*غزل قاصدک*

به جای نفرین به تاریکی ؛ شمعی بیفروزیم

*غزل قاصدک*

به جای نفرین به تاریکی ؛ شمعی بیفروزیم

یادش بخیر...

     

یـادش بـخـیــر،یـادش بـخیـر؛حال وهـوای جبهه ها

رزمـنـده هــای مـُخـلص و اشـک و دعــای مـادرا 

یـادش بـخـیـر،تـو اون فـضا ریا و صـدرنگی نبود 

به جـُز زیـارت حـسـین هـیـچ موقع دلــتـنگی نبود 

یـادش بـخـیـر، شـهـادت و پـنجـره ای رو بـه خـُدا 

چــه زود بـه خاطره رســیـد، پـیام و خــون شـُهـدا 

یادش بخیر،اون شبایی که دل همش زمزمه داشت 

یـادِ شـبـآی حمله ای کـه رمـز یـا فـاطـمـه داشــت 

یـادش بـخـیـر، چـَفـیه و سـربنـدآی سـرخ و سـفـید 

کـه روش نوشته بود حسین، زینب وعـباس رشید 

یادش بـخـیـر، توجبهه ها دل آشـنای دیگه داشـت 

دعا کمیـل سـنگـرآ حــال وهــــوای دیـگـه داشـت 

 

بنا داشتم چند وقتی آپ نذارم.ولی دیدم دور از انصافه که از  

شیربچه های نسل پنجاه و هفت به اشاره ای و تشکری در کامنتها بسنده کنم. 

31شهریور که از راه میرسه یاد دیالوگی از فیلم آزانس شیشه ای میفتم که از 

جشنِ غیرت وحمله آقاغوله و اتّحاد عجیب یک ملت میگفت به رهبری پیرجماران. 

جنگ ِما مختص به هیچ حزب وگروهی نبودکه امروز بخوان مصادره ش بکنند! 

مگه نمیگیم دفاع مردمی؟!.مردم یعنی همه...در جنگ"هم اون بچه مذهبیه  

نمازشب خون شرکت داشت و هم جوانان نسل آخر ِ داش مشتی ها.!!

هرکدوم با یک هدف و آرمانی رفتند تا ما و ایران بمانیم.!. 

بیاییدقدردان زحمات و جانفشانیهای شهیدان هشت سال دفاع مقدّس باشیم. 

دیگر اینکه علیرغم نظر عده ای براین باورم که اگر خدای ناکرده امروزهم  

احدی گوشه چشمی به این گربه ملوس و زیبا داشته باشه" 

هستندعاشقان سینه چاک این مرزو بوم؛تا پوزهءمتجاوز را به خاک بمالند.  

غزل قاصدک

هربیشه گمان مبر که خالی ست...شایدکه پلنگ خفته باشد  

    

 

یاد یاران وشهیدان زنده باد    تـا اَبـَـد فـریادشان پاینده باد 

بهـترین فرزنـدهـای انقـلاب    جـان نـثاران ره اسـلام نـاب 

اِی نگاه آسـمان همـراهـتان   اِی امام عصر خاطرخواهتان 

عشق بودُ داغ بود ُسوزبود    آه گویی این هـمه دیروزبود  

محوری بود وپدافند و خطی   معبری و خاکریزی و شطی

اینک اما درنگاهی رازنیست    درگلویی عقدهء پروازنیست 

وای مردم، وای بر فردایمان    کهکشانها گر رَوند ازیادمان 

گرامیباد یاد وخاطر شهدای 8سال دفاع مقدس

ایران ِ من؛تنها تو بمان... 

باقی بهانه ست..

نظرات 93 + ارسال نظر
سلیمون چهارشنبه 1 مهر 1388 ساعت 01:52 http://soliman777.blogfa.com

سام علیک بر بوزروگ مرد سالار ویبلاگ خوتم
یاد باد یاد
دس ت طلا خسه نباشی مرشد
واقعا دوعایی این مادران بوتو جان فشانی پسرا دوخترای نسل شوما ما که نبوتیم ولی اگه بوتیم حتمی تو این جان فیشانی شرکت می کرتیم
درس نبودیم ندیدیم ولی خیلی چیا شنوفتیم
بد رفتیم تو فک که واقعا جانم فدای این گوربه ملوسه
برقرار باشی مشتی
خیلی مخلصیم ها
نمی دونم زوت رسیتم یا نه ولی یه عالم دوعا کرتم که به موقع برسم
هنو سالار نگوفتی نوچگی مارو قبول کرتی یا نه؟
خیلی مردی
حق پشت وپناهت
رخصت سالار

داش سلیمون.خوش اومدی باااااااااااااا.
کارت درسته..خیلی...ممنون از توجهت .نصفه شبی مگه خواب و خوراک نداری؟؟.خب میگرفتی میخوابیدی تیغ آفتاب که زد میومدی شرمنده مون میکردی.!.
راستی.اون داش مشتی ها را اشاره نکردی آآآآآ..
بیشتر ازاین خجالتمون نده..ماراچه به نوچه داشتن..؟!.
خاک پای مردمیم و البت عزیزانی قدرشناس مثل شوما.!.
زنده باشی.همیشه....یاعلی مدد

احسان چهارشنبه 1 مهر 1388 ساعت 01:55 http://true-friend.ning.com

سلام دوست خوبم
وبلاگ زیبا و پر مفهومی داری
خوشحال میشم تو کلاب من عضو بشین
این آدرسشه
http://true-friend.ning.com/
خوشحال میشم حضور گرمتو حس کنم

ممنون از حضورتون..وقت شد خدمت میرسم..موفق باشید.یاعلی مدد

سلیمون چهارشنبه 1 مهر 1388 ساعت 02:23 http://soliman777.blogfa.com

نوکرتم به مولا
داش ایشالله جوبران میکونم کم گویمونو
خیلی مخلصیم
حالا تا فردا
صبح که به موقع خدمت برسیم
برقرار باشی و نورانی
حق پشت وپناهت سالار
رخصت مرشد

داش سلیمون.؛از شما به ما رسیده ؛ فکر جبران نباش.بابا برای یه پست قبلی من اندازه شونصدتا پستی که من کامنت بدم شرمندمون کردی.توقعه چی دارم دیگه؟؟!!.
شب و روزت خوش و عاقبت بخیر بشی انشاالله...یاعلی مدد

سمابلاگ چهارشنبه 1 مهر 1388 ساعت 03:32 http://samablog.com

سلام دوست من
یه پیشنهاد خیلی خوب براتون دارم
جدیدا یه سیستم وبلاگ دهی اومده که امکانت خیلی خوبی داره
هر اسمی خواستی می تونی انتخاب کنی چون احتمالی که کاربرای قبلی اون رو انتخاب کرده باشن خیلی کمه
جایزه هم میده
سری اول برنده ها مشخص شدن شما می تونید سری دوم باشید
بازدیدت بالا می ره
امکان امتیاز دهی به مطالب رو داره
تبلیغات نداره و هر تبلیغی خواستی می تونی توش انجام بدی
سرعتش بالاست و محیطش ساده ست
می تونی از سایت کلیکی همون سیستم استفاده کنی و دوهزار تومن جایزه عضویت بگیری و شروع به کسب درآمد مطمئن کنی
سایت تبلیغات کلیکی:
www.skyclick.ir
میتونی تو انجمن عضو بشی و جزو مدیران ارشد باشی
http://p30sky.ir/forum
اگه درآمد بیشتر هم خواستی می تونی با مدیر صحبت کنی و شروع به تبلیغات کنی
خلاصه امکاناتش خیلی خوبه و امکان کسب درآمد هم محیاست
حتی می تونی وبلاگت رو از بلاگفا به راحتی به سمابلاگ انتقال بدی
این آدرس وبلاگ جدید من تو سما بلاگ هست:
www.one.samablog.com
یه سر بزن یه وبلاگ جدید ثبت کن
پشیمون نمی شی

www.samablog.com

میخواستم به پیشنهادتون عمل کنم.ولی مطمئن شدم منظورتون من نبودم!!.چون نوشتید:
می تونی وبلاگت رو از بلاگفا به راحتی به سمابلاگ انتقال بدی!!!!!!
بلاگ اسکای اومده بودی هااااا.

شمس چهارشنبه 1 مهر 1388 ساعت 05:10 http://goharevojod.blogsky.com/

سلام
ای وای از جنگ و ای وای از ...
راستی من تانک سوار شدم هاااااااااااااااا
خوش آمد به من نمی گید ؟؟؟

تانک سوار شدید باید من خوش آمد بگم؟؟؟!!!!
خوش اومدید به قاصدک.!!.امیدوارم حتی برای امتحانم شده دیگه سوار تانک نشید.!.ممنون از حضورتون.یاعلی مدد

صبور چهارشنبه 1 مهر 1388 ساعت 06:59 http://sangesabor.blogfa.com

سلام و عرض ادب و احترام وتبریک هفته ی دفاع مقدس حضور شما عزیز گرامی و همه ی ایثارگران و بزرگواران دیگر......

هشت سال دفاع مقدس سبب گشت تا شهادت با همه زوایایش در این سرزمین جلوه گر شود و خیل دلیرمردان برای حفظ دین وآئین و ناموس و سرزمین خویش از جان بگذرند و به قیامی شگرف برخیزند که حاصل آن سرافرازی و سربلندی ملت مسلمان ایران است

چه شد آن روزهای آتـــش وخـون
خـدا مـــردان آتشبــار مجنـون

علــی مردان یا زهـــرا و یا هــو
بهشتـی سیــرتـان یا علــی گو

چه شدآن خاکریز،آن جبهه،آن درد
چه شد آن تیغ ،آن زخم جوانمرد

کجــــا رفتنـد مردان عـــــدالت
بسیجـــی سیـرتان راست قامت

چه دلتنگـم،چه دلتنگـم، چه دلتنگ
کجـا رفتیـد ای مــردان یکرنگ

شما رفتیـد و حسـرت سهم من شد
جنـون و داغ غربـت سهم من شد

شما رفتیـد و مـن اینجـا غـریـــبم
زفیـض سرخ مــــردن بی نصیبم

شهادت ، ای شهـــادت ،ناز شستت
پـرسـتــو کن مـرا قربــان دستت

مبــــــادا بوی نـامــــردی بگیـریم
شبـی در خواب بی دردی بمیریم

دلا در عـاشــــقی ثـابت قـدم باش
مـرید خـدمت پیــــــرحرم باش

براتون ارزوی سلامتی و شادی همیشگی دارم



ممنون از لطف مداومتون..شعر زیبایی بود.خوش بحالتون که هرچی بخواهید سه سوته پیدا میکنید(جدی عرض میکنم)باورکنیدسلیقه میخواد و حوصله.منکه ندارم..!!.بازم ممنون از قدرشناسی تون..زنده باشید.یاعلی مدد

صبور چهارشنبه 1 مهر 1388 ساعت 07:23

در کوچة ما دوباره غوغا شده است
مهتاب صبور کوچه تنها شده است
انگار که از دشت پر از لالة سرخ
افسرده ولی عازم اینجا شده است
آورده خبر قاصد آیینه بدست
دست و سر یک ستاره پیدا شده است
پا و تن او هدیه به دریا کردند
این نیمه نصیب کوچة ما شده است
با خیل کبوتران از این کوچه پرید
در پرزدنش زمانه معنا شده است
او رفت و همیشه سایه‌اش بر سر ماست
آن مرد که همسایة عنقا شده است

فاطمه چهارشنبه 1 مهر 1388 ساعت 09:21 http://www.omresokhteh.blogfa.com

سلام...

بازم بهتون تبریک میگم این هفته غرور افرین وحماسه ساز که از یاد هیچکس نمیره کاش یه ذره میشد به اون دوران برگشت هر چند سخت بود و درداور...

از این شعر تابلوه خوشم اومد ...

مثل اینکه شعرام دیگه تعریفی نیست!!!!

ممنون از لطف مکررت..جنگ چیزی جز درد و داغ از دست دادن عزیزان نداره.اگر هم کسی میگه یادش بخیر بخاطر روحیات اون زمان مردمه که پشت هم بودند..کدوم شعرهاتون تعریفی نیست؟؟؟من که تعریف کردم

فاطمه چهارشنبه 1 مهر 1388 ساعت 09:27 http://www.omresokhteh.blogfa.com

شما که اید؟

ای دستهای اجابت!

ای بیداری شفاف زمان!

که از رکوع پلک هایتان

می چکد مستی و اخلاص

و به سمت اشراق لحظه ها می برید

خلوت خاموش چشم ها را

ذکر نیمه شب ها تان

ماه را کلافه کرده در ملحفه ی زمان

و با لبخندهاتان به بار می نشیند شکوفه ی خورشید

و می سرایید سرود شقایق را

شما که اید؟

که از فانوسقه هاتان می روید غیرت وغرور

و بر بلندای محال ساختید سنر ممکن مردانگی را

شما یعنی زیستن

حیثیت عشق و ابروی پرواز اسمان

و ما یعنی واماندگان پای در زنجیر نام ودریا

شما غرور سبز ایین هایید

پیدا شدگان فردا

یاعلی

شعری که گفتی تعریف نداره همینه؟؟؟.ننوشتی اثرکیه.پس معلومه مال خودته.!.قشنگ بود..ممنون.زنده باشی.یاعلی مدد

سلیمون چهارشنبه 1 مهر 1388 ساعت 13:15 http://soliman777.blogfa.com

سام علیک بر سالار خوتم آقای خوتم
نوکرتم به مولا
داش می خوای این به بت فق واست یه نوقته بزارم(خنده)
ما که گوفتیم مث سوسک میچسبیم به وبت
خولاصه کلوم اومتیم یه عرض ادب کونیم بریم خو داش بوزرگی گوفتن و نوچه و این حرفا دیگه
راسی اونرو گفتی رفتی پاسدارن سند زدی نوچگی مارو دیگه امضا کرتی(رضایت) پ قبولمون کرتی به نوچگی خیلی مخوامت چه بخوای چه نخوای
برقرار باشی
رخصت مرشد

داش سلیمون..نقطه تیم بااااااااااااااااااااااااا..!!
هرجور راحتی بیا..با نقطه و بی نقطه.اصل وجود خودته و بس!!
ولی جون داش درست بخون دیگه..سندِ مخلصی را زدیم و تموم شد رفت
بحث هم بیفایدست.!.پس از فروش هم پس گرفته نمیشود.حتی شما.!
ممنون از ادبت.بامراااام..یاعلی مدد

سلام قاصدک عزیز
حالتون جطوره؟؟؟؟؟
بلاگفا را حذفش کردم.
به خدا حرفی که توی پست قبلی زدم جدی گفتم .ما مدیون کسانی هستیم که رفتن و شهید شدن و یا جانباز هستند الان.من خودم را مدیون جانبازان عزیز می دونم.
واقعا خیلی مردونگی می خواد از جونت و همه چیز بگذری برای کشورت و مردمش.مردمی که قدر نشناسن.البته نه همشون.ولی خیلی هاشون.
مطلبتون و اشعارتون هم خیلی زیبا بوددددددددددددددد
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای قاصدک عزیز خدا .بزرگه .خیلی بزرگه.مگه نهههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پس توکل به خداااااااااااا
انشا الله که هیچ وقت جنگی نشود دوباره ولی اگر بشه باز هم جوانان ما هستند که برن و جلوی دشمن باهاش بجنگن.و حتما شکستش می دن.
انشا الله که جنگ نمی شود.
خدا حفظ کند شما را برای خانواده عزیزتون و برای ما.
خداااااااااااایااااااااااااااااااااااااااااا خدااااااااااااااایااااااااااااا تمام حرف های دل قاصدک عزیز را بگذار روی بال های فرشته هاااات و ببر اون بالا بالا هااااااااا.و اجابت کن دعاهای قاصدک عزیز را.سلامت بدار تمام جانبازان کشورمون را مخصوصا قاصدک عزیز را.
قاصدک عزیز خیلی خیلی خیلی التماسسسسس دعاااااااا
خودمونیم هااااا شب های ماه مبارک عجب شب هااااای زیبایی را با هم گذروندیم با مطالب زیباییی شمااااا.
التماسسسسس دعاااااااااااا
پدر زیباترین و مقدس ترین واژه است.
مادر نیز زیبا ترین و مقدس ترین واژه است.
جداااا از پستتون لذت بردم.ممنون

ممنون..شما خوبید؟؟.شکر خدا..
خب منم نوشتم ممنون از قدرشناسیتون.دیگه چرا قسم میخورید.؟
معتقدم که هیچ فرقی بین نسل انقلاب با جوانان امروزی نیست.اگرهم باشه مقصر اونها نیستند تقصیرمتوجه متولیان امرفرهنگیه که غفلت کردند از اونها..انشاالله که اون روزنیاد ولی مطمئنم ایرانی همیشه عاشق آب و خاکش بوده و هست..ممنون از توجه تون نسبت به بنده.
انشاالله که جمیع دعاهای برحق شماهم برآورده به خیر بشه و ماراهم از دعاتون بهره مند سازید..زنده باشید.یاعلی مدد

سیما چهارشنبه 1 مهر 1388 ساعت 15:58 http://www.s-s-s.blogfa.com

سلام
شرمنده به خاطر دیر اومدن هااااااااااااااااااااا
عیدتون بازم مبارک
پست جالبی بود هر چند که من اون موقع ها نبودم
راستی قالب جدید هم مبارک با شه هااااااااااااااااااااااا
تا بعد
التماس دعا
(در ضمن من ممکنه یه مدت نیام هااااااااا چون مدرسه ها باز شده و این صحبتا)

سیما چهارشنبه 1 مهر 1388 ساعت 16:03 http://www.s-s-s.blogfa.com

سلامی دوباره
در مورد کامنتتون :توی پیوند هام یه وبلاگ هست به اسم :روزهای تنهایی اگه اونو بزنید شاید پیداش کنید
مصطفی رو می گم هااااااااااااااااااا
خسته نباشید
وممنونم از حضورتون
تا بعد
خدا حا فظ

دوست عزیز..سیما خانوم..باورکنید خیلی سعی کردم ولی کامنتهاتون بالا نمیاد..اونم دیگه سراغشو نمیگیرم.چون اونی که میخواستم ایشون نبود..ممنون که گفتید.رفتم دیدم خودم..خوش باشی..اگر شد شب یه سرمیام ببینم باز میشه بالاخره کامنت دونی تون یا نه؟!.یاعلی مدد

شمس چهارشنبه 1 مهر 1388 ساعت 23:09 http://goharevojod.blogsky.com/

سلام
خدمت برادر گل
اگر وصتی شد قدم رنجه فرمایید
رفتم تو لاک بلاگ اسکای

مبارکه..میبینم که اندک اندک جمع مستان میرسند.!!!
حقشه این بلاگفای لوس و از خود راضی.!.تا اون باشه دیگه هروقت دوست داشت سایتها را نبنده.!!.جهت تبریک خدمت رسیدم.یاعلی مدد

قاصدک چهارشنبه 1 مهر 1388 ساعت 23:38 http://m-ghasedak.blogfa.com/

سلام قاصدک عزیزم.:-) خوبی؟
آخ که چقدر دلم برات تنگ شده بود!
عیدت مبارک! ببخشید که دیر اومدم! نماز روزه هات قبول!
یه چندین شبی تقصیر خدمت داشتم! شرمنده!( می دونم همیشه همینو میگم! بازم شرمنده!)
هر دفه قول می دم از این به بعد بیشتر بیام ولی باز نمیشه!
ایندفه قول می دم تموم تاخیر هامو تو ۱ ماه آخر سال جبران کنم! آخه اونموقع دیگه واقعا سرم خلوت می شه و خیالم راحت!
تا اونموقع اگه دیدی دیر به دیر میام نذار به پای بی وفاییم! باشه؟
دیدم یاد قدیما کردی! اینروزا حال و هوای اون روزا برای آدما زنده می شه! ( یه جوری می گم انگار خودمم اون روزا بودم!؛-) ولی خاطره های بزرگ ترا رو که شنیدم! مگه نه! :-) )
شعری که نوشته بودی واقعا توپ بود. مخصوصا بیت سومش! مال خودت نبود؟ آخه تو بیت آخرش "قاصدک" ندیدم.
البته به نظرم اومد شعرشو کامل نذاشتی.درسته یا من اینطوری فکر کردم؟
به هر حال خیلی قشنگ بود.
شاد باشی
بای

قاصدک عزیزه دل قاصدک!.ممنون.خب شماهم بیا اسکای.باورکن نتونستم بهت کامنت بدم..هروقت تونستی بیا.ممنونم هستم خیلی..
نه .اون اشعار اگه مال من بود که بی سروصدا نمیذاشتمش اینجا.!
والله این شعر را هرچی گشتم نتونستم جایی نشونی ازش پیداکنم.همین چند بیت را حفظ بودم و چون نام صاحب اثر معلوم نیست.میتونید بگید مال منه یا خودتون.!.کی به کیه؟!!!
ممنون از قدرشناسیتون..بازم سعی میکنم بیام.نشد. ببخش.زنده باشی..یاعلی مدد

محمد امین پنج‌شنبه 2 مهر 1388 ساعت 01:45

سلام داداش خوبم قاصدک عزیز

اول شرمنده که تولدتون رو متوجه نشدم دادش بزرگوارم بعدشم هم تولدتون مبارک هم هفته دفاع مقدس بر شما حانباز عزیز و نور چشم ما مبارک هر چند ذره ای از ایثار و گذشت شما عزیزان رو نمیتونیم جبران کنیم برای شما ارزوی سلامتی و شرف و زندگی با عزت رو ارزومندم داداش خوبم انشاللههمیشه سایتون بر سر ما باشه و زیر سایه شما ما هم بتونیم یه کم از درسهایی از ایثار و گذشت شما رو یاد بگیریم و در زندگی بکار ببریم
همیشه شاد باشید و سلامت و خندان این دنیا محل گذره تنها نام نیک است که میماند همچون نام شما عزیزان
شاد باشی داداش خوبم
یا علی

دشمنتون شرمنده دوست گرامی.ممنون از توجه تون..خیلی خیلی هم ممنون..شرمنده نکنید .امیدکه لایق این همه محبت باشم.
منم این ایام را به تمام ایثارگران عزیز جامعه و خانواده صبور و گرامی شون تبریک میگم..کاش زودتر یه وب درست کنید تا بتونم لطف و محبتتون را جبران کنم..زنده باشید و همواره سلامت..یاعلی مدد

عباسی پنج‌شنبه 2 مهر 1388 ساعت 07:25

با سلام

یادبا آن روزگاران یاد باد

یاااااااااااااااااااااااادش بخیر

تا هستیم و نفس میکشیم مدیون بزرگ مردانی چون شمایم

و افتخار می کنیم که بزرکان چون شما الگوی برای جوانان این

مرز و بوم هستند

آقای عباسی عزیز.ممنون از حسن نظرت..شرمنده کردید.
اختیار دارین.ما کجا و الگوی جوانان کجا.فقط میگمتشکر از قدرشناسی تون..زنده باشید و برقرار..یاعلی مدد

سلام قاصدک عزیز.
امیدوارم همیشه شاد و با انرژی مثبت باشید.مثل الان.
من هم خدا را شکر.خوب بودم .ولی الان کمی سرما خوردم .عصری برم دکتر و کمی قرص و دارو بخورم زود خوب می شم.نگرانی نداره .خوب می شم.
طبق معمول هر روزم اومدم به شما سر بزنم و جواب شما را درباره نظرم بخونم.البته می دونم که کار دارید هر وقت نتونستید خودتون را ملزم به جواب دادن به نظرات من نکنید.
راستی کلی تشکر که درباره نسل ما بعد انقلابی هاااا این نظر را دارید چون هر جا می رم می شنوم که خدااا به داد ما برسه چون الان اگر جنگ بشه جوانان که اهل جنگ و استقامت نیستند.من کاملا مخالفم.
انشا الله هیچ وقت جنگ نمی شود .۱ در میلیارد هم اگر خدا ناکرده بشود.شیر مردانی هستند که برن و از مملکت دفاع کنن.هستند.مطمئنم.
ممنون از حضور سبزتون توی وبلگم .و ممنون که تشریف میارین به وبلاگم.ولی تشکر اصلا لازم نبود.خدا کند خدا قسمتم کند که ماه رمضان دیگه ای را در کنار مطالب زیبای وبلاگ شما سپری کنم.
سبز باشید و بهاری.التماااااااااااااااااس دعاااااااااااااااااااااااا
من را از دعا فراموش نکنید.ممنون

ممنون از لطفتون..انشاالله که سلامتی حاصل میگردد.
جواب دادن به کامنت دوستان را وظیفه میدونم.ملزم نیستم.وظیفه ست
بله.انشاالله که مملکت از گزند حوادث دوره همیشه.ولی دلبستگان مرز و بوم در هر زمانی کم نیستند..انشاالله که رمضانهای زیادی را خواهید بود و مارا هم دعا میکنید..زنده باشید..یاعلی مدد

ستاره پنج‌شنبه 2 مهر 1388 ساعت 12:51 http://ashnayemahjor.blogfa.com/

سلام

سلامی به بلندای ۶ روز

در سفرم و محدودیت اینترنتی دارم و بزور میخواهند مرا ترک

بدهند.بلاگفا هم که قطع بود.رفتم کامنت های پست قبل را

خواندم.تولدتان مبارک و عید فطر هم مبارک تان باشد.

شرمنده هستم و نمیدانستم چه جوری برای شما کامنت

بگذارم.

هفته دفاع مقدس برای شما و تمامی جانبازان و سربازان

مبارک باشد ..... گر چه با خاطره های خوش و ناخوش!!!!

همراه است.

باز هم برمیگردم

چه عجب دوست قدیمی؟!..بیخود زحمت نکشید.توبه گرگ مرگه!!!.
البته دور ازجون تون.ولی هنوز هیچ داروی ترک نتی به بازار نیومده!.
فقط توصیه میکنم: گذری وبرای تفنن مصرف کنید!!
منم عید فطر را البته با تاخیرخدمتتون تبریک مجدد دارم.
ممنون از تبریک تولد.ازما گذشته..فکر شب هفت و چله باید باشیم.!
سفرهم خوش بگذره..ولی سی و سه پل نرید هااا.یه دفعه ناغافل مترو از بغل تون رد میشه.!.
منتظر حضور مجددتون هستم.زنده بلاشید و همواره سلامت.

سلیمون پنج‌شنبه 2 مهر 1388 ساعت 16:13 http://soliman777.blogsky.com/

سام علیک به بوزرگ سردمدار خوتم
داش اومتیم یه حالی بپرسیمون بریم
خیلی سالاری
برقرار باشی
رخصت مرشد

سلام بر اول لوطی محله داش سلیمون.
ممنون از احوالپرسیت..به مرحمت دوستان نفسی میاد و میره.!.
زنده باشی..اجزه مام دست شماست.یاعلی مدد

فاطمه پنج‌شنبه 2 مهر 1388 ساعت 17:35 http://sokotedel.blogsky.com/

سلام بابایی

یه سر ا.مدم نشونی وبمو بدم اگه وقت شد میام وتوضیح میدم.

ببخشید بخدا شرمنده مرامتونم!!

یاعلی

به به.!.مبارکه...همه دوستان و آشنایان من باید ! بیان اسکای.!
ممنون.اومدم و کامنت تبریک دادم بهت.خانومی..سلامت و برقرار باشی

فاطمه پنج‌شنبه 2 مهر 1388 ساعت 19:35 http://sokotedel.blogsky.com/

خدا منو مرگ بده(به سبک خانم بزرگا)(خنده ونیشخند)

بابایی چرا اینجوری حرف میزنید این چند روزه با کی بودین؟
دلم واسه بلاگفا ووبم تنگ شده اگه بذارن دوباره میرم اونجا(افسرده و غمگین)

دست پیش میگیری؟؟تو آیینه نگاه کردی به خودت؟؟؟
خب تو هم مارا کشتی با این دلت..حالا نوبت بلاگفا شد دلتنگش بشی؟
همون بهتر که همیشه مشکل باز شدن داره بلاگفا..اگرناراحتی برو
ولی همه دارن میان.تحریم بلاگفا عملی شده.!!.مرگ بر بلاگفا

محمد مهدی پنج‌شنبه 2 مهر 1388 ساعت 22:11 http://sobhe14.blogfa.com

سلام و سلام
دوست عزیز همیشه و همه جا یاد و خاطر غیور مردان دلیر و جوانان رشید دوران دفاع مقدس باید گرامی داشت. اما افسوس که همه رشادت ها و باورها مصادره شده است بدست کسانی که عکس شهدا را می بینند و عکس شهدا عمل می کنند جمله زیبایی بود. به خوبی و زیبایی تمام باورها و ارزش های یک نسل را بیان نموده بودید. امیدوارم همه جا و همیشه فکر و ذکر و راهمان با شهدا و افکار انان باشد.
موفق باشید.

دوست عزیز جانباز آقای سامع گرامی
ممنون از حضورتون.تبریک میگم خدمتتون..متاسفانه بقول آقای قالیباف
امروزه چفیه گردن کسانی ست که اصلا بچه ای جبهه و جنگ را درک نکردند
جنگ هم مثل خیلی دیگر از ارزشها مصادره شده.و ای کاش لااقل مثل
شهدا عمل میکردند و مصادره هم میکردند.
اختیار دارین.خوشحالم مورد اقبالتون واقع شد..زنده باشید.یاعلی مدد

فاطمه پنج‌شنبه 2 مهر 1388 ساعت 22:11

دوباره اومدم ولی یادم رفت بگم بابایی یه قالب خوب سراغ داشتین بهم بدین خیلی وبم خلوت وساد ست ممنون میشم مثل مال خودتون شلوغ باشه خوبه!

یاعلی

قالب؟؟؟خب من یه آدرس دارم باید بگردم پیداش کنم.اگر همین قالبمو میخوای بدم؟؟!.از اونجاکه شما دست بردار قالب مشکی نیستید! یه سر به بهاربیست بزن..زنده باشی.یاعلی مدد

داود پنج‌شنبه 2 مهر 1388 ساعت 22:36

سلام
ممنون از حضورتون
هفته دفاع مقدس مبارک باد
تقدیم به شما
ما سینه زدیم و بیصدا باریدند
از هرچه که دم زدیم...آنها دیدند
ما مدعیان صف اول بودیم
از آخر مجلس شهدا را چیدند
یاد باد آن روزگاران یاد باد
خداوند توفیق شهادت رو نصیب همه مون بگرداند. انشاالله

حاج داود عزیز لطف کردی اومدی.و ممنون از دوبیتی واقعا زیبا..
انشالله که همواره موفق باشی و سلامت..یاعلی مدد

ستاره پنج‌شنبه 2 مهر 1388 ساعت 23:15

سلام

شعار مرگ بر نداشتیم هااااااااااااااااا

(( منظورم برای جوابیه فاطمه جان است )) نوشتید....

مرگ بر بلاگفا

راستی صندلی های خالی را دیدید ؟؟؟؟

چجوری میخواد برگردد ؟؟ چی میخواد بگوید ؟؟

گر چه !!!!!!!

وقتی که نذارن صدا به صدا برسه باید فریاد زد!!!
خب شما هم بیایید اسکای جمعمون جمع میشه!!!
بله.دیدم.ولی آنچه البته بجایی نرسد فریاد است.!
چی میخواد بگه؟؟؟؟.یه هاله دیگه رو میکنه به این بزرگییییییییی!!!!!
زنده باشید و سبز و ماناااااااا..یاعلی مدد

شمس پنج‌شنبه 2 مهر 1388 ساعت 23:57 http://goharevojod.blogsky.com

عصبانییییییییییییییییییی
خوب الآن دیدم که به اولین کسی که خبر دادم شما بودید
همون موقع که اعتراف کردم تانک سوار شدم هااااااااا
ولی شما مبهوت تانک سواری من شدید و به آدرسم دقت نکردید
و تبریکی که خواسته بودم برای همین بود
جناب قاصدک لب
ولی بدونید بعد از اینکه دندانها در میان
بعد لب بدون دندان خیلی زشت میشه هااااااا( خنده )

ببخشید خب..!..خودمم دیشب متوجه شدم سوتی دادم.
بخشش صفتی ست خدایی و خطا؛ پیشه ء ضعیفان.!.
بله خب.ولی بازم لبه که اول و اخر حرف میزنه.!!.
فیل هم مرده و زنده ش یه قیمته!!!!!!!!!!
شب و روزتون خوش و سلامت..یاعلی مدد

سلیمون جمعه 3 مهر 1388 ساعت 01:35 http://soliman777.blogsky.com/

سام علیک به بوزرگ سالار ویبلاگ ما
خیلی با مرامی مشتی
خیلی سالاری
اومتیم یه عرض ادب کونیم بریم
ولی مشتی ما اردس جتیت دادیم شوما میری خونه قبلی زنگ میزنی(چشمک)
برقرار باشی و نورانی
حق نیگه دارت
رخصت مرشد

داش سلیمون گرامی و عزیز.لطف داری به مولا..
باور کن آدرست را نداشتم.منظوراینکه سیونکرده بودم.یادمم نبود که به کامنتت رجوع کنم.چشم.دیگه زنگ خونه قبلی را نمیزنم و فرار کنم!!!!
اصلا در اولین فرصت باید آدرس جدیدت را بذارم تو لیست دوستان نزدیک
شاد باشی و همواره سلامت.دست حق بهمرات..یاعلی مدد

ستایش جمعه 3 مهر 1388 ساعت 09:00 http://setayesh2200.persianblog.ir

سلام.حال شما؟

خوب اون روزا واسه شما خاطره است و میگین یادش بخیر! ولی ماها یعنی هم سن و سالای من هیچ خاطره ای از اون دوران ندارن.
تمام اطلاعاتشون هم یا صدا و سیماست یا کتاب های مختلف.

ولی خوب واقعا اونایی که اون دوران رفتن جبهه واقعا مرد بودن! نه مث الان که نصف جوونا...!(تاسف)

ممنون.شما خوبید؟..
بله.حق باشماست.متاسفانه مسئولین امور فرهنگی غفلت کردند از
شناسوندن ارزشها و حالات اون دوران.صداوسیماهم که جانبدارانه عمل میکنه..رسانه ملی این روزها شده رسانه میلی.!.و بنابرخواست و میل جناحی خاص رفتارمیکنه..
ولی من هنوزم به جوانان امروزی امیدوارم..غفلت از ماست.

ستایش جمعه 3 مهر 1388 ساعت 09:01 http://setayesh2200.persianblog.ir

میگم این آقای سلیمون چقد سخت حرف میزنن.
یعنی خیلی سخته کامنتشونو خوندن.
یاد فیلم فارسی های سیاه و سفید می افتم.:دی.
ببخشید بابت فضولی!
امیدوارم تنبیه نشم.:دی

داش سلیمون یادگار دوران مرام و معرفت و ارزشه یک تار سبیله!!
درحقیقت به نوعی گوشزد میکنن که چی بودیم و چی شدیم.!
البته این برداشت منه از طرز نگارششون..
باورکنید همون سیاه و سفیدها بهتر از این صدرنگی هاست.
اختیار ارین..چرا تنبیه؟؟!.جوابه سوال را باید داد.بپرسید تا بیشتر بدانید!!

ستایش جمعه 3 مهر 1388 ساعت 09:03 http://setayesh2200.persianblog.ir

اوه! راستی میبینم که با دختر خانوم بزرگتون همسایه شدین!
ای بابا! بنده می خواستم یه کاری بکنم این اتفاق نیافته اما انگار تیر شما زودتر از تفنگ خلاص شد.
:دی

نخیر..انگاری توپخانه شما دقیقتر بود و زدید به هدف!.چون ایشون نوشتند که پشیمون شدن.اومدن محله خودتون..خیرشو ببینید..خوش باشید..یاعلی مدد

شعیب جمعه 3 مهر 1388 ساعت 09:38

سلام
گرامی باد یاد و خاطره ی گلای پرپر شده ی ایران عزیز.
باور کنید وقتی پامو توی گلزار شهدا می زارم یه حس عجیب بهم دست می دم که وصف ناشدنیه به خدا.
مثل وقتی که برگای گل محمدی لای قرآن رو بو می کنم. الله اکبر انگار بوشون 100 برابر قشنگتر و دلنواز تر شده...
یادشون گرامی

آقا شعیب عزیز.ممنون از حسن نظر و توجهت.
حس و حالتو قشنگ نشون دادی..یادوخاطر تمامی شهدای دفاع مقدس گرامیباد..زنده باشی و همیشه سلامت..یاعلی مدد

فاطمه جمعه 3 مهر 1388 ساعت 09:39 http://sokotedel.blogsky.com/

سلام...

یه سر اومدم واسه عرض ارادت باید برم دنبال یه قالب اگه بود وگرنه بیخی...

یاعلی

همون آخریشو درست اومدی..بی خیال!!!!!
چون شما اسکای بمون نیستید.!!.یاعلی مدد

سلام قاصدک عزیز
اومدم سر بزن و احوال بپرسم و بگم که خدا را شکر بهترم.
از دعاهای شما است.
ممنونم.

سبز باشیددددددددددد و بهاریییییییییی
التماسسسسسسسس دعاااااااااااااااااااااااااااااااااااا

خب الحمدلله که سلامتید.ممنون از حضورتون.محتاجیم به دعا..یاعلی مدد

سلام قاصدک عزیز
این شعر و موسیقی مال فیلم اخراجی هاست؟؟؟؟؟
خیلی زیباست
گاهی وقت بی کاریمو میام اینجا و موسیقی های زیبای شما را گوش می دم.
انتخابتون خیلی زیباست

بله این موسیقیه دوم اخراجیهاست.ولی نه موسیقی متن فیلم.
خوشحالم که شما هم دوست دارید..ممنون از لطفتون.یاعلی مدد

ستاره جمعه 3 مهر 1388 ساعت 13:01

سلام و ظهرتان بخیر

من و ترک........عمرا ترک کنم.

فقط خواستم احوالتان را بپرسم.هنوز به هیچکس سر نزدم

بجز خواهر گلم ( شمس عزیزم )کلی هم کامنت بدون جواب

دارم.

برای همگی سلامتی و شادی آرزو میکنم.

در پناه حق

بله.منم همین گفتم..پس به سیاحت بپردازید.
ولی حیف که زاینده رود مثل جیب ما خشک شده.دریغ از نقدینگی.!!
سلام برسونید به خواهر گرامیتون.!.ممنون ازاحوالپرسی.
باورکنید نمیشه کامنت داد.چندبار اومدم..شاد باشید و برقرار.یاعلی مدد

ساغر جمعه 3 مهر 1388 ساعت 13:15 http://saghar68.blogfa.com

سلام قاصدک جان ممنون از حضورتون
هفته ی دفاع مقدس رو بهتون تبریک میگم اپتون حرف نداشت درست مثل پستهای قبلیتون راستی قالب نو مبارک
تا بعد

تشکرازلطفتون.. و قدر شناسی تون..
اختیار دارین.خوشحالم مورد اقبال واقع شده..
قالب جدید نبود.فقط ایام ماه مبارک تعویضش کرده بودم.بااین وجود بازم ممنون.زنده باشید..یاعلی مدد

سلیمون جمعه 3 مهر 1388 ساعت 14:49 http://soliman777.blogsky.com

سام علیک به بوزرگ مرد ویبلاگ خوتم
خیلی مخلصیم مرشد
غرض عرض ارادت بوده و بس
اومتیم یه سام علیک کونیم بریم
برقرار باشی و نورانی
مام نوچگیتو بکونیم سالار
رخصت
حق یارت

داش سلیمون..جان هرکی دوست داری تولااقل منو ضایع نکنی و
بگی از اسکای خوشم نیومده و میخوام برم !!!!
اول و آخر با مرامهااااا داش سلیمونه و بس(هندونه را داری؟؟!!)
زنده باشی.ممنون ازاحوالپرسیت..یاعلی مدد

شمس جمعه 3 مهر 1388 ساعت 16:00 http://mushtagh.blogfa

سلام
... آپ کردم [ناراحت]

خب چرا ناراحت؟؟؟!!!.بلاگفا که باز نمیشه الان..
نکنه آپ خداحافظی گذاشتید؟؟!!.خب اگه دلتون نمیاد جدا بشید مثل جیگری تون برید پرشین!!!

فاطمه جمعه 3 مهر 1388 ساعت 18:29

سلام بابایی خوبی؟
دارم از اسکای میرم با سلیقه من جور در نمیاد تو پرشین وب زدم

اگه این چند روز نیومدم سر بزنم سرم شلوغه وسرگرم درست کردنش ببخشید..

یاعلی

منو بگو کلی ذوق کردم دخترم هم محله ایم شده.برو .!.
وگرنه میترسم بیای اینجا و منو بذاری آسایشگاه سالمندان کهریزک.!!
البته کهریزک الان مخصوص جوانان شده.!!.
همون پرشین براتون خوبه..ولی من اینجاراازدست نمیدم.!!.
مگراینکه به زور ازم بگیرن که اونوقتم شعار میدم:

وبلاگمو دزدیدن..باهاش دارن پز میدن..!!!!!!..یاعلی مدد

سلیمون جمعه 3 مهر 1388 ساعت 21:26 http://soliman777.blogsky.com

سام علیک بر سالار خوتم
بینم مرشد ا ما چیز دید که اینو میگی؟؟؟؟
ما که گوفتیم نوچتیم سالار(چشمک)
خیالت ا طرف ما راحت که پایتیم به شدتت این واسه هندونه(چشمک)
خیلی سالارییییییییییی
رخصت مرشد

داش سلیمون..ممنون که لااقل موندی پای رفاقت!!
آخه بد دوره زمونه ایه..دختر آدم توروش وامیسته میگه میخوام برم یه محله دیگه.!.گفتم نکنه شما هم؟؟!!!!!!
خیلی با مرامی سلیموننننننن..شب و روزت خوش.یاعلی مدد

فاطمه جمعه 3 مهر 1388 ساعت 21:49

خوب بابایی پرشین واسه جوناست!!!البته ببخشید

دلم تو اسکای پوسید!!وگرنه من شما رو به همه کس وهمه چیز ترجیح میدم(مغرور)

باشه.قبول.شما جوون و ما پیر.
ما به شما نمیرسیم ولی شما حتماْ انشاالله به مامیرسید.!
اونموقع نگی برام تواسکای وب درست کن هااااااا
هرجا میری خوش باشی..شب و روزت خوش.یاعلی مدد

سلیمون جمعه 3 مهر 1388 ساعت 23:40 http://soliman777.blogsky.com

سام علیک بر سالار خوتم
بینم داش شما باس هر رو این چوبرو بزنی تو سر ما
اخه نوکرتم نوچرو که این جوری چوب کاری نمی کنن(گریه)
خیلی سالاررررررررر
مخلصیم در بس
حق یارت
رخصت مرشد

راحت باش داش سلیمون..
فقط عرض ادب بود و تشکر که پای رفاقت موندی.!!.
عمری باشه جبران کنیم..
ممنون از ادبت با مرام..یاعلی مدد

شمس شنبه 4 مهر 1388 ساعت 00:55 http://goharevojod.blogsky.com

سلام
کی چی گفته ؟!
دود از کنده پا میشه هاااااااااااااااا
پیری کدومه
این حرفها یعنی چیییییییییییی
پس من هم میرم بیبی بلاگ ( خنده)
گفته باشم نگید نگفتی
این بلاگ اسکای رو هم میزارم برای زمان پیری و کوری و هزار درد ( البته دور از جون من و شما و اهل بیت )
می بینم این داش سلیمون رفته تو کاره هندوانه و از این حرفهااااااا
از قدیم گفتن که
نو که میاد به بازار کهنه میشه دلنواززززززززززز ( داشتین خود شیفتگی رو ؟ ) در حد اعلا و خفن باید برن جلوووووووو
بوق بزنن و دستمال یزدی پهن کنن و ...
( دارم موزیک اخراجی ها رووووووووو ناجی ها روووو)

هیچی..خودتون را ناراحت نکنید..جیگری عمه بازم دلش گرفته!!
این بار دلش واسه بلاگفاش تنگ شده(اون شکلک سبزه!!)
اسکای اولین و آخرین ماوای ماست.چراکه بلند آسمان آشیان من است!
با داش سلیمون چکار دارید؟؟!.
.....قیصررررررررر.. کجایی که داش فرمونتو کشتند.؟!!!

نخیر.ربطی هم به نو و کهنه نداره.شما به همون دندون جیگری بپردازید!!

شمس شنبه 4 مهر 1388 ساعت 01:15

چی کار دارید این عزیز عمه رو
خوب جونه دلش میخواد بره گردش
میگن دوری و دوستی
حالا اونجا هم یه شعبه از این جگرکی باز می کنیم
چه دیدید شاید تو این تحریم های پیاپی ما هم به نون و بوقلمونی رسیدیم و چاه نفتی پیدا کردیم تو یکی از این املاک استیجاری و بی اختیاری و ...

کاریش ندارم که..اتفاقا میگم هرکی دنبال زرق و برقه بره پرشین و یا بهتر
هرکی طالب جماله پرشین.هرکی هم دوستداره کماله بیاد اسکای(خودشیفته گی فرداعلا)هرکسی هم طالبه ضلالته و بدبختیه بلاگفا بمونه..خوش بگذره با کامنت دونیش که همیشه گیرمیکنه!!
باورکنید همین الان موفق شدم به وب قدیمی تون کامنت بدم..!!
چرا چاه نفت؟؟؟.شما لازم نیست برید بالای چاه نفت..قراره چاه نفت را بیارن سرسفره تون.!!.کی؟؟؟؟وقت ِگل نی.!!!!

شمس شنبه 4 مهر 1388 ساعت 01:48

من دو تا کامنت دادم
کامنت منو دزدیدی داری باهاش پز میدی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ( عصبانی )

بله..دیدم..اندکی صبر..سحر نزدیک است..

ستاره شنبه 4 مهر 1388 ساعت 10:43

سلام

منظورتون که من نبودم

(( هرکسی هم طالبه ضلالته و بدبختیه بلاگفا بمونه..خوش بگذره با کامنت دونیش که همیشه گیرمیکنه!! ))

ببین ایندفعه دومه

بار اول که گفتید (( مرگ بر بلاگفا )) که مااااااااااااااااااااااااااااا

زیر سبیلی در کردیم و این بار .....!!!!!!!!!!! واییییییییییییی

چه شود

منم دارم میرم پرشین

بای بایییییییییییی

اسکای بلگ بدون شکلک

من نظر کلی ارائه کردم!!!..حیف شما نیست توبلاگفا حروم بشید؟؟
خب اونا لیاقت شما را ندارن..چقدرهم تعصب دارید به بلاگفا..حالا خوبه همه میدونن کنترل شدید میشه بلاگفا.!!.
ولی جدی میگم(هشدار شدید.)اگه شما برید پرشین من دیر به دیر میام.اصلا از این به بعد شکلک را تحریم میکنم..ازامروز هرجا برم بدون استفاده از شکلک میرم.!!...
بلاگفا خار و خسه...باز بگم؟؟بوالهوسه.!!!!

فاطمه شنبه 4 مهر 1388 ساعت 17:19 http://omresokhte.persianblog.ir

سلام بابایی گل...

الان دیگه تقریبا کار وبم درست شده همه که از اسکای رفتن دم دایی سلیمون دیژ که تا اخر باهاتون مونده.

بخدا بی معرفت نبودم ولی من هیچ جا بند نمیشم خدا اخر وعاقبت منو ختم بخیر کنه(الهی امین)

ایول به داداشتون من دو سه تا کوچه پایین تر رفتم ولی همیشه در رکابتون هستم بابایی بامرام وبا معرفتم(قلب وخودشیفتگی)

مبارکت باشه..ما به اسکای وفادار می مونیم..بله.داش سلیمونم هستن.!.انشاالله که عاقبت بخیر میشی..
ولی حرف زدنت عوض شده هااا..رکابم کجا بود آخه؟؟!!.دیجیتالم کجابود؟
زنده باشی..شب یه سر به خونه جدید میزنم..یاعلی مدد

سلام قاصدک عزیز
با یک مطلب مهم به روز هستم
اگر ممکن است حتما بیایید و بخونیدش.
متشکر می شم

محتاجم به دعااااااااااااااااااااااااااا
به همون خدای بزرگ قسم محتاجم به دعااااااااااااااااا

چشم خدمت میرسم..اولین فرصت...
حالا چرا اینقدر قسم میخورید...انشاالله که حاجت روا میشید.حتما..

سلام قاصدک عزیز
بله درسته یادم اومد مال اخراجی های است.بله موسیقی متن نبود.
ممنون از توجه شما و لطف شما.
و التماااااااااااااااااااااااااااااااااااااس دعاااااااااااااااااااااا
محتاجم به دعاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

خواهش میکنم..لطف کردید..خدمت رسیدم الان...
انشاالله که هرچه زودتر شفا میگیرند..توکل به خدا..یاعلی مدد..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد