*غزل قاصدک*

به جای نفرین به تاریکی ؛ شمعی بیفروزیم

*غزل قاصدک*

به جای نفرین به تاریکی ؛ شمعی بیفروزیم

جرعه بیست وپنجم از باده رمضان

سلام..نماز و روزه هاتون قبول..

شرمنده شبهای سیاست گریزیچشمک
خدا مرحوم کیومرث صابری فومنی(گل آقا)را رحمت کنه که طنزرا به مثابهء

سوپاپ اطمینان میدانست جهت تخلیه فشارهای وارده برجامعه..

البته ایشون میگفتند*سوفاف!دست.ازبس بی سوات بود اون مرحوم.قلب چشمک

یادش بخیراون قدیمها،مثل همه؛اگر به هر دلیلی نمیتونستم روزه بگیرم وناچار به خوردن چیزی بودم میگشتم دنبال یه کوچه پس کوچه ای خارج از دید مردم.از اونطرف هم اصلاًگشت ارشاد و نیروی بازدارنده ای نبود!.همه مراعات این ماه را میکردند.اینهارا گفتم تا دراین مجال و برای رفع خستگی بپردازیم به زحمتکشان ناجا ودرمجالی دیگربشرط حیات و آزادی ِپس ازبیان! درخدمت باجا و واجا هم خواهیم بود.شیطان

قاصدک

الو پلیس 110 .!.سرکار"خواستم یک خبر مهم بدم.همین الان یک نفر رو دیدم که داره تو خیابون روزه خواری می کنه!

110:یعنی نمی خواد بره بهشت!؟ ازش بپرس نمی خواد بره بهشت؟!!

(چند دقیقه بعد)

پرسیدم. می گه نمی خوام برم بهشت.میخوام برم جهنم. پیش جنیفر و جسیکا و...

110:که اینطورررر.!.پس نمی خواد بره بهشت؟!.

یک آنجلینا جولی نشونش بدم که با دیدن حمیده خیرآبادی هم بالا بیاره!

-آنجلینا جولی رو نگفت که.! فقط همون جنیف...

110:وقتی اونهارا گفته حتماً این یکی رو هم میگه.!.دگراندیش ِغربزده!

-حالا کجا می بریدش؟

110:کهریزک!

-خب چرا اونجا؟؟!!

110:هر کی نخواد بره بهشت می بریمش کهریزک.!.شایدهم بهشت زهرا.!!

-آره ببرینش حقّشه! چون آدامسش هم از این اوربیت های سبزه! فقط یه چیزی!.در رفت!

110:پس تو اونجا چه غلطی می کنی؟

-بابا عابر پیاده رو که من نمی تونم بگیرم. شما باید بگیرید!

110:عیب نداره! فردا بیا کلانتری پیش متخصص چهره نگاری ما تا عکسشو بکشیم!.

بعدش ماییم و ایشون و ارشادشون به بهشت.

همانا اراده کردیم شما رابه زور ِباتوم و چک و لگد به بهشت رهنمون سازیم. 

(سوره ناجا آیه 110 )

لاَجَرَمَ أَنَّ اللّهَ یَعْلَمُ مَایُسِرُّونَ وَمَا یُعْلِنُونَ إِنَّهُ لاَیُحِبُّ الْمُسْتَکْبِرِینَ

(سوره نحل آیه 23 )

حقّاً که خدا آنچه پوشیده و آنچه آشکارمیدارند،میداند و اومستکبران رادوست ندارد

گشا گلبرگ قرآن مبین را               بخوان آیات ربّ العالمین را

که هرگز حقّ ندارد دوست هرگز      وجود خود سر مستکبرین را


درمحضررسول مهربانی
سه چیز است که در هرکس باشد خداوند در روزی که سایه ای جز سایه ی او نیست آنها را زیر سایه ی خودش قرار می دهد :وضویی که با زحمت (وسختی فراوان گرفته شود)و راه رفتن به سوی مسجد در تاریکی وسیر کردن گرسنه
(نهج الفصاحه.حدیث۲۴۵۱)
دعاى روز بیست و پنجم ماه رمضان
اَلّلهُمّ َجْعَلْنی فیهِ محبّاً لأوْلیائِک ومُعادیاً لأعْدائِک
مُسْتَنّاً
بِسُنّةِ خاتَمِ انْبیائِک یا عاصِمَ قُلوبِ النّبییّن


خدایا قرار بده در این روز دوست دوستانت و دشمن دشمنانت
و پیرو راه و روش خاتم پیغمبرانت اى نگهدار دل
هاى پیامبران
مفهوم دعای امروز
نفس محبت در سازندگی, محبوب‌ها چه کسانی‌اند؟
ولایت و برائت «تولاّ و
تبرّا», الگوگیری از پیامبر
.

نماز سفارش شدهء ائمه اطهار جهت شب بیست و ششم

هشت رکعت(۴تا۲رکعتی)درهر رکعت بعدازحمد یک سوره، هر سوره ای
ثواب: حضرت علی(ع) فرمود: داخل بهشت شود از هر دری که بخواهد.

جرعه ای از جام سجّاد (صحیفه سجّادیّه)
خدایا،از تو میخواهم که مرا ببخشایی و بیامرزی،چرا که من بی گناه نبوده ام،که عذر آورم و راه گریزی تا بگریزم،و از تو میخواهم که از خطاهایم درگذری،و از گناهانی که تباهم کرده و مرا در میان گرفته اند پوزش می طلبم،از همه ی آنها. ای پروردگار من،به سوی تو گریخته ام،در حالیکه توبه کارم،توبه ام را بپذیر و پناه میجویم پناهم ده،زینهار میخواهم،خوارم مکن
به رشته تو چنگ میزنم،رهایم مکن،محروم و بی نصیبم باز
مگردان
.

التماس دعا..یاعلی مددخداحافظ

نظرات 29 + ارسال نظر
صبور سه‌شنبه 24 شهریور 1388 ساعت 00:05

برداشتى از دعاى روز بیست وپنجم ماه رمضان

مى‏دانم دلت گرفته پنج روز بیشتر به پایان رمضان نمانده و تو همچنان به دوستدارى دوستان او و دشمنى دشمنانش مى‏اندیشى. پیمان سبزت جاودانه باد!

خدایا! مرا در این روز، محب دوستان و دشمن دشمنانت قرار ده و مرا پیرو راه و روش آخرین پیامبرت قرار بده، اى عصمت‏بخش دل‏هاى پیامبران!
ابراز محبت به اولیاى خدا و ابراز کینه و بغض نسبت به دشمنان، سیره و روش مؤمنان واقعى است.

ثواب روزه ی روز بیست وپنجم ماه رمضان

خداوند بزرگ برای شما در زیر عرش هزار بارگاه سبز که بر سر هر بارگاه، سایبانی بزرگ از نور هست، بنا کند در آن هنگام خدای تبارک و تعالی گوید:
ای امت محمد! منم پروردگار شما و شما بندگان من و کنیزان منید، در این گنبدها در سایه عرش من قرار گیرید و بخورید و بیاشامید، نوش جانتان! پس بر شما ترسی نیست و غمگین نخواهید بود.
ای امت محمد سوگند به عزت و جلالم، هر آینه شما را به سوی بهشت آنچنان گسیل می‌دارم که اولین و آخرین، از شما در شگفت آیند. بر سر هر یک شما به هزار تاج از نور قرار داده، و بر شتری که از نور آفریده شده سوار کنم که زمام آن از نور است و آن زمام، هزار حلقه از طلا دارد که در هر حلقه‌ای فرشته‌ای از فرشتگان که نیزه‌ای از نور در دست دارد، قیام کننده (یعنی آماده برای هر نوع خدمت) تا (آن شخص از امت پیامبر) بدون حساب داخل بهشت گردد.

التماس دعا

هستی سه‌شنبه 24 شهریور 1388 ساعت 00:11 http://golhayezendegiman.blogfa.com

سلام
ممنون از پست امشب

ممنون از توجه تون.!!!!

شمس سه‌شنبه 24 شهریور 1388 ساعت 00:24

سلام قاصدک عزیز
بگو: آیا غیر خدا را که آفریدگار آسمان‏ها و زمین است سرپرست خود گیرم، در حالی اوست که می‏خوراند و خورانده نمی‏شود؟ بگو: دستور یافته‏ام نخستین کسی باشم که تسلیم شده و [گفته است که‏] هرگز از مشرکان مباش. (انعام 14)

دوست عزیز.طاعات و عباداتتون قبول حق انشاالله.ممنون از یادآوری زیباتون
ولی من متوجه نشدم این تذکر از آیه 14سوره انعام در مورد کدام بخش از نوشتار امشبم بوده.با این وجود.ممنون از حضور مداوم و مهربانانه تان.یاعلی مدد

شمس سه‌شنبه 24 شهریور 1388 ساعت 00:27

این سوره ناجا و آیه ۱۱۰ بد جوری در هنادشان ریشه دوانده
دیگه حاضر نیستند کسی به بهشت بره
همه باید برن کهریزک و بعد هم ماه عسل برن بهشت زهرا
ئای خدای من
چه کردیم ما که چنین بر سرمان می آید
وای خدایم
نفسم تویی
اما چرا نفس را هم کم میارم ( ناراحت)

ببخشید.من فکر کردم امشب دیگه نمیآیید که اون جوابیه کامنت قبلی را دادم.و چون سیستم امانته و وقت کم"دیگه نمیرم اونو حذف کنم.عذر میخوام.
شایدهم داریم مورد آزمون خداوند قرار میگیرم.صبرمیکنیم و شکایت نزد خودش میبریم..زنده باشید و سلامت..یاعلی مدد

شمس سه‌شنبه 24 شهریور 1388 ساعت 00:36

خطاب به اینهایی که می خوان ما رو به زور باتوم و ... وارد بهشت کنن دیگه ( خنده )
البته از روی حرص و عصبانیت بود
آخه شنیدم بعضی ها را مرتدد اعلام کردند و ...
بماند
منو چه به سیاست
ولی شما بدانید که این اوست که منو ول نمی کنه آخه
همه چیز عالی بود
خواستم حرفی دیگر زده باشم

بله با خوندن مابقی کامنتهاتون متوجه شدم..بازم ببخشید
منم که دیگه مثل کفرابلیس مشهورم به سیاست گریزی!!!!!
ولی ساست ولم نمیکنه.چندتا سوژه دارم اگه عمری باقی بود بعداز ماه مبارک میریم که داشته باشیم سوتی دادن بعضیها را..!!!!

مریم سه‌شنبه 24 شهریور 1388 ساعت 00:47 http://www.raze-nahan.blogfa.com

سلام
طاعاتتون قبول
قاصدک جدا این سوال برای من پیش آمد که شما شبهای قدر چه کار می کردید ؟!!! شما که هنوز توبه نکردید ببم جان !!! امروز اسم جنیفر و آنجلیا رو به زبون میارید فردا صور قبیحه شون رو می ذارید تو وبلاگتون !!! استغفرالله ربی و اتوب الیه !!!
طنز قشنگی بود ! اصلا اصلا سیاسی هم نیود !
قاصدک جان من هم باید به درگاه خدا استغفار کنم آخه بعد از خوندن طنزی که نوشتید این جمله ی شما رو ( وضویی که با زحمت (وسختی فراوان گرفته شود) من این جوری خوندم : ( وضویی که با زحمت زیاد نگه داشته شود ! ) استغفرالله !
همش تقصیر شماست !
ممنون آپ امشب تون همه چی تموم بود ! دستتون درد نکنه .
راستی چقدر جای بانوی سیب عزیز خالی ست امیدوارم هر جا هستند دلشون خوش باشه .
التماس دعا

خانوم معلم گرامی.نماز روزه هاتون قبول..ولی مگه قراره پس از احیا دیگه تارک دنیا بشیم؟؟!!!!!.چطور هوگوچاوز میتونه بیاد ایران و بشینه پای سفره افطاری ؟تازه چفیه هم گردنش بندازه؟!!.جالبتر..زیارت امام رضا(ع)هم بره!!!
خب ماهم بدمون نمیاد سرک بکشیم به نمادهای فرهنگی غرب(شیطنت)
خانوم معلم.چندبار برگشتم پست امشبم را خوندم ولی ندیدم جایی به وضو اشاره کرده باشم.!!.نمیدونم منظورتون چی بوده؟؟.نکنه سوتی دادید یا دادم؟؟!!....بله.واقعاً جای بانوی گرامی سیب خالیه.انشاالله که سلامت باشند.چندین نفر ازم سراغشو گرفتند.وبشون هم که حذف شده.خبرجدید داشتید بگید.نیازی به خصوصی هم نیست.چون همه نگرانشون شدند.
ممنون از حسن توجه تون..التماس دعا..یاعلی مدد

... سه‌شنبه 24 شهریور 1388 ساعت 00:51

به نقل از دکتر زهرا رهنورد همسر مهندس موسوی :
نظام دیکتاتوری قصد دستگیری میرحسین موسوی و مهدی کروبی را دارد

در چند روز آینده میرحسین موسوی و مهدی کروبی را بازداشت خواهند کرد

آماده باش مردمی برای " تظاهرات و اعتصاب عمومی "

لطفا اطلاع رسانی شود...

مریم سه‌شنبه 24 شهریور 1388 ساعت 01:14 http://www.raze-nahan.blogfa.com

سلام
واقعا پست خودتونو نخوندید ؟؟؟ ( شیطنت بلاگفایی )
درمحضررسول مهربانی
سه چیز است که در هرکس باشد خداوند در روزی که سایه ای جز سایه ی او نیست آنها را زیر سایه ی خودش قرار می دهد :وضویی که با زحمت (وسختی فراوان گرفته شود)و راه رفتن به سوی مسجد در تاریکی وسیر کردن گرسنه
(نهج الفصاحه.حدیث۲۴۵۱)
از بانوی سیب بی خبر نیستم . اجازه بدید اخبار دقیق تر رو فردا به اطلاع تون برسونم ، البته به شرط حیات و آزادی ِپس ازبیان!
این آزادی پس از بیان رو خوب آمدید!!!
راستی برای شما جالب نیست که سید حسن آقا خمینی به اتفاق مادر بزرگوارشون و برادرشون بعد از آزادی فرزند شهید بهشتی به دیدن شون رفتند ؟ ای کاش امام الان در قید حیات بودند .

خانوم معلم.خدا شاهده همین الان داشتم اون جوابیه را درست میکردم که کامنتتون اومد.ببخشید دیگه..!!.
آزادی پس از بیان را اولین بار از مهندس موسوی شنیدم(ایام انتخابات)
جای امام اگر خالی نباشه جای افکارش شدیداً خالیه.متاسفانه چندسالی میشه که جریان امام زدایی دست بکار شدن و ما تازه متوجه این حرکت خزنده شدیم.!.
منتظر شنیدن خبرهای جدیدتون میمانیم.بازم عذر میخوام بخاطر اون جواب قبلی.ولی قول نمیدم تکرار نشه.!!!..شب خوش..یاعلی مدد

صابر سه‌شنبه 24 شهریور 1388 ساعت 01:42 http://negha.blogsky.com/

خوب حرف میزنی.......همیشه می خواستم بدونم کسی که خوب حرف میزنه ...خوب هم می تونه عمل کنه؟؟

دوست عزیز شما چی حرف و عملت یکیست>>؟؟

متوجه منظورتون نشدم.و همچنین بخاطر اینکه مطمئن نیستم اینو بامن بودی یا بخاطر دعوت همه این کامنت را دادی تا وقتی که بیای و توضیح بدی"باعرض معذرت نمیام وبت.!!.ببخش..زنده باشید..یاعلی مدد

هستی(گلهای زندگی من) سه‌شنبه 24 شهریور 1388 ساعت 01:52 http://golhayezendegiman.blogfa.com

سلام قاصدک عزیز
این نظر هستی با وبلاگ بلاگفا همون هستی گلهای زندگی من است
خودمم
نمی دونم چرا پرشین را فیلتر کردن من هم وبلاگم را عوض کردم.
خوشحال می شم توی وبلاگ جدید تشریف بیارین
نماز و روزه هاتون قبول
التماس دعا

ممنون که توضیح د ادی.ولی هنوزم توفکرم که اون کامنت اولی تون را چرا اون طوری نوشتید؟؟.خب حتی اگرخوشتون هم نیومده کاش میگفتید.منکه اگه خوشم نیاد نمیگم ممنون از پست امشبتون.!!.وقت شد یه سر میام.ولی ببخش که امشب خیلی کار دارم..زنده باشی و سلامت..یاعلی مدد

صابر سه‌شنبه 24 شهریور 1388 ساعت 01:58 http://negha.blogsky.com/

سلام دوست عزیز...ممنون که بهم سر زدی..

دوست عزیز من اگر به وبلاگی سر بزنم تمام موضوع وبلاگ را با دقت می خوانم.....اگر دقت کرده باشید آن جمله را بنده درست از پدربزرگم نقل کردم......
و پیغام آخر نوشته را بخوانید....که منظورم این بود که دو پدربزرگم چقدر با یکدیگر متفاوتن...

دوست خوب بیا باور کن در مملکت ما چند نوع دید وجود دارد و. بنده درست دید پدربزرگم را نوشتم....کاش ماجرا را خوب می خواندی و سپس قضاوت می کردی..
می دانید که تهمت زدن کار ناروایست دوست عزیز

من اتفاقا درست و کامل خوندم.ولی بازم میگم که دلیل نمیشه هرچی شنیدم را بازگو کنم.این نظر منه که باید رعایت ادب را کرد..همین..
ممنون از جوابتون..یاعلی مدد

هستی(گلهای زندگی من) سه‌شنبه 24 شهریور 1388 ساعت 02:08

ببخشید .

اون را نوشتم تا دوم بودنم حفظ بشه.مثل هرشب.
کی گفته من خوشم نیومد؟؟؟
مثل همیشه عالی بود.
کامل و زیبا.
حرف هم توش نیست.
دستتون درد نکنه.
ببخشید که ناراحتتون کردم.
نماز و روزه هاتون قبول
التماس دعا

ناراحت که نشدم.ولی مثلاً الان که سرفرصت اومدید خوندید و نظر دادید؟؟!
اصراری ندارم.ولی خودم تاحالا برای کسی اینطور کامنت ندادم.
شما هم راحت باشید.معذب به جواب دادن نشید..ممنون..یاعلی مدد

هستی(گلهای زندگی من) سه‌شنبه 24 شهریور 1388 ساعت 02:11

ببخشید تو را خدا.
شما خودتون گفتین که دوستی ها نباید خلاصه توی تعریف کردن از همدیگر بشود.
من هم خواستم مثل هر شب نباشه نوشته هام که تکراری نشود.
پست های شما عالی است عالی

نماز و روزه هاتون قبول
التماس دعا

منم نگفتم تعریف کنید.مثل اینکه یا درست متوجه نشدید یا نتونستم درست بگم..ممنون..تموم کنید این بحث را..بازم میگم نیازی به تعریف نیست چون تعریف کردنی نیست.شب تون بخیر

صابر سه‌شنبه 24 شهریور 1388 ساعت 02:18 http://negha.blogsky.com/

با تشکر از توضیحاتت....
اتفاقا همین خط قرمزهاست که جامعه را رو به زوال می برد.

بنده خود رشته روان شناسی خوانده ام... در هزاران بحث و گفت و گو درباره این امر هم شرکت داشته و دارم....

بهتر است کمی انعطاف پذیر باشیم...
بنده کاری با اخوند ندارم و متقابلا کاری با اخوند ستیزان

کار من شرح وقایع هست بدون خط قرمزهای که جوانان را به تخیله غیرمستقیم ان ودار می سازد.

به قول شما...یا علی


من از رعایت ادب صحبت کردم.نمیدونم چرا شما اینو خط قرمز میدونید؟!
بحثی ندارم..موفق باشید..یاعلی مدد

دوست سبز سه‌شنبه 24 شهریور 1388 ساعت 02:52

فراخوان هاشمی رفسنجانی برای شرکت مردم در روز جهانی قدس


شبکه جنبش راه سبز (جرس): آیت الله هاشمی رفسنجانی مسلمانان ایران و جهان را به شرکت درراهپیمایی روز قدس فراخواند.


رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در بیانیه ای به مناسبت روز قدس با بیان اینکه «فجر صادق همیشه بعد از تیره ترین زمان شب طلوع می کند» ، نسبت به غفلت مسلمانان کشورهای اسلامی نسبت به روز قدس هشدار دادو مردم ایران و کشورهای اسلامی و غیر اسلامی را به شرکت در راهپیمایی این روز فراخوند.


متن بیانیه آیت الله هاشمی رفسنجانی به این شرح است :

و نرید ان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض و نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثین

سی سال است که آزاداندیشان و عدالتخواهان درست کردار در سراسر جهان به ابتکار اعجازآمیز امام راحل جمعه آخر ماه مبارک رمضان در محکومیت اشغالگری قدس شریف که نمادی از مظلومیت و اسارت در دست یک دولت سراسر نامشروع، جعلی و غاصب می باشد به خیابانها می آیند و برائت خویش را از جنایات و تمامیت خواهی های بین المللی یک اقلیت محدود، فریاد می زنند و شاهدیم که این حضور معنادار هر ساله چون زلزله ای پایدار، پایه های عنکبوتی استبداد و استعمار را می لرزاند و روح مقاومت را بر تن مجروح این بقعه شریف اسلامی می دمد.


مردم مسلمان ایران اسلامی واقصی نقاط جهان اسلام !


امسال در حالی به استقبال این روز شریف می رویم که سردمداران جهانی با سواستفاده از غفلت و تفرقه مسلمانان و بخصوص اختلافات در داخل مجاهدان خود فلسطینی دندان طمع را برای تعمیق جنایات خویش ، تیز کرده اند و با القای تفرقه و دامن زدن به اختلافات مذهبی و پرهیز از بیان اشتراکات، مطامع استکباری و استعماری خویش را در آستانه تحقق، نامشروع می بینند.
نکند خدایی نکرده تدبیر پیر فرزانه این انقلاب را که روز قدس را روز بیداری اسلام نامید، در اثر این اختلافات به فراموشی سپرده شود و آب در آسیاب دشمن بریزد که سالهای سال در آرزوی حذف هویت اصیل اسلامی بیت المقدس به عنوان قبله اول مسلمین است.


انشاءالله حضور غیورانه شما در راهپیمایی روز قدس در سراسر کشور های اسلامی و غیر اسلامی و در روستاها و شهرهای ایران عزیز، بیدار بیدارباشی جاودانه به غفلت زدگان باشد که فکر می کنند گذشت زمان، غبار فراموشی بر آرمان فلسطین نشانده است و شما نیز مطمئن باشید که فجر صادق همیشه بعد از تیره ترین زمان شب طلوع می نماید.

اکبر هاشمی رفسنجانی

رییس مجلس خبرگان رهبری

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام

داداش مهدی سه‌شنبه 24 شهریور 1388 ساعت 03:23 http://taranom14.blogfa.com

سر کوى تو، به جان تو قسم! جاى من است
به خـــــــــم زلف تو، در میکده ماواى من است
عارفانِ رخ تو جملــــــــــــــــه ظلومند و جهول
این ظلومىّ و جهولى، سر و سوداى من است
سلام
قبول باشه
التماس دعا
وبلاگ دوم من با نام گمراهان
vahm22.blogfa.com
قدمی گذاشته وگوشه چشمی داشته باشید
مهدی یاورتون[گل][گل][گل][گل][گل]

آقا مهدی.شرمنده..دیگه نمیام وبت..چون چندین بار اومدم و در مورد مطالبت نوشتم و شما همواره فقط دعوت کردید به پست جدیدتون.
موفق باشید..یاعلی مدد

هستی(گلهای زندگی من) سه‌شنبه 24 شهریور 1388 ساعت 03:30

قاصدک عزیز سلام.
راست می گین.نمی دونم چرا تلگرافی نوشتم.
خدا گل آقا را رحمت کند.روحش شاد
خدا رفتگان شما را هم رحمت کند و بیامرزد. و می دانم جایشان حتما در بهشت است و در انتها خدا بیامرزد تمام رفتگان خاک را.
و مطلب مربوط به ۱۱۰ خیلی بامزه بود واقعا.چیزی بود که تونست من را بخندونه.خندیدم زیاد.جالب بود و حتما کلی روش کار کردین.
طنز زیبایی بود.
راستش آبروم میره ولی من تا حالا صحیفه سجادیه نخوندم حالا که شما اینجا استفاده می کنید فرصتی می شود تا من هم استفاده ببرم.
و شعرها هم که خیلی زیبا بودن.
و ممنون از دعای روز ماه مبارک .من تا حالا که شما مفهومش دعا ها را می نویسید. اینگونه بهشون فکر نکرده بودم.یعنی به مفهومشون.
نماز و روزه هاتون قبول .التماس دعا.
نه که بخواهم تعریف کنم که بگین تعریف نکن.
جدی می گم من خودم خیلی چیز ها از مطالبتون یاد می گیرم.ممنونم.
التماس دعا.
نماز و روزه هاتون قبول .التماس دعا

دوست سبز سه‌شنبه 24 شهریور 1388 ساعت 03:30

دوشنبه، 23 شهریور 1388

ساعتی پس از انتشار نامه‌ی مهم و تاریخی آیت‌الله العظمی منتظری به مراجع و علما، سه نوه‌ی این مرجع بزرگوار تقلید دستگیر شدند.

به گزارش موج سبز آزادی، محمدمهدی، محمدعلی و محمدصادق منتظری، سه فرزند احمد منتظری - پسر ارشد آیت‌الله - در آستانه‌ی افطار در منزل ایشان در قم بازداشت شدند.
__________________
صدای ما صدای اعتراضه
فریاده ملتی حماسه سازه
تبلورفریاد خشم مردم
فردای ایران مارو میسازه

دوست سبز سه‌شنبه 24 شهریور 1388 ساعت 03:41

از روز گذشته اطلاعیه‌ای در سطح گسترده در قم برای تجمع علیه یکی از مراجع تقلید منتشر شده است.

به گزارش آینده این فراخوان توسط همان نیروهایی انجام شده که پیش از این علیه آقایان جوادی‌آملی و هاشمی‌رفسنجانی راهپیمایی کرده و شعار داده بودند و اکنون در اطلاعیه‌هایی خواستار تجمع و راهپیمایی علیه آیت‌الله صانعی شده‌اند.

به نظر می‌رسد برای تجمع مذکور مجوزی دریافت نشده است

صبور سه‌شنبه 24 شهریور 1388 ساعت 08:45 http://http://sangesabor.blogfa.com/

سلام و عرض احترام به قاصدک عزیز وگرامی

خدا مرحوم صابری فومنی رو غریق رحمت کنه..

اما طنزت که چندین بار خوندم و کلی خندیدم وای وای که چطوری اینارو پشت سر هم میسازید!! هاهاهاها

خب اینروزا دیگه نمیدون ایا بهشت و بخوام یا نه؟؟!! انتخابش خیلی سخته....

از سیاست گریزیتون هم خوشحالم (چشمک)

انشالله که خدا شمارو برای ما سلامت و شاد نگه داره
التماس دعا

ممنون از توجه تون..ولی این مطلب تمامش از من نبوده.برداشتی آزاد از مطلبی بود که با اضافاتی از خودم نوشتمش.این توضیح را دادم چون اون دور از انصافه تمام مطلب بنام خودم باشه.ولی تغییراتش ازمنه و اون آیه 110
زنده باشید..یاعلی مدد

فاطمه سه‌شنبه 24 شهریور 1388 ساعت 10:32 http://www.omresokhteh.blogfa.com

سلام...

می بینم دیشب همش جوابها رو کش دادین با این همه سو تفاهمات!!!خوب سیاسته دیگه باید به همه توضیح بدین منم نگران بانوی سیب شدم چرا بلاگشون حذف شده؟!!!

بابایی جنیفر و جسیکا!!!!!کاش از انجیلیا جولی هم میگفتین(خنده) عجب ایه توپیگذاشتین!!همه چیز زورکی حتی مردن وشکنجه و اعتراف گرفتن!!!

دیشب داشتم قیافه قبلی ابطحی رو میدیدم چه لوپایی داشت بنده خدا!!الان که تو زندونه اب شده از بس مورد نوازش قرار گرفتند!

کهریزک..کهریزک...روی هر چه زندانهای ابوغریب وگوانتانامو رو سفید کرده...الان گوانتانامو رو زندانیاشونو به نصف نصف رسوند از سیاستهای اوباما که کم کم این زندان باید برچیده بشه ولی کهریزک ما!!!

گل اقا کیه به عمه ستاره هم گفتم که اگه دوباره منتشر بشه بابایی باید بشه سردبیرش!!

یاعلی

خب زشت بود جواب دوستان را نمیدادم..
میبینم که تو هم شدیداْ سیاست زده شدی !!!.در مود بقیه شم هیچی نگم بهتره چون جرمت زیادتر میشه..راستی خوش به حال ابطحی که وبلاگشو از توی گوانتانامو داره آپ میکنه(نیشخند!!!!)
گل آقا؟؟؟عمه ستاره؟؟؟؟الان داره هنوز منتشر میشه ولی مثل دورانی که خودش بود نیست(البته نظر منه)چون یا مردن نویسنده هاش یا فراری شدن از ترس جونشون (مثل اکبرنبوی)...بگذریم...ممنون از لطفت.یاعلی مدد

ساغر سه‌شنبه 24 شهریور 1388 ساعت 13:18

سلام نماز روزهاتون قبول
خشمناکان بی خروش و بی فغان
دردمندان بی فغان و بی خروش

باز ما ماندیم و شهر بی تپش
وانچه کفتار است و گرگ و روبه است

گاه می‌گویم فغانی بر کشم
باز می‌بینم صدایم کوته است...
ولی قاصدک جان اخر شعر باید عوض بشه چون صدای الان صدای من مهم نیست صدای ما مهمه که گوش خیلیا رو کر کرده
مرسی اومدی خیلی خوب بود نوشته هاتون کلی حسودی کردم
این دفعه چون دیر اومده بودم قبول جوابامو همونجا می خونم ولی اگه میشه دیگه جواب حرفامو تو وب خودم بدین
لطفا
تا بعد

شما لطف د ارید..ممنون..تووبتونم گفتم که واقعا لطف کردی که سوابق منو مرور کردید ولی نمیشه که من جواب بیست تا کامنت را بیام و اونجا بدم..تازشم! من جواب همه را زیرکامنتشون میدم.ضدآپارتاید و نژاد پرستی هم هستم!!!.تووب خودتون میام ولی جوابیه همینجاست ولاغیر.!!!

مصطفی سه‌شنبه 24 شهریور 1388 ساعت 13:31

سلام
واقعا برات متاسفم که به جای این که به فکر حفظ ارامش باشی سعی میکنی اذهان عمومی(یه سری بچه مثه خودت به اصطلاح روشن فکر )رو مغشوش کنی. مثلا جانبازی؟؟؟؟؟؟؟ واسه چیو کی رفتی جبهه؟؟؟؟؟؟ از اوونایی هستی که جو گیر شدن رفتن یه ترکش خوردن الان نشستن تو خونه پول یامفت بیتالمالو نوش جون میکنن یا به خاطر خاک و دین و اعتقادت رفتی؟؟؟؟؟ اگه اولی هستی که به کارت ادامه بده چون راهتو درست انتخاب کردی ولی اگه دومیش هستی دلیل این حرفا و کارات چیه؟؟؟ حالا چون اونی که میخواستی رای نیاورد تا با سیاست خودش کشورو به اغیار هدیه بده شماها دارین اینجوری کمکش میکنین . بر فرضم که حقش بود که نبود (هم خودش میدونه هم تو میدونی هم من هم ....)با این کارا میخواین به چی برسین؟؟؟؟من کاملا اماده مباحثه هستم ولی اول تو خط و هدفتو مشخص کن .
میام سر میزنم

اولا که منم برای تو متاسفم که طاقت شنیدن کوچکترین حرف مخالف را نداری و زود از مملکت مایه میذاری
ثانیاْ من کجا اعلام کردم جانبازم؟؟!!!.میشه بگید این دوتا چه ربطی بهم داره؟
جوگیر شدم و یه ترکشی خوردم؟؟؟!!.اونجاهایی که ماها رفتیم جیگر میخواست که فکر نکنم ............
شما حق نداری به مراجعین و دوستان من توهین کنی.همونطورکه کسی حق نداره به شما توهین کنه..رعایت ادب لطفاً..
بحثی باهات ندارم که اعلام آمادگی کردی.من توی دنیای خودم کاملا آزادم توی دنیای بیرونی آدمهای مغز (منجمد) نمیزارن حرفمو بزنم.لااقل اینجا را ازم نگیرید.شماها دست به مصادرتون خوبه که.!!
همون بهتر که متاسفم باشی..نیازی به سرزدنت ندارم.خودتو خسته نکن..خط و هدفم برا خودم مشخص و محترمه...بار آخره که باهات حرف میزنم.!!.اگه آدرسی د اشتی یه چیزی!!!!!!!!!!!!!!!!

چشم به راه... سه‌شنبه 24 شهریور 1388 ساعت 13:36 http://shaparakekhial.blogfa.com/

سلام قاصدک عزیز
ببخشید ازینکه چند روزی به وبتون سرنزدم اما قالب جدید مبارک.امروز دیدمش اما انگار سلیقه هامون یه کم شبیه همه چون منم دیشب قالبم و عوض کردم و این قالب و انتخاب کردم.
کامپیوترتون درس شد؟
چشم به راهم...
التماس دعا...یاعلی

تشکر بابت تبریک..خب شبهای احیا تموم شد.دیدم قالب را باید عوض کنم.همین..نخیرهنوز درست نشده.میشه انشاالله.ممنون که سراغشو گرفتیدوایشونم سلام دارن خدمتتون..تونستم خدمت میرسم..یاعلی مدد

سیما سه‌شنبه 24 شهریور 1388 ساعت 14:11 http://www.s-s-s.blogfa.com

سلام
نماز و روزه هاتون هم قبول باشه انشا ا...
پست امروزتون خیلی جالب و آموزنده بودااااااااااااااااا
مخصوصا اون قسمت گفتگوی بین شهروند درستکار و پلیس وظیفه شناس و سوره ی ناجا آیه ی ۱۱۰
ممنون به خاطر آپ خوبتون
تا بعد التماس دعا

اختیار دارین..ممنون از توجه تون..نمیدونم والله به کدوم حرفها دلمو خوش کنم این یا ؟؟؟؟؟؟؟.ولیبرای من دوستانی که با آدرس کامنت میذارن محترمترند..بازم ممنون..زنده باشی و سلامت..یاعلی مدد

مریم سه‌شنبه 24 شهریور 1388 ساعت 15:31 http://www.raze-nahan.blogfa.com

سلام
طاعات و عبادات قبول
قاصدک عزیز دیشب از من خواستید از بانوی سیب خبری برای شما و دوستان بیارم برای همین امروز با بانوی سیب تماس گرفتم سلام شما و سایر دوستان رو بهشون رسوندم و گفتم همه مون نگرانشون هستیم .
بانوی سیب گفتند روز شنبه متوجه شدم وبم حذف شده دلیلش رو هم نمی دونم از من خواستند از لطف و محبت دوستان تشکر کنم و به همه سلام برسونم در ضمن گفتند عمری باشه دوباره میام تا در خدمت دوستان باشم . . .
التماس دعا

خانوم معلم گرامی..ممنون از زحمتتون..
انشاالله بانوی سیب هم برمیگردند و دوستان هم حتما این خبر را دیدند.
محتاجیم به دعا..یاعلی مدد

هستی(گلهای زندگی من) سه‌شنبه 24 شهریور 1388 ساعت 21:27

قاصدک عزیز سلام
همون روز شنبه می خواستم بگم که مامان عزیزم مامان بانو وبشون حذف شده.و من باهاشون در تماسم آخه دلم تنگ می شود. امروز که ازشون احوال پرسی کردم از من خواستن که بگم دلتنگ تمام دوستان وبلاگیشون هستن و از همه بی خبرن .گفتن سلام برسونم به شما و به تمام دوستان وبلاگیشون . که الان اومدم دیدم خانم معلم خبر را آوردن براتون.اشکال نداره من همیشه خبرام می سوزه و حالم گرفته می شود.به هر حال مامان جان یکی از طرفداران جدی وبلاگ شما و پست هاتون بودن مثل خودم که همیشه تا پستتون را نخونم خوابم نمی بره.مامان بانو خیلی مهربان هستن و این چند روزی که نیستن جاشون خیلی خالی است و دلم براشون تنگ شده.
و اون روز شنبه هم گفتن اصلا خوشحال نیستن از این که وبشون حذف شده.به خدا اگر می دونستم نگران می شین زودتر بهتون می گفتم.ببخشید منو.و الان اگر وبلاگ خودم بود یکی از این کله های گریه می گذاشتم چون ناراحت نبودن مامان جان هستم.
قاصدک عزیز حضور شما هم برای من خیلی محترم و با ارزش است و همین جا از خدا می خواهم که خدا بهتون قوت و قدرت بده تا بتونین همچنان وبلاگ بنویسین و از این عرصه خارج نشوید خدا نکنه که برین و دیگه وبلاگ ننویسین.
نماز و روزه هاتون قبول.التماس دعااااااااااااااااا.
راستش از روز شنبه می خواستم باهاتون در این باره حرف بزنم تا سبک شم.
برای پست امشب دوباره خدمت می رسم.

خبرتون سوخت؟؟؟؟!!!!.ولی من اینطورفکرنمیکنم..و ممنونم که اطلاع رسانی کردید..انشاالله که بانوی گرامی هم هرجا هستند شادباشند و سلامت...حالا مگه قرار بوده من ازعرصه خارج بشم؟؟؟!!!.شدمم خیالی نیست...سرخم می سلامت...شکند اگر سبویی...التماس دعا یاعلی مدد

ستاره سه‌شنبه 24 شهریور 1388 ساعت 21:44 http://ashnayemahjor.blogfa.com/

سلام قاصدک عزیز

آپ زیبا و سیاست گریزی بود.ببخشید ایندفعه که بیرنگ!!!!!

شدید ....من دیر آمدم.

اگه اینا از سوفاف استفاده میکردند که کارشون به اینجا

نمی کشید.

راستی بعضی ازین از ما بهترون ها تو جهنم هستند و فکر

میکنم که بهمین دلیل گروهی دوست دارند به جهنم بروند.

از ما بهترون کیه ؟؟ آنجلا و جنیفر و جسیکا و ..........

راستی یادم باشه دیگه :: اوربیت سبز :: نخورم

هنوز اون پستت را که از ناجا و باجا و .....نوشته بودی یادم

نمیرود.تو مملکت گل و بلبل ما حتی ......... بهشت زوریه!!!

ممنون از حضورتون..داشتم دیگه ناامید میشدم از حضورتون..!!
آخه معمولاً همیشه از اولین هایید.!!!.
فعلاً که دوستان متاسف شدن و از من ناامید که دیگه اصلاح شدنی نیستم!
ولی عمراً کوتاه بیام.فوقش قاصدک حذف میشه که در اونصورت دوسه تا وب
رزرو دارم برای روز مبادا.!!!!!!.مملکت گل و بلبل باید به فکر مبادا بود.!!
زنده باشید و سلامت..همیشه سبز باشید چه با اوربیت و چه در گوانتانامو.!

هستی(گلهای زندگی من) چهارشنبه 25 شهریور 1388 ساعت 00:07 http://golhayezendegiman.blogfa.com

سلام قاصدک عزیز
خواستم بدونید بودن و نوشتن شما برام مهم است و اصلا خدا نکند که ننویسید و از دستم خسته بشید.کاری نکردم وظیفه بود.نماز و روزه هاتون قبول.التماس دعا.
نگین تو را خدا.بودن شما برام مهم است همیشه.انشاالله همیشه وقت داشته باشید که بنویسید.
التماس دعا.
مثل اینکه سیتمتون درست شده؟
تبریک می گم
ممنونم از حضور سبزتون توی وبلاگم و حسن توجه شما به مطالب بنده حقیر

ممنون از لطفتون..امیدکه همیشه حرفی برای گفتن باشه کی بگه مهم نیست.!!!..نخیر.سیستم هنوز درست نشده.ولی :
خداگرزحکمت ببندد دری..ز رحمت گشاید در دیگری..
خواهش میکنم.وظیفه بود...زنده باشید..یاعلی مدد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد