بِحِفظْک وسِتْرِک یا أبْصَرَ النّاظرین

   

خدایانیرومندم نما دراین روز به برپاداشتن دستورفرمانت و بچشان درآن شیرینى  

یادت را و مهیا کن مرا در آنروز راى انجام سپاس گذاریت به کرم خودت نگهدار 

مرا در این روز به نگاه داری ات و پرده پوشى خودت اى بینا ترین بینایان 

مفهوم دعای امروز 

اقامه امر خدا,‌ یاد خدا و ذکر او , شکر نعمت‌ها, ستّار بودن خدا

    

نماز سفارش شده از ائمه اطهار برای این روز 

هشت رکعت (چهار تا دو رکعتی) در هر رکعت بعد از حمد بیست مرتبه سوره قدر 

ثواب:حضرت علی (ع)فرمود:کسی که این نماز را بخواند 

بلندمیگرددعمل او در این شب به عمل هفت پیغمبر از کسانی که رسانیده اند 

رسالات پروردگار متعال را 

 

جرعه ای از بادهء سجّاد (صحیفه سجادیّه) 

خدایا،در ماه رمضان،ما را از بندگی ات سرشار کن،و اوقات آن را به زیور طاعت بیارای،و به روزه ی روزهایش، و نماز و لابه و زاری و خاکساری و خواری در پیشگاهت،مدد فرما،تا این که روز آن گواه غفلت ما نباشد،و شب آن،شاهد گناه مانگردد.خدایا؛در دیگر ماه ها و روز ها،مادام که زنده ایم،بدین کار توفیقمان ده.آمین

التماس دعا..یاعلی مدد

نظرات 34 + ارسال نظر
سکوت سه‌شنبه 3 شهریور 1388 ساعت 00:25 http://sokotearefaneh.blogfa.com

سلام اولم دیگه

بگین اولم تا برگردم

اولید.!!..به جان خودم اولید..!!..خوب شد؟؟؟.تا بعد

سکوت سه‌شنبه 3 شهریور 1388 ساعت 00:36 http://sokotearefaneh.blogfa.com

سلام سلام

ببخشین من رفتم که با ولیم برگردم ولی انگاری ولیم قراره اخر شب خدمت برسن منم چونکه باید سر ساعت برم بخوابم (اخه بچه باید ساعت ۱۲ شب بخوابه)گفتم الان بیام بعد ولیم خاله بانوی سیب میان خدمتتون

مریم خانوم هم بودنا ولی ما باهم آبمون تو یه جوب نمیره که بگم بیان پادرمیونی کنن
الانه که باز بگن سکوتتتتتتتت الهی ....(سانسور میشودخودتان دریابید )

خب تصویب شد
به شما میگم عمو قاصدک
اخه عمو هرچی فکر کردم دیدم اگه بگم دایی بهتون اون وقت خدای نکرده زبونم لال این زبون که دستم خودم نیست یه وقت دیدین ناخوداگاه در رفت از این دهن مبارکمو گفتم خان دایی اون وقت حالا خر بیار وباقالی بار کن
همون از اول خیال خودمو راحت میکنم میگم عمو قاصدک

خب حالا بعداز همه ی اینا عمو یه چیزی اونیکه شما نوشتین واسه نماز روز چهارم نماز شب هست فکر کنم شب پنجم یا شب چهارم من امروز تو معراج المومن دیدم حالا بازم دقیقشو میبینم وخبرتون میدم فردا
عمو قاصدک
من باعث شدم که دیگه نام نبرین اره ؟؟؟ معذرت میخوام من شوخی کردم اگه ناراحت شدین از کامنت دیروزم عذر میخوام (شرمندگی )
ترکیب جالبی شده از صحیفه ی سجادیه ونهج البلاغه وقران و مفاتیح
خدا قوت
التماس دعا
امشب اینجا دل بهاری میشود

غصه ها یکسر فراری میشود

اشک شوق از لابه لای پلک چشم

بی صدا اهسته جاری میشود

شادباشین وعاشق حق
وخدای همیشه بهار نگهدارتون

علی الحساب اینو بگم که اولین فرصت میام خدمتتون..الانم متوجه شدم که عمو قراره باشم..ممنون..تجربه مجازی جدیدیه.!!..بقیه شم بعدا جواب میدم.چون همین الان از مهمونی اومدم و آپ کردم.راستی..من ناراحت نشدم از کامنت دیروزتون که..
(بین خودمون باشه.حس و حال خوش آمدگویی نداشتم انداحتم گردن شما و ته تغاریم!!)
زنده باشی..واین زیرنویس همچنان ادامه دارد!!!
.....
خب گفتنی ها در کامنتهای بعد و حضوری گفتم.پس حرفی نمی مونه جز آرزوی قبولی طاعات همه عزیزان..ولی یادتون نره هاااا ؟.دعامون کنید
چون دعای جوانها زودتر برآورده میشه..منم که دعام زودبرآورده میشه شما را دعا میکنم!!
زنده باشی و همواره سرافراز..یاعلی مدد

سکوت سه‌شنبه 3 شهریور 1388 ساعت 00:37 http://sokotearefaneh.blogfa.com

خب برگشتم دیگه اون بالا را نگاه کنین

ولی خداییش تقدیم به مریم خانوم وخاله بانوی سیب میکنم اولی را

یه کوچولو خصوصی عمو

قبول باشه....بالاخره عمو یا دایی؟؟!!!...تکلیف منو روشن کنید لطفاْ
مثلا حتی نمیدونم این خصوصی بود یا عمومی؟؟

مریم سه‌شنبه 3 شهریور 1388 ساعت 00:42 http://raze-nahan.blogfa.com/

سلام قاصدک عزیز
طاعات و عباداتتون قبول
دست شما و همه ی دست اندرکاران به خصوص صبور دوست داشتنی و فاطمه عزیز و مهربون درد نکنه .
با اجازه ی شما من امشب مطلبی در باره ی دعای افتتاح آماده کردم که براتون می نویسم :
دعای افتتاح :

این دعا از ناحیه ‏ى مقدّسه ‏ى امام زمان ‏علیه ‌السلام ‏به نایب دوم یعنی ابوجعفر محمد بن‌ عثمان ‌بن‌ سعید عمری صادر شده و خواندن آن در شب‏هاى ماه مبارک رمضان توصیه گردیده است .
وجه تسمیه دعا :
نام دعا، دعای افتتاح می‌باشد ، زیرا این دعا با حمد و ثنای الهی اینگونه آغاز می‌گردد: اللهم انی افتتح الثناء بحمدک .....

بخشهای مختلف دعا :
دعای افتتاح از سه بخش کلی تشکیل می‌گردد که نخستین بخش آن حمد و ثنای الهی می‌باشد، بسیاری از معارف دینی به زبان حمد و ثنا و تسبیح و راز و نیاز و سوز و گداز بیان می‌شود. در این بخش واژه‌ های حمد، مدح ، ثنا و تسبیح بیش از نوزده بار تکرار می‌شود. و در واقع این بخش چگونگی راز و نیاز با خدا را در زبان دعا به ما آموزش می‌دهد.
بخش دوم دعا: صلوات بر محمد و آل و محمد با اوصاف ویژه.
بخش سوم: به مساله انتظار فرج و شکایت از غیبت حضرت ولی عصر عجل الله و زیادی دشمنان و کمی دوستان و آرزوی دولت کریمه و آمادگی برای جانفشانی و خدمت در آن دولت می‌پردازد و در آخر با دعای نصرت و عزت برای مسلمانان به پایان می‌رسد.
التماس دعا

خانوم معلم عزیز.سپاسگزارم ازتون بابت زحمتی که میکشید.
چرا که هم توصیه به دعا را خوب گفتید و هم توصیف دعای افتتاح را..
دعا کنید که لیاقت خوندن و درک مفاهیم آن را داشته باشیم.
خاضعانه ازتون تقاضای دعای خیر دارم..ممنون..یاعلی مدد

شمس سه‌شنبه 3 شهریور 1388 ساعت 00:58 http://mushtagh.blogfa.com

الهی آمین
الهی آمین
باز نیز از این باده نوشیدیم و مست گشتیم
دستتان درد نکند و دلتان و قلبتان همواره یاد آور نام او باشد
راستی من آپم
گفتگو دارم با او

قبلول باشه...خوشحال شدم از زیارتتون..چشم ..اولین فرصت میام..التماس دعا..یاعلی مدد

غریبه سه‌شنبه 3 شهریور 1388 ساعت 01:02

سلام به قاصدک گرامی


اول ببینم مگه این دختر شیطون و حاجیه خانم ما چه دسته گلی اب داده که اینطوری جلز و ولز میکنه ....(نیشخند بلاگفایی) اسمش سکوته اما ماشا الله از زبون شیرینی که داره.....هر جا بره خنده به لبها میشونه .....حالا چی کار کرده عمو قاصدکش که باید با اولیاش بیاد خدمتتون......هنوز بی خبرم برم کامنت دیروزش رو بخونم بیام.....فعلا

با اجازه

کاری نکرده ..خودشون گفتن با والدینم میام..خدا ببخشه بهتون..
با من کاری نداره که.فقط ماشالله فرصت جواب نمیدن به من.بطورمیانگین هر۱ونیم دقیقه یک کامنت دادند!!!..یادمه خانوم معلم به من میگفت تو روی خیلی ها را کم کردی توی....به خودم امیدوار شدم که از من خجالتیتر تواین دنیا هنوزم هست..منقرض نشدیم که!!.فقط الان رفتم التماس کردم صبرکنید من اقلا جواب یکی را بدم تا دومی.!.
زنده باشند و باشید..التماس دعا..یاعلی مدد

غریبه سه‌شنبه 3 شهریور 1388 ساعت 01:14 http://banouye-sib.blogsky.com/

سلام به قاصدک گرامی



رفتمکامنت دیروز سکوت و جوابیه شما رو خوندم....نه قاصدک گرامی نمیدونم سکوت دیروز سحر یا افطاری چی خورده بوده که مثل رگبار کامنت گذاشته اما قصد ش خیره و نه کل کل ...انقدر دل مهربونی داره که فقط دعا میکنه ....امروز داشتم میومدم نت پام گیر کرد به یه چیزی خوردم زمین دندونم درد گرفت پا شدم نگاه کردم دیدم بابا پام گیر کرده به زبون سکوت ....خوردم زمین.....از این کامنتهای زیبا زیاد میینید هنوز عادت نکردید....من که خوشحال میشم هر جا سکوت سر میزنه پر از انرژی مثبته ما شا الله.....راستی قضیه زبون شوخی بودا سکوت جان قهر نکنی ها.....اما در اخر اومدم ضمانت کنم البته نیازی به ضمانت بنده کمترین نیست خود شما و دوستان و سکوت بزرگوارید و من کوچک همه شما دوستان با محبت هستم

سکوت تو ام یه کم ابرو داری کن دختر شیطونی نکن بیا پیش خودم هر چی میخوای زبون بریز اهه

بازم شرمنده عمو قاصدکش

برم به کامنت خودم واسه این پست زیبا برسم

یا علی

در مورد زبون و اینها..من دخالت نمیکنم..ولی خب اذیتش نکنید..بذارید حرفشو بزنه...تازه بعد از این همه نوشتن من یه حریف پیدا کردم .ولی خدا وکیلی بهشون نگید هااا.(درگوشیه)دارم کم میارم جلوشون.!!!
ممنون که بازم میآیید..زنده باشیدبه امید دیار..یاعلی مدد

سکوت سه‌شنبه 3 شهریور 1388 ساعت 01:15 http://sokotearefaneh.blogfa.com

سلام دوباره
ببخشین من باز برگشتم (شرمندگی )

خب اولا عمو جان میگن بچه حلال زاده به عموش میرم منم به شما رفتم انگاری
دوما شما مگه دیروز نگفتین باید بیان مریم خانوم وخاله بانوی سیب تضمینم کنند اون وقت قبوله که من چی به شما بگم ؟؟؟
خب منم اوردمشون که ضمانتمو بکنن
لطفا فقط چک سفید امضا ازشون نگیرین گناه دارن واسه من چک سفید امضا بدن

نخیر..من گفتم چه تضمینه فردا دایی و عمو که هیچی..اصلا منو به جا نیارید؟!
اتفاقا من از چک و چک بازی خوشم نمیاد..اونم شوخی بود.حرف خودتون برام سنده
بازم شب بخیر.البته.هنوز جوابم مونده..اینا دست گرمیه!!!!

سکوت سه‌شنبه 3 شهریور 1388 ساعت 01:28 http://sokotearefaneh.blogfa.com

ممنون خاله بانوی سیب عزیز
من الان کم کمکه که دچار خودشیفتگی اونم از نوع مزمنش بشه
بابا یعنی اینقدر من شیرینمو خبر نداشتم ؟؟؟
مامانم که همیشه میگه دختر تو دو روزم تو خونه شوهر بند نمیشی پس فرداش نشده فرستادند ور دل خودم (اینو مریم خانوم نخونند خواهشا )
خلاصه اینکه اینا از خوبی خودمه نه خودتونه
ولی من کمتراز این تعاریفم ولی حالا که میگین قبول

عمو جان قاصدک
ماشالله بزنم به تخته هنوز قراره دستتون گرم بشه ؟؟ اون وقت بنده ی بینوا تا کی باید بیداربمونم تا دست شما کاملا گرم بشه وبنده را نوازش بفرمایین ؟؟؟(شرمندگی)
ولی خداییش زیاد به خودتون فشار نیارید امشب شکمتون پره مهمونی بودید حیفه ایننهمه غذای مفتی خوردین هدر بره (خجالت واقعی)
خب من برم یه تکه پا اون طرف وبرگردم
بااجازه

همین الان یکی براتون فرستادم تا مشغول باشید..ولی خب من وقف همه ام!!!
باید به بقیه هم برسم دیگه...نخیر..من هرجا برم اندازه خودم میخورم و دوبرابر تلافی میکنم.از کامنتهام معلومه..البته دوشبه که نتونستم جبران زحمات شما را بکنم.ببخشید..در وقت مقتضی برای درافشانی میام به وبلاگ شما و فضا را معطر میکنم با حضور سبزم
(خب این را دوستان بهم گفتند که باقدوم سبزت کلبه مون را عطر افشانی کن.!!)
زنده باشید و همواره سلامت..التماس دعا..یاعلی مدد

ستاره سه‌شنبه 3 شهریور 1388 ساعت 01:31 http://ashnayemahjor.blogfa.com/

سلام و شبتان بخیر دوست عزیز

طاعات و عبادات شما مقبول درگاه حق

قالب وبلاگتان خیلی زیبا و خوشرنگ است و چشم را نوازش

می دهد و دعای وب هم روح را نوازش می دهد.

آفرین به این سلایق و در این ماه شکوفایی قرآن

خداوند به جمیع دوستان و همکاران و اقربا ، سلامتی همراه

با دل خوش عطا نماید.

آمین یا رب العالمین

چه عجب ستاره خانوم.!؟!!.اختیار دارید..خوبی از خودتونه..بقول شیخ شیراز:
هرچه کردم همه از دولت قرآن کردم...البته منکه کاری نکردم.من فقط زحمت دوستان را به نمایش میذارم..همین...واقعا ممنون از حضورتون..دعامون کنید لطفا...یاعلی مدد

غریبه سه‌شنبه 3 شهریور 1388 ساعت 01:35 http://http://banouye-sib.blogsky.com/

سلام به قاصدک گرامی





اول به خدای حی داور صلوات

دوم به رسول تاج بر سر صلوات

سوم به تمام کوفیان لعنت باد

که چهارم، به صاحب ذوالفقار دو سر صلوات


باز هم نوشته های زیبای امشب شما و صبور عزیز و فاطمه عزیز و مریم خانم با نوشته های زیباشون و کامنتهای دوستان به زیبایی روزی دیگر از این ماه زیبا و پر خیر و برکت افزون کرد... و خدارو شکر میکنم که در این جمع و کنار شما در این ماه عزیز بسر میبرم و از دانسته های خوب و دلنوشته ها و شعر ها و دعا های پر فضیلت این ماه بهرمند میشم انشا الله که لایق ان باشم تا خداوند گوشه چشمی هم بر این حقیر بیندازد تا با دلی شکسته به در گاهش التماس دعا داشته باشم....ارزو میکنم در این شبها و روز های گهر بار دلهامون نورانی و خالی از کبر و غرور و خود پرستی و دوستدار حق و ملتمس دعا برای همه عزیزانمون و امرزش گناهانمون باشیم
تو که آهسته میخوانی قنوت گریه هایت را

میان ربّـنـای سبز دستانت ... دعایم کن.

شعر بسیار زیبا و ملموسی بود که در جان مینشست و روح را نوازش میداد

دعای صحیفه سجادیه هم جرعه ای دیگر از این ماه بود که در سفره رمضان امسال گذاشته شد باشد که بی نصیب نباشیم

امین یا رب العالمین





...الّلهم صل علی محمدٍوآل محمدوعجّل فرجهم..
بانوی گرامی.واقعا ممنون از حضورتون.بخصوص با این کامنت که ناخودآگاه جمعی را صلوات گویان کردید..خدا خیرتون بده..
بله.همونطورکه گفتم دوست داشتم این رمضان بهترین رمضان عمرمون باشه.دعا کنید که بشه..برای همینم اومدیم و از هرخرمنی گلی را چیده و درمعرض دید عموم گذاشتیم..دعای خوبانی چون شما ما را بس..
ببخشید هنوز موفق به دیدار در وبتون نشدم..التماس دعای فراوان...یاعلی مدد

دوست تنهایی ها سه‌شنبه 3 شهریور 1388 ساعت 03:27

گر چه از زهر سمومی که گذشت از سر باغ

سرخ گل های بهاری همــــه مد هــوشانند


بــاز در مــقــدم خــونــیــن تــو ای روح بهار

بیشه در بیشه درختان همــه آغــوشــانــند

التماس دعا...برم که داره سحر میشه..تابعد..یاعلی مدد

عباسی سه‌شنبه 3 شهریور 1388 ساعت 03:33

با سلام

طاعات و عباداتتون قبول

ای در غرور نفس به سر برده روزگار
برخیز ، کارکن ، که کنونست وقت کار

ای دوست ! ماه روزه رسید و تو خفته‌ای
آخر زخواب غفلت دیرینه سر برآر

سالی دراز بوده‌ای اندر هوای نفس
ماهی ، خدای را شو و دست از هوا بدار

پنداشتی که چون بخوری ، روزه تو نیست
بسیار چیز هست جز آن شرط روزه‌دار

هر عضو را بدان که به تحقیق روزه‌ای است
تا روزه تو روزه بود نزد کردگار

اول نگاه دار نظر ، تا رخ چو گل
در چشم تو نیفکند از عشق خویش خار

دیگر ببند گوش زهر ناشنیدنی
کز گفت‌وگوی هرزه شود عقل تار و مار

دیگر زبان خویش که جای ثنای اوست
از غیبت و دروغ فرو بند استوار

دیگر بسی مخسب که در تنگنای گور
چندانت خواب هست که آن هست در شمار

دیگر ز فکر آینه دل چنان بکن
کز غیر ذکر حق نشیند برو غبار

این است شرط روزه اگر مرد روزه‌ای
گرچه ز روی عقل یکی گفتم از هزار

شیخ فرید‌الدین عطار

یا علی

آقا عباسی..لطف کردی..روزه ت قبول..
ولی چند وقته میخوام بهت بگم.نشده.امشب میگم.هرچه بادا باد..
خب من هنوز نتونستم باهات راحت باشم..باباااا یه کم خنده هم خوبه هااا.خب تا کی بگم ممنون دوست عزیز؟؟بازم بیا..یاعلی مدد؟؟؟؟هان؟؟؟.!!!..خب دوستت دارم.میخوام کمی حرف بزنی دیگه..
ببخش ولی توگلوم مونده بود..منم بقول خانوم معلم نمیتونم حرفی را باخودم ببرم سرسفره.بخصوص که الان میخوام برم سحری بخورم.!!.
التماس دعای زیااااد..یاعلی مدد

دوست سبز سه‌شنبه 3 شهریور 1388 ساعت 04:02

رضا پهلوی هم فهمید، ولایتی هنوز نفهمیده است

آقای دکتر ولایتی، سعی کنید یک سوزن به خود بزنید شاید بیدار شوید!


باسمه تعالی

ظرف چند روز گذشته خبری منتشر شد، مبنی بر اینکه آقای دکتر ولایتی اعلام نموده‏اند که به دلیل اینکه سازمان مجاهدین خلق و رضا پهلوی از موضع آقای مهندس موسوی حمایت کرده‏اند، پس آقای موسوی باطل است! سوال از آقای دکتر ولایتی این است که آیا این ایراد به آقای مهندس موسوی است یا ایراد به حقیقتی است که تمام یا اکثریت مردم ایران آن را پذیرفته‏اند؟

اتفاقا دقیقا کسانی که این حقیقت را نپذیرفته‏اند، رو در روی ملت ایران ایستاده‏اند و متاسفانه جنابعالی که یک روز به وزیر بودن در کابینه مهندس موسوی افتخار می‏کردید، امروز در صف مخالفین ایشان قرار گرفته‏اید! آیا به زبان دیگر نمی‏توان گفت، حقیقت را حتی رضا پهلوی فهمید، ولی شما نفهمیدید؟ یا نخواستید بفهمید!

سوال این است که اول انقلاب، آن موقع که سازمان مجاهدین برای امام خمینی شعار می‏دادند، آیا شما اعتراضی داشتید؟ آیا شما نبودید که مطب خود را برای استفاده خانواده‏های مجاهدین قرار داده بودید؟! اینجانب هم، با سازمان مجاهدین و رضا پهلوی مخالف هستم، اما آشکاری عملکرد مهندس موسوی بقدری بوده است، که حتی این سازمان ضد بشر را هم مجبور به اطلاعت از ملت ایران کرده است و شما که یک قدمی ایشان می‏باشید و تمام مسائل را می‏بینید، سر خود را در برف نموده‏اید و خود را به ندیدن می‏زنید!

فقط جرم آقای موسوی را در این دیده‏اید که دو جریان باطل او را تایید کرده‏اند! اگر جذب مخالفین یک جریان، اشتباه است، آیا با همین دید نمی‏توان به رسول اکرم حضرت محمدبن‏عبدالله (ص) هم ایراد گرفت که باطل است، به دلیل اینکه ابوسفیان هم به حضرت محمدبن‏عبدالله ایمان آورد؟

آقای دکتر، بهتر است خود را معلم اخلاق و معلم ایمان ندانید و به روشنی بگویید که اهمیت پست و مقام‏ها بیشتر است، از اخلاق و ایمان و ایران و اسلام و مردم و چشم بستید بر شکنجه و تجاوز و کشتن و ضرب و جرح مردم به دلیل اینکه می‏خواهند بگویند رای ما را پس بدهید!

آقای دکتر ولایتی، سعی کنید یک سوزن به خود بزنید شاید بیدار شوید!

محمد محمدی اردهالی
اول شهریور هشتادوهشت

موج سبز آزادی

صبور سه‌شنبه 3 شهریور 1388 ساعت 04:27 http://sangesabor.blogfa.com

برداشتی از دعای روز چهارم ماه رمضان

-چهار روز است که درهاى آسمان به رویت گشوده شده. براى برپاداشتن فرمان و دستور خدا برخیز آنگونه که شایسته است و سپاسگزارش باش. بى‏شک پروردگارت به احوال تو بیناترین بینایان است.

التماس دعا

.جز تشکر حرفی ندارم.اونم که تکراریه.پس بریم سراغ کامنت بعدی.!!

صبور سه‌شنبه 3 شهریور 1388 ساعت 04:38 http://sangesabor.blogfa.com

سلام سلام

طاعتهاتون قبول دوستان
به به میبینم که جناب قاصدک به مقام عمو قاصدک هم نائل شدن !! مبارکه!!

سکوت عزیز احتمالا چون خواهر زاده ی خواهرمه (بانوی سیب عزیز)پس خواهر زاده ی خواهر منم میشه دیگه !! هاهاهاها جالبه اونوقت من ناراحتم که اینجا تنهام و فامیل ندارم !!

خوشحالم که این جمع خانوادگی همچنان صمیمانه در کنار هم هستندو از دریای دانش و اموخته های هم بهرمند میشوند !! من هم این گوشه کنارا به فیض میرسم....

روز خوب و پر برکتی در پیش داشته باشید

این فامیلی ما توی هیچ جایی لنگه ش پیدا نمیشه.!.مثلا همین سکوت گرامی..
الان هم دختر عموی فاطمه خانومه هم از طرفی دختر خاله شونه و هم میتونه هیچ کدومش نباشه.!.چون بچه ها خودشون برا خودشون فامیل جور میکنند.!!..
این از چگونگی تشکیل خانواده هزار فامیل و تودرتوی ما.!!!
ولی باز که شکسته بندی کردید؟؟؟!!!.دریای دانش ؟؟!!.با منید؟!
خب اینها را که خودتونم توش شریک جرمید!!..پاتون نوشته شده..پس کنار نکشید خودتون را..شما که بلدی کنار بیای..به فاطمه خانوم خوب یادمیدادید کنار بیاد.خوتونم همونکار را بکنید..ممنون..
خوش باشید..یاعلی مدد

صبور سه‌شنبه 3 شهریور 1388 ساعت 04:41 http://sangesabor.blogfa.com


معبودا! اگر چه کردارم در زمینه ى طاعتت خرد و اندک است اما آرزویم در زمینه ى امید به تو بس بزرگ است...


رسول خدا ( ص ) فرمود : کسی که روزه او را از غذا های مورد علاقه اش باز دارد ، بر خداست که به او از غذا های بهشتی بخوراند و از شراب های بهشتی به وی بنوشان

عباسی سه‌شنبه 3 شهریور 1388 ساعت 07:48

سلام مجدد

قاصدک عزیز در خدمت هستیم برای طراحی قالب ایضاً

اضافه کردن امکانتات جانبی، ایضاً تر اصلاح قالب، ایضاً تر تر

تخلیه آب حوض، ایضاً ترترش کوتاه کردن چمن باغچه وجارو

کردن محله شما امر بفرمائید

می خوایین برای اینکه راحت تر باشیم از فردا با لباس ورزشی

بیام خدمت شما به نظرم اینجوری هم شما راحت هستید

هم بنده (نامحرم نباشه) [خنده بلاگفا ]

قاصد عزیر ما هم دوستتون داریم ولی بعضی موقع بزرگی

و عظمت آدمها انسان را مجبور میکنه در سکوت از نوشته ها

و گفته های آنها استفاده کنه و در یک کلمه زبان از گفتن باز

می ماند

قربانت

آقا عباسی عزیز..خدمت از ماست که برماست.!.لطف کن و این همه شکسته نفسی نکن...ولی لباس ورزشی را هستم..اصلا فکر کن نامحرم هم باشه.مگه چیه؟؟با شورت ورزشی که نمیخواهیم بزنیم بیرون.چطور فوتبالیست ها جلو ۱۰۰۰۰۰نفرمستقیم و میلیونها بیننده تلویزیونی راحتند؟!.شلوار گرمکن که اشکالی نداره..من خودم خیلی ها را دیدم با گرمکن نون بربری میگیرند.!.تازه در ایام انتخابات یک رییس جمهور هم دیدم که باشلوارگرمکن مشغول باغبونی تو باغچه خونه شون بود.!!..آقای عباسی گرامی.بزرگی از خودتونه من فقط سخن بزرگان را نوشتم تا بلکه آداب بزرگی را یاد بگیرم..واقعا با این کامنتتون زبونمو بند اوردید.!.معلوم نیست؟!!.پس دعامون کن لطفاْ.زنده باشی..یاعلی مدد

انتظار سه‌شنبه 3 شهریور 1388 ساعت 08:42 http://WWW.GHAFALA.BLOGFA.COM

سلام سللامی به وسعت دل طوفانی اما صبورت .نه عزیزم .من آنقدرها هم بیمعرفت نیستم .اما این روزها مشغله فکریم واقعا زیاده شاید دیگه سر کارم نیام خوب خسته شدم .از ........بماند.اما بهت حق میدم ازم دلگیر باشی .اما بدون من منتظر مطالب وخاطرات نابتونم .آبجی کوچیکت انتظار

من نگفتم بی معرفتید(خدانکنه)فقط گفتم من از کجا بدونم بعدازدوماه شما جواب کدوم حرف منو دارید میدید؟۱.ولی اون گلایه ام کماکان پارجاست..!!.چون ازدیروز دوبار اومدید و نمیگم پستمو بخونید ولی لااقل یه اشاره ای ؛ کنایه ای ؛چیزی؛فقط حرف خودتون را زدید و رفتید..من برحسب وظیفه زود اومدم خدمتتون و حتی وب جدیدتون..خب ازشما هم توقع دارم دیگه..خاطرات؟؟باورکنید من نمیدونم چی باید بگم؟.یادمه همون سالها اومدن باهام مصاحبه و مجریه همش بمن میگفت: یه خاطره از امدادهای غیبی بگو.!!.گفتم من هیچ امدادغیبی که بتونم باهاش شماراسرگرم کنم ندیدم.!!!.اون مصاحبه اصلا قابل پخش شناخته نشد.بذارید لااقل وبلاگم را برسمیت بشناسن دوستان...زیاد توی گذشته ها سیرنکنیم..امروز ما ست که فردا خاطره ساز میشه.دم را غنیمته..یاعلی مدد

محسن سه‌شنبه 3 شهریور 1388 ساعت 10:24 http://sayeh-roshan666.blogfa.com

سلام امیدوارم روزگارت خوبباشه
راست می گی ها به هر کی می رسه یه نگاه بهم می کنه می گه برادر روزه ات قبول جالبه نه ؟ برادر !!!!!!!!!!!!!!!!
شاید به خاطر ریش باشه نه ؟؟؟
خوب وقت دعا یادت نره منو از یاد نبری ؟؟؟ باشه مرسی که به یادمی دیروزم اومدم تشریف نداشتید راستی کی افطاری می دید ؟؟؟ خوب دیگه ... راستی اون نمازی که گفتی رو می خوام از امروز بخونم برا رزق روزی کاسبی مثل من خوبه یا حق

فاطمه سه‌شنبه 3 شهریور 1388 ساعت 10:44 http://www.omresokhteh.blogfa.com

سلام بابایی...
روزه هاتون قبول باشه...
می بینم بالاخره تکلیفتون روشن شد شدین عمو!!!
اینجا رو ترکونده یه اشنایی بدن که بشن دختر عموم!
ماشا...به این خونواده ی گسترده و بزرگ این از برکت ماه مبارک رمضانه.

تویی خداوندیکه،معبودی جز تو نیست،پروردگار جهانیانی،تو می افرینینده و منم افریده،تویی روزی دهنده و منم روزی خوار،و تویی بخشنده و منم گدا،و تویی توانا ومنم ناتوان،تویی بی نیاز ومنم نیازمند،تویی امرزنده و منم گنهکار،تویی بردبار ومنم شتابنده، من گوتهی میدهم براستی تویی خداوند ی که نیست معبودی جز تو که عطا کند بندگانش را بدون سوال،بی نیاز پاینده،بی نظیر...بیامرز برای من گناهانمرا و بپوشان بر من بدیهایمرا و بگشای برای من از جانبت بخشش و احسانرا ای مهربانترین مهربانان.

فرازهایی از دعای یستشیر

التماس دعا

alnilam سه‌شنبه 3 شهریور 1388 ساعت 11:47 http://www.zanooy-orooj.persianblog.ir

سلام!
دومیش رو نمیدونم اما اولیش اگه منظورتون من بو.دم منکه نگفتم چرا از تازه واردها تجلیل به عمل اومده فقط گفتم آفرین چه با کلاس شدید! خوب وبلاگه مال خودتونه هرکاری دوست دارید توش بکنید! به کسی (مخصا این ته تغاریه) چه مربوطه!؟
بعد هم دختر ته تغاری که فکر کنم خیلی ته خیلی هم ته تغاریه آخه حسابی رفته ته دیگه یادش ...نه بابا هیچی یادش میکنید ول کنید!
ما بریم مزاحم نباشیم.
جمع خوبان همگی التماس دعا
یاعلی

خاطرات گیس بریده سه‌شنبه 3 شهریور 1388 ساعت 12:05 http://poneh-1358.blogfa.com/

سلام خوبی ؟ دلم تنگ شده بود بعد از مدتها اومدم گفتم یه احوالی از شما بگیرم تو وبلاگ محسن که می نوشتم از بقیه بیشتر خبر داشتم روزه نمازت قبول حق

بهار سه‌شنبه 3 شهریور 1388 ساعت 12:38 http://www.mordabesokut.blogfa.com

چی بگم جز درخواست دعا برای من خطا کار
خیلی قشنگ....
نه قشنگ کم هست واسه توصیف اینهمه عشق

لبریز از آرامشی
به مرداب من هم سر بزن

دوست سبز سه‌شنبه 3 شهریور 1388 ساعت 12:55

هنگامه شهیدی، روزنامه نگار و عضو حزب اعتماد ملی که از 55 روز پیش در بند 209 زندان اوین زندانی است در اعتراض به رفتار بازجوها، دست به اعتصاب غذا زده است.

این روزنامه نگار که سابقه همکاری با بسیاری از روزنامه های اصلاح طلب را دارد از 3 روز پیش و بعد از 50 روز از سلول انفرادی به سلولی دو نفره دربند 209 زندان اوین منتقل شده. او روز شنبه در تماسی با خانواده اش خبر انتقالش به سلولی دو نفره را داده است. به گفته خانواده شهیدی، صدای هنگامه در تماس های تلفنی بسیار خسته و بیمار بودکه این نشان از فشارهای زیادی است که به این روزنامه نگار وارد می شود.
از سوی دیگر یک منبع آگاه روز گذشته به "روز" گفت که هنگامه شهیدی به شدت تحت فشار است تا به دروغ به روابط غیراخلاقی اعتراف کند و چون حاضر به چنین اعترافی نشده مورد ضرب و شتم قرار گرفته است. به گفته این منبع آگاه، هنگامه شهیدی در اعتراض به این برخورد ها، رفتار بازجوها و نوع سوالات آنها دست به اعتصاب غذا زده است. خانواده او به شدت نگران وضع روحی و جسمی فرزندشان هستند که دچار بیماری قلبی و افت فشار خون است
پیش از این اخباری منتشر شده بود مبنی بر اینکه شهیدی را تا پای چوبه دار برده اند.

این منبع آگاه تاکید کرد: هنگامه را بارها تهدید به اعدام کرده اند و تحت فشار روحی و روانی شدیدی است. از سوی دیگر تاکنون دادگاه، وکالتنامه وکیل هنگامه را نپذیرفته و وکیل هنگامه نیز از وضعیت او و پرونده اش هیچ خبری ندارد.
این منبع آگاه افزود: با وجود انتقال هنگامه به سلولی دو نفره بازجویی او هنوز تمام نشده است. هنگامه شهیدی بعد از انتخابات 22 خرداد به همراه تعداد زیادی از چهره های سرشناس سیاسی و روزنامه نگاران بازداشت شده و تاکنون فقط یک بار با خانواده خود ملاقات کرده است.

دوست سبز سه‌شنبه 3 شهریور 1388 ساعت 13:30

مهمانی خلوت در نهاد ریاست جمهوری

یکشنبه شب در مهمانی که قرار بود به افتخار نماینده ها ترتیب دهند تنها 20 نماینده از 290 نماینده رفتند تا ضیافت تبدیل به یک ملاقات مختصر شود.

مجلسی ها می گویند با کابینه یی که احمدی نژاد معرفی کرده دیگر توجیهی برای رفتن و آمدن و رایزنی وجود ندارد. شاید با همین استدلال هم بود که هیچ یک حاضر نشدند با وجود دعوت های مکرری که یکشنبه ظهر در راهروهای مجلس از آنها می شد، برای افطار به دفتر احمدی نژاد بروند. آنهایی هم که رفتند هیچ یک از چهره های شاخص نماینده نبودند تا قهر مجلسی ها با احمدی نژاد در آستانه رای اعتماد به کابینه نمود بیشتری پیدا کند. اما خبرگزاری دولت برای تحت الشعاع قرار دادن نرفتن 270 نماینده به مهمانی احمدی نژاد سریع این خبر را روی خروجی خود قرار داد که نماینده ها قرار است در قالب گروه های 10 و 20 نفره به دیدار احمدی نژاد بروند و در مورد گزینه ها قانع شوند. حال آنکه تاکنون بی سابقه بوده احمدی نژاد هر شب را به چنین دیدارهایی اختصاص دهد. وی که حتی دیدار مشورتی اش با نماینده ها با هزار بار اصرار از سوی نماینده ها نهایی شد اگر قرار باشد شبی با 20 نماینده دیدار کند حداقل 15 شب را باید به این ملاقات ها اختصاص دهد حال آنکه کمتر از یک هفته دیگر تکلیف کابینه اش در مجلس مشخص می شود.

سهیل سه‌شنبه 3 شهریور 1388 ساعت 14:52 http://sobhe.blogfa.com/


سلام ووقت بخیر
به به ؛ اینجا چقدر معنویت و چقدر نورانی شده. هر گوشه اش را که نگاه میکنیم یک نشانه هایی از ماه مبارک و پر از خیر و برکت رمضان دیده میشه و این خود نشان از تاثیر عمیق و باطنی و جاوید این ماه در شما دارد. بهتون تبریک میگم و ازتون التماس دعای مخصوص دارم و همچنین دست مریزاد میگم بابت جمع آوری اینهمه مطلب به جهت فیض بردن بیشتر از لحظه لحظه این ماه عزیز و زیبا .
واقعا خیلی جالب و خوبه که ادم توی وبلاگهایی بره که حتی مطالعه اونها باعث افزایش بهره وری اش از دقایق و لحظاتش در این ماه بشه .
باز هم بهتون دست مریزاد میگم و خدا قوتی جانانه عرض میکنم
در لحظات افطار و سحر و همچنین در هنگام قرائت قرآن و ادعیه دوستان و من و خانواده ام را از دعای خیر خویش حتما بهره مند سازید
میزبان هر روز شما با حافظ : سهیل

دوست سبز سه‌شنبه 3 شهریور 1388 ساعت 14:56

دستپاچگی کودتاچیان


کودتاگران تا این حد دست پاچه نشده بودند . دیروز که دختر

سعید حجاریان خبر از این داد که قرار است متن منتسب به

پدرش توسط وکیل تحمیلی پدرش خوانده شود آقایان شوکه

شدند و در سردرگمی کامل خواننده را عوض کردند و سعید

شریعتی را مجبور به خواندن متن اعترافات کردند .

غافل از اینکه کجای دنیا این رسم است که متهمی متن

اعترافات و دفاعیات متهم دیگری را بخواند که در این بیدادگاه

اتفاق افتاد . این پیروزی جنبش سبز است که کودتا و

کودتاچیان و کودتاگران را دیوانه کرده است .





خاصیت بیدادگاه


چقدر دلمان تنگ شده بود برایتان . مصطفی تاجزاده عزیز . بهزاد نبوی نازنین . محمد قوچانی دوست داشتنی صفایی فراهانی متین . عرب سرخی بزرگ . میردامادی و زید آبادی و رمضان زاده و امین زاده و محمد رضا جلایی پور و سعید لیلاز و علی تاجرنیا و سعید شریعتی و کیان تاجبخش و همه شمایی که مدتهاست ندیده بودیمتان . این بیدادگاه اگر هیچ نداشت حداقل دیدارمان با شما را تازه کرد هرچند دلمان از چهره های هاج و واجتان و بدن نحیف و تکیده تان حسابی گرفت و اشک مهمان چشمهایمان شد .

یادمان نمی رود در نگاه آنانی که پرواز را نمی فهمند هرچقدر

اوج بگیری کوچکتری و آنها نمی فهمند که شما چقدر

بزرگید .

م.عروج سه‌شنبه 3 شهریور 1388 ساعت 15:25 http://shabtub.persianblog.ir

سلام بابایی.
خوبی؟
ممنون از حضورت. امیدوارم که این پستهای زیبایی که می نویسی. ( چه تکی چه جمعی ) ذخیره آخرتتون بشه.
خدا خیرت بده من میام اینجا دعای روز رو می خونم. تازه بقیه قسمت ها هم که عالیه. یع خدا قوت حسابی لازم داری.
.
ممنون از حضور گرمت.
التماس دعا
یا حق

سیما سه‌شنبه 3 شهریور 1388 ساعت 19:31 http://www.s-s-s.blogfa.com

سلام
ممنونم
امروز هم عالی بود
التماس دعا
تا بعد یا حق

... سه‌شنبه 3 شهریور 1388 ساعت 21:28

سلام

علیک سلام

سوگند سه‌شنبه 3 شهریور 1388 ساعت 22:02 http://sogandenik.blogfa.com

سلام قاصدک عزیزاز اینکه نتونستم خدمت برسم و در برنامه هر روز شما شرکت کنم از کم سعادتی بنده بوده راستش من چند روزیه که نتونستم بیام نت ولی بدونید همیشه از زحمات شما وتمام دوستان و خواهر گلم تشکر میکنم وامید وارم که خداوند خیرتون بده اینطوری برای دسترسی به دعا ها کار من وامسال من را راحتتر میکنید . التماس دعا دارم
قوت روح: حضرت علی علیه السلام: «مداومة الذکر قوة الارواح؛ مداومت ‏یاد خدا موجب قدرت جان‏هاست

زنده دلی: حضرت علی علیه السلام «فی الذکر حیاة القلوب؛ به سبب یاد خدا، قلبها زنده می شود

دوست عزیز..باور کنید توفکرتون بودم..ولی خودتون را اذیت نکنید..هروقت تونستید بیایید که ممنونم..
تشکر بابت احادیث..التماس دعا..یاعلی مدد

حسن سه‌شنبه 3 شهریور 1388 ساعت 23:40

سلام سلامی دوباره چند بار به وبلاگت سر زدم راستش یه جورایی عاشق .معتاد وبلاگت شدم خوشحالم از این که دست به قلم خوبی داری و با صبر وحوصله جواب نظرات همه را میدی بازم از خدا برات آرزوی توفیق وصبر در کار برات .همه جوانان عزیز ایران دارم موفق باشی

حسن آقا دوست عزیز..باور کن از همین الان توفکر بعداز ماه رمضانم که نکنه دوستان فراموشم کنن.چون منم به شما دارم عادت میکنم..منظورم دوستان تازه وارده..کاش وب داشتی تا خدمت میرسیدم برای عرض ادب..منم برای تودوست عزیز آرزوی روزهای خوش و سعادت مندی را دارم..دعام کن لطفا..ممنون یاعلی مدد

سکوت سه‌شنبه 3 شهریور 1388 ساعت 23:45 http://sokotearefaneh.blogfa.com

سلام سلام

اومدم پاشنه درتون را از جا بکنم انگاری کس دیگه ای زور نداشته بکنه اومدن منو صدا زدن من با سرعت هزار خودمو رسوندم تا بکنم

زود تند سریع اقدام شود جهت پست جدید عمو جان قاصدک

راستی قبول باشه نماز وروزه تون

نه...دست نگه دار..!!.خب یک بار دیگه درست نگاه کن.!!...نوشتمش دیگه.!
قبول حق باشه...نماز روزه شما هم قبول..تا بعد..یاعلی مدد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد