*غزل قاصدک*

به جای نفرین به تاریکی ؛ شمعی بیفروزیم

*غزل قاصدک*

به جای نفرین به تاریکی ؛ شمعی بیفروزیم

جرعهءیازدهم ازباده رمضان

سلام نماز روزه هاتون قبول..واما امشب.مغرور 

اصلاْ هم نمیخوام از سیاست بگم.!چشمکدوستان قدیمی میدونن که من سیاست زده شدم شدید!!نیشخند شیطانمیخواستم از افطاری دادن بگم.دیدم تکراریه.از چشم و همچشمی بگم.تکراریه.اصلا من چرا باید بگم؟؟هان؟؟نگران.آخه خداوکیلی توی این روزگار واین تورّمی که فقط به چشم ماها قابل رؤیته خرخونوگرنه دولتمردان میگن دارن تک رقمیش میکننهورا تاییدیکی را پیدا کنید بتونه چشم و همچشمی کنه.!.ساکتتا همین پارسال حتی توی فامیل خود ِما که نه مرّفه بی دردیم!تعجب و نه مستضعف زیرخط نشین !شیطان والله بخدا سرسفره افطاری شون دوکیلو زولبیا پیدا میشد عینکولی الان آدم هرجا میره دلش میسوزه بحالشون بغلو با خودش میگه: یادم باشه فطریه امسالم را بدم به افراد این خونه قهقههاز بس گوشت نخوردن حال ِاینکه بگن نماز روزتون قبول را ندارن "چه برسه به سور دادن.کلافهدر آخر کاری ندارم کی رئیسه و کی مرئوس"کی برده و کی بازنده انتخابات شده...عصبانی  

فقط میگم خدا از باعث و بانیش نگذره که مردم را شرمنده سفره هاشون کردهخجالتعصبانی

گوشت کیلویی 14000تومن که دیگه چشم و همچشمی نداره.خب!خنده قاصدک خداحافظ

گلیادمان باشد . گل

قلببه دل کوزهء آب که بدان سنگ شکستقلب

گلبستی از روی محبت بزنیم گل

قلبتا اگر آب در آن سینه ی پاکش ریزند قلب

گلآبرویش نرود گل

قلبیادمان باشدقلب

گلفردا حتماً... ناز گل را بکشیمگل

قلبحق به شب بو بدهیم  قلب

گلو نخندیم دگر به تـَرَک های دل هر گلدان گل

قلبو به انگشت نخی خواهیم بستقلب

گلتا فراموش نگردد فردا گل

قلبزندگی شیرین استقلب

گلزندگی باید کرد گل

قلبو بدانیم که شبی قلب

گلخواهیم رفت و گل

گلقلبشبی هست مرا که نباشد پس از آن فردایی قلبگل

 روزه بی ارزش از نگاه مولا علی(ع)چه بسا روزه‏داری که از روزه‏اش جز گرسنگی و تشنگی بهره‏ای ندارد و چه بسا شب زنده‏داری که از نمازش جز بیخوابی و سختی سودی نمی‏برد *منبع*نهج البلاغه*حکمت145..التماس دعا..قاصدک

  بِسم الله الرّحمن الرّحیم 

 اَفـَلَا یَعْلَمُ إِذَا بُعْثِرَ مَا فِی الْقُبُورِ  

(سوره عادیات آیه9)  

 آیا آدمی نمی داند که روزی از قبرها برانگیخته می شود؟   

  

چرا انسانکه دارای شعور است  چنان طاووس سرمست غروراست 

مگر آخر نمی داند که فردا      زمان «بعثر مافی القبور» است؟ 

غزل قاصدک

 دعای روزیازدهم ماه رمضان 


اَللّهُمّ حَبِّبْ اِلَیّ َفیهِ الإحْسانَ وَکَرّهْ الَیّ َفیهِ الفُسوقَ والعِصْیانَ وَ 

حَرِّمْ عَلیّ فیهِ السّخَطَ وَالنَّیرانَ بِعَوْنِک یا غیاثَ المُسْتغیثین 

  

خدایا دوست گردان بمن در این روز نیکى را و ناپسند بدار 

در این روز فسق و نافرمانى را و حرام کن بر من در آن خشم و سوزندگى را 

به یاریت اى دادرس داد خواهان  

مفهوم دعای امروز  

  روحیه احسان و نیکوکاری, پرهیز از گناه و توجه به زشتی آن

    

نماز سفارش شده از ائمه اطهار جهت شب دوازدهم رمضان 

هشت رکعت( چهارتادو رکعتی)درهر رکعت بعد از حمد سی مرتبه سوره قدر  

ثواب:حضرت علی(ع)فرمود:خدای تعالی به او ثواب شکر کنندگان را عطا کند 

و روز قیامت از رستگاران می باشد 

  

جرعه ای از بادهء مولا علی(ع)(نهج البلاغه)   

ای بندگان خدا بدانید که تقوا دژی محکم و شکست ناپذیر است اگاه باشید!با پرهیزگاری،ریشه های گناهان را می توان برید و با یقین می توان به برترین جایگاه معنوی،دسترسی پیدا کرد.ای بندگان ِخدا"خدا را،خدا را،در حق نفس خویش،که از همه چیز نزد شما گرامی تر و دوست داشتنی است 

التماس دعا..یاعلی مدد 

پس از افطار! (1)دهه اول ماه رمضان تمام شد.خواستم با تغییراتی اندک یادآورشوم که مبادا عادت کنیم به فقط سحری بیدار شدن و خوردن و لب فرو بستن از طعام تا روزی بعد!!! 

پس از افطار! (2) سایت میزبان عکسهام با ترافیک روبرو شد و تا ساعاتی مسدود.!.بناچار دست به دامن شکلکها شدمنیشخندشیطانمغرورمغروربغل

نظرات 32 + ارسال نظر
سکوت دوشنبه 9 شهریور 1388 ساعت 23:42 http://sokotearefaneh.blogfa.com

اولم یوهووووووووو
سلامممممممممم

مطمئنم کامنت پایینی را ببینی دیگه یوهوووووووووووو در نَوَکنی!!!!!

فاطمه دوشنبه 9 شهریور 1388 ساعت 23:42 http://www.omresokhteh.blogfa.com

سلام...شب بخیر...

بذارین یه بار من اول بشم مگه چی میشه(شیطان و نیشخند)

خنده بلاگفایییییییییییییییییییییییییییییییییی
خب دختر عموتون اول شده..برای اول شدن خودتون باهم کنار بیایید

فاطمه دوشنبه 9 شهریور 1388 ساعت 23:42 http://www.omresokhteh.blogfa.com

خوب تا اهل فامیل نریختن بازم دوم...

البته ممنون از حضورت..ولی سوووووم..!!!!

فاطمه دوشنبه 9 شهریور 1388 ساعت 23:47 http://www.omresokhteh.blogfa.com

من امروز سرم رفت با این انتخابات وزیر و...اعصاب نداشتم زدم همچین خواستم کنترل رو ۱رت کنم واسه این تلویزیون جلومو گرفتن(نیشخند*کلا ما هم سیاست زده شدیم(نه این روز اول اهل سیاست بودم!!!)

بابایی میدونید شما مبتکر طرحهای جدید هستین بخدا راست میگم من چند روزه هی به مغز اکم فشار میارم نمیتونم یه کلمه بنویسم ماشا...شما هر شب با یه موضوع جدیدی میاین واقعا خدا قوت...

بابایی میخوام جبران امروز رو بکنم که حس کامنت دادن نداشتم.

امشب نوبت منه که اینجا رو منفجر کنم.

بابایی خودتو کنترل کن..وضع لااقل تا چهار سال همینه!!.حالا بخاطر اول نشدن وبلاگ منو داغون نکنی؟؟!!.
اختیاردارین.منکه کاری نمیکنم جز حرفهای مردم کوچه و بازار را نوشتن در اینجا..!!..خوشحال میشم بترکونی اینجا را.ولی از روی محبت فقط..باشه؟؟؟؟..زنده باشی..یاعلی مدد

فاطمه دوشنبه 9 شهریور 1388 ساعت 23:51 http://www.omresokhteh.blogfa.com

امشب منو یاد مرگ انداختین!!!افلا یعلم ادا تعثر ما فی القبور...

بابایی اومدین وبم واسه کش رفتن؟!!پس کوشش!!!

وب من اختیار شما رو نداره شما هم از هفت دولت ازادین(بابایی نمیشه واسه وبلاگتون شکلک درست کنید؟!)همچین با شکلک میشه هم معنای شوخی رو رسوند هم جدی!!

خوبه که آدم گه گاه یادمرگ باشه..
این آقای عباسی دیشب نیومد مجبور شدم خودم برم سرقت کنم..!!
اون شعر بالایی را خاله تون کامنت داده بود بهت.!!(خب من کامنتهای همه را هم میخونم چه برسه به مطلبشون!.مثل بعضیها نیستم که اصلا توجه ندارن چی نوشتی؟؟!!..چشمک بلاگفایی.!.میدونی که با کی ام؟؟!!!).ولی هم از خودت تشکر کردم و هم رفتم از خاله تون تشکر کردم.گرچه شعر فکر کنم از سهراب سپهری باشه..!!.بازم ممنون
فکرکنم بلاگ اسکای بزودی شکلکهاش راه بیفته.چون داره خدمات جدید رومیکنه..هیچ جا بلاگ اسکای نمیشه..دوستش دارم..خیلی..!

فاطمه دوشنبه 9 شهریور 1388 ساعت 23:52 http://www.omresokhteh.blogfa.com

این دختر عمو هم دوباره...من امشب گیس کشی میکنم)خنده)

خب ایشون رفتن خوابیدن از ترس شما..راحت باش..گیس کشی نداره که..یه شبم تو اول میشی..!!

فاطمه دوشنبه 9 شهریور 1388 ساعت 23:59 http://www.omresokhteh.blogfa.com

باباییییییییییی تبانی شده نیگاه به ساعت ارسال بکنید!!!!

یادم رفت بگم بابا جون به شناسنامه تون نیگا کردین(شیطان)

الهی


اسیر خوردن وخوابیدنم که بزرگترین حجاب ظلمت دل است

الهی شب دل را به صفات ملکوتی روشنایی ده

شب دل مومن،وقتی دراید که معده پر از طعام باشد

و شب سماواتی وقتی دراید افتاب غروب کند.

این دعا بی مناسبت نیست با نوشته های زیبای شما.

نمیدونم ادامه بدم یا لالا!!!

نه باور کن...آخه من اول پستمو ارسال میکنم(ازبس شماها عجله میکنید!!.وپشت در منتظرید!)بعد دوباره میام و همراه باشما میخونم و اگه نیاز داشته باشه ویرایشش میکنم..تازه..بلاگ اسکای خوبیش به اینه که نمیشه در کامنت مردم دست برد..افتادحالا؟؟!!!
ببینم..مگه شناسنامه دارها نمیتونن کسی را بغل کنن!!؟؟؟.البته ازنوع اسلامیش.!!هان؟؟؟!!.
دعایی که نوشتتی هم درسته..با پی نوشت(۱) من هماهنگه..ممنون..
تونستی او اومدی خوشحال میشم.وگرنه میدونم که همین الانم که ساعت ۱۲ است خیلی بیدار موندی.برو بخواب..بسه شب نشینی!!.

دوست سبز سه‌شنبه 10 شهریور 1388 ساعت 00:12

استرالیا پس از تأیید توقیف یک فروند کشتی این کشور که بار کره‌شمالی را به سوی ایران حمل می‌‌کرد، افزود که بار این کشتی سلاح‌های مختلف از جمله مهمات خمپاره‌انداز بوده است.

حدود یک ماه پیش یک فروند کشتی باربری به نام «ANL Australia» که خمپاره‌اندازهای صادراتی کره شمالی را به مقصد ایران حمل می‌کرد، توسط مأموران گمرک امارات عربی متحده توقیف شد. آنتونی آلبانیز، وزیر حمل‌ونقل استرالیا، ‌ضمن تأیید این خبر گفت، مقام‌های مسئول استرالیایی در حال بررسی این موضوع هستند که آیا با این اقدام قوانین استرالیا نقض شده است یا خیر.

انتقال سلاح با نام «قطعات ماشین»

«ANL Australia» متعلق به شرکت "ANL"، از شرکت‌های تابعه‌ی یکی از بزرگترین شرکت‌های باربری جهان است که دفتر مرکزی آن در بندر مارسی فرانسه قرار دارد.بنا بر گزارش منتشره در روزنامه‌ی "فایننشال تایمز"، امارات عربی متحده کشتی یادشده را متوقف کرده و مراتب را دو هفته‌ی پیش به اطلاع کمیته‌ی تحریم‌های شورای امنیت سازمان ملل متحد رسانده است.

دوست سبز سه‌شنبه 10 شهریور 1388 ساعت 00:14

سلاح‌های ضبط ‌شده با نام قطعات ماشین‌های حفاری نفتی حمل می‌شدند. در حالی که بار کشتی مهمات و سلاح‌های مختلف از جمله چاشنی و مهمات خمپاره‌انداز بوده است. در عین حال روزنامه‌ی "وال استریت جورنال" گزارش داد که بار کشتی شامل هیچ‌گونه قطعات مربوط به سلاح‌های هسته‌ای نبوده است.

بر اساس اخبار منتشرشده از نیویورک، شورای امنیت سازمان ملل در حال بررسی این موضوع است و از کشورهایی که در انتقال این محموله نقش داشته‌اند خواسته تا در این مورد تحقیق به عمل بیاورند.امارات عربی متحده یکی از گذرگاه‌های اصلی صدور کالا به ایران است.

نقض قطعنامه‌ی سازمان ملل

شورای امنیت سازمان ملل در ماه ژوئن گذشته (۲۰۰۹) در واکنش به دومین آزمایش اتمی کره‌شمالی قطعنامه‌‌ای علیه این کشور صادر کرد که بر اساس آن هر گونه معامله‌ی سلاح از سوی کره‌شمالی ممنوع اعلام شده است. شورای امنیت در این قطعنامه از ۱۹۲ عضو سازمان ملل خواست، وارد هیچ‌گونه‌معامله‌‌ی تسلحیاتی با پیونگ‌یانگ نشوند. ارتش آمریکا اندک‌زمانی پس از صدور این قطعنامه، یک کشتی کره شمالی را که حامل سلاح بود متوقف و بار آن را توقیف کرد.

شمس سه‌شنبه 10 شهریور 1388 ساعت 00:15

سلام
مثل هر شب پر بار و عالی
شعری بسیار زیبا بود
به من که خیلی چسبید
دستتان درد نکند
جرعه نهج البلاغه نیز که حلاوت خودشو داره و همیشه چون شهد جان را شیرین می کنه
دستتان درد نکنه که می دانم نمی کنه
عزیز عمه هم که امشب بیدار مونده عزیز دل

چسبید؟؟؟؟.نوش جان..ما را هم دعا کنید لطفا!..
وقتی مطلبی با اقبال عمومی روبرو بشه خستگی ازتن آدم در میره.!
ولی تورو خدا این گل عمه را اینجا لااقل لوسش نکنید.!.تازه غم و غصه ش فراموشش شده هاااا..باز فردا میره یه مطلب میذاره ؛اونوقت یه نفر میگن الهیییی بگرررررررررررردم..!.اون یکی گلش را آب میده .!.یه نفرهم هی بهش میگه :جیگر عمه.چی شده فدات شم!!!!!!
تازه...ته تغاری هم دیدم ملوک الممالک صداش میکنه!!!!!!!!!!!!!!!!!!

فاطمه سه‌شنبه 10 شهریور 1388 ساعت 00:29

عمه جان شما بگین دختر به این خوبی ناز کشیدن نداره!(خودشیفتگی)

من فدای این عمه ی گلم برم الهی...
و بعدش فدای این بابایی مهربونم!

خوب شد.

منکه نگفتم قربون صدقه ت نرن..!!..گفتم برید وب خودش.خب درست نیست..نامحرم اینجاست..ولی این فک و فامیلا میخوان لج منو در بیارن میگن حسودی میکنی.برو برا خودت خاله و عمه پیدا کن!!!!!
ممنون از دخترخوب بابایی..دعام کن..خیلی...یاعلی مدد

مریم سه‌شنبه 10 شهریور 1388 ساعت 00:30 http://www.raze-nahan.blogfa.com

سلام
شب شما بخیر
امشب فاطمه جون کامنتدونی این جا رو ترکونده !
راستی قاصدک جان ! چرا از خودتون ذوق در وَ کردید به خاطر این که بلاگ اسکای می خواد شکلک بذاره ؟ شما که همیشه می فرمایید شکلک خوب نیست ! چون وقتی شکلک نباشه شما مجبورید برای بیان احساسات و عواطف خودتون از جملات و واژ ه ها استفاده کنید ؟؟؟ همین الان یه سوال دیگه برای من پیش آمد چرا وقتی عکس ندارید از شکلک تو پستهاتون استفاده می کنید ؟؟؟ ببم جان از کلمات و وواژه ها برای بیان مقصود استفاده کنید ! ( به نظرتون من این جا باید از چه شکلکی استفاده کنم ؟

قبول باشه خانوم معلم...
فاطمه خانوم منو شرمنده کردن کارشه عارش که نیست.!!
خانوم معلم..خیلی چیزها کم دارم!! ولی خودتون میدونید من حرف زدن و بیان احساسات کردن را اقلا کم نمیارم..این شکلکها را برا تبسم شما ها گذاشتم..اصلا یه چیز دیگه..خب من اگه بیام بگم مثلا سلام فاطمه خانوم گل قلب و و و ..اونوقت که همه میگن چه بی حیایه این قاصدک درملا عام خجالتم حالیش نیست!!!!!!..

مریم سه‌شنبه 10 شهریور 1388 ساعت 00:33 http://www.raze-nahan.blogfa.com


اینم چند حدیث در مورد روزه از پیامبر مهر و رحمت (ص)

1 - هر کس براى خدا، در شدت گرماى یک روز، روزه بگیرد و او را تشنگى فراگیرد، خدا هزار فرشته را مأمور مى‏کند که صورتش را مسح کنند و او را بشارت دهند، تا آن‏گاه که افطار کند، خداوند بفرماید چه خوش است روح و روان تو. اى فرشتگان من! شهادت دهید که من او را آمرزیدم.

2 - خداوند سفره‏اى دارد که بر آن نعمتى است که نه چشم دیده، نه گوش آن را شنیده و نه بر دل بشرى گذشته است. بر سر این سفره، جز روزه‏داران نخواهند نشست.

3 - هر درِ بهشت نامى دارد؛ مثلاً یکى از درهاى بهشت به نام مجاهدان در راه خداست و تنها جهادکنندگان در راه خدا از آن در وارد بهشت مى‏شوند. یکى از درهاى بهشت، درى است که فقط انسان‏هاى روزه‏دار از آن در وارد بهشت مى‏شوند و نام آن ریّان است.

خانوم معلم..ممنون از ارسال این احادیث بسیار زیبا و بجا...
موفق باشید.التماس دعا

شمس سه‌شنبه 10 شهریور 1388 ساعت 00:35

خوب نمیشه بگم قلوه ی عمه که !!!!!!
باید بگم جیگری دیگه
به روی چشم
سعی می کنم لوسش نکنم این نانازی عمه روووووووووووووو

بابااااا من نگفتم قربونش نرید!!..ولی وب خودش هم جیگرکی داره هاااااا

مریم سه‌شنبه 10 شهریور 1388 ساعت 00:43 http:///raze-nahan.blogfa.com/

سلام مجدد
خب حالا کمی ازتون تعریف کنم تا خوشتون بیاد و خستگی از تنتون در بره فقط مواظب باشید خیلی باد نکنید چون ......
قاصدک عزیز همه چیز زیبا و دلنشین بود مثل شبهای پیش .
بحث غیر سیاسی !!! که پستتون رو با اون شروع کرده بودید ! نفرین انتهای اون !
.... شعری که نوشتید هم خیلی قشنگه به نظر منم به شعرهای سهراب شباهت داره .
آیه و شعر تلنگر بود ! از اون تلنگرهایی که چند وقت یک بار بهش نیاز داریم . ممنون
این گلی که گذاشتید معرکه ست !
می دونید که می خوام چه کار کنم ؟
و تشکر فراوان بابت ذکر نماز و دعا و کلام مولا ( ع)
سلامت باشید و التماس دعا

بله ..منو یاد نوازش اون دوستم میندازه...ولی ماه رمضان بادکنک نمیترکه هااااا..!!..ممنون از لطفتون..گفتم که؛درددل مردمه توکوچه و خیابونه..همین..در مورد گل..بله خب.باورکنید دیشب که گفتید برا کجا میخواهید توفکررفتم که من میخوام دهه دوم تغییر بدم خب عکسها ر ا تغییر بدم تا سارقین محترم هم مستفیض بشن و دعا گووووووو
راستی.آقای عباسی نیستش..!!.
بازم ممنون از لطفتون خانوم معلم..التماس دعا..یاعلی مدد

ستاره سه‌شنبه 10 شهریور 1388 ساعت 00:44 http://ashnayemahjor.blogfa.com/

سلام روزه دار غیر سیاسی و فاقد رنگ ( بی رنگ ) واقعا"!!!!

امشب که دنبال تقویم رمضان بودیم.....شما نداشتید

احتمالا تاریخ اتفاقی را ثبت نکرده است ، وگرنه شما کاملا

بی تقصیرید.

شما نمی دانید که گفتن ارقام و اعداد و نمودار و مقایسه با

سال قبل....یکنوع تشویش اذهان عمومی است .

در ضمن چشمان ما چیزهای بی اهمیت مثل گرانی و تورم را

و غیره ....... را می بیند.برندگان که خبری از دلهای ما ندارند

که چقدر هوس زولبیا و بامیه کرده ایم.

واقعا" ذهن مرا مشوش کردید ، چون به یادم انداختید که فقط

یکبار این شیرینی مخصوص ماه رمضان را تا بحال خورده ام و

باید یک فکری کرد و شایدم مثل شما مجبور به سرقت شدم.

خداوندا ......

باعث و بانی این نابسامانی ها را به عدالت خودت واگذار

می کنیم.

آمین یا رب العالمین

طاعات و عباداتتون قبول حق..
اولاْ که من سبزم.همه میدونن..لااقل تا قبل از اعتراف سبزم.بعدش خدا میدونه.شاید زرد شدم!!!!!!
سبزه سبزم ریشه دارم..یک جهان اندیشه دارم(عجب شعری گفتم!!)
تقویم رمضان..روزهایی که مناسبت نباشه.ازاحادیث استفاده میکنم.
فقط جاشو تغییر دادم..قبل از آیات قران را نگاه کنید داره حرکت میکنه!!!.
خب باورکنید...ولش کن..یه چیز دیگه میگم..من در کامنت دونی میتونم اعلام مواضع کنم!!.خب همش میرن میگردن توی امریکای لاتین ببینن کدوم کشوری را میشه بهش کمک کرد..باورکنید چندوقت پیش اسم یک کشوری را دیدم که کمکهای میلیون دلاری گرفته بود از ما(ازما که نه..از اونا.!)که اصلاْ تابحال اسم این جزیره را نشنیده بودم.فکرمیکنم:سنت ویسنت بود اگه اشتباه نکنم..ولی زهی خیال باطل که فکرکنیم هوای مارا دارن.کافیه عمو سام کمی جابجا بشه اونوقت همین کشورها هم اعترافاتی میکنن بدتر ابطحی و عطریانفر!!!!
ممنون از حضورتون.همینقدرهم اندازه یک کامنت خصوصی براتون جواب دادم..زنده باشید.یاعلی مدد

فاطمه سه‌شنبه 10 شهریور 1388 ساعت 00:52

یه سلام هم خدمت خانمی گلم مریم جون...

بذارید یه امشب من اینجا رو بترکونم دیگه از این موقعیتها که پیش نمیاد.
عمه جان داشتیم بابایی داره اغفالتون میکنه(نیشخند وشیطان)

وای چه اسمای خوبی واسم درست میکنند جیگرکی هم اضافه شد.

من کوچیک همتونم.شماها بزرگوارید.

فاطمه سه‌شنبه 10 شهریور 1388 ساعت 00:56

دیگه برم امشب اذیتتون کردم شب بخیر

شماها هم برین بخوابین سحر نزدیک است!

شب خوش یاعلی

اختیار اری بابایی..چه اذیتی..برو بخواب ولی
همچنان ما بیداریم.!!!.زنده باشی و سلامت..یاعلی مدد

دوست سبز سه‌شنبه 10 شهریور 1388 ساعت 01:01

ضرغامی: بینندگان تلویزیون بعد از انتخابات از نصف کمتر شده است

باسمه تعالی

رئیس سازمان صدا و سیما در حالی از سقوط بسیار زیاد تعداد بینندگان رسانه ملی خبر داد که در روزهای پس از انتخابات عملکرد صدا و سیما مورد انتقاد بسیاری قرار گرفت و چهره های زیادی به عملکرد جناحی و یکجانبه رسانه ملی اعتراض کردند.

ضرغامی در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی اعلام کرده مردم دیگر اقبال چندانی به تلویزیون نشان نمی دهند. او در ادامه چنین گفته است؛ «بینندگان تلویزیون بعد از حوادث اخیر پس از انتخابات به کمتر از ۴۰ درصد رسیده است.»



سایت انتخاب نوشته که شنیده می شود عملکرد یکجانبه صدا و سیما در حوادث اخیر باعث شده رسانه ملی در روزهای اخیر در برنامه هایی که بر محوریت میهمان اجرا می شود با مشکل روبه رو شود چون بسیاری از چهره های شاخص فرهنگی، اجتماعی و... به دلیل عملکرد صدا و سیما در روزهای انتخابات و پس از آن حضور در این رسانه را تحریم کرده اند.

این موضوع تا جایی پیش رفت که برنامه «دو قدم مانده به صبح » محمد صالح علا که محوریت میهمان به اوج رسید و پای چهره هایی چون شمس لنگرودی، احمدرضا احمدی، احمد پوری، سیدعلی صالحی، مسعود کیمیایی و... را که چند وقتی بود مناسبات خوبی با صدا و سیما نداشتند به تلویزیون باز کرد، هفته گذشته در حالی برنامه ادبیاتش را درباره اخوان ثالث برگزار کرد که کاکاوند مجری کارشناس بخش ادبیات روبه روی محمد صالح علا مجری برنامه نشست و از او درباره اخوان ثالث شنید.

تحریم صدا و سیما از جانب چهره های ناآشنا در حالی به صورت اخبار غیررسمی شنیده می شود که چندی پیش سایت های خبری از ممنوع التصویر شدن ۱۰۰ چهره فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در تلویزیون خبر دادند و مسوولان صداوسیما درباره تایید و تکذیب این خبر هیچ واکنشی نشان ندادند.

خوشحالم که یک جا از من نام برده شد!!!!!
چون یکی از اون نصف کمتر شده ها من هستم(خودشیفتگی کامل!!!)

ستاره سه‌شنبه 10 شهریور 1388 ساعت 02:02

ماه رمــضان شد می و میخانه برافتاد
عشق و طرب و باده بوقت سحر افتاد

افــطار به می کــرد برم پــیر خـرابات
گفتم که تو را روزه به برگ و ثمر افتاد

با باده وضــو گیر که در مذهــب رندان
در حضرت حق این عمــلت بارور افتاد

ممنون از لطفتون که مهمون مون کردید به شعری از امام خمینی..!

صبور سه‌شنبه 10 شهریور 1388 ساعت 02:33 http://sangesabor.blogfa.com

برداشتى از دعاى روز یازدهم ماه رمضان

یازدهم رمضان است. از او بخواه که تو را دوستدار احسان و نیکى گرداند و از فسق و نافرمانى دور شوى. از او بخواه که سوز آتش را بر تو حرام گرداند. او فریادرس فریادخواهان است


خدایا! در این روز، احسان و نیکى را در نظرم محبوب گردان و فسق و معصیت را در نظرم ناپسند قرار ده و خشم و آتش قهرت را بر من حرام گردان، به یارى خود، اى فریادرس دادخواهان!
چرا احساس خوب خود را هنگام احسان و نیکى به دیگران با بدى از بین مى‏بریم؟


الهى! نه به چرایى کار تو بنده را علم و نه بر تو کس را حکم. سزاها تو ساختى و نواها تو خواستى. نه از کس به تو، نه از تو به کس، همه از تو به تو، همه تویى و بس

التماس دعا

صبور سه‌شنبه 10 شهریور 1388 ساعت 02:54 http://sangesabor.blogfa.com

سلام

قاصدک عزیز خسته نباشی و خدا قوت!!

شروع دهه ی دوم از میهمانی با صفای خالق شروع شد از همه قبول باشه

از این گرانی هانگید که واقعا امان همه بریده شده !!! دلم میسوزه برای قشری از مردم که با سیلی صورتشونو سرخ نگه میدارن ...... کم نداریم دور و اطراف خودمون خانواده های اینچنینی را ....... منم فقط میگم خدا مسببینش رو لعنت کنه ..!!!

ولی به قول شعر زیبایی بالای
زندگی شیرین است
زندگی باید کرد (چشمک)

خوشحال میشم که این شکلک های بلوگ اسکای هم زودتر بیاد کلی کارمونو راحت میکنه...!!!

به هر حال تغییرات ایجاد شده در این پست کلی به تنوع اون کمک کرده که باید از صاحب خونه تشکر کرد متشکریم.....

التماس دعا

دوست گرامی..باورکنید رنج میبریم و البته من با دوسه تا شکلک میخوام بیشتر از این کم همه تلخ نشه..یاد مرحوم کیومرث صابری(گل آقا) میفتم که همیشه تلخیهای جامعه را با نیش زنبور عسل به خورد حکام میداد.!.خدا رحمتش کنه..مشتری پروپاقرص هفته نامه اش بودم(ازشماره اول.)..ممنون از لطفتون..دعامون کنید..یاعلی مدد

غریبه سه‌شنبه 10 شهریور 1388 ساعت 03:16 http://banouye-sib.blogsky.com/

سلام به قاصدک گرامی


چی بگم اخه که همش حسن و زیبایی سخن است و دست استاد قاصدک درد نکند....اینهمهفک و فامیلمونم که ماش اشا الله همه جمعند خدارو شکر.....خیلی وقته تو نت هستم اما دستم به کامنت گذاشتن نمیرفت اما از اونجایی که همه دوستان که حقیر رو میشناسند میدونند که دلم قد گنجیشکه و ظرفیتم کمه تا حرف دلم رو نگم نمیرم

امشب شب سختیه برای خانواده ما چون خواهر زاده نو جوانم که در مغزش یه کیست هست فردا برای ام ای ار داره میره و تا جوابش بیاد جون ما هم به لب میاد مخصوصا خواهر بنده خدای من ....این باعث شد بازم دلگویه ای کنم و برم ...اما نتونستم کامنت نگذارم تو خصوصی به شمس عزیزم همه چیزو گفتم و اینکه امشب به کسی کامنت نمیتونم بگذارم ...اما این کلبه زیبا و خانه میهمانی ماه خدا رو نتونستم نیام و کامنتی نگذارم واز همه دوستان خو و با خدایم التماس دعا دارم برای همه بیماران.....

حالا برم سر مطلب سیاسی که قاصدک گرامی غیر سیاسی معرفیش کرده.....شما میگید گوشت ۱۴۰۰۰ تومان همسری بنده امروز تو مهر شهر خریدند ۱۶۰۰۰ تومان ....من که مدتیه بیشتر از گیاهان و سبزیجات استفاده میکنم در غذا ها نه برای اوضاع مالی بلکه دلم نمیاد من بخورم اما همسایم نتونه بخره و به بچه هاش یه شبم که شده گوشت بده....یه جورایی عذاب وجدان....اما از خدا میخوام با این دل غمگینی که دارم خداوند باعث و بانیه این همه گرانی و شرمنده شدن نان اوران خانه ها را در نزد خانواده خودشون رو نیامرزه ....دلم بخدا از اینهمه ظلم و دروغ که مثل روز روشنه و اینا میگن نه این که شما میبینید درست نیست ما درست میگیم....لعنت خدا بر مسببین این سیاست...

تورو خدا بمن نگید استااااد.!!!..همش کمال همنشینه و بس..
خدا انشاالله تمام بیماران را الساعه شفا بده..
امیدوارم که بیمار شما هم بزودی شفای عاجل بگیره..
زیبایی این کلبه به صفای دوستان است..
بله.متاسفانه آقایون فقط درسر اینو میپرورونند که با دادگاههای نمایشی
حقانیت نداشته خود را اثبات کنند و از دل مردم خبری ندارن و براشون
مهم هم نیست که کی سرگرسنه بربالین میذاره..
اهل نفرین کردن نیستم.ولی خدا هم از سرتقصیرات مسببین همینطور نمیگذره..آه ِمظلوم راه گشاست..صبر میکنیم و میدونیم روزی میرسه که مظلومین داد خودشون را از ستمگران میگیرند..
شکایت میبریم به پیش خالق اکبر..
التماس دعای خیر..یاعلی مدد

غریبه سه‌شنبه 10 شهریور 1388 ساعت 03:22

بازم سلام به قاصدک گرامی و همه دوستان خوبم که اینجا تشریف میارند

با ارزوی قبولی عبادات هر روزتون و هر چه مقرب شدن دلهامون به خدا

الهی!
الهی نور تو چراغ معرفت بیفروخت
دل من افزونی است.
گواهی تو ترجمانی من بکردند ندای من افزونی است.
قرب تو چـــراغ وجد بیفروخت
همت من افزونی است.
بود تو کار من راست کـــرد بود من افزونی است.
الهی!
از بود خود چه دیدم مگر بلا و عنا؟واز بود تــــو همـــه عطاست و وفا!
به بر پیدا!و بکرم هویدا.
نا کرده گیر کرد رهی.
و آن کـــن که از تو سزا.


را که داند؟که:تو را((تو))دانی
تو را نداند کس.
تو را تو دانی بس!ای سزاوار ثنای خویش!
و ای شکرکننده عطای خویش!
رهی به ذات خود از خدمت تو عاجز و به عقل خود از شناخت منت تو عاجز
و به کل خود از شادی به تو عاجز
و به توان خود از سزای عقل تو عاجز

کریما!
گرفتار آن دردم که تو درمان آنی بنده آن ثنایم که تو سزای آنی من در تو چه دانم؟
تو دانی!تو آنی که گفتی من آنم!آنی.

الهی!
گر زارم در تو زاریدن خوش است
ور نازم به تو نازیدن خوش است.
الهی!شاد بدانم که بر درگاه تو می زارم
بر آن امیـــد آن که روزی در میـــدان فضل بتو نازم تو!من بپذیری و من با تو پردازم ـ
یک نظر در من نگری و دو گیتی به آب انـــدازم

اینجا با این گل بلبل ها بسی زیبا تر شده

دست شما درد نکنه

فاطمه جون خاله یه کم خستگی در کن گلم....یکی از اون شکلکهاروخودت انتخاب کن تو بالا زیاده به انتخاب خودت

دستتون درد نکنه همتون ...ادم اینجا که میاد چند تا درس که از نوشته های خوب قاصدک گرامی یاد میگیره کلی هم مطلب خوب از دوستانی که کامنتهای به این خوبی میگذارند

شبتون خوش

یا علی




زنده باشید..من فقط دارم درس پس میدم ولاغیر..
ممنون از حضور گرمتون..التماس دعا..یاعلی مدد

alnilam سه‌شنبه 10 شهریور 1388 ساعت 10:08

سلام پدر! خوبید؟
آره این حرفها اصلا سیاسی نبود که! فقط حرفهای بعصضیها سیاسیه! پر حرف سیاسیم منتها ...!
زولبیا بامیه انقدرها هم گرون نیستها کافیه یه شب نیاید نت به جاش پولش رو از قبض تلفن کم کنید برید زولبیا بامیه بخرید...نه هرچند میترسم نیاید یه شب دل خونوادتون براتون تنگ شه!!!!
راستی من اینجا که چیزی پیدا نکردم میرم وبلاگ فاطمه ببینم چی میشه!
یاعلی

ببین.اولا خوش اومدی..ثانیا نماز روزتون قبول(ماه رمضانه هااا)!!
ثالثاْ.زولبیا کیلو سه هزار تومانه.!!!!.چه ربطی به نت داره؟؟؟.تازه.منکه گفتم هرشب پست دارم..نمیشه که نیام..میشه؟؟؟ا..ولی من از گوشت ۱۴۰۰۰تومنی گفتم.چرا اونو نگفتی؟؟؟.نکنه میرسه ؟؟؟(چشمک پرشینی)وب فاطمه؟؟؟منظور هم ملوک الممالک بودکه گفتی

سوگند سه‌شنبه 10 شهریور 1388 ساعت 12:47 http://sogandenik.blogfa.com

سلام دوست گرامی
نمازو روتون قبول وتشکر بابت موضوعات این پستتون واقعا همیشه میگن حرف حق تلخه خدا فقط به فریاد دل پدرانی که صاحب اهل و عیال و درخونه بازی رفت آمد هستند و باید زیر خجالت خانواده باشند برسه با این گرونی خدا ازشون بحق این ماه نگذره هرکی که باعث وبانیشه مثل همیشه پستتون عالیه

به نام نامی هزار نام زیبای پروردگار
قرآن بارش زلال نور است بر کویر شب ، تلاوت قرآن تنفس در هوای عطر آگین ملکوت است . قرآن پنجره ای به سوی ملکوت خداست . در آن جا جام های بلور لبریز است از آیه های نور ؛ آیه هایی که ما را از تنگنای دنیا می رهانند و به سرزمین سبز رویای می رساند . قرآن تبیین واژه مکتب است و ریختن نهر نور در رگ های شب . پیام آشنایی است برای فطرت های پاک و دل های غریب خاک . این پیام به دل هایی می نشیند که در ماتم کده خاک غریبند و در فراق معشوق بی شکیب .
خدایا مرا به بدیهایی که از آنها بیرونم آوردی باز مگردان

دوست سبز سه‌شنبه 10 شهریور 1388 ساعت 13:31

برای دکتر محمد ملکی
پیرمرد چشم ما بود/ مرتضی کاظمیان

دکتر محمد ملکی، استاد دانشگاه و فعال سیاسی پرسابقه‌ی ایران، ده روزی است که در سن 76 سالگی بازداشت شده است.


حتی تصور به حبس کشیدن پیرمرد آزاده، با پشتی خمیده و تنی رنجور و بیمار، سخت است. منتقد جسور که سری پردرد و زبانی تیز و بی‌تعارف دارد، البته چنان که خود در هنگام بازداشت گفته، خرسند است که در این روزهای سخت و غریب ایران، در کنج خانه نمی‌فرساید. اما آنها که او را به حبس برده‌اند، چگونه رضایت داده‌اند که یکی از تصاویر مجسم آزادگی و خداترسی و روشنفکری متعهد و مسئول را با وضع جسمی و شرایط خاصی که دارد، به بند کشند؟ این پرسش، از جنس همان سئوال‌های بی‌پاسخ غیرقابل فهم و کشف‌ناشدنی ایران امروز است.

حکومت و نهادهای امنیتی و قضایی آن، حق دارند که از منظر مصالح نظام سیاسی از پاره‌ای دیدگاه‌های پیرمرد برآشوبند و نشر آنها را برنتابند. اما آیا چاره‌ی کار، در بازداشت یک‌باره‌ی منتقد سالخورده، و بی‌توجهی به حقوق اساسی شهروندی است؟ بدون هیچ احضاریه‌ای، محمد ملکی در صبح نخستین روز ماه رمضان خود را در برابر تیم عملیاتی می‌یابد که برای بازداشت و تفتیش خانه‌اش، به سراغ او رفته‌اند. منزلی که چند بار جست‌وجو شده است، بار دیگر مورد کاوش قرار می‌گیرد، و ده‌ها نسخه از کتاب‌هایی که با مجوز وزارت ارشاد چاپ شده‌اند، ضمیمه‌ی دیگر "اسناد" می‌شوند و همراه با نخستین رئیس دانشگاه تهران پس از پیروزی انقلاب، به ناکجاآباد، منتقل می‌گردند.

آیا امکان بازجویی از دکتر ملکی در منزل‌اش، یا حتی در محل نهادهای امنیتی وجود نداشت؟ پیرمرد حکایت ما، از جمله فعالان ملی ـ مذهبی بود که در بازداشت فله‌ای سال 1379 چند ماهی را در حبس و انفرادی به‌سر برد و بعدتر به قید وثیقه، آزاد شد. از نیمه‌ی سال 1380 تاکنون، او اگر قصد گریز از کشور یا هجرت داشت، چنین می‌کرد. چنان که برای معالجه و دیدار با فرزندش، دو سال پیش، سفری به کانادا داشت. مرد سالخورده اگر انگیزه‌ای برای زیستن در وطن نداشت، به میهن بازنمی‌گشت. پس نه شائبه‌ی فرار او مطرح بوده و نه بحث امحاء اسناد و مدارک جرم محتمل. او نیز از جمله‌ی افراد "آزاد" به قید وثیقه بود. چرا بازجویی و محاکمه ـ حتی غیرعلنی ـ نمی‌شود؟ انصاف می‌باید که عدم‌رعایت ترتیبات قانونی در برخورد با مخالفان و منتقدان، گاه غیرقابل هضم می‌نماید.دکتر ملکی ـ ظاهرا" ـ باید برای مدتی سکوت می‌کرده است. بسیار خوب! اما آیا چاره (تنها چاره) بازداشت این‌چنینی مرد بیمار است؟

هرگاه که در سال 79 ـ80 از شکاف در سلول انفرادی بازداشتگاه 59 مرد را می‌دیدم که با قامتی خمیده و موی پریشان و ریش بلند، در لباس زندانی و با چشم‌بند، دست در دست نگهبان برای بازجویی یا دستشویی، می‌رفت، بر خود می‌لرزیدم از آنچه بر ایران می‌رود. مام میهن سزاوار تحمل صدای کشیده شدن دمپایی یکی از آزادگانش بر زمین خود، نبود و نیست.

بعد از چهار ماه که با مرد آزاده و چند تن دیگر از دوستان به سلول دربسته (جمعی) منتقل شدیم، در شب‌های کشدار سلول، از معاشرت و موانست‌اش با روحانیان ارشد نظام (همچون آیت‌الله مرتضی مطهری) پیش از پیروزی انقلاب می‌گفت.
بدیهی است مقایسه‌ی وضع و موقعیت چهره‌های اصلی آن خاطرات، سال‌ها پس از تغییر نظام سیاسی، کاری بس سهمگین بود. محمد ملکی اما از ابتدای دهه‌ی 60 این اختلاف فاصله و موقعیت را بارها، و به‌ تمامی، چشیده است؛ چه در زندگی پشت دیوارهای اوین برای نیم دهه، و چه در مشکلات کاری و اقتصادی و معیشتی و احضارها و تهدیدهای گاه و بیگاه و بازداشت سال 80. و این اختلاف موقعیت فاحش، اگر هزار علت داشته باشد، یکی‌اش بی‌شک، "بینش انتقادی" ملکی است.
دوست و همراه دکتر شریعتی، تبیین و تعریف او را از روشنفکر، خوب متبلور ساخته است. دکتر ملکی از آن دست روشنفکرانی است که کوشیده "حقیقت" را قربانی "مصلحت" نکند؛ و همین تلاش سترگ، برایش بس پرهزینه بوده است؛ هزینه‌هایی که تا امروز، و در هشتمین دهه از زندگانی‌اش، همچنان بر او تحمیل می‌شود.
تحمل پیرمرد آزاده که چشم بینا و راوی صادق تاریخ سیاسی معاصر ایران است، البته برای تحریف‌گران حقیقت، کار آسانی نیست. چنین است که نه به سن او التفات می‌شود، و نه به سرطانش توجهی. مرد سالخورده خمیده‌پشت‌تر از همه‌ی عمر، بازداشت و روانه‌ی حبس می‌شود؛ چرا که او چشم ما بود؛ چشم ما و زبان بی‌باک ما.

*توضیح: عنوان یادداشت برگرفته از مطلب مشهور زنده‌یاد جلال آل احمد، در یادکرد از پدر شعر نو، نیما یوشیج است.

منبع: روزآنلاین

سکوت سه‌شنبه 10 شهریور 1388 ساعت 13:52 http://sokotearefaneh.blogfa.com

سلام سلام
نماز وروزه هاتون قبول حاج عمو (دیگه خیلی بردمتون بالا مواظب باشین با سر نیاین پایین خدای نکرده )
خب در مورد اون موضوعی که سیاسی نبیدباید بگم اخه عمو جان شما چرا درک نمیکنین مسئولان به فکر ماهستن .
ببینین هرچی این وزیر هلو اومد گفت گوشت قرمز نخورین فشارتون میره بالا سکته میکنین و.. گوش نکرده کردین هی گوشت خریدین خوردین وهی سکته کردین واینهمه امکانات بیمارستانی را هدر دادین نه که الان سال اصلاح الگوی مصرفه وزیر هلو مانندمون رفته پیش وزیر اقتصاد وبازرگانیمون وگفته منکه حریف این جماعت گوشت قرمز خور نشدم یه تز میدم برای سال اصلاح الگوی مصرف واونم اینکه گوشت قیمتشو ببرین بالا که مردم نتونن بخرن بخورن .اونم گفته چون شما هلوی رییس جمهور هستین وسفارش شده ی ایشون به چشممممممم واینجوریاست که اینجوریاستتت گرفتین ؟؟
اونا فقط به فکر مردم هستن همین وبسسسسسس

خب بعدش :
یادمان باشد اگر شاخه گلی را چیدیم

وقت پرپر شدنش سوز ونوایی نکنیم

یادمان باشد سر سجاده ی عشق

جز برای دل محبوب دعایی نکنیم

یادمان باشد از امروز خطایی نکنیم

گرچه در خود شکستیم صدایی نکنیم
....


ااا اون بالاییه اومده اینجا
خدایا روزه مون را روزه تشنگی وگرسنگی قرار مده جون من بیا وخودت قضاوت کن خدا اگه روزه تشنگی وگرسنگی هم باشه قبول کن دیگه تو این گرما تابستون جونمون داره در میاد


وای خداجون ما میدونیم که قراره بیرون بیایم از قبر اون زمان ولی چیکار کنیم که این شیطونه ولمون نمیکنه خودت یه جوری شرشو کم کن خدا وکیلی بیا ویه اینکارو بکن

دعای امروزم نوش جان فرمودیممم
ولی دعای اون روزیه بهتر بود بیشتر میشد روش مانور داد
(چشمک)
نمازم که....
انشالله هرکه خوند دعامون کنه ماهم خوندیم دعاتون میکنیم

من معنی این جمله ی حضرت علی ع را نمیفهمم:
ای بندگان ِخدا"خدا را،خدا را،در حق نفس خویش،که از همه چیز نزد شما گرامی تر و دوست داشتنی است
(میگن ندونستن عیبه نپرسیدن عیب نیست خب منو راهنمایی کنین )

یه پیشنهاد دیگه هم دارم عمو جان از نهج الفصاحه هم استفاده میتونین بکنین واسه این قسمت اونم جملات قصار عالی داره هرچند همش عالی هست وناب همچون تمامی کلمات محمد ص

پس از افطار ۱:به جان خودم عمو من هنوز عادت نکردم به روزه خیلی سختههههههههه تو این گرما تازه وقتی میری بیرون که دیگه بدتر گامش به کنار میبینی ملت دارن جلوی روت بستنی میخورن خیلی سختههههههه
پس از افطار۲:این شکلک شیطنت اصلا مناسب نبید ....(شیطنک)خب اخرشم دست به دامن بلاگفا شدین
خب عمو جان تو این نوازشها هم ازاین شکلکا بذارین خب ما مردیم از بی شکلکی هر چند قبلا گفتین که اینجوری چرا بهتره (گفتم بگم که باز زحمت نکشین تکرار کنین ) ولی شکلک هیجان انگیز ترهههههه

خب بااجازه رفع زحمت کنیم
التماس دعا
شادباشین وعاشق حق
وخدای همیشه بهار نگهدارتون

درضمن اگه دیدم افطار دعا م کردین که کردین نکردین دیگه سحر دعاتون نمیکنم (این یه تهدیده جدی بگیرید)



رمضان سه‌شنبه 10 شهریور 1388 ساعت 16:30 http://mighat61.blogfa.com

الهی ! خوشدلم که از درد می نالم ، که هر دردی را درمانی نهاده ای.
الهی ! پیشانی بر خاک نهادن آسان است ، دل از خاک برداشتن دشوار است .
الهی ! تو پاک آفریده ای ، ما آلوده کرده ایم.
الهی ! اگر گلم یا خارم از آنِ بوستانِ یارم.
الهی ! گرگ و پلنگ را رام توان کرد ، با نفس سرکش چه باید ؟
الهی !به سوی تو آمده ام ؛ به حقّ خودت مرا به من برمگردان.
الهی ! اگر بخواهم شرمسارم ، و اگر نخواهم گرفتار.
الهی ! شکرت که فهمیدم نفهمیدم.
قسمتی از الهی نامه استاد حسن زاده املی

دوست سبز سه‌شنبه 10 شهریور 1388 ساعت 16:33

کلمه:سایت الف متعلق به احمد توکلی نماینده تهران نوشت:

مهمترین نقطه ضعف آقای علی آبادی این است که قبل از اثبات برادری ادعای ارث کرده اند.

ایشان قبل از آنکه از مجلس رای اعتماد بگیرند با هدایت پسر عموی خود که از قبل در مقام معاونت وزیر نیرو بکار گماشته شده است پا به درون وزارتخانه گذارده و با مدیران صنعت برق جلسه‌ای شبیه به جلسه معارفه گذاشته است.

این رویه غیر مالوف و غیر اخلاقی حاکی از اطمینان ایشان به نتیجه بخش بودن لابیهای انجام گرفته در خلال ضیافتهای افطاری است

دوست سبز سه‌شنبه 10 شهریور 1388 ساعت 19:33

کروبی خواهان پاسخ گویی به «پنهانکاران جنایت ها» از تلویزیون شد
شبکه جنبش راه سبز(جرس):


مهدی کروبی،دبیرکل حزب اعتماد ملی در نامه ای به رئیس سازمان صدا وسیما از وی خواست تا به اظهارات تلویزیونی نماینده دادستان تهران در مورد حوادث اخیر به ویژه انکار آزار و شکنجه بازداشت شدگان، پاسخ گوید.

کروبی در این نامه خطاب به عزت اله ضرغامی نوشته که به دنبال«اظهارات آقای قاضی مقدمی رییس بازپرسی شعبه سیزدهم که از طرف دادستان محترم وقت تهران به اینجانب معرفی شده بود در بخش های مختلف خبری درباره حوادث پس از انتخابات و ادعاهای ایشان مبنی بر غیر قابل استناد بودن مستندات اینجانب درباره آزار برخی از بازداشت شدگان حوادث اخیر تقاضا می کنم هر چه سریعتر دستور فرمایید همین امشب برنامه‌ای با حضور نماینده‌ای از سوی اینجانب برای توضیح پیرامون آنچه روی داده است برگزار شود یا اینکه اطلاعیه دفتر اینجانب در شرح این ماجرا از تریبون رسانه ملی خوانده شود ، تا مردم خود در جریان ماجرا قرار گیرند.»

حجت الاسلام کروبی در نامه خود به ضرغامی تاکید کرد«بنده فکر می کنم اینجانب و کسانی که در راستای احقاق حقوق مردم تلاش می کنیم به اندازه برخی افراد که می‌خواستند جنایاتی که شده است را پنهان کنند از این حق برخورداریم تا از تریبون رسانه ملی با مردم سخن بگوییم.»

غوغا... سه‌شنبه 10 شهریور 1388 ساعت 23:42

امام صادق (ع):
خواب روزه دار عبادت،
خاموشی او تسبیح،
عمل وی پذیرفته شده
و دعای او مستجاب است.
التماس دعا-یاعلی

ممنون ازحضور و تشکر بابت حدیث زیبا..
طاعاتتون قبول حق...ببخشید..درحال نوشتن آپ امشبم..وقت نشد بیشتر در خدمت باشم.یاعلی مدد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد