*غزل قاصدک*

به جای نفرین به تاریکی ؛ شمعی بیفروزیم

*غزل قاصدک*

به جای نفرین به تاریکی ؛ شمعی بیفروزیم

زندگی زیباست..اگر بگذارند!

See full size image

See full size image
 سلامدوستان اصرار داشتن که آپ کنم  

منم نه اینکه قحطی سوژه باشه هااااچشمکچرا که الی ماشاالله تو این دیار، 

تا دلت بخواد سوژه گیرمیاد و برا همه هست!.هول نشید.به همه میرسهشیطان 

امّااااا..علی الحساب حیفم میاد جام جهانی برگزار بشه و ما غافل!! 

قبلا هم گفتم که فوتبال، بخصوص از نوع جام جهانی وهر4سال یه بارش عین زندگیه! 

زمانی اقشار منوّرالفکر! کسر شأن شون میشد بگن فوتبال می بینند! 

چه برسه به اینکه دوست هم دارند واگرهم بتونند بازی هم میکنندمغرور 

ولی همون زمان هم خوب که دقّت میکردی میتونستی رد پای 

جلال آل احمد و سهراب سپهری ها را هم تو ورزشگاه امجدیه(شیرودی فعلی)ببینی!.

امروزه حتی جامعه شناسان هم از منظر زیبایی شناختی به این پدیده نگاه میکنند. 

سخن کوتاه کنم.!مغرورتو فوتبال عین زندگی ،هم شکست است و هم پیروزی..

درفوتبال من معنا نداره!.که اگر داشت؛الان وین رونی.کریستیان رونالدو، لیونل مسی و 

چندین و چند فوق ستاره، ادامه جام جهانی را از خونه شون مشاهده نمیکردندنیشخند  

فوتبال حاصل زحمات11 جسم در یک کالبد و اراده یک ملت در پشت آن است..

شاید بشه به جرات گفت:تنها مقوله ای که سیاستمداران را هم اسیر 

 شهرت و آوازه ی خود کرده فوتبال است ولاغیر!.شیطان

لازم به ذکر نیست چون همه میدونند که تعداد کشورهای عضو فیفا از تعداد کشورهای 

عضو سازمان ملل هم بیشتره و عجیب اینکه تمامی اعضا به تمام قوانین فیفا احترام گذاشته 

و مو به مو تمام قوانین را  اجرا میکنند..یک کلام ختم کلام.! 

در فوتبال اگر بخوای مثل اشراف زاده های لرد تبار انگلیسی با تکبّر وارد بازی زندگی 

یا(فوتبال) بشی با فلاکت و خواری از زمین خارجت میکننداضطراب

راستی.تو فوتبال برای خرافاتی ها هم هیچ جایی نیستچشمک 

فرانسوی ها این روزها شاهد این ادّعا هستند!!دروغگو

یه چیز دیگهنیشخنداگر ادّعامون نشه که تنها ملت توحیدی و مومن به خدا هستیم!مغرور

در بین تمام تیمهای حال حاضر در جام نوزدهم که اتفاقاً خیلی هاشون هم 

کاتولیکها و پروتستانهایی سخت معتقد بودند من ندیدم که هیچ تیمی بعداز بازی بگه: 

امروز عیسی مسیح مدد کرد و ما بازی را بردیمشیطان 

جملهء نون بازوتو بخور! را این روزها به وضوح میشه تو افریقای جنوبی شنیدخنده 

پیشنهادمیکنم حتی اگر دوست ندارید، این چهاربازی آینده را با میل و رغبت 

 بشینید پای تلویزیون و ببینیدرویابهتراز سریالهای سیمای ملّیه که!!سبز

چه زیباست اشکهای سوزان جوان سیه چردهء افریقایی که ازپس ِهزاران سال 

نظام برده داری سر برون آورده و فریاد میزند که نظام آپارتاید رفت و ما هستیمدست 

و چه شوق انگیز است پیروزی بر بچه پولدارهای افاده ایه انگلیسیشیطان هورا

پ.ن:حرف زیاد داشتم.بخصوص ازنوع ضد سیاسی! امّا... زندگی زیباست اگر بگذارند:

 

آن کبوتر که لب بوم شما پر زد و رفت دل من بود که اومد به شما سر زد و رفت  

غمهاتون رو به زوال و شادیهاتون فزاینده..تا بعد..یاعلی مدد: قاصدک 

نظرات 55 + ارسال نظر
شاپرک مهاجر یکشنبه 13 تیر 1389 ساعت 08:30

سلام عرض میشود

بسیار خرسندم که اپ نمودید

مثل همیشه هماهنگ با یکی از اتفاقات و رویداد های پیش رو!!!

بله لین روزها شاهد بازار داغ فوتبال اونم از نوع جام جهانیش هستیم ...از کنار هر اپارتمانی که رد میشیم صدای دلنواز( گوشخراش) فردوسی پور که میگه چههههههههه میکنهههه این مسی !!یا صدای پر احساس جناب خیابانی رو که ۲۰ متر مونده به دروازه انچنان با هیجان منتظر گله...! رو میشنویم ..
خب خیلی جالبه همیشه یه عده علاقمندن یه عده هم متنفرن ...! مادر منزل هر دو نوع روداریم

تازه !! شاهد شرط بندی هایی که ملت برای قهرمانی تیم محبوبشون میبندن هم هستیم ...نازنین شوهر بنده که در صورت قهرمانی تیم محبوبش قول شیشلیک داده ...ما هم دست به دعاییم حالا نمیدونم با اون اختاپوسه سروسری داره یا نه ولی خیلی سفت و محکم میگه المان قهرمانه !!

به هر حال قاصدک عزیز ممنون از تهیه پست به جا و مناسبتون ...
راستی تیم محبوب شما کدومه؟
شاد باشید و همیشه سلامت

آره خب..رویدادهای روز را خوب اومدید!!
اما لیونل مسی که هیچ کاری نکرد و من ندیدم عادل بگه :
چه میکنه این مسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی!!!!!
من اولش هم گفتم آرژانتین و برزیل میان فینال!!.
و خوشحالم که باور خودم و همه شد که اختاپوس نیستم!!!چون حدسم اشتباه دراومد..اما حال کردم انگلیسیهای پر مدعا پوزه شون بخاک مالیده شد!!.آخه همش میگفتن:ما برنده دوجنگ جهانی بودیم و یک جام جهانی!
کیه که ندونه همون جام را هم به زور خرید داور گرفتن؟!!!!
ممنون از حضورتون..راستی.زندگی هم زیباست اگر بگذارند!!!!

فاطمه یکشنبه 13 تیر 1389 ساعت 09:19

سلام اقاجون نشد نیام چون گفتین اپ میکنم دلم نیومد نیام!
دلمون به کدوم تیم دلخوش کنیم یکی یکی پرپر شدنفقط مونده اسپانیا که اونم امیدی بهش نیست!

تنها خوبی جام جهانی به اینه که هر کی با قومیت ونژادی درکنار همنن این خوبیه فوتباله!دیگه اینچیزا مهم نیست!

ما که نرفتیم ولی اگه با این وضعیت میرقتیم میشدیم سوژه واسه ملت!!!!!

خوشم اومد که انگلیس حذف شد هیچوقت از تیمش خوشم نمیادونخواهد امد!

به به مشهدی خانوم!!!
من فکرکردم الان رسیدی تهران و منتظر هواپیمایی که نیومدم وبت!
عوضش نشستم اینو نوشتم که مجبور بشی بیای!!!
ولی من معتقدم اگر میرفتیم جام جهانی.حتی اگر سی و دوم میشدیم بازم کلی باعث رونق اقتصادی و ورزشی مون بود! مگه نشنیدی که فیفا هرکشوری را بخواد دستشو بگیره میزبانش میکنه؟؟کره و ژاپن میزبان سری قبل بودن دیگه محاله ما بتونیم بهشون برسیم.کره و ژاپنی که همیشه دوتا سه تا ازمون گل میخوردن!!.بگذریم..خیلی فوتبالی شد..اما خوشم اومد هرچی تیم آبی پوش بود حذف شد.هاهاهاهاهاهاها
تیمتون هم امسال بهش امیدی نیست که نیست!!.
پس سفر خوشی برا ارزو میکنم!.التماس دعای فراوان..یاعلی مدد

فاطمه یکشنبه 13 تیر 1389 ساعت 09:21

بهترین بازی رو که دیدم بازی بین غنا و اروگونه بود مخصوصا لحظات اخرش که اشک همه رو دراورد!بهرحال زندگی زیباست و اینم میگذره چه تلخ چه شیرین!

بابایی تمام اعیاد اگه خدا بخواد مشهدم و دعا گوی همگی..با اجازتون شما رو دست سمانه جون سپردم!ولی واسم گزارش رد نمیکنه مطمئن باشیدیاحق

من نمیدونم چرا هرکی میخواد بره منو میسپره دست سمانه خانوم؟!!!
نترس..کوچه نمیرم..در را رو غریبه باز نمیکنم.به گاز هم دست نمیزنم!
تمام اعیاد آینده هم مبارکت باشه..خوش بگذره..یاعلی مدد

سلیمون یکشنبه 13 تیر 1389 ساعت 09:43

سام علیک بر سالار و مرشد خودم
خیلی چاکیم خو مشتی میدونی که تا اپ کونی من با کله میرسم خدمتتون و کولی هم حال می کنم
خو بریم سوراغ این اپ
خو ا اونجا که من میونه خوبی با فوتبال نرم تو عمرمم یه بار هم نیگاه نکردم و بازی نکردم میریم سوراغ این عسکا
ایول عجب داوری داری هنو ا را نرسید کارت نشون میده و اینگاری یکی داره ا پشت سر بهش میگه دسا بالا وگرنه بی حرکت خو مشتی چرا ای داره ناخون میخوره
خو بگذریم خوشال شودم اپ و رفتی تو کارش
اومدم بگم که هسم و کماکان مخلصیم
به اوس کریم میسپارمت
برقرار باشی ... یا حق
زت زیاد

به به !.بزن زنگو مرشد..
داش سلیمون.داداش خودم!!!.بقیه برن یه نسبت دیگه جور کنن!!!
خوش اومدی بامرام..
خوشم میاد راستشو میگی همیشه..!.اصلا کاری نداری با اخبار دنیا الا عکسهاش!!..البته منظور همین پسته که فوتبالیه!!
به هرحال.خوشحالم مورد توجهت واقع شده.
شما سالاری مشتی.نگو این حرفها را..زنده باشی و همیشه سلامت..یاعلی مدد

سمانه یکشنبه 13 تیر 1389 ساعت 10:34

سلام به عموقاصدک عزیزززززززززززززززززززززز....

به به بالاخره اینجا آپ شد .. و من کلی ذوقیدم آخه اولین بار بود یکی رو تو خبرنامه وبلاگم میدیدم... دیگه همسایه شدیما عمو

اره خب..اسکای اینهههههههههههههههههههههههههههههه!!!
منم یادم باشه توخبرنامه وبت را وارد کنم اپ کردی باخبر بشم

سمانه یکشنبه 13 تیر 1389 ساعت 10:43

و اما آپتون.. راستش من میونم با فوتبال خوب نیست..( حتما میگید شما که میونتون با هیچی خوب نیست آپ سیاسیم که میذارم میگید که با سیاستم خوب نیست)
ولی خب مقوله جام جهانی مجزاست... و گه گاهی یه خبرایی ازش میگیرم...

و اما خبرهایی که من از جام این بار نصیبم شده توسط داداشم.. آخه هر وقت یه چیزی باشه که بدونه خوشم میاد صدام میکنه... اولینش که دیگه همه صدام کردم ببینم چون میدونن عاشق این لحظه هام.. وقتی بود که ایتالیا حذف شد و خیابانی اعلام کرد که نامزد دروازبان پشت دروازه نشسته و حواسشو پرت کرده.. آی ذوقیدم


دومیشم اینکه لباس یکی از سر مربی ها فکرکنم برزیل بود اونم حذف شد اینقدر رنگارنگ بود که بازم خیابانی گفت که دلمون برالباسای رنگاورانگش تنگ میشه
سومیشم این بود یکی از بازیکنها حالا اینو دیگه نیمدونم کدوم تیمم بود با دست توپو زد و نذاشت گل شه.. و عجب زرنگییییییییییییییییییییییییییییییی .. دیگه به این حسابی ذوقیدم آخه اخراجم شده بود تو دقیقه نود...

خب خلاصه ش اینکه تنها خبرایی که من از جام این بار داشتم اینا بود.. آخه بقیش اصلا برام اهمیتی ندارن.. علاقه رو داشته باشید

کاملا معلومه که میونه تون با فوتبال چه جوریه! نیاز به قسم خوردن هم نیست!!.چون به لباس دونگا مربی برزیل؛ فردوسی پور گیر داد که گفت: خداحافظ آقای بد لباس!!!.اما منکه خیلی وقت میکردم نمیدونم چطور متوجه نشدم نامزد دروازه بان ایتالیا را!!!!.واقعا که خانومها چه دقت نظری دارن؟!!!.اون که با دست توپ را زد مال اروگوئه بود..از خواهرت بپرس که نوشته خیلی اونشب غصه خورد براشون!(بازی اروگوئه و غنا)
اما در عین بی علاقگی خیلی خوب دنبال کردی هاااا.ممنون از حسن نظرت

سمانه یکشنبه 13 تیر 1389 ساعت 10:49

دیگه اینکه و چقدر با ربط و به جا همه چیزو به هم چسبوندید... ماندلا الان کجاست که ببینه.. کلا یه جورایی همیشه اینجوریه یه رهبر این همه زحمت میکشه و غصه میخوره و خلاصه همه چی بعد موقع به بار نشستنش نیست که ببینه...

نلسون ماندلا نیست که ببینه؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
این حرف را جایی نگی هاااااا.خب بنظرم همون بگی خوشم نمیاد از سیاست بهترتره!!!!.چون ماندلا تموم بازیها تواستادیوم نشسته اونوقت شما داری براش فاتحه میخونی؟؟!!!!!هاهاهاهاهاها

سمانه یکشنبه 13 تیر 1389 ساعت 10:53

زندگی زیباست اگر بخواهیم و بگذارند

ممنون عمو از پست به جا و با مناسبت و خواندنی تون....

ایشالله شادیهای شما هم فزایندههههههههههههههههه

انشاالله که میگذارند از زندگی لذت ببرید!
منم ممنونم و خوشحال ازاینکه مورد توجه قرار گرفت..زنده باشی..

هستی یکشنبه 13 تیر 1389 ساعت 10:58 http://rooshanayee.blogsky.com

سلام عمو جان

مطلب کاملا به جایی بود

دنیا را برایتان شاده شاد و شادی ها را برایتان دنیا دنیا از خدا خواستارم.

شما همیشه بهترین و مناسب ترین مطلب روز را انتخاب می کنید و موضوع آپ قرار می دین.

فوتبال هم عین زندگی است .چه تعبیر زیبایی.واقعا هم درسته

ممنون از این آپ کاملا به جا و از توضیحاتی که به شخصه برای خودم خیلی جالب بود

اختیاردارین..ممنون از نظراتتون.
خوشحالم مورد اقبال تون واقع شد..
زنده باشید یاعلی مدد

سمانه یکشنبه 13 تیر 1389 ساعت 11:08

راستی از پذیرفتن هر گونه امانت معذوریم حتی شما اجی فاطمه

دیگه کار از کار گذشته..قبل از عزیمت شون نباید قبول میکردی!!!

ساغر یکشنبه 13 تیر 1389 ساعت 12:44

سلام عموجان.خوبین؟؟
اومدم برای عرض ارادت که دیدم آپ کردین
اتفاقا سوژه ی خوبیه.راستش من اصلا فوتبالی نیستم واصلا تشخیص نمیدم کدوم بازیکن مال کدوم تیمه ولی از وقتی برزیل وآرژانتین تو بازیها باختند من علاقه مند شدم بازیها رو ببینم
آخه وقتی اون پیشگوی آفریقایی گفته بود آرژانتین قهرمان جهان میشه واون اختاپوس هم پیش بینیش و تایید کرده بود خود اونها هم باورشون شده بود که این خرافات میتونه حقیقت داشته باشه.بازی سست وبی رمقی که تیم آرژانتین از خودش نشون داد با اون دروازه بانشون این وتایید میکرد

واما بازی زندگی
کاش هممون بتونیم بازیکنهای خوبی تو این بازی باشیم تا زودتر از موعد مقرر داور مجبور نشه با کارت قرمز اخراجمون کنه.بازی که خداوند زمانی به بلندای عمرمون راه انداخته وبهمون فرصت داده تا زندگی کنیم والبته خوب زندگی کنیم.این یادمون باشه که خیلی از چیزها باعث کوتاهی عمر میشن ووقت اضافه ای نداریم که جبرانش کنیم.
امیدوارم همه ی عزیزانم که شما هم جز اونها هستین در تمام مراحلهای زندگی برنده باشین واگه زندگی خواست کمی بازی رو سخت ترش کنه شما با اراده ی قوی برنده ی میدون باشین

با اون فرمایشتون داداش سلیمونو از من گرفتیناااااااااا
آخه داداش سلیمون داداش منم هست.حالا یه داداش مثل شما داره بزارین یه آبجی هم مثل من داشته باشه
برم دیگه خیلی مزاحمتون شدم
موفق وسلامت باشین
حق نگهدارتون

واقعازندگی زیباست اگر بگذارند!!!!!!!!!!!!

ساغر خانوم گرامی..ممنون از این دیدگاه تون نسبت به فوتبال و زندگی
اما اون اختاپوسه که من ازش بدم میاد تا حالا درست پیش بینی کرده هاا
اون اختاپوسه آلمانیه.. برای آرژانتینی ها حدس نزده بودکه!!!
انشاالله که در بازی زندگی هیچ وقت کارت قرمز نگیریم و فوقش با یه کارت زرد متوجه اعمالمون بشیم!
درمورد داش سلیمون.منظورم شما نبودی که!۱ لااقل فقط شما نبودی!
آخه مدتیه هرکی از راه میرسه میگه:سلام داداش خودم!!!!درحالیکه ما حق آب و گل داریم اونجا.ایشونم خیلی خیلی لطف دارن.
بازم ممنون از دقت نظر و توجه تون..زنده و سلامت باشید..یاعلی مدد

آسمون یکشنبه 13 تیر 1389 ساعت 14:40 http://www.a3emuon.blogfa.com/

سلام
یه کمی عصبانیم نمی تونم نظر بدم
فقط خواستم بگم اومدم تا بعد که حالم خوب شد !!
واقعا
زندگی زیباست
اگر بگذارند!!!!
یا علی !!

از من عصبانی هستید؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.چرا خب؟؟؟!!!!
تو تشویش می مونم تا حالتون خوب بشه و بیایید..ممنون.یاعلی مدد

شـــــــهریار یکشنبه 13 تیر 1389 ساعت 17:47 http://shar00.blogfa.com

سلام حاجی :

ای خوب اومدی والله : از بابت این که از قدیم هم مشخص بود که سهراب و جلال دنباله رو و شیبورچی کدوم تیم شایسته هستند که الان صداشون در اومد و به خصوص عادل خان لحجه طلائی ... هی ی ی ی قرمزتةةةةةةةةةةةةةةه

و از همه مهمتر اشعار جدید سب بلاتر از بابت تعداداعضآ فیفا
خوب همینه دیگه جائی که سیاست . مذهب .و نژاد گونه نتونه دخالتی داشته باشه در امر قضاوت و مدیریت همه ناخود اگاه مطیع اوامر میشوند و احکام و قانون ./

موفق باشی و یا علی :

آقا شهریار عزیز..منکه اعلام هویت رنگی نکردم اما فرمزته دیگه!!!مگه نه؟؟!
ولی من منظورم از اجرای قوانین فیفا توسط اعضا این بودکه مثلا الان شورای امنیت سازمان ملل؛قانونی را وضع میکنه و یا تصویب قطعنامه ای را ولی کم دیده میشه که تمامی اعضای سازمان ملل پیروی کنند از اون مصوبه و هرکدوم لایی کشیده و مخفیانه علیرغم تهدیدات سازمان ملل سلاح و دیگر اقلام را به کشور تحریم شده میفروشند!.
زنده و سلامت باشی شهریار عزیز..یاعلی مدد

ساغر یکشنبه 13 تیر 1389 ساعت 19:27

سلامی مجدد
تازه حالا عکسها برام کامل بازشد!!!!!
چه شعر قشنگیه عمو
دستتون درد نکنه

من فکرکردم اخرکامنت قبلی اونو نوشتید عکس را دیده بودید!!
ممنون از حضور مجددت..یاعلی مدد

عباسی یکشنبه 13 تیر 1389 ساعت 22:18

با سلام

جالب بود ولی جام جهانی این دوره کلا غیر قابل پیش بینی بود مگر اینکه آدم یه هشت پا اجاره کنه

اقا عباسی.درسته اما هر هشت پایی که این اختاپوس المانیه نمیشه!
خوش و سلامت باشی..ممنون که اومدی..یاعلی مدد

شاپرک یکشنبه 13 تیر 1389 ساعت 22:54

سلام و شب بخیر..

در زمانی که زگل خاطره ای بیش نماند
دل من مامن گلهاست اگر بگذارند

شعر بسیار زیبایی رو انتخاب کردید... مخصوصا طرح و رنگهای هماهنگ و چشم نوازش...ممنون از محبتتون

آن کبوتر که لب بوم شما پر زد و رفت
دل من بود که اومد به شما سر زد و رفت

..........زیبا و خاطره انگیز.......

موفق باشی و همیشه شاد

به به!!!! معلومه شما هم عکس را امشب کامل تونستید ببینید!!!
آخه اکثرا میگن عکس باز نشده!
ممنون..شما لطف دارید..
خب هرچندوقت یه بار تجدید خاطره بد نیست دیگه!!
شب و روزتون خوش و سلامت..یاعلی مدد

یونیکورن دوشنبه 14 تیر 1389 ساعت 00:10

سلام قاصدک!

از بچگی فوتبال با بچه‌های ایرانی مانوس استش. اما من زیاد دوست ندارم. اما خب گاهی بازی می‌کنم! فوتبال برای من فقط سیزده‌به‌درها مزه داره! اونم با یه عالمه دوست و فامیل. که دیگه خدا بیامرزه اون دوران رو!

البته تا وقتی پنجم ابتدایی بودم با داداش حسینم می‌رفتیم کلوپ و همش هم فوتبال بازی می‌کردیم دو تایی. بازی‌شو اون می‌برد. اما پنالتی رو من می‌بردم! اتفاقا چند روز پیش دوباره یه دست پلی‌استیشن دو نفری بازی کردیم! بازم مثل قبل بازی رو باختم و پنالتی رو بردم!! خیلی جالب بود. بسی لذت بردیم.

یه جمله‌ای یکی از دوستان گفت که خیلی برام قشنگ بود. البته خودم زیاد سر در نمیارم از این بحث‌های حرفه‌ای!

گفتند که: تیم آلمان، مجموعه‌ای از ستاره‌هاست و تیم آرژانتین مجموعه‌ای از جوانان که در قالب یک تیم بازی می‌کنند.

نمی‌دونم از خودشون بود یا نه. ولی خیلی لذت بردم! اون دید مدیریتیش برام قشنگه! فوتبال‌شو که متوجه نمی‌شم!

همیشه شاد و سلامت باشید قاصدک. در پناه خدا.

یونیکورن عزیز.ممنون از حضور همراه با نقل خاطره تون
دئر مورد اون جمله من فکرمیکنم نام تیمها را بالعکس گفتید!
آلمان امسال با مجموعه ای از جوانان اومد و آرژانتین با فوق ستاره هایی مثل مسی و سباستین ورون و غیره!!
به هرحال.ممنون..فوتبال ازنوع جهانی شو ببینید و لذت ببرید و اصلا هم
حسرت نخوریم که اونا کجا هستند و ماکجا؟!.فقط ازدید نوعی زندگی بهش نگاه کنیم بیشتر لذت میبریم!.زنده باشی.یاعلی مدد

یونیکورن دوشنبه 14 تیر 1389 ساعت 00:12

راستی قاصدک!

داخل پرانتز! قصه‌ی اروند رو نیز هم در ادامه‌ی خاطره‌هام نوشتم...

شب خوش.

راستی! این علامت تعجب جلوی اسم قاصدک! برا چیه خب؟؟!!
فکری ام کرده.!!!..چشم..اولین فرصت سری به اروند که برام جایگاهی خاص داره میزنم!.یاعلی مدد

پرستو دوشنبه 14 تیر 1389 ساعت 00:31 http://sekanjabin1.blogfa.com

سلام قاصدک عزیز
فوتبال مثل زندگی ما آدما است، چه در تنهایی و چه در جمع!
گاهی لازمه که تک روی بشه و گاهی باید با جمع همراهی کنی!
گاهی برای این که بیش تر ضرر نکنی ، مجبوری که تن به کارت رنگی گرفتن بدی و بزنی پای حریف رو لت و پار کنی تا دیگه نتونه بازی کنه!!!!!!! ( شوخی )
امیدوارم که این کارت گرفتن از خدا نباشه که هیچ طوری نمی شه جبرانش کرد!!!

اما جدی جدی، گاهی تو زندگی آدم مجبوره که یه کارایی انجام بده که شاید شبیه همون خطای پنالتی باشه! مثل کاری که خودم برای انتخاب رشته ی کارشناسیم کرده بودم! نمی گم که گل شد، اما راضیم به رضای خدا .

گاهی گل می زنی و از شادی در پوست خودت نمی گنجی و اگه آدم مغروری نباشی، از شادی گل زدن دوستت هم ، شاد میشی، اما ...!
گاهی هم گل می خوری! شکست! اما باید درس بگیری و دوباره از همون راه گل نخوری و راه نفوذ سختی ها و مشکلات رو با یه دفاع خوب و کارآمد بگیری!!! که :
شکست مقدمه ی پیروزیه!! و تکرار خطا دوباره ما را نسزد!!
پس باید تلاش بیش تری داشت و ... تا به پیروزی ( قرمزته! ) برسی!

گاهی وقتا، دیگه احساس ناتوانی می کنی و لازمه که یه مدت استراحت کنی! تا بتونی با روحیه ی بالاتر به مسابقه ی زندگی بپردازی!
گاهی ناخودآگاه مصدوم میشی و مدتی دوری از کار و گاهی حتی تا آخر، دیگه نمی تونی اون کار رو ادامه بدی!و فوتبال کنی! اما درای دیگه ی زندگی که بسته نیست! اونقدر در هر آدمی توانایی هست که با از دست دادن یکیشون، هزاران تای دیگه، شکوفا میشن .
خدا گر زحکمت ببندد دری
ز رحمت گشاید در دیگری

همه ی اینا یعنی فوتبالِ زندگی، نمی دونم تا چه حد تونستم، حرفای دلم رو بزنم، اما این رو می دونم که زندگی نوعی فوتباله که نتیجه اش یکی دو روز نمی مونه و سرنوشت آدمیزاد رو در دراز مدت و گاه برای همیشه تحت تاثیر قرار می ده .
پس اگه تو فوتبال زندگیمون، نمی تونیم گل بزنیم، یه تماشاچی ساده نباشیم که تو زمین راه میره! بلکه بدویم و تلاش برای گل زدن رو داشته باشیم که اگر حتی باختیم، بگن :
قشنگ بازی کرد و باخت!
عمری رو با تلاش زندگی کرد و رفت!!!! مفید بود و رفت!
خدایش رحمت کناد!

و یادمون باشه که جام قهرمانی رو کسی بالای سرش می بره که خالقش رو در هیچ لحظه ای از زندگیش فراموش نکنه!!!!!!

به به..خیلی خوشحالم که یک خانوم بالاخره پیدا شد که تمام جزییات فوتبال را میدونه! و مو به مو تمام موارد را به نگارش در اورد!
و البته که قرمزته! تموم آبی پوشهای جام نوزدهم رفتند.!!
خداوند رحمت کنادشون!!!
تو این بازی هرکی راه بره قافیه را زود میبازه.همونطورکه هرکی فقط خودشو ببینه و مغرور بشه باید بره بشینه ور دست رونالدوی پرتغالی!!
ممنون از حسن نظر و توجه تون..شرمنده کردید..شبتون خوش.یاعلی مدد

پرستو دوشنبه 14 تیر 1389 ساعت 00:38 http://sekanjabin1.blogfa.com

و اما در مورد جام جهانی امسال!!!
هر چند که به علت هم زمانی مسابقات با امتحاناتم، خیلی از بازیا رو ندیدم، اما دلم برای ایتالیا شدیداً سوخت .
چون خیلی ایتالیا رو دوست دارم و از آرزوهامه که اون جا زندگی کنم، ولو برای مدتی کوتاه!!!!

اما قهرمان بلامنازع جام رو برزیل می دونستم که اونم با اون فضاحت رفت!!!

دلم به آرژانتین خوش بود که انتقام انگلیس رو میگیره! که اونم به گونه ای ضایع شد که رنگ به رخسارمان نماند و سر گل سوم با عصبانیت، تلویزیون را خاموش کرده و کنترل را پرتیدیم!!! اما چون دلمان هی قنج می رفت که تا آخرش را ببینیم، روشن کردیم تی وی را و گل چهارم را هم دیدیم و خنک شدیم و زدیم بیرون!!!!!!!!!!!!!!!

حالا هم هی خدا خدا می کنم که اسپانیا جلوی این دژخیمان نازی متکبر خودخواه، مردانه بایستد!! یا حداقل ایستاده بمیرد! ( عادل خان فردوسی پور عزیز، کجایی برادر ؟؟؟)
انشاالله


......... خودمونیما! چه قدر حرف زدم!
خانوم معلم نیست، منم حسابی عقده ای شده بودم، صفحه ی خالی و بدون محدودیت کلمه!!!! و .....
شرمنده!!!!

و اما جام امسال.!
خیلی از متعصبین میگن که چون ژرمن از قدیم کرمان بوده پس آلمانته!!
اصولا از اون اختاپوسه شدیداْ متنفرم که حدسیاتش تموم بهتر از من دراومد!.منم ازاول روی فینال بین آرژانتین و برزیل حساب کرده بودم.آخه
دیگو مارادونا را جدای از موارد خصوصی زندگیش! نماد عصیان برعلیه مافیای موجود در فیفا میدونستم و خیلی دوست داشتم بازم فریادهای مارادونا را هنگام بالابردن جام ببینم.بقول شما دلم غنج* میره!!
اما.خب زندگی همیشه بروفق مراد نیست پس میریم که داشته باشیم فینال بین آلمان و اسپانیا را.البته اگر اون اختاپوسه خلاف اینو حدس نزده باشه!!.ممنون از اینکه ریختید بیرون تموم حرف هاتون را!
اسکای جون میده برا آدمهایی مثل خودمون!! محدودیت را اصلا نیستم!!!
ایام بکام..یاعلی مدد

سمانه دوشنبه 14 تیر 1389 ساعت 01:11

سلام عمو قاصدکی عزیز....

خب من این آپارتاید رو تو کتاب جغرافیای سوم خوندم .. د ازاون به بعد هم دیگه هیچی ازش نخونده بودم..
اون موقع تصویر ماندلا یه پیرمرد سیاه پوست بود.. خب گفتم بعد از چندسال حتما دیگه فوت شده

حالا بببینید یه بار از این گوگلیه کمک نگرفتما.. چه ضایع بازی شد

یادم باشه دیگه نگم جایی

نلسون ماندلا هنوزم همون پیرمرد توی کتابهاست.
اما خوبه که تو افریقا لااقل انقلاب فرزندانش را نخورده هنوز!!!
نه باباااا چه ضایعی!؟!!.لطف کردی اومدی..ممنون

سمانه دوشنبه 14 تیر 1389 ساعت 01:31

بعدشم ...



مبارککککککککککککک باشه...
ساعت فوتبالیتون مبارک ... به به چه وبلاگتون مناسبتیه

اره خب..دیدم پست فوتبالیه؛ساعتشم هماهنگ گذاشتم.
ممنون بازم از دقت نظرت..خوش باشی..یاعلی مدد

ستاره دوشنبه 14 تیر 1389 ساعت 10:07

دست مریزاد و احسنت قاصدک عزیز

مطلب و تمام کامنت ها را خواندم و ۹۰ دقیقه ام تمام شد و وقت اضافه هم ندارم !!!!!!!!!!!

انشاالله کامنت اصلی برای دفعه آینده
اما دلم نیومد که نگم ......
طرح و انتخاب شعر انتهایی تان عالی و نمره تان ۲۰

اختیار دارین..ممنون از نظری که بعدا میخواهید بدید!.فقط متوجه نشدم کامنت اصلی برا دفعه آینده یعنی آپ بعدی؟؟!!!!
کاش معلمم شما بودی.چه زود دست به بیست میشید؟!!.خوش باشی.یاعلی مدد

پرستو دوشنبه 14 تیر 1389 ساعت 12:49

سلام دوباره قاصدک عزیز
فرمودین که : « به به..خیلی خوشحالم که یک خانوم بالاخره پیدا شد که تمام جزییات فوتبال را میدونه! و مو به مو تمام موارد را به نگارش در اورد! »
من دیوونه ی فوتبالم!!! باورتون نمیشه که این رو یه راه ارتباطی برای برقراری یه ارتباط خوب و دوستانه بین خودم و ... ( میدونین منظورم کیان دیگه!!! به لحاظ امنیتی.... ) می دونم که خیلی هم نتیجه اش خوبه!!!!

زیاد فوتبال میبینم و 90 رو تحت هر شرایطی نگاه می کنم .
از عادل فردوسی پور خوشم میاد و ازش خیلی درس گرفتم!
ازش یاد گرفتم که وقتی یه عالمه آدم مغرور و دم کلفت از تو بدشون میاد و می خوان کله پات کنن، اگه حمایت مردم و مهم تر از اونا، دست خدا رو بالای سرت داشته باشی،پیروز میشی!!
باورتون نمیشه که هر وقت قیافه ی اون یارو، سردار عزیز محمدی، مسئول سازمان لیگ، رو می بینم که داره با احترام با عادل حرف می زنه، چه جوری کیف می کنم!
از اینا گذشته، از این که همه سعی می کنن یه جورایی ازش تقلید کنن و شجره نامه ی بازیکنا رو بریزن جلو ملت، خوشم میاد! اما این کجا و آن ها کجا!!!!
یه جورایی با گزارش عادل فردوسی پور از فوتبال خوشم اومد!!!
اما شوخی می کنم! جرقه ی فوتبال دیدن من، بازی های جام جهانی 98، مرحله ی مقدماتی بود که دوستام و خونواده ام، خصوصاً پدر مرحومم ، وحشتناک فوتبال می دیدن و خونه قیامتی بود!!! از اون حس استرسش خوشم میومد! و بعدها ادامه یافت . پدرم از علی موسوی خوشش می یومد و می گفت : این سید، بازی خوبی می کنه!!!!!

اما من خودم! یه زمانی برای فرار از استرس هام و فکرای جورواجوری که بعد از فوت پدرم سراغم اومده بود و تسکین درد و شاید فراموشی موقت، زیادتر فوتبال می دیدم تا این که شد یه عادت و حالا دیگه ازش نمی گذرم! البته دیگه فرصت قبل رو ندارم، ولی بازی های پرسپولیس رو حتماً می بینم! و بازی های خارجی رو کم تر، بازی رئال مادرید و قبلنا که دیدید بکهام بود، منچستر هم!!!!

یه جورایی یه سرگرمیه برای من، مثل همین وبلاگ نویسی!!!!

ببینین، یه پستی می زارین و یه جوری جواب می دین که هی آدم میاد حرف می زنه و حالا ملت میگن که این خانومه، چه پرحرفه!!!!!!
همش تقصیر شماست و این بلاگ اسکای!!!!
بگذریم!!!!

به به.به به..خوشمان آمد یکی رو دستمون بلند شد آخرش!!!!
هرچه میخواخددل تنگت بگووووووووووو..اسکایه بلاگفا نیست که بنویسه(فقط دوهزار کلمه میتونی بگی!!) با دوهزار تا که ما فقط حال و احوالپرسی میکنیم!!!
ولی جداً تکرار میکنم.شاید تو خانومها به ندرت پیدا بشه کسی که این همه فوتبالی باشه..
منم از نود خوشم میاد.به حدی که تنها برنامه ای که میتونه منو از وبگردی و سیستم جدا کنه نوده ولاغیر!.اتفاقا درهمون مورد سردارمحمدی و فردوسی پور یادمه همون اوائل یه اپ نوشتم!! و گفتم خوشمان آمد دیشب سردار توسط فردوسی پور گوشه رینگ پذیرای ضربات چپ و راست عادل شد!!
پرستوی گرامی.خانوم فیزیک سابق!.خدارحمت کنه جمیع اموات و بخصوص پدر گرامیتون را.ممنون از حسن نظرتون..زنده باشید وسلامت..یاعلی مدد

آسمون دوشنبه 14 تیر 1389 ساعت 14:30 http://www.a3emuon.blogfa.com/

سلام !!
عصبانیت از شما؟؟؟؟؟؟؟؟/
نه چرا از شما؟!
نه ببخشید !!!
فقط خواستم یه توضیحی برای نظر نذاشتنم داشته باشم که خدایی نکرده شما دلخور نشید!

اما فوتبال و ....
چی بگم ولله
همیشه تو هر چیزی نمی دونم چرا کمیت ما لنگه!!
لنگه دیگه!!!
کاریش نمی شه کرد

خب ..الحمدلله از دست من نبوده عصبانیتتون..
اما ..خب این نظرتون در مورد آپ را همون دیروزم میتونستید بگید حتی با اون حال خراب!!!.همینکه چیزی نمیدونم.چی بگم والله؟!!!!
خوش و سلامت باشید..یاعلی مدد

هریا دوشنبه 14 تیر 1389 ساعت 16:20 http://setareyeasemani.blogfa.com

سلام. صاحب این وبلاگ بیچاره بعد از مدتها بلاگشو اپ کرده و تصمیم گرفته دوستاشو هم دعوت کنه. خوشحال میشم بیای و بخونی و نظرتو بگی.[لبخند]

شب خدمت میرسم و جواب اون کامنت طولانی فینگلیشی تون را میدم
جواب قبلی راحذف کردم چون احتمال دادم ناراحت شدید

هریا دوشنبه 14 تیر 1389 ساعت 16:22 http://setareyeasemani.blogfa.com

salaaaaaaaaaaaaaaaaaam
migama
man asan footballi nistam
hat daghigh nemidunam che timhaie bazi mikardan!!
khob che mishe kard
khosham nemiad
bebakhshid finglish neveshtam.

rasti in bar adreso dorost gozashtam?

درسته که ازفوتبال سر درنمیارید اما مطلب منو اگه میخوندید درست متوجه میشدید زیادهم تخصصی و فوتبالی نبود..به هرحال ممنون که بعدازمدتها تشریف اوردید. یاعلی مدد

هریا دوشنبه 14 تیر 1389 ساعت 17:17 http://setareyeasemani.blogfa.com

baba be khoda matlabetuno khondaaaaaaaaaaam
chon hamishe kam minevisam hamishe ham shoma fek mikonim man nemikhonam.
are midunam kheili takhasosi nabod ama khob harfi nadashtam ke darbare football o upeton begam.

shayad ghablan sahebe in blog ba didane nazaraye ziadesh khoshhal mishod ama age tebghe harfe shoma hamchenan hamintori bodam ta in modat inhame upe bikhabar nemikardam o alanam faghat be chand nafar khabar dadam.

alan tanha chizi ke baram mohem nist ine ke ye seri adame bikar bian o upamo nakhonde nazar bezaran.

alan dae ,orede blogam faght ye chizi ahamiat dare unam ine ke uni ke hichvaght injaro nemikhone

ساعت ۴ صبح سه شنبه
دوست عزیز.چندین بار به وبتون سر زدم اما متاسفانه کامنت دونی تون باز نمیشه..پس انشالله فرصتی دیگر مزاحم خواهم شد.اینجا نوشتم تا اگر اومدید ببینید و بدانید!!.تابعد..یاعلی مدد

هریا دوشنبه 14 تیر 1389 ساعت 17:19 http://setareyeasemani.blogfa.com

dar morede upam ham shayad hagh ba shoma bashe ama man in aHANGO KHEILI DOS DARAM O KHEILI goush midam o emruam koli donbale matnesh bodam ta peidash kardam.
bazam mamnun az hozureton.

نه..من فقط خواستم بگم که خب منم نظری در مورد اپ شما ندارم.اصلا هم قصد تلافی نداشتم..چون نمیدونستم برای یه متن اهنگ چی باید بگم؟!!.بعدا خدمت میرسم..یاعلی مدد

پرستو سه‌شنبه 15 تیر 1389 ساعت 00:03 http://sekanjabin1.blogfa.com

سلام
خب! خلاصه خیاط هم در کوزه افتاد!!!!
این بار اختاپوس آلمانیا، به خودشونم رحم نکرد! ایشالله که راست باشه و آلمان متکبر حذف بشه و من کلی ذوق کنم!!!
( اصلاً معلوم نیست این بدبختا، چه هیزم تری به من فروختن که این جوری ازشون بدم میاد!!!! )

به هر حال، قاصدک عزیز، من که فقط در انتظار این پیروزی هستم! پیروزی اسپانیا دیگه!!!!

چرا؟؟؟؟..مگه بازم حدس زده اون اختاپوسه؟؟!!
من اخبار جدید گوش نکردم..اما احتمال میدم آلمان برنده بشه اگه بره فینال..چون به خودباوری عجیبی رسیدند.الکی نیست که.به دو ابرقدرت فوتبال هشت گل زدند(انگلیس و آرژانتین)البته اگرهم قهرمان نشن تا همینجاشس هم با این جوانان براشون خوبه مقام دومی هم..
بگذریم..منو وادار کردید تحلیل و بررسی جام جهانی بکنم!!.خوش باشید.یاعلی مدد

ستاره سه‌شنبه 15 تیر 1389 ساعت 00:47

سلام قاصدک حرف گوش کن و پندپذیر و سبکبال !!!!!!!!!!!!!!!!!

من که در پست قبل گفتم خدا را شکر تو این مملکت گل و بلبل قحطی هرچه داشته باشیم .... قحطی سوژه نداریم.

با تمام جملات شما مبنی بر اینکه زندگی هم مثل مسابقه ی فوتبال است .... موافقم.

البته چون سیمای دولتی را تحریم کردم و این تحریم شامل مسابقات جام جهانی هم شده است.البته مسابقه برزیل و هلند را در منزل دوستی تماشا کردم و متاسفم که برزیل باخت.

همانطور که در کامنت اولم هم گفتم شعر انتخابی تان خیلی زیباست و طراحی شما این زیبایی را چند برابر کرده است.

* زندگی با تو چه زیباست اگر بگذارند *
راستی چرا نمی گذارند ؟؟؟؟
و چه کسانی نمی گذارند ؟؟؟

اختیار دارین..قاصدک همینه دیگه..حرف گوش کن و انتقادپذیر!!!
خب درسته که تحریم کردین اما مالیاتشو دارین میدین پس فوتبالهاشو ببینید!!
ممنون از دقت نظرتون..اما این:اگر بگذارند.کاردستم نده خوبه!!!
آخه همه دارن میگن که اولاْ تقدیم به تو!! یعنی کی؟؟؟!!!
ثانیاْ اونوقت کی نمیذاره که تقدیمش کنی؟؟!!!هاهاهاهاها
خوش باشید. مطمئن باشید میگذارند..شب و روزتون خوش..یاعلی مدد

سمانه سه‌شنبه 15 تیر 1389 ساعت 01:56

سلام مجدد به عمو قاصدک عزیز...

راستی ممنون از بابت شعر تقدیمیتون...

اختیار دارین
از کجا فهمیدی به شما تقدیم کرده بودم؟؟!!!!
آخه همه همینو میگن بهم برا این پست!!!!!

دوست تنهایی ها سه‌شنبه 15 تیر 1389 ساعت 02:41

گمان نمی کنم این دست ها به هم برسند
دو دل ، شکسته ی در انزوا به هم برسند

ضریح و نذر رها کن ، بعید می دانم
دو دستِ دور به زور دعا به هم برسند

کدام دست رسیده به دست دلخواهش
که دست های پر از زخم ما به هم برسند

شُکوه عشق به زیر سؤال خواهد رفت
وگرنه می شود آسان دوتا به هم برسند

فلک نجیب نشسته است وموذیانه به فکر
که پیش چشم من آن دو ، چرا به هم برسند

نشانـی ده بالا بـه یـادمـان باشـد
مگر دو دور در آن دورها به هم برسند

پرستو سه‌شنبه 15 تیر 1389 ساعت 19:23 http://sekanjabin1.blogfa.com

سلام
یه بار هم ما دلمون رو خوش کردیم به این پیشگوی اختاپوسی!!! اونم که فتوشاپ از آب در اومد!!!!!

از الان تا موقع بازی ،هی باید بشینم برای باخت آلمان دعا کنم!!!!!
نه!!! بهتره که مثبت باشم! برای برد اسپانیا دعا می کنم!!!!!!

نه...الان اخبار اعلام کرد که اون اختاپوسه فتوشاپ را تکذیب کرده!!!
اما آلمانیها افسردگی مزمن پیداکردن چون سر حرفش ایستاده و میگه:آلمان حذف میشه!!!!!

شاپرک سه‌شنبه 15 تیر 1389 ساعت 20:25

سلام و عرض ادب

خیلی شرمنده جناب قاصدک ..ولی با اجازه خدمت پرستوی نازنینم عرض کنم که ...ترو خدا دست به دعا نشو دیگه ..بذار ما بعد از نودو بوقی ....میدونی که المان ببره ...بله دیگه ..خب نمیگم که ملت نگن چه نخورده ..!! فکر کنم شرط بندی ما هم مثل این قضیه اختاپوسه جهانی شده ..

به هر حال اقای پل ما هم همچنان بر قهرمانی آلمان معتقدند ...و مطمئن ..تا ششلی...تا خدا چه بخواهد
شاد باشید

پرستو سه‌شنبه 15 تیر 1389 ساعت 23:44 http://sekanjabin1.blogfa.com

هیپیپ هوراااااااااااااااااااااااااااااا

اسپانیا فینالیسته!!!

شاپرک جونم،بیا خودم برات شیشلیک درست می کنم، ولی دعا کن که اسپانیا ببره!!!!!

اگر زبونم لال، برعکس شد و ...!!! اینا! من حتماً دچار افسردگی مزمن خواهم شد!!!!!!

اینجا تهران است..غزل قاصدک!!!
یعنی اینکه.خب منم گفتم به سبک ماتادورها :هوولییییییییییییییییییی
شاپرک فقط شیشلیک براش مهمه ولاغیر!!.اما پرستوی عزیز؛خب توشاندیز بهش میچسبه نه مجازی.!
بریم نیمه دوم اروگوئه هلند شروع شد!!.فعلا یک یک.من گفتم هلند هم خداحافظ!!.البته اگه اختاپوسه بذاره!

شاپرک چهارشنبه 16 تیر 1389 ساعت 08:30

سلام صبح بخیر

ای وای راست میگید ها !!! اونجا تهران است و وبلاگ جناب قاصدک !! خب پرستو جون چرا حرفی داری نمیایی پیش خودم ..!!

البته بد هم نشد چون جواب قاصدک تنها دلیل این مهاجر غربت زده ست ...هاهاهاها

به امید قهرمانی هر تیمی که لیاقتش رو داره

جواب من دلیل مهاجرت تونه؟؟؟!!!
امشب معلوم میشه که لیاقت شیشلیک در شاندیز را دارید یا باید با ماتادورها کنار بیایید!!!!

قاصدک تنها چهارشنبه 16 تیر 1389 ساعت 12:30 http://www.gasedak-e-tanha.persianblog.ir

سلام
واقعا ازتون ممنونم که بهم سر می زنید من هم سعی م کنم بیشتر مواقع بهتون سر بزنم ولی خیلی کم پیش می آد بتونم نظر بذارم به همین خاطر ازتون معذرت می خوام دوباره بخاطر نظراتون تشکر می کنم

الان اومدم بگم که خب نظر بذارید تا منم راحت بیام که دیدم وبتون حذف شده انگار!!!!..پس اگر اومدید اینوبخونید تا ببینم حذف کردید یا اشکال از پرشینه؟؟!!.ممنون..یاعلی مدد

شاپرک مهاجر چهارشنبه 16 تیر 1389 ساعت 14:11

سلام مجدد..

جواب شما که این میباشد...!
شاپرک فقط شیشلیک براش مهمه ولاغیر!!.اما پرستوی عزیز؛خب توشاندیز بهش میچسبه نه مجازی.!

دلیل این مهاجر یعنی شاپرک مهاجر برای طرفداری از تیم المان میباشد...؟ اوکی؟؟؟

ای کیو تون هنوز مثل قدیماست...!!
شرمنده ...مزاح کردم..!
شاد باشید

اوکی اوکی..خب چرا تعارف کردید؟؟میگفتید هنوزم مثل قدیمها خنگی ولاغیر!!!..ممنونننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن.خوش باشید

فاطمه۱ چهارشنبه 16 تیر 1389 ساعت 17:40 http://ghasedakekhial.blogfa.com

سلام سلام سلام به قاصدک خودمون

لابد حالا میگید این دختره بعد از این همه چه جوری روش شد بیاد اینجا ولی خب آخه میدونید چیه من کنکور نودیم دیگه بایداز الان بخونم واسه کنکور تازه من می خواستم دیگه تعطیل کنم وبمو ولی چون چند تا از بچه ها اصرار کردن بمونم دلم نیومد برم.

خب حالا میریم سر آپ جهانی شما :
من از همون اولش گفتم اسپانیا قهرمان میشه و دیدین که شد یعنی میشه دیگه موافقید‌؟ البته من مثه اون اختاپوسه نیستم که آخرش معلوم شه جنس چینیم

خب هروقت تونستید بیایید و ممنونم.انشاالله کنکور هم موفق میشی
اما.اختاپوسه اصالتش تایید شده فقط چون گفته امشب اسپانیا میبره دارن بهش انگ میزنند!!!.شب و روزتون خوش..یاعلی مدد

پرستو چهارشنبه 16 تیر 1389 ساعت 20:22 http://sekanjabin1.blogfa.com

سلام دوست گرامی [گل]
آپم و منتظر حضور سبز و نظر و کمک ارزشمندتون .[گل]

خب امشب که فوتباله!! تازشم..هنوز برا اون آپ کلی باید نظر جمع کنید ازدوستاتون که!!!!..اما چشم..خدمت میرسم ولی نمیدونم کی!!!
زنده باشید و سلامت..یاعلی مدد

زیتون7 پنج‌شنبه 17 تیر 1389 ساعت 00:02 http://zatun7.persianblog.ir

سلام
شب به خیر
انشاالله موفق باشید

ممنون..شب شما هم بخیر..یاعلی مدد

پرستو پنج‌شنبه 17 تیر 1389 ساعت 00:55 http://sekanjabin1.blogfa.com

هیپیپ هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااا
اسپانیا!!!

هیپیپ هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااا
اسپانیا!!!

هیپیپ هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااا
اسپانیا!!!
هیپیپ هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااا
اسپانیا!!![خنده]

زندگی زیباستتتتتتتتتتتتتتتتتت اگر بگذارندددددددددددددددددددددددد!!!!!!!!

سلیمون پنج‌شنبه 17 تیر 1389 ساعت 02:24

سام علیک مرشد
خیلی مخلصیم و در بس چاکریم خیلی گولی مشتی راسیتش یه جورای دارم خیجالت میکشم و اصن بی خیال خو اومدم یه عرض ادب بکونم برم
به اوس کریم میسپارمت مشتی
زت زیاد

به بههههههههههههههههههههه.داش سلیمون خودممممممممم!
زنده باشی با مرام..
خوشحالمون کردی مشتی..شبت خوش..یاعلی مدد

سلیمون پنج‌شنبه 17 تیر 1389 ساعت 12:18

سام علیک سالار خیلی چاکرم
میدونی که دروغ تو کارم نی و خیلی می خوامت بد خواه مد خواه که نری؟؟؟؟
خو میبینم اینجا یه کسایی یه چیا گوفتن خو شوما داش بوزرگ تر مایی و هر چی شووما بگی ما گوش میدیم و ....
خو غرض عرض ایطلاع ریسانی بود که آپ و رفتم تو کارش ولی مشتی نیای بگی باز این چیه ها
نوکرم ولی خو نوچه نوازی کون و قدم رنج کون بیا پیش ما
زت زیاد

ساغر جمعه 18 تیر 1389 ساعت 09:26

سلام عمو جان.صبح آدینه تون بخیر ونیکی
اززحمتی که میکشین برای آدینه های هر هفته ممنونیم
قدرتون ومیدونیم

زنده باشید..آدینه شما هم بخیر.البته غروبش.چون الان اومدم نت.!!
زحمتی نیست فقط امید که مقبول افتد..شمالطف دارین.ممنون

محمد مهدی جمعه 18 تیر 1389 ساعت 09:59 http://sobhe14.blogfa.com/

سلام
واقعا ورزش فوتبال جایگاه مهم خودشو نزد همه پیدا کرده به حدی که همه و به ویزه سیاستمدارا به نوعی خودشون و دخیل می کنند. البته بعضی ها با افتخار چون مرکل و بعضی هام مایه خفت خودشون و ملتشون می شند. مثل هالویی که راس هرم سیاست خارجه کشور ماست و بهد از مرحله مقدماتی شکست انگلیس و امریکا و فرانسه و ایتالیا را تاوان رای در شورای امنیت علیه ایران می دونه و پیش بینی قهرمانی برزیل به جهت مخالفت با اونا را می کند.
و بعد از حذف برزیل دستاویزی برای طنز و تمسخر شده اما از رو که نمی رن

به به .جناب سامع عزیز
با اجازه تمام دوستان.!.درست همون چیزایی که مورد نظرم بود و بنا بعللی نتونستم یا نشدو یا اگر نگذاشتند!!! بگم را آقای سامع گفتند!!!.ممنون از دقت نظرتون.
زنده و سلامت باشی.یاعلی مدد

سلام مهربون خوبی گلم دیگه به قاصدک سر نمیزنی ... منتظرتم عزیز

نیست خودت سر میزنی و همیشه هم نظر میذاری؟؟؟مهربون
وقت کنم خدمت میرسم.چشمممم..اما متقابل هااااااااا

سکوت جمعه 18 تیر 1389 ساعت 19:04

سلام

من بااینکه علاقه ای به فوتبال ندارم
ولی دوست داشتم از اول اول اسپانیا ببره

این خط خودتونه ؟؟
ای بدک نیست

ولی شعره زیباست
اونم از خودتونه ؟؟

چرا تو نوشتن دستتون میلرزیده

بعثت رسول اکرم برشما وخانواده ی گرامیتون پیشاپیش مبارک

شادباشین وعاشق حق
وخدای همیشه بهارنگهدارتون

راستی حالتون خوبه ؟سلامتین ؟؟

به بههههههههههههههه چه عجب؟! گذر سکوت به کوچه ماهم رسید؟!!
ممنون از حضورت سکوت گرامی.
نخیرم..خط خودم قشنگتر از اینه!!!!!.
شعر از من نیست.اینو یه بار تو مطب یه دکتره نشسته بودم(چندین سال پیش و برای اهل بیت رفتم دکتر نه برا خودمممم)
مجله ای را ورق میزدم که این شعر توجهم را جلب کرد.!
خوشحالم که اکثریت قریب به اتفاق دوستان هم خوششون اومده.
عید مبعث برشما نیز مبارک.
من که خوبم..شما خوبی الحمدلله؟؟!!..تابعد یا علی مدد

شاپرک جمعه 18 تیر 1389 ساعت 19:31

سلام و عرض تشکر بابت حضور همیشگی و صمیمانه ات

قاصدک ! برای من برد و باخت مهم نیست ! چون کلهم ادم متعصبی نیستم !! میدونید که !
شیش مهم بود که پرپر تیپر پر!! سعی میکنم فراموشش کنم و البته جور دیگه زنده اش کنم

من هم عید مبعث رو به شما و تمام دوستان مشترک و منحصریتون تبریک و تهنیت میگم ..


آفتاب
آفتابِ عالم آرا آفتابی می‌کند
با اشعه رنگِ دلها را شهابی می‌کند
این چه دریائیست اعجازی حسابی می‌کند
چشم هر بیننده‌اش را نقره آبی می‌کند
خود دل است این، دلبر است این، رهنما و رهبر است
این رسول حق محمّد، حضرتِ پیغمبر است
کوه نور و صخره‌هایش خم شده در سجده‌اش
آشنا غار حرا با نغمه‌‌ی هر سجده‌اش
بوته‌های این بیابان گوئیا در سجده‌اش
می‌کند هم خاک و باد و آب و آذر سجده‌اش
کیست این جبریل دارد می به جامش می‌دهد
هم خدا، هم مکه، هم هستی، سلامش می‌دهد
نقش پیشانی او تک بیتی از دنیا غزل
رنگ چشمانش زند طعنه به شهد و بر عسل
ابروانش فارغ از هر گونه امثال و مثل
بر لبش طراحیِ حی علی خیر العمل
کینه‌های مانده در دل با اخوت ختم شد
تا که با دست محمّد این نبوّت ختم شد
عید مبعث آمد و دیده چراغانی شده
دیو جهل و نا امیدی سخت زندانی شده
عرش بنشسته به فرش و فصل مهمانی شده
روح ما با ذکر احمد روحِ روحانی شده
لحظه‌ی پرواز آمد بال‌ها را باز کن
شادیِ بعثت بدین پرپر زدن آغاز کن

همیشه ایام به کامتان

بله.من هم میدونم که شما میتوانید و میگیرید اون شیشلیک را
و البته ما به ازای آن را!!!!!
ممنون..بر شما هم مبارک..
اما دوستان منحصری اونوقت یعنی کی هاااااا؟؟!!!!
بر دوستان منحصر شما نیز مبارک باد!!..یاعلی مدد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد