*غزل قاصدک*

به جای نفرین به تاریکی ؛ شمعی بیفروزیم

*غزل قاصدک*

به جای نفرین به تاریکی ؛ شمعی بیفروزیم

پیشکش به قلب مطمئن امام!

 

 

من به خال لبت ای دوست گرفتارشدم  چشم بیمارتورا دیدم وبیمار شدم

اگر دوستان ِ مدافع ارزشها باز بر این حرفم خرده نگیرند!! هرگز بیاد ندارم  

هیچ رهبری را که ملتی برایش این چنین سنگ تمام گذاشته باشد!!  

رکورد بزرگترین پیشواز از رهبری که بعداز15 سال پس از قیام پانزده خرداد42به 

تبعید رفته بود و در 12 بهمن 57 طی باشکوهترین استقبال پا بر سرزمین مادری نهاد 

و طومار ظلم و ستم شاهنشاهی را درهم پیچید و بزرگترین تشییع جنازه از پیرمردی 

که تمام مال و مکنتش خانه ای اجاره ای درجماران بود که خود نیز بزرگترین فخرش 

این بود که یک موی کوخ نشینان را با کاخ نشینان عوض نخواهدکرد.  

نلسون ماندلا پس از سالیان دراز تبعید و زندان نیز ارج و قربی نزد ملل دنیا یافت  

ولی نه او و نه روح امپراطور ژاپن(هیروهیتو) که مردم بالای چهل سال ژاپن؛ 

ارادتی خاص به او داشتند نیز هرگز در روز بازگشت و وداع ِبا مردم نتوانستند 

مشاهده گر چنین صحنه هایی باشند.(این دو نام را برای نمونه آوردم!) 

چندسال پیش شبکه ای برون مرزی! طی برنامه ای ازمیهمانان وشرکت کنندگان 

دربرنامه ، خواسته بود که 10مرد تاریخ معاصر، که نقش بسزایی در پیشبرد ِ

اهداف والای انسانی داشتند را نام ببرند وعجیب اینکه درفهرست مخالفین نظام نیز 

نام امام خمینی در صدر لیستشان بود!! 

امام در قلب یک ملت مأوا گزیده بود. 

چه روزها که در سخت ترین و دشوارترین لحظات بحرانی ِاین دیار؛ 

انگشت اشارهء او بود و جانفشانی ِ ملتی از پیر و جوان بر فرامین رهبر.. 

یاد و خاطر بزرگمرد تاریخ معاصر ، خمینی کبیر گرامی باد

پ.ن: دیروز میخواستم جوابی مکفی و درخور !! به کامنت دوستی بدم که منصرف شدم  

امروز وقتی خواستم با شعری از امام این پست را به اتمام برسانم به یاداشتهای خود از ایام 

سوگواری امام رجوع کردم و بناگاه به این غزل از امام برخوردم دنیایی ازجواب را درونش یافتم!! 

ما را رها کنید در این رنج بی حساب با قلب پاره پاره و با سـینه ای کباب 

عمری گذشت در غم هجران روی دوستhttp://i25.tinypic.com/2mmzbz5.gif مرغم درون آتش و ماهـــی بـــرون آب 

حالی نشد نصیبم از این رنج و زندگی پیری رسید غرق بطالت پس از شباب 

از درس و بحث و مدرسه ام حاصلی نشدhttp://i25.tinypic.com/2mmzbz5.gif کـــی می توان رسید به دریا ازین ســراب 

هرچـــه فراگرفتم و هرچـــه ورق زدم چیزی نبود غیر حجابی پس از حجاب 

این جاهلان کــــه دعوی ارشاد مـــی کنند http://i25.tinypic.com/2mmzbz5.gif در خرقه شان به غیر “منم” تحفه ای میاب 

ما عیب ونقص خویش و کمال و جمال غیر پنهان نمـــوده ایم چو پیـــری پس خضاب 

دم بـر نیــار و دفتر بیهوده پــاره کن http://i25.tinypic.com/2mmzbz5.gif تـا کـی کلام بیهُـده ، گفتـار نـاصــواب

  

سالها می گذرد،حادثه ها میآید انتظار فرج از نیمهء خرداد کشم

 

 زنده باشید و سلامت تا بعد..یاعلی مدد

نظرات 37 + ارسال نظر
قاصدک(خودم) شنبه 15 خرداد 1389 ساعت 04:59

سلام
از عموم دوستان بخصوص بلاگفایی ها! عذر میخوام
بازم تعطیلات از راه رسید و وبلاگهاتون باز نمیشه
اولین فرصت خدمت میرسم.
زنده باشید و سلامت..یاعلی مدد

راستی!.اینقدر مشکل داره بلاگفا که امروز نتونستم به آدینه ها هم سربزنم
وب شما ها که دیگه نگووووووووووووووووووووو!!!!!

عباسی شنبه 15 خرداد 1389 ساعت 08:36

با سلام

فارغ از خود شدم و کوس انالحق بزدم.
همچو منصور خریدار سر دار شدم

روحش شاد و یادش گرامی اما چه نعمت بزرگی رو از دست

دادیم افسوس و صد افسوس

شاپرک مهاجر شنبه 15 خرداد 1389 ساعت 10:11

سلام بزرگوار


ای خمینی ای مسیحای زمان
ای تسلای دل و آرام جان

یاد تو ما را چراغ روشن است
عشق تو همواره در جان و تن است . . .


عرض تسلیت به مناسبت سالگرد رحلت رهبر عزیز و بنیانگزار انقلاب اسلامی آن بزرگ مرد تاریخ ، پیر فرزانه و ناجی ملت ایران حضرت امام خمینی (ره) همچنین شهدای 15 خرداد روحشان شاد و راهشان پر رهرو باد...

وقتی فرزندم پرسید : یعنی اینقدر مردم امام خمینی رو دوست داشتند ؟؟..با افتخار و محکم و اطمینان گفتم بله ....!!!
واقعا در هر کجای تاریخ رو جستجو کنیم چنین عشق و علاقه ایی رو شاهد نخواهیم بود ... واین نیست غیر از مقام والا و شکوه شخصیت و سعه صدری که امام در وجودوشون نهفته بود و ملت هم به خوبی به اون پی برده بودند....

شعر زیبا و به جایی رو انتخاب کردید..

انشالله که رهروان واقعی ایشان باشیم ..

تا تو بودی رخنه‏ای برغم نبود
زخم دل را حاجت مرهم نبود

با زلالی‏هایت ای تفسیر عشق
عشق‏ورزی سخت بر آدم نبود

از شما هم بابت تهیه یا این پست خوب تشکر میکنم ..
موفق باشیدو همیشه سلامت

یونیکورن شنبه 15 خرداد 1389 ساعت 10:43

سلام قاصدک.

من که هیچی از امام نمی‌دونم. فقط یه چیزایی شنیده‌ام. مثلا این‌که سر دسته‌ی قاصدک‌ها بود، یه خم ابروش یه لشکرو به هم می‌ریخته، یه جمله‌ش به اندازه‌ی هزار تا بمب اتمی انرژی مثبت تولید می‌کرده! و یه چیزایی شبیه اینا...

تک پریدید تو قشنگیا قاصدک. مثل ثالث و بابا. تک پریدید. انصاف نیست. من نسل سومی الان چی مونده برام؟ چیزایی که برای نسل شما ارزش بود الان زیر پای من و دوستام داره له میشه. هیچ کسی هم نیست بگه *آدم بشید! اینا هویت تو هستن! لیاقت داشته باشید!...*.

تک پریدید. الانم با اینکه از روی همه‌تون شرمنده‌ام اما یه چیزایی رو ازتون طلب دارم جسارتا! من از امام هیچی نمی‌دونم و *بخشی* از این نادانی تقصیر شماهاست. شما به من امام ندادید که من حالا وقتی اسم‌شون میاد مثل قدیمای شما سه تا صلوات پشت سر هم بفرستم. شما به من بهشتی ندادید که وقتی استادم به ایشون بی‌حرمتی می‌کنه با یه جمله بلند بشم بزنم توو دهنش...

اما بابت همون چیزایی هم که بهم دادید و من قدر ندونستم از رووی همه‌تون شرمنده‌ام. حلالم کنید.

مخاطب حرفام یه نفر بود قاصدک. یه نسل بود! شاید هم دو نسل!!

از حرفام ناراحت نشید. قاصدک همیشه برای من محل بروز حرفای ته دل بوده. اینم از ته دل بود. بعضی از داغ‌ها هیچ‌وقت توو دل آدم آروم نمی‌گیرن. این از اوناست.

بازم عذر میخوام. یونیکورن دلش گرفته از خیلیا. براش دعا کنید لطفا.

در پناه خدا.

سمانه شنبه 15 خرداد 1389 ساعت 12:01

سلام به عمو قاصدک عزیز....


امام در قلب یک ملت ماوا گزیده بود....

یاد و خاطربزرگمرد تاریخ معاصر خمینی کبیر گرامی باد

سمانه شنبه 15 خرداد 1389 ساعت 12:04

انتخابتون عالی بود ...

این جاهلان که دعوی ارشاد میکنند

در خرقه شان به غیر منم تحفه ایی میاب...

اینو خیلی شنیده بودم... ولی نمیدونستم از سروده های امام خمینی....

ستاره شنبه 15 خرداد 1389 ساعت 12:08

سلام دوست عزیز

درود و احسنت بر نوشته ی شما

کوتاه و مفصل از همه چیز نوشتید

و با شعر پر از معنای خودشان ....... جواب خیلی هایی که دیروز سنگ تمام خودخواهی و خودمداری را گذاشتند و اهانت های ناروایی نسبت به نوه ی امام کردند و نشان دادند که برایشان جز خواسته های نفس اماره شان ...... هیچ چیزی قدر و قیمتی ندارد و حالا باید دید خواص حکومت چه واکنشی نشان خواهند داد ؟؟
گر چه یکسالی است که همه از خودی و غیر خودی می دانند چه بر سر اسلام و کشور می آورند

پناه می بریم به قدرت و مکر خداوند که بالاترین است
حتما این جمله را بارها شنیده اید که حکومت با کفر باقی می ماند و با ظلم هرگز

انگار سرنوشت کشور ما سالهاست در ماه خرداد رقم میخورد

خدایا بما از صبوریت بیشتر عطا بفرما
آمین یا رب العالمین

محسن شنبه 15 خرداد 1389 ساعت 12:55

سلام

برادر قاصدک.روزی که با شما حضوری در خصوص مطالب کپی پیست شده دوست سبزت صحبت کردم فرمودی که من مطالب را تایید نمی کنم وفقط بعنوان یک وبلاک ازاد منتشر میکنم شما هم در صورتی که مطالبی که در ان توهین نباشد ارسال نمایید .منتشر می کنم البته باز هم اعلام میکنم که با این روش کپی پیست موافق نیسنم چراکه بازدید کنندگان وبلاگ در خصوص مطلب مورد بحث نظزش را باید ارائه نماید .دوست سبز شما هم میتواند کپی پیست های خود را در وبلاگهای که در این خصوص مطالبی را منتشر مکنند ارسال نماییند.تا شما هم مجبور نشوید <<مغالطه>> فرمایید.این چه فرمایشی است که ارسال مطالب بنده و اقا مهدی موجب میشود که بخش نظرات دیر بالا بیایید.؟؟؟
چطور مطالب ارسالی دوست سبز شما که چند برابر است .باعث چنین مشکلی نمی شود.؟؟؟
البته بکبار دیگر به حضورتان عرض مینمایم که این وبلاگ شخصی شما میباشد و شما هم ازاد هستید هر مطلبی را که دوست داریدرامنتشر کنید .اما این احترام را به بازدیدکنندگان نیز بگذاریدو<<مغالطه>> نفرمایید .رک وراست بفرمایید با مطالب ارسالی دوست سبز موافقم .وبانظرات ارسالی شما موافق نیستم .مطمئن باشید اینگونه هم برای وجدان شم خوشایند است وهم برای ما.

آقا محسن عزیز.
من هیچ حرفی ندارم و فقط بابت حضورت تشکر میکنم
و برای اینکه مثل دوست دیگرمان لعنت نکردی! عمدی یا سهوی! متشکرم
توقع میرفت درمورد پستها اول نظر بذارید که البته شما و آقا مهدی آزادید
منم حرفی نزدم که مغلطه باشه.گفتم الی ماشاالله رسانه تحت اختیار جناح مربوطه هست اینجا را درامان بذاریدکه ایشونم اومدن صفاتی را منصوب کردن بهمون.!!
باعرض معذرت.تا حالا به کسی نگفتم اما.حالا میگم.وب مقوله ای شخصی ست .!.اختیار دست ببیننده ست بخونه یا نه..مطمئن باش نرفتم سراغ هیچ کدوم و بگم بیایید بخونید.شما اسمشو بذار مغالطه.ممنون.اما
ای کاش روشنگری میکردی که با اون حرفهای آقا مهدی درکامنت قبلی موافقی یانه.؟.البته این صفات از پارسال و پس از اینکه گفتم به کی رای میدم نثارم شده تا حالا.و من جواب نمیدم و واگذار کردم به روز جزا..مطمئناْ آقا مهدی ها! باید پاسخگوباشند که چرا به برادران دینی خود اینچنین بی محابا میتاختند؟!.جامعه تکصدایی جز اینی هست که الان گرفتارش شدیم؟؟!!.هر صدای مخالفی رابه هروسیله ای باید درنطفه خفه کرد.مردم یا با ماهستند و یا برما.!!!..افسوس.
محسن جان؛جهت یادآوری و تکمیل عرایض ؛درراه بازگشت ازقم همسفربودیم که جای خوشحالی برا من داشت.به نقطه مشترکی رسیدیم.اونم افراط و تفریط بود..درسته؟؟!!.باقیش بمونه حضوری بگم.!!
یاعلی مدد

مریم شنبه 15 خرداد 1389 ساعت 14:08

سلام
در مراسم پر شکوه و بی سابقه ی استقبال و تشییع جنازه ی حضرت امام (ره ) :
1 - آمران بالمعروف و ناهیان عن المنکر در جذب مردم نقشی نداشتند !
2 - مردم از ترس چماق تکفیر و تفسیق و خوردن برچسب منافق و ضد انقلاب و اراذل و اوباش و طرفداری از سران فتنه و ... در این مراسم شرکت نکردند ... حضورشان عاشقانه بود .
3 - ساندیس و سیب زمینی و هدیه ی 50 تومانی و ... عاملی برای تشویق و ترغیب مردم برای حضور در مراسم نبود .
4 - از زوم و فتوشاپ برای نمایش حضور میلیونی و گسترده ی مردم استفاده نشد !
و ....
ممنون قاصدک عزیز

ستاره شنبه 15 خرداد 1389 ساعت 17:57 http://ashnayemahjor10.blogfa.com/

سلام قاصدک سبکبال

با مطلبی راجع به مظلومیت سید حسن خمینی به روزم

با اجازه ی شما از شعر امام راحل هم استفاده کردم..... راضی باشید

منتظر حضور سبزتان

هستی شنبه 15 خرداد 1389 ساعت 19:57 http://rooshanayee.blogfa.com

سلام عمو جان

ممنون که با مطلبی یادی از امام خمینی (ره) کردی......
خیلی انسان شایسته و والایی بودند و قابل اسوه و نمونه شدن و قابل این که زندگیشون و شیوه زندگی کردنشون برای نسل سومی هایی چون من الگو باشد روحش شاد و یادش گرامی باشد و واقعا اون خانه محقر را ترجیح دادند به کاخ های مجلل
واقعا که پست زیبایی بود و قابل شأن چنین مرد بزرگی
واقعا ازت ممنونم
بازم عذر می خواهم بابت تاخیرم شرمندم
و شعر امام خمینی چقدر زیبا بود خیلی ممنون درج کردی...
واقعا ملت برای قدردانی از امامشون سنگ تموم گذاشتند و امام خمینی حقشون بود چنین تجلیلی
روحش شاد و نام و یادش همیشه جاویدان
هیچ رهبر و پیشوایی هیچ کجا چنین یادواره ای را تجربه نکرد و حتی اون استقبال ملت از امام خمینی هم بسیار با شکوه و بی نظیر بود.
بازم خیلی ممنونم

فاطمه شنبه 15 خرداد 1389 ساعت 23:37

سلام...

من هیچی از امام خمینی بیاد ندارم مگر اینچیزهایی که میگن یا قبلنا از زبون بابام می شنیدم ولی هیچوقت و هیچ زمانی خمینی دیگه ای زاده نمیشه!امام جسارتهایی داشت که الان من در هیچ کدوم از اقایان سیاسی امروز مشاهده نمیکنم!حرفش حرف بود و تمام مردم دوسش داشتن !و تتاریخ تکرار نشدنیه

فاطمه شنبه 15 خرداد 1389 ساعت 23:44

اینم رباعی زیبایی از امام خمینی...


عیب از ما است، اگر دوست ز ما مستور است
دیده بگشاى کـــــه بینى همــه عالم طور است

لاف کـــم زن کـــــــــه نبیند رخ خـورشید جهان
چشــم خفــاش کـــــه از دیدن نــورى کور است

یــــــــــا رب، ایــن پرده پندار که در دیده ماست
بـــاز کن تــــا کــــه ببینم همــــه عالم نور است

کــــــــــاش در حلقه رندان خبرى بود ز دوست
سخن آنجا نه ز "ناصر" بــــــود از "منصـور" است

واى اگـــــر پــــــــرده ز اســــرار بیفتــــــد روزى
فاش گردد که چه در خرقــــه این مهجــــور است

چــــــه کنــــــــم تا به سر کوى توام راه دهند؟
کاین سفر توشه همى‏خواهــد و این ره دور است

وادى عشق که بى هوشى و سرگردانى است مــــــدعى در طلبش بـــــوالهوس و مغــرور است

لـــب فرو بست هر آن کس رخ چون ماهش دید
آنکــــه مـــــدحت کنـد از گفته خود مسرور است

وقت آن است کــــــــه بنشینم و دم در نـــــزنم
به همــــه کــون و مکان مدحت او مسطور است

تا حدودی در جواب اون دوستی که دم از...میزنه!

سلیمون یکشنبه 16 خرداد 1389 ساعت 01:36

سام علیک بر مرشد و سالار خودم
خو نمی دونم چی باس بگم خو اخه نمی خوام بگم که وبلاگ قشنگی داری یا خوب بود و ا ایا بگم به ویبلاگ من هم سر بزنخو میدونی که نه من ا این حرفا خوشم میاد نه شوما خو در مورد متن هم نمی تونم نظر بدم خو اخه من اون موقع نبودم ولی یادم سال ۴۲ دو بود یه بار یکی در مورد همین چیزا ازم پرسید سگ دونبالم کرد
خو بگذریم
ایام بکام و شاد باشید
زت زیاد
این باره پنجمم که دارم این کامنت رو میزارم

داش سلیمون عزیز
ممنون از حضورت..اما کلاْ کامنتهای اکثر وبلاگها این چندروز مشکل داره
درمورد باقی جوابها هم.دارم امتحان میکنم ببینم میشه ساکت بمونم و زیرنویس کامنتها چیزی نگم یانه؟؟!!.انگاری نمیتونم..مگه نه؟؟!!!

محسن یکشنبه 16 خرداد 1389 ساعت 11:51

سلام
برادر قصدک عزیز .

بازهم که از پاسخ دادن به چند سئوال منطقی به جاده خاکی زدی.
۱-این چه فرمایشی است که ارسال مطالب بنده و اقا مهدی موجب میشود که بخش نظرات دیر بالا بیایید.؟؟؟
۲-چطور مطالب ارسالی دوست سبز شما که چند برابر است .باعث چنین مشکلی نمی شود.؟؟؟
۳-بکبار دیگر به حضورتان عرض مینمایم که این وبلاگ شخصی شما میباشد و شما هم ازاد هستید هر مطلبی را که دوست داریدرامنتشر کنید .اما این احترام را به بازدیدکنندگان نیز بگذاریدو<<مغالطه>> نفرمایید .رک وراست بفرمایید با مطالب ارسالی دوست سبز موافقم .وبانظرات ارسالی شما موافق نیستم .مطمئن باشید اینگونه هم برای وجدان شم خوشایند است وهم برای ما.

آقا محسن عزیز.من عرض کردم که...روشن و رسا...
وبلاگ مقوله ایه شخصی..بعدشم.من هیچ تفسیری بر کامنتهای دوست سبز نداشتم.کمااینکه ایشونم فقط اخبار سبزرا منتقل کردن همیشه.
واضح هم گفتم تمومی رسانه های شنیداری و دیداری الان متعلق به جناح خاصیه.پس نباید هراسی از یک وبلاگ با بازدیده محدود(فوقش سی تا در روز) داشت.
امااگرشما اینا را <مغالطه>پنداشتیدو البته که صاحب اختیارید در دادن هرصفتی به بنده .. درضمن لااقل متشکرم ازالقابی که دوست مشترکمون به بنده روا داشتند دوری گزیدید با این وجود چون دوسه بار این کامنت تکراری را دادید جهت اقرار ویا دلخوشی هم شده عرض میکنم.:
بله من مغالطه کردم.درضمن.دوست داشتم میشد و دوست سبزهم میومد ویالااقل وقت داشتید پستهای ماقبل را میخوندید و میدید که به ایشونم گفتم کامنت دونی دیربالا میاد!! پس کمتر درهر پست کامنت بذاره.نه مثل اقا مهدی در یک روز بیش از هشت کامنت و تمامی به نقل از کیهان!!
اما بعد:آقا محسن عزیز.البته بازم میگم.ازشما ممنونم که رعایت ادب و احترام وتحمل دیگری راداشتید ولی کاش شماکه در جای وعظ و خطابه و توصیه قرار گرفتید و الحمدلله ازافراط و تفریط گریزانی لااقل به دوست عزیزمون هم میگفتی اهدای صفتهایی که سزاوار دشمنان است را تماماً و یکجا صرف دوستان نمیکرد.!
انشاالله که به جواب وهدفتون ازاین کامنت رسیدید و دیگه لااقل نیم نگاهی هم به پستها بکنید ازاین به بعد.. !
درجامعه ای که حتی نوه حضرت امام(ره) را هم چون مخالف عده ای نظر داده وادار به سکوت و یا خفقان میکنن.من ناچیز که دیگه جای خود دارم.(البته جسارتاْ اگرمغلطه نپندارید اینها را هم)
پیش بسوی جامعه یک دست و تکصدایی ِ توحیدی!!.
همون شعاری که افراطیون اول انقلاب میدادن و امثال شهیدبهشتی ناکامشون گذاشتن برای تحققش انگاری داره به وجود میاد!
چشمممممم.سعی میکنم میرزا بنویس باشم و ازدوست سبزهم خواهش میکنم حتی نقل خبرهم نکنندچرا که متهم و منتسب به اردوگاه ِدرحال مرگ سران فتنه! خواهیم شد..
بازم ممنون که لااقل لعن مون نکردید شما..زنده باشی و برقرار.
اقا محسن عزیز.میدونی که برام سوای دیدگاههای جناحی عزیزبوده و هستی و قابل احترام.پس اگراحیانا خدانکرده ناخواسته جسارتی شده عذرمیخوام.
گرچه تاحالا هیچ وقت اینجا به هیچکسی تهمت و افترا نزدم و مرامم از روز اول تحمل دیگری بوده و گواه این ادعایم نیز دوستانی هستند که علیرغم اختلاف عقیده سیاسی از دوستان صمیمی هم محسوب میگردیم
ببخش زیاده گویی ام را..خواستم حضوری بگم اینا را.اما کامنت امروزت وادارم کرد.گرچه شاید احتمالا مغلطه باشه!!..یاعلی مدد

محمد مهدی یکشنبه 16 خرداد 1389 ساعت 13:20 http://http://sobhe14.blogfa.com/

سلام و عرض احترام
از خرده گیری اینان مرنج و سخت نگیر که باکی نیست. این روزها هر اتفاقی و هر رفتاری راحت توجیه و شبیه سازی می شود. باید به اینده امید داشت و منتظر حلول ماه از پشت ابر بود تا صفحه ی ریا و تظاهر برچیده شود.
خداوند روح بزرگ امام را با شهدا و صالحین محشور بدارد و ما را از ادامه دهنگان راهش و محافظان مرام و اعتقادش قرار دهد.
این جاهلان کــــه دعوی ارشاد مـــی کنند
در خرقه شان به غیر “منم” تحفه ای میاب
موفق و سربلند باشید.

جانبازگرامی جناب سامع.لطف کردید..ممنون.
نمیدونم چی بگم دیگه چون خودتون به همه چیز واقفید..تابعدیاعلی مدد

محمد مهدی یکشنبه 16 خرداد 1389 ساعت 13:22 http://http://sobhe14.blogfa.com/

سلام مجدد
ممنون از حضور و ابراز لطف و محبت شما

ستایش یکشنبه 16 خرداد 1389 ساعت 14:36

سلام پدر گرامی. حال شما؟ خوبین

اومدم خداحافظی. یه هفته دیگه پام میرسه به خاک وطن اینه که از الان میخوام نتو تعطیل کنم بچسبیم به چمدون بستن .
ممنون که تو این مدت به یادم بودین سر زدین البته هر وقت بتونم حتما میام سر میزنم بهتون.
خوش باشین و سلامت. واسم دعا کنین
خداحافظ.

راستی اگه هواپیمامون سقوط کرد و من فوت شدم حلالم کنین

بانوی تنهایی یکشنبه 16 خرداد 1389 ساعت 19:02 http://www.darknesswithin.parsiblog.com

با حرفات غریبگی می کنم
همین

اینم حرفیه..!!.ممنون از توضیح مجمل و دقت نظرتون..همین..یاعلی مدد

مریم یکشنبه 16 خرداد 1389 ساعت 20:20

سلام
قاصدک عزیز
چرا اینقدر سخت می گیرید ...بذارید دوستانتون خبرهای کپی پیست شده از کیهان رو تو وبتون بنویسند من یکی که بهشون نیم نگاهی هم نمی اندازم ... یک خبر رو چند صد دفعه باید بخونیم یا بشنویم ؟!!! ... تو هر بخش خبری سیما این خبرها تکرار می شه بذارید برای چندمین بار اونها رو تو وب شما هم بنویسند !!!
ببخشید قاصدک گرامی فکر می کنم کسانی که می خوان از وب شما برای نوشتن خبرهای کیهان استفاده کنند از دوستان عزیز شما هستند من به هیچ وجه قصد اسائه ی ادب به دوستان بزرگوار شما رو ندارم ... اما خسته شدیم بس که به زور خواستند عقایدشون رو به ما تحمیل کنند چرا فکر می کنند فقط خودشون می فهمند چرا تصور می کنند فقط خودشون برحقند و ما همه گمراه هستیم وقوم ضلال !
ببخشید می دونم که نه ما حرف دوستان شما رو قبول می کنیم و نه اونها دلایل ما رو می پذیرند ... جدلی ست بی فایده و بی نتیجه و اعصاب خرد کن
پس بهتره دیگه چیزی ننویسم .
ببخشید ...امیدوارم شما رو ناراحت نکرده باشم .

دوست تنهایی ها دوشنبه 17 خرداد 1389 ساعت 03:36

برای تو و خویش
چشمانی آرزو می‌کنم
که چراغ‌ها و نشانه‌ها را
در ظلمات‌مان
ببیند.

گوشی
که صداها و شناسه‌ها را
در بیهوشی‌مان
بشنود.

برای تو و خویش، روحی
که این همه را
در خود گیرد و بپذیرد.

و زبانی
که در صداقت خود
ما را از خاموشی خویش
بیرون کشد
و بگذارد
ار آن چیزها که در بندمان کشیده است
سخن بگوییم.

احمد شاملو

ممنون از آرزوهای قشنگت..به امید تحقق!!.شب خوش

ما فی ها دوشنبه 17 خرداد 1389 ساعت 09:02

جناب اقای قاصدک بسیار گرامی سلام

در مورد امام : بزرگمردی بود
نمی خوام با تعریف کلیشه ای ارزش این رهبر رو پایین بیارم
روحش شاد

در مورد حذف وبلاگم :
از رفیق شفیق و هم رزم گرامی تون بپرسید ! به هر حال تا کلنگ زنی و ساخت و احداث و پرده برداری وبلاگ جدید ٬ اینجوری ما را تحمل بفرمائید !


یا علی مدد!

همینطوره که فرمودید.خیلی وقتها کلمات نه تنها حق مطلب را ادا نمیکنن بلکه ارزش واقعی انسانی چون امام خمینی را باعث کاهش ارج و منزلتشون میشن..ممنون از گوشزدتون..
راستش.همش توفکربودم که منظورتون کدوم دوست شفیق بوده که الان خودشون کامنتی دادن و خوشحالم که به دوست شفیق بودن قبولمون کردن!.انشاالله که مجدد شاهد حضور پر رنگتون خواهیم بود.
زنده باشید..یاعلی مدد

کاوسی دوشنبه 17 خرداد 1389 ساعت 18:06 http://mighat61.blogfa.com

سلام بر قاصدک عزیز
خداقوت
قطعا بشریت به وجود خمینی کبیر افتخار می کند ملت ایران و شیعه که جای خود دارد.
این غزل از حضرت امام با عنوان شهره ی شهر تقدیم می کنم.
بـــه کمنــــد ســر زلف تو، گرفتار شـدم
شهــــره شهر به هر کوچه و بازار شدم
گـــر بــــرانــــى ز درم، از در دیگـر آیم
گـر برون راندى‏ام، از خانه ز دیوار شدم
مستى علم و عمل رخت ببست از سر من
تـــا کـــه از ساغر لبریز تو، هشیار شدم
پیش مــــــن هیچ به از لذت بیمارى نیست
تــا ز بیمــــــارى چشمان تو بیمار شدم
نشـود بـــــر ســـر کـــــوى تو بیابم راهى
از دم پیــــــر در این راه، مــــددکار شدم
دامـن از آنچــــه کــــه انباشتــه‏ام، برچیدم
تا کـــه خجلت زده در خدمت خمّار شدم.

یک عدد ته تغاری گم گشته در زمان! دوشنبه 17 خرداد 1389 ساعت 22:44

سلام بوآ! چطوری بوآ؟!
قربونتون برم الهی شرمندم بابت نبودنها!
تیتر پست رو که خوندم ترسیدم گفتم یا علی باز....اما وقتی متنش رو خوندم واقعا شرمساتر شدم ازین برداشت قبل از...شرمندم!
واقعا کجای تاتریخ سراغ دارن که حالا اون موقعش که به کنار اما بعد این همه سال هم هنوز...ندیده و ...
خوبید پدر چه خبرا؟
میدونید که باز دم امتحاناست و منم که کارام همیشه قاطیه!
این روزها واسه درسام .و کارام دعا کنید و ایضا برای خودم!‌انشالله به رزودی (یعنی بعد امتحانا!) بیشتر و بهتر مزاحم منیشم/.
میدونید که همیشه به یادتون هستم بهترینم.
یاعلی

خوشت میاد بذاری شیش ماه یه بار بیای و با اسامی من درآوردی دل همه را اتیش بزنی که آی.چه سنگ دل شدم من که به ته تغاری سرنمیزنم؟!!٬!!
تازشم..کاش پست قبلی را هم میخوندی!!
چشم..اگرقابل باشم دعاگوهستم.انشاالله که درامتحانات هم موفق و سربلند باشی.ممنون از یادکردتون.خوش باشی.یاعلی مدد

فاطمه دوشنبه 17 خرداد 1389 ساعت 23:30

سلام اق جون!این کلمه رو تازگی کشف کردمگفتم یه تونعی به بابایی گفتنم بدم!

خوبین بابایی در چه حالین؟گفتم یه سرکی بکشم به وبتون نگید سر راهیه بخدا دلم براتون تنگ شده!

من کی خبر اپمو بهتون میدادم که دومین بارم باشه؟؟؟؟خوب الان واسه اولین بار میگم اپم!!ببینم میاین یا نه بعد از چند روز واندی میاین!

اره خب..آقجون هم از هیچی که بهتره؟!!!
تنوع=تونع.نوزده تمام(مناسبت و میلادتموم شد و ارفاق نداریم دیگه!!)خیرشو ببینی!!!
ممنون که خبراپ دادی.خدمت رسیدم.شبت خوش

سارا گلی سه‌شنبه 18 خرداد 1389 ساعت 09:25 http://kahkeshan-eshgh.blogfa.com

سلام عمو قاصدک ....
من اولین باری هست که میام اینجا ....

عمو ساغر کجا رفته ؟؟؟؟ ... هر 2تا وبلاگش رو بسته ... خط رو هم فروخته ......

خدا از این پسره بی حیا نگذره که باعث جدایی ما شد ...

عمو من ساغر رو میخوام ... نمیتونی برام پیداش کنی؟؟؟

والله بنده هم ازایشون اطلاعی ندارم جز همونها که خودتون میدونید.
ممنون از حضورتون.زنده باشید..یاعلی مدد

سمانه سه‌شنبه 18 خرداد 1389 ساعت 12:07

سلام عمویی منم مثل آجی فاطمه(البته با اجازه آجی)

گفتم یه سرکی بکشم به وبتون نگید سر راهیه بخدا دلم براتون تنگ شده!

همین و لاغیر....

نخیر.مثل اینکه شما منظورشون را از سر راهی متوجه نشدید!!!
دیدید بعضیها میگن: داشتم رد میشدم گفتم یه سر بزنم بهت؟؟!!
منم میگم مگه وب من سر راهی بود و دلت سوخت به حالش که دست نوازشی سرش کشیدی؟!!!(هاهاهاهاها).
ازشماهم ممنون.بعداخدمت میرسم.بشرط بقا و ولاغیر!!

فاطمه سه‌شنبه 18 خرداد 1389 ساعت 20:50

سلام بابایی

حالا غلطامو نگیرین چی میشه اخه؟خوب من تند تایپ میکنم یه کلمه پس و پیش میشه

هیجوری اومدم بهتون سر بزنم ببینیم دنیا دست کیه!خدا رو شکر امن وامونه

الانه تو وب مریم خانم ذکر خیرتون بودیادش بخیر...

خب چرا حالا ناراحت شدی؟؟.اون موقعی که لقب ملالغتی میدید به آدم
بایدم منتظر عواقبش باشی!!!!!
ممنون از لطفت..برم ببینم وب خانوم معلم چه خبربوده؟!!.یادکی بخیر؟؟!!!

اسماعیل سه‌شنبه 18 خرداد 1389 ساعت 21:54 http://balookhani.blogfa.com

سلام .وقتتا ن بخیر و خو شی..

سالگرد رحلتش تسلیت با د ..امید است .ما از ره مانده ها

پیروی واقعی با شیم....و دت شما هم گرم ..به نام امام و

به یاد امام ...بودید..::::: از امام ::::

آن روز که ره بسو ی میخا نه برم.

یا ران همه بدلق و مسند سپرم.

طو ما ر حکیم و فیلسو ف و عارف

فیاد کشان و پای کوبان بدرم

امید است از رهر وا ن حقیقیش باشید ...متشکرم....

منم از شما متشکرم بابت حضور و نوازشتون.

زنده باشید و همواره سلامت..تابعد..یاعلی مدد

سمانه پنج‌شنبه 20 خرداد 1389 ساعت 00:55 http://roz-siah.blogfa.com

سلاااااااااااام بر دوست عزیز وبزرگوارم
خوبین سلامتین...خوش میگذره....
اومدم حلالیت بطلبم دارم میرم حج عمره....خوبی بدی دیدی از ما حلالمون کن...وببخشید کم سعادت داشتیم ملاقاتتون کنیم....
خوشبخت وسلامت باشید والتماس دعا[قلب][بدرود]

به به.سمانه خانوم(این سمانه خانوم یکی دیگه ست ها..واین منم نیست)
البته اگر مثل همیشه با سی چهل تا دوبیتی میومد همه متوجه میشدند
انشاالله که سلامت برید و زیارتتون هم مقبول حضرت حق قرار گیرد و
یادی هم ازما بکنید.ممنون.التماس دعا..یاعلی مدد

ستاره پنج‌شنبه 20 خرداد 1389 ساعت 01:08

به روزم و منتظر حضور سبزتان

تا عمو فیلی برنگشته ..... زود بیایید

دفعه قبل خیلی زود آمدید !!!!!!

راستش خواستم بگم برم شام بخورم و میام!!!
اما میدونید که شام ما مثل بعضی ها شاهانه نیست و سه سوته
خورانیده میشود!!!..پس خدمت میرسم.چون عموفیلی بدجور به شما
لطف داره!!.تاحالا ندیدم کسی آپ نکرده فیلتربشه که وب قبلی تون شد!

ستاره پنج‌شنبه 20 خرداد 1389 ساعت 01:51

فیلتر شدن بدون مطلب جدید کلی رمز و راز دارد

اگر میخواهید یاد بگیرید ، حاضرم برای شما کلاس ویژه بذارم !!!!!!!!

شما شوخی هم سرتون نمیشه؟!.
خب من وبم را دوست دارم.کامنتهاشو هم..نمیتونم هردقیقه یه وب درست کنم وبزنم قاصدک۲و۳و۴والی بینهایت!!!!

آرزو جمعه 21 خرداد 1389 ساعت 02:32

سلام قاصدک عزیز

در نگاه آخر به روزم و منتظر حضور سبزتان

در پناه حق

چشم..اولین فرصت خدمت میرسم.شب و روزتون خوش..یاعلی مدد

محمد مهدی جمعه 21 خرداد 1389 ساعت 10:27 http://http://sobhe14.blogfa.com/

سلام
دوست بزرگوار تعطیل و غیر تعطیل از سر وظیفه می اییم هم برای عرض سلام و سلامتی و هم در غیر تعطیل برای استفاده از هنر قاصدک
موفق باشید و شاد

دوست عزیز جانباز .جناب سامع
من همیشه رهین محبتهای شما بوده و هستم.وظیفه ندارید این نشونهء لطف شماست که روز تعطیل هم سرمیزنید..هنررررررر؟؟؟!!!!!
راستش ازبس سایت عکسهامو فیلترکردن و پستهای قبلم بهم ریخته شده.دیگه افسر دگی اومده سراغم و میخوام آپ هام را خالی ازهرنوع هنری! بکنم!!!.زنده باشی و همیشه سلامت..یاعلی مدد

روشنگر جمعه 21 خرداد 1389 ساعت 13:28

شامگاه جمعه ۲۱ خرداد با فریاد الله اکبر ٬ حقارت دیکتاتور را به او یادآور خواهیم شد. اعتراضهای شبانه کم خطرترین صورت اعتراضهای مدنی است. حتی اگر شنبه به خیابان نمی روید ٬ جمعه شب با فریاد الله اکبر با مادران عزادار و خانواده ی زندانیان ابراز همدردی نمایید. این کمترین کاریست که هر ایرانی می تواند انجام دهد.

وعده ی ما: جمعه ۲۱ خرداد ساعت ده شب

دوست سبز را فراری دادن دوستان!!!.
امیدوارم نگن این روشنگر یا خودتی یا همون دوست سبز!
درضمن من این کامنت را ساعت۱۱ شب دیدم!!!!

یاقوت شنبه 22 خرداد 1389 ساعت 00:39 http://yagootesorkh.blogsky.com


سلام قاصدک عزیز
از اینکه دیر به دیر میام شرمندم
دوست گرامی آپ کوتاه ومفیدی بود....

حقیقت این بود که امام، دلها را با سرانگشت عرفان و شهود و معنویت تکان و جهت می داد و دشمن را می ترساند.

عرفان امام، عرفان حقیقی است. عرفان مسلکی و تصوف نیست. عرفان صومعه و دیر، گوشه گیری و بی اعتنایی محض به دنیا نیست، امام سلام الله علیه، غریبی است تنها در غربت آباد خاک که گاه بر حسب وظیفه اولیای ظاهر و در حد طاقت و ظرفیت مردم عصرش جلوه ای کرده است. با اینهمه خود گوید:

بشکنم این قلم و پاره کنم این دفتر

نتوان شرح کنم جلوه والای تو را


دشمنتون شرمنده.همینکه تشریف اوردید بعداز مدتها.ممنونم.
بله.واقعا درمورد حضرت امام به نکات خوبی اشاره کردید.
امام بلا تشبیه.مانندمولاعلی(ع)جمع ضدین بود!
درسیاست بی هماورد و درعرفان صاحب نظر و و و..
شب و روزتون خوش..یاعلی مدد

ته تغاری سوخته پنج‌شنبه 27 خرداد 1389 ساعت 13:35

سلام پدر چطورید؟! خوبید بابای ....(به جای سه نقطه یه سری کلمات با مضمونهای بیمعرفتی بزارید!!)
آره رمیدونم بیمعرفتی از خودمه!!
پدر با احترام به شخص شخیص شما برای دوری از دعوا اونم بعد این همه مدت با اجازتون اینجا پیام میدم
میدونم الان تا دهنمو وا کنم بگم چرا سراغی نمیگیرید شما میزارید توی کاسم که مگه خودت میگیری؟! درنتیجه بهتره حرفی نزنم!! پدر خدا خود عالم است که در این وانفسای زندگی جهنمی و داغ(من باب هوا عرض میکنم!!) چقدر دلمان برای نوای آرامش بخش شما و صحبتها و کامنهای دلنشینتان تنگش ده است اما خوب..! مرگ بر امتحان و درود بر دانشجویی که کل ترم لای کتاباشم وا نکرده و حتی سر جلسه امتحان نمیدونه استاد زن بوده یا مرد و کدوم اینا استادشن که اقلا سوالی چیزی بپرسه!!!!
خلاصه اینکه همچنان واسه این ته تغاریتون البته ته تغاری سوخته دعا کنید!
به آبجی فاطمم سفارش کردم توی نبود من یهو نره یه ته تغاری واستون جور کنه(اگه تا حالا نکرده باشه!) و همین دختر عموها بستن!!
که اگ بره پیدا کنه به قوله یکی از اون مخاطبان لوستون پیشیییییییییییییی بیا منو بخور!!!!!
تابعد!
یاعلی

دارم میرم هیئت..جواب دندون شکنت! باشه تاوقتی بشرط بقا ! برگشتم!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد