*غزل قاصدک*

به جای نفرین به تاریکی ؛ شمعی بیفروزیم

*غزل قاصدک*

به جای نفرین به تاریکی ؛ شمعی بیفروزیم

بمانم تا عدالت را بیفروزم!

  

جهان بیمار و رنجور است
 

دو روزی را که بر بالین این بیمار باید زیست
 

اگر دردی ز جانش برندارم ناجوانمردی است
 

نمی خواهم بمیرم تا محبت را به انسانها بیاموزم
بمانم تا عدالت را برافرازم ، بیفروزم 

فریدون مشیری

  

  

پی نوشت:جهت اطلاع طرح عکس بالا ازخودمه  

 زنده باشید و سلامت تابعد   یاعلی مدد

نظرات 2 + ارسال نظر
مهدی چهارشنبه 18 اسفند 1389 ساعت 15:12

سلام قاصدک عزیز
طرح قشنگیه . خدا وکیلی میگم آفرین
اما فارغ از اینکه اگه این گروه فتنه گر میدونستند ای همه سطی آشغال اینجاست برای آتش زذنشون اقدام میکردن که مبارزه رو ادامه داده باشند بلکه دل سران فتنه و اسراییل و امریکا هم شاد شده باشه ... بگذریم ...
کاش سطل آشغال شماره ۱ را به شاه ملعون خودمون و اذنابش (سلطنت طلبها ) اختصاص میدادی .با سقوط دیکتاتور های بقیه کشورهای عربی و غیر عربی کلکسیونشون تکمیل میشد
سطل آشغال بعدی انشاءاله پادشاه عربستان که دل همه شاد میشه ..


مهدی اسلامی پناه چهارشنبه 25 اسفند 1389 ساعت 09:02

غزل جان »جان جانان پیشاپیش عید تان را تبریک عرض میکنم .
ولی سانسور کردیاااااااااااااا؟؟!

آقا مهدی عزیز. غزل جان اونوقت کیه؟؟!!!! مطمئنی اشتباهی نیومدی؟
منم تبریک میگم و ارزو میکنم سالی همراه با خوشی و سلامتی در پیش رو داشته باشی
چیو سانسور کردم؟؟!!!!
اگه منظورت کامنت قبلیه باید عرض کنم خدمتت که دیر به دیر سر میزنم به وبلاگم.دیگه مثل قبل حس و حالی برام نمونده.اما قاصدک آدینه ها هرهفته بیاری حق آپ میکنم.اونجا در خدمتیم.البته بدون تعلقات جناحی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد