*غزل قاصدک*

به جای نفرین به تاریکی ؛ شمعی بیفروزیم

*غزل قاصدک*

به جای نفرین به تاریکی ؛ شمعی بیفروزیم

نوزدهمین جرعه از باده رمضان

سلام نماز روزه هاتون قبول..و رسید آن شبی که برتر از هزارماه است.

ملائک رهسپار زمین شدند و زمینیان آسمانی..

به هرلب دعای توفرشته بوسه میزند....بیا و آشتی بکن دل ِ رمیده با خدا 

تا امشب تمام سعی ام بر این بود که هرگز از موضع بالا با شما عزیزان دل آگاه و خداجو سخن نگویم..همواره اگر پندو اندرزی بوده روی پیکان سخن رابه سمت خود گرفته ام

ولی امشب از تو دوست گرامی خاضعانه میخوام که هروقت دلت لرزید..نم ِاشکی بر رخسارت نشست..آن هنگامیکه دو دست نیازت راتا ملکوت ِآن بی نیاز بالا بردی؛ این دوستِ گنه کار و نیازمندت رانیز مدِّ نظرداشته باش..یادکنیدجمیع اموات وگذشتگان تون و پدر و برادر حقیر را و از خدا شفای عاجل جمله ء بیماران و صحت وسلامتی جانبازان قطع نخاع وشیمیایی و اعصاب و روان را مسئلت نماییم.

شب و سکوت و صدای دل انگیزناله ها.قاصدک 

خدایا:امشب به علی مرتضی بخش مرا..قاصدک

شـب حـدیث عشق دارد در نهان        بـَهـر عـُـشـاق خـُـدا گــردد عـَـیـان 

رحـمتِ حـق به روح( شـهـریـار)      اوکه عـمری بود،خودشب زنده دار 

خوش بگـفت ازشب،شبِ تارعلی       هـمــدَم  وهـمـسـاز وهـمــرازعلی

عـلـی آن شـیـرخـدا، شـاه عــرب       الـفـَـتـی داشـتـه  بـا ایـن دلِ شـب 

شـب زاســرارعـلـی آگـاه اسـت        دل شـب ، مـَـحــرم سِـرُالله اسـت

 

شـب مراباخودبه نخـلسـتان کـشد       ســُوی آن مـاه ِغــریبـســتـان کـِشد  

هـم قــدم بــا بـوتـُـرآبـم می کـنـد       پـیـش شـمـع دوسـت آبــم می کــند  

بـیـنم ایـثـار عـلـی گــردم خـجـِل       پــای ایـمـانـم  فــرو مـانـَد به گـِـل  

کیست این یارب دراوج نیمه شب      کـیسـه ای پـُـرکـرده ازنـان ورطب 

خواب نیستم این عـلـی مرتضاست      روی دوش اویـتـیـمـان راغـذاسـت  

انـدکی بعـد...شـب وچاه و عـلـی        شـــاهــدان ِ شـِـکــوه  و آه عـــلــی 

شب گواه عشق وایمان علی ست       شب غریق اشک محراب علی ست 

باری،امشب هم بدینگونه گذشت       بـایـد ازغمها و بـَدها هم گـذشـت

شب که شد با کوله باری از گناه       قاصـــدک گوید خدا و اِی اله

ای خـُـدای مهـربـان، یـارعـلـی       از گـنـاه مـا گـذر، جـــان عــلـی 

به صفـای دل آن شـب زنــده دار       جـُمله عیب وزشت مـا پوشیده دار

 

تقویم رمضان : . اولین شب ازلیالی قدر.و شب ضربت خوردن مولا علی(ع).التماس دعا..قاصدک

 

وَاِذتَاَذَّنَ رَبَّکُم لَئن شَکَرتُم

(سوره ابراهیم آیه7

اگر شکر کنید حتماً بر شما نعمت حود را میافزاییم 

کریم لم یزل خلاق بی چون    که هست از حیطه اندیشه بیرون

        زاحسان و کرم فرموده از لطف    کنم از شکر نعمت ؛ نعمت افزون  

خدایا:امشب به علی مرتضی بخش مرا..قاصدک 

در محضر رسول مهربانی  

سه گروه ( از انسانها ) هستند که خداوند آنها را دوست دارد : مردی که نیمه های شب از خواب بر میخزد تا کتاب خدا (قرآن ) را تلاوت نماید و مردی که با دست راست خود صدقه میدهد بطوریکه از دست چپ خود آن را مخفی می کند (واین کنایه ازپنهانی صدقه دادن است که ثوابش بیشتر وآبروی آن فقیر نیزمحفوظ میماند)و مردی که درجنگی شرکت میکند ویارانش از جنگ فرار می کنند (ولی)او بسوی دشمن می رود (نهج الفصاحه حدیث ۱۱۴۰)

 دعای روز نوزدهم ماه رمضان  

اَللّهُمّ وفّرْ فیهِ حَظّی من بَرَکاتِهِ وسَهّلْ سَبیلی الى خَیْراتِهِ

ولا تَحْرِمْنی قَبولَ حَسَناتِهِ یا هادیاً الىَ الحَقّ المُبین


خدایا زیاد بگردان در آن بهره مرا از برکاتش و آسان کن راه مرا

به سوى خیر هایش و محروم نکن ما را از پذیرفتن نیکى هایش

اى راهنماى به سوى حق آشکار 

 

مفهوم دعای امروز   

مفهوم برکت, برکات این ماه, انجام کار خیر, ملاک کارها قبولی خداست.

 

نماز سفارش شده از ائمه اطهار جهت شب بیستم رمضان 

هشت رکعت ( چهار تا دو رکعتی)، در هر رکعت بعد از حمد هر سوره که بخواهی بخوان یک مرتبه.
ثواب: حضرت علی (ع) فرمود: هر کس بخواند، می آمرزد خدا گناه گذشته و آینده اش را.

جرعه ای از بادهء سجاد (صحیفه سجادیه)   

ای بندگان خدا!بدانید که تقوا دژی مجکم و شکست ناپذیر است اگاه باشید!با پرهیزگاری،ریشه های گناهان را می توان برید و با یقین می توان به برترین جایگاه معنوی،دسترسی پیدا کرد.ای بندگان خدا!خدا را،خدا را در حق نفس خویش!که از همه چیز نزد شما گرامی تر و دوست داشتنی است

پس از افطار:گلضمن تشکر از دوستانی که به تقاضای حقیر لبیک گفتند و شرمنده کردند. ختم قرآن کریم جهت شفای کودکی بیمار کماکان ادامه دارد جهت شرکت در این امر خیر اینجا کلیک فرماییدالتماس دعا..یاعلی مددخداحافظ

نظرات 25 + ارسال نظر
ستاره چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 01:27

اول

امیدوارم

برمیگردم

قاصدک چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 01:28

سلام
باعرض معذرت مونیتورم سوخت و آپ امشب هم دیرشد و هم
بهم ریخته ست..ببخشید..بالب تاب قرضی خدمت رسیدم

ستاره چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 01:40 http://ashnayemahjor.blogfa.com/

سلام قاصدک مهربان

مهم نیست که اول شده باشم یا نه

مهم اینست که امشب شرمنده نباشم

فهمیدم که منیتور کامپیوترت سوخت و امشب با لب تاپ

مطلبت را آماده کردی.این نشان میدهد که چقدر مصمم در

انجام نیتت درین ماه بزرگ هستی و تو باید وقتی دستانت را

بلند میکنی و قرآن بر سر میگیری اول برای فرج مولایمان

دعا کنی که زمانه ی سختی شده است....خیلی سخت

و بعد برای سلامتی بیماران و آزادی گرفتاران و...هر چه

خودت میخواهی و در انتها برای دوستان و خویشان مجازی

دعا کنی که دل پاک و نیت خیر درین دل داری

التماس دعا

شب تقدیر است ......

صبور چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 01:41 http://sangesabor.blogfa.com

سلام بر شب زنده داران

کجاست حنجره عدالت که بر بام تاریک فریاد حق را بدهد؟ کجاست ذو الفقار تا از نیام در آید ورجز قیام بخواند ؟ کجاست بازوان مردی که قلعه گشایی می کرد؟ کجاست دستان مهربانی که برای یتیتمان شهر عطر حضور پدر را تداعی می کرد؟ این آسمان مه گرفته سر گریستن دارد. نخل های کوفه خون گریه می کنند و این ارتعاش آه علیست، مانده در ته چاه، سر بر دوش کدامین دیوار فرو ریخته گریه کنند ودر خانه کدام سائل تو را بجویند؟ مولا ردپای تو را باید در اقیانوس ها دنبال کنیم با فانوس روشن نهج البلاغه ات با خطبه های فصیحت و امشب شب یتیمی انسان است. مولا سراغ تورا باید از کدامین پرنده بگیریم؟ ای وسعت گل های یاس ارغوانی در چتر نگاهت و ای خوبتر از خوب


گوش کن!

گوش کن، ‌ای سرِ غفلت در پیش

ای اسیر «خود» و زندانی «نفْس»

اینک، این بانگ سروشی است که اندر «شب قدر»

بیخ گوش من و تو می‌خواند:

«این تغافل از چیست؟»

در شب قدر، که از چشمه نور

آیه‌هایی جانسوز

تا سحرگاه، فرو می‌بارد.

وای بر من، اگر از ریزش فیض

بهره‌هایی نبرم

ورنه، افسانه سرد است و سراب

این همه شور و شَرَم.

گام «اخلاصْ» تو را می‌باید

تا به منزل برسی

کوله‌باری بردار

زادی از «صبر» و «یقین»

زرهی از «تقوا»

مشعلی از «ایمان»

راه، جز با قدم «صدق» نمی‌گردد طی!



الهی در کوله­بارم جز ریسمان تمسک به چهارده معصومت چیزی برای رهایی از گودال گناهان خویش ندارم. دستم را بگیر که تا آخرین فرصت بخشش تو در لیالی قدر، ‌هنوز امیدی هست.

پیامبر اکرم(ص): «‌هر کس شب قدر را با ‌ایمان و محاسبه بیدار ماند تمام گناهان گذشته و آینده­اش بخشیده می­شود


شمس چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 01:50 http://mushtagh.blogfa.com

الهی
الهی
الهی
امشب بیش از شب های دیگر
از خود به تو می گریزم
ای مقصود و سرانجام من
از جدایی با تو خسته ام
به خود خوان مرا
الهی بر من قدر شب را آشکار کن
الهی شب قدر را می دانم
اما قدر آن را چی ؟
تو مرا بشناسان به این رحمتت
به این اسرار شب ات
الهی از خود بیزاریم و به تو روی آورده ام
سر بر زانوی تو می گذارم
الهی رخصتمان ده
الهی آمین

شمس چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 01:51

سلام
این جام های شراب الهی هر شبتان مسته مستم می کند
مستی تان افزون باد
الهی تو خود تیمارگر رنجورانی
الهی شکر

مریم چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 02:12 http://www.raze-nahan.blogfa.com

سلام

چه شبی است امشب!
امشب چه شبی است؛ شب خوبی‏ها، نیکی‏ها، زیبایی‏ها؛ شب بیداری؛ شب راز و نیاز. امشب چشم‏هایم را برهم نمی نهم و با تنها معبودم سخن می‏گویم. تنها با او واگویه می‏کنم دردهای دلم را! او را می‏خوانم و از درگاهش اجابت نیازهایم را می‏طلبم. امشب چه شبی است؛ ملایک دسته دسته به یمن و بزرگی این شب بر زمین می‏آیند تا چشمان خسته و خیس شب زنده‏داران را با گلاب بهشتی بشویند. آنان می‏آیند تا غبار خطا و گناه را با عطر فردوس از دل‏ها بزدایند. امشب چه شبی است؛ شب گردش فرشتگان گرداگرد حجت الهی؛ شب بخشودن، شب تقدیر و چه زیباست امشب!

مریم چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 02:12 http://www.raze-nahan.blogfa.com

امشب، شب گریه است. شب اشک است. اشک، شبنم وار فرو می‏ریزد تا آبروی از دست رفته را باز گرداند. خدا امشب مهربان‏تر از همیشه است. او به این اشک‏های ناچیز توجه می‏کند و به آنها پاداش می‏دهد. این اشک و قطره‏های ناچیز آتشی را که قرار بود سوزاننده تنم باشد، خاموش می‏کنند. امشب شب گریه است. شب ناله و فغان. شب آه و افسوس، می‏گریم ؛ چرا که دستم تهی و خالی است و کوله بارم از گناهان انباشته است و به جز قطرات اندک اشک، چیزی ندارم. پس ای چشمان من! در این شب مهربان بگریید و بنالید و مرا از آتش دوزخ رها کنید.

مریم چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 02:29 http://www.raze-nahan.blogfa.com

سلام
امشب شب دعاست شب طلبدن حاجت ، کلام دخت گرامی پیامبر (ص) را به یاد دارم الجار ثم الدار باید برای همه دعا کنم .
اول اموات و درگذشتگان که دستشان از دنیا کوتاهست
و بعد دعا برای شفای بیماران و ....
آه ... امسال علاوه بر دوستان در دنیا واقعی باید دوستان مجازیم را هم دعا کنم دوستان ندیده ای که بسیار دوستشان دارم اول از همه یادم باشد بیماران بانوی سیب را دعا کنم و آن کوچولویی که برایش ختم قرآن گرفته اند دوستان جانبازم ... مبادا کسی را از قلم بیندازم قاصدک ... علیرضا ... آقای سامع ... آقای کاوسی ... مجنون جامانده ... پدر بانوی سیب .. .و بعد شروع می کنم سایر دوستان هیچ کس را از قلم نمی اندازم خودشان و خانواده شان را دعا می کنم حتی کسانی را که به صورت گذری به وبلاگم سر زده اند و التماس دعایی نوشته اند همه را دعا می کنم سعادت در دنیا و آخرت را برای همه طلب می کنم از درد و غم و غصه ی بعضی دوستان آگاهم، می دانم از خدا چه می خواهند همان را عاجزانه از خدا مسئلت می کنم .....خیالم راحت شد همه را دعا کردم حالا نوبت خودمان است ....
.....امشب شب دعا و راز و نیاز و مناجات است
التماس دعا

هستی(گلهای زندگی من) چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 02:30

سلام قاصدک عزیز
خواستم تشکر کنم از پست امشب که کامل و مثل همیشه بدون نقص بود.
و ممنون از اشعاری که نوشتید و مخصوصا اون شعر که فکر کنم خودتون سرودین؟بسیار زیبا بودند و وصف حال این شب غمناک.
(آن لحظه که قلبت به خدا نزدیک است
آن لحظه که دیده ات ز اشکی خیس است
در نیمه شبی که قدر در آن نزدیک است
یاد آرید من را بنده خطا کار و ناچیز خدا را
التماس دعا)
(به صفای دل رندان صبوحی زدگان
بس در بسته به مفتاح دعا باز کنید)
(این دست های خالی و ساده دخیلتان
ما را فقط به رسم رفاقت دعا کنید)
(ما را به دعا کاش فراموش نسازند
رندان سحرخیز که صاحب نفسانند)
(اگر یادتان بود و باران گرفت .دعایی به حال بیابان بکنبد)

دوست سبز چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 03:35

کودتاگران می‌تازند و حرمت **شب قدر *را هم نگه نمی‌دارند

خبر فوری - فرزند **شهید بهشتی **هم بازداشت شد

ساعتی پیش علیرضا حسینی بهشتی هم بازداشت شد.




یک منبع آگاه به «موج سبز آزادی» خبر داد که ساعتی پیش علیرضا حسینی بهشتی، فرزند اولین رئیس دستگاه قضایی پس از انقلاب، توسط ماموران امنیتی و با حکم دادستان جدید تهران بازداشت شد.

آقای بهشتی از مشاوران نزدیک میرحسین موسوی و نماینده او در کمیته پیگیری مسائل بازداشت‌شدگان است.

پیش از این هم مرتضی الویری، از مشاوران مهدی کروبی و نماینده وی در کمیته مذکور؛ بازداشت شده بود.

دفتر این کمیته دیروز مورد هجوم نیروهای امنیتی قرار گرفت و دفتر شخصی مهدی کروبی، دفتر حزب اعتماد ملی و دفتر انجمن دفاع از حقوق زندانیان نیز امروز پلمب شدند.

غریبه چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 03:37 http://banouye-sib.blogsky.com/

سلام به قاصدک گرامی

نماز و روزههاتون قبول باشه

التماس دعا داریم قاصدک گرامی

امشب دلم بقدری غمگینه که انگار همین الان امامم را از دست داده ام و این غم برایم غریب تر از هر سال دیگه شده حال خودم رو نمیدونم یک بار اومدم دیدم اپ نکردید و رفتم اما بعد از خواندن قران الان دوباره برگشتم ....امشب چه دنیایی درست کردید با این صفحه مشکی و ارایش زیبا و هم شعر خودتون نسبت به مولا و هم دلنوشته خودتون ما هر شب ارز این مدرسه شما و دوستان درسها اموختیم امید که تو این شبهای احیا دلمون که لرزید به یاد اموات و بیماان و نیازمندان بشکنه و خدا وند رحمن به ما و دلهامون رحم کنه و به حرمت مقام علی به ما نظری بیفکنه ....دلم خدارو شاهد میگیرم اشوبه ارام و قرار ندارم التماس دعا دارماز همه شما که امشب رو دعا میکنید بنده حقیر رو هم دعا کنید به ارامش برسم ....نا ارومی عجیبی اومده سراغم ...غم سنگینی که تا حالا تجربش نکرده بودم خدایا از تو یاری میخواهیم به همه ما رحم کن تا ارامش داشته باشیم دقیقا سه شبه تمام و روز تمام نخوابیدم نه روز نه شب ارامش ندارم حال عجیبی دارم دعا کنید نمیدونم این چه غمیه بی ریا دارم خدمت همه شما دوستان التماس دعا میکنم بی ریای بی ریا و ملتمسانه برای بانوی سیب امشب دعا کنید ....قلبم داره از جا کنده میشه چرا این حال رو دارم این سه روزه و مخصوصا امشب

بیشتر اومدم انگار از حال این بنده خود خاه بگم تا از پست و زحمت شما ببخشید اما اینجا رو با خدا خیلی نزدیکتر میبینم ....
عشق یعنی اشک توبه در قنوت



خواندنش با نام غفار الذنوب



عشق یعنی دل سجود و سر سجود



ذکر یا رب یا رب از عمق وجود



الاهی الاف و الا هی بحق علی



ممنون که این خانه زیبای خدایی و معنوی رو به منه حد اقل خودم رو میگم انشا الله دوستان دل شکسته نباشند هدیه کردید

پلی باشید برای رسیدن برای ما به قرب الهی
عشق یعنی اشک توبه در قنوت


التماس دعای فراوان برای کسی که انگار داره تو قفس بال بال میزنه

نمیگم دلم زیاد ی خدایی شده نه بخدا نه ....نا ارومه انگار فاجعه ای در حال رخ دادنه

خدایا به این قبل شکسته و دلهای شکسته نظر افکن

به این پرنده بال شکسته و دلهای سوخته نظری افکن تا از تو دور نشوم بیشتر از پیش بهت نزدیک بشم من رو از خودم و حال خودت غافل نکن خدایا

من نوشتن ادبی خوب بلد نیستم هر چی میگم دستور دلمه مخصوصا الان اصلا نمیدونم اول کامنتم چی نوشتم بی اختیار دارم تایپ میکنم اختیار دستام دست خودم نیست

التماس دعا

ممنون که با لپ تاب قرضی هم اینگونه به زحت افتادید و ما رو نا امید نکردید تو این شب عزیز

نماز امشب چی بود هیچی تو خاطرم ثبت نمیشه

برم باز بخونم

یا علی

باز هم سپاسگزارم و بر من ببخشید که اینگونه خود خواه شدم و برای خودم التماس دعا داشتم نیاز مند دعاتون هستم بیشتر از بیش

عباسی چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 04:38

با سلام

شبی که زمینش مقدس تر از آسمان است و زمانش عزیزتر از هزار ماه.

شبی که فرشتگان بر آستینش سجده می کنند و بر آستانش سر می سایند.

شبی که لبریز از شراب رحمت است و لبالب از سکر سلام.

بارالها! ما را از محرومین این شب قرار مده که محرومیتی از ان بالاتر نیست.

به پیش من صدف دیده پر گهر نکنید

یتیم آمده اینجا پدر پدر نکنید

توان دیدن اشک یتیم در من نیست

نثار جان علی این همه شرر نکنید

از آن خرابه که شبها گذر گه من بود

بدون سفره خرما و نان گذر نکنید

به کوچه ای که گرفتند راه مادرتان

تمام عمر شما هم چو من گذر نکنید

به پیر مرد جزامی سلام من ببرید

ولی ز مرگ من او را شما خبر نکنید

اگر که قاتل من کرده سخت بی مهری

به چشم خشم به مهمان من نظر نکنید

التماس دعا

یا علی

صبور چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 07:13

برداشتی از دعای روز نوزدهم ماه رمضان

-امروز نوزدهم رمضان است. تنها خدا مى‏داند بر ما چه گذشته و قدرمان چه بوده. اى هدایت‏کننده مهربان به سوى حقیقت آشکار، راهنمایمان باش!


خدایا! در این روز، بهره مرا از برکاتش فراوان گردان و راهم را به سوى خیراتش سهل و آسان ساز و از پذیرش حسناتش محروم نکن، اى راهنما به سوى دین حق.
گاهى اوقات شیطان انجام کارهاى خوب را سخت جلوه مى‏دهد و گاه حسنات را بزرگ مى‏نمایاند. باید از حیله شیطان به خدا پناه بریم.


ثواب روزه ی روز نوزدهم ماه رمضان

هیچ فرشته‌ای در آسمانها و زمین باقی نمی‌ماند مگر آنکه هر روز از خدای خود باری زیارت‌ قبرهای شما اجازه می‌گیرند و با هر فرشته‌ای هدیه‌ای و نوشابه‌ای هست.

التماس دعا

فاطمه چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 10:14 http://www.omresokhteh.blogfa.com

سلام...

عباداتتونم قبول در این شبهای پرفیض لیالی القدر...چه بد شد مانیتورتون سوخته!!میدونم چه سختی کشیدن واسه این اپ الحق هم قشنگ در اومده...
قالبتونم به این شبای عزیز میاد ولی بازم دیر لود میشه!!

موسی گفت:خداوندا می خواهم به تو نزدیک شوم،فرمود قرب من از ان کسی است که شب قدر بیدار شود
گفت:خداوندا!رهایی از جهنم میخواهم فرمود:ان،از ان کسی است که در شب قدر استغفار کند.

دانی ز چه رو دیده ما می گرید؟

در ماتم شاه اولیا می گرید

تنها ز غمش اهل زمین گریان نیست

عیسی بفلک از این عزا می گرید

شد کشته بمحراب عبادت حیدر

هر دیده بحال مرتضی می گرید

با گفتن قد قتل ز جبرییل امین

در خلد برین خیر نسا می گرید.

زیبایی شعرتونم با ادامه ش بیشتر نمایان تر کردین بی اغراق بگم ساده نوشتید و کامل از همه لحاظ اجرتون تو این شبا با امام علی(ع)

التماس دعا...یاعلی

ساغر چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 10:45 http://saghar68.blogfa.com

سلام
وبلاگ خیلی خیلی خیلی قشنگی دارین خیلی پر محتوا است من از طریق وبلاگ سنگ صبور اومدم اینجا خیلی جای خوبیه
اجازه میدین لینکتون کنم تا بیشتر استفاده کنم

چشم به راه... چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 12:55

سلام قاصدک عزیز،طاعات و عباداتتون مورد قبول درگاه حق
نمیدونم چی بگم درمورد پست امشبتون ،باز هم بی نقص و کامل
ببخشید که دیروز جواب کامنتاتونو ندادم اما ممنون از حضورتون.
با اینکه تازه باهاتون اشنا شدم اما دیشب به یادتون بودم و با تمام وجود براتون دعا کردم.امیدوارم شما هم این دوست حقیر و مزاحمتون رو از دعای خیر فراموش نکرده باشین.
"اگه تو این شب ها،سر سجاده سبز
دل مهربونتون لرزید و قطره اشکی گوشه چشماتونو نمناک کرد...
واسه منم دعا کنید
شاید خدا به حرمت نفس پاک و اسمونی فرشته های زمینیش
یه گوشه چشمی هم به ما بندازه"
التماس دعا....یاعلی

شمس چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 14:14

سلام
چه دلم گرفت با خواندن کامنت بانو سیب
الهی می دانیم در پس ابر های تیره بارشی عظیم است
پس بانوی سیب عزیز دل بگشا که نوید رحمت می آید
آشوب قبل از شور و شوقه انشاالله
خواستم سلامی عرض کرده باشم و تشکر بابت زحمات هر روه یتان که می دانم بسی سخت است
خدا خودش قدرت و قوت و حوصله را ارزانیان داشته که چنین بر صفحه می تازید و می نوازید
پاینده باشید و دهانتان و کلامتان روح خدایی را جاری کند
انشاالله

سیما چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 15:58 http://www.s-s-s.blogfa.com

سلام
نماز و روزه هاتون قبول باشه انشا ا...
راستی مثل همیشه خوب و عالی
شعرتون هم قشنگ بوداااااااااااااااا
قالبتون هم قشنگه
راستی التماس دعاااااااااااااااااااااااا

دوست سبز چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 17:15

ایران از نشست کشورهای حاشیه دریای خزر حذف شد!


چهار کشور حاشیه دریای خزر به زودی نشستی بدون حضور ایران برگزار خواهند کرد که واکنش منفی وزیر خارجه این کشور را به دنبال داشته است.
نشست سران روسیه، آذربایجان، ترکمنستان و قزاقستان در روز پنجشنبه در شهر اکتائو در قزاقستان برگزار خواهد شد.

آقای متکی در دیداری با سفیر جدید قزاقزستان در تهران گفت که "برگزاری این اجلاس برخلاف توافقات پنج کشور حاشیه دریای خزر است که کلیه مسائل دریای خزر بایستی با حضور تمامی کشورهای ساحلی دریای خزر مطرح و تصمیم‌گیری شود."
روزنامه لس آنجلس تایمز در مطلبی در باره اجلاس این چهار کشور می نویسد که ایرانی ها نگرانند که روسیه بکوشد سه کشور دیگر را علیه ایران متحد کند و تهران را از پروژه های آتی خطوط لوله این دریا کنار بگذارد.

وزیر خارجه ایران برگزاری نشست کشورهای حاشیه دریای خزر، بدون حضور تهران را، علیه منافع ایران بر شمرد.
منوچهر متکی، وزیر خارجه ایران، روز سه‌شنبه در دیدار با سفیر جدید قزاقستان در تهران برگزاری اجلاس کشورهای حاشیه خزر را برخلاف توافقات پنج کشور حاشیه این دریا دانست و گفت هر گونه تصمیم گیری در مسائل دریای خزر منوط به حضور تمامی کشورهای ساحلی است.
نشست غیررسمی کشورهای حاشیه دریای خزر قرار است روز پنج‌شنبه با حضور چهار کشور روسیه، قزاقستان، آذربایجان و ترکمنستان در قزاقستان برگزار شود.
قزاقستان گفته است که در این نشست بر سر وضعیت حقوقی و تقسیم بندی بستر دریای خزر تصمیم گیری نخواهد شد.

ستایش چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 17:26 http://setayesh2200.persianblog.ir

سلام.
خوش به حالتون ! این شبا حسابی حال و هواتون عوض میشه.
یاد این دختر کوچیکتونم باشین.

ستایش چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 17:27 http://setayesh2200.persianblog.ir

راستی یادم شد بگم قالب جدیدتون قشنگه. مبارک باشه.

درضمن من آپ کردم وقت داشتین بیاین.خوشحال میشم.

دوست سبز چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 17:28

کودتا گران می تازند، بازداشت رئیس کمیته ایثارگران ستاد موسوی

عصر دیروز سردار محمد عزلتی مقدم، رئیس کمیته ایثارگران ستاد مهندس میرحسین موسوی نیز در منزل خود بازداشت شد.

به گزارش خبرنگار «آینده»، سردار مقدم که بازنشسته سپاه پاسداران بوده و درجه‌ای در حد سرداری داشت، ‌در سال‌های گذشته عضو دفتر سیاسی سپاه پاسداران بود و در کنار افرادی چون حسین شریعتمداری و حسین صفارهرندی به فعالیت می‌پرداخت
.
وی همچنین در مقطعی رئیس نمایشگاه هوایی وزارت دفاع بوده است.
عصر روز گذشته مأموران با حضور در منزل سردار مقدم، پس از تفتیش منزلش، وی را بازداشت کردند.

چشم به راه... چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 21:43 http://shaparakekhial.blogfa.com/

سالها پیش از این

زیر یک سنگ گوشه ای از زمین

من فقط یک کمی خاک بودم همین

یک کمی خاک که دعایش

پر زدن آن سوی پرده آسمان بود

آرزویش همیشه

دیدن آخرین قله ی کهکشان بود

خاک هر شب دعا کرد

از ته دل خدا را صدا کرد

یک شب آخر دعایش اثر کرد

یک فرشته تمام زمین را خبر کرد

و خدا تکه ای خاک برداشت

آسمان را درآن کاشت

خاک را

توی دست خود ورز داد

روح خود را به او قرض داد

خاک توی دست خدا نور شد

پر گرفت از زمین دور شد

راستی

من همان خاک خوشبخت

من همان نور هستم

پس چرا گاهی اوقات

این همه از خدا دور هستم

ساغر چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 23:34 http://saghar68.blogfa.com

سلام
ممنون سر زدین
مگه میشه به وب شما سر نزد با این همه مطلب هر چقدرادم براتون وقت بذاره کمه
شما شرایطتون و بگین شاید تونستم انجامش بدم اونوقت افتخار بدین و اجازه بدین تبادل لینک داشته باشیم
امیدوارم بیماری دستگاهتون زود زود خوب بشه
این که برای ادامه دادن به کارتون اینقدر مصمم هستین خیلی برام جالبه خوش به حالتون حتما اینقدر که شما به فکر هستین خدا هم به فکر شما هست
تو این شبا منم دعا کنین
تا بعد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد