*غزل قاصدک*

به جای نفرین به تاریکی ؛ شمعی بیفروزیم

*غزل قاصدک*

به جای نفرین به تاریکی ؛ شمعی بیفروزیم

جرعه سیزده و چهارده ازبادهءرمضان

سلام نماز روزه هاتون قبول 

چند وقت پیش با دوستی حرف میزدم همش وسط حرفهاش میگفت من خیلی بدم !. 

بشوخی گفتم بهش " کم به مخلوق و ساخته صُنع خداوندی بی احترامی کن.!. 

بچه که بودم وقتی به آسمون نگاه میکردم با ابرها چهره ای از خدا ترسیم میکردم...چهره ای بس غضبناک...تقصیرم نداشتم.آخه خدایی که بمن شناسونده بودن همش دنبال فرصتی بود تا عتاب و خطابم کنه و مچم را بگیره.!.خدارحمت کنه مرحوم قیصر امین پور را..همین امسال باشعری از اون مرحوم آشنا شدم که دیدم درست همون شناختیه که من توبچگی ازخدا داشتم.!.شعرش طولانیه و حتماً شنیدید.چندبیتی را باهم مرورکنیم تا درقسمت بعد ادامه بدم سخن امشب را. 

 

پیش از اینها فکر میکردم خدا    خانه ای دارد کنار ابرها   

مثل قصر پادشاه قصه ها    خشتی از الماس وخشتی از طلا 

پایه های برجش از عاج وبلور    بر سر تختی نشسته پر غرور  

هرچه میپرسیدم از خود ؛ازخدا   اززمین از آسمان از ابرها

زود می گفتند این کار خداست     پرس وجو در کار او کاری خطاست  

هر چه میپرسی جوابش آتش است    آب اگر خوردی عذابش اتش است  

تاببندی چشم کورت می کند    تاشدی نزدیک دورت می کند  

تاخطا کردی عذابت می کند    در میان آتش آبت میکند 

   

ولی درنقطه مقابل سخنی دیدم از مرحوم حاج اسماعیل دولابی که خیلی از خدا و مخلوق خدا خوشم اومد! 

با این سخن دلهاتون رابه خدا میسپارم..شاد باشید و خدایی  قاصدک  

  دوستانِ اهل بیت قلبشان ازنور ساخته شده است محال است دلِ آنها  

معصیت رادوست داشته باشدبهمین دلیل است که اگر زیرفشار شهوتها 

و خواهش های بدن مرتکب معصیتی شدندمیگویند:آخ.ای کاش مرتکب 

نشده بودم!به همین دلیل اصلاً معصیتِ دوستانِ اهل بیت را ننوشته اند 

به خودت تلقین کن که خدای ما"مصنوعش هم خوب است 

خودت هم که مصنوع خدایی.پس خودت هم خوبی.دائم نگو من بدم

 

روزه و آخرت از دیدگاه امام رضا(ع) مردم به انجام روزه امر شده‏اند تا درد گرسنگی و تشنگی را بفهمند و به واسطه آن فقر و بیچارگی آخرت را بیابند*منبع*وسائل الشیعه،ج 4 ص 4 و علل الشرایع ج5 ص10التماس دعا.قاصدک 

    

  

کُتِبَ عَلَیْکُمُ الْقِتَالُ وَهُوَ کُرْهٌ لَّکُمْ وَعَسَى أَن تَکْرَهُواْ شَیْئًا وَهُوَخَیْرٌ لَّکُمْ

وَعَسَى أَن تُحِبُّواْ شَیْئًا وَهُوَ شَرٌّ لَّکُمْ وَاللّهُ یَعْلَمُ وَأَنتُمْ لاَ تَعْلَمُونَ 

(سوره بقره آیه 216)   

برشماجهادمقرّرشدچه بسا چیزی را ناخوش داشته باشید و آن بسودشماست 

و چه بسا چیزی را خوش که به زیان شماست.خدا میداند و شما نمیدانید 

    

 یقین داری اگربررحمت دوست      چرا از غم روانت در هیاهوست  

بسا چیزی نداری دوست امّا            همه خیرتوخود ای دوست دراوست

   

 دعای روز سیزدهم ماه رمضان 


اَللّهُمّ َطَهِّرنی فیهِ مِنَ الدَنَسِ وَالأقْذارِ وَصَبّرنی فیهِ عَلى کائِناتِ الأقْدارِ  

وَ وَفّقْنی فیهِ للتّقى وَصُحْبةِ الأبْرارِ بِعَوْنِک یا قُرّةَ عیْنِ المَساکین 

  

خدایا پاکیزه ام کن در این روز ازچرک و کثافت و شکیبائیم ده در آن به آنچه مقدّر

است شدنى ها و توفیقم ده در آن براى تقوى وهم نشینى با نیکان به یاریت 

اى روشنى چشم مستمندان    

مفهوم دعای امروز  

 پاکی از گناه, صبر و مقاومت در برابر مشکلات, تقوا و هم‌نشینی با صالحان 

    

نماز سفارش شده از ائمه اطهار جهت شب چهاردهم دهم رمضان  

شش رکعت ( سه تا دو رکعتی)درهر رکعت بعد از حمد سی مرتبه سوره زلزلت

ثواب:حضرت علی (ع)فرمود:هر کس بخواند، خدای تعالی آسان گرداند 

برای او جان کندن را و سؤال منکر و نکیر را

  

جرعه ای از بادهء مولا علی(ع)(نهج البلاغه)   

آگاه باشید،در دنیا چیزی نیست،مگر آنکه صاحبش به زودی از آن سیر و از داشتن آن دلگیر می شود.جز ادامه زندگی،زیرا در مرگ آسایشی نمی نگرند حیات و زندگی چونان حکمت و دانش است که حیات دل مرده و بینایی چشمهای نابیناست و مایه ی شنوایی برای گوشهای کر و آبی گوارا برای تشنگان می باشد،که همه در آن سالم و بی نیازند

التماس دعا..یاعلی مددخداحافظ 

جرعه چهاردهم..(بعلت حذف شدن از وب.در ادامه روز۱۳ کپی کردم تانظمش بهم نخوره.کامنتهای مربوطه هم در کامنتدونی سیزدهم هست. 

سلام نماز روزه هاتون قبول.. 

روایتی ست از مولا علی(ع)که سفارش میکنند(نقل بمضمون) در دو حالت به گورستانها برویم. یکی در حال شادی و غرور و دیگری در موسم غم و اندوه و نومیدی. 

چرا که زیارت اهل قبور انسان را به فکرفروبرده که دنیا پلی ست برای گذشتن و نه منزلگاهی برای مقیم شدن...غروب پنج شنبه که از راه میرسه هنوزم این سنّت خیرات و مبرّاتی که بازماندگان برای شادی ارواح ازدست رفته گان میدهندرا بخوبی میشه درشهرها دیدکه با پخش کردن خیراتی " ازت میخوان که کامت را شیرین کنی و سپس فاتحه ای نثار امواتشون کنی.چراکه اعتقادیست شبهای جمعه اموات چشم براه بازماندگانند بلکه یادی از آنها کرده و بافاتحه ای از خدا براشون طلب رحمت و مغفرت نمایند.  

اَللّهُمَّ اَدْخِلْ عَلى اَهْلِ الْقُبُورِ السُّرور

در این شب و روز آدینه ؛ارواح پدران و مادرانی که دستشون ازدنیا کوتاست. تمامی اونهایی که به نحوی برگردن ما حقی دارندبخصوص آموزگاران و اساتیدمون" امواتِ بد وارث و بی وارث "و عزیزانی که رمضان امسال را درک نکرده و بارسفربربستند و دریک کلام"جمیع اموات و گذشتگان را با صلواتی برمحمدوآل محمد(ص)به فاتحه ای مهمان کنیم 

اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّل فَرَجَهُمقاصدک  

 

 

 روزه از نگاه مولا علی(ع) خداوند روزه را واجب کرد تا به وسیله آن اخلاص خلق را بیازماید.*منبع*نهج البلاغه،حکمت 252 التماس دعا..قاصدک

  

   

 مَنْ عَمِلَ صَالِحًا فَلِنَفْسِهِ وَمَنْ أَسَاء فَعَلَیْهَا ثُمَّ إِلَى رَبِّکُمْ تُرْجَعُونَ 

(سوره جاثیه آیه14

هرآنکس کار نیک کند به نفع خود وهرکه بد کند به زیان خود کرده است 

     

هرآنکس هرچه کرده دردوگیتی     نصیبی دارد از نیک وبد خویش  

زیان وسود هرکس را به فعل     ببین درفعل خود پیش آمد خویش

 دعای روزچهاردهم ماه رمضان 


اَللّهُمّ لا تؤاخِذْنی فیهِ بِالعَثراتِ وَاقِلْنی فیهِ مِنَ الخَطایا وَالهَفَواتِ  

وَلا تَجْعَلْنی فیهَ غَرَضاً لِلبَلایا وَالآفاتِ بِعِزّتِکَ یا عِزّ المُسْلِمین  

  

خدایا مؤاخذه نکن مرا در این روز به لغزش ها و درگذر از من در آن از 

خطا ها و بیهودگی ها و قرار مده مرا در آن نشانه تیر بلا ها و آفات 

 اى عزت دهنده مسلمانان  

مفهوم دعای امروز  

 گناه و توبه, ایمنی از بلاهای الهی, آفت‌شناسی, عزت در سایه بندگی

    

نماز سفارش شده از ائمه اطهار جهت شب پانزدهم رمضان 

چهار رکعت(دو تادو رکعتی)در دو رکعت اول بعد از حمد صد مرتبه توحید و  

در دو رکعت دوم بعد از حمد پنجاه مرتبه توحید 

ثواب:حضرت علی(ع)فرمود: هر کس بخواند، 

عطا کرده می شود به او چیزی را که نمی داند او را مگر خدا 

 

جرعه ای از بادهء سجاد (صحیفه سجّادیّه)   

خدایا؛ دلم را بدآنچه در پیش توست،مطمئن و آرام،و اندیشه ام را از هر چه جز توست،فراغت بخش،و مرا به کاری که خالصان درگاهت را بدان وا میداری وادار.و به همگام غفلت خردها،دلم را با عشق به طاعتگزاری ات درآمیز و مرا توانگری ده همراه با پاکدامنی و زندگی خوش و آسایش وتندرستی و فراخی روزی وآرامش و عافیت 

   

مولای من"ترسم توبیایی و من آنروزنباشم 

اگرآمدی ومن نبودم"یک فاتحه نوازش اهل قبورکن

آدینه ها " مجالی ست برای واگویه های منتظران مسافر آدینه

التماس دعا..یاعلی مددخداحافظ 

نظرات 28 + ارسال نظر
ستاره چهارشنبه 11 شهریور 1388 ساعت 23:47 http://ashnayemahjor.blogfa.com/

اول

البته امیدوارم

دوباره بر میگردم

سبد گذاشتم

بله امید چیز خوبیه.!!!..منتظرت می مونم..جات محفوظه..!..یاعلی مدد

شمس چهارشنبه 11 شهریور 1388 ساعت 23:59

سلام
آره این از افکار کودکان است که به تلقین بزرگتر ها در ما ریشه دوانده
همانطور که گفته اید خدا رحمان است
و در یکی از احادیث خوندم که می فرماید : به بزرگی و جلالم سوگند که ببخششم از خشمم پیشی گرفته است
الهی ما را از خشم خود دور بگردان
شعر زیباییه خوندم و این چند خط نیز بسیار به جا بود
نماز
دعا و همه چیز مثل همیشه عالیه

قبول باشه طاعاتتون..ما همواره نگاهمون به لطف و مرحمت خداست
نه به عدالتش که درغیراین صورت شرمنده ایم..بخشش و رحمت خدا بینهایته
انشاالله که از خشم خدا بدور باشیم..زنده باشید.التماس دعا..یاعلی مدد

دوست سبز پنج‌شنبه 12 شهریور 1388 ساعت 00:08

آیا فریادرسی به فریاد مظلومان هست؟محمود رئیسی‌نجفی، یکی دیگر از شهدای جنبش سبز

محمود رئیسی‌نجفی، یکی دیگر از شهدایی است که در حوادث پس از انتخابات 22 خرداد در میدان آزادی تهران مورد ضرب و شتم واقع شد و به شهادت رسید که نام این شهید تا کنون در زمره شهدا اعلام نشده بوده‏است.
همسر مرحوم نجفی در خصوص چگونگی فوت همسرش گفت: «شغل ایشان کارگری بود. آقای نجفی، ام‌ دی ‌اف‌ کار بود. معمولا هر روز ساعت 6 صبح برای کار می‌رفت و اوایل شب به خانه بر می‌گشت. روز 25‌خرداد تا ساعت 5/10 شب ایشان به خانه نیامدند و ما نگران بودیم. حدود ساعت 5/10 زنگ در به صدا درآمد. با توجه به این که آقای نجفی، کلید داشت فکر کردم که غریبه است، از آیفون پرسیدم کیست؟ صدای همسرم را شنیدم و متوجه شدم که آقای نجفی است. گفت با توجه به مشکلی که برای او پیش آمده، نمی‌تواند در را باز کند! نگران شدم و به سرعت پایین رفتم و در را باز کردم. دیدم که اوضاع ایشان بسیار بد و نابسامان و بدنشان زخمی و خون‌آلود است و نمی‌تواند سرپا بایستد.

به او کمک کردم که به داخل بیاید. بدن او زخمی، ورم‌کرده، خونین و به شدت آسیب دیده بود. بعد از پرس و جو از وی، آقای نجفی گفت: بعد از پایان کار، من از طرف میدان آزادی به خانه می‌آمدم که دیدم مردم در حال فرار هستند و عده‌ای هم آنان را تعقیب می‌کنند. متوجه شدم که عده‌ای مسلح و باتوم به دست مردم را می‌زنند و فراریان را تعقیب می‌کنند. من از ماجرا بی‌خبر بودم و اصلا نمی‌دانستم که چرا این نیروها مردم را تعقیب می‌کنند و می‌زنند. من راه خود را می‌رفتم که این نیروها مرا گرفتند و با باتوم و مشت و لگد به شدت مورد ضرب و جرح قرار دادند. هر قدر هم به آنان گفتم که من از سر کار دارم بر می‌گردم و اصلا نمی‌دانم که چه خبر است، اعتنا نکردند و مفصل مرا کتک زدند.

به قدری با باتوم و مشت و لگد مرا زدند که بی‌حال شدم و از هوش رفتم. وقتی به هوش آمدم متوجه شدم که در داخل یک اتومبیل در حال حرکت هستم. تلاش کردم که با دست‌هایم موقعیت اطرافم را بفهمم. متوجه شدم که چند نفر دیگر نیز در وضعیت من هستند و گویی آنان مرده و یا بی‌هوش هستند و مرا روی آن‌ها انداخته‌اند. با دستم به کف ودیواره ی اتاق ماشین کوبیدم و سر و صدا کردم. نیروهایی که ماشین را هدایت می‌کردند، وقتی متوجه شدند که من زنده هستم و سر و صدا می‌کنم ماشین را نگه داشتند و در را باز کردند.
من با التماس به آنان گفتم که من زن و بچه دارم و از سرکار می‌آمدم و اصلا نمی‌دانم که چرا این بلا به سر من آمده است. ظاهرا یکی از آنان دلش سوخت و آمد و مرا کشید و بیرون انداخت. من مطلقا نای ایستادن و حرکت کردن را نداشتم. با سر و صدا و حرکت دست از کسانی که از آن‌جا عبور می‌کردند، کمک خواستم. بعد از مدتی دو سه نفر جمع شدند. از آن‌ها پرسیدم که این‌جا کجاست، گفتند: این‌جا حکیمیه است. من برای آنان موقعیت خود را توضیح دادم و از آنان کمک خواستم و گفتم که یک ماشین بگیرند تا مرا به منزل برساند. مردم برای من ماشین گرفتند و این ماشین مرا به خانه رساند.»

برای ادامه به این آدرس مراجعه کنید
http://jonbesh1388.blogfa.com/post-851.aspx

ستاره پنج‌شنبه 12 شهریور 1388 ساعت 00:21 http://ashnayemahjor.blogfa.com/

سلامی به سبزی ایمان و امید

خواهرم دوم شد.سلامتی و شادی برای خود و خانواده ی

عزیزش خواهانم.

من در کودکی از خداوند نمی ترسیدم اما الان بخاطر گناهانم

خجالت میکشم و مرتب فکر میکنم که هیچ توجیهی برای

اعمالم ندارم.

سخنان مرحوم حاج اسماعیل دولابی بسیار ارزشمند است.

دوست عزیز .... برای نوشتن و آماده کردن صفحه با توجه به

استفاده از ستاره های چشمک زن و شکلک ها و گل ها

هر شب زحمت زیادی می کشی.

امیدوارم که فیض معنوی کاملی ازین ماه مبارک نصیب شما

گردد.

آمین یا رب العالمین

بله خب.!.کیه که از گناهانش در برابر خدا خجالتزده نباشه؟؟!.ولی عرض کردم که(البته با مددازسخن مرحوم دولابی!)همینکه ازگناه خود نادمیم هم جای امیدواری داره به غفران الهی.!
خوشحالم که مورد اقبالتون واقع شده.زحمتی نیست.منم آرزومندم که شما هم از فیوضات این ماه بهره کافی ببرید.دعامون کنید..ممنون .یاعلی مدد

سکوت پنج‌شنبه 12 شهریور 1388 ساعت 00:48 http://sokotearefaneh.blogfa.com

سلام عمو قاصدک عزیز
شبتون خوش شب زنده دار عزیز
نماز وروزه تون هم قبول


من خدارادرهر لحظه یه جوری تصور میکنم همیشه واسم یه شکل نیست وقتی غمگینم واحساس تنهایی میکنم .حس میکنم یکی سرمو تو دامنش گذاشته وداره نوازشم میکنه وقتی ناامید چشمهای خدارا میبینم که کورسوی امید از دور دستو داره بهم نشون میده...
خدارا مثال مادر ترسیم میکنم ...

ای خدا ای راز دار بندگان شرمگینت

ای توانایی که در جام وجهان فرمانروایی

اشک می غلتد زمژگانم زشرم روسیاهی

ای پناه بی پناهان موسپیدو روسیاهم

چقدر این تسبیحات اربعه زیبا ست این وسط دستتون درد نکنه
ممنون از حدیث

فقط درمورد ایه میتونم بگم الله اعلم

ایول بازم این دعا همنشینی با نیکانو داره عمو ببینین (چشمک)پس بگو چرا من باز اومدم امشب .میخواستم از الان تا فرداشب کاملا مستفیض بشین (خودشیفتگی دارین)

راستی نمازایام البیض هم شروع شده
شب اول یکی دو رکعت .فردا شب دوتا وپس فردا سه تا دورکعتی یس وتبارک

در مورد سخن مولامون میتونم اینو بگم:

درگوش دلم یکی سحرگاهی گفت

صد رحمت حق بر او عجب دری سفت

یک لحظه به زندگی نباید خوابید

چون بعد حیات تا ابد باید خفت

(حالا ربط داشت یا نداشتم نمیدونم ولی من بعداز خوندن جملات مولا یاد این دو بینی افتادم )

التماس دعا
منو دعا کردین یانه راستشو بگین عمو که دماغتون نخوره به سقف

شادباشین وعاشق حق
وخدای همیشه بهار نگهدارتون

قبول باشه..خیلی قشنگ توصیف کردی خدا را..یادمه یک بار به دوستی گفتم: من شب و تاریکی شب را لباس خدا میدونم که گناهان ما را میپوشانه.ویا بعبارتی مثل چادر مادری میدونم که فرزندش را در زیرچادر پنهان میکنه..
باور کن تا دعای روز را نوشتم یاد همون همنشینی با خوبان که گفتی افتادم!
تسبیحات اربعه را هم تعمدی گذاشتم(معمولا هرشب عکس جدید نمیذارم)ولی امشب گذاشتم چون یه نفر میاد و بدون اجازه کپی میکنه و سریع میره وب بخصوصی قایمش میکنه!!.
شعر زیبایی بود و البته با ربط...صد رحمت حق بر او عجب دری سفت
بله..اگر به دعای گربه سیاهه بارون بباره.!.دعاتون کردم.همه را(آخ دماغم!)
دعا کنید که لااقل مورد اجابت قرار بگیره..ببخش وقت نشده بیام خدمتتون.
التماس دعای مجدد.

..زنده باشید..یاعلی مدد

صبور پنج‌شنبه 12 شهریور 1388 ساعت 01:02 http://sangesabor.blogfa.com

برداشتى از دعاى روزسیزدهم ماه رمضان

امروز، سیزدهمین روز رمضان است. و توسعادتمندتر از دیگرانى، اگر از آلودگى پاک شوى و بر مقدراتت‏شکیبایى ورزى، اگر پرهیزکار باشى و همزبانى با نیکان را برگزینى.


پروردگارا! مرا در این روز از پلیدى و آلودگى گناهان پاک ساز و بر حوادث خیر و شر و قضا و قدرَت، صبر و تحمل عطا کن و بر تقوا و هم‏نشینى نیکوکاران عالم موفق دار، اى مایه شادى و اطمینان خاطر مسکینان!


اى روزه‏داران! آیا مى‏دانید که شرط قبولى اعمال، پرهیزکارى است.


ثواب روزه ی روز سیزدهم رمضان
روز سیزدهم، خداوند بزرگ برای شما مثل عبادت اهل مکه و مدینه می‌‌نویسد و به اندازه هر سنگ و کلوخی که ما بین مکه و مدینه است شفاعت مرحمت می‌فرماید

نماز و روزه هاتون قبول..
تشکر بابت توضیح در باره دعای این روز..التماس دعا..یاعلی مدد

سکوت پنج‌شنبه 12 شهریور 1388 ساعت 01:07 http://sokotearefaneh.blogfa.com

خواهش میکنم میدونم شما نمیتونین بااین دماغ بیاین خدمتمون واز طرفی دارین پر پر میزنین برای همنشینی با صالحاننن بنده تا دیدم اینجوریاست بازم اومده خدمتتون

درضمن نه اشتباه تایپی نداشت همونه بااجازه تون

خب فعلا چیزی یادم نمیاد
تاچند دقیقه دیگه میرم بخوابم کاری داشتین در خدمتیم

بازم التماس دعا

ولی باور کن دعا کردم!!!!..
خب گفتم که اگه به دعای گربه سیاهه بارون بیاد بله..!!
اشتباه تایپی؟؟؟!!!.کوووووووووووووو؟؟؟؟..چرا من نمیبینمش؟؟؟؟!!!
چشم..متوجه شدم که باید بیام..اگروقت شد خدمت میرسم..یاعلی مدد

قاصدک پنج‌شنبه 12 شهریور 1388 ساعت 01:10

ما را به تب گلوله‌ها بسپارید ...خاکسترمان را به خدا بسپارید ...سخت است میان خاک و خون رقصیدن؟ این کار بزرگ را به ما بسپارید "

کدوم قاصدک اینو فرستاده؟؟.!.والله اعلم.!.ولی شعرقشنگیه..یاعلی مدد

دوست سبز پنج‌شنبه 12 شهریور 1388 ساعت 01:20

محمدرضا جلایی پور خطاب به حمزه غالبی در بیدادگاه چهارم:

اگر قرار بود از این اعتراف ها بکنم در انفرادی نبودم!

ارس: حمزه غالبی از جوانان ستاد موسوی که دو روز پیش از زندان اوین آزاد شد، در میان ملاقات‌کنندگان به نقل خاطره‌ای از بیدادگاه چهارم در مورد واکنش محمدرضا جلایی‌پور به اعتراف‌ها پرداخت.

غالبی به دوستانش که به ملاقات او رفته بودند گفت: در حالی که از قرائت اعترافات حجاریان در دادگاه شوکه شده بودم، سرم را به صندلی جلایی‌پور نزدیک کردم و از او پرسیدم: شما هم قراره از این اعتراف‌ها بکنی؟ در آن لحظه، جلایی‌پور با همان لبخند معروفش به عقب برگشت و نیم نگاهی انداخت و زیر لب گفت: اگر قرار بود اعتراف کنم در انفرادی نمی‌بودم. این‌ها همه نمایشی بیش نیست و ده روز دیگر همه چیز تمام خواهد شد!

سکوت پنج‌شنبه 12 شهریور 1388 ساعت 01:20 http://sokotearefaneh.blogfa.com

نه نه کی گفته بیاین
من در خونه مو بستم دیگه اخر شب که کسی مهمونی نمیره عمو
نگاه بندازین به ساعتتون
میدونم راست میگین بی تابین تا از هم نشینی باخوبان استفاده ببرین ولی خدا روز را که ازمون نگرفته باشه واسه فردا
من حوصله مهمونی داری ندارم اخر شبی

درضمن انگاری منم باید بگم سانسورچیییییییییی
چرا جوابیه تون را دستکاری کردین ؟؟
دهههههههههههه(اوج عصبانیت)
مهربان میشویم :
اختیاردارین شما تاج سرین گربه سیاه کیه دیگه ؟؟این حرفا چیه عمو پس اگه شما دور از جونتون زبونم لال گربه سیاه باشین منم میشم یه گربه ی خپل چون برادر زاده ی شمام دیگه !!!!!ومن تا جایی که میدونم نه گربه م نه گوشام مخملیه پس گربه سیاه بودن شما منتفی میشه

بااجازه
ما رفتیم دیگه

خب من تعارف کردم..همین الان که نمیام..هنوز شام نخوردم و شما هم که درخونه تون را بستید.!.برم شام بخورم هم دیگه سحره..باشه تا شبی دیگه(البته بشرط بقا.)
دستکاری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟..!.خب درست بگو چیو میگی؟؟؟!!.
شاید اشتباهی شده حالا.نباید که جار بزنید!!..آبروم رفتتتتتتتتتتتتت.!!
ممنون از لطفت..متقابلاْ دعام کنید لطفاْ.یاعلی مدد

سکوت پنج‌شنبه 12 شهریور 1388 ساعت 01:35 http://sokotearefaneh.blogfa.com

شام بخورینننننننن؟؟؟
مگه ادم بعداز افطار شام هم میخوره ؟؟؟
ما فقط دو وعده غذا داریم افطاری وسحری
بابا پولدارررررر
ولی بهرحال نوش جان

بااجازه واقعا دیگه رفتم بخوابم شرمنده بیشترازاین نمیتونین مستفیض بشین

التماس دعا
شادباشین وعاشق حق
وخدای همیشه بهار نگهدارتون

درضمن ...(بیاین میفهمین)قدمتون رو چشم

بله..بنده هم اگه افطاری جاروبرقی بکشم روسفره افطاری شام که هیچی ؛ سحری هم نمیخورم!!.ولی اگه وسط مسابقه ورشی فقط یکی دولقه نون و پنیر و چایی بخورید اونوقت ساعت ۱۲ میل به شام هم پیدا میکنید.~~~.چشم..مجبور شدم بعدازشام و قبل ازسحری! یه سربیام..شبتون بخیر..یاعلی مدد

صبور پنج‌شنبه 12 شهریور 1388 ساعت 02:05 http://sangesabor.blogfa.com

سلام

طاعت هاتون قبول حق

با عرض تشکر از قاصدک عزیز بابت اشاره به این مطلب و سخن مرحوم حاج اسماعیل دولابی که سراسر امید به مغفرت و رحمت الهی ست

همچنین شعر زیبای شاعر عزیز قیصر امین پور که واقعا زیبا و دلنشین بود

ولی من در کودکی چنین برداشتی از خدا نداشتم !!! بر عکس هر وقت بابت چیزی ناراحت یا دلگیر میشدم اولین کارم این بود که میرفتم لب حوض کوچک حیاط خونه و سرم رو به سوی خدا بالا میاوردم و براش با گریه درد دل میکردم و انگار که واقعا اونو میدیدم و کلی هم احساس سبکی میکرد....

به اعتقاد من درسته که نباید به ساخته صنع خداوندی بی احترامی کرد و دایم خود رو سرزنش کرد ولی شاید اون دوستتون دایم خطا میکنه !!! پس قبول خطا و اعلام تقصیر شجاعت میخواد و دل شیر...........!!!

این حدیث رو دیدم گفتم اینجا ذکر کنم البته طولانی بود ولی منتخبی از اونه ....
رسول خدا صلی الله علیه و آله، در شب معراج از خداوند سؤال کرد: ... خداوندا! اهل دنیا کدام‌اند ؟

خداوند فرمود: اهل دنیا کسی است که زیاد بخندد، زیاد بخوابد، زیاد خشمناک بشود، کمتر راضی باشد، به هر کس بدی کند، از او معذرت نخواهد و هر کس از او معذرت بخواهد، آن را قبول نکند.

من فکر میکنم ایشون بیشتر از این حدیث در رفتارشون استفاده میکنند تا سخن گهر بار مرحوم دولابی...!!!

به هر حال موضوع جالبی رو مطرح کردین دستتون درد نکنه و التماس دعا

خب مثل اینکه من فقط خدا را در کوچیکی غضبناک میدیدم!!.خوشحالم که شما هم خدا را رئوف دیدید و مهربان.الحق هم که همینطوره..
ولی نمیدونم دل شیر داره اون دوستم یانه!!؟.خوش بحالتون که برای اعتراف به گناه دل شیررررررر دارید.!.اعتراف به گناه و معصیت اول مرتبه توبه است..حدیث زیبایی را بیان کردید.ولی قبول کنید با مبحث بنده منافات داره.البته کاملا درسته این حرف .ولی منظورمن چیز دیگری بود.به هرجهت بازم ممنون که مثل هر شب لطف کردید..التماس دعا..یاعلی مدد

صبور پنج‌شنبه 12 شهریور 1388 ساعت 02:17 http://sangesabor.blogfa.com

بیا تا در این ملک هستی تو دوست،جهانی پر از مهر بر پاکنیم

دمی را به آسایش و سادگی، نگاهی به امید هر جا کنیم

نباشیم از فرقه ی رنج و درد، نباشیم چون سنگ ها سردسرد

بدانیم خوبی راه خداست، برای رضایش همان را کنیم

نبینیم جز سادگی و وفا، نخوانیم جز راه عشق و صفا

نگوییم جز حرف خوبان سخن، اگر عاشقیم عشق غوغا کنیم

بچرخیم چو پروانه ها گرد شمع، بگردیم حول همه خلق وجمع

دل خود برای زمین و زمان، چو یک قاصدک زود شیدا کنیم

من وتو ندانیم همه عاشقیم، همه روح الله و از خالقیم





حمید پنج‌شنبه 12 شهریور 1388 ساعت 02:49 http://golbargekhansar.blogfa.com/

سلامسلام سلامی از قلب شکسته از قلبی دور افتاده همچون کبوتری سبکبال که دراسمان عشق به پروازدرامده است سلامی به بلندای اسمان و به زلال و خلوص چشمه ساران سلامی به لطافت گرمای بهاری سلامی همچو بوی خوش اشنایی سلامی بر خواسته از دل و نشسته بر دل

چقدرعجیبه که تا مریض نشی کسی برات گل نمی یاره تا گریه نکنی کسی نوازشت نمی کنه تا فریاد نکشی کسی به طرفت برنمی گرده تا قصد رفتن نکنی کسی به دیدنت نمی یاد و تا وقتی نمیری کسی تورو نمی بخشه

آقا حمید..اگر از این عجیبه..!!..منظورت منم.که قبلا گفتم باور کن وقت ندارم.ولی چشم.خدمت میرسم ببینم چی شده مگه؟؟؟
ممنون از حضورتون.التماس دعا..یاعلی مدد

فاطمه پنج‌شنبه 12 شهریور 1388 ساعت 09:30 http://www.omresokhteh.blogfa.com

سلام اقاجون کم پیدا!!!

همه جا سر میزنیدکتمان نکنید که مچتونو گرفتم(چشمک)منظورم دوستم سمانه جون نیست اون که سرورن وبی تکلف!!
بعضیا رو میگم.

من خدا رو اینجوری توصیف میکنم اینو با مناجات نوشتم خواستم بذارم تو وب خودم قسمت نشد گفتم چه بهتر از وب باباجون!

سرا پای وجودمک سرشار از عشق وکحبت به اوست.اما از او میترسم از حضورش شرم دارم داوما از او می گریزم او را میخوانم از پشت پرده با او راز ونیاز میکنم با او مکاتبه می کنم...
برای لقایش اشک میریزم اما همینکه او به ملاقات من می اید من می گریزم مخفی می شوم در سکوتی مرگ زا فرو میروم و جرات ملاقاتش را ندارم صفای حضورش را در خود نمی یابم او همیشه حاضر است.مرا در هر جا و در هر شرایطی ملاقات کند،اما من خود را شایسته ملاقاتش نمی بینم از ترس و کوچیکی خود شرم میکنم از تمام بدیهایی که انجام دادم پس چرا نگویم بدم!!!!

منکه دوشب پیش اونجا بودم.!.خب هردیدی بازدیدی داره.نمیشه که نسبت به حضور دوستان بی تفاوت باشم!.تازه..بعداز چندباراومدنشون یکبار میرم.البته تازه واردها استثناهستند(مثل دوستتون).
دلنوشته توم خوندم.خب هرکسی یه اعتقادی داره..من نمیگم که غرور بگیره ما را و همش بگیم من خیلی خوبم و خودشیفته!!!.منظور فطرت انسانهاست که اگه خدایی باشه قابل احترام خدا و خلق خدا میشه.
زنده باشی..یاعلی مدد

فاطمه پنج‌شنبه 12 شهریور 1388 ساعت 09:38 http://www.omresokhteh.blogfa.com

دست عمه ستاره وشمس درد نکنه که اول شدن ودوم...
دلم خنک شد دیشب که من نبودم وگرنه حتما اول میشدم !

حاج اسماعیل دولابی همون کسی نیست که از اینده خبر داشته حتی کوچیکی خودشو یادش میاد؟؟؟اطلاعاتم دربارش کمه کتابشو داریم ولی زیاد نخوندمش پس برم سراغش که داره خاک میخوره.

این خصوصی نیست باباجون عمومیه پس سانسور نشه(نیشخند)

التماس دعا...یاعلی

راستش منم اطلاعاتم از ایشون محدوده به چندسخنرانی که ازشون شنیدم..خب شما که کتابشو دارید بهتره باهاش بیشتر آشنا بشی.
من هیچ کامنتی را سانسور نکردم(این صدبارررررررررر)اگه خلافه این فکر میکنید مستند بگیر جوابگو باشم..
محتاجم به دعا..یاعلی مدد

محسن پنج‌شنبه 12 شهریور 1388 ساعت 09:55 http://bahaneh-666.blogfa.com

سلام ممنون که اومدی اولا اگه گلگی کردم طعنه بود به روزایی که فقط خودم نمی شناخنمت و می اومدم شوخی بود می دونستم سرت شلوغه گفتم یه گیری بدم .... ولی از ته دل خوشحالم که هستی و می یای پیشم سوتی من اومده بودی کربلا ؟؟؟ اونو می گی خدا وکیلی نمی دونستم مردی یازن فقط از سر مهمون نوازی کردی بود؟ که پیش دخترم گلگی کرده بودی حالام اگه امکانش هست خودتو برام معرفی می کنی ؟؟؟؟ خیلی مشتاقم البته اینو تایید نکن چون ضایعست بعد از یکسال توضیح بدی برام
بعدا با دخترت بد حرف نزدم چون اولین نفر به اون گفتم و خودشم نظر داد بعد سوتی می ده من چیکار کنم
بدرود نماز وروزه ات قبول اون لینکم بزار اینم لینک کن برا یه روزی شاید لازم شه

خسته ایم..خسته از تکرار..خسته از ظلم و ریا و خسته از جور و جفا
عادت کرده ایم به انتظار.نه به منتظر.
نه کوششی و نه وفایی
فقط نشستیم و گفتیم خدا کند که بیایی
مولای من ؛ بیا.. بیا و ترک عادتمان ده
هر آدینه ترا میخوانم..بیا..
بیا ای آفتاب ای روشنی بخش دل سکوت و کور ما
طعنه زنان قرار از کف مان برده اند..بیا ای قرار دل بی قراران
بعدصدسال اگر بر سر قبرم آیی
من کفن پاره کنم زندگی از سر گیرم

سکوت پنج‌شنبه 12 شهریور 1388 ساعت 10:16 http://sokotearefaneh.blogfa.com

سلام سلام
صبحتون بخیر شب زنده داران
من باز اومدم تا عمو جان قاصدک را مستفیض کنمممممم

درضمن عمو جان من ازاین کار خوشم نمیاد بگم واپم واینا
خودتون هر وقت دوست داشتین بیاین ببینین اپم یانه
شماکه میخواین مستفیض بشین پس به قولی جوینده یابنده تشریف بیارین و بجویید تا بیابید

خدایا کاش انسانها میدانستند ...
بسوی تو به پرواز در آمدن چه زیباست

التماس دعا
شادباشین وعاشق حق
وخدای همیشه بهار نگهدارتون

منم هیچوقت نمیگم آپ کردم بجز به چند تا از دوستان صمیمی ام.!(حدود بیست تایی میشن.)!!!!!!!!!!!!!!..
چشم..گه گاه خودم سر میزنم و میبینم..
زنده باشی.التماس دعا..یاعلی مدد

مریم پنج‌شنبه 12 شهریور 1388 ساعت 13:03 http://www.raze-nahan.blogfa.com

سلام قاصدک عزیز
جالبه همه ی ما تو ذهنمون یک تصویر غیر واقعی از خدا داشتیم من بر عکس شما تو ذهنم خدا رو پیرمردی زیبارو و مهربان مجسم می کردم . این تصویرهای غیر واقعی نشون دهنده ی ذهن کوچک و محدود ماست یا شاید این تصویر غیر واقعی رو اطرافیان در ذهن ما ایجاد کرده اند .
تو کتابی خوندم مردی ملحد میاد خدمت امام جعفر صادق علیه السلام و می گه من خدا رو قبول ندارم !
امام (ع) می فرمایند تو خدایی رو قبول نداری که ساخته و پرداخته ی ذهن توست . حیف که مطلبش رو پیدا نکردم وگرنه براتون کامل می نوشتم امام صادق (ع) با چه برهانی اون مرد رو با خدای حقیقی آشتی می ده .
و اما در مورد تصویر متحرک با اجازه ی شما دیشب 5 دقیقه وقت داشتم به صورت بهینه از این زمان کوتاه استفاده کردم و تصویر رو کششششششششششش رفتم ! ( خجالت بلاگفایی )
آیاتی رو که نوشتید خیلی دوست دارم همیشه این آیات زیبا و آسمانی رو به یاد دارم هم موقع سختی و هم وقت آسایش .
در پایان با تشکر فراوان از شما یک حدیث از امام جعفر صادق (ع) می نویسم :
امام صادق (ع) در پاسخ به فردی (که یک ناخدای کشتی بوده ) که خدا چطور است ؟
امام جواب دادند :
آیا اتفاق افتاده که دچار طوفان شده باشید و احتمال غرق شدن و مرگ در دریا برای شما بسیار زیاد شده باشد؟
مرد جواب می دهد بله اتفاق افتاده !
امام صادق (ع) فرمودند: ولی با این وجود شما همیشه امید به جایی دارید و هیچگاه ناامید نمی شود. منشا ان امید که در وجود انسان است خداوند است !
التماس دعا

طاعاتتون قبول حق..
بله درسته درحقیقت بنوعی ما داشتیم خدای ساخته شده خودمون را میپرستیدیم و ازش یامیترسیدیم و یا براش درددل میکردیم در حالی کهشاید اون تصویر بخش خیلی کوچکی بود از صفات خدا..خدا اگراونقدر جبار و منتقم بود پس چرا میگه:صدباراگرتوبه شکستی باز آی؟!
تصاویرقابلتون را نداره همونطورکه قابل منونداره!!!(خب مال من که نیست)..تشکر بابت حدیث زیبا که اتفاقا موضوع مورد بحث بود..التماس دعا..یاعلی مدد

دوست سبز پنج‌شنبه 12 شهریور 1388 ساعت 13:48

اخبار دانشگاه‌ها - جلسه توجیهی یک نهاد امنیتی برای دانشجویان شهرستانی

یک نهاد امنیتی با برگزاری جلساتی برای دانشجویان شهرستانی، تلاش می‌کند تا آنها را نسبت به پشت پرده انتخابات و ادعای کودتای مخملی، توجیه کند.


به گزارش موج سبز آزادی، انجمن‌های اسلامی مستقل دانشجویان که تشکلی موازی با انجمن‌های اسلامی دانشجویان عضو دفتر تحکیم وحدت است، محمل برگزاری این جلسات قرار گرفته و موضوع جلسات نیز «بررسی شبهات انتخابات» است، اما دانشجویانی برای شرکت در آنها گزینش می‌شوند و عموا دانشجویانی هستند که از شهرهای کوچک به دانشگاه‌های تهران آمده‌اند.

این گزارش حاکی است که در جلسات مذکور، مسئولان امنیتی فیلمی جانبدارانه را درباره اتفاقات اخیر برای دانشجویان پخش کرده‌اند و سپس با طرح ادعاهایی نظیر برنامه‌ریزی برای کودتای مخملی در انگلیس از یک سال قبل، اینکه مردم به صورت گلدکوئیستی وارد خیابان‌ها می‌شده‌اند، پول گرفتن دخترها در ستاد کروبی به ازای انجام امور غیر معمول و اینکه موسوی نفوذی‌هایی در وزارت اطلاعات داشته و ... تلاش کرده‌اند تا فضای ذهنی دانشجویان شهرستانی را به نفع خود تغییر دهند.


غوغا... پنج‌شنبه 12 شهریور 1388 ساعت 14:46

سلام دوست مهربون،طاعات و عباداتتون قبول باشه
ممنون ازینکه به یادم بودین و به وبلاگم سرزدین اما شرمنده ازینکه اماده نبود.چون وب قبلیمو حذف کردم و این و تازه ساختم،اما بخاطر مشکلی که داشتم وقت نکردم درستش کنم.
بازم ممنون از حضورت.
"عیب کار از جعبه تقسیم نیست
سیم سیار دل ما سیم نیست
این خدا،این هم هزاران طول موج
دیش احساسات ما تنظیم نیست
التماس دعا-یاعلی

عبادات شما هم قبول باشه انشاالله..
وظیفه بد خدمت رسیدن که موفق نشدم..انشاالله بعدا..
شعرقشنگیه..ممنون..خوشم اومد..!!!.محتاجم به دعا..یاعلی مدد

دلم یک چراغ میخواهد پنج‌شنبه 12 شهریور 1388 ساعت 15:36 http://rasha66.blogfa.com/

سلام نماز روزتون قبول خیلی لطف کردین به وبلاگم سر زدین ونظر گذاشتید وممنونم فاطمه راست میگفت شما مهربونید میخواستم ازتون یه اجازه بگیرم راستش من دوست دارم وبلاگ شمارو لینک کنم البته خواستم اول ازخودتون اجازه بگیرم بابایی فاطمه جون رخصت میدید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نماز روزه شما هم قبول..اختیار دارین..شمالطف دارید برای لینک.. درقبالش فقط میتونم بگم شرمنده میکنید..دوست های فاطمه خانوم هم برای ما محترمند..در اسرع وقت متقابلا لینک میشوید ولی بازم میگم گلگی نکنید چرا نمی ایی هاااا؟؟!!.اجازه ما هم دست شماست...یاعلی مدد

ستایش پنج‌شنبه 12 شهریور 1388 ساعت 15:45 http://setayesh2200.persianblog.ir

سلاااااااااام پدر گرامی. حال شما؟
امروز خیلی من ذوق زده ام بعد از چند وقت مث همیشه دارم به دوستام سر میزنم.

تو دوران بچگی آره ولی به نظرم تو بزرگسالی تصویری که از خدا تو ذهنمون درست می کنن بدتره.

به به ! چه عجب؟!.خب بی اطلاع و یهویی میایید نمیگید کار دست این قلب ما میدید از بس ذوق زده میشه؟!.
بله همینطوره که گفتید.عیب از خود ماست.او بری از هر عیب است/

ستایش پنج‌شنبه 12 شهریور 1388 ساعت 15:50 http://setayesh2200.persianblog.ir

راستی نماز و روزه هاتون قبول.
البته به قولی التماس دعا. شاید شما که به اون بالایی نزدیکترین دعاتون زودتر مستجاب بشه

عبادات شما هم قبول حق..
کی گفته من نزدیکترم؟!.کی گفته من مستجاب الدعوه ام؟؟!.باورکن شدیداْ محتاج دعای خوبانم...پس دریغ نکنید لطفاْ..یاعلی مدد

سیما پنج‌شنبه 12 شهریور 1388 ساعت 18:23 http://www.s-s-s.blogfa.com

سلام
نماز و روزه هاتون قبول باشه انشا ا...
مثل همیشه عالی بود
شایدم بهتره بگم از عالی هم بهتر بود
راستی جواب سوال من یادتون رفته یا وقت نکردین بنویسین برام
البته شرمنده هااااااااااااااااااااا
تا بعد التماس دعااا

عبادات شما هم قبول حق..
ممنون از حضورت..من جوابی کلی دادم.ولی چشم.خودم که اطلاعاتم کمه.ولی براتون امشب واگرنشد فردا تحقیق میکنم و جواب میدم
دشمنت شرمنده..زنده باشی..یاعلی مدد

سمانه پنج‌شنبه 12 شهریور 1388 ساعت 23:14 http://roz-siah.blogfa.com

سلاااااااااااام بر دوست عزیز وگرامی
خوبین سلامتین نماز وروزه هات قبول حق باشه انشالله...
از همه چیز تو این وبلاگت نوشتی والا گیج شدم اینطور که نوشتی...به هرحال موفق باشی والتماس دعا...

عبادات شما هم قبول حق ..
الان اینها که گفتید تعریفه یا انتقاد؟؟؟~~~.خب هرکی یه اخلاقی داره..
شما اونطوری(خلاصه و مجمل)منم اینجور.(البته پر از ایراد)
بهرحال ممنون از حضورتون..یاعلی مدد

حمید جمعه 13 شهریور 1388 ساعت 00:09 http://golbargekhansar.blogfa.com/

سلام
قبول باشه..
بنام خدایی که برای قلب دوست و برای اثبات دوستی اشک را افرید


ام انکه اشک راآفرید تا آتش جنگلهای عشق را خاموش کند
سادگی را دوست دارم چون با صداقت است هیچ دروغی درآن راه نداردمانندکودکی است که با چشمان معصوم اش به همه نگاه میکند وبا معصومیت اش هزاران حرف به دنیا میزند
موفق باشید ای دوست مهربانم

طاعات شما هم قبول آقا حمید..
ممنون از حضور هرشبتون..التماس دعای خیر..یاعلی مدد

کل کامنتهای پست چهاردهم.که حذف شده شنبه 28 شهریور 1388 ساعت 10:17

جرعه چهاردهم ازباده رمضان
درود بر میرحسین
جمعه 13 شهریور 1388 ساعت 00:08
سلام عالی بود بیا به ما bbc فارسی سر بزن در ضمن اگه از مطالب خوشت آمد روی تبلیغات کلیک کن در ضمن اگه خواستی پولدار بشی خبرم کن تا یه سایت توپ که خودمم استفاده میکنم معرفی کنم از این کلیکی ها نیست.
سلام و ممنون از نوازشت:
واقعاْ عالی بوددددددددددددددددددددددد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!
http://iraneazad88.blogsky.com/ /
داداش مهدی
جمعه 13 شهریور 1388 ساعت 00:15
سلام
خوبی عزیز
کجایی؟
قبول باشه
الحق که بسیار عالی بود
خیلی پرمحتوا بود
اجرکم عندالله
مهدی یاورت
سلام و ممنون از نوازشت:
خوبم ممنون..شما؟؟؟؟!!.اگه اون آقا مهدی که من میشناسم باشی که این منم باید بپرسم کجایی؟؟!!...بهرحال..ممنون از حضورت..
وقت شد خدمت میرسم..التماس دعا..یاعلی مدد
http://taranom14.blogfa.com /
ستاره
جمعه 13 شهریور 1388 ساعت 00:16
سلام

باز هم امیدوارم

اول شده باشم

سبد گذاشتم

جامو نگه دار
سلام و ممنون از نوازشت:
از دید من شما اولید! ولی دیدمن که مهم نیست.! باید با واقعیتها کنار اومد
خدا صبرتون بده..!!.انشاالله شبهای بعدی!!!!!!!(نیشخند بلاگفاتون!)
/
هستی(گلهای زندگی من)
جمعه 13 شهریور 1388 ساعت 00:37
سلام قاصدک محترم
نماز و روزه هاتون قبول باشه
التماس دعا.
ممنون از زحمتتون
من از وبلاگ مامان بانوی سیب خدمت رسیدم.مامان جان می نویسن که شما آپ می کنید هر روز
من خواهشی ازتون داشتم
با ختم قرآن برای شفای بیمار کوچولوم به روزم و ممنون می شم شما و هر کسی که مایل بود برای کمک به وبلاگ من تشریف بیارین
در ضمن من لینک کردم.ببخشید
سلام و ممنون از نوازشت:
نماز و روزه های شما هم قبول.
خوشحالم از آشنایی تون.البته ممنون از بانوی گرامی که شرمنده مون کردن.
اختیار دارین.کمترین کاری که از دستم بر بیاد را در پست بعدی خواهید دید.
درخصوص لینک هم ممنون..باعث افتخاره دوستی با خوبان.امیدکه از دعای خیر محروم نسازید..یاعلی مدد
http://golhayezendegiman.persianblog.ir/ /
هستی(گلهای زندگی من)
جمعه 13 شهریور 1388 ساعت 00:46
نماز و روزه هاتون قبول باشه
التماس دعا
و ممنون از کمکتون
منتظرم
سلام و ممنون از نوازشت:
اختیار دارید..حتماْ انجام خواهد شد..التماس دعا..یاعلی مدد
http://golhayezendegiman.persianblog.ir/ /
مریم
جمعه 13 شهریور 1388 ساعت 01:23
سلام قاصدک عزیز
همه چیز مثل شبهای پیش زیباست . تقصیر خودتونه توقع ما رو بالا بردید ! من هر شب که سر می زنم انتظار دارم این تنوع مطلب رو ببینم و دست پر از این جا برم . دست شما درد نکنه .
من امشب چند حدیث در باره ی اموات می نویسم یعنی موضوع آپ امشب شما :

- روح با جسد ارتباط ویژه‏اى دارد. وقتى بر سر قبر مؤمنى حاضر شوند، روحش از «وادى السلام» به سوى قبرش پرواز مى‏ کند و از دیدار کننده قبرش خشنود مى‏گردد.
از امام کاظم(ع) پرسیده شد: آیا مؤمن زائر قبرش را مى‏شناسد؟ فرمود: «آرى، تا زمانى که بر سر قبر است، با او انس گیرد و چون از آنجا رود، دلتنگ مى‏شود».
- اگر بر سر قبر یادى از مرده کنند، فاتحه‏ اى نثار روحش نمایند، برایش آمرزش طلبند یا در حق او دعایى بخوانند؛ سبب گشایش وضع او در برزخ مى‏شود:
پیامبر اکرم(ص) فرمود: «بهترین هدیه زندگان براى مردگان دعا و آمرزش‏طلبى براى آنهاست».
امام صادق(ع) فرمود: «همانگونه که زندگان از اهداى هدیه به خود، خوشحال مى‏شوند، مردگان نیز از آمرزش طلبى و استغفار در حق خویش، شادمان مى‏گردند».
- دیدار زندگان از قبور مردگان، مایه پند و عبرت و تذکار پس از مرگ است:
پیامبر اکرم(ص) فرمود: «به زیارت مراقد مردگان روید؛ تا شما را به یاد(مرگ و) آخرت اندازد»

ممنون قاصدک عزیز که هم به فکر زنده ها هستید و هم به یاد درگذشتگان
خیلی خوشحال شدم که شما برای آمرزش ارواح معلمین و اساتید درگذشته نیز طلب آمرزش کرده بودید . خدا روح همه ی اموات رو غریق رحمت کنه .
التماس دعا
سلام و ممنون از نوازشت:
خانوم معلم عزیز.طاعات و عباداتتون مقبول حضرت حق انشاالله.
باورکنید هنوزم مثل روز اول هر شب به فکر آپ فردا هستم و همش میگم خدا یا خودت اقلا کمکم کن!!.نمیدونم چی بگم دیگه؟!.ولی بازم دم آخر یه نکته ای یادم میفته.!.خوشحالم که مورد قبول واقع شده.فقط میترسم این توقع آخرش کار دستم بده و کم بیارم.دعا کنید نیارم.!
نکات خوب والبته به زیبایی بیان کردید.بخصوص ارتباط روح با جسد.برام تازگی داشت....یادعزیزان؛ کمترین کاریه که میشه کرد.والبته دعا در حق تمام کسانیکه گردنمون حقی دارن(مثل معلمین).خدا انشاالله جمیع اموات شما را هم بیامرزه.التماس دعا..یاعلی مدد
http://www.raze-nahan.blogfa.com /
سکوت
جمعه 13 شهریور 1388 ساعت 01:43
سلام عمو
اومدم فقط اعلام حضور کنم
برمیگردم انشالله
التماس دعا
شادباشین وعاشق حق
وخدای همیشه بهارنگهدارتون
سلام و ممنون از نوازشت:
ممنون از حضورت..عجله ای نیست.منم دارم آدینه ها را مینویسم.!.هرکی تونستی بیای ممنونم..موفق باشی.التماس دعای خیر.یاعلی مدد
http://sokotearefaneh.blogfa.com /
شمس
جمعه 13 شهریور 1388 ساعت 02:04
سلام بر قاصدک عزیز
از مراسم دعاخوانی می آیم
تمامی دوستان با من بودند از جمله شما و دختر نازنازیتون
عزیز دله عمه و دیگر دوستان
ستاره عزیزم
سودابه گل
بانوی سیب که ازشون خبری نیست
عذر مرا بپذیرید که دیر به خدمت رسیدم برای خواندن این مناجات ها و یادآوری ها و اشعار زیبا و به جا
از طرفه فاطمه عزیز عمه هم می گم که اووووووووووولم
سلام و ممنون از نوازشت:
قبول باشه..هم طاعات و عباداتتون..و هم دعا و راز و نیازتون.
ممنون که به یاد ما هم بودید..منم از دوستان بی خبرم(احتمالا مهمون دارن)..عذر چرا؟؟.شما لطف میکنید که همیشه سرمیزنید.ممنون.
شب و روزتون خوش.التماس دعا..یاعلی مدد
http://mushtagh.blogfa.com /
صبور
جمعه 13 شهریور 1388 ساعت 02:04
برداشتى از دعاى روز چهاردهم ماه رمضان

چهارده روز است که میهمان خدایى! پروردگارى که عزت‏بخش مسلمانان است و تو را از خطا و لغزش باز مى‏دارد. امید که هدف بلاها و آفات قرار نگیرى.


خدایا! مرا در این روز به لغزش‏هایم بازخواست مکن و عذر خطاهایم را بپذیر و مرا هدف تیر بلاها قرار مده به حق عزت و جلالت، اى عزت‏بخش مسلمانان.

خطاها و گناهان پى در پى، حجابى براى رسیدن به معبود است و گاهى آفات و بلایاى دنیایى، نتیجه بدى اعمال ماست.


ثواب روزه ی روز چهاردهم ماه رمضان

خداوند بزرگ حاجتهایی از حاجتهای دنیا و آخرت شما را بر می‌آورد و آنچه را که با ایوب (علیه السلام) مرحمت کرده، به شما عطا فرماید و برای شما، حمله عرش طلب آمرزش می‌نمایند و خداوند بزرگ در روز قیامت چهل نور مرحمت کند ده تای آن در طرف چپ و ده تای آن در جلو و ده تا در پشت شما.

التماس دعا
سلام و ممنون از نوازشت:
قبول باشه..تشکر مجدد بابت قبول زحمتی که هرشب انجام میدید.
زنده باشید..التماس دعا..یاعلی مدد
http://sangesabor.blogfa.com /
سودابه
جمعه 13 شهریور 1388 ساعت 02:57
سلام

نماز وروزه های همه دوستان قبول درگاه ایزد متعال

ای خداتو بر اهل قبور نشاط و سرور عطا کن

دیدن قبرستان و زیارت اهل قبور اثار تربیتی و اخلاقی مهمی داره دیدن افراد زیادی با انواع عنوانها (فرد عادی دکتر مهندس و...) که روزی در این دنیا زندگی میکردند و حالا به سرای اخرت کوچ کردند میتونه جلوی حرص و طمع ظلم و زشتی رو بگیره و باعث تغییر رفتار انسان و روی اوردنش به خدا و اخرت بشه

وامادعا و استغفار مؤمنان برای مردگان مفید و سودمند است؛درسته که غم از دست دادن عزیزان سنگینه ولی من یاد این فرموده ی پیامبر اکرم که در فراق طاهر فرزندش میوفتم و دلم اروم میگیره
فرموند: چشم، اشک مى ریزد و اشک غالب مى گردد و دل محزون مى شود، ولى خداى متعال را نافرمانى نمى کنیم.

آن‌چه در حدیث زیر آمده، پس از مرگ به انسان فایده می ‌رساند، پیامبر اکرم(صلى الله علیه وسلم)می‌فرماید

از آن‌چه از نیکی‌ها و عمل مؤمن پس از مرگش به او می‌رسد، این است: علمی که آن را آموزش و نشر داده است و فرزند صالحی که از خود به جای گذاشته و قرآنی که از او به ارث مانده یا مسجدی که بنا کرده یا منزلی که برای مجاهدان در راه خدا -یا مسافران- ساخته، یا جوی آبی که برای استفاده‌ی عموم راه‌اندازی کرده و یا صدقه‌ای که در زندگی در حال صحتش در راه خدا داده، همه‌ی این‌ها پس از مرگ هم به مؤمن می‌رسد

همینجا برای تمامی اموات که قاصدک عزیز نام بردند طلب بخشش و عفران الهی دارم

التماس دعا و شب وروزتان خوش
سلام و ممنون از نوازشت:
شب شما هم بخیر..
ممنون از توضیح و یادآوری نکات خوب و آموزنده
انشاالله که اموات شما بخصوص پدرگرامیتون در جوار رحمت حق
مورد غفران الهی قرار بگیرند.
شرمنده کردید..طاعات و عباداتتون قبول..التماس دعا.یاعلی مدد
http://sangesabor.blogfa.com /
سوگند
جمعه 13 شهریور 1388 ساعت 09:15
سلام و عرض ادب خدمت شما بزرگوار...
طاعات و عباداتتون مقبول حضرت حق...
از نوشته ارزشمند تون در باره ماه مبارک رمضان تشکر و قدرانی می کنم
مثل همیشه مطالب با ارزش پر از نکته ها بود و آموزنده و مفید...

از حضرت امام محمد باقر علیه السلام : هر که سوره (انا انزلناه ) را نزد قبر مومنى بخواند هفتمرتبه حق تعالى ملکى را بفرستد که عبادت الهى کند نزد قبر او و ثواب عبادت آن ملکرا براى میت بنویسند و چون از قبرش محشور شود به هر ترسى از ترس هاى قیامت که برسدحق تعالى به سبب آن ملک آن هول و ترس را از او دفع مى کند تا داخل بهشت شود.ازحضرت رسول اکرم صلى اللّه علیه و آله : هر که در قبرستان بگذرد یازده مرتبه سوره (قول هو اللّه احد) بخواند و ثوابش را به مردگان آن قبرستان ببخشد به عدد آن مردگاناجر و ثواب یابد.

ارواح با اهل دنیا ارتباط دارند،
به دیدار و ملاقات اهل و عیال خود مى آیند، کارهاى خوب و بد آنها را مشاهده
مى کنند و از اعمالشان خوشحال و ناراحت مى شوند.

خدا روح همه ی اموات رو غریق رحمت کنه .
التماس دعا

میـشود ایـن رمـضان مـوعد فـردا باشـد
آخـرین مـاه صیـام غـم مـولا بـاشـد
میـشود در شـب قـدرش به جـهان مـژده دهـند
که هـمین سـال ظـهور گــل زهـرا باشـد

شرمنده نتونستم در دوپست قبلی خدمت برسم از همه عزیزانی که زحمت پستهای خوب رمضانیه را می کشند همچنین شما بزرگوار تشکر قدر دانی میکنم
سلام و ممنون از نوازشت:
طاعات و عبادات شما هم قبول انشاالله...شرمنده کردید./
تشکر بابت این احادیث و روایات...خدا رحمت کنه جمیع اموات همه و بخصوص پدر گرامیتون را...
دشمن تون شرمنده..هرکی تونستید بیاد ممنونم..
زنده باشید و سلامت.التماس دعا یاعلی مدد
http://sogandenik.blogfa.com /
هستی(گلهای زندگی من)
جمعه 13 شهریور 1388 ساعت 09:33
سلام.
از این که چهارم شدم خوشحالم.
و من نمی خوام مزاحم شما بشم ولی اگر مایل بودید یک جز انتخاب کنید لطفا ممنون می شم.ولی به انتخاب خودتون لطفا.
التماس دعا.شما باید برای ما دعا کنید.
خدا حفظتون کنذ که اگر ما الان در آسایش و راحتی هستیم این را مدیون شما هستیم و مثل شما که کم نیستن .متاسفانه. که جانتون را برای مردم فدا کردید.
خدا کمکتون کند
سلام و ممنون از نوازشت:
منم خوشحالم از حضور مجددتون..چشم باید بیام خدمتتون و بلبینم کدوم جز باقی مونده..اگرهم دور بعدی بود همون جز سی را بذارید برای بنده..اختیار دارید..متاسفانه؟؟؟؟چرا؟؟؟؟وظیفه ای بود و بس.
/
هستی(گلهای زندگی من)
جمعه 13 شهریور 1388 ساعت 10:30
با سلام
التماس دعا
نام وبلاگ من (گلهای زندگی من )است.اگر خواستید لینک کنید گفتم خدمتتون.

التماس دعا

سلام و ممنون از نوازشت:
چشم..حتما یادم خواهد موند..!!٬...شماهم دعا کنید لطفا..یاعلی مدد
/
رمضان
جمعه 13 شهریور 1388 ساعت 13:00
روزه فرصتی است تا چند قطره تشنگی به حلقوم روحمان بچکانیم
ضمن تبریک میلاد با سعادت کریم اهل بیت(ع) پیشاپیش از حضور شما دوست گرامی برای شب های قدر التماس دعا دارم.



http://mighat61.blogfa.com /
ستایش
جمعه 13 شهریور 1388 ساعت 13:17
سلااام پدر گرامی.خوبین شما؟

ف کنم هر روز قراره آپ کنین نه؟
خیلی خوبه.

با اجازه اتون منم زنبیلمو می ذارم تا بقیه نیومدن جامو بگیرن شب اگه بشه حتما میام
http://setayesh2200.persianblog.ir /
هستی(گلهای زندگی من)
جمعه 13 شهریور 1388 ساعت 13:32
سلام.
اگر گفتم متاسفانه برای این که خیلی هاااا متاسفانه قدر زحمات شما را نمی دونن.و نمی دونن اگر الان در آسایش هستیم مدیون شما و مثل شما هستیم که کم هم نیستید.
اگر گفتم متاسفانه برای این که ای کاش چنین جنگی نمی بود و چنین اتفاقاتی برای جوانان نمی افتاد.
من را ببخشید اگر ناراحتتون کردم
التماس دعا
http://golhayezendegiman.persianblog.ir /
ستاره
جمعه 13 شهریور 1388 ساعت 15:21
سلام

بنگر به مرتضی که در این ماه روزه را
یا بوسـه از لب حســن افطار میــکند
__________________________________
میلاد کریم اهل بیت بر شما مبارک

شهر پیمایی شاد سبزها

با سبزها همراه شوید

ما سبزیم و .................. بی شمار

به روزم

[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
http://ashnayemahjor.blogfa.com/ /
ستایش
جمعه 13 شهریور 1388 ساعت 17:50

سلام. اومدم سبدمو بردارم کامنتمو جاش بذارم.
یه حال خوبی به آدم دست می ده وقتی می ره پیش مرده ها.اونجاست که یادت می افته که تو ام یه روزی باید بری توی یکی از همین قبرها بخوابی. ولی ترسناکه این فکرها.نمی دونم چرا مرگ واسه من ترسناکه.
ولی خب خدا همه رو بیامرزه.چه اونایی که رفتند و چه اونایی که می رن.


سلام و ممنون از نوازشت:
خانومی .دوروزه عجیب داری شرمنده میکنید.منهم فرصت نکردم خدمت برسم..حتما امشب میام..البته پس از نوشتن پست امشب.
بله واقعا هم مردن ترس داره البته فکرکنم این ترس بخاطر اینه که شناخت آنچنانی از دنیای بعدی و سفراخرت نداریم..به هرحال براتون آرزوی عمری طولانی همراه با صحت و سلامت میکنم.
موفق باشی..التماس دعا.یاعلی مدد
http://setayesh2200.persianblog.ir /
دوست سبز
جمعه 13 شهریور 1388 ساعت 18:47
دولت کودتا مانع برگزاری مراسم احیا در حرم امام خمینی شد

مراسم امسال شب‌های احیا در حرم امام برگزار نمی‏شود.
هرساله و همزمان با شب‌های احیا در ماه مبارک رمضان حرم امام خمینی میزبان هزاران نفر از مردم تهران بود که در سه شب با سخنان حجج السلام علی اکبر ناطق نوری، سید محمد خاتمی و حسن روحانی مراسم این شب‌های پربرکت را برگزار می‌کردند،
اما همانگونه که پیش‌بینی می‌شد و در روزهای اخیر و از رویه حامیان کودتا در ایجاد اختناق و فشار بر جامعه انتظار می‏رفت این برنامه برگزار نخواهد شد.
هرچند برخی اخبار به فشار برای لغو سخنرانی سیدمحمد خاتمی در این مراسم و یا پر کردن ردیف‌های ابتدایی توسط نیروهای حامی کودتا در صورت برگزاری این مراسم با سخنرانی خاتمی اشاره داشت، اما امروز روابط عمومی آستان امام خمینی طی اطلاعیه‏ای لغو کلیه مراسم‌ها را اعلام کرد.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در این اطلاعیه آمده است:
بسمه تعالی
با آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم شریف ایران هم‌چنین با ادعیه خالصانه به درگاه حضرت احدیت برای علو درجات امام خمینی سلام‌الله علیه و فرزندان برومند و همسر مکرمه ایشان به اطلاع روزه‌داران و شهروندان مومن تهران میرساند آستان مقدس امام خمینی متاسفانه امسال به واسطه مشکلاتی که حرم مطهر امام با آن روبروست از برگزاری مراسم روح‌بخش شب‌های احیا معذور میباشد.
امید است مومنین روزه‌داران در سحرهای پرفیض ماه مبارک رمضان و شب‌های قدر با دعای خویش روح مطهر امام و فرزندان محترم و همسر محترمه ایشان را غریق ادعیه خالصانه خویش بگردانند و دوام نظام مقدس جمهوری اسلامی را از خدای سبحان مسالت نمایند.
ان‌شاالله تعالی در سال‌های آتی چون گذشته پذیرای خیل مشتاقان و عاشقان حضرت روح‌الله باشیم.
روابط عمومی آستان مقدس امام خمینی(س)
/
غوغا...
جمعه 13 شهریور 1388 ساعت 19:43
با سلام و خسته نباشید خدمت قاصدک عزیز
باز هم مثل همیشه پربار و زیبا...
خواستم بگم وبلاگم و اماده کردم ،بااینکه مثل وب شما نیست اما حضور گرمتون باعث خوشحالی ما میشه
التماس دعا-یاعلی
سلام و ممنون از نوازشت:
تشکراز لطفتون..ولی هرسری یه فکری داره و هروبلاگی هم در جای خودش دارای ویژگی هایی ست پس شکسته نفسی نکنید لطفا...چشم خدمت خواهم رسید.زنده باشید یاعلی مدد
http://shaparakekhial.blogfa.com /
یونیکورن
جمعه 13 شهریور 1388 ساعت 23:44
سلام!!!!

اووووووووه چه خبره!!

مبارک باشه. من فعلا فقط اعلام حضور می کنم و اعلام شرمندگی از غیبت. ان شا الله خدا قسمت کنه دو ساعت اوقات فراغت!

شاد باشید. راستی عید ولادت امام حسن محتبی (علیه السلام) نیز هم مبارک!! التماس دعا!!
سلام و ممنون از نوازشت:
به به چه عجب دوست قدیمی؟!!
برشما هم مبارک باد این ایام فرخنده..
پس چرا کامنتتون را توی پست قبلی گذاشتید؟؟؟!!!!
موفق باشید و سلامت.التماس دعا یاعلی مدد.یاعلی مدد
/
هستی(گلهای زندگی من)
جمعه 13 شهریور 1388 ساعت 23:45
سلام قاصدک گرامی
شما تشریف نیاوردین به وبلاگ من.
من خدمت رسیدم تا حق بزرگ تری را به جا آورده باشم و بگم که کوچیک ترم.
و این را خدمتتون بگم که به لطف خدا دوره اول ختم قرآن تمام شد و من امشب از دوره دوم جز ۳۰ را برای شما نوشتم ولی به خدا هستی فسقلی نمی خواد شما توی زحمت بیفتین و نمی خوام خسته و ناراحت بشین.
اگر براتون مقدور هست انجام بدین.اگر نیست بگین خودم از طرف شما می خونم. و افتخار هم می کنم.
هستی:دخترتون.
التماس دعا.نماز و روزه هاتون قبول.مواظب سلامتی خودتون باشین . شما افتخار ما مردم این سرزمین هستین
سلام و ممنون از نوازشت:
خواهش میکنم..شما سرورید.ولی گفته بودم وقت ندارم و شرمنده حضور همه ام.بااین وجود خدمت میرسم..
ولی امشب چرا همه کامنتهاشون را توپست قبلی میذارن؟؟!!!!!!!
محتاجیم به دعا..سلامت باشید..یاعلی مدد
http://golhayezendegiman.persianblog.ir /
سیما
شنبه 14 شهریور 1388 ساعت 00:22
سلام
خسته نباشید
نماز و روزه هاتون قبول باشه انشا ا...
عالی و خوب بود مثل همیشه
تا بعد التماس دعا
سلام و ممنون از نوازشت:
نماز روزه های شما هم قبول..ممنون از حضورتون..
.همین؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!..خب اقلاْ میگفتید کامنتم را دیدید یانه؟؟؟!!
جواب سوالتون منظورم بود..!..رسید؟؟؟بدردتون خورد؟؟؟!!!!
زنده باشی..التماس دعا..یاعلی مدد
http://www.s-s-s.blogfa.com /
مصطفی محب
شنبه 14 شهریور 1388 ساعت 18:35
این ماه عزیز بر شما هم مبارکباد
التماس دعا
http://www.mosyflasher.blogfa.com / mosyflasher@yahoo.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد