*غزل قاصدک*

به جای نفرین به تاریکی ؛ شمعی بیفروزیم

*غزل قاصدک*

به جای نفرین به تاریکی ؛ شمعی بیفروزیم

نه قرمز..نه آبی.!

 در قمار زندگانی عاقبت ما باختیم بس که تکخال محبّت بر زمین انداختیم ..قاصدک

  نه قرمز..نه آبی

 

سلام.. 

جمعه این هفته بازهم تهران و ایران شاهد ِداربی بزرگ سرخآبی های 

پایتخت است!.البته اکثریت قریب به اتفاق نتیجه را مساوی حدس میزنند!

بخصوص این ایام که سیاسیون نمیخوان جمعی شاد باشندو به این بهانه 

به خیابانها بیایند.در این مجال کاری به نقطه نظرات سیاسی ندارم.!. 

دلیل این دلنوشته نکته دیگری است 

 

تا یکی دوسال پیش هنوزم به خیلی چیزهای بیخودی تعصّب داشتم. 

اونم تعصّبی کور.!.امّا چند وقتی میشه که تمرین میکنم دست شُستن از 

تعصبات کور را.!.چرا که تعصّب این چنینی حاصلش جهل است و لجاجت 

و ابرام و پافشاری برای حفظ ِآن.!.روزگاری با هر برد سرخ جامگان پایتخت 

خرسندو سرمست میشدم و گاهاً با شکستهاش مغموم..  

 

ولی الان دیگه فوتبال را از زاویه ای دیگه نگاه میکنم و الحق که با 

این دیدگاه دلچسب تر هم هست.فوتبال را عین زندگی میبینم.!. 

درحقیقت میشه طول عمر خود را در نود دقیقه مشاهده کرد. 

فوتبال نمایی ست از زندگی ما انسانها.  

دراین نود دقیقه ها هم شکست را میشه دید و هم پیروزی را.  

میشه با اولین گلی که وارد دروازه مون شداز پیش بازنده دونست خود 

راو هم اینکه پس از اولین گل خورده"قد علم کرد و باتجهیز و البته توکّل به 

خدا ادامه داد این نبرد را و چه بسا که در دقیقه نود به رستگاری برسیم. 

ولی اگه روحیه ات ضعیف بود و باور و ایمانت کم و محدود"با اولین 

گل ِخورده زانوی غم بغل کرده و پس از آن است که باید شاهد گلها 

و شکستهای بعدهم  باشی.وای به روزی که گل اول هم در حقیقت 

گل ِبه خودی باشد.!.با این نگاه داوری بازی هم زیباست. 

گاهی چنان غرق بازی شدی که نمیدونی حرکتی خطا انجام دادی و 

حتی از کارت زرد داور آشفته هم میشی.ولی بعد که آروم شدی میبینی 

داور حواسش به آینده تو بوده و نخواسته اسیر این غوغاسالاری بشی و  

با کارت زرد و یا قرمز،ترمزت را کشیده. 

اینجاست که پس از سوت ِآخر بازی میری و از داور نیز تشکر میکنی.  

یک توصیه کاملا بهداشتی قبل از دیدار سرخآبی های پایتخت

 دوستان"به رنگهای قرمز و آبی روی شیرهای دستشویی اعتمادی 

نیست.!.زیاد به رنگها دل نبندید.کافی ست تاسیسات چی مربوطه هنگام 

بستن شیرها توجه ای به رنگها نکرده باشه.!.دل بستن و اعتماد به 

رنگ قرمزوآبی شیرهای دستشویی عواقبی خطرناک در پی دارد قهقهه

 آره حسن.!.خطر داره حسن.!!شیطان

شب نوشت(1)

دیریست که دلدار پیامی نفرستاد گل ننوشت کلامی و کامنتی نفرستادشیطان 

صد نامه فرستادم و آن شاه سوارانگلپیکی ندوانید و سواری نفرستادقلب  

شب نوشت(2) 

آنکه دائم هوس سوختن ما میکرد گلکاش می آمد و از دور تماشا میکرد  

  

هر آدینه منتظر واگویه های از سر انتظار ِبیقراران ِ

مولای مهربانی هستیم.قاصدک آدینه ها به روزشد.

سرافراز باشید و همیشه سلامت..یاعلی مدد

نظرات 79 + ارسال نظر
سلیمون پنج‌شنبه 9 مهر 1388 ساعت 02:25

سام علیک به سالار خوتم


باعععععععععععععععععععععع ایوللللللللللللللل
اینه
بزار برم باقیش رو بخونم بینم چی نوشتی سالار

به به.داش سلیمون..ناغافل اومدی شگفت زده شدم.!!
بیداری داش؟؟.گرچه تازه سرشب لوطی هاست!!..ممنون..
جبران کنیم داش سلیمون..زنده باشی..منتظرت می مونم..ایولللللل

سلیمون پنج‌شنبه 9 مهر 1388 ساعت 02:34 http://soliman777.blogsky.com

سام علیک به سالار خوتم
باع دمت گرم این نه جون داش اینه ایول داری به موت قسم
می گنه دروغ چرا تا قبر آ آ آ
کولی حال کرتم درس بوزرگی داتی مرشد باس تمام زیندگی رو اینجوریا نیگا کرت
من که میگم نوچتم شوما قبول نمی کونی
با با مرام یه نمه دس این نوچرو هم بیگیر دیگه (خجالت) ما که خیلی وقته تیزیمونو قلاف کرتیم مونته یه دسمال یزدی اونم اینداختیم ته جیبمون یه نمه این مرامت هم یات ما بده که امشب و خوب اومتی
دس حق پشت وپناهت باشه ما هم زیر دس و پات بیپلیکیم
دیگه نمی دونم چی بگم چار میخم کرتی سالار
سایه حق بالا سرت دونیا به کامت
یه نوچه داری اون چی داش اوچیکت سلیمونه
رخصت مرشد
حق یارت

داش سلیمون عزیز..
شرمنده نکن باااااااااااااااااااااااا..درس پس دادیم..همین..
تیزی دیگه باید بره تو موزه..دوره گفتمانه اگه کوفتمان مون نکنند!!
البت چماق هم هنوز ور نیفتاده هاااااا..!!.
سالار هم خودتی..خجالتمون نده مشتییییییییییی
خب آب شدیم رفت..یه پارچه بیار جمعمون کن لااقل!!!!
زنده باشی و همواره سلامت..یاعلی مدد

شاپرک پنج‌شنبه 9 مهر 1388 ساعت 07:02 http://shaparake49.blogsky.com

***سلام قاصدک سرخابی***

به به مثل همیشه اپی منحصر به فرد و به روز....!!!!

*** تشبیه خیلی زیبا یی بود..!!** تا حالا از این زاویه به این بازی پر طرفدار و زیبا نگاه نکرده بودم ...!! ♥♥ درسته اگر همه ی طرفداران با همین دید به فوتبال نگاه کنند شاید دیگه شاهد ضعف ها ودردسر های تیم ها نباشیم ★☆ چون خیلی از مشکلات بوجود اومده برای تیمها **** یا از بزرگ نمایی بیش از اندازه ی تیم ها بوده یا ....بی توجهی و بی مهر ی مسئولین به برخی از باشگاهها بوده ★☆
*به هرحال انشالله که در زندگی با توکل به خدا و داشتن امید و و عبرت گرفتن از شکستها به پیروزی های پی در پی برسیم
ولی خودمونی ها ★☆ قرمزته★☆...

اختیار دارین..خوشحالم که مورد قبولتون واقع شد..
ولی منکه از از بی مهری به باشگاهها حرفی نزدم.تمام سخنم با خود آدمهاست که رجوع کنیم به خود و ببینیم واقعاْ ارزشش را داره به خیلی از موارد توجه و یت تعصب داشتیم؟!.ممنون از ابراز لطفتون.میبینم که برعلیه شکلک داران قیام کردید♥♥بزودی منم خروج میکنم علیه ایکبیری!
ایولللللللل آره بابا قرمزته.!!!..زنده باشیبد و سرافراز..یاعلی مدد

شاپرک پنج‌شنبه 9 مهر 1388 ساعت 08:13 http://shaparake49.blogsky.com

♥♥سلام مجدد♥♥

**بابت اعتماد به شیر های قرمز و ابی هم موافقم ...**
دلبستن به رنگ خاصی جز حساسیت و اضطراب و عواقب ناگوار چیزی در بر نداره ...هاهاهاها

راستی این شعر های **** شب نوشتتون **** کمی مشکوک میزنه ♥♥ قابل توجه محیا خانوم و فاطمه جونم♥♥
باز هم از نوشته ی خوب و مفیدتون سپاسگزارم
♥♥در پناه حق♥♥

تشکر از حضور مجددتون..
ولی خب..همینطوری هم نون ما آجر هست..دیگه چکار به محیا و فاطمه دارید؟!!!!!!!!!!!!!.خب شاید مجازی نباشه منظورم.!!!!!!!
یادتون باشه که شما دوست من قراره باشید!!.بعد با دخترها آشنا شدیدهاااا

شاپرک پنج‌شنبه 9 مهر 1388 ساعت 09:14 http://shaparake49.blogsky.com

در قمار زندگانی عاقبت ما باختیم بس که تکخال محبّت بر زمین انداختیم .

بیت زیبا وبه جایی بود...♥♥♥
خب کاری نکنید که نونتون اجر بشه ....!!!! بنده ارادت دارم خدمتتون حرفی هم توش نیست ...!!! ولی خب گاهی باید مراقب اطراف هم باشم تازه سفارش شما قبلا بهم شده از طرف دختراتون...!! فقط انجام وظیفه میکنم ولا غیر ....!!!( چشمک) البته چشمک به دخترا خودشون میدونن...!!!♥♥♥

به هر حال امید وارم دلدار تشریف بیار نو از دور تماشا کنن ......هاهاهاهاها♥♥♥ مزاح کردم به دل نگیرید ..

برم دیگه معموریتم تموم شد...!!
♥♥♥شاد و سلامت و سرفراز باشید♥♥♥

تشکر از لطفتون ولی.!.سفارش منو کردن؟؟!!!
اونوقت میشه بگید کی واسه م بپا گذاشته بوده؟!
دخترا؟؟!.کدومشون؟!.حتم دارم کاره ته تغاریه!!!!!
شما بعضی وقتها بجای پر داختن به *ماموریت* املا هم بنویسید بد نیست هاااااا..زنده باشید.خوشمان آمد..یا حق

شمس پنج‌شنبه 9 مهر 1388 ساعت 09:34 http://goharevojod.blogsky.com

سلام
خوب خیلی نوشتم اما پرید چرا !!!!!!!!!!!
مرگ بر بلاگفا ( با اون خنده زهر اناریش )
شعرتون آدمو می بره به عالم هپروت ( نیشخند همون لانه جاسوسی )
تازه به علامت چراغ تو راهرو هم نمیشه اعتماد کرد
نیمه شب میایی یواشکی چراغ بزنی ناگهان صدای زنگ می پیچد در فضای سراسر سکوت نیمه شب
بگو نیمه شب تو راهرو چی کار می کنی آخه ( عینک همون فاضلاب خیابان ولیعصر )

دوست عزیز و مهربان..پرید؟؟.دوباره بنویسید.منم همینطورم اغلب اوقات
نمیدونستم شما این همه از بلاگفا دل پری دارید وگرنه زودتر میگفتن ترک کنید اون بی صاحاب را.!
بجا گفتید..عالی بود..باور کنید همسایه بغلی ما زنگ ورودی آپارتمانش را قطع کرده..از بس همسایه ها نصفه شب بجای چراغ راهرو زنگ خونه اونا را زدن.!!!۰چندبارهم خودم زدم و دیدم اوضاع خیطه در رفتم.!!!!!!

ستاره پنج‌شنبه 9 مهر 1388 ساعت 09:47 http://ashnayemahjor.blogfa.com/

سلام و صبح بخیر دوست عزیز و گرامی

اتفاقا دیرور چند بار اومدم ولی کامنت نگذاشتم و منتظر آپ

جدیدت بودم.بهانه جالبی پیدا کردین برای این مطلبی که

میخواستین بنویسین و مفهوم را واضح رسوندین.

من که از بازی اونوقتی که داور کارتهای زرد و قرمز را بما

نشون میده (( وقتهایی که درگیر بازی هستیم و خطایمان را

متوجه نمیشیم )) و سوت آخر بازی ......

از مرحله آخر بیشتر خوشم میاد ...چون به مرحله آرامش

میرسم و تازه بیشتر به کارهای خودم دقت میکنم و اعمالم

را زیر ذره بین میگذارم.

در ضمن مشخص شد که ورزشکار هستید.

ولی من طرفدار آبی آسمانی هستم

پاینده باد جنبش سبز آزادی

مگه میدونستید قراره آپ کنم؟!!.نکنه این چند وقت که نبودید علوم غیبیه را فراگرفتید؟!!.منکه به همه گفته بودم تا یه مدت آپ نمیذارم!!
بله..خوش بحال اونهایی که با دیدن کارت زرد و قرمز بهوش بیان.!
منکه کلی داد و هوار کردم که ورزشکار نیستم ولی ورزشکاران منو دوست ندارن!!!.پروفایلمم که خوندید قبلاْ..آبی اسمونی اگه هستید اون ایکبیری را(بقول خواهرتون)چه جور تحملش میکنید؟!.خب منکه این همه بهتون رو زدم.تنها کسی که تاحالا کلی بهش گفتم بیا اسکای شما بودید..خب خودتون قضاوت کنید.ستاره و اسکای بهم میاد یا ستاره و بلاگفا؟؟!!.سبز باشید و بقول گل تون ! ماناااااااااااااا

ستاره پنج‌شنبه 9 مهر 1388 ساعت 09:55 http://ashnayemahjor.blogfa.com/

بازم سلام

حالا که بخت یار شماست و مرتب به شما سر میزنیم

اما گویا منتظر کامنت های دیگری هستید و بقول شاپرک

عزیز ......کلی مشکوک میزنید !!!!!!!!!!!!

بازم بلاگفا اینجا باز نمیشه
راستی در تهران یه سر به وبم بزنین و ببینین که باز میشه؟
البته اگر سخت نیست ومزاحم نمیشوم و خبرش را همین جا
بدهید.

در پناه حق

شاپرک امروز ماهیتش را لو داد.ماموریت داشته منو زیرنظر بگیره ولاغیر!
اتفاقاْ دیروز رفتم وبتون.چون دوستی گفت باز نمیشه.ولی منکه موفق به باز کردنش شدم..
چشم.امروزم میرم و مراتب تشکر را به عرض ملوکانه میرسانم
( ادب و کمالات را دارید؟؟!!)مراحمید..ممنون از لطفتون .یاعلی مدد

دوست سبز پنج‌شنبه 9 مهر 1388 ساعت 10:17

ایجاد جو شدید امنیتی در مشهد برای استقبال از احمدی‌نژاد

در کمتر از یک ساعت تا حضور احمدی‌نژاد در مشهد گروه‌های بسیجی به صورت گروهی و سازمان‌یافته در حال استقرار در محل‌های از پیش تعیین‌شده مسیر استقبال از احمدی‌نژاد هستند.



وبلاگ «واینک آخرالزمان» از حاکم شدن جو شدید امنیتی در شهر مشهد برای استقبال از احمدی‌نژاد خبر داد.
در این خبر آمده است هم اکنون صدای آژیر پلیس مدام از خیابان‌های مسیر حرکت احمذی‌نژاد تا حرم شنیذه می‌شود. پلیس راهنمایی و رانندگی نیز در حال جمع ‌آوری تمامی خودروهای پارک شده در مسیر حرکت او می‌باشد.
تصاویر بزرگی از احمدی نژاد و رهبری نیز در طول مسیر دیده می‌شود.این استقبال بسیار گسترده‌تر از سفر قبلی احمدی نژاد به مشهد می باشد که تنها چند روز پیش از انتخابات صورت گرفت.
گفتنی است دولت درصدد است با اجرای یک نمایش تبلیغاتی و پخش گسترده آن در صدا و سیما جو موجود را به نفع خود تغییر دهد.



چشم به راه... پنج‌شنبه 9 مهر 1388 ساعت 11:26 http://shaparakekhial.blogfa.com/

سلام خدمت قاصدک عزیز...خوبید شما؟وای که چقدر دلم تنگ شده بود...
راستی بازم ممنون از حضورتون.منم هفته دفاع مقدس رو بهتون تبریک میگم و امیدوارم که بتونیم راه شهدای عزیزمون رو ادامه بدیم.
ببخشید ازینکه دیر خدمت رسیدم.
*دلم خوش است خدا را به بوی یاس دعا
مسافران شب عشق التماس دعا*
فعلا خداحافظ...

ممنون از ابراز لطفتون..وظیفه بود..تشکر از تبریکتون..
خدمت میرسم حتما..ولی خب چرا در مورد پستم نگفتی؟!.
اینکه دیگه سیاسی نبوددددددددددد..بودددددددددددددددددد؟؟؟!!!!
تا بعد یاعلی مدد

عباسی پنج‌شنبه 9 مهر 1388 ساعت 11:51

با سلام

پست جالبی هست برام من هم اتفاق افتاده ولی الان

بهترین کاری که انجام میدم این هست که اصلاً نگاه نمی کنم

و منتظر نتیجه می مانم اینجوری بهتر تر هست و مواظب

هستم که با حرص خودن به برد و باخت اینها 14 تا موی موجود

نریزه



آقا عباسی عزیز..ممنون از لطفتون..بله.لذت ببریم ولی حرص نخوریم.
همش روی هم رفته ۱۴ تا ؟؟!!!.خب حق دارید که منتظر نتیجه باشید.!من دیگه توصیه ای ندارم.چون هرچی بود درقالب توصیه بهداشتی گفتم همونجا..دوست گرامی.حتما امشب خدمت میرسم..زنده باشی.یاعلی مدد

مهتاب پنج‌شنبه 9 مهر 1388 ساعت 11:53 http://parande-man.blogsky.com/

سلام
قاصدک عزیز

دفعه قبل موقع بسته شدن صفحه نظرات اون نوشته همیشگی نیومد و با یک متن خارجی بسته شد و فکر نمیکنم ثبت شده باشد.

حیف چقدر هم طولانی نوشته بودم.
فکر کنم شما ورزشکار هستید و شاید فوتبالیست
خوب پس قرمز هستید ولی گفتید که دیگر نمیخواهید متعصب باشید بجز برای وطن

من هم بازی های ملی را دوست دارم.
آمدم خبر آپم را بدهم و خوشحال میشوم نظر شما را بدانم.
امیدوارم این ثبت شود.

ببینید دوست عزیز.همین اول کاری دعوامون بشه بهترتره!!
خب منم هروقت میرم بلاگفا: یه موی سفید را توی اینه دیدم!! از بس حرص میخورم کامنتهام ورمیپره!!.ولی بازم مینویسم.!
نخحیر.بنده فوتبالیست نیستم.چون نمیتونم باشم!.رجوع کنید به پروفایل!!!..ممنون از دعوتتون.اولین فرصت خدمت میرسم.یاعلی مدد

alnilam پنج‌شنبه 9 مهر 1388 ساعت 15:24

سلام یه دونه بابا خوبید؟
بابایی میخواید من و شوما...نه حالا بزار اینو خصوصی میگم بخاطر اغیار!
آخ حرف این فوتبال رو نزنید که دلم خونه! هروقت رفتیم خونه خالمون خواستیم بشینیم یه نیگا به این تلویزیون کوفتی بندازیم یا اصلا با شوهرخاله محترمه حرف بزنیم یه بند فوتبالللللللللل وای ته هرچی فوتبال این آقای پدر باید درارن(لازم به توضیح نی که پدرشوهر همون پدرن دیگه دراین مورد شوهرخالم همون پدره!!!)
اون رنگای روی شیرم خیلی خوب اومدید!!!!!

دختر بابایییی..خب منکه گفتم از زاویه دیگه ببینیم..
ممنون از توجهت..میام خدمتت ..!
در ضمنشم.!.حالا واسه من مامور میذاری کشیکمو بده؟؟!!!
نگو نه که خودش امروز اعتراف کرد.البته گفت دخترآ.ولی حتم دارم کارشماست.چون فاطمه خانوم فقط دنبال فک و فامیلشه..ستایش خانومم دیار غربته و حال این کارها را نداره.می مونه شما که بعیدم نیست..چون قبلا تهدیدم کردید !.با سیم خاردار.!.یادته؟!!

alnilam پنج‌شنبه 9 مهر 1388 ساعت 15:25 http://www.zanooy-orooj.persianblog.ir

پدررررررررررررررررر قسم میخورم به جان همین یه دونه بچم به جان همین یه نوم به جون همین یه نتیجم به جون همین جدم قسم که من هیچ کامنتی رو پاک نکردم قسم میخورم...
درضمن اگه انقدر دوست ندارید که توی همنشین بنویسید پاکش کنم هان؟!!؟
نه اصلا غیر این قضیه منم پایم که پاکش کنم؟! پاک کنم؟
بقیشو به جون خودم خصوصی میدم اونبارم دادم نمیدونم چی شده بوده شاید من زود صفحرو بستم نرفته مثلا...

به جان همون نوه و نتیجه و ندیده ها نوبته من نیست.
حرف تو دهن من نذاررررررررررررر.بابایییییییییییی
ولی باور کن.خیلی منتظر بودم حتی گفتم شاید گذاشتی پستهای قبلی ولی اصلاْ خصوصی نداشتم..در ضمن.به جان جمیع اولاد ذکور و اناثم! من یه کامنت دادم حتی خودمم دیدم که تایید شد.!
شایدآقا جمال تون تازگی دستش کج شده؟!!!

alnilam پنج‌شنبه 9 مهر 1388 ساعت 15:33

خدا مرا به فراق تو مبطلا نکند
نصیب دشمن مارا نصیب ما نکند
من و ز کوی تو رفتن؟ زهی خیال محال
که دام زلف تو هرگز مرا رها نکند
....
یاعلی

خوشحالم که یکی شون آمد و از دور تماشایم کرد.!!!!!!

م.میر.م.ع پنج‌شنبه 9 مهر 1388 ساعت 16:00 http://www.kanooneghasedak.blogfa.com

وبلاگ رسمی کانون قاصدک به روز شد!
خوشحال میشیم قدم رنجه کنید!
دست مولا یارتون

مبارکه..خیلی...ولی چرا بلاگفااااااا؟؟!!!.
خب کلی منتظر بالا امودن کامنتهاش شدم!!.
هشدار برای کانون قاصدک؛ اگه اون لوگویی که گفتم را بزودی
بدستم نرسونید لوگوتون را سرقت میکنم!!!.دیگه خودتون میدونید!!
راستی ؛! شما که اون بار ادای منو در اوردید که :
من روم نمیشه.!.ایشششششششش..ماماننننننننننننننننننننننننن

شمس پنج‌شنبه 9 مهر 1388 ساعت 21:35

سللللللللللللام چه عجب
آخه با جسارت کامل نوشته بودن و من هم خواندم که بک آپ می گیرن از تمامی کامنتها و شکلکهای مسخره شون و که من خیلی دوسشون دارم هااااااااااا ولی زهر ماریه
و خلاصه ...
چند سال پیش شنیدم که پرشین در این امر خطییییییییر پیشگامه و ... فضوله معرکه است
گفتند بلاگفا بهتره
حالا فهمیدم بهتر یعنی چیییییییییییییییی
خاک عالم تو سرشون قهقهه ی زیاد از نوع خودم نه آن نکبتی
تازه گی
امروز دیدم که یک بلاگ اسکای کنار کامنتهاش تصاویر داشت ؟؟؟؟؟!!!!!!!
خیلی جویا شدم
اما هیچکس منو دوست نداشت و جوابم رو نداد ( غمگین و دل شکسته از نوع گوهر وجودی )

دوست عزیز گوهر وجود گرامی..ممنون از لطفتون..
بله منم شنیده بودم ولی پرشین را فکر نمیکردم آنتن باشه.خوب شد گفتید..مثل اینکه همون لقب آقا جمال را هم نباید میدادم.
زنده باد کمال خودمون. جمالشو عشقه!!!.
روی بلاگفا که رو نیست.مرده شوربرده مثل سنگ پای قزوینه!!.
هرچی بهش میگی انگار با دیفالی.!!
بله.منو بگو کلی براتون قلب و ستاره گذاشتم.اونوقت میگید مگه هنر کردی چهارتاپنج برعکس و مربع گذاشتی؟!!.اونا مربع بود؟؟!!.از وقتی که جوابیه تون را خوندم دچار افسردگی مزمن شدم!!.منم هیشکی دوست نداره..
برج میلاد.سلام.من دارم میام خودمو پرت کنم پایین.!.

سلیمون پنج‌شنبه 9 مهر 1388 ساعت 21:37 http://soliman777.blogsky.com

سام علیک بر سالار خوتم
باع سالاررررررررررر چه کرتی دیشب یه نمه همچین این گولو وبول بولا کم بوته
(خنده)
راسی این شر که گوذاشتی من فقط قاصدک اخرش رو می تونم بخونم(ناراحت)
دیگه چیکار کونیم دیگه این چراغ نفتی ما میزون نی تا ببینیم سالارمون چی کار کرته(ناراحت)
غرض عرض ادب بوت و کارت زنی
سایه حق بالا سرت که اومتی چشمت اومیتشون شومایی مرشد
حق یارت
رخصت مرشد

اول و آخره لوطی ها داش سلیمونه و بس.!
خب من نمیدونم این گول و بول بول را بازدیدکنندگان خوششون میاد یا تیکه میندازن داااااااش..ولی چشم ..باید کمش کنم و بر مبلغ بیافزایم.!
عجیبه..همه که میتونن بخونند اون شعر را.!..عیب نداره ..اینجا مینویسم برات.
درقمارزندگانی عاقبت ماباختیم ..بسکه تک خال محبت برزمین انداختیم.
داش سلیمون.زحمت ترجمه این شعرم توی پست جدیدت بکش.!
باااااااا ما که گفتیم آفتاب لب بومیم.امت بهتره امید نبندن که ناامید میشن یهویی.!.ممنون از ادبت با مرام..شبت خوش..یاعلی مدد

شمس پنج‌شنبه 9 مهر 1388 ساعت 21:38 http://goharevojod.blogsky.com

راستی اینبار یک آدمس جویده روی زنگشون بچسبونید و فلنگ رو ببندید
خیلی هیجان انگیزه (‌ ریسه رفتم از نوع خودم )

هیجان انگیزه؟؟؟!!.خب اگه گرفتنم چی؟؟
توی ساختمونه .نمیشه زنگ زد در رفت!.راهکار دیگه در نظر بود ممنون میشم اعلام کنید.!.شب خوش .الان خدمت میرسم.
ای کبوتر نگران باش که شاهین آمددددددددددددددد

رمضان جمعه 10 مهر 1388 ساعت 00:03 http://mighat61.blogfa.com

سلام بر قاصدک عزیز
ان شاا.. طوری زندگی کنیم که داور مسابقه ی زندگی مان به ما کارت قرمز نده. اگر هم مستحق کارت زرد بودیم یه جوری چشم پوشی کنه و بعد از اتمام بازی ما را ببخشه.

دوست عزیز جانباز.جناب کاووسی.
ممنون از حضور سراسر پرمهرتان..انشاالله که شما جزو تشویقی ها هستید و ماراهم شفاعت خواهید کرد..زنده باشید..یاعلی مدد

سلیمون جمعه 10 مهر 1388 ساعت 04:43 http://soliman777.blogsky.com

سامک علیک بر سالار خوتنم
اومتم یه کارت ادب بزنم برم ویه چی بگم رفع موزاحمت کونم
خدا وندگار انچه صلاح توست برای عزیز نا دید اگر صلاح میدانی روا دار اگر شفاست شفایش ده اگر ارامش است ارامشش ده اگر صبوریست صبوریش ده و اگر عشق به توست عاشق کن آمین یارب العالمین
سالاررررررررررر نوچتم
برقرار باشی و سایه حق بالا سرت
رخصت مرشد
حق یارت

داش سلیمون عزیز.
صبح آدینه ات بخیر و سلامتی.
ممنون از دعای خیرت..شرمنده کردی..
خب منکه بلد نیستم اینها را چی باید جواب بدم؟؟.
ببخش که دارم آدینه ها را آپ میذارم..وگرنه میومدم وبلاگت.
اولین فرصت خدمت میرسم.
دراین صبح آدینه.بهترین ها را برات از خدای منان آرزومندم.
همیشه شاد و سلامت باشی.تابعد.یاعلی مدد

شاپرک جمعه 10 مهر 1388 ساعت 08:03 http://shaparak49.blogsky.com/

♥♥♥صلام دوثت گرامی♥♥♥
ای بابا چرا زاضع میکنید ملت رو؟؟ انصان جایز الختاصت دیگه....!!!

شما هم که ملا لقطی....!!! اومدم به خاتر اشطباه املاییم ازر خواهی کنم
به بظرگیه خودتون ببخشید
♥♥♥شرمندگی بینهایت♥♥♥

صلااااااااااااام دوصطه گرامیییییی
میبینم ئکه طمرین املا جواب داده؟!!.بله خب.عنصان جایظوالختاص
ممنون که طشریف اوردید.باظم اوزر میخام اگه جصارط شد
باظم تشریف بیارین..سلامط باشید و صرظنده..طا بعد..!!

شمس جمعه 10 مهر 1388 ساعت 10:13 http://goharevojod.blogsky.com

سلام
لذت بردم از اینکه شاپرک عزیزم در کلای زبان مادری و دری ثبت نام کرده که صد در صد تظمین می کنه درست تلفظ کردن رو و خوندن رو
منم رفتم هااااااااااااااااا فکر نکنید بلد نیستم فارسی رو پاس کاری کنم هاااااااااا
خطاب به شاپرک عزیزم و دیگر هیچ ( خرسند )

منم که اینجا فقط باید کامنت شما را تایید کنم.!☺☻
مطمئنید حرفی جا نمونده؟؟!!.
ممنون که اومدید!!.♥♥♥(از طرف شاپرکه عزیزتون!!)

شمس جمعه 10 مهر 1388 ساعت 10:23 http://goharevojod.blogsky.com

( سلام قاصدک عزیز )
هر کاری کردم نتونستم در قاصدک آدینه ها کامنت بزارم
بنابر این اینجا برایتان و نوشته خوبیتان می نویسم
((((( سلام
خیلی زیبا بود
ای آنکه نرفته ای برگرد
رخ بنمای که دیدن رویت آرزوست
بوییدن شمیمت آرزوست
رقص اندامت آرزوست
و ...
عالی بود
راستی یک سوال پیش اومده برام
که دیگر ادیان در چه روزی منتظر ظهر منجی عالم هستند ؟)))))

ممنون از لطفتون نسبت به آدینه ها..
والله منم اطلاعی ندارم که چه روزی منتظر موعودند.
ولی اینو میدونم که تمام ادیان چشم براه منجی اند تا بیاد و زنجیرهای
ظلم و استبداد را از پای بشر گرفتار در جهل و بیداد بگسلد.انشاالله.
به امید آن روز..یاعلی مدد

م.عروج جمعه 10 مهر 1388 ساعت 11:32 http://shabtub.persianblog.ir

سلام بابایی. منم خیلی ساله که سعی می کنم تعصب بی جا نداشته باشم. نگاهی که شما به فوتبال داری برام جالبه. یعنی تاحالا اینجوری به فوتبال نگاه نکرده بودم. خیلی سال هست که فهمیدم فوتبال و امثالهم که خیلی جذب افکار عمومی می کنه فقط برای سرکار گذاشتن مردمه که نرند دنبال اینکه چرا اومدن توی این جهان و وظیفه حقیقی شون چیه

آی گفتی.!!..بله محمد آقای عزیز. نمیخوان فکر کنیم که
از کجا آمده ام امدنم بهر چه بود؟!!!
ممنون از حضور گرمت..زنده باشی و همیشه سلامت..یاعلی مدد☺♥

م.عروج جمعه 10 مهر 1388 ساعت 11:33 http://shabtub.persianblog.ir

اما خب میدونی یه جور عشقه که نمی شه کاریش کرد. از ته ته ته قلبم امیدوارم آبی ها برنده بشن :))

محمد آقا.برای من مثل روز روشن بود که مساوی تموم میشه.
دیدی که تماشاگرانم شعار دادن فوتبال سیاسی نمیخوایم نمیخوایم.!
محمد جان..اینجا ایران است.!!!

فاطمه جمعه 10 مهر 1388 ساعت 21:54 http://www.omresokhte.persianblog.ir

سلام علیکم به بهترین بابای دنیا(ببین دخترتون چقدر تحویلتون می گیره الحق که دروغ نگفتم)

اره منم تو ماشین فوتباله رو دیدم هر چند ابیم ولی چند ساله بنابر مصلحت کشور مساوی میشه فقط کار امسال که نبوده.

وای چقدر دلم واستون تنگ شده بود.همچین مسافرته نچسبید همش دربدر دنبال ایران خودرو بودیم(نیشخند)گفتیم نکنه همون اتیش گرفتن خودروها هم سر ما بیاد هر شهری یه ایران خودرو!!!!!

ولی خدا رو شکر بخیر گذشت وگرنه دخترتون فاتحش خونده بود.

مگه نوبت شماست واسه اپ؟؟!!!

اه شما هم از این مربعها دارین(خنده)واسه من که شکل مربعست بقیه چطوری ستاره دار می بینند!!!!!!

قراره شکلک بذارین؟؟؟دمتون گرم یاد بقیه اسکایها بدین ثواب داره.

بازم میام غرض عرض ادب بود.

شب بخیر...یاعلی

ممنون از بهترین دختر دنیا.(دیگه نگی تبعیض قائل میشی هاااا)
خوش گذشت؟؟؟.الحمدلله که بخیر گذشت..
والله منم تعجب کردم که چرا محیاخانوم بمن میگه آپ کن!!!
مربع کدومه باباااا..کلی زحمت کشیدم براش!!!.
(بعضیهاش حاصل سرقتهای شبانه مامان تونم هست البته!!)خداخیرش بده
بله.از امشب هم شکلک میذاریم!!.ضرر کردی رفتی پرشین!!!!
زنده باشی..یاعلی مدد

☆غزل قاصدک☆ جمعه 10 مهر 1388 ساعت 22:08

سلام
قابل توجه دوستان مستقر در بلاگفا و پرشین
آره باباا ما می توانیم

علی جمعه 10 مهر 1388 ساعت 22:10 http://janbazweb.cim

سلام دوست خوبم الحمدالله می بینم به برخی از حقایق زندگی نزدیک شدی از افراط و تعصب کور دست کشیدی امیدوارم همیشه متعادل باشی حتی وقتی که در قالب عقابی

دوست عزیزجانباز علی آقا.
ممنون از حضورت..شما دیگه چرا؟؟
خودت بگو.من چندوقته که دیگه توی کل کل ها شرکت نمیکنم؟؟!!
ولی عقاب را دیگه نمیشه..عقاب را قاطی این جریانات نکن!!..عقااااااااب

ساغر جمعه 10 مهر 1388 ساعت 22:52 http://saghar68.blogfa.com


سلام´´´´´¶´¶¶´¶¶
´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´´´´¶¶´´آپ کردم´¶¶´´´´´´´´´¶¶
´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´¶منتظر حضور سبز و پر مهرت هستم´¶´¶
´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´¶
´¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´. ¶
´¶´´´´´´´´´´´´¶¶´¶´´´´´´´´´´´¶´´´¶
´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶´´´´¶
´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶´´¶´´´´¶
´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶
´´¶¶´´´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶
´´´¶¶´´´´´´¶´´´´¶´´´´¶¶¶¶´´´´´¶
´´´´¶´´´´´´¶´´´¶´´´´´¶´´´´´´´¶
´´´´¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´¶´´¶¶
´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´¶
´´´´´¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´¶
´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´¶¶
´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´
´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´¶¶´¶
´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶´¶¶
´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´¶´´´¶
´´´´¶¶¶¶¶¶´¶´´´´´´´¶´´¶´
´´¶¶´´´¶¶¶¶´¶´´´´´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶
´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´¶´¶¶´´´´´¶¶
´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´¶
´´´¶¶´´ ´´´¶´´´¶´´´ ´´´¶
´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶

خب خودتونم حضور سبزتون را نشون میدادید دیگه!!!
ممنون..میام.ولی الان اومدم کامنتهاتون باز نشد.بازم میام..یاعلی مدد

شمس جمعه 10 مهر 1388 ساعت 23:09 http://goharevojod.blogsky.com

زنده باد
آنکه تو دهنی میزند به هرچی بلاگفاست و ...
ایول
یا به من هم یاد میدید یا
هر چی دیدی خوب دیدی دیگه به من چه ( گریه )

بله خب..ممنون از لطفتون..چشم.حتماْ.
ولی منتظر حضور شاپرک عزیتون باشید!!.افتاد؟؟؟
اگر نیومد خودم در خدمتم..شبتون خوش و سلامت..یاعلی مدد

سلیمون جمعه 10 مهر 1388 ساعت 23:09

سام علیک بر سالار خوتم
مشتی دریوریایی ما که زیات موهم نی فدای یه تار موی گندیت که خوتم سورمه میکنم میکشم به چشم
ولی خوتمونیم ها کولی حال کرتم باین همه شیکلکی که گوذاشتی
قابل توجه خیلی ها میشه(خنده)
برقرار باشی سالار
مخلصیم دربس
سایه حق بالاسرت
رخصت مرشد

شرمنده ترمون نکن داش سلیمون.خب کامنتت حذف شد قبول.دیگه چوب کاریمون نکن بااااااااااا..آره خب.خواستم اون اهمال کاری را بنوعی با اون شکلکها تلافی کنم..زنده باشی لوطی..شبت خوش.یاعلی مدد

قاصدک شنبه 11 مهر 1388 ساعت 00:20 http://m-ghasedak.blogfa.com/

سلام قاصدک عزیزم.خوبی؟
مرسی که بهم سر زدی.واقعا خوشحالم کردی!
اگه بلاگفا شیطونی کرده ُ‌شما به بزرگی خودتون ببخشید :-)
خواستم بگم شاهنامه خونی رو دوباره شروع کردم.
منتظرت هستم...
شاد بای
بای

ممنون از حضورت..والله کاره بلاگفا از شیطنت گذشته.!
اعصاب خوردکن شده.کاش شما هم ولش میکردید این آیینه دق را.!
خوشحالم که شروع کردید..چشم.دارم میام.خدا کنه باز بشه کامنتهاتون
زنده باشی.شبتون بخیر..یاعلی مدد

شمس شنبه 11 مهر 1388 ساعت 02:30 http://goharevojod.blogsky.com

آپم
سلام
فرصتی شد قدم رنجه فرمایید

بله..ممنون از دعوتتون..خدمت رسیدم..زنده باشید.یاعلی مدد

alnilam شنبه 11 مهر 1388 ساعت 09:27

اول سلام! خوبید؟
دوم آقااااااااااا قبول نی فاطمه خانم از روی من تقلب کرده من خودم همیشه بهتون میگم ((بهترین بابایی دنیا))!!!
سوم باباااااااااا شکلک خودتون که مهم نیست بتونید بزارید یا نه ما باید بتونیم بزاریم که نمیشه! اما باز هم به این رسیدیم که(((میشود و میتوانیم!!)))
چهارم مگه من اینجوریم (دستتون رو کج کنید!) که نیام وبلاگتون جوابیه هام رو بخونم!امروز کلاس صبحم رو پیچوندم به جاش اومدم اینجا دیگه!!(شروع نشده رفتیم توی کار پیچ!!)
پنجم من واقعا نمیدونم این جمال کیه توروخدامن رو روشن کنید پدرم من شوهر دارم زندگی دارم!!!
شش من واسه شوما مراقب نزاشتم نمیدونم از چی حرف میزندی!! آدم زیر شکنجه خوب به چیزایی که نبوده هم اعتراف میکنه!! حالا قضیه چیه؟!!!
هفت کی داره شمارو از دور نگاه میکنه؟!
هشت درباره آپ همنشین من که حساب نیستم نوبت شماست دیگه!!
نه فاطمه خانم یه سر به ما هم بزنی بد نی!
ده یاعلی!

ممنون شما بهترید مثل اینکه!!.خدمت رسیدم چندین بار اول تا ده را
جواب بدم خصوصی البته.ولی کامنتهاتون باز نشد..هرگز!!!!
آقاجمال و آقا کمال را من چند بار معرفی کنم خدمتتون؟؟!!.مگه تو وبت نگفتم؟!یه جای دیگه هم گفتم که جواب دادید چه خود شیفته؟ایشش!!
مراقب هم خودش به زبون اومد.نیازی به اون دادگاههای مسخره نبود!!!
همنشین را زیر بارنمیرم چون زیرآبی داری میری!نوبت من نیستششش
فاطمه خانومم بهش سلام برسونید بگید شرمنده ..وقت نشد بیام وبت.
چون دیروز و امروز نت کم اومدم.هیچ جا نرفتم.
بقیه شم نمیدونم چطوری بگم.؟هیچ دسترسی بهت ندارم.!!
زنده باشی بهترین دختر ته تغاری دنیای باباییییییی!!
.به درسهات برس.جیم نزن خب!!..یاعلی مدد

شاپرک شنبه 11 مهر 1388 ساعت 10:35 http://shaparak49.blogsky.com/

♥♥سلام دوست گرامی♥♥

خیلی خوشحالم از اینکه موفق به کشف این شکلک های البته محدود شدیم امیدوارم که بلاگ اسکای از این همه ذوق و استعداد ☻استقبال کنه و هر چه زودتر برای تهیه ی شکلک اقدام کنه در غیر این صورت تمام کد های امنیتیش دستکاری و لو میره
♣♣♣موفق و سربلند باشید♣♣♣

بله خب..انشاالله بزودی مشکل شکلک حل خواهد شد.اونوقت ببینم دیگران به چی میخوان بنازند؟!!.ممنون بابت اون آدرس!!.زنده باشید.

ستایش شنبه 11 مهر 1388 ساعت 14:26 http://setayesh2200.persianblog.ir

سلام.سلام. بابایی! حال شما؟

چه جالب! شما هم قرمز بودین؟ اتفاقا منم یه زمانی طرفدار قرمز بودم بعد دیدم چیزی بهم نمیرسه بی خیال فوتبال شدم.
ماشاله ! من که کلا یادم شده بود بازی کی هست؟ (خنده) بازی رو ندیدم ولی نتیجه اشو شنیدم.
موندم چرا اینقد مساوی؟؟ انگار می ترسن ببرن مردم یه کم خوشحال بشن! حالا بعضیا هم شاید ناراحت بشن. تبانی آیا؟؟

ممنون خانومی.امید که شماهم سلامت باشید..
بله خب.اون دوران امکانات نبود گلاب به روتون قرمزته بودیم!!
منکه میدونستم مساویه.اصلا هم متعجب نبودم.
ولی برام جالب بود فریاده فوتبال سیاسی نمیخوایم مردم.
البته یاحسین میرحسینم هرچی سیمای میلی! زور زد شنیده نشه
بی فایده بود!!..بله تبانی آیا..مطمئناْ

ستایش شنبه 11 مهر 1388 ساعت 14:30 http://setayesh2200.persianblog.ir

ببخشید اونوقت این آقا کمال شکلکا رو از کجا آورده؟؟

شما می توانید! بله! واقعا!‌دقیقا! صد البته! :دی. البته به ما هم یاد بدین یه کم ذوق کنیم و دلمون شاد بشه. (چشمک)

واقعا رنگ این شکلکا به کامنت دونی رنگ میبخشه و خوش رنگش میکنه. قبول دارین؟

خوشحالم که آقا کمال را به رسمیت شناختید!!
فن آوری جدید بود!.انشاالله بزودی مورد بهره برداری عمومی قرار میگیره
این چندتا را گذاشتم تا بعضیها نگن شما نمیتوانید!!
واقعاض هم همینطوره.قشنگ شده اسکای.
خب اگه دلتون میخواد بیایید اینجا.چرا تعارف میکنید؟!.
.زنده باشی و برقرار.یاعلی مدد

گلهای کاغذی شنبه 11 مهر 1388 ساعت 18:24 http://bahaneh-666.blogfa.com

آدمک آخر دنیاست بخند آدمک مرگ همین جاست بخند دست خطی که توراعاشق کرد شوخی کاغذی ماست ...
[گل]سلام به روزم

آقا محسن عزیز.ممنون از اطلاع رسانیت..اومدم و دیدم آپ جدیدت را
خب شما هم ببین ما را دیگه!!!..خوش باشی..یاعلی مدد

شمس شنبه 11 مهر 1388 ساعت 19:13 http://goharevojod.blogsky.com

سلام بر قاصدک چنین سبک بال و سبک بار و سبک ...
تی طریق فرمودید ایتقدر با سرعت تشریف آوردید !!!!!!
هنوز مبهوت و متحیرم از این همه سرعتم
زدید تو گوش هرچی ماشین فراریه ( بی تفاوت گوهر وجودی )

دوست عزیز و گرامی..خب من متوجه نشدم منظورتون را.!!!
راستی؛ اون سبک سومی را ادامشو نگفتید!.سبک سر؟؟!!(خنده خودم)
خب منکه همون دیشب خدمت رسیدم.!.معکوس فرمودید؟!.
باورکنید دستم بند بود(رخت ها را داشتم رو بند پهن میکردم آخه!!)
چشم...از این به بعد سوار بر قالیچه سلیمان نبی میشم و میام!!!!!!!

گلهای کاغذی یکشنبه 12 مهر 1388 ساعت 08:52 http://bahaneh-666.blogfa.com

سلام خوبی؟ ممنون کهاومدی ولی من آپت رو خوندم ولی یادم رفت نظر بدم به چیزای جالبی اشاره کردی
ولی چیزی که بیشتر نظرمو جلب می کنه اینه وقتی می یام وبلاگت به صندلی تکیه می زم و فقط آنگ و گوش می دم اخراجی ها ...
راستی قرار شد از خودت بگی برام یادت رفت ؟؟؟ منتظرم

آقا محسن عزیز..منم از این به بعد میام وبلاگت و لم میدم و
حالشو میبرم!!!.خوبه؟؟؟!!!.خب خودت هم میگی نظر یادت نره.!!!
از خودم بگم؟؟!.هنوز به نکته قابل توجه ای ازخودم دست پیدا نکردم
که بخوام برات بگم.تو همانی که میاندیشی و منم همونم که میبینی!
چشم..دفعه بعد میام خدمتت میگم که اسمم غزل نیست !
ولی شهرتم قاصدکه!!.زنده باشی.یاعلی مدد

فاطمه یکشنبه 12 مهر 1388 ساعت 09:21 http://www.omresokhte.persianblog.ir

سلام به بابایی گل خودم(اینو که دیگه از کسی ندزدیدم!!!)

دیگه باید واسه حرفامون ادله بیاریم!!!!

من محیا خانم گل بهتون سر زدم تلفن هم کردم دیگه گلگی نکن و هی تو این وب و اون وب پشت سرمون غیبت میکنی خدا منو بکشه!!!!اگه کاری کرده باشم که باعث دلخوری کسی شده ...

گفتیم اول به بزرگان سر بزنیم بعد به کوچکترا بابایی شما بگید کارم اشتباه بود؟!!

محیا از اینکه سوغاتی نیاوردم ناراحتی(شیطان ونیشخند)

شما واقعا می توانید!!!!!ما که نمی توانیم(منظورم گذاشتن شکلکه)(خنده)

می بینم از پنج تا شکلک یکیشون کار میکنه علتش چیه؟؟(تعجب)

یا حسین میر حسین...شعار تماشاگران تو استادیوم ازادی!!

بابایی شما قرمزید؟چشممون روشن دیگه نداشتیم(چشمک)

به شیر دستشویی اعتباری نیست من جوکشو یه جور دیگه ای شنیدم(خجالت)

میگم ول کن این وب همنشین بشیم که میدونم همه هم اینو میگن چرا دیگه کشش میدین!!


بابایی چند تا کامنت دادم خوب.

یاعلی

توروخدا دیگه لااقل سراینکه کی اول گفته؛ بهترین باباییه دنیا(اووووووووغ)گیس و گیس کشی نکنید!!.
بله.منم موفق نشدم با محیا خانوم طی این مدت ارتباطی داشته باشم.وگرنه براشون داشتم خیلی خوبم داشتم!!!.سلام برسون خدمت ته تغاری
شکلکها را بهت توضیح دادم.فکرکنم ایراد از سیستمته.مقصر همون تمامیت خواهان بودن که اومدن سیستمت را چند روز قبضه کردن.!.یادته؟!.
خوشحالم که شماهم فریاد سبزها رااز استادیوم شنیدید!!
شما آبی هستید؟؟.نداشتیم هااااا.
همنشین را من هیچ نظری ندارم.هرکار کردید میگم موافقم.ولی نوبته من نیست که نیست!
چندتا کامنت؟؟؟همش روی هم رفته ازوقتی ازسفراومدی دوتا رسیده!
ولی بازم ممنون.زنده باشی و سلامت.یاعلی مدد

ستاره یکشنبه 12 مهر 1388 ساعت 12:13 http://httphttp://ashnayemahjor.blogspot.com/

سلام رفیق شفیق

بلاخره سر از بلاگر در آوردم.جمعه باز کردم و فعلا با غزلی

از حافظ شروع کردم.چیز زیادی ازش نمیدانم.شکلک هم

ندارد.اولین نفر به شما خبر دادم.الان به بقیه دوستان هم

خبر رسانی میکنم.

هنوز در سفرم و بی خیال تهران شدم.

منتظر حضور سبزتان

کادو فراموش نشود!!!!!!!!

رفیق شفیق؟؟!!.خب دوست دارید هندونه بذارید زیربغلمون؟؟!!
اگه من رفیق شفیق بودم الان آسمونی بودید !!
اولشم بگم که وب تون مثل اینکه بسته شده(بلاگفا)
آدرس این جدیده را هم اشتباه نوشتید!اینرا سه بار نوشتید(http://httphttp//)
باورکنید برای یک کامنت دادن به وب جدیدتون سرگیجه گرفتم!!
اصلا هم کادو نشد بدم خدمتتون.!!
ولی اگر بخاطر زیرنظربودن رفتید اونجا توصیه میکنم سری به سایت
مدیریت بلاگ اسکای بزنیدتا متوجه بشید که اسکای چه رنگیه!!
اینم آدرسش: http://admin.blogsky.com/
سفرخوش بگذره.ولی یادتونه برای هوگوچاوز که مهمون مون بود چی نوشتم؟؟!!.مهمون و عزیزو نفس و خفقان!!!!
خب بسه دیگه..خونه تون گردوخاک نشست توش.تشریف بیارید!!
ببخشید دیگه..نتونستم خصوصی بهتون کامنت بدم.آخه نظرات خصوصی نداره که اونجا!!.خوش باشید..یاعلی مدد

مهتاب یکشنبه 12 مهر 1388 ساعت 17:47 http://parande-man.blogsky.com/

سلام

خوشحالم که به وبم آمدید.کاش میتوانستم به این زیبایی
شعر بگویم.
نام شاعر متاسفانه نوشته نشده بود.
معلوم است که اشعار شاملو را دوست دارید.
امیدوارم که زود بزود آپ کنید.
ماشاالله حوصله خوبی دارید که جواب همه نظرات را همین
زیر مینویسید.ابتکار جالبی است.
شما روحیه خلاق و مثبتی دارید.
برایتان آرزوی موفقیت و سلامتی دارم.

یا علی مدد

ممنون از حضورتون..شعرخوبی بود..بله خب.شاملو را هم دوست داریم.
آپ که تازه کردم !!.خب هنوز خستگی ماه رمضان در نرفته..چشم..
پاسخ به محبت دوستان هم در اینجا و هم در وبلاگشون کمترین
وظیفه ست در قبال وقت و لطفی که بهم دارند.ممنون از توجه تون.
شرمنده کردید.منم ارزوی روزهای خوشی براتون دارم.یاعلی مدد

شمس یکشنبه 12 مهر 1388 ساعت 20:49 http://goharevojod.blogsky.com

سلام
اکر قالیچه ای چیزی گیر آوردید
بیایید ببینید که تصاویری تاریخی پیدا کردم
و بیخود نبوده که گول خورده این ...

قالیچه مورد نظر در دسترس نمیباشد(نو ریسپانس تو قالیچینگ!!!)
لاجرم با پای پیاده خدمت میرسم.البته با سر دارم میام!

دوست سبز یکشنبه 12 مهر 1388 ساعت 22:46

دست و پا زدن‌های کودتاگران برای نفی حضور پررنگ سبزها در ورزشگاه آزادی

در حالی‌که ده‌ها ویدئو از حضور درخشان سبزها در بازی فوتبال دیروز در سایت‌های مختلف منتشر شد و نیز در حالی‌که به دلیل طنین افکن شدن شعار یاحسین، میرحسین حتی رسانه ضدملی هم نتوانست صدای اعتراض هم‌وطنانمان را سانسور کند، فارس نیوز، امروز آنچه به عنوان صدای اعتراض ملت در ورزشگاه شنیده شده بود را مونتاژ خواند و شبکه العربیه را متهم به صداگذاری بر روی بازی دیروز نمود.
این البته اوج ناتوانی و عجز این رسانه حامی کودتا در برابر حضور پرقدرت سبزها را نشان می‌دهد.
از دست‌اندرکاران فارس نیوز باید پرسید آنچه از رسانه ضدملی‌تان پخش کردید هم صداگذاری العربیه و مونتاژ بود؟

نکند سبزهای صداوسیما مرتکب چنین عملی شده‌اند و شما خبر ندارید؟ بهتر نیست به جای این خیال بافی‌های کمی چشم‌هایتان را به حقیقت باز کنید و اعتراف کنید آنچه شنیدید واقعیت داشت و مونتاژ نبود؟

رسانه میلی خیلی تلاش کرد اون فریاد سبز اندیشی شنیده نشه ولی
سبزیم و بی شماررررررررررررررررررررررررررررر

ساغر دوشنبه 13 مهر 1388 ساعت 00:51 http://saghar68.blogfa.com

سلام شرمنده که دیر اومدم به خدا گرفتارم نگید این حرف و اگه شما از من و پر حرفیام و اذیتم ناراحت نشین من دلیلی برای ناراحت شدن از دست شما ندارم و نه خواهم داشت
اون بار اومدم اپتون و خوندم ولی کامنت نذاشتم میدونین
منم مثل شمام البته من از وقتی فوتبال سیاسی شده دیگه برام اهمیت نداره به قول تماشاگرا فوتبال با سیاست نمیخوایم نمیخوایم بازی که نتیجه اش معلومه فصلی که قهرمانش مشخصه جذابیت نداره
در مورد اینکه گفتین زندگی مثل فوتبال می مونه دقیقا درسته چون تو زندگیم ما برای رسیدن به هدفامون با رقیبامون مسابقه میدیم اینقدر میجنگیم تا پیروز بشیم تو این راه با خیلیا هم همراه میشیم بهشون کمک میکنیم کمکمون میکنن تا به یه نتیجه ی مثبت برسیم واقعا با حرفتون موافقم
بازم ببخشید دیر شد تا بعد

اختیار داری دوست عزیز..منم دلیلی برای ناراحتی نمیبینم.
بله .همینطوره که فرمودین.فوتبالم سیاسی شده این ایام.مثل همه چیزمون...نقطه نظرات زیبایی در مورد زندگی و فوتبال گفتید..ممنون..
هیچم دیر نشده.مهم اینه که محبت داشتید..زنده باشید..یاعلی مدد

ساغر دوشنبه 13 مهر 1388 ساعت 00:54

___________***__*_*** ___________
____________**__**_____* __________
___________***_*__*____*_________
__________***_____**___****** ____
_________*****______**_*______**__
________*****_______**________*_**
________*****_______*_______* _____
________******_____*_______* ______
_________******____*______* _______
__________********_______* ________
__***_________**______* __________
*******__________** ______________
_*******_________* ________________
__******_________*_* ______________
___***___*_______** _______________
___________*_____*__* _____________
_______****_*___* _________________
_____******__*_** _________________
____*******___** __________________
____*****______* __________________
____**_________* __________________
_____*_________* __________________
_____________*_* __________________
______________** __________________
______________* ___________________
سبز باشید قاصدک جان
تا بعد

تشکر ازلطف وحضورگرمتون.زنده باشید.یاعلی مدد

سلیمون دوشنبه 13 مهر 1388 ساعت 01:05 http://soliman777.blogsky.com

سام علیک بر سالارررر خوتم
مشتی ایام به کام هس یانه
اومتیم یه اعلام موجودیت کونیم و یه کارت بزنیم بریم
برقرار باشی و نورانی
رخصت مرشد
حق یارت

کرم مولا و دعای دوستان ؛ بله ؛ میگذره..داش سلیمون بامرام
ممنون از لطفی که نثارمون میکنی.
زنده باشی..یاعلی مدد

سلیمون دوشنبه 13 مهر 1388 ساعت 02:36 http://soliman777.blogsky.com

سام علیک بر سالار خوتم
با ایزه آپ و رفتم تو کارش
حال داشی بیا کولبه خاکیمونو با قودومت نورانی کون
چاکریم
رخصت مرشد

اجازه ماهم دست شماست.داش سلیمون گل.
حال هم نداشته باشیم باخوندن خاطرات شوما سرحال میاییم.!
خدمت میرسم..مخلصیم داااااااش..شبت خوش.یاعلی مدد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد