*غزل قاصدک*

به جای نفرین به تاریکی ؛ شمعی بیفروزیم

*غزل قاصدک*

به جای نفرین به تاریکی ؛ شمعی بیفروزیم

قسم به عزت واحترام آزادی

 

غزل قاصدک  

خمینی ؛ تو نیستی که ببینی!

اَلا معمار و طرّاح حرم برخیز  عزادار شهیدان حرم برخیز  

Z خمینی ای امام ، زما ترا درود ،زما ترا سلامZ

چه زیبابود آن روز که پا به خاک میهن نهادی... 

آن روز که تو آمدی وعده دادیم:

 بوی گل سوسن و یاسمن آید  عطر بهاران کنون از وطن آید
 جان ز تن رفته باز، سوی تن آید   رهبر محبوب خلق از سفر آید
 

ظلم و ستم فراری گشت..بارها به ستمگران نهیب زدیم: 

 ای که پرپر کنی جوانه ها  می زنی آتشی به خانه ها 

دیو چو بیرون رود فرشته درآید 

خمینی ای امام

به محض ورود با تو به بهشت زهرا رفتیم و به شهدا گفتیم: 

برخیزید رهبر آمد کنون در کنارتان  تا سازد،غرق در بوسه خاک مزارتان 

 تا گیرد خون بهای شهیدان ز اهرمن بازآمد، رهبر ما پی یاری وطن 

همه سرمست از پیروزی متّحد و یک دست  بهم تبریک گفتیم 

به خویشان به دوستان به یاران آشنا  به مردان تیز خشم که پیکار میکنند 

به آنان که با قلم تباهی درد را به چشم جهانیان پدیدار میکنند 

  بهاران خجسته باد،بهاران خجسته باد 

و چه زیبا بود طلیعه بهار با :

 استقلال  آزادی جمهوری اسلامی  

و اینک در22بهمن ؛ بهمنی دیگر در راه است.!. 

بیست و دو بهمن روز نجات میهن   روز آزادی ما روز شکست دشمن

دیگر این روزها در کتابهای درسی بابا فقط نان نمیدهد! 

بابا آب داد دیگه شعار ما نیست  بابا خون داد، بابا خون داد
بابا نان داد دیگه شعار ما نیست  بابا جون داد، بابا جون داد
 بابا فریاد کشید، بابا جنگید با شب، بابا خون داد
 

اینک ای برادر و خواهر عزیز و هموطن ِایرانی :

چو در جهان قیود بندگی  اگر فتد به پای مردمی
به دست توست به رای مشت توست
 رهایی جهان ز طوق جور و ظلم  

به پا کنیم قیام مردمی رها شویم ز قید بندگی  

 چو در جهان قیود بندگی اگر فتد به پای مردمی
به دست توست به رای مشت توست 

 رهایی جهان ز طوق جور و ظلم  

به پا کنیم قیام مردمی  رها شویم ز قید بندگی
برپاخیز از جا کن بنای کاخ دشمن
 

یاد و خاطر ِحماسه سازان بهمن پنجاه و هفت  

با حضور من و توست که همواره زنده وجاویدست

قسم به عزّت و احترام آزادی 

اگر خدا به من فرصتی دهد یک روز  کشم ز مرتجعین انتقام آزادی  

 تا بعدZیا علی مدد  

امشب نوشت:عزیزان بلاگفایی " شرمنده..کامنتدونی وب هاتون باز نمیشه!! 

وعده ما بعداز 22 بهمن!!(سابقه محدودیتهای قبلی اینو میگه)

نظرات 57 + ارسال نظر
هستی(گلهای زندگی من) سه‌شنبه 20 بهمن 1388 ساعت 18:37

سلام قاصدک عزیز
فکر کنم یا اول
یا جزو نفرات اول
البته امیدوارم
بخونمش

بله..اولید.البته تبلیغاتی ها را حذف کردم هاااا!!!
ممنون ..داشتم میومدم خبرت کنم.

هستی(گلهای زندگی من) سه‌شنبه 20 بهمن 1388 ساعت 18:54

سلام قاصدک عزیز
پستتون کامل بود خیلی زیبا مثل همیشه.
من هم ۲۲ بهمن را تبریک می گم خدمت شما سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به شما مبارزان ۸ سال دفاع مقدس تبریک می گویم که بدون هیچ منتی بدون هیچ مزدی هم شما و هم تمام دوستان شما که در ۸ سال دفاع مقدس برای ایران زحمت کشیدید که ایران ایران بماند .که فرزندان نسل بعد شما (با خجالت یکی مثل من) الان راحت و آسوده زندگی کنیم تمام هستی و زندگی خود را به خطر انداختند.جانبازان افتخار ایران و ایرانی هستند.برای همه جانبازان سلامتی آرزو می کنم
شهدا همیشه زنده اند.یاد و خاطره شهدا جاویدان باد.
۲۲بهمن پر شورتر از همیشه .همیشه سبز باشید و همیشه بهاری.


الهی که هر روز بهتر از دیروز باشین و سایه شما همیشه بالای سر خانواده باشد انشاالله.سلامت باشید همیشه.


یک آپ کوچولو هم دارم ممنون می شم تشریف بیارین.
ممنون از این آپ زیباتون

تشکر از لطفتون..
انشاالله که همه فرزندان این آب و خاک سلامت و موفق باشند.گ
شرمنده ..الان باید برم هیئت...شب خدمت میرسم.
بازم تولده یا ختم قرآن؟؟!!.شایدم ختم انعام!!!(شوخی کردم هاااا)چشم ..خدمت میرسم

شاپرک سه‌شنبه 20 بهمن 1388 ساعت 18:58

سلام بر قاصدک عزیز که همواره پیشتازه در بهترین ها

من هم ۲۲ بهمن رو که یاد اور شجاعت و دلاور مردی ها و ایثار و از خود گذشتگی زنان و مردان ازادی خواه و مومن و معتقدی است که خالصانه و عاشقانه دست از جان شسته و به مبارزه علیه ظلم و ستم واستبداد و بی عدالتیبرخاستند تبریک و تهنیت میگم..
یاد و خاطره ی شهدای انقلاب گرامی باد..

اختیار دارین.شرمنده نکنین دیگه..کجا پیشتاز؟؟!!!
تشکر از لطف و حضور مداومتون..زنده و سلامت باشید

هستی(گلهای زندگی من) سه‌شنبه 20 بهمن 1388 ساعت 19:02

این بار ۲۲ بهمن است
هیچ کدوم از حدس هاتون درست نبود.
اما می شه گفت جشن پیروزی انقلاب است
و یک قسمتش را هم خودتون تشریف بیارین بخونین
التماس دعا تشریف می برین هیئت

پس جشن تولده دیگه

شاپرک سه‌شنبه 20 بهمن 1388 ساعت 19:04

استفاده از متن سرود های خاطره انگیز دوران انقلاب ایده ی جالبیه.. زیبایی پستتون رو چندین برابر کرده ..البته این ترکیب زیبا و ارتباط هماهنگ فقط از دست شما بر میاید ولاغیر..!! خسته نباشید و متشکر از این همه ذوق و سلیقه..

این روزها انواع سرودهای انقلابی از رسانه ها پخش میشه و برای من یاد اور خاطراتی شیرینه گرچه من فقط جشن ها و پیروزی هارو یادم میاد....

سرود زیبای الله الله رو خیلی دوست داشتم ..تقدیم شما و دوستان


شعر های
الله الله الله الله
لا اله الا الله
ایران ایران ایران رگبار مسلسل ها
...
ایران ایران ایران
خون و مرگ و عصیان ..
بنگر که همه فریاد
بنگر که همه"طوفان"
(ایران ایران ایران
ایران ایران ایران ....
..
از اشک یتیمانت از خون شهیدانت
فردا که بهار آید
صد لاله به بار آید..
فردا که بهار آید آزاد و رها هستیم)
نه ظلم و نه زنجیری
در اوج خدا هستیم
...
آنان که گفتند که الله و بر این ایمان پایدارماندند، حاضر نشدند بنده ی غیر خدا شوند، و حکومت غیر خدا پذیرند،فرشتگان رحمت بر آنها نازل شوند و مژده دهند که دیگر هیچ ترسی و حزن و اندوهی از گذشته ی خویش ندارید و شما را به همان بهشتی که انبیا وعده دادند بشارت باد

خب شما که متن کامل الله الله را گذاشتید فایل صوتی میفرستادید آهنگشم میزدید دیگه!!!!
(ببخشید که نمیتونم یه بار درست و حسابی تشکر کنم ازتون.!!)
ولی جداْ ممنون که یادآور اون روزهای خاطره ساز شدید.

شاپرک سه‌شنبه 20 بهمن 1388 ساعت 19:33 http://shaparak49.blogsky.com

..اختیار دارید..تشکر از ماست..!!

اتفاقا فایلهای صوتی بیشتر در دسترسه ..خودتون که میدونید..ولی شما دستور بدید سه سوت میفرستم براتون....

رفع زحمت میکنم شاد و سلامت و موفق باشید♣

اتفاقا این سرود الله الله آهنگش سر راسته..همه میتونند رویک پیت حلبی آهنگشو بزنند!!!
بازم ممنون از توجهتون.تابعد.یاعلی مدد

مریم سه‌شنبه 20 بهمن 1388 ساعت 20:00

سلام
قاصدک عزیز شما با این پست چقدر خاطره برام زنده کردید ... در واقع روزهای انقلاب رو دوره کردید ! منو بردید به بهمن 57 ... چه خاطرات شیرینی !
قاصدک یادتونه وقتی امام (ره) رحلت کردند گوینده ای که مراسم تشییع جنازه رو گزارش می کرد گفت : ای امام عزیز تو ما را از حضیض ذلت به اوج عزت رساندی ؟
... در تک تک جملاتی که شما در نوشته تون برای امام به کار بردید عشق و محبت موج می زنه وقتی نوشته تون رو می خوندم بارها با خودم گفتم حقیقتا امام بر قلبهای مردم حکومت می کرد .
... و برای ما چقدر دردناکه که این روزها می بینیم سیما به صورت گزینشی صحبتهای امام رو پخش می کنه !!! کسانی که در زمان امام بودند و سخنرانیهاشون رو می شنیدند خیلی خوب می دونند که امام به ندرت شوخی می کردند و حالا ... به برکت انتخابهای گزینشی سیما ما شاهد شوخیها و مطایبه های مکرر در مکرر امام هستیم !!!
به راستی سیما با این کار به چه هدفی می خواد برسه ؟چه دستهایی درکاره برای اینکه جوونها رو نسبت به امام بدبین کنه ؟
حتما خبر دارید که نوه ی حضرت امام هم نسبت به این جریان به شدت معترض هستند .
ببخشید از موضوع اصلی پست شما دور شدم !
به امید حضور گسترده ی مردم در روز 22 بهمن

بله خانوم معلم.واقعا که چه دورانی خوبی بود با امام بودن؟!!!
متاسفانه سیمای میلی درست همون شبی که سیدحسن خمینی اعتراض کرد نسبت به گزینش سخنان امام؛ نامه تشکر بخشی ازنمایندگان مجلس را پخش کرد(منظور وکیل الدوله هاست!!)
اتفاقا منم تو همین فکربودم که اگه ما امام را درک کردیم والله سالی یکبار اونم در دیدارهایی که معمولا بارزمندگان داشتن برای روحیه بخشی مطایبه ای میکردند!!.اما این چندشب با چهره جدید از امام آشنا شدم!!!..
...........................................................................
درضمن:
شما که آدرس ندارید! روی سخن با بلاگفایی های محترمه...
پی نوشت هم یادآورشدم که بازم مناسبتی شد و مواجه شدیم با
محدودیت اسال کامنت بخصوص برای بلاگفایی ها.!!..خواستم بازم از
حرف حق و جایگاه بخصوصش بگم!!! ترسیدم باز با اعتراض دوستان
پاستوریزه ای مواجه بشم!! پس انشاالله هروقت وبلاگهاتون باز شد میام.
زنده باشید و سلامت.یاعلی مدد

محسن سه‌شنبه 20 بهمن 1388 ساعت 22:27 http://bahaneh-666.blogfa.com/

چو ایران مباد ...
سلام همیشه پایدار باشه ایران عزیز

تن من مباد..!!.
زنده باشی و سلامت..

فاطمه سه‌شنبه 20 بهمن 1388 ساعت 23:46

سلام...

منم ایام فجر افرین ۲۲ بهمن رو هم به شما وهم دوستان عزیز تبریک میگم!همیشه یه حس خوبی از دهه فجر دارم شاید بخاطر اهنگاشه که همیشه تو ذهنم به موندگار مونده یاتزینات و مراسماتیه که هر سال برگزار میشه !نتمیدونم ولی حس قشنگی بهم دست میده!یاد اون ایام بخیر

منم تبریک میگم خدمتت..نمیدونم پرشین چرا باز نمیشه؟!.
مسیج هم که به میمنت این ایام (درتهران و بخصوص ایراندق!)تعطیله!
درضمنشم! اگه بخواهیم فارسی را پاس بداریم؛ مراسم* خودش جمع کلمه رسمه! مراسمات *اصولا بی معنی میشه! البته با این برنامه های سیمای میلی همین مراسمات* بیشتر بهش میاد!!
توضیحات بیشترهم اگه خواستید.بگید خانوم معلم که اومد ازش کمک بخوام!!

فاطمه سه‌شنبه 20 بهمن 1388 ساعت 23:51

شعرای قشنگی گذاشتین که همشو یاداور اون روزای گرم وخودجوشه!نمیدونم سادگی اون دوران کجا والان کجا!مردمانی بودندساده وخاکی بدون هیچ توقعی...!
من که اون دوران نبودم ولی از بزرگترا میشنوم خاطراتشو میگم کاش اون دوران بودم ومیدیدم اینهمه پایداری و اتحادو...

بزرگترین توقع اون مردم همین آزادی بود و بس!
مهم این نیست که اون دوران نبودی.مهم اینه که بدونی چه جانفشانیهایی شده و الان داریم به کجا میریم؟!!!

فاطمه سه‌شنبه 20 بهمن 1388 ساعت 23:53

ازادی!ازادی!اونم تو این دوران؟!به امید ایرانی سربلند و ازاد!

همچین با این نوشته تون رفتم به دوران وخاطراتی که از این ایام داشتم!

بالاخره اون ایام بودی یا نبودی؟!!.آخه میگی رفتم به خاطرات اون ایام!!
ولی بازم ممنون ئکه لطف کردی و مثل همیشه حضوری گرم صمیمی داشتی.شب و روزت خوش.یاعلی مدد

ستاره چهارشنبه 21 بهمن 1388 ساعت 00:10

سلام قاصدک پر توان

نگذاشتند که این مهرورزان فیلترینگی کمی استراحت بکنیم

نمیدانم مطلب دیشب به مذاقشان خوش نیامد و یا

مطلب دیروز عصر بهر حال مکدر شدند و درب خانه را

بروی ما بستند اما دوباره هم خانه را میسازیم و

هم وطن را آباد میکنیم اگرچه با استخوان خویش

در ضمن شما که مطلع هستید اونقدر سرعت نت را

لاک پشتی کردند که کار بنای خانه جدید نصفه کاره موند و تازه

پیش پیش شماره های 3 و 4 و 5 را هم برای نازنین وجود

مبارکشان قبضه کردند و ما هم بقیه را امتحان

نکردیم و یه راست رفتیم شماره ی حالا نمیگم تا

خوشگلش بکنم که اونهم میماند برای چند روز آینده

البته اگر اتفاق خاصی رخ ندهد.....

ئه؟؟!!!.. بستند؟!!.آخرش کار دادید دست خودتون با این مطالب نبوی!!
خب اون خودشم اگه الان اینجا بود مثل همین آقای تاجیک میرفت تو بخش خبری شبکه دو و کلی علیه سبزها سخن پراکنی میکرد!!
باورکنید من همون اولش که مجری برنامه گفت آقای دکتر و استادمحترم دانشگاه و مشاور رییس جمهور دوران اصلاحات...گفتم امشب بازم سبزکشونه!!.بگذریم..متوجه نشدم درمورد دلنواز سه و چهار چی گفتید.
خب منکه میگم بلاگفا را رهاکنید.آسمون چیزدیگه ست.گرچه شما آسمون را اختصاص دادید به اشعار ستاره دار*!!!!
انشاالله بزودی بازم وب دار میشید و ماهم مزاحم میشیم.
اگر کاری برای تهیه وبلاگ جدیدتون ازدستم برمیاد بگید.
شب و روزتون خوش و سلامت.
راستی.منم آپ کردم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ستاره ی بی آسمان چهارشنبه 21 بهمن 1388 ساعت 00:56

شما چقدر عجول هستید کمی صبر کنید و اگر بعد از 5 کامنت به آپ شما نپرداختم ...اونموقع متذکر بشوید
من که خیال خودم را راحت کردم و کلا بیخیال سیمای ضرغامی شدم.چه جالب شما هم خیلی تیزهوش هستید هاااااااا هر وقت اینا از یکی تعریف
می کنند دیگه معلومه چه خبره
خوب حالا توضیح شماره ها ببینید مدتیست برادران
خیلی زبر و زرنگ ما وقتی وبلاگی را فیلتر میکنند چون میدانند که سبزها برای پیدا کردن همدیگه شماره ی بعدی را به وبلاگشان اضافه می کنند آنها تا چندین شماره را پیشاپیش مال خود می کنند.من تا رفتم شماره ی 3 را زدم دیدم نوشت قبلا ثبت شده منم خودم را زدم به اون راه و دیگه ادامه ندادم که ببینم تا چه شماره ای را
ضبط کرده اند یه هویی رفتم شماره
اتفاقا چند جاش گیر کردم اما ماشالله شما هم وقتی قول میدهی بدلیل زیادی مشغله ...احتمالا افتتاح وبلاگ مثل افتتاح برنامه های دولتی میشود

ممنون از توضیحاتتون..شرمنده دیگه..آخه از بس قبلا ها گفتید برم شام بخورم و بیام !!.گفتم حالا که وب ندارید شاید زیاد شام بخورید و یادتون بره برگردید.!!
میشه بگید من علیرغم مشغله کدوم قولی را داد م و عمل نکردم؟!!
مگه تا حلا هروقت دستوری دادید لازم الاجرا ندونستم؟!!!
بگم کجا؟؟!!!..میگم آآآآآآآآآآآآآ
مواظب باشید افتتاح وبلاگتون مثل خط آهن شیراز نشه!!؟؟!!!

ستاره ی بی آسمان چهارشنبه 21 بهمن 1388 ساعت 01:19

خوب بریم سراغ ادامه امروز فقط جهت استفاده از

شکلک ها برای بهتر نشان دادن احساسم از اکسپلولر

استفاده می کنم احساس غم و غصه و

تعجب .....اتفاقا اومدم بنویسم که قول دادن شما هم مثل

گفتن " شام بخورم و بیام من است " که فرداش می آیم یا

شایدم پس فرداش من نگفتم که به وعده هایتان

عمل نکردید اما نتوانستید که زود انجام بدهید

آقا شما هم کارهای عمرانی دولت فخیمه را زیر سئوال

می برید

در ضمن حسابی تلافی کامنت های قبلی را در آوردم که

نمیتوانستم از شکلک استفاده بکنم و در ضمن کامنت هایم

هم پر ملات شد یعنی طولانی

نظرتان راجع به تغییر اسمم چیه

خب من کدوم قولی را عمل نکردم؟؟!!
وب ندارید مجبورم علنی بگم اینا را.!
بالاخره عمل کردم بقولم..گرچه نمیدونم چه دیر و زودی بوده اما قول داد م عمل کردم!!
هم شکلکها نشانگر حالاتتون هست و هم اتفاقا اسم بامعنا و مناسب حال امروزتون انتخاب کردید!.اسمتون آن لاینه!!!

ستاره ی بی آسمان چهارشنبه 21 بهمن 1388 ساعت 01:46

خوب خواستم مزاح بکنم والا شما تا حالا خیلی بکار وبلاگی من کمک کردید و وقت گذاشتید و من قدردان زحمات شما هستم

این فیلتر کردن وبم هم بد نشد حداقل امشب به

دیدار وبلاگی دوستان میرسم و مطالبشان را میخوانم و بعد

الان خواهید گفت که ؟؟؟ البته با کمی عصبانیت

.....خوب نگویید باور کنید که در کامنت

بعدی راجع به مطلبتان مینویسم

اختیار دارین.خوشحال میشم کاری بتونم انجام بدم.
اما منکه نتونستم به دوستان سربزنم.هم سرعت پایینه و هم بلاگفاییها بخصوص کامنتهاشون باز نمیشه.
راحت باشید..ممنون از الطافتون.خوش باشید و سلامت.یاعلی مدد

ستاره چهارشنبه 21 بهمن 1388 ساعت 02:12

روزهای با شکوهی بودند بهمن 1357 از 12 بهمن تا 22 بهمن

یادم میاد برام بسیار تعجب آور بود که گذر ایام به این شکل رژیم سلطنی شاه را واژگون کرد و امام به میهن بازگشت
اما هم مردم از ته دل تغییر شاه را میخواستند و هم رهبری
امام را قبول کرده بودند و هم خداوند به مردم کمک کرد
البته نباید فراموش کرد که کلید این تغییر در خرداد 1342 اتفاق
افتاد

بله.نیمه خردادچهل دو تا نیمه بهمن پنجاه و هفت پانزده سال تلاش برای آزادی و پانزده سال زحمات امام خمینی در راه استقلال میهن.

ستاره چهارشنبه 21 بهمن 1388 ساعت 02:29

تمام اشعاری که نوشتید ، بیت به بیت در خاطره ام پیچید و لبخندی بروی لبهایم آورد

کاش آن روزهای خوب دوباره بر می گشتند و حالا دوباره ......

همان ظلم و ستم .....
همان زندان و شکنجه .....
و همان تهمت ها ....

از خدا میخواهم که حاکمان ما را از خواب غفلت بیدار کند وگرنه ....
همان خواهد شد که .....

هیچ ظلمی ماندنی نیست.
یکی از سرودهای همون ایام حدیثی را میخوند که یادمه اینطوری بود:
الملک یبقی مع الکفره..ولا یبقی مع الظلمه
حکومت با کفر میماند ولی با ظلم نه..!

دوست سبز چهارشنبه 21 بهمن 1388 ساعت 04:00

علیرضا بهشتی و محمدرضا تاجیک آزاد شدند

سید علیرضا بهشتی مشاور ارشد میرحسین موسوی دقایقی پیش آزاد شد.

به گزارش جرس، محمد رضا تاجیک دیگر مشاور موسوی نیز دقایقی قبل آزاد شده است. بر اساس برخی خبرها قرار است که تا دقایقی دیگر تاجیک در یک برنامه تلویزیونی در شبکه دوم حاضر شود.

علیرضا بهشتی برای دومین بار پس از انتخابات ریاست جمهوری بعد از ظهر روز هفتم دیماه در دانشگاه تربیت مدرس بازداشت شده بود و یک بار نیز در زندان دچار حمله قلبی شده بود.

محمد رضا تاجیک مشاور محمد خاتمی و میرحسین موسوی نیز روز 13 دیماه بازداشت شده بود.

دوست سبز چهارشنبه 21 بهمن 1388 ساعت 04:03

حضور دکتر تاجیک در شبکه دو مصداق شکنجه است

جدا وحشتناک است. تاجیک از زندان به تلویزیون رفته و اصلا تاب و توان حرف زدن ندارد. به سختی صدایش درمی آید و حالت سرفه دارد؛ صداوسیمای کودتا حتی یک لیوان آب به دستش نداده. خیلی جاها حرف های حیدری را تکرار می کند.

معلوم است که از حوادث بعد از دستگیریش خبری ندارد. خیلی سعی می کند تمرکز داشته باشد، اما مثل عطریانفر پراکنده و قلابی حرف می زند. برای همین است که مدام حیدری وسط حرفش می پرد و کمکش می کند!

دکتر تاجیک مجبور است در این شکنجه تصویری لغات انگلیسی به کار ببرد تا بیش ازین آزارش ندهند. حیدری کودتاچی از شدت شوق در پوستش نمی گنجد و اعلام می کند که:" وقت از حد معمول گذشته است، اما ما ادامه می دهیم!"

امشب محمدرضا تاجیک از توهم تقلب، توهم پیروزی، فصل الخطاب بودن ولایت و دست داشتن بیگانگان در ایجاد اغتشاشات و نه اعتراضات گفت. مانده ام که با این همه ارادت به رهبر و اعتقادات اصولگرایانه او را دستگیر کرده اند؟ آیا جمهوری اسلامی اینبار اعتراف گیریهای ساختگی اش را به صورت مدرن انجام میدهد؟
چیزی که مشهود بود: ردپای بدبوی شریعتمداری و یاران کیهان در سناریوی تنظیمی جهت برنامه امشب گفتگوی خبری

دوست سبز چهارشنبه 21 بهمن 1388 ساعت 04:06

دیدار مهم امروز هاشمی رفسنجانی با رهبر جمهوری اسلامی


هاشمی با رهبری اتمام حجت کرد، دست از این اقدامات "خجالت آور" بردارید


اکبر هاشمی رفسنجانی در دیدار با رهبر جمهوری اسلامی از وی به خاطر تلاش ماموران برای بازداشت همسر علیرضا بهشتی مشاور ارشد میرحسین موسوی به شدت انتقاد کرد و اینگونه رفتارها را "خجالت آور" توصیف کرد. او همچین با آیت الله خامنه ای اتمام حجت کرد.

به دنبال مراجعه ماموران برای دستگیری همسر علیرضا بهشتی و عدم توفیق آنها در دستگیری وی، همسر مشاور میرحسین موسوی از مخفی گاه خود در تماس با اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجلس خبرگان رهبری تظلم خواهی کرد و گفت:" کار به جائی رسیده که نوه های نخستین رئیس قوه فضائیه شهید مظلوم آیت الله بهشتی باید در دهه فجر آواره باشند و از ترس ماموران زندگی زیرزمینی داشته باشند. "

هاشمی که بعد از این تماس تلخ به شدت متأثر شده بود و بغض کرده بود در دیدار امروز - سه شنبه - با مقام رهبری آزادی فوری علیرضا بهشتی و پایان دادن به این کارهای "خجالت آور" را خواستار شد. ظاهرا با توجه به دیدار چند روز قبل آیت الله موسوی اردبیلی و تقاضای مشابه، علیرضا بهشتی قرار است بزودی آزاد شود.

هم اکنون سید محمدرضا بهشتی برادر بزرگ علیرضا ساعتهاست پشت در زندان اوین منتظر برادر است.

خبرنگار جرس می افزاید هاشمی رفسنجانی در این دیدار طولانی مسائل مهمی را در ارتباط با نحوه مدیریت کشور و بحران پس از انتخابات و مسئله زندانیان و مطبوعات با آقای خامنه ای مطرح و با وی اتمام حجت کرده است.
جزئیات بیشتر این دیدار مهم در گزارشهای بعدی به اطلاع خوانندگان خواهد رسید

دوست سبز چهارشنبه 21 بهمن 1388 ساعت 04:13

شبکه جنبش راه سبز (جرس): خبرنگار جرس از دادگاه انقلاب گزارش می دهد که قاضی صلواتی از مقاومت بازداشتی های روز عاشورا متعجب شده است.


به گفته وی جوانان بازداشتی های قبلی به سادگی اظهار پشیمانی می کردند ، اما نزدیک نیمی از جوانان بازداشتی روز عاشورا سر موضع ایستاده اند و به هیچ قیمتی اظهار ندامت نکرده اند.

ظاهرا پس از آگاهی جوانان سبز از خدعه بازجویان به بازداشتی ها که اگر اعتراف کنید آزاد می شوید و بجای آزادی آنها را به حبس طویل المدت یا اعدام محکوم کرده اند، مقاومت جوانان سبز در زندانها افزایش پیدا کرده است.
گفتنی است در جریان عاشورای خونین بیش از هزار نفر از شهروندان بازداشت شده اند.

سلام قاصذک عزیز


باز هم ۲۲ بهمنی دیگر

این روزها و شبها را بهتون تبریک میگم

موفق پیروز و سبز باشید

منم به شما تبریک میگم.
ببخش که بلاگفا باز نمیشه خدمت برسم.
زنده باشید..یاعلی مدد

فاطمه چهارشنبه 21 بهمن 1388 ساعت 08:34

سلام..
من که نبودم اون دوران !منظورم حال وهوای کودکی تو ایام دهه فجره!الان اون احساسو ندارم نمیدونم چرا؟!

روزتون بخیر وشادی

هستی(گلهای زندگی من) چهارشنبه 21 بهمن 1388 ساعت 12:28

سلام قاصدک عزیز
جناب قاصدک فکر کنم وبلاگ من دیشب مشکل داشت؟؟؟درسته؟؟؟؟؟؟.شما هم نتونستین بازش کنین؟؟؟خودم که دیشب نتونستم بازش کنم.اما الان درسته و منتظر حضورتون هستم.ممنون

هستی خانوم گرامی..چشم..خدمت میرسم..
خودتون را معذب نکنید . برای جوابیه های مکررم!!!

هستی(گلهای زندگی من) چهارشنبه 21 بهمن 1388 ساعت 12:29

خب گفتم میام دیگه.!.

ماریا چهارشنبه 21 بهمن 1388 ساعت 13:24 http://aaradvark.blogfa.com

________46387354561816181318___
________56867893758765987689___
_______________575654&_________
_______________7634566_________
_______________5643565_________
_______________7645487_________
_______________4863133_________
_______________4689461_________
_______________8745879_________
________56556789567893789378___
________46387354561816181318___
________56867893758765987689___
_______________________________
_______________________________
_______________________________
_______________________________
___172254532_______________
_2125445335332588______________
741353322222221388_____________
4523322222222211246_____________
03233222222222221111222223499____
6412222222222222233555555532508___
29122222222222222222333332332188__
_83122222222222222222222222217288_
_6911222222222222222222222221__485
__831122222222222222222222227__388
__58212222222222222222222211___088
___80172222222222222222227____888_
____867222222222222221______0888__
____18512222222211_______488886___
_____887777__________68888887___
______88________508888888______
_______85488888888885_________
______________________________
______________________________
______________________________
___56546_____________78768____
___67887_____________67678____
___68699_____________89899____
___68787_____________74486____
___46786_____________87766____
___78641_____________87545____
___54584_____________48672____
____7978_____________4664_____
____7899_____________7456_____
_____789_____________890______
______90_____________78_______
_______90___________90________
________907_______799_________
__________809___899___________
____________89004____________


ولنتاین مبارک...

متاسفانه یا خوشبختانه اهل ولنتاین و این چیزا نیستم!
تازه همین پارسال بودکه فهمیدم ولنتاین چی هست؟!!!!

ستایش چهارشنبه 21 بهمن 1388 ساعت 14:53

سلام.
بلی! ۲۲ فرداس ببینی چه میشود!
تبریک میگم این روزو به شما

بله فرداست!
ممنون از نظر لطفت.خوش باشی.

ستاره چهارشنبه 21 بهمن 1388 ساعت 15:19 http://ashnayemahjor22.blogfa.com/

سلام

به روزم و منتظر

عجله کنید تا دوباره .....معجزه ی هزاره ی سوم نیامده!!!!!!
آدرس را تصحیح کنید

مبارکه...چشم.امشب خدمت میرسم.انشاالله که معجزه هزاره سوم شاتمل حالتون نمیشه!! اقلا به این زودی نمیشه!!

دوست سبز چهارشنبه 21 بهمن 1388 ساعت 16:57

مهم ******************** مهم*****************

به همه خبر بدهید
وقتی اینترنت و اس ام اس قطع شد بدانید دارند برادرانمان را می کشند
درود

سوگند چهارشنبه 21 بهمن 1388 ساعت 21:27 http://sogandenik.blogfa.com

سلام دوست گرامی واقعا شرمندم که نتونستم زودتر از این خدمت برسم .
ولی همیشه مطلبهای خوب وبه جاتون را میخوانم ممنون از لطفی که به من داری .
متن خیلی خوبی بود من هر وقت مطالب شما را می خوانم احساس می کنم که پنجره ای بر روی ذهن نیمه بسته ام باز می شود.امیدوارم همواره این توفیق را داشته باشم و بتوانم از مقاله های زیبای شما بهره مند شوم. در ضمن سرودی انتخابیتون هم عالی بود
و۲۲بهمن بر شما مبارک اتفاقا الان اینجا فش فشه های رنگارنگ در آسمان خودنمایی میکند انشالله ۲۲بهمن خوبی داشته باشیم وبه یاد ماندنی سبز باشید وسلامت تصویر هم زیبا بود با تشکر از شما

دشمنتون شرمنده..ممنون که وقت شد و اومدید تا ازحضورتون بهره مند بشیم.
اختیار دارین..نظر لطف شماست..منم این ایام خاطره ساز و شکوهمند را به شما تبریک مجدد میگم.

عجیبه!!!!..کامنت دومتون راهم تایید کردم!! اما نیستش الان!!!.
این بار با موبایل نبود که بگم مقصر موبایله!!!..به هرحال ممنون ..و ببخشید که ناخواسته حذف شد.
زنده و سلامت باشید..یاعلی مدد

دوست سبز پنج‌شنبه 22 بهمن 1388 ساعت 01:46

تحریم های جدید آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران

ایالات متحده آمریکا با هدف مهار فعالیت های افراد و شرکت هایی که در برنامه اتمی و موشکی ایران دست دارند، تشکیلات وابسته به سپاه پاسداران انفقلاب اسلامی را هدف قرار می دهد.

وزارت خزانه داری آمریکا روز چهارشنبه اعلام کرد دارایی های «رستم قاسمی»، عضو ارشد سپاه پاسداران و چهار کارگزار یک شرکت ساختمانی را که او بر آنها نظارت دارد، مسدود می کند.

بنا به اطلاعیه وزارت خزانه داری آمریکا، چهار کارگزار شرکت ساختمانی «خاتم النبیا»، در پروژه هایی مشارکت دارند که از تلاش های جمهوری اسلامی برای تولید تسلیحات کشتار جمعی و نیز فعالیت های تروریستی حمایت می کنند.

آمریکا می گوید این شرکت، که قاسمی ریاست آنرا بر عهده دارد، منابع مالی برای حمایت از سپاه پاسداران را تامین می کند.

وزارت خرانه داری همچنین گفت این شرکت بعنوان یک تشکیلات پوششی برای سپاه عمل می کند و به آن اجازه می دهد روابط مهم خود با جهان خارج را حفظ کند.

اطلاعیه وزارت خزانه داری آمریکا یک روز پس از آن منتشر می شود که باراک اوباما رئیس جمهوری ایالات متحده هشدار داد برداشتن گام های بین المللی برای وضع تحریم های جدید علیه ایران شتاب می گیرد.

دوست سبز پنج‌شنبه 22 بهمن 1388 ساعت 01:53

مهدی کروبی اعلام کرد از فلکه دوم صادقیه به راهپیمایان ۲۲ بهمن می‌پیوندد

دفتر مهدی کروبی، دبیرکل حزب اعتماد ملی و از چهره های شاخص اصلاح‌طلب، در اطلاعیه ‌ای که روز چهارشنبه منتشر کرد با اعلام حضور آقای کروبی در راهیپمایی ۲۲ بهمن، از مردم دعوت کرد «آرام و محکم همچون گذشته خواست‌های قانونی و برحقشان را با سکوت مطالبه کنند».

در این اطلاعیه آمده است مهدی کروبی، در این راهپیمایی شرکت خواهد کرد و از ساعت ۱۰ صبح روز ۲۲ بهمن از فلکه دوم صادقیه، به سمت میدان آزادی تهران راهپیمایی خواهد کرد.
پیشتر در نیمه بهمن مهدی کروبی با صدور بیانیه ای از مردم خواسته بود در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنند. او همچنین گفته بود امسال «جمهوریت و اسلامیت نظام» زیر سوال رفته است.


این نامزد دهمین انتخابات ریاست جمهوری که همچنان به نتیجه آن معترض است، بار دیگر تنها راه حاکمیت برای خروج از بحران را «تمکین به خواست ملت و به رسمیت شناختن حقوق آنان» دانست.

مهدی کروبی در این بیانیه همچنین خواستار اجرای قانون اساسی، آزادی زندانیان سیاسی، فضای باز مطبوعات و برچیدن فضای امنیتی شده است.


پیش از این مهدی کروبی و میرحسین موسوی که او نیز بر موضع قبلی خود مبنی بر انجام تقلب در انتخابات پافشاری می کند، همصدا خواستار حضور مردم معترض در راهپیمایی ۲۲ بهمن شده بودند.


در چند روز گذشته خبرگزاری ها، صدا و سیمای جمهوری اسلامی و چهره های طرفدار حاکمیت تدابیری را برای حاضر کردن نیروها و طرفداران خود در راهپیمایی سی و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در پیش گرفتند و از سویی به تهدید و ارعاب مردم منتقد به نظام جمهوری اسلامی و ارعاب خانواده های بازداشت شدگان پرداختند. حتی دو نفر که هر دو پیش از آغاز ناآرامی های پس از انتخابات دستگیر شده بودند، به اتهام مشارکت در «اغتشاشات» و وابستگی به «سازمان مجاهدین خلق» و «انجمن پادشاهی ایران» اعدام شدند. همزمان یک نفر دیگر نیز در دادگاه انقلاب جمهوری اسلامی در روز سه شنبه به اعدام محکوم شد و هشت تن دیگر به حبس تعزیری محکوم شدند.

در یک هفته گذشته ده ها تن از روزنامه نگاران، فعالان سیاسی، هنری، اقلیت های مذهبی و حتی مردم عادی بازداشت شده اند. کارشناسان دلیل چنین اقدامی را تلاش حاکمیت جمهوری اسلامی به ارعاب مردم در آستانه ۲۲ بهمن قلمداد کردند.

دوست تنهایی ها پنج‌شنبه 22 بهمن 1388 ساعت 04:42

از یک شمع هزاران شمع میتوانند روشنایی بگیرند بدون آنکه زندگی آن شمع کوتاه شود

شادی با قسمت کردن هرگز کم نمی شود.

( بودا)

درود بر بودا و احسنت به دوست تنهایی ها.!!

خبر پنج‌شنبه 22 بهمن 1388 ساعت 05:20

سامان مقدم باز هم متهم به سرقت هنری شد
http://www.khabaronline.ir/news-43266.aspx

یاقوت پنج‌شنبه 22 بهمن 1388 ساعت 12:21 http://yaghootesorkh.blogsky.com

سلام دوست عزیز.
روزتون بخیر ممنوم که تشریف آوردی به کلبه درویشی بنده
بله نت که قطعی داره ولی دلیل نمیشه به ما دیر به دیر سربزنیددر مورد نوشته خوبتون هم باهتون موافقم چه زیبا بود طلیعه بهار با استقلال .آزادی.جمهوری اسلامی چه شکلکهای باحالی هستند همینطوری وعده مابعد از بیست دو بهمن راستی در خبر نامه ام شما بثبت رسیدد تا هر وقت آپ کردید خبر دار بشم
زنده باشید وسلامت. انشاله
الا ای طوطی گویای اسرا...مبادا خالیت شکر ز منقار
سرت سبز و دلت خوش باد جاوید...که خوش نقشی نمودی از خط یار
سخن سربسته گفتی با حریفان ..خدا را زین معما پرده بردار
به روی ما زن از ساغر گلابی...که خواب آلوده​ایم ای که خواب آلوده​ایم ای بخت بیدار
چه ره بود این که زد در پرده مطرب..که می​رقصند با هم مست و هشیار

از آن افیون که ساقی در می​افکند...حریفان را نه سر ماند نه دستار
سکندر را نمی​بخشند آبی..به زور و زر میسر نیست این کار

بیا و حال اهل درد بشنود...به لفظ اندک و معنی بسیار

بت چینی عدوی دین و دل​هاست...خداوندا دل و دینم نگه دار
به مستوران مگو اسرار مستی..حدیث جان مگو با نقش دیوار
به یمن دولت منصور شاهی..علم شد حافظ اندر نظم اشعار

خداوندی به جای بندگان کرد ..خداوندا ز آفاتش نگه دار


اختیار دارین.وظیفه بود.البته بگم که او کامنت را هفته پیش دادم خدمتتون!! اینوگفتم تابقیه نگن چرا اونجا رفتی اینجا نیومدی؟!!
تشکر از لینک درخبرنامه.متقابلا منم لینکتون میکنم!
تشکر از ارسال شعرزیباتون.زنده باشید و سلامت..یاعلی مدد

دوست سبز پنج‌شنبه 22 بهمن 1388 ساعت 15:09

بهمن سبز / اخبار ضد و نقیض ازدستگیری رضا خاتمی و زهرا اشراقی

شبکه جنبش راه سبز (جرس): محمدرضا خاتمی دبیرکل سابق حزب مشارکت و برادر سید محمد خاتمی به همراه همسرش زهرا اشراقی نوه بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی که برای شرکت در راهپیمایی حضور یافته بودند، اجازه ادامه مسیر را نیافتند.

گفته می شود که این دو بازداشت شده اند وهنوز مشخص نیست چه کسانی این دو چهره شاخص اصلاح طلب را بازداشت کرده اند.

این در حالیست که پارلمان نیوز خبر داد که ممانعت از ادامه راهپیمایی آنان بمنظور حفظ امنیت جانی آنان بوده است.

دوست سبز پنج‌شنبه 22 بهمن 1388 ساعت 15:12

بهمن سبز/انتقال خبرنگاران خارجی با اتوبوس به میدان آزادی !

شبکه جنبش سبز(جرس): خبرنگاران خارجی با اتوبوس به میدان آزادی برده شدند.

خبرنگاران خارجی که برای پوشش خبری مراسم 22 بهمن به تهران سفر کرده اند، صبح امروز با اتوبوس مستقیم به میدان آزادی برده شدند تا فرصت تهیه خبر از مردم در خیابانهای اطراف را نداشته باشند.

پیش از این به خبرنگاران هشدار داده شده بود که آنان فقط می توانند سخنان احمدی نژاد را پوشش خبری دهند.

گفتنی ست از صبح امروز، سیمای ضرغامی موفق نشده تا مراسم زنده راهپیمایی را پخش کند.

دوست سبز پنج‌شنبه 22 بهمن 1388 ساعت 15:15

۲۲بهمن سبز / رضا خاتمی و زهرا اشراقی آزاد شدند

شبکه جنبش راه سبز(جرس): محمد رضا خاتمی نایب رئیس مجلس ششم و زهرا اشراقی نوه بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی که از دقایقی پیش دستگیر شده بودند آزاد شدند.

به گزارش جرس، یک منبع آگاه در گفتگو با جرس با اعلام این خبر تاکید کرد که این بازداشت کوتاه تنها برای ممانعت از حضور این دو چهره شاخص اصلاح طلب در راهپیمایی 22 بهمن بوده است.

دوست سبز پنج‌شنبه 22 بهمن 1388 ساعت 15:21

بهمن سبز / فرزند مهدی کروبی دستگیر شد

شبکه جنبش راه سبز (جرس): حسین کروبی فرزند ارشد مهدی کروبی از دستگیری برادر خود "علی کروبی " خبر داد.

به گزارش جرس، علی کروبی زمانی بازداشت شد که نیروهای لباس شخصی در حال برخورد با مهدی کروبی بودند و او در حال دفاع از پدر خود بود. حسین کروبی نیز در گفتگو با رادیو فردا این خبر را تایید کرد.

علی کروبی سومین فرزند از چهار فرزند پسر مهدی کروبی است.

خودروی مهدی کروبی نیز ساعتی پیش مورد حمله قرار گرفت.

دوست سبز پنج‌شنبه 22 بهمن 1388 ساعت 16:59

مهم ! خبر فوری:

بنا به گزارشهای دریافتی از تهران، سبزها قصد دارند با توجه به خستگی و پراکندگی نیروهای سرکوبگر، از فرصت استفاده کرده و از ساعت 4 عصر تا شامگاه، تظاهرات پراکنده خود را در تمام میادین اصلی و فرعی تهران سازمان دهند.

از کلیه همراهان و اعضای محترم تقاضا میشود با اطلاع رسانی و حضور در خیابانها از همراهان خود حمایت کنند. نیروهای سرکوب خسته و پراکنده شده اند

آرزو پنج‌شنبه 22 بهمن 1388 ساعت 17:13

من را فیلتر کردند

از قدیم گفتند که ترس برادر مرگ است

با رویش سبز جوانه ...چه می کنید ؟

شما را هم؟؟!!.
بله..گیرم مداد سبز را ازجعبه مدادرنگی حذف کردند!!
باترکیب دورنگ آبی و زرد چه میکنند؟!!!!
غزل قاصدک آماده ترکیب شدنه!!!

محسن پنج‌شنبه 22 بهمن 1388 ساعت 17:17

سلام خوبی
منم چون گروه سرود بودم همشو نو زورکی خوندم
ولی اگه اون وقتا بودم من نمی اومدم تو اون شلوغی ۲۲ بهمن مبارکتون باشه بعد بیست و دوم بهمنم مبارک ما باشه

زورکی خوندی؟!!
نمیاومدی؟؟!!.خب همینکه تااینجا اومدی و زورکی خوندی هم خیلی شجاعت بخرج دادی آقا محسن عزیز..چشم..خدمت میرسم.یاعلی مدد

رهگذر پنج‌شنبه 22 بهمن 1388 ساعت 19:03

سلام
۲۲بهمن مبارک
چقدر امروز قشنگ بود
چقدر حماسه سازان بیشمار بودند
چقدر شور و اشتیاق مردم بیشتر شده بود

آفرین به فتنه سازان
آفرین به خواص بی بصیرت
آفرین به اعضای جنبش سبز
آفرین به همه کسانی که به بازگرداندن این روحیه انقلابی به مردم بزرگ ایران کمک کردند.
به امید دیدار

آفرین به سیمای میلی!!
آفرین به برادر حسین شریعتمدار!!
و آفرین به کیهان که اگر نبود بعضیها بازویی نداشتند تا نونش را بخورند!!
به امید دیدار در کجا؟؟!!!.تهدید بود یا تشویق؟!.خوش باشی عزیز!

آرزو پنج‌شنبه 22 بهمن 1388 ساعت 22:18 http://khorshidepenhaneman1.blogfa.com/http://

با نامه ای از شیرین عبادی به روزم

لطفا لینک مرا اصلاح بفرمایید

منتظر نظرات سبزتان

چندین بار امشب سرزدم اما وبتون باز نمیشد!!
الان آرستون را چک کردم دیدم آخرش اشتباست و حروف اضافه داره!!
چشم..حتما خدمت میرسم..الان ادینه ها کار دارم و شدیدا خوابم گرفته!!.لینکتونم حتما اصلاح میکنم..زنده باشی دو سلامت..یاعلی مدد

دوست سبز جمعه 23 بهمن 1388 ساعت 02:10

امید من، جوانه ای است

زپیچکی جوان و سبز

در این زمانۀ پر از فریب

در این فروغ بی نشان

به تو امید بسته ام

به تو امید...

تو شروع رویش دوباره ای

سرنوشت یک امید سبز

بهانه ای برای بودنی

حضور عشق بوده ای

تو معنی

تمام خلوت و سکوت خانه ای

تو خلعتی

که پادشاه عشق

به من سپرده است

به روزهای بی کسی،

امید روشنی

شاه شعرهای من

ماه روشنی

به شامهای تیره ام

به تو امید بسته ام

به تو امید...

دوست سبز جمعه 23 بهمن 1388 ساعت 13:33

سفرای پنج کشور اروپایی سخنرانی امروز احمدی‎نژاد را تحریم کردند

سفیران بریتانیا، فرانسه،آلمان، ایتالیا و هلند مراسم امروز سالگرد انقلاب در میدان آزادی تهران و سخنرانی محمود احمدی نژاد را تحریم کردند. شماری از نیروی های بسیجی روز دوشنبه در مقابل این سفارت خانه ها تجمع کرده و باسنگ و تخم مرغ به آنها حمله کرده بودند.

به گزارش روزنامه تایمز لندن، وزارت خارجه بریتانیا اعلام کرده است که سایمون گس، سفیر این کشور در تهران بدلیل یکرشته از مشکلات در روابط دو کشور، از شرکت در مراسم امروز در میدان آزادی خودداری کرده است. وزارت خارجه بریتانیا می گوید این سفارتخانه پیشنهاد کرده بود دبیر اول سفارت را به مراسم بفرستد اما ایران نپذیرفت و تهدید کرده است که از این پس به سفیر بریتانیا اجازه نمی دهد با مسئولان دولتی ملاقات کند.

ستایش جمعه 23 بهمن 1388 ساعت 13:55

سلام.خوبین؟
ممنون از احوالپرسی اتون. خودم که خوبم ولی...انگار از لحاظ روحی بهم ریختم.
به هر حال ممنون از لطفتون.
خوش باشین

الحمدلله که خوبی..انشاالله که اوضاع روحی هم بروفق مرادت میشه
زیاد فکرشو نکن.!.زنده باشی..یاعلی مدد

سلام و شبتان بخیر

ایام عزاداری اهل بیت علیهم السلام تسلیت باد

به روزم

منتظر نظرات ارزشمند شما

منم تسلیت میگم خدمتتون..
چشم ..خدمت خواهم رسید..ایام بکام.یاعلی مدد

شــــهریار شنبه 24 بهمن 1388 ساعت 01:30 http://www.shar00.blogfa.com

سلام رفیق خوبم :[گل]

شــــروو با مطلب(( وبلاگ محبوب من........... )) اپ شد [لبخند]



منـــــــتظرم :[گل][چشمک]

به به آقا شهریار عزیز..چه عجب؟!!.
چشم خدمت میرسم..شبت خوش.یاعلی مدد

دوست سبز شنبه 24 بهمن 1388 ساعت 02:09

شبکه جنبش راه سبز(جرس): دیده بان حقوق بشر روز پنجشنبه با انتشار گزارشی نسبت به "تشدید" آزار و اذیت و نقض حقوق بشر طی هشت ماهی که انتخابات ریاست جمهوری ایران می گذرد ابراز نگرانی کرده است.

در این گزارش ۱۹ صفحه ای تحت عنوان "جمهوری اسلامی در ۳۱ سالگی: آزارهای پس از انتخابات نشانگر بحران حقوق بشر است"، به موارد متعددی از ارعاب، دستگیری، شکنجه و تجاوز جنسی به معترضان اشاره شده است.

این گزارش از حکومت ایران خواسته است "همه افرادی که همچنان به دلیل بیان مسالمت آمیز دگراندیشی خود محبوس هستند را فورا آزاد کند و کسانی را که مسئول نقض حقوق بشر بوده اند پاسخگو بداند."

گزارش دیده بان حقوق بشر به نقل از "یکی از بازداشت شدگان سابق کهریزک" آورده که وی پس از ضرب و شتم و فحاشی، مورد تجاوز جنسی قرار گرفت و در نتیجه آن خون بالا آورد و از حال رفت.

بر اساس این گزارش "فجیع ترین آزارها علیه معترضین معمولی در اماکن نیروی انتظامی و بازداشتگاه ها صورت گرفت."

جو استورک معاون بخش خاورمیانه و شمال آفریقای دیده بان حقوق بشر در بیانیه این سازمان گفته است: "کمپین حکومتی ارعاب کمکی به خاموش کردن منتقدین نکرده است. زمان آن فرا رسیده که به این تاکتیک های ظالمانه خاتمه داده شود و حق بیان شهروندان دگراندیش تضمین شود."


در همین حال وزارت خارجه آمریکا ایران را متهم به تلاشی بیسابقه برای "انسداد تقریبا کامل اطلاع رسانی" به منظور مقابله با معترضین کرده است.
فیلیپ کراولی سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز پنجشنبه گفت ایران بدنبال محروم کردن شهروندان خود از حق آزادی بیان و آزادی اجتماعات است.
او افزود: "روشن است که حکومت ایران از مردم خود می ترسد."


گفتنی است اتحادیه اروپا نیز اعمال خشونت علیه شهروندان ایرانی را بشدت محکوم کرده است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد