*غزل قاصدک*

به جای نفرین به تاریکی ؛ شمعی بیفروزیم

*غزل قاصدک*

به جای نفرین به تاریکی ؛ شمعی بیفروزیم

روز مادر مبارک

 

یک تکه ابر سوی بیابان بیاوریدقحطیه عشق آمده باران بیاورید 

بر روح پر تلاطم انسان عصر جهل آرامشی به وسعت طوفان بیاورید  

یک چشمه از بهشت خدا را از آسمان تا خانهء پیمبر دوران بیاورید 

الطاف بی نهایت پروردگار را  در قالب سه آیه ی قرآن بیاورید 

یک سیب سرخ به پیمبر دهید و بس حوریه ای به کسوت انسان بیاورید 

هرسیب سرخ سیب ِ پیمبر نمیشود هرسوره ای که سورهء کوثر نمیشود 

ما را به مدح مادر آیینه ها چه کار؟ جایی که مدح فاطمه را کرده کردگار 

 

فرخنده زادروز میلاد دخت نبی اکرم(ص) همسر مولا علی(ع)  

 امّ المومنین؛ دُرّ یکتای صدف هستی،فاطمه زهرا(س) 

بر عموم شیفتگان آل الله خجسته باد.  

   

و چه زیباست تقارن و نامگذاری این روز با نام زن و مادر 

روز زن را به عموم دوستان کاربر و بخصوص مادران دیروز؛ 

امروز و فرداهای این دیار،صمیمانه تبریک عرض مینمایم 

 

جسارتاً گلاب به روتون سبز، روم به دیوار  خجالت

بازم مرتکب به جرم نابخشودنیه شاعری شدم خوشمزه

تیغ جلادان کج است و ابروی دلدار کج 

هردو خون ریزند اما این کجا و آن کجا؟ 

شیخ شیراز شعرگوید قاصدک هم گفته شعرمغرور

هر دوتا شعرند اما این کجا سبزو آن کجا دست

پس فقط چون میخواستم روز زن را به خانومهای بزرگوار بازدید کننده تبریک بگم  

عِرض خود بردم و زحمتِ شما را داشتم  

تموم گلهای این پست تقدیم شماگلبخصوص دوستان عزیزم: 

غریب(فاطمه خانوم)زانوی عروج(محیاخانوم) آتشکده شب(ستایش خانوم) 

واین منم(سمانه خانوم) بیاد او(ساغرخانم)روشنایی(هستی خانوم) 

رازنهان(خانوم معلم)؛هجرت(مهاجرعزیز)یاردلنواز"آشنای یار(ستاره خانوم) 

دنیای پیچیده(یونیکورن)قاصدک خیال(فاطمه1)چشم براه شاپرک..سوگند نیک.. 

گوهروجود(شمس بزرگوار)قاصدک دیارباقی آوای بودن(پگاه)عشق هرگز نمیمیرد

سکوت عارفانه..الفبای فیزیک(خانوم معلم فیزیک)مافی ها..دخترمشرق زمین  

و دیگر دوستانی که شاید عدم حضورذهن باعث شدنامی ازشون برده نشهخجالت 

وسط نوشت :بعضی ازاین دوستان خیلی وقته یا سرنزدن یا وبشون تعطیل شدهنگران 

در یک کلام: 

 

 نردبان عروج

آن پیر که سوی عالم بالا برفت 

آرام دل از کنج دل ما برفت 

فرمود ز پی  مرد ِموفق ،زنی ست 

از دامن زن مرد به معراج برفت    

ردّ پای مادر در جنان

روزی که خدا گل آدم بسرشت  

برروی پر فرشتگان خوش بنوشت 

ای عالمیان نیک بدانید که هست 

همواره به زیر پای مادر ،بهشت  

دوستان" لطف کنیدبلافاصله پس از میل غذا این بخش را نخونیدنیشخند

موجود ناشناخته

هر کس که مجرد است؛ نشناخته زن 

آن هم که مبتلاست؛ نشناخته زن 

او هم که بگفت: زن چراغ خانه ست

والله قسم باز ، نشناخته زن  تعجبخنده

ترحّم الهی بر مرد

تا زن به جهان ِمردکی*! رخ بنمود  

مسکین بشد ُخدا بر او رحم نمود

صدمشکل او به یُمن این کار صواب 

حل کرده فقط به زن گرفتار نمود 

مردک* مرد بیچاره و مسکین!!   

زن چراغه خونه ست اما الهی که هیچ خونه ای چهلچراغ نداشته باشه 

زنده باشید و سلامت.تا بعد یاعلی مدد. 

قاصدک آدینه ها ؛ میعادگاه منتظران مولای آفتاب عدالت و حقیقت 

قاصدک آدینه ها   به روزشد و منتظر نوازش شماست

نظرات 64 + ارسال نظر
سلیمون چهارشنبه 12 خرداد 1389 ساعت 05:30

سام علیک بر سالار خودم
یه مخلص داری چی اونم خود خودمم دمت گرم مشتی هم حال کردیم و هم ذوق خو ما هم ا همینجا با مادران دیروز امروز فردا تبریکات می گیم و امیدواریم که همچنان بهشت باشه زیر پاهشون
خو مشتی اون شر که گوفتی که من باش خیلی حال کردم و دس طلا سالار خو خودت میدونی که اون دس قشنگ رو برات رفتم
خو برم که دارم اینجا هم چی رو دوتایی می بینم
شب وروزت خوش سالار و زندگی به کامت مث عسل باشه
رخصت بدی تا خود قیامت همینجا میشینم
زت زیاد یا حق

به به.داش سلیمون گل.شرمنده کردی سالار
ببخش تا دیر وقت بیدار نگهت داشتم!!.
راستیتش چندنفری را خوابوندم تا این آپ را بالاخره ارسال کردم!!
اما داش سلیمون همیشه لطفش برما جاری بوده.ممنون
زنده باشی با مرام..اجازه ما هم دست شماست
غم نبینی و دلت همیشه شادباشه..یاعلی مدد

سلام به عمو قاصدک عزیز
مرسی بابت دعوتتون و ممنوون که قابل دونستین و لینکم کردین!

ولادت فاطمه زهرا(س) بر همه تهنیت باد!
همیشه شاد باشین!

مثل همیشه آپ بی نظیر و زیبایی بود و اول روز کلی انرژی بدست آوردم! مرسی !

منم تبریک مجدد میگم و ممنون از حضورت.
لینک هم وظیفه بود و اجرا شد.
زنده باشید..یاعلی مدد

عباسی چهارشنبه 12 خرداد 1389 ساعت 09:12

با سلام

من هم این روز را به همه مادرها تبریک میگم

ولی جناب قاصدک یه سوال به نظر شما تعداد چراغ ها بیشتر بشه خونه پر نور تر و شادابتر به نظر نمی رسه

آقا عباسی عزیز.امروز من جواب کامنتها را از اخر به اول دادم.
مقصرشم خانوم معلمه.!.پس جوابت را همون جا بخون.ممنون .یاعلی مدد

ساغر چهارشنبه 12 خرداد 1389 ساعت 09:18

مادرتورا به نام تو سوگند میدهم

ازمن مرنج

روی مگردان زروی من

برخاک غم مریز گل آبروی من

کم یافتم تورا

کم خواستم تورا

برمن ببخش آن چه نکردم برای تو

بیماراگر شدی وندادم دوای تو

پاسخ ندادم اگر شنیدم صدای تو

غفلت ببین

که پانشدم پیش پای تو

فرزند بی وفای تو مادر فدای تو

مادر تو مهر پاک خودازاونهان مکن

این باغ توست فصل بهارش خزان مکن

.............................

مادر ای معنی ایثار ؛ تو گل باغ خدایی

توی روزگار غربت با غم دل آشنایی

مینویسم ازسرخط مادر ای معنی بودن

مینویسم تا همیشه توئی لایق ستودن

..........................................

سلام عموی مهربونم که گویا این برادر زاده رو فراموش کردین!!
منم این روز رو به همه ی ماردران ایران اسلامی وهمچنین مادر وهمسر شما تبریک میگم.امیدوارم زیر سایه ی خانم فاطمه ی زهرا با عزت وسلامت زندگی کنند.امیدوارم مادرتون سایه شون برقرار باشه.
خب دیگه عرضی ندارم.
فقط خیلی ممنونم که اسمی هم از من اینجا بردین.شرمنده کردین.باز هم ممنون
عموجون بهم سر بزنین که وجودتون مایه دلگرمی برای ادامه ی راهه.

هستی چهارشنبه 12 خرداد 1389 ساعت 10:04 http://rooshanayee.blogfa.com



زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه "مادر" است



زیباترین خطاب "مادر جان" است



"مادر" واژه ایست سرشار از امید و عشق



واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید



روزت مبارک مادر . . .

تقدیم به همه مادران عزیزی که خوانندگان شما هستند

میلاد فرخنده و با سعادت اسوه تمام عیار مکارم و قله رفیع فضائل



صدیقه کبری ، حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)



و هفته ی بزرگداشت مقام زن و روز مادر

هستی چهارشنبه 12 خرداد 1389 ساعت 10:06 http://rooshanayee.blogfa.com

تحفه ای از بهشت چهل روز راز و نیاز با خدا، چهل روز دل بریدن از خانه و همسر و زندگی همیشگی و چهل روز میهمان خدابودن، برای رسیدن تحفه ای از بهشت بود. نوری که خلقت را به نور خود روشن می کرد. محمّد(ص) در سالپنجم بعثت به میهمانی خدا خوانده شده بود. پس از آن چهل روز شیرین، اینک با وعده فرزندی از بهشت بهسوی خانه باز می گردد. چشمان خدیجه پس از آن همه تنهایی و انتظار به دیدار محمد(ص) روشن می شود ودلش به شنیدن آن وعده شیرین از شادی و غرور سرشار می شود

هستی چهارشنبه 12 خرداد 1389 ساعت 10:15 http://rooshanayee.blogfa.com

سلام......

عمو جان در جواب این همه محبت هات چی می تونم بگم؟
کلی شرمندم کردی
خیلی لطف کردی ممنونم

پست خیلی زیبایی بود مطالب زیبا و همین طور طراحیش عکس ها شعر ها بی نظیر بود بی نهایت زیبا بود دستت درد نکند بابت زحمتی که کشیده بودی........

در جواب این همه محبت شما جز تشکر مکرر چیزی ندارم بگم ممنونم............

و این عید بزرگ را باید به شما پدر بزرگوار هم تبریک بگم . چرا که این روز عید تمام شیعیان و مسلمانان است و حق نیست فقط از مادران یاد بشه.
عیدت مبارک.........
بازم ممنونم از زحمتی که کشیدی

ممنون بابت این همه لطف و محبت.
اتما نخیرم..امروز فقط ماله زنها و مادراست.مگر اینکه النگوهام صداش در اومده باشه وقت ظرف شستن و همه متوجه شدن و بیان تبریک به من! بگن!!..بازم ممنون.تابعد.یاعلی مدد

سمانه چهارشنبه 12 خرداد 1389 ساعت 11:04

سلام

وایییییییییییییییییییییییییییییی ممنوننننننننننننننننن عمو قاصدکی عزیز

همچین ذوق کردی انگار ندیدی و تازه درجریان این پست قرار گرفتی!!
شما که دیشب خبرشو دارم یواشکی اومدی و رفتی(وبگذر بهم گفت!!)

هستی چهارشنبه 12 خرداد 1389 ساعت 11:09 http://rooshanayee.blogfa.com

سلام......
راستی عمو جان اون شعر که سروده خودته هم خیلی زیبا است خیلی بازم ممنونم

امیدواری دادی..خدا خیرت بده..ممنون

سمانه چهارشنبه 12 خرداد 1389 ساعت 11:09

منم میلاد حضرت زهرا.. روز زن وروز مادر و به همه مادارن دیروز و امروز و فردا تبریک میگم...

یه تبریک ویژه از همینجا برا آجی فاطمه عزیزم خانوم معلمی عزیز سودابه جون و هستی جون و ساغر جون دارم...

خب .این کامنت برا من نیست که جواب بدم!!

سمانه چهارشنبه 12 خرداد 1389 ساعت 11:14

تیغ جلادان کج است و ابروی دلدار کج
هردوخون ریزند اما این کجا و آن کجا؟

این منم آپ میشه غزل قاصدکم آپ
هردوتا آپند اما این کجا و آن کجا

عمو واقعا خسته نباشید.. معلومه چقدر رو پستتون کا رکردید.. من که دیگه وبلاگ شمارو میبینم روم نمیشه آژ جدید بذارم...

خوبه..میبینم که شاعرهم شدی!!!!..گلاب به روم!!!
چرا روت نشه..اتفاقا خیلی هم خوب مینویسی.
دو کاج برا من خیلی جالب بود..بی تعارف گفتم.
زنده باشی.یاعلی مدد

هستی چهارشنبه 12 خرداد 1389 ساعت 11:16 http://rooshanayee.blogfa.com

سلام
برای یک تشکر خشک و خالی تقدیم به شما شرمندم که نمی تونم جور دیگه ای تشکر کنم

پدر:
جنبش تو خروش من اواز تو سروش مــــــن سایه تو سر پو ش من قصه ای تو هوش من
بی جنبش تو بی خروشم بی اواز تو بی سروشم بی سایه تو بی سرپوشم بی قصه تو مدهوشم
با من بمان با من بمان این دم بمان هردم بمان
با بود تو بود من با تار تو پودمـــــــــــن با ساز تو ناز من با قلب تو راز مـــــــــــــــن
بی بود تو نابودم بی تار تو بـــــــی پودم بی ساز تو بی نازم بــــــــــــــی قلب تو بیرازم
با من بمان با من بمان این دم بمان هردم بمان
وجود تو خدای من خاک قدمت قبله دعای من مهر تو ایـــــــــــــــین من شفقت تو دین من
بی وجود تو بی خدایم کو قبله و کو دعای من بی مهر تو بی ایــــــــینم کو خدا و کودین من
با من بمان با من بمان این دم بمان هردم بمان
ار خون تو سرشت من از کلبه تو بهشت من از گل تو خشت من از دانه تو کشــــــت من
از رنگ تو هنگ من از جوهر تو سنگ من از رفتار تو فرهنگ من از گفتار تو زنگ من
با من بمان با من بمان این دم بمان هردم بمان

تشکر از لطفتون.اما استثنائاْ امروز فقط برا روز مادر باید گفت ولاغیر!
خوش و سلامت باشی.یاعلی مدد

سمانه چهارشنبه 12 خرداد 1389 ساعت 11:17

بعدشم شعراتونم روم به دیواری نبود... خیلی بامزه بودن... عمو پیشنهاد میکنم اصلا ترشی نخورید.. چون حسابی بهتون امید میره

اتفاقا ترشی نمیخورم چون میگن فلفلش برا سینوزیت مضره
ازوقتی رعایت کردم شعرهم میگم دیگه!!!!

سمانه چهارشنبه 12 خرداد 1389 ساعت 11:21

و اما خوب خودتون اعتراف کردید..
دیگه از این به بعد میشید عمو زی زی گولو ...

حالا زیادم سخت نگیرید چلچراغم شد دیگه نهایتش پول برقشون بالا میره...

تا هنوز برقایارانه ایی میشه یه کاریش کرد

خب شما دیرمتوجه شدی وگرنه من همیشه گفتم کاپیتان تیم ز ذ هستم
تازشم..باشیم و روزی را ببینیم که قلب قلبیه بیاد دعوا کنه با من سر بازوبند کاپیتانی!!!..هاهاهاهاهاها

فاطمه چهارشنبه 12 خرداد 1389 ساعت 12:08

سلام اقاجون خوبین؟

منم پیشاپیش روز مادرو به خدمت والده مکرم وهمچین خانم بسیار گرامیتون تبریک میگم!

وهمچنین میلاد بانوی دوعالم حضرت زهرا(س)رو خدمت شما!

یه حدیث داریم از پیامبر که می فرماید:هرکس پیشانی مادر خود راببوسد،از اتش جهنم دور می ماند!

قدرمادراتونوبدونید حرف همیشه ی من اینه تا وقتی هستش نبودش روحس نمیکنیم امان از رئزی که...!!!

زنده باشی..ممنون از لطفت.
جسم فناشدنیه.به روحشون بوسه بزن که جاودانه ست
نبینم ناراحت باشی هااااا.

مهدی همیشه سبز تر از سبز چهارشنبه 12 خرداد 1389 ساعت 12:14

اعزام به غزه از فرودگاه امام خمینی (ره)
تجمع جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های تهران برای اعلام آمادگی اعزام به غزه در فرودگاه امام خمینی (ره) آغاز شد.

به گزارش ایسنا، دانشجویان دانشگاه‌های تهران در این تجمع شعارهای "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسراییل"، "خیبر خیبر یاصهیون، جیش محمد قادمون"، "هم غزه هم لبنان، جانم فدای اسلام" سر می‌دهند.

هم‌چنین این دانشجویان پلاکاردهایی با عناوین "شیوخ عرب از خواب غفلت بیدار شوید"، "سازمان‌های دروغین حقوق بشر چرا خفه شده‌اید"، "شورای ناامنی شرمت باد"، "مرگ بر اسراییل تروریست راهزن"، "ما آماده اعزام به غزه هستیم"، "سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن"، "ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده"، "ما خواستار تشکیل جلسه اضطراری شورای امنیت هستیم" و ... در دست دارند. در دست دانشجویان پرچم‌هایی مزین به نام حزب‌الله، لبیک یا خامنه‌ای و پرچم ایران قرار دارد.

آقا مهدی عزیز.
علیرغم خواهش و توضیح دیروزم باز امروز یه عالمه کامنتهای بی هدف و از هردری سخنی گذاشتی!!
شرمنده ام که تاییدشون نمیکنم.تنها به این دلیل که کامنتهام زیادبشه دیربالا میاد..شماهم که زیاد درد انقلاب! را دارید و همیشه در توهم توطئه ی سران فتنه ای!! پس همونکه گفتم:برو یه وب درست کن.ماشالله هم وقتش را داری و هم کلی حرف.!.تازه..کپی پیست هم عالیه!!!.یاعلی مدد

ستاره چهارشنبه 12 خرداد 1389 ساعت 12:41

سلام

به به جه چراغونی راه انداختین
انواع و اقسام قلب و دل در رنگهای وختلف و کوچک و بزرگ

تازه بعضی هاشم تیر خورده اند "" طفلکی ها ""

فعلا این جمله را فقط مینویسم

احسنت بر شما و مطلب و اشعار زیبایتان " بخصوص خود گفته تان "

عیدتان مبارک
ادامه اش انشاالله تا چند روز آینده !!!!!!!!!

قلب تیر خورده؟؟؟..نذاشتم که..اتفاقا دیشب تو سایت عکسهام یکی داشتم که بدجوری شرحه شرحه بود از فراق! گذاشتمش تا روزش برسه به یه دوست عزیز تقدیمش کنم!!!
ممنون از محبتتون..حالا خدا میدونه این چندروز آینده کی باشه؟!!
به امید اون روز..زنده باشی و سلامت..یاعلی مدد

فاطمه چهارشنبه 12 خرداد 1389 ساعت 12:55

ممنون از تبریکاتون بابایی!من هیچوقت از روز مادر خوشم نمیاد وقتی میبینم که همه دستان مادرشونومیبوسن ولی من باید برم سر خاکش وگریه بکنم اون لحظه رو هیچکس نمیتونه درک کنه که چه زجری میکشم!ولی بازم راضیم به رضای خدا...


ولی شعر قاصدک قشنگتره در اومده!قاصدک ناز میکشد لیک انهاعربده...هردوتا شعرن ولیکن..بقیه شو نمیتونم دیگه از خودم دربیارم مینویسم چی چی حافظااااااااا

فاطمه خانوم عزیز..دنیا پلی ست برای گذشتن نه هتلی برای اقامت!
همه فانی اند و باقی اوست
مطمئناْ روح مادر مهربانت همیشه ناظر و شاهده دلتنگی ها و محبتت به خودشه...خدا رحمتشون کنه انشاالله.
اره خب..
حافظاتونیکی میکن و در دجله انداز..کسی هم نمیگه چرا اومدی باز!.اوووووغ

فاطمه چهارشنبه 12 خرداد 1389 ساعت 12:57

بابایی چرا اسم خودتونوگذاشتین قاصدک؟؟؟!!!!من شما رو مختلص میکنم به اسم زی زی گولو!!!!

اختلاص کردم مگه؟؟!!!.منظورت تخلص بوده مگه نه؟؟!
پس نوزده میشی اما بخاطر عید بیست تمام.خیرشو ببینی

سمانه چهارشنبه 12 خرداد 1389 ساعت 14:07

تقدیم به همه مادرای مهربون.....

روز مادر یعنی به تعداد همه روزهای گذشته تو، صبوری!

روز مادر یعنی به تعداد همه روزهای آینده تو، دلواپسی!

روز مادر یعنی به تعداد آرامش همه خوابهای کودکانه تو، بیداری !

روز مادر یعنی بهانه بوسیدن خستگی دست‌هایی که عمری به پای بالیدن تو چروک شد

روز مادر یعنی بهانه در آغوش کشیدن او که نوازشگر همه سال‌های دلتنگی تو بود

روز مادر یعنی باز هم بهانه مادر گرفتن....

فروغ تو تا انتهای زمان جاوید و روزت تا پایان روزگار، مبارک باد.

خدا برکت بده به مادرها..
برای مادرآ طلا جواهر..برا روز پدر شورت و عرق گیر!!
دریغ از یک جمله زیبا..بعدا بعضیها میگن مردها خبیثند!!!!

ما فی ها چهارشنبه 12 خرداد 1389 ساعت 14:27

جناب اقای قاصدک بسیار عزیز سلام
اول
واقعا ممنون که به یادم بودید
برام قابل احترام بودید با این کارتون عزیزتر هم شدید
حالا بگم
جناب اقای قاصدک بسیار بسیار عزیز حق دارم
ممنونم از محبتتون

دوم میلاد حضرت زهرا رو تبریک می گم به شما و خانواده محترم

سوم
خداییش خوب هم به نعل زدید هم به میخ
ادم تا دلش خوش می شد این اقای قاصدک داره از خانم ها تعریف می کنه که از دامن زن مرد به معراج می رود
یهو چشمش می خورده به موجود ناشناخته و مرد مسکین

خانم ها به این خوبی مظلومی!
اصلا خانمی دید که بی جهت مردی رو اذیت کنه


موفق باشید
گل گل گل
همین گل ها رو بپذیرید می دونید که حقوق کارمندی و .....
همیشه زنده و سلامت باشید
باز هم ممنون

کدوم کارتون؟؟!!.منکه ندیدمش!!.اما ممنون از دقت نظر و الطاف تون.
تبریک مجدد دارم اما.نگفتی چرا وبت را حذف کردی(عصبانیییییییییی)
نخیر..گفتم که.اصلا هرچی خباثته زیر سر مردهاست ولاغیر..خوبه؟؟!!
ممنون از گلهای کارمندی تون که چشم بصیرت میخواد دیدنشون!!!.کوووووو؟
یاد فیلم صمدآقا افتادم که مار را کشید پا تخته و همکلاسیهاش مار صمد را مارتر از مار اقا معلم میدونستن!!
خوش باشید و همیشه سلامت..یاعلی مدد

محسن چهارشنبه 12 خرداد 1389 ساعت 14:53

سلام

روز مادر را تبریک میگویم

خوشحالم که کپی پیست های دوست سبز را نمیبینم البته به اقا مهدی هم توصیه می کنم در صورت ندیدن کپی پیست از طرف دیگران ایشان نیز این کار را نکند. و او هم در مورد مطلب مورد نظر نظرش را ارائه دهد.

منم تبریک میگم اما.پس قبول دارید که قشون کشی راه انداختید؟؟!!
منکه به آقا مهدی عزیز بارها گفتم کپی پیستت خوبه.پس وب درست کن برا خودت..چون هرچی دوست داره فکرکنه اما دیگه کامنتهای کیهانی را تایید نمیکنم چون کیهان را بیش از بیست ساله نمیخرم.چه لزومی داره اینجا ببینمش؟!.بازم ممنون از الطافت آقا محسن عزیز.میدونی که دوستت دارم و با کامنتهای سبزتر ازقبل! خللی دراین دوستی وارد نمیشه.
برات بهترینها را آرزو میکنم.چون سزاوار بهترینهایی..زنده باشی..یاعلی مدد

مریم چهارشنبه 12 خرداد 1389 ساعت 15:24 http://raze-nahan.blogfa.com/

خب تقصیر من چیه ! من فکر کردم همه ی اشعار مال خودتونه !
اتفاقا شعر اولی بیشتر می خورد مال شما باشه
من از شما هنرنماییها دیدم !
دو بیتی های پایینی هم خیلی قشنگند
رد پای مادر در جنات از همه زیباتره
در شعر موجود ناشناخته ، رد پای پنهان خباثت به چشم می خوره
شعر ترحم الهی بر مرد اوج خباثتهای موجودی دو پا به نام ( مردکی ) است !
راستی در مورد شعر نردبان عروج هم بگم : بیت اول از نظر وزن اشکال داره ببم جان ! ( تا شما باشید از خودتون خباثت در نکنید ! )
من حاضرم بیت پیشنهادی رو براتون بنویسم اما چه فایده ! مثل اون بار برام می نویسید این شعر ِ منه ، همین جوری دوستش دارم ! ( خنده ی بلاگفایی )
قاصدک جان ، نمُردم و از خودم نقد دَر وَ کردم ! )
و تا یادم نرفته یک حرفی رو به آقای عباسی بگم :
ببم جان شما فعلا یک دونه چراغ بیارید تا از این ظلمات نجات پیدا کنید و بتونید جلوی چشمتونو ببینید خونه ی نورانی و شادابتر پیشکشتون !

ممنون از لطفتون.اما گفتم که.تمرکز لازم را نداشتم برا همچین شعری که شما تعریف کردید.
خانو م معلم.مصرع اول اون بیت اصلا به دل خودم ننشست و نصفه شبی گفتم کسی نمیبینه میذارمش بعدا اصلاح میکنم! پس گزینه پیشنهادیتون را این بار! قبول میکنم.
بله خب.چون به ضررتون همش خباثت بار دیده میشه.
اما به آقای عباسی اتفاقا منم میخواستم همینو بگم که شما یه چراغ بیار سوسو بزنه نور افشانی پیشکشت یولداش عزیز!!
زنده باشی..یاعلی مدد

مریم چهارشنبه 12 خرداد 1389 ساعت 15:37 http://raze-nahan.blogfa.com/

سلام مجدد
قاصدک عزیز ، ممنون که کامنت اولم رو حذف کردید آخه نیاز به اصلاح داشت برای همین دوباره می نویسمش :
به به ! ممنون قاصدک عزیز
خیلی بسیار زیاد خوشحالم که شما مجددا شعر گفتید و خوشحالتر که شعر شما به مناسبت میلاد حضرت فاطمه و روز زن و مقام مادره .
شعر انتخابی تون خیلی زیباست به خصوص اون جا که غیر مستقیم به سوره ی کوثر اشاره شده ( الطاف بی نهایت پروردگار را ... در قالب سه آیه ی قرآن بیاورید )
...و تشکر و سپاس مخصوص برای تبریک ویژه ای که به ما گفتید ممنون بر ما منت گذاشتید ... حیف ... حیف که خط آخر آپتون قاطی کردید ! خب ببم جان معلومه خسته شدید و خوابتون گرفته !
یعنی چی نوشتید :
زن چراغه خونه ست اما الهی که هیچ خونه ای چهلچراغ نداشته باشه
چند تا داشته باشه خوبه ؟! چهار صد تا ؟! چهار هزار تا ؟!!!
...بازم ممنون قاصدک عزیز خیلی خیلی لطف کردید
نوشته تون مثل همیشه شاد و متنوع بود .
مطمئنم چندین روز روی دو بیتی های زیبا و آپ ویژه تون کار کردید . خسته نباشید
برای عرض تبریک ، فردا خدمت می رسم البته به شرط بقا و حیات !

چشممممممممممم.اطاعت شد و حذف گردید گرچه سمانه خانوم یادم داده که پس ازتحویل برگه اصلاحیه پذیرفته نمیشود حتی از شما دوست عزیز!!!
خانوم معلم.ازکجا مطمئنید چندین روز روی دوبیتی ها کار کردم؟؟!!!
آهان..خودم بهتون گفتم!!!.خب شما گفتی شعر برا روز زن بگو.گفتم نمیتونم.گفتیکحالا سعی کن.شاید خدا را چه دیدی تونستی.فقط که اونا نمیتوانند.ما هم می توانیم!!!
(خباثت یعنی این!! خصوصی برملا کردن را ازخودتون یادگرفتم!!)

مهدی . اسلامی چهارشنبه 12 خرداد 1389 ساعت 16:25

روز ولادت حضرت ام ابیها صدیقه کبری خانم فاطمه زهرا (سلام اله علیهما) را به همگی و به شما برادر عزیز تبریک و تهنیت میگویم . از الطاف و افاضات شما هم متشکرم .

ممنون آقا مهدی عزیز.دوست خوبم.منم این روز فرخنده را به شما و خانواده گرامی تبریک میگم..زنده باشی و همواره سلامت..یاعلی مدد

کاوسی چهارشنبه 12 خرداد 1389 ساعت 16:27 http://mighat61.blogfa.com

سلام بر قاصدک عزیز
ممنون از حضورتون
خداقوت
فرارسیدن میلاد با سعادت فخر زنان جهان، شجره ی نبوت، مدافع حریم ولایت بر شما و خانواده ی محترمتان مبارک باد

زنده باشی دوست عزیز جانباز.جناب کاووسی
منم این روز فر خنده را به شما وخانواده گرامی تبریک میگم.یاعلی مدد

دوست سبز چهارشنبه 12 خرداد 1389 ساعت 18:34

سلام به آقا مهدی سبز و آقا محسن

نوشتن این نکته خواندنی است.کامنت های آقا مهدی صبح تا شب در صدا و سیمای دولتی نشان داده میشود و در تمام برنامه های تکمیلی ....هزاران بار بنمایش گذاشته میشود.

همچنین در سایت های دولتی و روزنامه های دولتی از بیت المال باز هم در معرض خواندن قرار داده میشود

اما اخبار سبز نه تنها در صدا و سیمای ملی پخش نمیگردد
بلکه تمام روزنامه های اصلاح طلب بسته شده و تازه هر شب بقیه روزنامه ها کنترل میشوند تا مبادا سخن مخالفی نوشته شود.
وبلاگها و سایتها که مرتب فیلتر میشوند پس این مقایسه بین کامنت های سبز و سبز تر از سبز عادلانه نیست

اتفاقا همینو حضوری هم بهشون گفتم که رسانه ها که دست جناح مورد علاقه شماست و بی محابا میتازند.چطوره که تاب دیدن کامنتی را در وبلاگی که بازدیدش محدوده ندارید؟؟؟.

دوست سبز چهارشنبه 12 خرداد 1389 ساعت 18:38

دادگاه تجدیدنظر، حکم محمد نوری زاد را تایید کرد

شعبه 54 دادگاه تجدیدنظر استان تهران حکم صادره در خصوص محمد نوری زاد را تایید کرد. به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، پیش از این شعبه 26 دادگاه انقلاب اسلامی تهران محمد نوری زاد را به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام و توهین به 3 سال و نیم حبس و تحمل 50 ضربه شلاق محکوم کرده بود که این رای در شعبه 54 دادگاه تجدیدنظر تایید شد. همچنین شعبه 54 دادگاه تجدیدنظر محکومیت امید شریفی دانا را به 3 سال حبس تقلیل داد و پرداخت جزای نقدی را تایید کرد.

پیشتر شعبه 15 دادگاه انقلاب اسلامی وی را به استناد مواد 500 و 610 قانون مجازات اسلامی به 6 سال حبس و پرداخت سه میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرده بود. دادگاه تجدیدنظر استان تهران همچنین پس از آنکه محسن میردامادی به رای صادره از دادگاه بدوی اعتراض و متعاقبا درخواست اعتراض خود را مسترد کرد،‌ باستناد ماده 247 قانون آیین دادرسی دادگاه‌های عمومی و انقلاب در امور کیفری، قرار رد درخواست تجدیدنظر را صادر کرد.

میردامادی پیشتر توسط شعبه 15 دادگاه انقلاب اسلامی تهران به اتهام اجتماع و تبانی علیه امنیت ملی و فعالیت تبلیغی علیه نظام باستناد مواد 610 و 500 قانون مجازات اسلامی مجموعا به شش سال حبس تعزیری و به استناد ماده 19 قانون مجازات اسلامی به عنوان تتمیم حکم تعزیری به 10 سال محرومیت از فعالیت در احزاب و مطبوعات محکوم شده بود.

دوست سبز چهارشنبه 12 خرداد 1389 ساعت 18:39

اعظم ویسمه بازداشت شد

نیمه شب گذشته خبرنگار پایگاه خبری فراکسیون خط امام(ره)مجلس«پارلمان‌نیوز»، در منزل خود بازداشت شد.به گزارش «پارلمان‌نیوز»، اعظم ویسمه نیمه شب گذشته با حکم دادستانی بازداشت و به زندان اوین منتقل شد.تا این لحظه دلیل بازداشت او مشخص نیست. پیش از این نیز ورود ویسمه که از خبرنگاران پارلمانی باسابقه است و در یک سال و نیم اخیر، خبرنگار پارلمان‌نیوز بوده است به مجلس ممنوع شده بود.

گفتنی است، پارلمان‌نیوز که ارگان رسمی فراکسیون خط امام(ره)مجلس متشکل از ۷۰ نماینده اصلاح‌طلب مجلس است در طول ماه‌های اخیر به دلیل اطلاع‌رسانی شفاف و علی‌رغم رعایت چارچوب‌ها و خط قرمز‌ها فیلتر شده است و بازداشت ویسمه در آستانه سالگرد انتخابات در راستای اعمال فشار بیشتر به این رسانه اصلاح‌طلبان ارزیابی می‌شود.پیگیری‌ها و تلاش‌ها برای بررسی علت این بازداشت از صبح امروز آغاز شده است.

آرزو چهارشنبه 12 خرداد 1389 ساعت 19:25 http://khorshidema.blogfa.com/

سلام

باز هم طلسم شکسته شد

گفتم به روح خفته ی آن مرد بی خبر

تا کی تو خفته ای ؟ بنگر آفتاب زد

به روزم و منتظر حضور سبزتان

چشم.خدمت میرسم..اولین فرصت

آرزو چهارشنبه 12 خرداد 1389 ساعت 19:31

دوست عزیز "" یادگار شهید ""

معمولا خانم ها سنشان را نمیگویند اما من حدود نیم قرن را دارم

آقای قاصدک ببینید یک کامنت گذاشتن برای شما .... ما را به چه کارهایی وادار میکند

من شرمندم که تا حالا نشده از تون بپرسم چندسالتونه!! البته خداراگواه میگیرم از هیچکس نپرسیدم.اما اون کامنت آدم را وادار به چه کارها که نمیکنه؟!!!

مریم چهارشنبه 12 خرداد 1389 ساعت 19:36 http://raze-nahan.blogfa.com/

سلام
واقعا متاسفم
چطور این فرد به خودش اجازه داده با شما برادر عزیز و بزرگوار ما اینطور صحبت کنه ؟
خام کردن دختر بچه ها !!! ... خام احساس بی تجربه !!!
نمی دونم این فرد ( چون از جنسیت شون خبر ندارم نمی نویسم آقا یا خانم ) چطور تشخیص دادند که ما دختر بچه ایم و خام احساس و ... ؟!!!
قاصدک عزیز من از شما به خاطر توهینی که این فرد کردند عذرخواهی می کنم امیدوارم که به بزرگواری خودتون ببخشید .
مجددا از شما به خاطر اشعار و نوشته های زیبایی که در رابطه با دخت پیامبر (ص) و بزرگداشت مقام زن و مادر نوشتید تشکر می کنم .

خانوم معلم عزیز..منم جز تاسف برای ایشون و عذرخواهی از همه دوستان چیزی نمیتونم بگم!!
تشکراز الطاف بی دریغتون.ایام بکام.یاعلی مدد

ساغر چهارشنبه 12 خرداد 1389 ساعت 22:03

وقتی تنهام وقتی کسی نیست که حتی نگاهش به نگاهم گره بخوره فقط به مادرم فکر میکنم.به مادری که پشت هر چین صورتش دنیایی از غم نشسته ولی بازهم لبخند به لب داره. مادری که دستهای مهربونش مقدسترین جایگاهه برای بوسیدن.مادری که آغوش مهربونش تنها پناه خستگیهای منه.مادری که وقتی کنارم نیست با یادش حرف میزنم.صداش در گوشم میپیچه که دخترم خدا بزرگه غصه نخور ومن با لبخندم بهش نشون میدم که حرفهاش وبه اندازه ی همه ی حقیقتهای عالم قبول دارم.مادری که صدای پر مهرش حتی از دور هم میتونه آرامشم رو بمن بر گردونه.وقتی کنارش میشینم واون آروم دستهامو میگیره ومن قطره اشکی رو میبینم که روی گونه ش میغلته ومیگه من همیشه برای شادی وسعادتت دعا میکنم.من برات نذر کردم تا خدا هر چه زودتر غمرو از دلت دور کنه.مادری که با نگاه به چهره ی من گذشته ی خودشو میبینه که وقتی همسن من بود چه آرزوهایی داشت.به کدومشون رسید وبه کدومشون نه.مادری که حتی نشد یک بار هم که شده وقتی دروبروم باز میکنه اخمهای قشنگش وببینم.اخمهایی که حتی اگه از روی نکوهش هم باشه قشنگ ودلنشینه.اخم مادرم دنیایی برام ارزش داره چون با اینکارش هم اشتباهاتمو بهم نشون میده ولبخندی که فوری بجای اخمش میشینه وچشمهای سیاهش رو براق وپر از اشک میکنه.مادری که نمیدونم بخاطر مرارتهایی که برای بزرگ شدنم کشیده چطوری سپاسش کنم! مادری که تموم رنج ها رو برای مریضیهای پی در پی من تحمل کرده تا من به ثمر برسم واون بتونه با دیدن من آرامش بگیره.مادر من وببخش که جز غم برای تو چیزی نداشتم.مادر منو ببخش که لایق مادری چون تو نبودم.مادرم منو ببخش که برای ستایشت جمله ای شایسته نمی یابم.مادرم من وببخش که فرزند خوبی برایت نبودم.مادرم این دختر غمدیده ات را دعا کن وبرای شادی دل لرزان وکوچکش نزد خدای بزرگ شفاعت کن.مادرم دوستت دارم با همه ی وجودی که از تو موجود گشت.دوستت دارم بخاطر تمام خوبیهای که خدا از ذات خود در وجودت بیادگار گذاشت.دوستت دارم چون مادری.نوری.زلالی وپاکی.دوستت دارم ای مهربانترین برای فرزند.....دوستت دارم

واگویه و دلنوشته زیبایی بود.به بهترین وجه مقام مادر را پاس داشتی و چه خوب از دغدغهای مادر نوشتی؟!!.
در این مقال هرچه بگوییم کم است..این روز را به مادر بزرگوارتون تبریک میگم.شب و روزتون خوش..یاعلی مدد

سلیمون چهارشنبه 12 خرداد 1389 ساعت 22:23

سام علیک مرشد
میدونی که خیلی چاکرتیم البت فک کونم یه ادم همچینی ... رفته تو مخت مشتی بگو سه سوت نخسشو بپیچم واست
خو راسش اومد یه نمه ا پوستت تعریف کونم البت خو شری در این مورد ندارم ولی خو یه چنتا جومله ا خودم میگم و میرم و شوما هم با چوماق نیوفت دونبالم
خو والا من شناختم زن و ولی خو هیشکی دختر به ما نمیده خوت که کم و بیش در جریانات هسی
با تیغ جلاد که خیلی حال کردم و ولی این کوجا و ان کوجا ولی قبول نی ها همه این شرای که گوفتی حداقل زیرش یه نومی ادرسی چیزی میزاشتی خو اینجوری همه فک می کونن فقط تیغ جلاد و خوت رفتی تو کارش
خو دیگه بریم سوراغ گول و بولبول اخ مرده اونیم که قلب میکشه اون نیش رو هم که میدونی خیلی خرابشم اون سه تا دس گول هم که خو یه جورایی یاد بالا رفتن می افتم
در هر صورت خسه نباشی بهت میگم و اعلام شرمند گی که دیشب نتونسم درس نظر بدم و حق احترام رو ادا کونم بازم میگم مث همیشه دس طلا برقرار باشی سالار و ما هم نوچگیت رو بکونیم و ذوق مرگ شیم
راسی یه چی دیگه هم هس که بعدا می گم فعلا تا بعد زت زیاد

داش سلیمون گل..ممنون.اما میبینی که.نمیدونم چی بگم اما فکرمیکنم اینا مشتی عقده ای و بخیل بیش نیستند.پس بیشترگفتن ارزش دادن به اینهاست.بگذریم..
البته که شما خوب شناختید...راستی..اینو میگم تا بقیه هم بدونند.از بعداز تبریک میلاد حضرت زهرا(س) هرچی شعر و معر میبینید مال خودمه ولاغیر!
اینوگفتم تا حتی اگه شیخ شیراز هم اومد نتونه بگه مال من بوده!!
داش سلیمون.میدونم که خیلی با این گل و بلبل ها حال میکنی.اصلا اولین کامنتهای که ازت دیدم دررابطه با همینها بود.مگه نه؟!!!
خوش باشی با مرام..ممنون ازحضورت..شما سروری بااااااا..اینو نگو..
شبت خوش.یاعلی مدد

شاپرک مهاجر چهارشنبه 12 خرداد 1389 ساعت 23:34 http://manemohajer.blogfa.com/

سلام و عرض تبریک میلاد بزرگ بانوی عشق و مهر حضرت فاطمه زهرا (س)

بابت محبت و تبریک و ابراز لطفتون ممنون و سپاسگزارم..
سروده های زیباتون قابل تقدیر و قدردانیه ..موفق باشید و همیشه شاد

منم مجددا تبریک میگم..ممنون از لطفتون و حسن نظر و توجه تون.
زنده باشید..یاعلی مدد

سمانه پنج‌شنبه 13 خرداد 1389 ساعت 00:29

سلام ...

خدمت یادگار شهید عرض کنم.. شما الان باید از همه ما عذر خواهی کنید... به خاطر توهینتون...توهین به دیگران اونم بدون تامل ...واقعا متاسفم

مشتی خام و بی تجربه

من که حدس میزنم شما آقا هستید.. پس آقای محترم نمیدونستم.. تبریک ولادت حضرت زهرا به دیگران.. خام کردن دختربچه ها محسوب میشه...

اینـجـامکانیست جهت رهگذران(ازهرنـژاد وگـروه)تا در زیر سایه سار آن درکنار هم فارغ ازقیل وقال روزگار دمی بیاساییم.!.شرط ورود رعایت احترام ،ادب و تحمّـل دیگریست
اگه میتونی بـسـم الله...
وگر نه یــاعــلــی مــدد...

انسانها در قبال حرفهایی که به دیگران میزنند مسئولند..

و در اون دنیا باید پاسخ گو باشند... ببینید اون گوشه صفحه اینو نوشته.. پس لطفا الکی خودتون رو ضایع نکنید همه ما ایشون رو میشناسیم... وامثال شما هستند که بقیه رو از دین زده میکنند و باعث میشن که ما در مورد جانبازان و شهدا همون فکراییو کنیم که نباید بکنیم.. اصلا من یکی که از ایشون .. مفهوم جانبازی و شهادتو فهمیدم.. و امثال شما جز زدگی چیزی بهمون نشون نداده بودن
دوباره میگم براتون متاسفم

سمانه خانوم عزیز..من از شما و بقیه عذرخواستم که.
باورکنید کامنتش را تایید نکردم که بقیه بیان جوابشو بدن.چون ادرسی ازش نداشتم تایید کردم و جواب هم دادم.
متاسفانه.منم باهاتون هم عقیده ام که خیلی ها باعث شدن دیدگاه مردم و بخصوص جوانها نسبت به مقوله دفاع مقدس.ایثارگران.شهدا.جانبازان و حتی دین و مذهب نظر و دیدی مناسب و درخور نباشه.
زنده باشی.ایام بکام.یاعلی مدد

کاژا پنج‌شنبه 13 خرداد 1389 ساعت 02:29 http://www.physicsalfabet.blogfa.com

سلام قاصدک عزیز
اومدم که ازتون تشکر کنم به خاطر همه ی لطفی که همیشه به ما دارین ، اما راستش اون کامنت « یادگار شهید » رو که خوندم، که بعید می دونم همونی باشه که میگه، خون تو رگهام جوشید، پس خطاب به ایشون می گم :
«عزیز من ! از قدیم و ندیم گفتن :
« کافر همه را به کیش خود پندارد»
و بس!!!

به کسی ربطی نداره که آدما به کدوم وبلاگ سر می زنن، پس لطفا حواستون جمع کارای خودتون باشه و تو کار دیگران دخالت نکنین .
قاصدک عزیز مثل یک برادر بزرگوار برای ماست که شخصیتشون شناخته شده است و قابل احترامن، شما اگه ناراحتی ، نیا این جا!!!»
ختم کلام!

قاصدک عزیز و دوستان گرامی، از این که تند شدم، شرمنده!
این روزا اصلا حوصله ی شنیدن این حرفا رو ندارم ، دیگه!!!

خانوم فیزیک گرامی.متاسفم که اینطوری شد!.اونم تو همچین روزی.
اما فکرکنم دوست داره مطرح بشه.پس برای نرسیدن به آرزوش.میریم سراغ
پاسخ به الطاف خانوم معلم۰فیزیک. گرامی
ممنون.بارهاگفتم خوشحالم که علیرغم سواد کم خودم اکثریت قریب به اتفاق دوستانم فرهیخته اند و دل آگاه و بیشتر خرسندمیشم که دوستان و من همدیگر را بخوبی میشناسیم و نظرات خامی چون این نمیتونه باعث وارد کردن خللی در دوستی بی غل و غشمون بشه.
مجددا این روز فرخنده را بهتون تبریک میگم..رنده باشید..یاعلی مدد

سلیمون پنج‌شنبه 13 خرداد 1389 ساعت 08:21

سام علیک سالار
اومدم بگم که خیلی چاکریم و مخلصیم در بس بی تو راهی
به اوس کریم میسپارمت و ایام به کام زت زیاد

ساغر پنج‌شنبه 13 خرداد 1389 ساعت 09:09

سلام عموجان.خدمت رسیدم تا اینجا این روز وبه همه ی دوستان قاصدکی بخصوصی بانوان محترم اینجا تبریک بگم.
ببخشین خب وبلاگ شما بهترین جا برای بدست آوردن وبخشیدن آرامش ودوستیه.امیدوارم من هم عضو کوچک واقعی اینجا باشم.باز هم تبریک میگم.
سایه تون مستدام.
یاحق

بقول شاعر:هر که را نیست ادب لایق صحبت نبود
اینم خطاب به همونهایی که دوست دارن نظرشون وتحمیل کنند حالا چه با روی خوش چه با بی ادبی واهانت.
آدمهایی کوته فکری مثل همون شخص ناشناس لایق صحبت ووقت گذاشتن نیستن.
ببخشین عمو بابت جسارتم

یادگار شهید پنج‌شنبه 13 خرداد 1389 ساعت 09:50

سلام. قاصدک خوبی

باور کنید که من نه ((مشتی عقده ای و بخیل )) و نه ((کافر)) و نه((...)) هستم.

اما حرفای خیلی بدی زدم!
و بد حرف زدم میدونم اما به خدا شرمنده ام میدونین آخه بعد از پدرم...بگذریم.

دیروز حال مادرم هیچ خوب نبود . امروز روز مادر ولی من باید دنبال دوا و دکتر باشم. بازم شکر

بخدا شرمنده ام تو رو به خدا حلالم کنید قصد هیچگونه جسارتی به هیچکدوم از دوستان رو نداشتم فقط حالم خراب بود و هست و ...میدونم این دلیل هیچی نمیشه! اما تو رو خدا درکم کنین.

میدونین سال ها بی پدری اونم موقعی که یه دختر نیاز داره به محبت بابا جونش خیلی تلخ بوده واسم.من بابامو خیلی کم دارم توی زندگیم.

حلالم کنین تا روح بابام ازم دلگیر نباشه.

راستی من هنوز نشانی ندارم اما انشالله قصد دارم توی همین روزا کار یه وبلاگی رو شروع کنم حتما بهتون خبرشو میدم و اونجا باهم بیشتر آشنا میشیم.
الان دوباره نظر دیروزم رو خوندم...خجالت میکشم
نمی گم مادرمو دعا کنین میگم منو عفوم کنین همون برای هردومون بسه.

یا زهرا(س)

خیلی روزها شده که در اوج عصبانیت و د ر محاصره ی غم و غصه بودم بطوری که فکر میکردم تموم غمهای عالم تو خودم جمع شده!! اما هرگز نشده عصبانیت و ناراحتی ام را برسردوستان خالی کنم.به هرحال..گرچه فکرنکنم بهتون گفته باشم کافر.اما انگاری دیروز خیلی ناراحت شدم که اون واکنش را نشون دادم..انشاالله که روح پدر شهیدت در اعلی علیین جاگرفته و دعاگوی همه مون باشند و حتما اگر قابل باشم امشب دعاگوهستم و اختصاصا با ذکر آیه شریفه امن یجیب؛ جهت شفای بیماران بنوعی ازتون عذر میخوام.!.زنده باشید..یاعلی مدد

مریم پنج‌شنبه 13 خرداد 1389 ساعت 11:06 http://raze-nahan.blogfa.com/

سلام
قاصدک گرامی
میلاد دردانه رسول خدا (ص) ، چشمه سار نجابت، کوثر الهی ، گل واژه ی مهر و محبت ، شکوفه ی خوشبوی رسالت و امامت حضرت فاطمه زهرا (س) بر شما برادر عزیزم مبارک
هم چنین روز زن و مادر را به مادر بزرگوار شما ، همسر عزیزتون و خانمهای محترمی که به وبلاگ شما میان و همگی از دوستان بسیار خوبم هستند تبریک و تهنیت می گم .
همگی شاد و سلامت و سربلند باشید .

بیتا پنج‌شنبه 13 خرداد 1389 ساعت 11:08 http://www.darknesswithin.parsiblog.com

سلام
به بهشت نمی روم ، اگر آنجا نباشی
(( مادر روزت مبارک))

دوست سبز پنج‌شنبه 13 خرداد 1389 ساعت 12:52

بیانیه مطبوعاتی خانم ایزابل دوران معاون پارلمان اروپا

منوچهر متکی، وزیر امور خارجه ایران در روز سه شنبه با یک دعوت رسمی به پارلمان اروپا می آید. به عنوان معاون پارلمان اروپا و یکی از اعضای فعال در گروه نمایندگان پارلمان اروپا در امور ایران و اروپا، مایلم پیش از این دیدار، برای روشن شدن مسایل، نکاتی را ذکرکنم و همچنین بر دفاع از ارزش های انسانی و دموکراتیک رایج در پارلمان اروپا تاکید کنم. ابتدا، بیاد بیاوریم که نمایندگی پارلمان اروپا در امور ایران و اروپا در سال ۲۰۰۴ به قصد تماس مستقیم با مجلس شورای جمهوری اسلامی ایران بنا نهاده شد و پس از آن، نمایندگان دو مجلس در باره همه موضوعات از جمله منع سلاح هسته ای، مبارزه علیه تروریسم و قاچاق مواد مخدر، روابط تجاری، سرمایه گذاری ها و تغییرات آب و هوایی با هم گفتگو می کردند.

گفتگو در باره حقوق بشر، بویژه اعدام، حقوق زنان، حقوق قانونی کودکان، موقعیت اقلیت های قومی و دینی و یا آزادی بیان و عقیده هم، همواره جزء برنامه ها و در دستور روز بود. بالاخره، نشست های مابین دو پارلمان به تماس های مهم تر با حکومت ایران و جامعه مدنی ایرانیان می انجامید.

در دسامبر ۲۰۰۷ در طی آخرین دیدار پارلمانی در تهران، طرفین به گفتگوهای منظم بین دو پارلمان تاکید کرده و آنرا مثبت ارزیابی نمودند. به این دلیل واقعا از تصمیم یک جانبه دولتمردان ایرانی مبنی بر لغو سفر از پیش برنامه ریزی شده نمایندگان پارلمان اروپا به ایران در زانویه اخیر متاسفم. دوباره اهمیت از سرگیری و ادامه ملاقات ها در همه سطوح با ایرانیان به ویژه با جامعه مدنی را تایید و تاکید می کنم. در همین جا اعلام می کنم که امیدوارم دولت و پارلمان ایران به تصمیم دیدار های مستقیم با ما باز گردند.

در هر صورت، یک دیدار برای تبادل نظر با وزیر متکی به مدت یک ساعت و نیم از سوی کمیسیون امور خارجه پارلمان اروپا پیش بینی شده است. بدین مناسبت، ما فرصت را غنیمت شمرده خواسته های بیان شده در « قطعنامه ۱۰ فوریه پارلمان اروپا در باره ایران » را که شما در پیوست می بینید، به ایشان تحویل خواهیم داد.

این قطعنامه به طور خاص از رئیس جمهور کنونی ایران، احمدی نژاد انتقاد می کند (که قانونی بودن و اعتبار مردمی آن به صورت جدی به لرزه در آمده است)، و فلع و قمع و خونریزی ها و کشتار پس از انتخابات ژوئن ۲۰۰۹ را شدیدا محکوم می کند و به حکومتکران ایرانی گوشزد می کند که یک همکاری تجاری احتمالی مابین ایران و اتحادیه اروپا زمانی حاصل خواهد شد که زمینه پیش شرط های آن یعنی رعایت کامل حقوق ابتدایی انسانی و اصول دموکراسی و آزادی بیان و تضمین دولت قانون در ایران آماده باشد.

آمدن متکی به پارلمان اروپا تنها یک دیدار اداری ساده است و بنابراین نباید پنداشت که این یک دیدار اغماز و گذشت و عدول از پرنسیپ ها از سوی ما خواهد شد و به هیچوجه نباید چنین برداشت شود که آمدن وی خواهد توانست اعتباری برای دولت احمدی نژاد کسب کند.
با بهترین آرزوها

ایزابل دوران ـ معاون پارلمان اروپا
۳۱ ماه مه ۲۰۱۰
برگردان انور میر ستاری

دوست سبز پنج‌شنبه 13 خرداد 1389 ساعت 12:55

متهم کهریزک، دبیر کل حزب حامی احمدی نژاد

عبد الحسین روح الامینی، پدر محسن روح الامینی از قربانیان جنایتگاه کهریزک در اقدامی اعتراض آمیز از عضویت در هیات موسس تشکل افراطی وابسته به دولت کناره گیری کرد.این تشکل توسط محمود احمدی نژاد در ماه های قبل از حضورش در پست ریاست جمهوری در سال 84 تاسیس شد و دبیر کلی آن را حسین فدایی، یکی از متهمان اصلی پرونده جنایت کهریزک بر عهده داشت.این تشکل وابسته به دولت که اعضای هیات موسس آن از فرماندهان سپاه و چهره های سیاسی نزدیک به محمود احمدی نژاد هستند، کنگره سراسری خود را در حالی شنبه گذشته در تهران برگزار کرد که چهره هایی چون غلامعلی حداد عادل، عزت الله ضرغامی و حسین فدایی در افتتاحیه آن سخنرانی کردند و در نهایت حسین فدایی را برای دوسال دیگر به عنوان دبیرکل این جمعیت برگزیدند.

به نوشته وبسایت تابناک، علاوه بر پدر محسن روح الامینی، داوود دانش جعفری، رئیس ستاد محسن رضایی در انتخابات سال گذشته نیز در اعتراض به عملکرد این تشکل شبه دولتی از عضویت در هیات موسس آن استعفاء داده است. در کنگره دو روزه این تشکل شبه دولتی، غلامعلی حداد عادل، که به نوشته تابناک "پدر معنوی" جمعیت ایثارگران محسوب می شود درباره جنایات کهریزک سخنرانی کرده و سخنرانی او بی ارتباط با نقش محوری حسین فدایی در جنایات کهریزک که سال گذشته از سوی سایت پارلمان نیوز و موج سبز آزادی افشاء شد، نبوده است.

یک نماینده اصولگرا در شهریورماه گذشته به سایت خبری "موج سبز آزادی" گزارش داد حسین فدایی، نماینده کنونی مجلس و عضو فراکسیون مشهور به "دولتیان" مسئول اصلی بازداشتگاه کهریزک بوده و برای شکنجه بازداشت شدگان از مصباح یزدی فتوا دریافت کرده است.

براساس این خبر که در زمان انتشار با بازتاب های گسترده ای در رسانه های مخالفان و معترضان به نتیجه انتخابات همراه بود، جزئیات نقش حسین فدایی در جنایت کهریزک چنین بود: "حسین فدایی، نماینده تهران و دبیرکل جمعیت ایثارگران، مسئولیت این بازداشتگاه را در حوادث پس از انتخابات بر عهده داشته و این موضوع برای کمیته ویژه مجلس ثابت شده است. تاکنون دو فقره از برخوردهای خلاف شان انسانی در بازداشتگاه‌ها برای کمیته ویژه مجلس برای رسیدگی به وضعیت بازداشت‌شدگان محرز شده است که مورد اول عریان نگه داشتن متهمان به اغتشاش در بازداشتگاه‌ها و دیگری ممانعت از اجابت مزاج آنها بوده است".

پارلمان نیوز نیز در گزارشی که مهرماه گذشته منتشر کرد به نقل از یک نماینده اصولگرای مجلس نوشت: "نمایندگان مختلفی در این روزها به شکلی آشکارتر از گذشته، خبر نقش فدایی در کهریزک را تایید می‌کنند و در عین حال از ارتباط دو نماینده دیگر یعنی علیرضا ذاکانی و پرویز سروری با عوامل جنایت بازداشتگاه‌ها سخن به میان می‌آورند. یک نماینده مجلس در پاسخ به پرسش خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا خبر بازداشت حسین فدایی، از اعضای ارشد فراکسیون اصولگرایان صحت دارد یا خیر، با خنده خطاب به آنان گفت: بازجو که بازداشت نمی‌شود"

دوست سبز پنج‌شنبه 13 خرداد 1389 ساعت 12:57

ملاقات دادستان تهران با مشاور موسوی

هشتی شیرازی به بند عمومی منتقل شد

علیرضا بهشتی شیرازی دیروز پس از تحمل چند ماه حبس در بند امنیتی وزارت اطلاعات پس از ملاقات با دادستان تهران به اندرزگاه هفت اوین منتقل شد. به گزارش خبرنگار کلمه بهشتی شیرازی هفته گذشته درخواست کرده بود با جعفری دولت آبادی دیدار کند. وی به تداوم بازداشت خود در بند امنیتی پس از چند ماه انفرادی و اتمام بازجویی ها اعتراض داشت. در همین حال دادستان تهران پس از دیدار با بهشتی شیرازی دستور داد تا وی به بند عمومی منتقل شود.

بهشتی شیرازی هم اکنون به بند هفت اوین فرستاده شده است. در بند هفت اوین تعدادی دیگر از زندانیان سیاسی حوادث پس از انتخابات ازجمله محمد نوری زاد و محسن میردامادی نیز نگه داری می شوند.سید علیرضا بهشتی شیرازی مشاور ارشد مهندس موسوی و سر دبیر روزنامه کلمه سبز به همراه جمع دیگری از مشاوران مهندس در ۷ دی ماه بازداشت شد و پس ازماهها بلاتکلیفی و بدون آنکه هیچ گونه دلیلی برای باز داشت به او یا وکیلش اعلام شود در زندان است.

به گزارش کلمه،اما تمدید قرار بازداشت علیرضا بهشتی شیرازی پس از آن صورت گرفته که بر اساس گزارشات رسیده به کلمه مشاوران دربند مهندس موسوی به دلیل ملاقات خانواده هایشان با مراجع قم و دادخواهی از آنان برای عزیزان دربندشان از سوی بازجویان و نیروهای امنیتی به شدت تحت فشار قرار گرفته اند و با برخوردهای تند آنان مواجه شده اند.

بر اساس اخبار رسیده علیرضا بهشتی شیرازی در طول دوران بازداشت به شدت برای اعتراف از سوی بازجویان تحت فشار بوده است .اما وی به خواسته های بازجوها تن نداده است.اقدام دادستان تهران در بهبود وضعیت این زندانی حرکتی مثبت در جهت اعمال درست قانون تلقی می شود.

هستی پنج‌شنبه 13 خرداد 1389 ساعت 13:42 http://rooshanayee.blogfa.com

سلام عموی مهربانم
تقدیم به همسر عزیزتان

عشق یعنی مادر
صبر یعنی یک زن
مهر یعنی دختر
نور یعنی خواهر
هر چه هستی
عشق یا صبر
نور یا مهر
روزت مبارک

عشق هرگز نمی میرد پنج‌شنبه 13 خرداد 1389 ساعت 14:43 http://love-never-dies.blogfa.com/

سلام قاصدک عزیز

یک دنیا ممنونم...خیلی جا خوردم که اسم خودمم میون اسامی دیدم


خیلی خیلی لطف کردید

منم این روز فرخنده را به تمام بانوان و مادران این مرز و بوم تبریک میگم


شعرهای زیبای این پست هم خیلی زیبا بودند

واقعا جای سپاس و تقدیر داره

مریم پنج‌شنبه 13 خرداد 1389 ساعت 16:01 http://raze-nahan.blogfa.com/

سلام
خوشحالم که دختر خوبمون ( یادگار شهید ) متوجه اشتباهشون شدند .

یادگار شهید عزیز ، ما از ته دل برای شفای مادر عزیزتون دعا می کنیم
با شناختی که از قاصدک عزیز دارم مطمئنم شما رو می بخشند ... نگران نباشید همه ی ما شرایط شما رو درک می کنیم ...
امیدوارم هر چه زودتر شما رو در جمع صمیمی خودمون بینیم .
میلاد حضرت فاطمه (س) و روز زن و مادر بر شما و مادر نازنین تون مبارک .

خداوکیلی خب حالم گرفته شد.هم دیروز و هم امروز.
الانم عازم هیئتم و حتما هم اگر لایق باشم دعاگوی همه مادرا و بخصوص مادر این یادگار شهید هستم..شرمنده که نمیتونم بیشتر بمونم..یاعلی مدد

هستی پنج‌شنبه 13 خرداد 1389 ساعت 16:46 http://rooshanayee.blogfa.com

سلام به شما عمو جان
و خطاب به خانم بزرگوار یادگار شهید
سلام خواهرم
به شخصه بسیار متاسف شدم از شنیدن مریضی مادر عزیزت و به حق همین شب و فردا که هر دو متعلق به آقا امام زمان (عج ) است دعا می کنم که انشاالله به مقام والایی که این بانوی بزرگوار دارند( مقام همسر شهید و بزرگ کردن فرزندی صالح بدون پدر خیلی قابل تقدیر است همگی می دونیم که هم مادر بودند و هم پدر ) به شخصه دست مادر بزرگوارت را از همینجا می بوسم . خاک پای تمام همسران و فرزندان شهدا و جانبازان هم هستم .و عزیز دلم یک ذره از درد و رنج هایی که در تمام این سال ها از دوری پدر کشیدی را تمام ما نمی تونیم درک کنیم البته به جز کسانی که خودشون اون دوران را از نزدیک لمس کردند .
خواهرم برات از خدا صبر را آرزو می کنم. و تنها یک چیز می تونم بگم در تمام لحظات پدر بزرگوارت شاهد و ناظر بر تو و دلتنگی هات هست و مطمئن باش همیشه مواظب دردانه شون هستند و
امیدوارم سایه با برکت مادر همیشه ایام بر سرت پایدار باشد
و حتما به آدرس وبلاگتون سر خواهم زد

التماس دعا خواهر بزرگوار

و همین طور از شما هم التماس دعا دارم ببخشید وقت وبلاگت را گرفتم

سمانه پنج‌شنبه 13 خرداد 1389 ساعت 16:50

سلام ...
(خطاب به یادگار شهید)

منم مطمئنم با این روح بزرگی که عمو قاصدکی عزیز داره حتما میبخشد تون...ایشالله خدا به همه بیمارا علی الخصوص مادر شما شفا بده... ولی عزیز هیچ وقت دیگه چشم بسته راجع به کسی قضاوت نکن.. شاید تو یه چیزی بنویسی وبری و هیچ وقتم پشت سرتو نگاه نکنی اما اثرش که تو روح و روان بقیه میمونه...

من خیلی کوچکتر از اونیم که بخام کسیو نصیحت کنم...
اما شمام سعی کن همیشه چشماتو باز کنی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد