*غزل قاصدک*

به جای نفرین به تاریکی ؛ شمعی بیفروزیم

*غزل قاصدک*

به جای نفرین به تاریکی ؛ شمعی بیفروزیم

قاصدک می آید...

 

بامدادان که می گیرد،   

سایه سار درختان را   

به رنگ سپیدی صبح 

... 

می آید

...

در آن هنگام که شبنم،

از لحاف گلبرگ بر می خیزد 

... 

نوایی

...
از لابه لای خشکیده و سرد ِبرگ ها  
 

آرام و دل انگیز..!   

می آید، صدای پا.!

... 
آرام، آرام ؛ 

قاصدک می آید ...!!  

 سلام...با این شعر بالایی متوجه شدید که یعنی من اومدم

تشکر از تمامی دوستانی که جویای حالم بودند. 

اگر از احوالات اینجانب خواسته باشید"سلامتی برقرار و  

عمری را به دعاگویی وجودتان مشغول میباشیم!

یادِ ایامی افتادم که هنوز از چت و مت و اینتر و اونتر خبری نبود و  

بوسیله نامه خبررسانی میکردیم 

خب.اینم از پست جدید که غرض از مزاحمت فقط  

خبر اتمام سفر و اطلاع رسانی بود و ولاغیر!!  

پ.ن(1) واقعاً که زاینده رود زنده شد.باور کنید شور و نشاط را میشد 

تو چهره مردم اصفهان بدون چشم مسلح دید!!! 

پست قبل نوشتم خوشحالم که سفربه اصفهانم مصادف شدبا زنده شدنِ 

زاینده رود..الانم که برگشتم میگم:خیلی خوشحال شدم از اینکه اولین  

بارش برف امسال را در نصف جهان شاهد بودم 

پ.ن(2)تموم اینا را گفتم تا دوستان نیان بگن: 

اینا به کنار " خودتون چکار کردید؟!

برای ما کماکان  نَفس ِ ورزش مُهمه ولاغیر !!. 

ولی ابر و باد و مه و خورشید هم بی ربط نبود هاااا 

تازه...داور را هم که اصفهانی ها سابقه دارن در خریدنش 

زمین هم که بخاطر خشکی ِسال قبل ِ زاینده رود ، کج بود مغرور

پس بنا به همین دلائل محکمه پسند ، این بار دنبال عکسهای 

هشتمین دوره از مسابقات بسکتبال با ویلچر جانبازان نگردید.!. 

مقام ششمی همونش مونده که مصاحبه رادیوتلویزیونی کنیم 

و عکس یادگاری هم بندازیم 

تا همه عالم و آدم با خبر بشن چه دسته گل های قشنگی! 

 انداختیم تو زاینده رود.  قهقهه 

 از تمامی دوستان عذر میخوام اگه خدمت نرسیدم.قول میدم از همین امشب  

بیام سراغ همگی و سلامی بکنم و تشکری و ولاغیر!! 

زنده باشید و سلامت..تا بعد..یاعلی مدد

نظرات 39 + ارسال نظر
سلیمون دوشنبه 9 آذر 1388 ساعت 06:19

سام علیک بر مرشد خوتم
چطوریایی مرشد؟؟ میزونی؟؟؟
به سلامتی برگشتی و با دس پرررر
خو بریم سوراغ اپ جدید
خو شر که حرف نداشت
خو همیشه سالار ما بر می گرده
در مورد زایندرود هم که خوشالیمونو قبلا ایلام کرتیم
خو به مرشد همینش خوبه که شوما نفس ورزشی براتون موهمهولاغیر
خو اینا هم که موشخص ولی قبول نی ها حد اقل دم زایند رود عسک میگرفتین
خو مرشد خیلی خوشحالم که سلامت برگشتین
منت سر نوچت گوذاشی و به تیرون باز گشتی
ا اینجا ا تمام دوستان موشترک عذر خواهی می کنم که این مودت نبودم و نیستم و نمیام بهتون سر بزنم همه گی به بوزرگی خوتون ببخشین
سالار زیر سایه حق برقرار باشی و نورانی و سر بلند و چراغ خونت روشن دلت شاد و لبت خندون و غم از دل و روح و جونت دور
رخصت

داش سلیمون عزیز..ممنون از زحمتی که کشیدی و اومدی..میدونم که این روزها وقت نمیکنی جایی بری.از سعادت ماست که سرصبحی اینورا پیدات شد..فکرکردم کامنتت ادامه داره که جواب ندادم.ولی الان فقط برات آرزوی سلامتی و سرزندگی و شادمانی میکنم.زنده باشی.یاعلی مدد

ستاره دوشنبه 9 آذر 1388 ساعت 06:27

سلام و صبحتان بخیر

قاصدک از راه رسیده

امیدوار به اول شدن

ممنون از خیرمقدمتون..ببخشید که داش سلیمون نذاشت!!!

ستاره دوشنبه 9 آذر 1388 ساعت 06:36

دوباره سلام

باور بفرمایید که امشب در وبلاگی چشمم به این شعر افتاد

و یاد شما عزیز سفر کرده افتادم و گفتم که هیچ

خبری از شما نیست و تصمیم گرفتم که از طریق

قاصدک و به روش سنتی از شما خبر بگیرم



البته در بین شش تیم ..... ششم شدن اصلا مسئله ای

نیست و شما هم که برایتان مهم نفس ورزش است

و لا غیر

ممنون از لطف و خیرمقدمتون..شرمنده کردید ولی :
باور کنید ۱۲ تا تیم بود !!!
و البته که مهم حضور است و ولاغیر.!.ما به باختن عادت داریم!!
عوضش پایه مون سفت تر میشه!!!

شاپرک دوشنبه 9 آذر 1388 ساعت 06:53 http://shaparak49.blogsky.com

سلام خدمت شماجناب قاصدک
خیلی خوش اومدین خوب خودتون زحمت خیر مقدم گفتن رو کشیدین ..بی زحمت کارت تبریک هم میفرستادید...
سفر بخیر و خوشی...جایتان بسیار در بین دوستان خالی بود
عکس بسیار زیبای زاینده رود هم هدیه و سوغاتیه قشنگیه برامون..!! دستتون درد نکنه..
بارش برف هم به نظر من از پاقدمی شما بوده ولاغیر...
فقط یه چیزیش بد بود که باعث شد هم شما ورزشکاران عزیز و هم تیم پیروزی به واسطه ی بدی اب و هوا و کجی زمین موفق به کسب پیروزی نشید.... که اونم مهم نیست .. مهم نفس عمله.....!!!!
به هر حال از بازگشتتون خیلی خوشحالم و براتون ارزوی سلامتی و شادی دارم

شرمنده کردید تشریف اوردید..ممنون..
اره دیگه..از وقتی که بعضی از جماعت وب نویس ها برا خودشون شمع فوت میکنن باید هم منم کارت تبریک بدم به خودم!!!
نه بابااااا زیاد جدی نگیرید.بارش برف و باران لطف خداست.ما کی باشیم که پاقدم داشته باشیم؟!.بازم ممنون از تمامی محبتی که نثارمیکنید.
سلامتی و موفقیتتون آرزومه..یاعلی مدد

ستاره دوشنبه 9 آذر 1388 ساعت 06:58 http://ashnaye-gharib.blogsky.com

صدای پای قاصدک می آید

آرام...... آرام

در زمانه ی سفر ما که زاینده رود ....خشک بود و نه از برف

خبری و تازه تمام گز فروشی ها هم بسته بودند



الحمدالله و خوش به سعادت جنابعالی که هم زاینده رود...

زنده شد و هم اولین برف زمستانی که خیر....پاییزی را دیدید

و هم تمام گز فروشی ها به یمن قدوم مبارک شما باز بودند

بصورت شبانه روزی

باور بفرمایید اصلا ازتان سوغاتی نمیخواهم و از مدیر وبلاگ

خواهشمند است که علنی نفرمایند

البته اون موقع هم گزفروشیها باز بودند.مگه میشه اصفهانی ها تعطیل کنن؟؟!!.
چشم..گفتم که.آدرس بدید تا محک بزنید دل و جیگر قاصدک را.!!
راستی..اینجا اصلا هیچ کامنتی سانسور نمیشه..حتی اگه ریتمیک و موزون باشه!!!.سربسته ترازاین نمیتونم بگم..!!
خوش باشید و همیشه سبز و برقرار.یاعلی مدد

خودم(یعنی قاصدک!!) دوشنبه 9 آذر 1388 ساعت 07:37

سلام مجدد..

همینجا برای بار اول و آخر اعلام میکنم که هرکی سوغاتی میخواد(از نوع حقیقیش) آدرس بده تا ببینه چند مرده حلاجه این قاصدکه سبک باررررررررر
امضاء: خودم(یعنی قاصدک)

فاطمه دوشنبه 9 آذر 1388 ساعت 09:36

سلام بابایی گل...

رسیدن بخیر وسلامتی خوبین؟

کفتم نکنه با اون برفی که تو اصفهان اومد پروازتون عقب بیفته از بس پاقدمتون شگون داشت برف اومد

ممنون..شما خوبی؟؟؟.نه الحمدلله.تاخیر نداشت و
بهتر اینکه توپولف هم نبود..!.درکل سفرخوبی بود.
انشاالله که شماهم خوش باشی و همیشه سلامت

فاطمه دوشنبه 9 آذر 1388 ساعت 09:41

بابایی مقام چیه اصفهانیها تو جرزنی وحق خوری معروفند البته تو ورزش

اینم نشونی من واسه ارسال سوغاتی..

ایلام....بقیه ش واسه منحرف کردن بقیه ست......

ببین.منو با اصفهانیها در ننداز..همین مقام ششمی را هم میان ازمون میگیرن هااا...اینه؟؟؟؟؟خب پس منم فرستادم به همون آدرس.قابل نداره.نوش جان!!

قاصدک دوشنبه 9 آذر 1388 ساعت 09:48

مقام ششم!!!!خوبه تو اون شهر اینم غنمیته توهین به اصفهانیا نشه اخه سر تیم بابام ناحقی کردن...

فاطمه خانوم..میشه بگید شما چرا تا من سفرمیرم زود ازاسم قاصدک استفاده بهینه میکنی؟؟!!.اینکه دیگه سلام و ولاغیر نیست!!!

فاطمه دوشنبه 9 آذر 1388 ساعت 09:53

این ولاغیر هم شد معضلی باعث دلخوری یه عده ای شده


سوغاتی ما فراموش نشه من گز اعلا با مغز پسته ای میخوام ادرستو هم گذاشتم

خب منکه از دوستتون عهذرخواهی کردم.گرچه ایشون اومدن و
سلام کردن ولاغیر!!!
منکه آدرسی ندیدم.ولی اگه اومد چشم..پولکی که قابلتون را نداره!!!

alnilam دوشنبه 9 آذر 1388 ساعت 10:51 http://www.zanooy-orooj.persianblog.ir

سلام!
ما که تنها و غریبیم ولی مقدمتان گلباران!!
هیچ کس حتی نگفت با خودش یک دختر ته تغاری تنها بی محبت پدر درین سرمای جان فرسا چه خواهد کرد...هیچ کس نگفت...!

به به ته تغاری.!؟!!پارسال دوست امسال آشنا.!!
دست پیش گرفتی؟؟؟خداوکیلی اگر این جمله بالا را یکبار دیگه اومدی
و گفتی اونوقت مجبور میشم ناگفته هایی را عیان کنم!!!
.بگم؟؟؟بگم؟؟؟میگم آآآآآآآ

یاقوت دوشنبه 9 آذر 1388 ساعت 14:34 http://yaghootesorkh.blogsky.com

سلام وخسته نباشید به شما قاصدک عزیز وسبک بال انشالله همیشه به سفر وخوشی
سوغاتی هم نوش جان خودتان
راستی ممنون از حضورتون باز هم تشریف بیارید خوشحال میشم شاد وسلامت باشید

ممنون..انشاالله که روز و روزگارشما هم خوش و سلامت باد.
چشم.حتما خدمت میرسم و لینکتون هم خواهم کرد..تا بعد.یاعلی مدد

محمد مهدی دوشنبه 9 آذر 1388 ساعت 14:54 http://sobhe14.blgfa.coom

سلام
کاش خبر داشتیم می اومدیم میدیدمتون
گفتند اصفهانی ها خسیسند اما ما فاصله داریم با اصفهان

به به.جناب سامع؟!!
خب شما تازگی نسبت به ما کم لطف شدید وگرنه من اومدم خدمتتون که..ولی من به هیچ هموطنی جسارت نمیکنم.فقط گفتم داور را خریدن و زمین هم کج بود!!!!.ممنون از لطفت..خدمت میرسم..یاعلی مدد

رمضان دوشنبه 9 آذر 1388 ساعت 17:00 http://mighat61.blogfa.com

سلام بر قاصدک عزیز
1- در جواب کامنت جناب شاپرک باید بگویم داخل سالن ورزشی هوا سرد نیت زمین هم کج نیست. ممکنه رینگ ویلچر جناب قاصدک و هم تیمی هایش تاب داشته به خاطر همین مقام نیاوردند.
2- دلیل دوم هم اینه که مگه به این راحتی میشه از اصفهونی جماعت برد؟ تو فوتبال هم برا هر دوتیم برف می اومد نه برای پرسپولیس تنها
3- علت سوم باخت هم این بود که من نتونستم از شهرضا بیام اصفهان و دوستم را تشویق کنم.
4- (این دیگه جدیه) خدا کنه همیشه از این مسابقات باشه تا جانبازان روحیه پیدا کنند. برد و باخت زیاد مهم نیست مهم دیدار جانبازا با همدیگه است. قربانت.

دوست عزیز جانباز.جناب کاووسی..ممنون از حضورتون.
ولی میبینم که ناسیونالیستی داره برخورد میشه با این پستم!!.
خب اینا همش بهانه ست..مهم همونه که خودتون گفتید..خوشحال میشدم زیادتتون میکردم ولی بخت یاری نکرد..انشاالله مجالی دیگر..
شب خدمت میرسم..یاعلی مدد

عباسی دوشنبه 9 آذر 1388 ساعت 18:12

با سلام

آقا ببخشید اینجانب در ورخصی به صر می برم و فقط برای

عرض ادب خدمت رسیدم دیدم پست زدید فعلا اعلام حضور

کنیم تا بعد در مورد پست بنویسیم

ممنون عباسی عزیز.ازکامنتتون معلومه که در ورخصی به صر میبرید!!!!!
منم تازه از صر گذروندم!!!.(ببخش بقول بچه ها این ملالغتی را.!)
خدمت میرسم..
زنده باشی دوست خوب من..یاعلی مدد

ته تغار دوشنبه 9 آذر 1388 ساعت 18:24

اول سلام دوم من نرفتم وبلاگتون فقط ژیرو اون قضیه که شما فرموده بودید من باید ظاهرا عذر میخواستم هرچند لومی ندیدم و فقط به خواست شما بود همین ببخشید این اینترنت هنگانی من درست نمیتونم باهاش کار کنم فقط خواستم عذر خواسته باشم تا عد یاعلی
راشتس اگه چیزی هست بگید

خب چه لزومی دیدی و چه نه..ممنون که اومدی و رفع سوتفاهم کردی.
قرارمون یادت نره؟؟!!!.تمامی دوستان عزیزند و محترم و متشخص!!
ممنون که از اینتر همگانی سریعا تشریف اوردید..خوش باشی.تا بعد.یاعلی مدد

دوست سبز دوشنبه 9 آذر 1388 ساعت 18:27

شبکه جنبش راه سبز (جرس): معاون اسبق حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش فقر را عامل اصلی بازماندن چهار میلین کودک ایرانی از تحصیل دانست.

معاون اسبق حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش در حالی که معاون نهضت سواد آموزی از وجود یک میلیون و 800 هزار کودک لازم تعلیم بازمانده از تحصیل خبر می دهد گفت: این آمار غیر واقعی است و هم اکنون چهار میلیون بازمانده از تحصیل در سن آموزش در کشور حضور دارند.

حسن الحسینی در گفتگو با مهر با بیان این مطلب افزود: بر اساس تحقیقاتی که در زمان حضور من در آموزش و پرورش انجام شد، بیش از سه میلیون دانش آموز بازمانده از تحصیل در کشور وجود داشت و هم اکنون این رقم به مرز چهار میلیون نفر در سن تحصیل رسیده که این به معنای پمپاژ بی سوادی به جامعه است

دوست سبز دوشنبه 9 آذر 1388 ساعت 18:30

شبکه جنبش راه سبز (جرس): دادگاهی در کانادا چهارشنبه هفته جاری ادعا نامه " استفان هاشمی " فرزند زهرا کاظمی علیه جمهوری اسلامی ایران را مورد بررسی قرار خواهد داد.

به گزارش عصر ایران ، استفان هاشمی و وکلای مدافع وی دادخواستی برای دریافت 17 میلیون دلار غرامت از دولت ایران علیه مقامات سیاسی و قضایی ایران اقامه کرده اند .

قرار است دادگاه ایالتی کبک درشهر مونترال به ادعا نامه پسر زهرا کاظمی خبرنگار کانادایی – ایرانی که در 6 سال پیش در حادثه ای در زندان اوین جان باخت ، رسیدگی کند.

زهرا کاظمی در 2 تیر 1382 به دلیل اینکه از تجمع خانواده زندانیان سیاسی در مقابل زندان اوین عکسبرداری کرده بود ، بازداشت شد و 17 روز بعد در گذشت . در بازداشتگاه و به علت اصابت "جسم سخت" و آسیب دیدگی مغزی درگذشت.

دادگاه ابتدا مرگ زهرا کاظمی را قتل شبه عمد اعلام کرد و یکی از مأموران اطلاعاتی را در این ارتباط مجرم شناخت ولی دادگاه تجدیدنظر این حکم را نقض کرد و رأی داد که مرگ خانم کاظمی تصادفی بوده و او بر اثر کاهش قند خون ناشی از اعتصاب غذا، در حال ایستادن به زمین سقوط کرده و دچار ضربدیدگی به سرش شده است

دوست سبز دوشنبه 9 آذر 1388 ساعت 18:33


اختصاصی جرس/ افشاگری های بهزاد نبوی پس از آزادی


سعید مرتضوی می گفت موسوی نتیجه انتخابات را پذیرفته است

شبکه جنبش راه سبز(جرس):بهزاد نبوی عضو بلندپایه سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی که به تازگی از زندان آزاد شده در جمع گروهی از دوستانش به شرح روزهای بازداشت و نحوه بازجویی ها پرداخته است.

به گزارش خبرنگار جرس، نبوی که در روز25 خرداد ماه توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده بود پس از آزادی فاش ساخته که تمام مدت بازداشت را در یک سلول انفرادی به سر برده است. او همچنین به حضور سعید مرتضوی دادستان سابق تهران در یکی از جلسات بازجویی اشاره کرده و گفته که مرتضوی قصد داشته وی را به تکذیب تقلب در انتخابات ترغیب کند.

به گفته نبوی، مرتضوی در جلسه بازجویی مدعی شده بوده که میرحسین موسوی و سایر سران اصلاح طلب سالم بودن انتخابات را پذیرفته اند واو نیز بهتر است در جلسه دادگاه های دسته جمعی اصلاح طلبان،سالم بودن انتخابات را بپذیرد.

با این حال نبوی به مرتضوی پاسخ داده تنها در صورتی حاضر است سالم بودن انتخابات را بپذیرد که فیلمی از اظهارات موسوی مبنی بر سالم بودن انتخابات برایش نمایش داده شود

ستایش دوشنبه 9 آذر 1388 ساعت 18:41

سلاااااام بر پدر ایرانگرد و ورزشکار. خوبین شما؟
سفر بخیر
خوش گذشت؟ با سردی و برف اصفهان چکار کردین؟

الان متاسفانه نمی تونم واسه پستتون کامنت بذارم فقط اومدم خوش آمد بگم. ابراز دلتنگی کنم
با خودم گفتم شاید خیلیا نیومده باشن ولی انگار همه اومدن من آخرم

ممنون..بد نبود..در کل میشه گفت خوب بود..!!
مهم رسیدنه.دیر و زودش فرقی نداره..زنده باشی..یاعلی مدد

هستی(گلهای زندگی من) دوشنبه 9 آذر 1388 ساعت 19:31

سلام قاصدک عزیز
نفس شما حق است.مطلبتون هم زیبا بود.دستتون درد نکند.
و من اصلا قبول ندارم مقام ششمی شما را.شما همون اولین .
سفر بخیر و سلامتی و خوشحالم که سلامت برگشتین.و خدا را شکر که توپولف هم نبوده تاخیر هم نداشته و خدا را شکر که شاهد اولین برف امسال بودید.من که ندیدم.
چشم ما روشن از برگشتن شما.
سوغاتی را هم شما جای من نوش جان کنید.زحمت نمی دم.(چشمک)
التماس دعااااااا

ممنون..شما لطف دارین که مقام ششمی را هم قابل میدونید..
اولین فرصت خدمت میرسم..زنده باشید..یاعلی مدد

ستاره سه‌شنبه 10 آذر 1388 ساعت 04:23 http://ashnayemahjor1.blogfa.com

سیل عظیم دانشجویان تجمعی بزرگ برپا خواهند کرد



به آنها به پیوندید



نخواب وقتی که هم بغضت به زنجیراسیر است

به روزم و منتظر حضور سبزتان


تشکر از دعوتتون...خدمت رسیدم...
گرامی باد یاد و خاطر شهدای جنبش سبز دانشجویی..یاعلی مدد

دوست سبز سه‌شنبه 10 آذر 1388 ساعت 05:42

اول نادیده ات می گیرند

بعد مسخره ا ت می کنند

سپس باتو مبارزه می کنند

اما درنهایت پیروزی با توست
"گاندی"

یونیکورن سه‌شنبه 10 آذر 1388 ساعت 10:26

سلام قاصدک.

من مشهد هستم. الان میخوام برم حرم. یهو یاد شما افتادم. گفتم بیام سلامی عرض کنم.

شاد باشید.

به به..یونیکورن عزیز..ممنون که یادکردی..خوش به سعادتتون..
خوشحالم کردید..زنده باشید و همیشه سلامت و بردوام.یاعلی مدد

ستایش سه‌شنبه 10 آذر 1388 ساعت 12:56

سلاااااااااااام. انگار زودتر از شما رسیدمچون کامنتم هنوز تایید نشده

به به! قاصدک می آید! یعنی اومده دیگه

خیر مقدم دوباره

من هر چی دنبال این کلمه (خیر مقدم) تو ذهنم گشتم پیداش نکردم امروز اتفاقی داشتم به شما فک می کردم یهو این کلمه اومد تو مغزم حافظه نسل سومه دیگه

خیر مقدم سه باره (می خوامم این کلمه رو تکرار کنم یادم نره



شرمنده..من امروز و دیشب نتونستم نت بیام! همش تقصیر بارونه!!
خب یکی نیست بگه باباااا مگه کسی پیدا میشه تودنیای حقیقی مچت را بگیره که تا بارون میاد میری راهپیمایی ؟؟ اونم بدون چتر!!!!.که حالا از زور سینوزیت خدا خدا میکنی؟؟!!!
ولی..الحق ممنون از خیر مقدمتون..اصولا منم از این کلمه خوشم میاد!
انشاالله برای شما بکار ببریم(خیرمقدم!!)

ستایش سه‌شنبه 10 آذر 1388 ساعت 12:57

اینتر و اونتر
هی! اصلا واقعا نامه یه چیز دیگه اس. اگه حتی هر روز هم با یکی چت کنی بازم نمی تونی اون حسی که یه نامه حتی بعد از یه ماه بی خبری بهت میده رو تجربه کنی.

اره والله..یادمه زمان جنگ.نامه که میدادم به خونه؛ تاریخشو دوهفته بعد میزدم تا وقتی دست اهالی خونه میرسه فکر کنن جدیدترین خبراز حال و روزم را دارن میخونند!!!.از بس نامه ها دیردستشو میرسید به این فکرافتاده بودم!!

ستایش سه‌شنبه 10 آذر 1388 ساعت 13:00 http://setayesh2200.persianblog.ir

من گفتم به شما خوش گذشته حالا گفته ام ثابت شد
بله دیگه! زاینده رود و برف پاییزی چه شود


پس معلومه حسابی گل کاشتین که دوباره می گین نفس ورزش براتون مهمه

بله خب..شمات امواج مثبت را پیش پیش فرستادید!!
ولی الحق نفس ورزش هم خوب بهونه ء کاردرستیه هااااا.کاربردش زیاده

ستایش سه‌شنبه 10 آذر 1388 ساعت 13:06

خرید...اونم اصفهانیا اخه معروفیت اصفهانیا... (میترسم اصفهانیا منو ترور کنن واسه همین نمی گم )

ببخشید میشه یه چیزی رو واسه اینجانب شفااااااااف یا به قول عمو سلیمون رووشن کنین
بالاره زمین اصفهان کجه یا زمین مشهد؟ شایدم کل کشور زمیناشون کجن به جز تهرون

بله! واقعا نفس ورزش مهمه

منم چون طی این دو روزه مورد لطف دوستان اصفهانی قرار گرفتم دراین مورد سکوت میکنم!!..
کجی زمین و رقص عروس خانوم مربوط به تمام شهرهاست!!..

چه اصفهان چه مشهد!!!..عروس خانوم میلنگد.!!.

ستایش سه‌شنبه 10 آذر 1388 ساعت 13:11

خب بالاخره مقام ششمی هم اونم تو اصفهان اونم تو شهر غریب اونم واسه کسی که نفس ورزش براش فقط مهمه خوبه

حالا همه اینا به کنار خودتون چکار کردین؟

شمام زنده باشین

ستایش خانوم.گرفتی مارو؟؟!!!.
پنج تا کامنت دادی همش گیردادی به نفس ورزش و مقام ششمی ما؟!!
تشکر از حضورتون..مهم نفس حضوره.کامنت بهانه ست!!
سلامت باشی و برقرار..یاعلی مدد

شمس سه‌شنبه 10 آذر 1388 ساعت 20:25 http://goharevojod0blogsky.com

سلام به قاصدک عزیز
رسیدن به خیر
انشاالله همیشه سلامت و شاد باشید

تشکر از لطفتون...اولین فرصت خدمت میرسم..
شب و روزتون خوش..یاعلی مدد

فاطمه سه‌شنبه 10 آذر 1388 ساعت 23:22

سلام..

این ستایشی هم بابای ما رو کچل کرد رفت پی کارش

میشه یه سوالی بپرسم باباجون؟؟؟مگه چند تیم بودین که شما شدین ششم!٬!!!!!!

اگه معذوریاتی داره نگیداصرار نمیفرماییم

بابایی کمردرد گرفتم با سینوزیت بدجور
دخترتون تلف شد رفت پی کارش

چون قول دادم اومدم پیشتون نمیتونم حتی رو میز بشینم سر پا دارم کامنت میدم

شب شما هم بخیر..نه بابااا این چه حرفیه؟؟۱.ستایش خانوم لطف کردند ولاغیر!!.خب البته که جواب میدم.ولی مطمئنم که نمیخونی جوابیه ها را!!!!.چون اون بالا هم گفتم (به ستاره خانوم)که ۱۲ تیم حضور داشتند و ما با افتخار ! ششم شدیم.!!.خوب شد؟؟؟.خب من که گفتم نمیخواستم همه عالم و آدم بفهمن دسته گل به آب دادیم!!!
از سینوزیت نگو که خودم دارم.خوب شم دارم!!.همین یکی دوساعت پیش آروم شدم که اومدم نت.!.انشاالله که از دستش راحت بشی.
زنده باشی.یاعلی مدد

شاپرک چهارشنبه 11 آذر 1388 ساعت 08:52 http://shaparak49.blogsky.com

سلام جناب

خیلی ممنون از لطف و محبت و حضور صمیمانه تان
عید غدیر عیدریزش باران الطاف رحمانی بر گلزار جان‏ های تشنه را خدمت شما سرور گرانقدر تبریک و تهنیت عرض میکنم

امیدوارم روزهای تعطیل در پیش رو به شادی و خوشی سپری کنید..

شبهای ارزوهاتون ستاره بارون
بدرود

اختیار دارین..قبلا گفتم بازم میگم و بعدها هم خواهم گفت که خوشحالم سایه سادات بر سر غزل قاصدک هست و دعای عزیزانی چون شما مارابس
امید که به شما و خانواده گرامی هم خوش بگذره.سلامت باشید.یاعلی مدد

ستایش چهارشنبه 11 آذر 1388 ساعت 08:55

سلاااااااااااام بر نفس ورزش

بابایی؟ نه دیگه ببینین من از کامنت دوم به بعد شما رو گرفتم اول و دوم که خیر مقدم بود فقط

اومدم خبر آپو بدم

راستی حالتون خوبه؟ سینوزیتتونو میگم.

فاطمه؟ گیر نده تو که زودتر از من بابایی رو کچل کردی رفت پی کارش
نه بابایی به موهاشون تقویت کننده می زنن به این زودیا کچل نمیشن به قول خودشون پوستشون کلفت شده

درود بر نفس حضور ِ مداوم.!!
ممنون..چشم..امشب پس از برگشت از باشگاه.خدمت میرسم.
سینوزیتم سلام داره خدمتتون...بله خب..ما به سینوزیت همونقدر عادت داریم که به باختن عادت کردیم.!.ولی زمینش کج بود..باور کن!!!.کچل هم هنوز نشدم!!
شادو سلامت باشی.یاعلی مدد

ستایش چهارشنبه 11 آذر 1388 ساعت 08:57

۱۲ تا تیم؟ چقد کم! یعنی میشه گفت یک چهارم ایران..درسته؟
حالا من یه سوال!
استقبال از این مسابقات چجوری بود؟ یعنی کلا استقبال از مسابقات جانبازان کلا تو همه شهرا چجوریه؟

البته امسال دوازده تیم بود..وگرنه دوره های قبل بیست تا هم شده.
استقبال؟؟!! عالی!!!!..میزبان که اصفهان باشه هر وقت بازی داشت ؛ مهدکودکها و دبستانها را تعطیل میکردن و به بچه ها نفری یه ساندیس میدادن تا بگن: تهران تیمتو ور دار و برو..اصفهان سرورته!!!
بیچاره این بچه ها اصلا نمیدونستن بسکتبال چیه..
چون توپ توی هر سبدی میرفت چه ما گل بزنیم و چه حریف؛ با هرگل کلی جیغ و داد و هورا میکشدن و اصفهان اصفهان میکردن..طفلکی ها فکر میکردن توپ هرطرف گل بشه به نفع اونهاست و ساندیسش بیشتر میشه.
ولی از لحاظ تماشا چی و مردم..نه..فقط دوربین های سیمای استانی پوشش میداد و ولاغیر!!!

فاطمه چهارشنبه 11 آذر 1388 ساعت 10:10

سلام بابایی خوبی؟

شما دیگه چرا میرین زیر بارون که حالتون خراب بشه همش میگفتم بابایی چرا نت نمیادمن که از کوچکترین فرصت استفاده میکنم ونت میام ولی نمیتونم بشینم کسی که تو کارای خونه بهم کمک نمیکنه و من و خودم!!!!!!!!!

کاش این روزها هم زودتر تموم بشه که تو این وسط فقط من بدبختم بخدا...

هی شام ونهار میان اینجا نمیگن این دختره نریضه چرا مزاحمش بشیم ولی کو گوش شنوا..

مراقب خودتون باشید...یاحق

باور کن الانم که اومدم و باید برم باشگاه بازم سینوزیتم عود کرده.
ولی نمیشه نیام که..چون این مدت خیلی ازدوستام اومدن و من هنوز نرفتم حتی یه تشکر کنم ازشون.!!.
گوگوش را میخوای چکار؟؟؟..
شما که از قمیشی خوشتون میومد(اونکه نیشش بازه!!)
ممنون..تو هم مواظب خودت باش..تا باشه از این دردسرهای شیرین.
زیاد سخت نگیر..سلامت باشی..یاعلی مدد

فاطمه چهارشنبه 11 آذر 1388 ساعت 10:13

سلام

بابایی فدای اون دلتون بشم که چیزی تو گلتون گیر نمیکنه

دقیقا منظورم همون کسی بود که شما اشاره کردین!!!

عقده خیلی بده ممنون که تخلیه شدین

خدا نکنه .خانومی..
اره خب..رب شرح لی صدری...وحلل عقده من لسانی..یفقهو قولی.
قول میدم اونی که میگی دیگه نیاد گیر بده بهت!!!
برقرار باشی..یاعلی مدد

دوست سبز پنج‌شنبه 12 آذر 1388 ساعت 02:04

ادامه سفرهای استانی بی‌ثمر رئیس دولت کودتا

در ادامه سفرهای استانی بی‌ثمر رئیس دولت کودتا، وی ساعت 10 صبح فردا چهارشنبه در میدان امام‌خمینی و در جمع مردم اصفهان سخنرانی خواهد کرد.


به گزارش موج سبز آزادی سفر چهارم در حالی قرار است برگزار شود که سفرهای قبلی محمود احمدی‌نژاد به شیراز، مشهد و تبریز با استقبال کم تعداد مردم مواجه شده است و به نظر می‌رسد که در هوای سرد میدان نقش‌جهان نیز هوادارن بسیاری انتظار او را نخواهند کشید.

از طرف دیگر بی‌ثمری سفرهای تبلیغاتی وی بیش از پیش در حال روشن شدن است به نحوی که نماینده مردم تبریز در مجلس با انتقاد از سفر وی به آذربایجان شرقی (تبریز) گفته است که او بهتر بود وعده‌هایی که در سفر قبلی به مردم تبریز داده است را محقق می‌کرد و بعد برای بار سوم به تبریز می‌آمد.

شکور اکبر‌نژاد عضو فراکسیون اکثریت مجلس با بیان اینکه رویکرد سفر احمدی‌نژاد به تبریز تبلیغاتی بود، اظهار داشته است که ریخت وپاش‌های بی‌جهت و صرف پول هنگفت از بیت‌المال در سالی که رهبری آن را سال اصلاح الگوی مصرف خوانده، برای این سفر قابل توجیه نیست.

وی افزوده است که بهتر بود به جای صرف هزینه‌های هنگفت سفر به آذربایجان شرقی این پول صرف عمران وآبادی استان می‌شد. اکبر‌نژاد با بیان اینکه وعده‌هایی که به مردم تبریز داده شد، در حد حرف وجهت تبلیغات است، خاطرنشان کرده است که این سفر ثمره مشخصی برای استان نداشت، آن‌ها به تبریز آمده بودند تا برای اجرای مصوبات دور گذشته سفرها بازهم به مردم وعده بدهند.

در عین حال برخی گروه‌های حامی جنبش سبز نیز خود را برای سفر رئیس دولت کودتا به اصفهان آماده می‌کنند. بعضی از آن‌ها برای مستند کردن این سفر و جلوگیری از دروغ‌پردازی‌های رسانه‌های حامیان کودتا برنامه‌ریزی‌ کرده‌اند.

ستایش پنج‌شنبه 12 آذر 1388 ساعت 13:13

اینجا هم سلام دوباره
ببخشید یه سوال اونوقت این یعنی چی؟ رب شرح لی صدری...وحلل عقده من لسانی..یفقهو قولی.؟؟؟

کنجکاوی گل کرد

این.در مورد آپ فاطمه خانوم بود.زیادجدی نگیرید.کامنتیه که وام گرفته از اون آیه قرانی بود.!

alnilam پنج‌شنبه 12 آذر 1388 ساعت 15:23

سلام!
نظرم کو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دست پیش نگیر و هیاهو بپا نکن!!.اصلا کامنتی نیومده..وگرنه :
منم که شهره ء شهرم به بی سانسوری !!!
باورکن هرچی اومده تایید کردم.به جز اونکه توش آدرس یه جایی را بهم داده بودی!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد