*غزل قاصدک*

به جای نفرین به تاریکی ؛ شمعی بیفروزیم

*غزل قاصدک*

به جای نفرین به تاریکی ؛ شمعی بیفروزیم

عیدولایت مولا علی(ع) مبارک باد

هر آدینه در قاصدک آدینه ها منتظر واگویه های  

منتظران مولای مهربانی هستیم 

بیاری حق.تمام جمعه ها به روز است 

عید ولایت مولا علی(ع) مبارکباد  

غزل قاصدک

فرا رسیدن خجسته  میلاد امام هادی (ع) و واقعهء غدیر و  

عید بزرگ ولایت ِ مولی الموالی امیرالمؤمنین اسدالله الغالب 

علی بن ابیطالب(ع)برعموم دوستداران وشیفتگان حق وحقیقت 

مـــبـــارک بــــــاد 

غزل قاصدک یاعلی جان.مقتدای من تویی    غزل قاصدک

من نام علی به هر زبان میگویم 

هر خیر که هست از علی میجویم 

الله که دیوار حرم را بشکافت 

فرمود که من خانه خراب اویم  

خوشحالم که دراین مجازستان با عزیزانی آشناشدم ازسُلاله ساداتند 

و سایه سبزشون همواره برسرقاصدک گسترده ست  

و دعای خیرشون همواره بدرقه راهم بوده و خواهدبود.انشاالله.

با افتخار این دلنوشته را تقدیم میکنم به :زانوی عروج(آلنیلام عزیز) 

سرای شاپرک(سنگ صبور)سوگندنیک... داش سلیمون گل  

و تمامی سادات محترم و محترمه.عیدتان مبارک باد. 

عاشقان.عیدتان مبارک باد

 

   

مرغک چه خوش است که ذکر مطلق گوید 

از صبح به شام ؛ حق و یا حق گوید 

ذکر ملکوتی اش ز جان گر شنوی 

حق یعنی علی ؛ علی مع الحق گوید   

 

این دلنوشته کوتاه را امروز بهم هدیه کرد: 

آرزویت را در گوش قاصدک بخوان 

تا بادهای الهی بسوی اجابت هدایتش کند 

شادباشید و همواره سلامت..تابعد..یاعلی مدد

نظرات 51 + ارسال نظر
ستاره پنج‌شنبه 12 آذر 1388 ساعت 04:59

سلام

اول

نتیجه شب بیداری

بخونم و دوباره برگردم

بله خب..سحرخیزباش تا کامروا شوی!!!!!
شب و روزتون بخیر..ممنون که بازم میایید.

ستاره پنج‌شنبه 12 آذر 1388 ساعت 05:08 http://ashnayemahjor1.blogfa.com

سلام

اول برای پست غیر سیاسی تان مینویسم

انتخاب شکلک ها بسیار عالیست و هماهنگ

مطمئنا خیلی وقت گذاشتید و دست شما درد نکند

ممنون از شما که از طرف ما هم سوغاتی ما را بخشیدید!!!!

منظور سردار حتما نوعی از مهرورزی بوده که چندین ماه

است سبزها را با آن روش نوازش می کنند.

اتفاقا من هم سوتی رسانه میلی را شنیدم و البته شاید هم

رندی مجری را

سبز باشید و مانا

اختیار دارید.نظر لطف شماست...
خب مهمون نوازی تو خون ما ایرانی هاست.حاضریم خودمون گشنگی بکشیم ولی نبینیم که هوگوچاوز دستش پیش غریبه دراز بشه!!!.ملوانان هم گناه دارن..بیچاره ها چندماهه تو آب سرگردونن تازه رسیدن به جزیره ثبات شون!!!
نمیدونم.شایدم بقول شما رندی مجری برنامه بوده.اگه از کاربرکنار شد حدس شما درسته !!..
شما هم سبز باشید و همیشه برفراز..یاعلی مدد

ستاره پنج‌شنبه 12 آذر 1388 ساعت 05:20 http://ashnayemahjor1.blogfa.com

با سلام مجدد

و اینبار از پست عیدانه شما میگویم

اول عید به شما و تمامی دوستان مشترک و غیر مشترک

مبارک باشد

من هم سلامی دوباره به دوستان سادات ابراز میکنم و

سلامتی آنان و سایه ی سبز سیدی ایشان را بر سر همگی

خواستارم

در انتها هدیه ی قشنگی گرفتید و گوشتان را بیاورید جلو



منم این عید بزرگ شیعیان را به شما تبریک میگم.
بفرمایید اینم گوشم...آهان...چشم...حتما بهش میگم..
ممنون از اعتمادتون..شادباشید و سلامت..یاعلی مدد

فاطمه پنج‌شنبه 12 آذر 1388 ساعت 10:21

سلام...

منم تبریک میگم هم به شما هم به دوستان عزیز سادات این ایام خجسته و عزیز رو

وقت ندارم زیاد بمونم دیگه قول دادم درباره سیاست چیزی نگم که همش کشک سابیدنه

برم یه سری به مامان اینام !!!!بزنم وتبریک بگم

یا علی

ممنون که علیرغم مشغولی و حجم زیادکارهات همیشه سرمیزنی.
منم این عیدبزرگ را بهت تبریک میگم.
ولی خب من کلی زحمت کشیدم واسه این کشک سابی.اقلا یه کوچولو مینوشتی..(شوخی کردم..میدونم کار داری.)برو..ولی فکر کنم ایشون رفتن سفر.زنده باشی و همیشه سلامت..یاعلی مدد

سوگند پنج‌شنبه 12 آذر 1388 ساعت 12:08 http://sogandenik.blogfa.com

سلام به شما دوست گرامی
با سپاس ازمحبت شما دوست گرامی واقعا شرمنده کردید
عید سعید غدیر بر شماهم مبارک. امید آنکه در پاسداشت این عهد ازلی در این زمان آنگونه کنیم و آنگونه باشیم که صاحب این عهد در روزگار ما، حضرت بقیه الله الاعظم سلام الله علیه از ما راضی باشد. انشاءالله
التماس دعای خیر

اختیار دارین.وظیفه ای بیش نبود.خب تودنیای حقیقی این روز همه میرن خونه سادات آشناشون و عیدی میگیرن و تبریک میگن.اگه قبول کنید اینم تبریک ماست .محتاجم به دعای خوبانی چون شما..یاعلی مدد

سوگند پنج‌شنبه 12 آذر 1388 ساعت 12:18 http://sogandenik.blogfa.com

ببخشید این شعر را فراموش کردم زنده باشید وسلامت
امروز روز رونق دین پیمبر است
امروز روز جلوه آیین داور است

امروز روز تقویت دین مصطفاست*
*امروز روز تهنیت شرع انور است

امروز از ولایت سالار اولیا*
*دین را همه کمال و جمال است و زیور است

امروز باده اى ز مبارک خم غدیر*
*در جام خلق از کف ساقى کوثر است
امروز عید ملت اسلامیان بود*
*روز کمال دین خداوند داور است

گر خطبه ولایت او بایدت شنید*
*بشنو که حق خطیب وى و عرش، منبر است

«یاایّها الرّسول» به ابلاغ جبرئیل*
*در شأن او ز قول خداوند اکبر است

عید بر همگان مبارک

بازم ممنون از حسن توجهتون.وتشکر بابت ارسال این شعر زیبا.
عید را مجددا تبریک میگم به شما و خانواده گرامیتون.یاعلی مدد

ستایش پنج‌شنبه 12 آذر 1388 ساعت 13:09

سلاااااااااام جناب پدر.خوبین؟
خوب اول من عیدو پیشاپیش تبریک بگم به شما و کل خانواده واقعی و مجازیتون


آخ! چه خوب میشه من واقعا بعد از عمه ستاره باشم و در واقع دوم شده باشم

منم تبریک میگم بهتون.قبلا هم گفتم.
باور کن برا من فرق نداره چندم برم یا بیان..ولی خب گذاشتید بعدازظهر اومدید و میخواهید دوم باشید؟؟.مگه نمیدونید که پستهای قاصدک مثل میّت ! رو زمین نمی مونه؟؟ از بس دوستان لطف دارن.

ستایش پنج‌شنبه 12 آذر 1388 ساعت 13:18

خب قبل از پست بگم ممنون بابت پاسختون

خوب حالا اصفهان اینجوریه یعنی شهرای دیگه هم اینجوریه؟
ای بابا!

پس واقعا نفس ورزش مهمه

ولی فک کنم بچه های مدرسه ای همیشه دعا می کنن از این جور مسابقات باشه که اونا بتونن از زیر درس فرار کنن و بیان هم ساندیس بخورن هم کلی جیغ بزنن

ستایش خانوم..خب باورکنید ملوانان انگلیسی هم فهمیدن ما ششم شدیم.!!.من دوتا آپ گذاشتم تا یادم بره چه بلایی تواصفهان سرمون اومد.شما ول کن ماجرا نیستید؟؟؟!!.ولی الحق که گل گفتی.آی حال میده بچه باشی و مدرسه هم تعطیل بشه و ساندیس هم بخوری و جیغ بزنی.!.خوش به حالشون.که نه غم نان دارن و نه غصه نام.!

ستایش پنج‌شنبه 12 آذر 1388 ساعت 13:23

ملوانان انگلیسی!! خوب بله! اتفاقا دیشب تو بی بی سی دیدم که آزادشون کردن و بعدم گفتن که این کار ایران کاملا حرفه ای بوده . حالا من موندم چرا هی ملوانای انگلیسی میان سمت ایران؟ انگار سوغات ایران به دهنشون مزه داده

چه زود ازاد شدن؟؟.خب هنوز چلوکباب بختیاری آماده نشده بود که!!
کت شلوار هم گرفتن؟؟؟.طفلکی هااااا

ستایش پنج‌شنبه 12 آذر 1388 ساعت 13:26

از این پوشاک هاکوپیان و حکایت ملوانا کلی جک ساختن دارن واسه همه آف میزارن واقعا ایرونیا تو این جور مواقع نبوغ ازشون میباره

پولکی؟ میگم اگه گز می دادین بهتر نبود؟ همچین مشتش سنگین تر می خورد تو دهن متجاوزین

اره خب..هاکوپیان چقدر باید هزینه تبلیغ کنه که همه بشناسنش؟!
به نظر من که از این طریق هزینه های تبلیغ هاکوپیان خیلی کمتر از اگهی بازرگانی سیمای ملی در میاد!!
خب منکه گفتم چرا پولکی آره و گز نه.!.(طرح جرخوردن و ایناااا)
وگرنه منم خیلی دوست داشتم مشتم سنگین تر از اینا میشد تا دیگه جرات نکنن بیان تو آبهای خلیج همیشه فارس!!

ستایش پنج‌شنبه 12 آذر 1388 ساعت 13:30

منم بدون ویزا میرفتم تو یه کشور و ازم با جوجه کباب و بختیاری پذیرایی می کردن همچین ذوق می کردم و سعی می کردم بیشتر تکرار کنم این موضوعو
چه قد خوب میشد واقعا! اگه اینجوری میشد من تا حالا کل دنیا رو گشته بودم آخ! من دوباره رفتم تو رویای جهانگردی

ولی شما که ملوانی بلد نیستید.گرچه اونا هم بلد نیستن و توریستی حال میکنن!!.انشاالله که با توکل و دست رو زانوی خودت گذاشتن ! جهانگردی هم قسمتت بشه..ولی اگه رفتی سایز کت شلوار را لارژ بگیر به منم بخوره.بعنوان سوغاتی بده بهم!!!

ستایش پنج‌شنبه 12 آذر 1388 ساعت 13:32

اجازه بدین بنده صادقانه اعتراف نم که از این خبر دوم چیزی سر در نیاوردم
یعنی واسه چه کاری باید مردم زور بالای سرشون باشه؟ رعایت حجاب؟ رعایت قوانین رانندگی؟ یا نکنه کلا منظورشون بوده؟

ولی خواهرتون این پایین تایید کردن حرف ایشون را.!!
در مورد رانندگی گفته ولی میشه گسترشش داد به تمام حوزه هااا

ستایش پنج‌شنبه 12 آذر 1388 ساعت 13:34

عجب شعری بوده ها!

دل دریایی و چشمان تری هست هنوز
رفتم تو فکر
حیف!‌ما شبکه های داخلی رو نمی تونیم ببینیم.

بله! خب اینم از این. روح تمام شهدا هم شاد .

با اجازه .

خوشحالم که مورد اقبال واقع شده..
باور کن راحتی که نمیتونی رسانه بله قربان گوی وطنی را ببینی.!
آخه خبر را باید به آدم بدن.خودش تحلیل کنه.نه اینکه گزینشی بهمون اخبار برسونند...ممنون که اومدی..خوش باشی..یاعلی مدد

alnilam پنج‌شنبه 12 آذر 1388 ساعت 15:29 http://www.zanooy-orooj.persianblog.ir

((خورشید چراغکی ز رخسار علی ست / مه نقطه کوچکی ز پرگار علی ست
هرکس که فرستد به محمد صلوات / همسایه دیوار به دیوار علی ست))
سلام بابایییییییییییییییییییییییییییی
خوبییییییییییییییییییید؟
منم این عید عزیز رو بهتون تبریک میگم! واقعا ممنونم بابت این پست زیبا! اشک شوق توی چشم جمع شددددددددددددد
کی تقدیمتون کرد این جمله هروووو؟! آخییییییییییییییی چقذه خوشمله!!!!
باز هم ممنون و باز هم عید مبارک!

مکمنون از دوبیتی صلواتیه تون.
اللهم صل علی محمدوال محمدوعجل فرجهم
تشکر از لطفت..قابلتون را نداشت.به خودتم همون اول کار گفتم خوشحالم که دوستان نزدیکم ساداتند.چه برسه به ته تغاری.!
گفتن نگووووووو!!!.....عید شما هم مبارک باشه

alnilam پنج‌شنبه 12 آذر 1388 ساعت 15:32

درباره این ژست بالاییتون!
شماره ۲ خدایی حقیقت داره یه ذره درست تر نگاه کنید حتی سر کوچکترین مسایل ماها واقعا عادت کردیم زور بالا سرمون باشه هیچی درونی نشده برامون! حالا منتها بستگی داشته این حرف چون از دهن این آدم بیرون آمده برای شما بده!
اه تا من خواستم این شعررو بزارم همه گذاشتن توی وبلاگاشون! اما واقعا خوشحالم که با نام شاعرش گذاشتید من نمیدونستم شاعرش کیهههههههههه هرچند ازش خوشم نمیاد ولی خدایی شعر زیباییه۱

ولی من ژست نگرفتم که..!!!!.
یعنی شما هم معتقدید باید فرت و فرت بزنن توسرمون؟؟!!.
ولی من که موضع مخالفت یا تایید نگرفتم.فقط خبر را با کمی تحلیل ارائه کردم!!..اه..تو هم؟؟!!..اونوقت جواب دوستاتو چی میدی؟؟!!.
ولی ایام عیده.دلت را از کینه های بیخودی خالی کن.چرا خوشت نمیاد؟؟

alnilam پنج‌شنبه 12 آذر 1388 ساعت 15:33

اگه اون دانشجویان میدونستن قراره یه روزی...!
هیچی!
یاعلی

کجاشو دیدی؟؟.۲۲ بهمن هم در راهه..حتما اگه میدونستن انقلاب هم نمیکردن؟!!.محرم که دیگه نگوووووو...سبز ریشه دوانده..کسی جلودارش نیست.توصیه میکنم در مسیر سیل خونه نسازی!!!!
به هرحال..ممنون از حسن نظر و توجهت(منهای این کامنت اخری هاااا)
زنده باشی..یاعلی مدد

رمضان پنج‌شنبه 12 آذر 1388 ساعت 17:07 http://mighat61.blogfa.com

سلام و خدا قوت
غدیر عیدالله الاکبر، استمرار رسالت نبوی در پرتو ولایت علوی مبارکباد. این حدیث زیبا از صاحب این روز حضرت امیرالمومنین علی (ع) تقدیم به شما دوستدار علی. شاد باشید.
صِلُوا أرحامَکُم وإن قَطَعُوکُم .
با خویشان خود پیوند برقرار کنید هرچند آنان از شما ببُرند .
أمالی الطوسی : 208 / 357 .

دوست عزیز جانباز.جناب کاووسی
ممنون از ابراز لطفتون..شب حتما خدمت میرسم.
منم این عید بزرگ شیعیان را به شما و خانواده گرامی تبریک میگم.
زنده باشی و سلامت..یاعلی مدد

alnilam پنج‌شنبه 12 آذر 1388 ساعت 17:54 http://www.zanooy-orooj.persianblog.ir

باز سلام!
اولا من که فقط اسم سیدی رو یدک میکشم در عمل هیچی ندارم!
دوما نه من نمیگم باید بزنن توی سرمون اصلا کی باشن؟!! من میگم ماها یه جورایی عادت داریم گفتم که درونی نشده هیچی برامون والا اگر ایسنجحوری نبود و خودمون با جنبه بودیم نیازی به اینا نبود همین!
سوما کینه بیخودی؟!!!!
چهارما دلم میگیره وقتی میبینم شما هم مثل دوستای 20ساله من حرف میزنید!! باشه این ریشه کذاییه بالاخره یه جا میریزه و خرد میشه مثل یه خوره که افتناده به جحون ملت به جون انقلابی که من نباید سنگش رو بیشتر از شما به سینه بزنم همونی که.... باشه باشید ما هم هستیم ...به یاد روزی که ما و شما نبود!
موفق باشید!

همونم که اسمشو بقول خودت یدک بکشی بازم ازما جلوتری..
در مورد بقیه هیچی نمیگم.چون عید شماست و نمیخوام بخاطر مسائلی این چنینی باعث کدورت بشم..
زنده باشی و همواره سلامت و بردوام.
باشی تا همیشه..ما نبودیم خللی وارد نمیشه!.یاعلی مدد

دوست سبز پنج‌شنبه 12 آذر 1388 ساعت 17:54

در‌خواست آزادی عبدالله رمضان‌زاده در نامه‌ای با 200 امضا

حدود 200 نفر از متخصصان‌، کار آفرینان‌، پزشکان‌، معلمان‌، روحانیان و فعالان اجتماعی‌، فرهنگی و هنری کشور در نامه‌ای به ریس قوه قضائیه خواستار آزادی عبدالله رمضان‌زاده شدند. متن این نامه به شرح زیر است.


باسمه‌تعالی

ریاست محترم قوه‌قضائیه
حضرت آیت‌الله آملی لاریجانی

با عرض سلام و تحیت
همان گونه که مستحضرید حدود پنج ماه پیش‌، آقای دکتر عبدالله رمضان‌زاده استاد دانشگاه تهران و استاندار سابق کردستان‌، به همراه شماری دیگر از فعالان سیاسی دستگیر شد و تاکنون دلایل این بازداشت به اطلاع افکار عمومی نرسیده است. شاید مردم استان کردستان بیش از دیگر شهروندان کشور در این خصوص نگران و منتظر آزادی فرزندشان از بند باشند.

این جانبان شماری از متخصصان‌، کار آفرینان‌، پزشکان‌، دبیران‌، معلمان‌، روحانیان و فعالان اجتماعی ، فرهنگی و هنری کشور و منطقه کردستان‌، از جناب عالی تقاضا داریم نظر به خدمات ارزنده ، صادقانه و مثمرثمر آقای دکتر رمضان زاده به ویژه در ایام استانداری کردستان در حوزه های صنعت ، کشاورزی و بهداشت‌، دانشگاه ها و... و تلاش شبانه روزی ایشان برای تقویت رابطه مردم این خطه از ایران اسلامی با حاکمیت‌، نسبت به پیگیری پرونده مشارالیه و تبدیل قرار بازداشت و آزادی ایشان‌، دستورات لازم را صادر فرمایید.

http://www.mowjcamp.org/article/id/70470

به امضای 200 نفر در آدرس بالا

دوست سبز پنج‌شنبه 12 آذر 1388 ساعت 17:58

محکومیت سعید لیلاز به 9 سال و شاهپور کاظمی به یک سال حبس تعزیری

وکیل سعید لیلاز و شاهپور کاظمی از محکومیت موکلین خود به ترتیب به 9 و یک سال حبس تعزیری از سوی شعبه 26 دادگاه انقلاب تهران خبر داد.


سید محمود علیزاده طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با تکذیب حکم 15 سال حبس برای سعید لیلاز اظهار داشت: حکم صادره شده اما هنوز ابلاغ نشده است و طی اعلامی که قاضی پرونده به بنده کرده موکلم به دلیل فعالیت تبلیغی علیه نظام، نگهداری اسناد طبقه بندی شده و ارتباط با بیگانگان به 9 سال حبس تعزیری محکوم شده است. در رسیدگی به اتهامات موکلم اعلام شده بود که وی با حسین رسام کارمند سفارت انگلستان ارتباط دارد و موکلم نیز در دفاع از خود گفت که به دلیل شغل خبرنگاری با هر کسی می‌توانم ارتباط داشته باشم.

وی در مورد اتهام نگهداری اسناد طبقه بندی شده از سوی موکلش نیز گفت: دادگاه گزارش تحقیق و تفحص مجلس از قوه قضاییه را که در خانه وی پیدا کرده را مصداق نگهداری اسناد طبقه بندی شده اعلام کرده است در حالی که این گزارش در تمامی سایت‌های خبری منتشر شده و شرایط اسناد طبقه بندی شده را ندارد و موکلم همچنین سردبیر روزنامه سرمایه بوده و طبیعی است که این گزارش را داشته باشد.

علیزاده طباطبایی که وکالت شاپور کاظمی برادر زهرا رهنورد را برعهده دارد از یک سال محکومیت وی خبر داد و گفت: شاپور کاظمی که بعد از انتخابات بازداشت شد از سوی شعبه 26 دادگاه انقلاب به اتهام شرکت در تجمعات غیر قانونی به یک سال حبس محکوم شده است.

طباطبایی که وکالت کامبیز نوروزی را برعهده دارد گفت: به دلیل اینکه امروز مدت قانونی برای تجدید نظرخواهی از حکم بدوی موکلم به اتمام می‌رسید لایحه تجدید نظر خواهی خود را تقدیم دادگاه کردیم. گفتنی است کامبیز نوروزی به دو سال حبس و 74 ضربه شلاق از سوی شعبه 26 دادگاه انقلاب محکوم شده بود.

دوست سبز پنج‌شنبه 12 آذر 1388 ساعت 18:06

بیانیه کمیته همبستگی با دانشجویان زندانی به مناسبت شانزدهم آذر


هنگامی که مثلث شوم استبداد داخلی ، استعمار خارجی و نیروهای واپسگرای ایدئولوژیک ، کودتای بیست هشتم امردادماه را علیه ملی ترین و آزادیخواهانه ترین جنبش یک قرن اخیر تاریخ ایران را رقم زدند ، شاید پیش بینی کرده بودند که زمان آن رخداد باید هنگام تعطیلی دانشگاه باشد ، تا یکی از پویاترین و تاثیرگذارترین اقشار ملت ایران ، دانشجویان در صحنه نباشند . اما دیری نپایید ، که رویای خام اندیشانه آنان ، به کابوسی دهشتناک برای استبدادیان تبدیل گردید .

با آغاز پاییز ، طلیعه بهار دانشجویی دوباره دمید و اوج گرفت . در آذر ماه ، آتش شعله های حق پویی و ستم ستیزی ، به خرمن خودکامگی شراره زد ، دولت کودتا به پشتوانه دربار ، گروه های فشار متشکل از اراذل و اوباش ، بخشی خودفروخته از نیروهای نظامی و انتظامی ، گروه های مذهبی وابسته و با نظارت استعمار گران ، نهضت ملی را سرکوب کرده است .{ دنیس رایت ، کاردار جدید سفارت انگلستان در کمتر از چهارماه پس از کودتا پا به خاک ایران نهاده است ، که اعتراضات گسترده دانشجویان با واکنشی تند از سوی نهادهای امنیتی مواجه گشت و شماری از دانشجویان مجروح و بازداشت شدند و اینک سخن از ورود نیکسون به ایران است‏}.

پای بیگانگان برای حمایت از دولت کودتا و چپاول ثروت ملی به ایران گشوده شده ، خفقان و اختناق و خودکامگی فضای تنفس را گرفته است و کشور با شتاب به سوی تثبیت دیکتاتوری و توتالیتاریسم پیش میرود .

اما دانشجویان را تاب این بیداد نیست ، پرندگان آسمان آزادی و اندیشه را چنین قفسهایی نه سزاوار است ، خانه شان آتش گرفته است . مسئولیت اجتماعی آنان در این وانفسای درد و دریغ ، گفتن " نه " به خودکامگی و " آری " به آزادی است و این نه مقدس در فضای پر التهاب دانشگاه می شکفد .

اعتراضها در گلوله ها می چرخد و بیرون می تراود و حماسی ترین چکامه های آزادی خواهی را در قحط سال سکوت و خیانت می سراید . دیکتاتور که توان تاب آوری آن را ندارد به بازوان نظامی و امنیتی چون همیشه تاریخ متوسل می گردد و با ددخویی دست به سرکوب می یازد تا صورت مسئله را پاک نماید . و در این میان سه آذر اهورایی ، در آن کلام درخشیدند و مژده شکستن شب را برای خواب زدگان و ترسندگان سرودند و رفتند .

شریعت رضوی ، قندچی و بزرگنیا دست خودکامگی نظامی امنیتی را از ساحت اقدس دانشگاه کوتاه می خواستند و برای پاسداشت آرمان های نهضت ملی ایران ، میهن دوستی و آزادی خواهی و استقرار حاکمیت ملت ، جان بر سر پیمان نهادند و شهادت را به پیشواز رفتند‏.

دردا و دریغا که این آخرین بار نبود که دانشگاه فرزندان پاک نهاد و دانش پژوه خود را قربانی بیداد برقدرت نشستگان خودکامه می دید . دفتر تاریخ ورق ها خورد و فاجعه ها پشت فاجعه ها آفریده گردید تا هجدهم تیرماه هفتاد و هشت رخ داد . نسل بیدار دانشگاهی ایران سوگوار هتک حرمت مقدس دانشگاه و غمین در سوگ عزت ابراهیم نژاد و ... گردید و این مصیبت های بی پایان را به تعزیت نشست اما خللی در عزمش پدید نیامد .

دریغا که بر چنین رویدادهای غمبار و دردانگیز و پیکار جاودانه استبداد با دانشگاه که کارزار پلشتی جهل و خودخواهی با فروغ دانش و اخلاق است ، فرجامی متصور نیست و خودکامگی و استبداد جامه سلطنت از تن بر کنده با جامه جمهوری اسلامی به مسند سرکوب و مردم فریبی و ملت ستیزی پرداخته است‏.

هستی(گلهای زندگی من) جمعه 13 آذر 1388 ساعت 00:06

سلام قاصدک عزیز.
ولی بی خیال هاکوپیان و کت و شلوار می ترسم گرمیشون کنه براشون خوب نیست. ملوانان را می گم.نابود می شن یهو(چشمک)

ممنون از پست زیباتون در باب عیدددددد غدیر.

عیدتون هم مبارکککککک باشدددددددد زیاد

ببخشید که تاخیر داشتممممممممم.به بزرگواری خودتون ببخشید

التماس دعاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

لطف کردید اومدید..اولین فرصت خدمت میرسم.باید الان آدینه ها درا آپ کنم.شرمنده..
اونا آزاد شدن تموم شد رفت.زیاد خودتون را ناراحت نکنید.
عید غدیر خم برشما هم مبارک و فرخنده باد.
محتاجیم به دعا...یاعلی مدد

هستی(گلهای زندگی من) جمعه 13 آذر 1388 ساعت 00:13

انشا الله سینوزیت خوب شده الان؟؟؟؟؟؟

انشا الله همیشه سالم و سلامت باشیننننن

ممنون از ابراز لطفتون.عادت کردیم دیگه..مهم نیست..
انشاالله شما هم همیشه سلامت و سرزنده باشید.یاعلی مدد

فاطمه جمعه 13 آذر 1388 ساعت 00:31

ممنونم.من که سرم شلوغه ولی حالا که اینجوری شد باشه درباره اپتون اظهار نظر میفرمایم!

من کلا با پوشاک هاکوپیان مخالفم بیشتر ماکسیم موافقم از اون کت وشلوارهای مارک داره ،داره

کلا ایرانیها مهمان نوازند از کشورهای افریقایی که اسمشون تو نقشه نیست بگیرید تا جاسوسان انگلیسی و امریکایی!!!!فکر کنم هوای ایران بهشون میسازه

دیگه پولک اصفهان بهشون ندادن!!!!!راستی چرا ششم شدین(واسه شوخی میگم!!!)

واجا و باجا!!!!جدید درست شده ومام بیخبریم!!!!

خوبه ما شبکه پایتخت رو نمیتونیم بگیریم(همون بهتر!!!!)پس نمیتونم دربارش نظر بدم!

من این شعرو شنیدم ولی نمیدونستم که خانم رهنورد سرودنش دمشون گرم(به الان ایران میخوره)!!!

اگه وقت کردم به ادینه ها سر میزنم تا فردا چه شود!

بازم بهتون تبریک میگم خوش بحال سادات من که پیششون نیستم وگرنه عیدی رو حتما ازشون میگرفتم مخصوصا محیا وخاله ومامان گلم

منم مفتخرم که با دوستای ناز وسادات اشنا شدم

کی این شعره رو بهتون هدیه کرد؟!!!ما رو هم دعا کنید باباجون

کسی به اندازه ی من درباره پستتون نظر نداد(مغرور)کیه که قدر بدونه(گریه)


ذکر من،تسبح من،ورو زبان من علی است

جان من،جانان من،روح و روان من علی است

تا علی(ع)دارم ندارم،کار با غیر علی

شکرا...حاصل عمر گران من علی است....

شرمنده کردی که..من اون کامنت قبلیت شوخی کردم.وگرنه میدونم که سرت این روزآ شلوغه..توقعی نیست..راحت باش.
خب هاکوپیان که وطنیه.چرا بدت میاد؟؟.
شما ها این ششمی ما را تا کی میخواهید بکوبید تو سرمون؟؟!!.چشم.قول میدم دفعه بعد نهایت تلاشمون را بکنیم تا اقلا سوم بشیم!!!
واقعا ازت ممنونم..درسته.بیشترین توضیح را شما دادید و ستایش خانوم.منم فقط میگم شرمنده کردید..جبران کنم..
عیدبزرگ ولایت را مجددا خدمتتون تبریک میگم.
زنده باشی.شب و روزت خوش.یاعلی مدد

دوست سبز جمعه 13 آذر 1388 ساعت 01:19

برگزاری دادگاه دانشجویان بازداشت شده در مراسم 13 آبان شیراز

پس از سه بار به تعویق افتادن دادگاه دانشجویان بازداشت شده در روز 13 آبان، این دادگاه در شعبه 2 دادگاه انقلاب شیراز برگزار شد.


با ارجاع پرونده 4 تن از این افراد به شعبه 14 دادسرای دادگاه انقلاب، صدور حکم نهایی در مورد بازداشت شدگان به 18 آذر ماه موکول شد. این دانشجویان تا صدور حکم نهایی باید در زندان عادل آباد شیراز در بازداشت بمانند و تا صدور حکم ممنوع الملاقات هستند. پیشتر دادستان شیراز اعلام کرده بود این دانشجویان تا بعد از 16 آذر بازداشت خواهند بود.

بنایی، جلالی، سعید رضایی، زاهدی، ظهوریان، عارف، پورفتحی، طاهری، صفرپور، پورسلطان از جمله دانشجویانی هستند که در زندان عادل آباد بازداشت هستند. به همراه این دانشجویان دکتر مسیح الله حقیقت جو نیز در زندان به سر می برد. دکتر حقیقت جو که دو دکترای تغذیه و گیاه پزشکی از آلمان دارد متهم شده است که در روز 13 آبان ماه با نصب 30 متر پارچه سبز روی دیوار استانداری فارس اقدام به سخنرانی علیه نظام نموده است.

علی صالح پور، کاظم رضایی، یحیی طاووسی، ندا اسکندری، خدیجه قهرمانی، نظری، شیروانی، باقری ازدیگر دانشجویان دانشگاه شیراز نیز در زندان اطلاعات شیراز (پلاک 100) به سر می‏برند. ازوضعیت این دانشجویان اطلاع دقیقی در دست نیست.



دوست سبز جمعه 13 آذر 1388 ساعت 05:43

شوخی و موسیقی و زن، قدغن

"از فرمایشات اخیر ضرغامی* این نکات استفاده می‌شود:"


۱. منابع آگاه.
پیشتر توصیه کرده بودم که شایعات و «می‌گویند»ها و «یکی از منابع مطّلع یا آگاه» را شتابزده رد نکنیم و در پرانتز بگذاریم تا تکلیفش معلوم شود، حالا می‌گویم که با خوش‌بینی به آن نگاه کنید چون به احتمال قوی درست از کار درمی‌آید.

وقتی چندی پیش این خبر را خواندم، آنرا در گلچین به دوستان توصیه نکردم چون به نظر خیلی پیش پاافتاده و شایعه‌گونه می‌آمد. ولی حالا ضرغامی سه هفته‌ی بعد عین همان حرفها را زده است، پس - تا اطّلاع ثانوی- زنده‌باد «منابع آگاه».

. موسیقی کمتر شود.
کدام موسیقی کمتر شود؟ در سیمای وطنی، اثری از موسیقی به چشم می‌خورد؟ موسیقی کلاسیک: صفر؛ موسیقی محلّی: نزدیک به صفر( گاه وقتی مثلاً در یک قدم مانده به صبح، کسی را ساز به دست می‌دیدی یا صدای ابوالحسن خوشرو یا بهمن بختیاری را می‌شنیدی باید با تعجّب به دور و برت نگاه می‌کردی که درست می‌شنوی یا نه.

حالا همان اندکک هم نیست) موسیقی دستگاهی: نزدیک به صفر؛ موسیقی ملل: صفر، سایر انواع موسیقی غایب و موسیقی پاپ از نوع مزخرف، با شعر و تنظیم افتضاح و خوانندگانی که به قول کوروش یغمایی کشتی‌گیر یا قصّاب بوده‌اند و حالا هوس خوانندگی به سرشان زده: مقداری.

. آرایش و شوخی نباشد.
کدام آرایش و شوخی نباشد؟ اصلاً کدام زنان؟ در تلویزیون عبوس آقایان، شوخی کجا بود که زننده‌اش باشد؟ ابتدای پی‌دار دلنوازان نمی‌توانستم سه دختر بازیگر این سریال را از هم تشخیص دهم، البتّه خیلی دقیق دنبال نمی‌کردم ولی قیافه‌ها، پوشش و روسریها و سربندهای زیر آن، همه را به هم شبیه کرده است.
چندی پیش نیمه‌شبی اتّفاقی یکی از سریالهای زمان هاشمی را می‌دیدم که در آن فاطمه معتمدآریا و امین تارخ زن و شوهر بودند و دخترکی سه چهار ساله هم داشتند. معتمدآریا روسری را عادی بسته بود و یکی دو سانت از موهایش- علیرغم کوچک و بزرگ کردن تصویر از سوی سانسورچیان- معلوم بود. یک بار تارخ خواست دخترش را بغل کند که ناگهان تصویر قطع شد به یک جای نامربوط. دخترک پیراهنی به تن داشت که به هنگام بغل کردن، ظاهراً تا بالای زانویش می‌آمد و اینان خلاف شرع تشخیص دادند!

شمس جمعه 13 آذر 1388 ساعت 12:08 http://goharevojod0blogsky.com

سلام
عاشقان آن مقام عالی همه ایامشان عید است
جز مظهر خدا نبینند که همه تجلی هویند
عید اندر عید مبارک باد بر تمامی عالمیان و افلاکیان [گل]

ممنون از حضورتون..منم این عید فرخنده را خدمتتون تبریک میگم.
زنده و سلامت و کامروا باشید.یاعلی مدد

دوست سبز جمعه 13 آذر 1388 ساعت 19:12


بازخوانی اندیشه‌های سیاسی بنیان‌گذار انقلاب - 1

قصد داریم در این مجموعه سخنرانی‌هایی از بنیان‌گذار انقلاب اسلامی از قبل و بعد از انقلاب منتشر کنیم، سخرانی‌هایی که صدا‌و‌سیمای ضد‌ملی هیچ‌گاه حاضر نخواهد شد آن‌ها را پخش کند. شاید بتوان با آرمان‌های انقلاب اسلامی از زبان بنیان‌گذار آن آشنا شد و با وضعیت فعلی کشور مقایسه کرد. اما تنها به شنیدن اکتفا نکنید، بهترین راه مبارزه برای جنبش سبز آن است که همین سخنرانی‌ها را برای همه حتی آن‌هایی که از هر فرصت برای سرکوب مردم استفاده می‌کنند پخش کنید تا بدانند چگونه عملکرد نادرست مسئولان و حرکت بر خلاف قانون‌اساسی می‌تواند نارضایتی عمومی و فجایع دردناکی چون حوادث پس از انتخابات را به دنبال داشته باشد.


این سخنرانی پس از پیروزی انقلاب و بعد از دیدار با مسئولان جهاد‌سازندگی استان قم در میان مردم شهر قم ایراد شده است. بنیان‌گذار انقلاب در این سخنرانی سرکوب ملت با سرنیزه و تهدید نظامی را نتیجه جدا شدن و فاصله گرفتن دولت از ملت می‌داند و در بخشی از این سخنرانی تصریح می‌کند: "دولت‌های ما باز فکر این هستند که ملت خودشان را به هر شکلی که هست سرکوبی کنند، این مشکل کی باید حل بشود و دولت‌ها کی باید به خودشان بیایند؟"

http://www.mowjcamp.org/article/id/70597

عباسی جمعه 13 آذر 1388 ساعت 20:41 http://www.ardebilnews.blogfa.com/

تمام لذت عمرم در این است / که مولایم امیرالمومنین است

عید کمال دین . سالروز اتمام نعمت و هنگامه اعلان وصایت و ولایت امیر المومنین علیه السلام

بر شیعیان و پیروان ولایت خجسته باد


منم مجددا این عید فرخنده را خدمت شما دوست عزیزتبریک عرض مینمایم..زنده باشی ..یاعلی مدد

alnilam شنبه 14 آذر 1388 ساعت 09:28 http://www.zanooy-orooj.persianblog.ir

سلام!
آره خوب!
خوبید؟
نه راحت باشید بیخیال! مگه میخوایم با هم دعوا کنیم که میگید چون عید چیزی نمیگید بابا خان؟!
ادامشم خصوصی!

ممنون..نه..ولی خب روز عیده و نمیخوام خاطرت مکدر بشه.!
پس عیدت هم مبارک..یاعلی مدد

ستایش شنبه 14 آذر 1388 ساعت 14:37

سلام عرض شد.
دوباره عید رو تبریک می گویم

اومدم جوابیه هامو بخونم .
بابایی شما دعا کنین من چند تا سفر دور دنیا برم یه کت شلوار که هیچی هر کشوری که رفتم یه کت و شلوار از نوع اکس لارجش می گیرم


ولی یه چیزی .در همه موارد نه! ولی واقعا در بعضی موارد باید زور بالا سر مردم باشه. یعنی می دونین ما خیلی از کارها رو نمی تونیم درست انجام بدیم. یعنی نه اینکه تنونیم ها نه ! نمی خواهیم.
مثلا همین رانندگی...باید زور بالا سر باشه تا کمربند و ببندن. باید حتما یه افسر رو خط عابر پیاده بیاسته تا راننده نیاد رو خط توقف کنه. باید حتی واسه عابر پیاده هم جریمه بذارن که وقتی چراغ سبزه از خیابون رد نشه. حالا اینا همش مثاله . کلا ما ایرونیا نمی دونم چجوریه که بعضی وقتا دلمون نمی خواد بعضی کار را رو راحت انجام بدیم.

نمی دونم منظورمو درست بیان کردم یا نه! اگرم متوجه نشدین مهم نیس. یه درد دل بود

تعطیلات خوش بگذره

از ما سلام..ممنون.منم تبریک مجدد میگم خدمتت.
خب پس تمومه.!.دعا میکنم همه دنیا را بگردی انشاالله.
با کمی از سخنت موافقم.!.ولی الان دیگه کمربند ایمنی را اثراض میبندن و نیازی به حضور افسر نیست.(تا اونجا که من دیدم)
از همین مورد کمربند هم میشه فهمید که نیاز به آموزش و یادآوری داریم نه دست زور.!
ممنون از توضیحاتت و تشکر بابت اینکه نسبت به جوابیه ها هم نظر میذاری.خوشحال شدم از دیدارتو.موفق و شاد باشی.یاعلی مدد

دوست سبز شنبه 14 آذر 1388 ساعت 19:50

آذر‌، روز مبارزه با استبداد

"گویی شانزده آذر روزی برای مبارزه با دولت‌های برآمده از کودتا است. در شانزده آذر سال سی و دو‌، حکومت کودتایی پهلوی سه تن از دانشجویان دانشگاه تهران را شهید کرد و جنایتی را در کارنامه خود ثبت کرد و این روز تبدیل به روزی برای مبارزه با استبداد شد."


اما در شانزده آذر امسال دانشجو کدامین درد خود را فریاد زند؟ کدامین ظلمی را که بر او روا داشته‌اند به زبان آورد؟ از حمله وحشیانه به خوابگاه‌های دانشجویی بگوید، یا از ربودن و شکنجه و تجاوز و کشتن جوانان در زندان و خیابان‌ها، از ندای خود بگوید که خاموش شد یا از سهرابش بگوید که به نیرنگ کاووس‌های زمان جوان‌مرگ شد، یا از محسن بگوید که دهانش را به جرم گفتن کلمه ممنوع آزادی خرد کردند.

امسال مردم شانزده آذر را به مبارزه علیه کودتای 22 خرداد می‌پردازند، این روز، روز اعتراض و همبستگی مبارزاتی دانشجویان سراسر ایران علیه کودتا‌گران خواهد بود، روز اتحاد دانشجویان با هم و با مردم است تا ملت ما بار دیگر عظمت خود را به مستبدان نشان دهد، تا دیگر خس و خاشاک و اراذل و اوباش تلقی‌شان نکنند.

این جنبش توانسته تمامی اقشار و افکار گوناگون کشور را زیر یک پرچم واحد گرد آورد‌ و به جهانیان خواست‌های آزادی‌جویانه و عدالت‌طلبانه خود را بنمایاند‌ و با شیوه مبارزات بی‌خشونت مسالمت‌آمیز بودن این حرکت ملی را به همگان بفهماند‌، آنچه مهم است حضور ماست و تجلی دوباره جنبش سبز و اینکه جنبش تابان‌تر از همیشه به راه خود ادامه می‌دهد.



مریم شنبه 14 آذر 1388 ساعت 21:17

سلام

نازد به خودش خدا که حیدر دارد
دریای فضائلی مطهر دارد
همتای علی نخواهد آمد والله
صد بار اگر کعبه ترک بردارد

قاصدک عزیز عید غدیر خم بر شما مبارک باد
سبز باشید و شاداب

منم عید ولایت مولا را بهتون تبریک میگم..گرچه نمیدونم کدوم مریم خانومید!~!!!!!
و اما....
گمگشتهء کوی یار کجا رود؟؟!!!!

ستاره یکشنبه 15 آذر 1388 ساعت 08:22 http://ashnayemahjor1.blogfa.com/

"مردم ایران!
اینک عید غدیر این سبز ترین عید مسلمین از راه می رسد. دروغ‌‌گویان و متقلبان مدت‌هاست در صدد آنند که به مردم چنین القا کنند که راه سبز ما از ارزش‌های دینی تهی است و آنچنان در این تقلب و دروغ‌ گویی خود مصرند که از چسباندن وصله‌ی بی دینی به ما اکثریت مردم ایران نیز هیچ ابایی ندارند. در این میان نهضت سبز ملت ایران که سبز خود را با تاسی از راه سبز علی و فرزندانش اختیار کرده است اینک در آستانه‌ ی عید غدیر با امتحانی دیگر روبروست.

به روزم و البته شما دوباره تشریف بیاورید

منتظر حضور سبزتان هستم

بله..خدمت رسیدم که.!!.دوباره تشریف بیارم؟؟!!!!.چرااااااااااااااااااااا
چشم..وقت شد مشرف میشم!!!!..سبز باشید و مانا.یاعلی مدد

هستی(گلهای زندگی من) یکشنبه 15 آذر 1388 ساعت 15:44

سلام بزرگوار
به حکم کوچولویی و به حکم بزرگ تری شما به حکم دید و بازدید عید خدمت رسیدم برای عید دیدنی و تبریک امروز که عید سعید غدیر است امیدوارم سالیان سال سایه شما بر سر تمام ما بچه ها باشد و الهی ۲۲۰ ساله بشوید

عیدتون مبارک

چشم به روی چشمام اما شما هم منو دعا کنید ممنونم.

انشا الله که خوب شده باشین



امضا:هستی کوچولو

ممنون از لطفتون..منم تبریک مجدد میگم خدمتتون.
دیگه ببخشید که نشد بیام وب پرشین تون..خب وقت نداشتم.شماهم که الی ماشاالله دوست دارید هرروز یه وب درست کنید.!.من روی اولین آدرسی که ازشما دیدم کلیک کردم که وب بلاگفاتون باز شد.!
چی چشم؟؟؟؟آهان..اون تقاضامو میگید..ممنون..منتظرم.!
هستی کوچولوووووو؟؟؟؟؟؟!!!!!!!.چرا من بزرگ و بزرگتر اما خودتون هرروز کوچیکتر میشید؟؟!!!

هستی(گلهای زندگی من) یکشنبه 15 آذر 1388 ساعت 15:52

سلام دوباره قاصدک عزیز
از اینجا به ته تغاری شما آلنیلام خانم و خاله شاپرک و آقا سلیمون و دیگر دوستان سید شما که من هم ارادت خاصی به سید های بزرگوار دارم تبریک می گم عید بزرگ سید ها را .و امیدوارم ازشون بخواهین که منو هم دعاااااااا کنند.دانیال کوچولو را هم دعا کنند و از قول من بهشون بگین التماس دعااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا.بگین یک بنده رو سیاه درگاه خدا از شما بزرگواران التماس دعا داره.

منم به نیابت از دوستان ازتون تشکر میکنم و تبریک میگم.
انشاالله که همه ملتمسین دعا حاجت روا بشن و بیمار شما هم زودتر مورد لطف الهی قرارگرفته و سلامتی شون حاصل گردد..
زنده باشید و همیشه سلامت.یاعلی مدد

ستاره یکشنبه 15 آذر 1388 ساعت 21:57

سلام قاصدک گرامی

ممنون از حضور سبزتان

ببخشید که شما را دوباره دعوت کردم.برای اولین بار با دو پست و با فاصله 12 ساعت آپ کردم .....

بهر حال مجددا عید مبارک را به شما و خانواده محترم تان تبریک میگویم و البته نمیتوانم از شکلک ها استفاده بکنم.

در ضمن بفرمائید موزیک آسمان پخش نمیشود و یا دلنواز و یا
هر دو

ممنونم از راهنمایی شما و تدریس نکات ارزنده
دوباره ببخشید منظورتان از ساعت کدام وبلاگم است

خوب دیگه از قدیم گفتند هر که بامش بیش ...برفش بیشتر
و تذکر آخر ، لطفا مواظب سینوزیت خودتان باشید چون اینجا
برف می آید.

در پناه حق

اختیاردارین.وظیفه بود..ممنون از توجه تون.
خب من وقتی توی بلاگفا کامنت گذاشتم.منظورم اهنگ همونجاست که پخش نمیشه..والبته ساعتش هم قشنگه. وگرنه توی آسمون که قبلا ازساعتتون تعریف کرده بودم!.
راهنمایی کردم؟؟؟کجا که خودم نمیدونم؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!تدریس؟؟!!!
اره خب..بربخیلش لعنت.ماهم میایم و میخونیم و هردوجا نظرمیذاریم و لاغیر!.اما سینوزیت..قرارشده من دیگه کم بنالم!!.بهم گفتن خب یعنی چی هی میای و ازسینوزیتت میگی؟؟!!..
پس زیربرف هم بی چترخوش است!!.شبهای تان پرستاره باد.یاعلی مدد

هستی(گلهای زندگی من) یکشنبه 15 آذر 1388 ساعت 22:37

سلام قاصدک عزیز
این آدرس وبلاگ من است
http://golhayezendegiman.persianblog.ir
اگر جایی آدرس دیگه گذاشتم اشتباه کردم ببخشید.
وبلاگ رسمی دیگری ندارم
اشکالی نداره شما کار دارین و وقت ندارین اما آدرس وبلاگ من توی لینکستان های شما بود.

من از اول کوچولو بودم.

کوچولوی دوست وبلاگی من را هم دعا کنید لطفا ممنونم دانیال خودمون آقای کوچک.

خب من این آدرس را داشتم و دارم..
یعنی میخواهید بگید که بلاگفا وب ندارید؟؟؟!!.محتاجیم به دعا.
ممنون ازحضورمجددتون..شب خوش

فاطمه یکشنبه 15 آذر 1388 ساعت 23:57

سلام و شبتون بخیر خوب هستین بابایی؟

تو وب عمه ستاره خوندم که از سینوزیتتون بازم نالیدین

من الانه سرما خوردم بدجور

یه چیزی یادم رفت بگم من الانه دارم قاصدک رو ستاره دار میبینم اونوقت مشاهده نمیشد از بس اون یکی سیستممون باکلاس بود

شب شما هم بخیر..ممنون.بد نیستم.
شما خوبید؟؟..من؟؟؟.نه بابا.اون مال قبل بود..وگرنه باور کن قول دادم دیگه ننالم..برام حرف در اوردن!!!
اره خب..باکلاس را خوب اومدی.!.دیدن ستاره های قاصدک مبارکت باشه!

دوست سبز دوشنبه 16 آذر 1388 ساعت 01:06

هاشمی‌رفسنجانی: مهدی به کشور باز نمی‌گردد، خبرآنلاین

هاشمی در پاسخ به اینکه چرا پس از سه ماه که قرار بوده دفتر لندن دانشگاه آزاد افتتاح شود هنوز هیچ خبر ی از فرزند شما نیست افزوده: مهدی بعد از افتتاح دفتر لندن قرار نیست به کشور برگردد به اضافه اینکه او از لندن به لبنان رفته است و ازآنجا نیز قرار است به دبی ،ارمنستان ،تاجیکستان برود و دفاتر دانشگاه آزاد در این کشورها را افتتاح کند.


به گفته هاشمی مهدی علاقمند به بازگشت به کشور است ولی به اوگفته ام دکترا را هم بخواند و به همین جهت برای دکترا ثبت نام کرده است.

هاشمی درباره موضوع پرونده استات ویل و نقش فرزندش در این پرونده هم افزوده است:دو سال قبل دانشجویان این بحث را مطرح کردند و این موضوع به مجلس رفت . در حالی که دو نروژی در این پرونده پول رد و بدل کرده بودند ضمن آنکه عوامل اسرائیل که درپشت پرده بودند تلاش کردند القا کنند که مهدی هاشمی رشوه داده است در حالی که این موارد همه جو سازی بوده است.

هاشمی افزوده است: در این پرونده دیوان عدالت اداری ،وزارت نفت،وزارت اطلاعات بعد از دو سال اعلام کردند که هیچ سندی مبنی بر تخلف مهدی به دست نیاوردند.گویا

سلیمون دوشنبه 16 آذر 1388 ساعت 01:45 http://soliman777.blogsky.com

سلام بر سالار خودم
سالار بد شرمنده و زمین گیرمون کردین
خیلی خجالت دادین امیدوارم که لیاقت همراهی و دوستی شما را داشته باشم
شرمنده که نیستم و کمی نمیام
از تمام دوستان عذر خواهی می کنم
عید بر شما مبارک
رخصت

به به داش سلیمون گل..پارسال دوست امسال چی؟؟؟؟؟؟؟
بی خیال مشتی.دشمنت شرمنده..
برا منم باعث افتخار و سعادته آشنایی با عزیزانی چون تو.
همینکه علیرغم درگیری کاری و فکری قبول زحمت کردی و یه نوک پا اومدی ممنون.دوستان هم توقعی ندارن.مهم اینه که اینجا میای و بقیه هم میبینن.دیگه چی میخوان؟؟!!!!!!
عیدشمام مبارک..شبت خوش لوطی.یاعلی مدد

شاپرک دوشنبه 16 آذر 1388 ساعت 09:12 http://shaparak49.blogsky.com/

سلام و عرض ادب و احترام و تشکر از لطف و محبتی که همواره از طرف شما دوست عزیز نثارمون میشه

قبل از سفرپیشاپیش برای عرض تبریک عید خدمت رسیدم حالا هم برای تشکر از پست پر مهرتان آمدم..ممنونم سپاسگزارم و خدارا شاکرم از داشتن دوستانی چون شما...

صمیمانه براتون ارزوی سلامتی و دلی شاد دارم

اختیار دارین..شرمنده کردی..سفر خوش گذشت؟؟؟؟
خب ..ممنون..دیگه عید تموم شد.تعارف تیکه پاره نکنیم..میخواستید زودتر بیایید.!!!ولی .بازم میگم که خوشحالم از آشنایی با عزیزانی چون شما.خوش باشید و سلامت.یاعلی مدد

ستایش دوشنبه 16 آذر 1388 ساعت 10:44

سلااااااااااااااام بابایی گل!

بسی بسیار خرسند شدم از دیدن ایمیلتون
شرمنده کردین

سپاس فراوان

راستش چند وقتی بود به میلم سر نزده بودم شرمنده دیر متوجه شدم

قربونتون
خوش بگذره

خوشحالم که مورد اقبالتون واقع شد.!
دشمنت شرمنده..
چه عجب بالاخره از بین 15 نفر که کارت تبریک بهشون دادم یکی اومد تشکر کرد؟؟!!!!..
داشتم دچار افسردگی مزمن میشدم..خدا خیرت بده نذاشتی مبتلا بشم!
زنده باشید و همواره سلامت..یاعلی مدد

فاطمه سه‌شنبه 17 آذر 1388 ساعت 00:02

بابایی کارت واسه من ارسال نشده!!!!ارسال نکردین یا کشیدینش بالا

تازه امروز رفتم ایمیلمو چک کردم خبری نبود که نبود ...

فقط یه مایل داشتم از شما که مال چند روز پیش بود همین و دیگر هیچ!!

نخیرم..بنده وظیفه خودمو میدونم!!.
کارت تبریک برا شما اولین نفر داده شد.
الان میرم چک میکنم..راستی.اون میل قبلی دادم هااااااااااااااااا
همین و ولاغیر و دیگر هیچ و هرگز!!!!

فاطمه سه‌شنبه 17 آذر 1388 ساعت 09:31

سلام بابایی شب زنده دار


شما ادرست ایمیلمو بدین به من؟!!!!

عمه ستاره خوب ابجیتونه اگه شما ندونید چند سالش.نه من بدونم!!!!



از بس دختر خوبیمهمه د.و
وسم دارن و ارادت دارن بهم

ممنون..شب شماهم بخیر!!
خب میگم اگه ادرس ایمیلتو نداری بهت بدم!!!
عمه ستارتون سن و سالش راز سر به مهره!!.یافت می نشود هرگز!!!
برمنکرش لعنت..خوبی ازخودتونه.شرمندم نکنید!!!.

فاطمه سه‌شنبه 17 آذر 1388 ساعت 21:36

بابایی ایم مریم خانم کدومشونه؟اخه تو پست قبلیم پیش منم اومده بود مشکوک میزنه اگه جستینش به منم بگید

منم یاد...میندازه اخه صمیمی کامنت داده بود

همون که یادتون اومد درسته!!..خودشه.زیاد فکر نکن.!.حدست درسته

خسته پنج‌شنبه 19 آذر 1388 ساعت 15:39

درسته ما ارزش نداریم تو بلاگ شما لینک باشیم ولی لینکتون کردیم که بگیم دوستون داریم هوارتاااااااااااا

نفرمایید این حرف را.باعث خوشحالیه لینکتون کنم.
الان خواستم همینکار را بکنم دیدم ادرس نذاشتید!.پس میرم و از کامنتهای ادینه ها پیداتون میکنم.!.
.شرمنده کردین...زنده باشی.یاعلی مدد

منتظرالمهدی جمعه 20 آذر 1388 ساعت 20:25 http://www.mahdii.vov.ir

سلام
ببخشید من دوباره پیدام شد
یه مدت نبودم
حتما میگی پس کی وبلاگت رو آپ میکرد؟
سپرده بودم به یه بنده خدا اما الان یه 2 هفته ای میشه که دوباره برگشتم سرجای خودم
منتظر حضور سبزت توی وبلاگم هستم
یا علی

ممنون که دوباره پیدات شد ولی.
خب بعداز مدتها که اومدی.باز هم که چیزی نگفتید جز اینکه آپ کردم
و منتظر حضورسبزتم!!!..ولی خدمت میرسم. زنده باشی.یاعلی مدد

Mir Ala شنبه 21 آذر 1388 ساعت 06:09 http://www.mirala.persianblog.ir

سلام دوست عزیز ،

بمناسبت نزدیک شدن به روز " ۲۵ دسامبر " تولد نور و پاکی و منجّی عالم و بشریت حضرت { عیسی مسیح } ( س ) ، ایرنیش ویدئو کلیپ موزیک کریسمس رو به شما دوستام و عزیزام و همه عاشقان اون حضرت تقدیم میدارد ، انشا الله که هر روزتون عید و شادی باشد ، سبز باشید

تشکر ازلطفتون و منم کریسمس را به عزیزان ارامنه ایرانی تبریک میگم.
اما .خب نظر میدادید بعد میگفتید یه سربه منم بزن!!!.شما هم سبزباشید و مانا.یاعلی مدد

زیتون شنبه 21 آذر 1388 ساعت 12:45 http://zatun5.persianblog.ir

احسنت
وممنون ازابرازمحبت شما
تحلیل فرح زا وشعررهنورد
شادباشیدانشاالله
ایندفعه دیگه مثل اون دفعه نیست انشاالله که باانگلیسی ها لبخندزدند
جنون توهم به همین کارهای انورسادات مدل ایرانی میگن
خودشان نوشتند(زاکانی- سایت جهان)که وزیرعلوم اینها با همتای اسرائیلی خود ملاقات کرده

لطف دارید شما..شرمنده کردید..
بله..خبرشو دارم که با صهیونیسم ها فالوده میخورند و داخلی ها را عمال صهیونیزم میخوانند!!.
خدا خودش بخیر کنه..تشکراز لطفتون.سبز باشید .یاعلی مدد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد