*غزل قاصدک*

به جای نفرین به تاریکی ؛ شمعی بیفروزیم

*غزل قاصدک*

به جای نفرین به تاریکی ؛ شمعی بیفروزیم

هشتمین جرعه ازباده رمضان

روزه از دیدگاه حضرت زهرا(س)روزه‏ داری که زبان و گوش و چشم و جوارح خود را حفظ نکرده روزه‏اش به چه کارش خواهد آمد. .بحارالانوارج93ص295*التماس دعا*قاصدک*

پیش درآمد:سلام نماز روزه هاتون قبول..این روزها براتون حتماً بیشتر ازتمام ایام پیش اومده که عزیزانی تا متوجه میشن روزه ای " ازت ملتمسانه میخوان برای بیماری که توی خونه دارند دعای خالصانه کنی..چه بسیار بیمارانی که حتی ازسوی اطبّاء هم جواب شدند ولی هنوزم چشم امیدشون به لطف و کرم خدا و دعای من وتوست تا در وقت افطار و هنگام سحر دو دست نیازمون را تا عرش ملکوت آن بی نیاز بالابرده و جمله بیماران را نیزفراموش نسازیم 

امشب ازهمه عزیزان میخوام که بیاییم باهم به نیّت نگین انگشتری کشور شیعه 

ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا(ع)  

جهت شفای جمیع بیماران هشت مرتبه آیه شریفهء امّن یّجیب را تلاوت کنیم قاصدک  

   

قُلْ سِیرُوا فِی الْأَرْضِ فَانظُرُوا کَیْفَ کَانَ عَاقِبَةُ الْمُجْرِمِینَ 

(سوره نمل آیه۶۹ )  

 بگو در روی زمین گردش کنید تا بنگرید عاقبت بدکاران به کجا کشید

  

 بگو گردش کنید ای خلق عالم   زگردش در زمین عبرت بگیرید 

 چه شد پایان کار زشتکاران         زکار مجرمین عبرت بگیرید 

 

 دعای روز هشتم ماه رمضان 

اَللّهُمّ ارْزُقنی فیهِ رَحْمَةَ الأیتامِ وَإطْعامِ الطّعامِ  

وَ ِإفْشاءِ السَـّلامِ  وَصُحْبَةِ الکَرامِ بِطَوْلِک یا ملجأ الآمِلین 

   

خدایا روزیم کن در آن ترحّم بر یتیمان و طعام نمودن بر مردمان و  

افشاء سلام و مصاحبت کریمان به فضل خودت اى پناه آرزومندان

مفهوم دعای امروز  

یتیم نوازی, اطعام و رسیدگی به محرومان, سلام, هم‌نشینی با خوبان

    

نماز سفارش شده از ائمه اطهار جهت شب نهم رمضان

شش رکعت( سه تا دو رکعتی)،بین نماز مغرب و عشاء در هر رکعت بعد از حمد 

هفت مرتبه آیة الکرسی و بعد از نماز پنجاه مرتبه صلوات 

ثواب:حضرت علی (ع) فرمود: ملائکه عمل او را بالا می برند، 

مثل عمل راستگویان و شهداء و صالحین 

  

جرعه ای از بادهء سجّاد(صحیفه سجّادیّه)  

خدایا،من به مانند خواستن کسی که نیازمندی و ناتوانیش به  نهایت رسیده و گناهانش بسیار گشته است،و همچون کسی که برای نیازمندیش فریاد رس،و برای ناتوانیش نیرو بخش و برای گناهان آمرزنده ای جز تو نمی یابد از تو میخواهم مرا به کاری که انجام دهنده اش را دوست میداری توفیق دهی 

التماس دعا..یاعلی مدد

نظرات 28 + ارسال نظر
شمس جمعه 6 شهریور 1388 ساعت 23:50 http://mushtagh.blogfa.com

الهی آمین
سلام
عذر خواهی برای غیبتم
امشب دو جام پیاپی می نوشتم از زحمات شما
دعای جمعی بسیار مقبول درگاه الهی است
باشد که دست نوازشی گردد بر نیازمندی
انشاالله

قبول باشه عباداتتون...بله.دعای جمعی امواج مثبت فراوانی را بسوی نیازمند دعا ؛مانند تیری که از کمان رهامیگردد به هدف اصابت میکند.امید که دعای مانیز مورداجابت قرار گیرد..زنده باشید.شب شما بخیر.التماس دعا..امشب اگر وقت شد؛نوبت شماست که مزاحمتون بشم والبته بانوی سیب.!!..براتون صبرعظیم مسئلت دارم!!.تحمل هذیونهای شبانگاهی دارای اجرو ثوابه.میگیدنه؟؟.از خانوم معلم بپرسید..!.یاعلی مدد

ستاره شنبه 7 شهریور 1388 ساعت 00:08 http://ashnayemahjor.blogfa.com/

سلام و شب شما بخیر

امیدوارم جایزه نفر اول را بمن بدهید.

در این چند شب فرصتی پیش نیامد که بگویم تمام مطالب

متنوع پست هایتان ، بسیار ظریف و لطیف انتخاب شده اند.

بخصوص آیات منتخب شما از قرآن کریم.

بابت ذکر آیه امن یجیب به نیت شفای بیماران هم ، کار

بسیار پسندیده ای است و این امور پسندیده همه از نیت

خیر شما است.

در کارهای خیر همیشه ثابت قدم و نفر اول باشید.

آمین یا رب العالمین

شرمنده.!!..دوست مشترکمون سبقت گرفتند امشب..سبقت الله.!!
لطف شما نسبت به من خیلی زیاده..ممنون از حضورتون..التماس دعا..یاعلی مدد

عباسی شنبه 7 شهریور 1388 ساعت 00:08

با سلام

ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادت دوستان

یک روز رمضانی

وقت سحرهایت دلم می لرزد انگار
آری کمی اشک و دعا می چسبد انگار

از خوابِ غفلت لحظه ای دوری گزیدن
بیداری وقت سحر می ارزد انگار

شیرینی وقت سحر، قوت و غذایم
تا وقت افطاری دلم می رقصد انگار

روزی که این گونه شود آغاز و پایان
حق درب سختی را بر آن می بندد انگار

یا رب اطاعت را نصیبم کن در این ماه
در لحظه هایی کار من می لنگد انگار

محسن جاویدنیا

التماس دعا

یا علی

آقای عباسی..خدایی دست به سرقتت عالیه!!!(شیطنت بلاگفایی!)
خب اینها را یواشکی بده تا بذارمشون توقاصدک.!(چشمک بلاگفاتون.!!)
...آری منم خیلی خوشم اومده انگار...(نیشخند.!!)
التماس دعای زیاااااااد..یاعلی مدد

مریم شنبه 7 شهریور 1388 ساعت 00:20 http://www.raze-nahan.blogfa.com

سلام قاصدک عزیز
طاعات و عباداتتون قبول
از بعد افطار تا الان چندین بار به شما سر زدم می خواستم ببینم آپ کردید یا نه ؟ هر بار با خودم می گفتم امشب قاصدک و دوستانش برامون چی دارند ؟! وقتی دیدم آیه ی شریفه ی « امن یجیب ... » رو گذاشتید و از دوستان خواستید برای شفای بیماران دعا کنند برام یقین حاصل شد که خدای بزرگ به شما تو این کار کمک می کنه ، کار شما به مصداق آیه ی (صبغة الله ومن أحسن من الله صبغة ) رنگ و بوی خدایی گرفته این رو کاملا می شه حس کرد . خدا خودش به دلتون می ندازه ، وسیله ش رو هم سر راهتون قرار می ده و راه رو بهتون نشون مونده تا شاید با خوندن نوشته های شما دلی شکسته بشه و دعایی مستجاب بشه و قلبی شاد بشه .
این کار حسنه و خیر از تک تک تون قبول باشه .
با دلهای پاکتون ما رو هم دعا کنید .

خانوم معلم.خدا وکیلی میتونید از صبور خانوم بپرسید که همون شب اول بهشون گفتم .نمیدونم برای شبهای بعد چی بگم؟؟منظورم پیش درآمده..برای همین آپم را آماده میکنم و قسمت اولیه را خالی میذارم تا دقیقه نود..ممنون از حسن نظر و توجه تون..امید که مقبول حضرت حق قرار بگیره..زنده باشید..یاعلی مدد

عبدالله حقدوست شنبه 7 شهریور 1388 ساعت 00:22 http://www.bia2mofid.persianblog.ir

[لبخند][قلب][گل][گل][لبخند][قلب][گل][گل]
[لبخند][قلب][گل][گل][لبخند][قلب][گل][گل]
دوست عزیز؛ سلام
طاعات و عبادات شما مقبول درگاه احدیّت.
با مطالب جدید؛
جریان «هوسهای مورچه‌ای»[گل] [گل]
«احادیث زیبای هفته چهل و یکم» [گل] [گل]
«کیفیت نماز شب» [گل] [گل]
«5 صفت جالب مداد» [گل] [گل]
در خدمت شما هستم.
توصیه می‌کنم از آرشیو مطالب، دیدن فرمایید.
[لبخند][قلب][گل][گل][لبخند][قلب][گل][گل]
[لبخند][قلب][گل][گل][لبخند][قلب][گل][گل]

جناب حقدوست..قبول باشه..چشم.اولین فرصت میام.ولی باورکنید این شبها سرم شلوغه..راستی.!! من فکرکنم این هوسهای مورچه ای را خونده باشم تو وبلاگتون هاااااا..!!.نمیدونم.باید بازم بیام.بازم ممنون از حضورتون..یاعلی مدد

شمس شنبه 7 شهریور 1388 ساعت 00:29 http://mushtagh.blogfa.com

مشتاقانه منتظریم ببینیم کی از رو میرهههههههههههههه
( رضایت بلاگفایی )
من امشب تنهایم و آزاد از هفتتتتتتتتتتتت دوووووولت

البته نمیدونم اسمش رو و پر روییه یا سنگ پاقزوین و یا...!!!.ولی این قسمت را که دوستی بهم داده بخونید بد نیست.!
قاصدک به خدا خیلی رو داری از زبون کم نمیاری وقتی هم کم میاری می زنی به جفنگیات و قافیه ی تنگ و حافظا و پشت نویس تریلی ها.!!!
پس بگرد تا بگردیم.!!..طلب صبر را کماکان براتون مسئلت دارم.تا بعد یاعلی مدد

ستاره شنبه 7 شهریور 1388 ساعت 00:35


سلامی به سبزی امید و ایمان

زان می عشق، کزو پخته شود هر خامی
گرچــه ماه رمــضان اســت، بــیاور جامی!

مــرغ زیرک به در خانــقــه اکــنــون نــپــرد
که نهاده ست به هر مجلس وعظی دامی

فقط میتونم تشکر مجدد بکنم..همین..
شادباشید و همیشه سلامت..
سبز هم باشید.به سبزی همونیکه گفتید.!!..یاعلی مدد

صبور شنبه 7 شهریور 1388 ساعت 00:47 http://sangesabor.blogfa.com

برداشتى از دعاى روز هشتم ماه رمضان

هشتم رمضان آمده. مبادا مهرت را از یتیمان دریغ کنى. طعامت را با آنان تقسیم کن. سلامت را آشکار کن و همنشینى با کریمان را بیاموز!


روز هشتم
اى خدا! در این روز ترحم به یتیمان و اطعام گرسنگان و افشا و انتشار سلام بر مسلمانان و هم‏نشینى نیکان نصیبم فرما، به حق انعامت اى پناه آرزومندان عالم!

دوستان رمضانى من! گرسنگى به هنگام روزه‏دارى چقدر شما را به یاد یتیمان و فقیران مى‏اندازد آیا تا به حال براى کمک به آنها کارى کرده‏اید؟


نماز روزه هاتون قبول حق انشاالله..در مورد اطعام و ... مطلبی در نظر دارم که هنوز به اجماع نرسیدم(سوات را دارید؟؟!!) ولی حتما شبی در این باره درافشانی خواهم کرد!!!(خودشیفتگی ازنوع همه بلاگها.!!)
التماس دعا..یاعلی مدد

غریبه شنبه 7 شهریور 1388 ساعت 01:31 http://banouye-sib.blogsky.com/

سلام به قاصدک گرامی

و دوستان خوبم و تمام دوستانی که در این کار زیبا شرکت دارند و ارزوی قبولی طاعات همه شما مهربانان


الهی امین....

با صنع تو هر مور چه رازی دارد

با شوق تو هر سوخته رازی دارد

ای خالق ذوالجلال نومید مکن

انرا که به درگهت نیازی دارد

...................

التماس دعا دارم از همه دوستانم

حالی دارم همچون حال مسافری که فقط امشب را میهمان این دنیاست و شما

اما میدانم همچین سعادتی ندارم تا در اینچنین ماهی دنیا را واداع کنم .....

یا علی

و برای نوشته و دعای امن یجیب و دعای روز هشتم و همه و همه ممنون

یا علی


بانوی گرامی..طاعاتتون قبول..شعر مناجات گونه خوبی گذاشتید بیادگار
ولی من درست متوجه نشدم که این حال امشبتون خوبه یا بد؟؟؟!!!!
خدا نکنه بد باشه...من قبلا هم گفتم اصلاْ به اینکه کجا بمیرم و چه روزی ؟فکر نمیکنم..فقط آرزوی مرگ ایستاده را دارم..متوجهید که؟؟!!.
خدمت میرسم حتما..البته باکمی تاخیر..التماس دعا..یاعلی مدد

صبور شنبه 7 شهریور 1388 ساعت 01:43 http://sangesabor.blogfa.com

سلام شب و روز خوب ماه رمضان بر شما خوش باد

تنوع در تزیین و ویرایش مطالب توسط شما دوست گرانقدرم ارزش و اهمیت ادعیه و احادیث را صد چندان میکند !!! چشم را نوازش و جان را صیقل میدهد اجرتان با میزبان این ماه

ناتوان‏ترین مردم کسى است که از دعا کردن ناتوان باشد.

طبق این فرمایش خود دعا کردن هم به نظر من سعادت میخواهد !! که نصیب هر کسی نمیشود... بار ها سخنان معصومین جهت (اول) دعا کردن در حق دیگران که باعث اجابت خواسته میشود رو شنیده ایم پس باز هم با تکیه به این فرمایشات از خدای سبحان میخواهیم که تمام بیماران و گرفتار ان و بی پناهان را شفای عاجل و نجات کامل عنایت بفرماید مخصوصا بیماران سفارش شده ی این جمع صمیمی را.......و چه دعایی زیبا تر و گیرا تر از امن یجیب و چه نیتی معنوی تر از غریب الغربا و شاهنشه طوس...!!


ای خاک سر کوی تو بودن هوس ما
بر خاک رهت بوسه زدن ملتمس ما
در بادیه ی شوق تو چون راحله بندیم
ذکر ملک آید ز فغان جرس ما
هر کس گه افتادگی آرد به کسی روی
مارو به که آریم توئی چونکه کس ما

التماس دعا

اختیار دارین..من کمترین سهم را در نوشتن این پستها دارم و نیازی به تعریف بیشتر نیست چرا که دیگه همه میدونند کار کیه؟!.
به نکات خوبی درمورد دعا اشاره کردید...ممنون..پس دعا فراموش نگرددلطفاْ..یاعلی مدد

نکته دان شنبه 7 شهریور 1388 ساعت 08:02 http://noktedan.blogfa.com

سلام
طاعات شما قبول

قبول حق باشه..التماس دعا..یاعلی مدد

محمد مهدی شنبه 7 شهریور 1388 ساعت 09:14 http://sobhe14.blogfa.com

سلام
ضمن خسته نباشی و تشکر و سپاس از زحمات شما و دوستان شما در تنظیم مطالب زیبا و متنوع این روزهای عزیز
اینجانب با نگاهی به این مطالب، شاد و خرسند می شوم که نکاتی عبرت آموز از قران نهج البلاغه صحیفه سجادیه و دعای هر روز این ماه عزیز را با مفهوم آن می خوانم. امیدوارم با دعای شما خوبان تاثیرات آن را در زندگی و رفتارم نیز ببینم انشاالله
موفق باشید

فاطمه شنبه 7 شهریور 1388 ساعت 09:44 http://www.omresokhteh.blogfa.com

دعایی خوبی گفتین به امید شفای همه ی بیمارانی که تو این شبا چشم انتظار دعاهای دوستان هستند.

الهی
خلقی را شکر نعمت واجب است
مرا شکر منعم
که در حقیقت،بودن تو بزرگترین نعمت است
کیست که بتواند شکر تو را به تمام شاکر باشد؟

التماس دعا...یاعلی

عباسی شنبه 7 شهریور 1388 ساعت 10:10

سلام مجدد

به او گفتم بخور گفتا صیام است
سحر تا وقت شب خوردن حرام است
به خنده گفتمش : پس رشوه و رانت
چرا خوردی؟ مگر هنگام شام است؟

محمد جاوید

التماس دعا

جدیدترین سرقت انجام شده[خنده]

سکوت شنبه 7 شهریور 1388 ساعت 11:00 http://sokotearefaneh.blogfa.com

سلام عمو جان قاصدک خودمون
خوبین شما ؟
سلامتین ؟؟
بابا من خودم با چشای خودم خوندم که امروز داشتین این دعای روز هشتمو میخوندین هی صدای کریمان زدین تا از هم صحبتیشون برخوردار بشین
خب منم اومدم دیگه
مقصر خودتونید نباید صدا میزدید دیگه

چقدر این امن یجیب خوشگل نوشته شده ادم کیف میکنه بخونه
من ۸ بار خوندمش انشالله خدا زبان این بنده ی عاصیشو وسیله ای قرار بده برای شفای بیماران ....
انشالله مطلبه منم تولدش تو حرمش باشم
مگه میتونه نطلبه هان ؟؟
خب دعای امروز وایه ی انتخابی را هم نوش جان کردیم با دهن روزه تقبل الله


خداییش عمو نگاه کنین بازم تو مفهوم دعا نوشتین هم نشینی با خوبان چقدر تکرار کردین اینو خب منم دوست دارم بهتون کمک کنم شما زحمت نکشین اینهمه راه بیاین واسه هم نشینی با من خودم اومدم با سر خدمتتون خب این بده ؟؟؟

صحیفه ی سجادیه را چرا دروغ بگم تا حالا نخونده بودم ولی بااینکار شما دارم تشویق میشم به خوندنش .
انشالله خدا توفیق خواندن تنها نه بلکه خواندن باعمل به فرمایشات این بزرگان را بهمون عطا کنه بگو آمینننن

خداوندا دلی دارم پر از درد

گل رویم شد از باد خزان زرد

خداوندا دل امیدوارم

به در گاه تو روی التجا کرد

التماس دعای فراوان منکه خیلی به یادتونم تو افطار وسحر شماهم جرئت دارین به یادم نباشین ودعا واسم نکنین (شیطونک )

شادباشین وعاشق حق
وخدای همیشه بهار نگهدارتون

سوگند شنبه 7 شهریور 1388 ساعت 12:50 http://sogandenik.blogfa.com

سلام وروز خوش نماز وروزتون قبول حق

خدایا ! تو بزرگ و بلند مرتبه‌ای و ما کوچک و حقیر ! جز تو پناهی نداریم ! نه درمانی و نه درمانگری بی اذن تو دردی را دوا نمی‌کند! یا ارحم الراحمین! دل‌های شکسته ما را لبریز از نور امید به ذات پاک خودت گردان و جسم رنج دیده و بیمارمان را لباسی از عافیت و سلامت کامل بپوشان !
به امید شفای همه بیمارانی که حتی شده در گوشه فراموشخانه دلشان امید به خدا دارند !
اللهم صل الی محمد و آل محمد!

دارم به سمت پنجره فولاد می روم
جایی که دل شکست و مریضی شفا گرفت
قلبی شکست و دور و برش را خدا گرفت
نقاره می زنند ... مریضی شفا گرفت

از شما دوستان خوبم برای شفای عزیزی التماس دعا دارم
یا من اسمه دوا و ذکره شفا

پروردگارا، خسته و دلشکسته­ام،نگاه خسته­ام خسته یک نگاه توست۰پروردگارا!آتش عشقت گرچه سوزان است،از این بنده دریغش مدار۰

ایزدا، خواسته­های صالحین و نیکوکاران را در حق ما نیز بپذیر۰
الهی، اگر گوییم ،ثنای تو گوییم،و اگر جوییم،رضای تو جوییم۰

دست همه شما عزیزان بابت این پست زیباتون هم درد نکنه چشم من هم به نوبه خودم ختم امن یجیب.... را برای شفای همه بیماران تلاوت میکنم
شفای عاجل همه بیماران را از خداوند منان خواستارم

دوست گرامی و بزرگوار..تشکراز حضور مداومتون.
بله .دارالشفای دلهای عاشق پنجره فولادیه آقاامام رضاست که لااقل من نمیتونم بواسطه علم اندکم به عقل گرایان ثابت کنم ما از این خونه و صاحب خونه کارها دیدیم..تشکر بابت اجابت دعای برای بیماران
طاعات و عباداتتون قبول.التماس دعا..یاعلی مدد

غوغا... شنبه 7 شهریور 1388 ساعت 17:15

سلام قاصدک عزیز
من امروز برای اولین بار وبلاگتو دیدم،واقعا وب جذاب و پرباری داری.منم این چند بیت و تقدیم شما و بقیه رفقا می کنم:
کوله بارت بربند!
شاید این چند سحر فرصت اخر باشد!
که به مقصد برسیم،بشناسیم خدا...
و بفهمیم که یک عمر چه غافل بودیم
ای سبکبال در این راه شگرف
در دعای سحرت
در مناجات خدایی شدنت هرگز از یاد مبر...
من جامانده بسی محتاجم
یاعلی

دوست گرامی.عباداتتون قبول..تشکر از لطفتون..
خوشحال میشم بازم بیایین.ادرسم که نذاشتید..پس بهمین بسنده باید کرد
بابت این شعرهم ممنون...التماس دعا..یاعلی مدد

سیما شنبه 7 شهریور 1388 ساعت 18:11 http://www.s-s-s.blogfa.com

سلام
ازم خوب و بخ درد بخور
خوش حال می شم که وقتی مینویسین خبرم کنین
خوش حال می شم شما هم یه سری به وب من بزنید
نماز و روزه هاتون قبول
تا بعد التماس دعا

دوست عزیز.من اومدم خدمتتون هم گفتم باور کنید وقت کنم میام.چشم..ولی تا پایان ماه رمضان .اگرهم نیومدم گلگی نکنید.همین.
ممنون از حضورتون.التماس دعا..یاعلی مدد

سیما شنبه 7 شهریور 1388 ساعت 18:16 http://www.s-s-s.blogfa.com

سلامی دوباره
ممنون که لینکم کردین
لینکتون می کنم
اما برای مطالب خوبتون و آشنایی بیشتر بازم میام
تا بعد التماس دعر
یا حق

خب شما امرکرده بودید اون هفته.منم گفتم اول دوباربیایید شاید پشیمون شدید ولی وقتی دیدم شرمنده کردین لینکتون کردم!!.
محتاجم به دعای خوبان..یاعلی مدد

سبز دلان شنبه 7 شهریور 1388 ساعت 18:19 http://servate-salamati.blogfa.com

سلام دوست جان
الا بذکر الله تطمئن القلوب
طاعات قبول و التماس دعا

قبول حق باشه..التماس دعا..یاعلی مدد

سیما شنبه 7 شهریور 1388 ساعت 18:28 http://www.s-s-s.blogfa.com

سلام
من نمی دونستم شما آقا هستید
ممنون که اطلاع دادید
ولی بازم اشکالی نداره
لینک رو می گم
بازم ممنون
تا بعد
التماس دعااا

البته آقا که نیستم ولی دور از جون و گلاب به روتون از جنس ذکورم !!
اشکالی نداره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!..میشه بگید چرااااا؟؟؟؟
ممنون میشم این بار ببخشید..یاعلی مدد

سیما شنبه 7 شهریور 1388 ساعت 19:04 http://www.s-s-s.blogfa.com

بازم سلام
کاملا مشخصه که آقا هستید
ممنونم از حضورتون
راستی من داشتم می نوشتم بعدشم می خواستم برم لینکتون کنم
نه اصلا اشکال نداره من آقایون رو هم لینک می کنم
قبلنا فک می کردم خودم خیلی عجولم
ولی مث که شما هم عجولید
شرمنده از سوتی هایی که تو نظرات قبلی دادم
من آپم
الانم میرم لینکتون کنم
بازم ممنون از حضورتون
تا بعد
التماس دعا

اختیار دارین ..ولی اون اشکال ندار؟؟؟ با علامت سوال حرف خودتون بودهااااا.به پای من نذارید لطفا.!!!
من اصلا عجله ای ندارم.ولی امروز همش حس میکنم دارن کلاه سرم میذارند.!!!.البته شما نه.چون توضیح دادید..یه عزیز دیگه ای بدجوری کلاه سرم گذاشته.!
تونستم میام خدمتتون..خانومها این موقع میگن برم به فکر شام باشم
منم باید به فکر آپم باشم.!!.شادباشید.یاعلی مدد

سیما شنبه 7 شهریور 1388 ساعت 19:09 http://www.s-s-s.blogfa.com

سلام برای بار هزارم
من لینکتون کردم
می تونید بیاین و ببینید
تا بعد
یا حق

ممنون که لینک کردید.پس دیگه اشکالی نداره؟؟؟؟!!
اومدم و دیدم هم لینک را و هم اپ جدیدتون را..زنده باشی.یاعلی مدد

سیما شنبه 7 شهریور 1388 ساعت 19:41 http://www.s-s-s.blogfa.com

سلامممممممممممممممممممم
ممنون از حضورتون
خوندم همشو
شرمنده
امید وارم دیگه کسی سرتون کلاه نذاره
موفق باشید
تا بعد
التماس دعااااااااااااااااااااااااا

ممنون..ولی نمیشه که .چیزیکه زیاده کلاه بردار..!!.کاش کاری کنیم کسی نتونه کلاه سرمون بذاره..زنده باشی..یاعلی مدد

سکوت شنبه 7 شهریور 1388 ساعت 21:25 http://sokotearefaneh.blogfa.com

سلام عمو جان
قبول باشه
من عادت کردم به تهنایی غصه نخورینا یه وقت
من برم کار دارم اگه شد شب میام سری میزنم
شادباشین وعاشق حق
التماس دعا
وخدای همیشه بهار نگهدارتون

باورکن وقتی دیدم آخرین کامنت که بهت دادن مال دو روز پیش خودمه دلم سوووخت.!.اومده بودم اذیتت کنم دلم نیومد.گفتم خب همه غمهای عالم را که نمیشه یک جاریخت سریه نفر..!.تازه اون یه نفر یه خورده سرش را بالا اورده نفس بکشه و یادش بره چی سرش اومده(شیطنت بلاگفا)به هرحال..یادم باشه بعداْ بیام .الان باید آپ جدید را بذارم ..تا که پاشنه ای باقی ست در این قاصدک(خودش یه نیم بیتی شد الکی هااا)..تا بعد..یاعلی مدد

شمس شنبه 7 شهریور 1388 ساعت 23:14 http://mushtagh.blogfa.com

برای عرض ادب آمدم خدمتتون
چقدر این افطاری شما طولانیه
چقدر تو صف بایستیم آخه ؟

باور کنید داشتم همین پیش درآمد را مینوشتم.وگرنه افطاری من خلاصه میشه در یک چایی و دولقمه نون پنیر..تازه..امسال اصلاْ هیچ سریال ویژه ماه رمضانی را ندیدم جز شبکه ۳ که اونهم بلافاصله پس از افطار شروع میشه..در ضمنشم.!.من امروز حتی باشگاه هم نرفتم خب
چون میدونستم خاک قاصدک به توبره کشیده میشه اگر ننویسمش.!
به امید دیدار..یاعلی مدد

حمید شنبه 7 شهریور 1388 ساعت 23:41 http://golbargekhansar.blogfa.com/

سلام تقدیر از این همه محبت با اجاز شما لینک شدید راسنی می تونم بپسرم دوست گرامی از کجاست

حکیم ابولقاسم فردوسی طوسی:
همان بر دل هر کسی بوده دوست
نماز شب و روزه آیین اوست
حکیم ناصر خسرو قبادیانی:
چون روزه ندانی که چه چیز است چه سود است
بیهوده همه روز تو را بودن ناهار
خاقانی شروانی:
چه بود آن نفخ روح و غسل و روزه
که مریم عور بود و روح تنها
سعدی شیرازی:
که سلطان از این روزه آیا چه خواست
که افطار او عید طفلان ماست !

اختیار دارین..تشکر بابت لینک..
پس در اولین فرصت..ترا من لینک خواهم کرد...!!.(این شعر برای بعضیها آشنا نیست؟؟؟.با خوندنش یاد چیزی نمیافتند؟؟؟!!)آقاحمید ببخش..منظورم شما نیستید ولی چون خودشون میان و میبینند اجباراْ اینو گفتم..!.واما..اونوقتهایی که حسش بود یه روز دوستی ازم پرسید اهل کجایی؟؟.اینو بهش گفتم.البته میام و همین جوابیه را وبلاگتون میگم برای ثبت درتاریخ(خودشیفتگی تمومی نداره آخه!!)

اهل تهرانم من....پیشه ام وب گردی ست...
..بلاگی هم دارم....دوستش نیز دارم...
گه گاهی برای دل خود..نه که از روی ریا...می نوازم او را...
یاورانی دارم .. که یکایک از من..بیشتر میدانند.!.
و برای همین ..دوستشان میدارم..
زنده باشید..همه...شادباشید..همه.

به افتخار شعرنو سراییدنم.!.بزن کف قشنگه را ..!!
یاعلی مدد

سیما سه‌شنبه 10 شهریور 1388 ساعت 14:03 http://www.s-s-s.blogfa.com

سلام
فقط میتونم بگم مث همیشه عالی و خوب بود
ممنون
تا بعد
التماس دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد