*غزل قاصدک*

به جای نفرین به تاریکی ؛ شمعی بیفروزیم

*غزل قاصدک*

به جای نفرین به تاریکی ؛ شمعی بیفروزیم

ششمین جرعه از بادهء رمضان

تقویم رمضان؛ ششمین روز از این ماه مصادف است با نزول کتاب آسمانی تورات بر حضرت موسی (ع)التماس دعا..قاصدک

پیش درآمد:سلام نماز روزه هاتون قبول..جمعی از دوستان گلگی کردند و البته حق هم داشتند که چرا نمی رم خدمتشون؟!.دوستان قدیمی خوب میدونند که محاله من ازحال و روز عزیزان غافل بشم و نسبت به نوازشها "بی تفاوت .همیشه عادتم این بوده درقبال حتی یک سلام و خسته نباشید از طرف هرعزیزی"یک کامنت طولانی بهشون بدم وقدردانی کنم از وقتی که برای من گذاشتندونوشته های بی رمقم را قابل خوندن دونستند..ولی باورکنید این شبها اصلاً وقت آزاد ندارم..با این وجود..چشم..اولین فرصت خدمت همه عزیزان رسیده و مراتب تشکر خودرا بخاطرحضور همیشگی تان اعلام مینمایم..فعلاً عذر تقصیر 

ببخشید دیگه..شرمنده لطف و مرحمت همه شما  قاصدک

 الهی،در این بازار ناسوتی
عقل تفخّرش به سود وزیان
به نیک و بد،به جنّت و حجیم ارزد
نفس به سودای آراستن خویش است
دل،فارغ از هر سود است
دلدار را بهایی نشاید و به سودا در نیاید
وای بر من که زمان میگذرد،عمر سپری می شود 

و من عارفانه جاهلم،مومنانه کافر،و عاقلانه منافق 

  

 وَلاَ تَلْبِسُواْ الْحَقَّ بِالْبَاطِلِ وَتَکْتُمُواْ الْحَقَّ وَأَنتُمْ تَعْلَمُونَ  

(سوره بقره آیه۴۲ )  

  حق را با باطل نپوشانید وحق را کتمان نکنید در حالیکه می دانید  

 

 میامیزید باهم حقّ و باطل        حدیث مشتبه عنوان مسازید

 شما که غرقه در دریای نورید    گل خورشید را پنهان مسازید

 

 دعای روز ششم ماه رمضان 

اَللّهُمَّ لا تَخْذِلْنی فیهِ لِتَعَرّضِ مَعْصِتِک وَلا تَضْرِبْنی بِسیاطِ نَقْمَتِک وَ 

زَحْزحْنی فیهِ مِن موجِباتِ سَخَطِک بِمَنّک وَأیادیک یا مُنْتهى رَغْبةَ الرّاغبین   

   

خدایا وا مگذار مرا در این روز در پى نافرمانی ات روم و مزن مرا با تازیانه کیفر 

و دور و برکنارم بدار از موجبات خشمت بحق احسان و نعمت هاى بى شمار تو 

اى حد نهایى علاقه و اشتیاق مشتاقان 

مفهوم دعای امروز  

گناه, انتقام الهی از مجرمان, دوری از موجبات خشم خدا

    

نماز سفارش شده از ائمه اطهار جهت شب هفتم رمضان

چهار رکعت(دو تا دو رکعتی)،در هر رکعت بعد از حمد سیزده مرتبه سوره قدر 

ثواب:حضرت علی(ع)فرمود:خداوند بنا کنداز برای او دربهشت عدن 

قصری از طلا و در امان خدا باشد تا ماه مبارک رمضان سال آینده 

  

جرعه ای از بادهء مولا علی(ع) (نهج البلاغه)  

خدایا ؛بر توست که مرا محکوم فرمایی در حالی که عذری ندارم و توان فراهم آوردن چیزی جز آنچه که تو می بخشایی ندارم و قدرت حفظ خویش ندارم جز آن که تو مرا حفظ کنی.خدایا ؛به تو پناه میبرم از آن که در سایه ی بی نیازی تو،تهی دست باشم.یا در پرتو روشنایی هدایت تو گمراه گردم،یا خوار و ذلیل باشم در حالیکه کار در دست تو باشد. 

التماس دعا..یاعلی مدد

نظرات 30 + ارسال نظر
شوک چهارشنبه 4 شهریور 1388 ساعت 22:30 http://www.shouk.blogsky.com/

بسمه تعالی
موضوع : دعوت به همکاری

در گروی افزایش آمار بازدید کنندگان تصمیم به کاری بزرگ کردیم .

امروزه وبمستر های حرفه ای برای توسعه وبلاگ خود لینک باکسی را ایجاد کرده و وبمستر های دیگر میخواهند که یکی از مطالب وبلاگ خود را که بازدید کننده ی بیشتری دارد که معمولا هم جنسی هست
در لینک باکس قرار دهند تا هم آمار لینک باکس و هم آمار خود وبلاگ بالا رود......
اگر میخواهید وبلاگی پر بازدید داشته باشید با یکی از مطالب پر بازدیدتون عضو لینک باکس وبلاگ بشید سپس کد لینکس باکس رو در وبلاگ خود بگذارید...

با آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما

ششوک shouk.blogsky

دوست عزیز.باعرض معذرت بابت صراحت کلامم..من همیشه این نوع کامنتها را حذف میکنم(شرمنده)!!.ولی چون آخر پیامتون شرمنده کردید استثنائاْ این یکی را تایید میکنم چون شاید دیگر دوستان؛راغب باشندو ارتباط برقرار کنند..امیدکه طاعات و عبادات شما هم موردقبولی حضرت حق قرار بگیره.التماس دعا..یاعلی مدد

سکوت چهارشنبه 4 شهریور 1388 ساعت 22:33 http://sokotearefaneh.blogfa.com

فکر نکنم اول باشم

کامنتهای تبلیغی را معمولا حساب نمیکنم!!..پس کماکان شما اولید.!!

مریم چهارشنبه 4 شهریور 1388 ساعت 22:35 http://www.raze-nahan.blogfa.com

سلام
طاعات و عباداتت قبول
قاصدک عزیز فکر می کنم لازمه برای همه ی ما که به تو شکوه و گلایه می کنیم (حالا هر کدوم به زبانی !!! ) توضیح بدی که چقدر برای هر آپ وقت می ذاری .
گذشته از تهیه ی این همه مطالب متنوع کاملا مشخصه که تزیین این جا کلی زمان می بره پس حرفهای ما رو زیاد جدی نگیر . همین که زحمت می کشی و به کامنتهای ما در همین جا جواب می دی یک دنیا ممنون و سپاسگزاریم .

خانوم معلم گرامی..شماخودتون هم میدونید که منظورم کدام گروه از عزیزان هست.
وگرنه منم خوب میدونم که شما همیشه شرمنده کردید و مثل خودم اصلا در فکر مقابله به مثل نیستید.چون گاهاْ پیش اومده که در قبال ۴..۵ تا کامنت شما یک بار من اومدم و برعکس..ولی بااین وجود اون دوستان هم حق دارند..اگر امشب علنی نوشتم..خواستم این گروه از دوستان هم با خصوصیات اخلاقی ام آشنا بشوند که نسبت به هیچ عزیز تاحالا بی تفاوت نبوده و نیستم..بازم ممنون از حضورتون.التماس دعا.یاعلی مدد

سکوت چهارشنبه 4 شهریور 1388 ساعت 22:38 http://sokotearefaneh.blogfa.com

خب طبق قانون اولی سکوتی
که اون بالای حساب نیست ومن اولم
من اولم

عمو من باید برم فعلا
ونگران نباشین برمیگردم در اسرع وقت
پستتونم خوندم
بااجازه فعلا

ولی این قانون سکوتی نیست که...میتونه شامل سکوت هم بشه.!.
خودتون را معذب و مقید به حضور حتمی نکنید لطفاْ ..هروقت فرصت داشتید؛ ممنونم که شرمنده میکنید..تادیدار بعدی..یاعلی مدد

مریم چهارشنبه 4 شهریور 1388 ساعت 22:42 http://www.raze-nahan.blogfa.com

سلام مجدد

یا سامع الدعا ! می‏دانم که دعاهایم را می‏شنوی.

هنگامی که سر سجاده ی نیاز، من و تو با هم خلوت می‏ کنیم، فقط دلم به این خوش است که صدایم را می‏شنوی و هیچ گاه از درددل‏هایم خسته نمی‏شوی.

آن‏گاه که زانوی غم بغل می ‏کنم، تنها تو سنگ‏ صبورم هستی و ناله‏هایم را می شنوی

آن‏گاه که امواج خروشان بلا به سوی من سرازیر می‏ شود ، تویی که به فریاد استغاثه‏ام گوش فرامی ‏دهی.

آن‏گاه که دشواری‏های زندگی، یکی پس از دیگری مرا در تنگنا قرار می‏ دهد ، تو ندای «اَمَّن یجیبُ المضطرّ اذا دعاهُ و یکشفُ السّوءَ» را از من می شنوی و اجابت می کنی .

آن‏گاه که بیماری مرا رنج می دهد ، به ذکر « یا من اسمه دوا ءُ و ذکرهُ شِفاء » پناه می ‏برم.

آن‏گاه که در مرداب گناهانم فرو می ‏روم، تو غریو الهی العفو مرا می‏شنوی و یاریم می ‏کنی.

آن‏گاه که از تو درخواستی می‏ کنم که به صلاحم نیست ، تویی که می‏شنوی و حکیمانه اجابت نمی‏ کنی و در گوشم عسی أن تُحبّوا شیْئا و هو شرٌّ لکم را می‏ خوانی.

اینک ای خدایی که صدایم را می‏ شنوی! دوست دارم که این بار تو صدایم کنی... صدایم کن!

خانوم معلم..قبلا هم پرسیدم؟.این مطالب اثرخودتونه؟؟؟.واقعا خوش به حالتون با این قلم شیوا(کاملاْ جدی گفتم و بی تعارف).
اتفاقامیخواستم شبی در مورد همین(امن یجیب)مطلبی بنویسم ولی هرچه فکر کردم نتونستم منظورم را درست انتقال بدم..خوشحال میشم در این مورد کمی برامون بنویسید که مضطر به کی میگن؟چون جایی خوندم که مثلا حضرت زینب(سلام الله علیه)در ظهر عاشورا متوسل به امن یجیب شد.مطمئناْ اون اضطراری که عقیله بنی هاشم داشتند با این حال مضطر ما فرق داره..نمیدونم لااقل اینجا تونستم درست منظورم را درقالب سوال بهتون انتقال بدم یانه؟؟ممنون که در فرصت کافی و بی شتاب؛ برامون میگید..چون خب شما بیشتر میدونید و بهتر بیان میکنید..التماس دعا..یاعلی مدد

مریم چهارشنبه 4 شهریور 1388 ساعت 22:56 http://www.raze-nahan.blogfa.com

قاصدک عزیز دلنوشته ای رو خوندم و از اون الهام گرفتم پس در اصل می شه گفت نه !
در باره ی مضطر چشم تحقیق می کنم سر فرصت براتون می نویسم .

ممنون از صداقت تون...
عجله ای ندارم..توضیح بیشتر را همین الان دادم خدمتتون(کامنت خصوصی)
زنده باشید..یاعلی مدد

سکوت چهارشنبه 4 شهریور 1388 ساعت 23:31 http://sokotearefaneh.blogfa.com

سلام سلام
(با تاکید فراوان هم سلام )
اخه مریم خانوم خرده گرفتند که بچه چقدر ما ابرو داری کنیم
این قدر هولی که فراموش میکنی سلام کنی

درضمن عمو جان در مورد قانون اولی سکوتی داشتانش مفصله خدمتتون در یه موقع مناسب عرض میکنم

خوب خوبین الحمدالله؟شرمنده من باز پیدام شد (شرمندگی واقعی)

اولا باتشکر از خانوم معلم بابت تلاشهایی که میفرمایند اعم از کامنتهای مفید تا ادب اموزی به بنده ی حقیر!!!!!!!!!!!

ممنون از مطالب امشب عمو
خوش بود حالت اگر سجاده ات برپا شود

یاد حق آرامش وتسکین بر دلها شود

مرغ خوشخوان در قفس با یاد گلشن زنده است

غیرازاین کی میتواند چیره بر غمها شود ...

اون جملات اول نوشته ی کیست عمو؟؟؛من عارفانه جاهلم...

خیلی به دلم نشست

کاش اینجوری نباشیم ولی خیلی وقتا اینجوری هستیم به قول یزدیها تن خود سر میدیم (نمیدونم میفهمین یعنی چی یانه ؟؟)یعنی خودمونو میزنیم به کوچه علی چپ تا حدودی این میشه معنیش

اون عذر تقصیر منو یاد این فیلم نردبام اسمان انداخت که جمشید میگفت ...

ممنون بابت این پست زیبا ودلنشین
وهمچنین تشکر بابت کلام گهربار مولامون علی ع
خدایا عزت وذلتم در دست توست ..

بااجازه
التماس دعای فراوان
شادباشین وعاشق حق
وخدای همیشه بهار نگهدارتون

خانوم معلم همیشه لطف دارن نسبت به بنده و منم خیلی خیلی خوشحالم بابت این آشنایی..اصلا برای اطلاع شما و بقیه نحوه آشناییمون را میگم(گرچه میدونم باز میادو میگه چرا خصوصی هامو به همه میگی؟؟.ولی قبلا عهد کرده بودم که روزی یکی از خصوصی هاشون را علنی کنم برای تلافی!!).فقط همین قدر بگم که آشنایی منو خانوم معلم با دعوا شروع شد!!!.به حدی که مطمئنم باخودشون گفتن:این قاصدک چقدرهم فیس و افاده داره؟؟!!!)ولی بعداز آشتی و عذرخواهی ام.دیگه شدیم معلم و شاگرد..مگه نشنیدی میگن:
درس (چوب)معلم ار بود زمزمه محبتی..جمعه به مکتب آوردطفل گریز پای را
اتفاقا اون روز هم جمعه بود!!..همین ....
واما اون نوشته اولیه..نمیدونم اثر کیه؟؟!.ولی لطف فاطمه خانوم شامل شد و این مناجات زیبا را فرستاد.منم ازش خوشم اومد..بحدی که بدون هیچ مقدمه ای نوشتمش.؟!!.
بازم ممنون از لطف و حضور موثزتون..شب بخیر !.یاعلی مدد

م پنج‌شنبه 5 شهریور 1388 ساعت 00:09 http://shemirangold.blogsky.com

,,حضرت باباجی در هند متولد شده و به اذن خداوند تا امرز راه مستقیم را( تسلیم در برابر خدای حقیقی را) به جویندکان تعلیم می دهد. ما به حکم وظیفه بخشهایی از هشدارهای او را منتشر می کنیم,,
.<<........چرا من چنین می گویم؟چون واپسین روزها است. پس از چهاردهمیند >>دالایلاما <<وجود نخواهد داشت دالایلامای دیگری.....{ بارها سوال کرده اند از من} چه موقع تبت آزاد خواهد شد ؟او آخرین دالایلاما خواهد بود بعد از او من بر نخواهم گزید دالایلای دیگری چون همه جهان به دو بخش (به دو گروه بزرگ از نظر ایدئولوژی) تقسیم خواهد شد .( خدا پرست و کافر)....... چون صاحب درو (صاخب جمع آوری نتایج اعمال جهانیان در زمین) هست منتظر آمدن به این جهان .....صاحب جهان خیلی زود می آید......من(باباجی)به یگانگی عشق خداایمان دارم.چه کسی است خالق این کائنات؟من مزین شده ام به رنگ خداوند. من ایمان دارم به همه رسولان .من خدا را ندیده ام اما دیده ام درخشش روح الامین را.درخشش رافائیل و درخشش میکائیل و پیغمبر را. خداوند سخن می گوید با من با صدای بسیار زیبا و شما نمی توانید آنرا تصور کنید و آن نیست مانند صدای ملائکه؛ آن صدایی بسیار لطیف است.. وجود دارد سه چیز مهم؛ خدای حی هست خدا(ی حقیقی).هر پیامبر راستینی میشناسد عیسی را .هر محبوب خدا میشناسد محمد را.این بسیار مهم است. ....در این دوران جنگی رخ خواهد داد میان مسیحیان و مسلمانان.جنگ جهانی سوم.من ماموریت دارم بیان کنم حقیقت را........ دوستداران کلام باباجی برای مطالعه کامل این نوشته می توانند به وبلاک www.shemirangold.blogsky.com مراجعه کنند.

از سرزمین پراز رمز و راز تبّت و ( دالایی لاما ) پیشوای بزرگ مردمان آن دیار اطلاعاتم اندک و محدوده..این روزها هم که فرصت کافی ندارم.ولی حتما وقتی دیگر میام خدمتتون..کاش حالا که شماقبول زحمت کردید لااقل نوازشی مختصرمرقوم میفرمودید.!.موفق باشید..یاعلی مدد

شمس پنج‌شنبه 5 شهریور 1388 ساعت 00:14 http://mushtagh.blogfa.com

سلام خدمت عزیز همراه
((( و من عارفانه جاهلم،مومنانه کافر،و عاقلانه منافق)))
زیباترین قسمت این پست و یا بهتره بگم این جرعه از باده امشب به نظر من این قسمت بود
یک دنیا حرف و تازیانه و هشدار و بشارت در این قسمت است
با روح و روان من خیلی هم خونی داره
زنده باشید و سلامت
به اندازه ای که دلم را لرزاند و وجودم را داغ کرد
خداوند از رحمتش داغه داغ کند وجودتان را حریمتان را
یک دنیا تشکر
.............
راستی فکر کنم کمی دوستان زیادی دوستتان دارند که در وبشان می خواهند ببیننتان
اما من یکی می دانم که کاری بسیار سخت است و ...
من به نوبه خود تا پایان رمضان هیچ گونه ادعایی و توقعی ندارم
اما بعدا باید هر روزه چندین چند بار جبران کنید ( چشمک بلاگفایی)

خیلی خوشحالم که انتخاب هام اکثراْ با سلیقه های دوستان هماهنگی داره
البته بازهم تاکید میکنم اگر نبود همکاری دوستان مطمئناْ اینهمه لطف نثارم نمیگردید
این قسمت از دلنوشته امشب را فاطمه خانوم زحمت کشیدندمنم همونموقع گفتم
چقدر با واگویه های دوست شبانگاهیم همخوانی داره؟؟!!..
اونم چشم..حتما خدمت میرسم.ولی میدونم قادر به جبران و تلافی نیستم
دعا فراموش نگردد..ممنون..یاعلی مدد

صبور پنج‌شنبه 5 شهریور 1388 ساعت 00:28 http://sangesabor.blogfa.com

برداشتى از دعاى روز ششم ماه رمضان

شش روز است صبرت را مى‏آزمایى. تردید، لحظه‏اىتو را وانمی گذارد. از نافرمانى او مى‏ترسى، از تازیانه‏هاى عذابش بیمناکى، از موجبات خشمش گریزانى... و سخت دوستش دارى که نهایت اشتیاق مشتاقان است.


اى واقف اسرار ضمیر همه کس
در حالت عجز، دستگیر همه کس
از هر گنهم توبه ده و عذرپذیر
اى توبه‏ده و عذرپذیر همه کس

الهی آنم ده که آنم به...التماس دعا..یاعلی مدد

صبور پنج‌شنبه 5 شهریور 1388 ساعت 00:57 http://sangesabor.blogfa.com

سلام

عبادتهای همه ی دوستان عزیزم قبول باشه !!
ماشالله اونقدر همه مشتاق و منتظر پست جدید هستن که به این سرعت تشریف اوردن و فضا رو مملو از باران نوازش کردند .. خدا قوت قاصدک مهربان..

از خدا میخوام که خودش را از هر چه غیر اوست نزدمون محبوب تر بگرداند و محبتمان را منجر به مقام خشنودی خودش بسازد

از همه ی دوستان مومن و عزیزم التماس دعا

دوستان لطفشون همیشه برمن جاری بوده و البته این ایام بیشتر ازپیش
باورکنید همین نوازشهاست که منو بر ادامه راه مُصرتر و وسواسم را درنوشتن بیشتر میکنه.چون توقع دوستان زیادشده وگرنه من همان خاکم که هستم!!.ویا بقول مرحوم حضرت علامه(طباطبایی):
من به سرچشمه خورشیدنه خودبردم راه..اوکه میرفت مراهم به دل دریا برد
بازم ممنون از حضور پرمهرو همیشگیتون
التماس دعا.به امید دیدار مجدد در پست بعدی.!..یاعلی مدد

شمس پنج‌شنبه 5 شهریور 1388 ساعت 01:50 http://mushtagh.blogfa.com

سلامی مجدد
یه اعتراف می کنم
وقتی وب شما را باز می کنم دیگر نمی بندم تا جوابم رو بخونم
و کلی ذوق می کنم
راستی دیگر وبتان دیر باز نمیشه چرا ؟؟؟؟؟؟!!!!!!! ( خنده )
از فاطمه عزیز هم بسیار بسیار متشکرم
اگر اسم را اشتباه گفتم خودتان صحیح کنید و خجالتم ندید
چه خوشحالم از داشتن دوستان خوبی مثال شما
و چه بی منتهاست رحمت و حکمت خدا
الهی شکر

دوست عزیز.اتفاقا چون نمیتونم حدمت برسم سعی میکنم به محض رویت کامنت دوستان زودتر جواب را زیرنویس کنم تا متوجه بشن که هم خوندم و هم شرمنده ام بابت دیرکردم..شما که جای خود دارید..بازم ممنون..
بله.اون مطلب را فاطمه خانوم فرستاده بود..منم بابت اشنایی با شما خوشحالم..شب و روزتون خوش.التماس دعا..یاعلی مدد

سوگند پنج‌شنبه 5 شهریور 1388 ساعت 05:14 http://sogandenik.blogfa.com

سلام الان وقت ندارم دوباره خدمت میرسم طاعات عبادات قبول عزیزانم

عجله ای نیست..دوست عزیز..هروقت تونستید بیایید..معذب نکنید خودتون را
عبادات شما هم انشالله مورد قبولی حضرت حق قرار بگیره..یاعلی مدد

مرجان(عشق هرگز نمی میرد) پنج‌شنبه 5 شهریور 1388 ساعت 08:39 http://loveneverdie1369.blogfa.com/

منو از دعای خیرتون بی نصیب نزارید قاصدک مهربون

محتاج دعای خوبانم..باورکنید....ولی چشم..فقط دعا کنید اجابت بشه..
شاد باشید وهمیشه سلامت

عباسی پنج‌شنبه 5 شهریور 1388 ساعت 09:32

سلام

با آرزوی قبولی طاعات و عبادات دوستان

رمضان آمد و آهسته صدا کرد مرا
مستعد سفر شهر خدا کرد مرا

از گلستان کرم طرفه نسیمی بوزید
که سراپای پر از عطر و صفا کرد مرا

نازم آن دوست که با لطف سلیمانی خویش
پله از سلسله دیو دعا کرد مرا

فیض روح‌القدسم کرد رها از ظلمات
همرهی تا به لب آب بقا کرد مرا

من نبودم بجز از جاهل گم کرده رهی
لایق مکتب فخر النجبا کرد مرا

در شگفتم ز کرامات و خطاپوشی او
من خطا کردم و او مهر و وفا کرد مرا

دست از دامن این پیک مبارک نکشم
که به مهمانی آن دوست ندا کرد مرا

زین دعاهاست که با این همه بی‌برگی و ضعف
در گلستان ادب نغمه سرا کرد مرا

هر سر مویم اگر شکر کند تا به ابد
کم بود زین همه فیضی که عطا کرد مرا

وقتی سر سجاده دلتون لرزید و اشکتون سجاده را خیس کرد

ما را از دعای خیرتان بی نصیب نگذارید

یا علی

اقای عباسی عزیز..این شعرهای قشنگو از کجا میاری؟!!!.خب به منم یاد بده!
نکنه مال خودتونه؟؟!!..به هر حال خوب بود و خوشم اومد و
تشکر کمترین حرفه برای جبران زحمتت.
باورکنید منکه محاله کسی را از دعا بی بهره بسازم.خدا کنه برآورده بشه
شما هم دریغ نکنید دعای خیرتون را..سلامت باشید..یاعلی مدد

فاطمه پنج‌شنبه 5 شهریور 1388 ساعت 09:32 http://www.omresokhteh.blogfa.com

سلام به بابایی خوب خودم واقعا خسته نباشید از اینکه کامنتای همه رو با حوصله !!!جواب میدین به ما که میرسه...

ای ارام جان با توام و از تو می خواهم ارامشم را!!
کدامین بنده چقدر را طلب کردی به درگاهت که ارام گیرد به خودی خود؟این تویی که ارام می گرذانی و می توانی ارام کنی!
این تویی که بر من می نمایی از وجودت و به یادت ارام می گردانی!
این تویی که همواره بر من نعمت می افزایی و مرا از بندگان راستینت می خوانی
پروردگار مهربان من!تو در وجود من خانه داری و بر من منت نداری که این خانه توست!
بی نظیر!دوستی با تو را دوست دارن.

خوش باشید وسلامت
این اپتو خیلی قشنگ دراومده...التماس دعا...یاعلی

الان اینکه شما گفتید تعریفه مثلا؟!!!..خب منکه جواب شما را هم دادم!!
گرچه گفته بودم جایی وقت ندارم برم..ولی الان میام پیشت..!!
بابت این متن زیبا هم ممنون..راستی.اون مناجات قبلی را گفتی نمیدونم
اثرکیه ولی هرکدام را که میدونستی حتما برام بنویس.باشه؟؟؟
زنده باشی..توهم دعا فراموشت نشه؟؟؟یاعلی مدد

سوگند پنج‌شنبه 5 شهریور 1388 ساعت 11:34 http://sogandenik.blogfa.com

برترین روزه
قال امیرالمومنین علیه السلام

صوم القلب خیر من صیام اللسان و صوم اللسان خیر من صیام البطن.

امام على علیه السلام فرمود:

روزه قلب بهتر از روزه زبان است و روزه زبان بهتر از روزه شکم است.

سلام وروز بخیر به تمام روزداران و عبادت کنندگان خوب خدا.
وهمچنین شما قاصدک عزیز

مردی نزد رسول خدا ص آمد و گفت: یا رسول الله مرا به عملی راهنمایی کنید، به عملی که به سبب آن:

خدا مرا دوست بدارد
مردم مرا دوست بدارند
دارائیم فراوان شود
بدنم سالم بماند
عمرم طولانی شود
خدا مرا با تو محشور کند
رسول خدا صلی الله علیه و اله فرمودند:

این 6 حاجت 6 خصلت می خواهد:

اگر می خواهی خدا تو را دوست بدارد از او بترس و از گناه پرهیز کن.
اگر می خواهی مردم تو را دوست دارند به آن ها خوبی و نیکی کن و به آنچه در دست آن هاست طمع نکن و چشم نینداز.
اگر می خواهی دارائیت فراوان شود زکوة بده.
اگر می خواهی بدنت سالم بماند فراوان صدقه بده.
و اگر می خواهی عمرت طولانی شود صله رحم کن(دید و بازدید خویشان)
و اگر می خواهی خدا تو را با من محشور کند سجده را برای خدا طولانی کن.
(داستان های رسول خدا ، میر خلف راده

عباداتتون قبول حضرت حق انشاالله..کامنت پرباری بود..
استفاده کردیم.انشاالله که بتونیم این سفارشات را بکار گیریم .
دعامون کنید لطفا..بازم ممنون از حضور گرم و دائمی تون یاعلی مدد

آدم برفی پنج‌شنبه 5 شهریور 1388 ساعت 12:21 http://www.koochehbagh.bloga.com

سلام
نماز وروزه هاتون قبول .تو این ایام مارو از دعای خیرتون محروم نذارید
ممنونم که هنوز بهم سر می زنید اما من تو فکر حذف کردن این وبلاگ هستم...
تو این مدت چیزای زیادی ازتون یاد گرفتم... امیدوارم که حلالم کنید.
و در آخر:
«دردها فراموش می شوند ولی همدردها ... هرگز »
التماس دعا

چراااااااااا؟؟؟ حذف؟؟؟؟..ازمن چیزی یادگرفتید؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!
منکه همش درحال درس پس دادنم!.خوشحالم میشم بازم بیای ولی با دیدن جمله اخری مثل اینکه ....!!.موفق و سلامت باشی.یاعلی مدد

دوست سبز پنج‌شنبه 5 شهریور 1388 ساعت 13:42

بازجو که بازداشت نمی‌شود!

در حالی که «موج سبز آزادی» پیش از این از نقش فدایی در شکنجه‌گاه کهریزک پرده برداشته بود، نمایندگان مختلفی در این روزها به شکلی آشکارتر از گذشته، این خبر را تایید می‌کنند و در عین حال از ارتباط دو نماینده دیگر با عوامل جنایت بازداشتگاه‌ها سخن به میان می‌آورند.

گزارش خبرنگار پارلمانی «موج سبز آزادی» حاکی است یک نماینده مجلس در پاسخ به پرسش خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا خبر بازداشت حسین فدایی، از اعضای ارشد فراکسیون اصولگرایان صحت دارد یا خیر، با خنده خطاب به آنان گفت: بازجو که بازداشت نمی‌شود!

گفتنی است، پیش از این یک عضو فراکسیون اکثریت مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار «موج سبز آزادی»، حسین فدایی را مسئول مستقیم بازداشتگاه کهریزک اعلام کرده بود.

این نماینده اصولگرا که نمی خواست نامش فاش شود، تصریح کرده بود که حسین فدایی، نماینده تهران و دبیرکل جمعیت ایثارگران، مسئولیت این بازداشتگاه را در حوادث پس از انتخابات بر عهده داشته و این موضوع برای کمیته ویژه مجلس ثابت شده است.

به گزارش خبرنگار موج سبز آزادی، برخی نمایندگان نیز معتقدند که سروری و زاکانی دو نماینده دیگر حامی کودتا در مجلس نیز با تیم جنایتکاران در داخل بازداشتگاه ها مرتبط هستند. این زمزمه‌ها به امری عادی در راهروهای مجلس تبدیل شده است.

گفتنی است سروری پیش از راه یافتن به مجلس، فرمانده بسیج پایگاه مقداد و زاکانی نیز فرمانده بسیج دانشجویی بوده است.

در عین حال «موج سبز آزادی» جزئیات جدیدی را درباره نقش یک مقام سابق نیروی انتظامی به نام ص. در برقراری بازداشتگاه کهریزک و شکنجه متهمان در آن به دست آورده که به محض کسب اطمینان از صحت آنها، منتشر خواهد کرد.

alnilam پنج‌شنبه 5 شهریور 1388 ساعت 15:12

سلام بر پدر عزما!خوبید؟
بله شعر هدر رو عوض کردم نباید عوض میکردم؟! گفتم یه ذره حال و هواش خدایی تر شه! نه ادامه نداره از ((محمد رضا مهدیزاده)) از کتاب(( عاشقانه با خدا))
الان این ((تو وقت نداری بیای درست بخونیش)) تیکه بود؟![ابرو][عینک]
یادتونه پریروز گفتید دعا کنم سر افطار! افطارم رو خوردم تموم شد ییهو یادم افتاد باید دعا میکردم! [نیشخند] شما دستور بدید ما اطاعت میکنیم رئیس![مغرور]
درضمن مطمئنید اون قضیه عمرا دیگه اره؟! پس انگار خیلی خودتونم بدتون نیومده نه؟ باشه بازم فکر کنید همین امروز رو والا...

به به.ته تغاری؟!.همین اول به همه بگم که لطفا کسی از خوراکی درطول روزحرفی به میون نیاره.چون بعضی ها غش میکنن میفتن رو دستتون هاااا
خب منم خوشم اومد که گفتم مناجات از کیه؟؟.نه باور کن..منظورم قطع بودن نتت بود.!
بله یادمه..اون توضیح بالایی به اینم ربط داره...اشکال نداره.همین که یادکردی کافیه..رییس خودتی.فقط گفتم اولش التماس دعا..اگه گوش نکردی دستور میدم دعام کنی.همین.بقیه شم که توضیح دادم به حودت..بازم دعام کن..خب؟!.ممنون.یاعلی مدد

alnilam پنج‌شنبه 5 شهریور 1388 ساعت 15:15

الهی!
چه فرق می‌کند
لیموی ترش
یاکندوی عسل
قطب شمال
یا کلبه خورشید
بوی تورا
ازهرچیزوهرجا
می‌توان شنید...

چه زیبا توصیف کردی..اسم صاحب اثر راگفتی ولی یادم رفت....بازم ممنون از حضورت..التماس دعا...یاعلی مدد

م.رعوج پنج‌شنبه 5 شهریور 1388 ساعت 16:11 http://shabtub.persianblog.ir

یه جور ساده غیر قابل هضم یا شایدم یه جور غیر قابل هضم ساده.

[تعجب][تعجب][تعجب][تعجب][تعجب][تعجب][تعجب][تعجب][تعجب]

دوست سبز پنج‌شنبه 5 شهریور 1388 ساعت 16:23

پاسخ منفی هاشمی به درخواست سران راست




بر اساس خبرهای رسیده، چند تن از سران جناح راست به دیدار آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رفته‌اند و از او خواسته‌اند برای حل بحران به صحنه بیاید، اما او به آنها پاسخ منفی داده است.

به گزارش موج سبز آزادی، در روزهای گذشته چند تن از چهره‌های شاخص و کهنه‌کار جناح محافظه‌کار با هاشمی رفسنجانی ملاقات کرده‌اند و از او خواسته‌اند در بحران سیاسی اخیر فعال‌تر باشد و برای حل مشکلات و ایجاد نوعی توافق بین طرفین دعوا تلاش کند. بر اساس این گزارش، سران جناح راست نسبت به تبعات سیاسی این شرایط ابراز نگرانی کرده و به رئیس مجلس خبرگان گفته‌اند: این حوادث دارد برای نظام گران تمام می‌شود. این گزارش در عین حال حاکی است که هاشمی در پاسخ آنها گفته است: من حرفهای خود را در نمازجمعه گفته‌ام و تنها راه حل همان مواردی است که توضیح داده‌ام و حرف و پیشنهاد جدیدی ندارم.

دوست عزیز..واقعا ممنون از اطلاع رسانی تون..ببخش که همیشه بی جواب می مونه کامنت هاتون..چون میخوام فقط جنبه خبررسانی داشته باشه.تفسیرش به عهده مردم...التماس دعا..یاعلی مدد

دوست سبز پنج‌شنبه 5 شهریور 1388 ساعت 16:45

فرمانده سپاه تهران:بزرگان و فرزندان انقلاب راه را گم کردند،سپاه با چراغ ولایت نظام را حفظ کرد

فرمانده سپاه محمد رسوالله که سپاه ویژه پایتخت است،همچنین گفت که«بسیاری از خواص هم راه حقیقت را گم کرده بودند. بسیاری از بزرگان و فرزندان نظام راه حقیقت را گم کردند.»


وی افزود کمیته صیانت از آراء مهدی کروبی و میر حسین موسوی را به راه اندازی دفاتر جاسوسی متهم کرد و گفت«جریان مخالف از مدت ها قبل در قالب ستادهایی چون کمیته صیانت از آرا و دفاتر خبری، لانه های جاسوسی به راه انداخته بودند و بر آتش فتنه می افزودند.بی شک اگر حمایت قاطع اصولگرایان در حمایت از دولت نبود، کار به شکلی دیگر رقم می خورد. دشمنان بر آن بودند تا تنها پوسته ای از نظام جمهوری اسلامی باقی بگذارند. ولی چراغ هدایت رهبری و پرتو ولایت، نقشه هایشان را به شکست کشاند.»

سرتیپ پاسدار عبدالله عراقی که 6 ماه پیش از انتخابات در جمع اعضای سپاه پاسداران گفته بود که سپاه باید با حمایت از احمدی نژاد بیرای تکرار دولت او در چهار سال بعدی تلاش کند،دخالت سپاه ویژه تهران بزرگ در سرکوب اعتراضات مردم را تایید کرد و گفت که این ماموریت از روز 26 خرداد به سپاه تهران بزرگ محول شد.

عبدالله عراقی توضیح نداد که چه کسی چنین ماموریتی را به سپاه محول کرده اما گفت که«سپاه و بسیج به لطف و عنایت الهی چون به چراغ هدایت ولایت فقیه تمسک جستند،از این فتنه در امان ماندند و توانستند نظام مقدس جمهوری اسلامی را حفظ کنند.»

وی همچنین ادعا کرد«از روز 26 خرداد که برادران بسیجی وارد میدان شدند در هیچ یک از ماموریت های محوله به رغم همه هجمه ای که فراهم شده بود، نیروهای بسیجی از سلاح استفاده نکردند و با تجهیزات دفاع شخصی در ماموریت ها حاضر می شدند.» وی اشاره ای به نوع «تجهیزات دفاع شخصی»مورد استفاده بسیج و سپاه برای سرکوب اعتراضات مردمی نکرد.

در ساختار جدید سپاه که به تشکیل سپاه های استانی منجر شد، برای هر استان یک سپاه تعیین شده اما برای استان تهران دو سپاه تشکیل شده است.

سپاه محمد رسوالله به فرماندهی عبدالله عراقی سپاه ویژه تهران بزرگ است و سپاه سیدالشهدا به فرماندهی علی فضلی که حوزه ماموریت آن استان تهران است

دوست سبز پنج‌شنبه 5 شهریور 1388 ساعت 16:55

پخش صدای مداح نفرین گر در سحرسیما

بینندگان سیما در سحرهای ماه مبارک رمضان با شگفتی شاهد پخش صدای مداح منصور ارضی هستند.

از 2 سال قبل و در پی برخی اهانتهای فرد مذکور به برخی شخصیتهای انقلابی، بیت رهبر انقلاب از دعوت وی به مراسمها خودداری کرد و مدتی بود صداوسیما هم از همین رویه پیروی می نمود.

با این حال مشخص نیست چرا در حالی که وی به رویه گذشته خود ادامه می دهد، مردم خداجوی کشورمان باید شنونده صدای او از شبکه ملی باشند.

گفتنی است منصور ارضی اخیرا در مراسم ویژه ماه رمضان به حاضران گفته است «هر سحر موسوی و کروبی لعنت الله علیهما را لعنت کنید.» او افزود؛ «هنوز فتنه نخوابیده. سحرها بگویید یا منتقم و این دو منافق را نفرین کنید تا زودتر دستگیرشان کنند.»

مرجع: آینده

متاسفانه مملکت ما به قدری ضعیف شده است که یک مداح بی سواد و نان به نرخ روز خور خیلی راحت به سران انقلاب اسلامی توهین می کند و چقدر بدبخت است این دولت و صداوسیما که از این مداح اینگونه حمایت می کنند.

سیما پنج‌شنبه 5 شهریور 1388 ساعت 17:19 http://www.s-s-s.blogfa.com

سلام
ممنونم از مطالبتون
بازم مث همیشه مفید و خوب
تا بعد
یاحق
(نماز و روزه هاتون هم قبول باشه)

خواهش میکنم...لطف دارید...عباداتتون قبول..التماس دعا..یاعلی مدد

رمضان پنج‌شنبه 5 شهریور 1388 ساعت 18:54 http://mighat61.blogfa.com

سلام بر قاصدک عزیز
اگر من هر روز برای این پست های زیبا و معنوی شما کامنت نمی گذارم حمل بر بی ادبی نباشد. قبول کنید با یک انگشت نوشتن کمی سخته. هدف این است که ما از نوشته های خوب شما استفاده کنیم، که می کنیم. نماز روزه هاتون قبول و التماس دعا. خدایا این جمع صمیمی را در این مجازستان موفق بدار ودعاهایشان را در حق همدیگر مستجاب.

آقای کاوسی دوست عزیز..شما لطف دارید..منم شرمنده که نتونستم هنوز یک بار خدمت برسم..آی گفتی..!!!..باور کن این چند شبه دستم درد گرفته ازبس یه دستی تایپ کردم!.
شما هم مارا ازدعای خیرتون محروم نکنید..ممنون.سلامت باشید.یاعلی مدد

محمد مهدی پنج‌شنبه 5 شهریور 1388 ساعت 20:58 http://sobhe14.blogfa.com

سلام
خدایا مفاهیم دعاهای هر روز از این ماه عزیز را برما ارزانی دار. ما را از خشم الهی از گناه و از هر انچه خشمت را به دنبال دارد مسون و محفوظ بدار.
بازم از زحمات شما و دوستان تون ممنون

دوست عزیز اقای سامع.ممنون از حضور همیشگیتون.
التماس دعای خیر..موفق باشی و همیشه سلامت..یاعلی مدد

حمید جمعه 6 شهریور 1388 ساعت 23:25 http://golbargekhansar.blogfa.com/

افطار در لغت به معنای روزه گشودن است و زمان روزه گشودن هنگامی است که شرع مقرر نموده است. زمان و سفره افطار دارای معنویت خاصی است و از روحانیت و صفای مخصوصی برخوردار است و به راستی گرد آمدن به سر سفره افطار دارای حال وهوای دلپذیری است که حکایت از رحمت بی منتهای پروردگار رحمان دارد.
یکی از سفارشهای مهم اسلامی دستگیری از مستمندان و محرومان است و دیگر سفارش مهم این دین آسمانی " صله رحم " و برقراری روابط صمیمانه با اقوام و نزدیکان است که بسیار مستحب شمرده شده است، بدین ترتیب " افطاری دادن " در ماه مبارک رمضان آیت دیگری بر رحمت بی پایان خداوند رحیم است که موجب نزدیکی دلها و استواری پیوندها می گردد.
این سنت حسنه همچنین در ابعاد اجتماعی نمایانگر روح همنوایی با مستضعفان و مددکاری از محرومان می باشد.لحظه شیرین افطار کردن که همراه با آداب و ذکر و مناجات است، در کلام سخنوران ادب پارسی نیز از جایگاه و منزلت خاصی برخوردار است.تا بدانجا که در برخی سروده ها از آن در قالب تغزل یاد شده است شاعر در توصیف زیباترین لحظات زندگی از این مفهوم استفاده نموده است:
کلیم کاشانی:
خمار باده در چشمم سیه کرده عالم را
بیا ساقی که وقت شام باید روزه واکردن
خاقانی شروانی:
اشک چشمم در دهان افتد گه افطار از آنک
جزکه آب گرم پستی نگذرد از نای من
ملاطغرا:
غم روزه برمن بسی بارکرد
چو ساغر به می باید افطار کرد
شیخ اجل سعدی شیرازی:
بگفت ای فلان ترک آزار کن
یک امشب به نزد من افطار کن

آقاحمید..ممنون.کار تحقیقی قشنگی بود..شرمنده کردید..با اینکه گفته بودم وقتم کمه ولی خدمت رسیدم جهت عرض تشکر..
راستی.!!..کامنتتون را توی پست قبلی گذاشتید..یه وقت دنبالش نگردی و بگی چرا سانسورش کردی؟!!!.
درآینده بیشتر مزاحمت میشم..تا اون روز.التماس دعا..یاعلی مدد

MOHAMMAD SOURY دوشنبه 16 فروردین 1389 ساعت 19:27 http://WWW.MOHAMMADSOURY.BLOGFA.COM

خب بعدش؟؟؟
که چی؟؟.اومدم وبلاگتم که چیزی نداشتی بگی.!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد