*غزل قاصدک*

به جای نفرین به تاریکی ؛ شمعی بیفروزیم

*غزل قاصدک*

به جای نفرین به تاریکی ؛ شمعی بیفروزیم

ایران؛ وطنم...خاکش؛ کفنم

سلام دوست عزیز 

انگاری روسها حاکمیت مون را از دریاچه خزر محدود کردن به تقریباً 15 درصد!!

لااقل بجای وبگردی این کار را که میتونیم بکنیم: 

 

اگر دوست داشتی یه سر بزن به اینجا و نذار لااقل ! اعراب 

خــلـیـج همیشه فــــارس را ازمون بگیرند! 

ایــــران ِ مـن " تـنـهـــا تـــو بـمــان  

 

وعده دیدار: http://www.persianorarabiangulf.com/  

 

 

 تو بمان ، ایران ِ من ،

 جان ِ منی ،،،

 

برتر از جانی و   

جانان منی 

 

  

بعد نوشت: 

آخرِگزارش فوتبال فینال بین اسپانیا و هلند،عجب تیکه ای انداخت عادل فردوسی پور! 

داشت میگفت که:مردم اسپانیا گفتند اگر قهرمان شدند ؛ 

فردا تعطیل میکنند همه جا را و جشن میگیرند اما گویا موافقت نشده.. 

نمیدونن که تعطیل کردن خیلی راحت و آسونهشیطانقهقههچشمک 

اشاره به تعطیلی دو روزه ایران بخاطر گرمادروغگواصلاً هم ربطی به بازار تهران ندارهچشمک

 زنده باشید و سلامت تا بعد  یاعلی مدد

نظرات 42 + ارسال نظر
شاپرک دوشنبه 21 تیر 1389 ساعت 00:51

سلام
ممنون
چشم
حتما

رفتم
ولی
یه سر دیگه میزنم شاید

لطف میکنید..ممنون..شب تون خوش

سمانه دوشنبه 21 تیر 1389 ساعت 00:59

سلامممممممممممم...

این سیاسی از اونا نبودددددددددد

هان چی میبینم مگه ۵۰ درصد نبود..

۵۰ درصد مال زمان اصلاحات بود.الان خیلی زور بزنیم ۲۰ درصد شاید سهم داشته باشیم

سمانه دوشنبه 21 تیر 1389 ساعت 01:00

الان میرم به این آدرس که گذاشتید و بر میگردم

ایران من تنها تو بمان.. اگه این زیر خاکیا بذارن

زیر خاکی هم مگه مونده؟؟؟خاکشم به توبره کشیدن دیگه!!!تازشم.
اونوقت میگی سیاست خوشم نمیاد.ببین منو وادار به چه حرفها میکنی؟!!!

سمانه دوشنبه 21 تیر 1389 ساعت 01:08

بازم خداراشکرگویا خلیج همیشه فارسمون ۱/۶۹درصد آرا تا حالا داشته اون عربیه
۳۰/۹ بوده
خب منم رای دادم به خلیج فارس خودمون.. ولی اگه فایده داشته.....

بله خب..اما سی درصد عربها رای دادن زنگ خطره!
اخه اونا خیلی وقته دست بکار شدن.مثلا بازیکنان فوتبال ایران همگی از امارات دارن دیپورت میشن!!...فایده داره.مطمئن باش

سلام
خوب هستید؟
ما یه نرم افزار 80 هزار تومانی برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی داریم که نیازمند یاری شما برای تبلیغات این نرم افزار هستیم.
نرم افزار ما 2 نسخه دارد. یک نسخه رایگان و یک نسخه فروشی و 80 هزار تومانی.
لینک دانلود نرم افزار رایگان ارسال اس ام اس رو از وبلاگ http://asre01.javanblog.com
کپی کنید و نرم افزار را در یک پست مطلب به طور کامل در وبلاگ خودتان معرفی کنید.
سپس آدرس وبلاگ خود را از طریق ایمیل یاهو به tcsms@yahoo.com بفرستید. ما پس از مشاهده درج لینک دانلود رایگان نرم افزار در وبلاگ شما، یک نسخه اصلی از نرم افزار را به همراه کد فعال سازی آن را برای شما می فرستیم.
شما نیز می توانید تا همان نسخه را به قیمت 80 هزار تومان بفروشید.
تلفن راهنمائی بیشتر:
09384405469 - 02122266727
(در صورتی که شماره بالا در دسترس نبود با 09125982004 تماس بگیرید)
http://asre01.javanblog.com

برو این دام جای دگر نه..!!
نه..برو وب آقا شهریار.برات یه پست نوشته حالشو ببر!!!!!!!!!!

سمانه دوشنبه 21 تیر 1389 ساعت 01:18

به به به به .. عمو شما چی کار داریدکارو کاسبی مارو خراب نکنید آخ جون برم بذارم ۸۰ تومن کاسبی شه مگه بد

همین کامنتیه امشب دوبار برا این پستم اومده..کاسبی کدومه؟؟!

سمانه دوشنبه 21 تیر 1389 ساعت 02:43

عموووووووووو دیدم اونجا کامنتا گذاشتید

ایول ایوللللللللللللللللللل
ghasedak - 11/07/2010 11:11
onli Persian Gulf for ever
Persian Gulf
Persian Gulf
Persian Gulf
Persian Gulf
Persian Gulf
onli Persian Gulf

اره خب..اما ممنون و احسنت به این دقت نظر!
تازه.اصلاحیه هم گذاشتم!!
only=onli هاهاهاها
حالا این یعنی چی؟؟؟آخه من هرچی انگلیسی بلد بودم نوشتم!!!!
راستی تو نقشه ایران که گذاشته شیراز عجیب خود نمایی میکنه هااااا!!
راستی..اونوقت این که شما اونجا نوشتی یعنی چی خب؟؟!!!!:
Loch we always prsian existent underestand

سمانه دوشنبه 21 تیر 1389 ساعت 02:54

اوفیششششششششششششش

خب تو انگلیسی دیگه ملا لغتی نیستید..

تازشم کلی از کارو زندگی انداختنمون... توورخدا ما همیشه تو همین گرما و هزرا برارش در حال امتحان دادن بودیم تو اهواز حالا امسال برامون شدن دایه عزیزترا ز مادر

خب خودم رفتم اصلاحش کردم که..تازشم.کلی هم بعضیها غلط املایی عربی داشتن اونجا!!!! مگه من چیزی گفتم؟؟!!
الانم برم باز پیغام اونلی پرشین گلف و اینا بذارم اونجا!!.شبت خوش

سمانه دوشنبه 21 تیر 1389 ساعت 03:11

اصلاح شدش رو هم دیدم عمو



only Persian Gulf

ممنون که دیدید!.من میرم بخوابم.!!
شما هی برو ببین...خب؟؟!!!!.شیرازم دیدی؟؟!!
شبت خوش..یاعلی مدد

سلیمون دوشنبه 21 تیر 1389 ساعت 03:36

سام علیک مرشد
خو در مورد بازی که چیزی نمیتونم بگم ولی خو عادل هم یه جورایی راس گوفته دیگه
و امام روسها هم تا وقتی که این هاله همه کاره این خاک هر کاری ا دسش بر بیاد می کونه شاید اینجوری مردم یه چی حالیشون بشه که نه تنها اب هامون رو داریم از دست میدیم بلکه بازهم ممکنه که دویاره مورد تجاوز به خاکمون هم بشیم ولی فک نمی کونم که اینبار رهبری مثل امام داشته باشیم که مردمش بخوان بخاطرش از جون مایه بزارن
خو خودمم تعجب کردم منو این حرفا
خو بگذریم از هر چه بگذریم سخن دوست خوش ترس جدیدا ما جزو آخرین نفر ها هسیم که خبر دار میشیم
بگذریم که یه زمان اولین نفر بود که آپتون رو می خوندم
سالار بر قرار باشی و پاینده
زت زیاد

داش سلیمون گل..خوش اومدی..همین اول بریم سراغ گلایه ات
باورکن من به هیچکسی نگفتم و نمیگم آپ کردم مگر اینکه مناسبتی باشه.امشبم اصلا نگفتم.چون اپ هم همینطوری کردم..بصورتیکه اون بعد نوشت را در آخر تماشای فوتبال نوشتم.! مشتی.ندیده بودم ازت این حرفها را..نه سیاسی اش را و نه گلایه ایشو!!!!
هیچ جنبنده ای خواب حمله به ایران را هم نمیبینه چه برسه به اشغال کردنش..
هربیشه گمان مبر که خالی ست..شاید که پلنگ خفته باشد..
اما شما هرچی بگی حق داری..خب یه داداش بیشتر ندارم که..
هنوزم دااش خودمی و ولاغیر هااااااااااااااااااااااااااا
زنده باشی با مرام..یاعلی مدد

سمانه دوشنبه 21 تیر 1389 ساعت 03:36

منم رفتم بالا سر شما کامنت گذاشتم

خب دلم میخاد ببینم.. ایششششش...

شیرازم دیدم.. شیراز من تو بماننننننننننننننننن

بله..زیارتتون کردیم اونجا.. بالا را نخوندی؟؟؟!!!.گفتم اینکه رفتی اونجا گفتی یعنی چی اونوقت؟!!
Loch we always prsian existent underestand
حتما رفتی یقه عربها راهم گرفتی که: دلم میخاد! خلیج فارس باشه!

شـــــــهریار دوشنبه 21 تیر 1389 ساعت 08:27 http://shar00.blogfa.com

ها ها ها :

یادم میاد بچه که بودیم عاشورا که میافتاد تو تابستون تعزیه و کاروان که راه میافتاد هر کی یک بادبزن دستش بود و داشت زیر شکم اسبها رو باد میزدند .!!!!!!
هر چی فکر کردیم نفهمیدیم مگه جا قحطی هست که اونجای اسبه رو خنک میکنند./
با تعطیلی این دو روزبرام مسلم شد که برای جلوگیری از شلوغ بازیها و شیطنت امریکا و ایادی میشه به بهانه های مختلف متوسل شد از جمله ......
حالا حاجی جون به نظرم بهتره هر کدوم از ما یک بادبزن بگیریم دستمون و بریم پاستور

شهریار جان..خداوکیلی از اوله کامنتت همش منتظر نتیجه گیریت بودم از اون مثال.!!!!!.شیطنت نکن جان برادر!!!...ممنون.زنده باشی

پرستو دوشنبه 21 تیر 1389 ساعت 08:57 http://sekanjabin1.blogfa.com

سلام قاصدک عزیز
اول از همه قهرمانی اسپانیا رو تبریک می گم.
راستش دیشب آخر گزارش خوابم برد و فقط یه لحظه چشام رو باز کردم و دیدم که اسپانیا یه گل زده!!! نشنیدم که فردوسی پور چی گفت، ولی الان تلویزیئن روشنه و پخش مجدد فوتبال زنده است!!!!!!، ببینم سانسورش می کنن یا نه!!!

در ضمن ممنون، که این قدر به فکر ایران هستین که چو ایران مباد، تن من مباد .
ما هر کاری برای ایرانمون و وینمون و خاک پاکمونف انجام می دیم، اما حیف که یه سری، تموم این زحمات رو بر باد میدن .
خدایا بهمون صبر بده!!!!!

بله خب.تبریک میگم خدمتتون..اما ون جمله را فکرنکنم دیگه بذارن.اگه اشتباه نکنم کمی قبل از تحویل جام بود.یادم رفته دقیقش را!!
انشاالله که وطن نیز از گزند اجانب دور باد..زنده باشی و برقرار..یاعلی مدد

آسمون دوشنبه 21 تیر 1389 ساعت 09:40

سلام
من نمی دونم این نظر سنجی دیگه چه صیغه ای هست
یعنی چی ؟؟؟
دقیقا مثل این می مونه که نظر بدیم این قلب که تو سینه شماست مال کیه؟؟
خلیج فارس خلیج فارسه دیگه!!!
حالا یکی از راه پیدا شد یه مزخرفی گفت ماها چرا باید دامن بزنیم!!
یادمه چند سال پیش گفته بودن مولوی ترکه!!!!!
چند سال دیگه اسرائیل می یاد دست می زاره رو شیراز که اینجا ملک سلیمانه!!!
یکی گفته ابن سینا افغانی بوده!!!!!
فقط مونده این وهابی ها یهو علاقه پیدا کنند به نوه نتیجه نبی اکرم و مثلا دست بزارن رو امام رضا و اموالش !!!

حالا حتما اون روز نظر سنجی می شه که ... استغفرالله!
خدا ایران ما رو حفظ کنه از شر همه شراراتها
خدا ایران ما رو حفظ کنه که به خاطر خاک پاکش این همه خون ریخته شده !

خب درست فرمودید اما.وقتی دارن چپاول میکنن نباید واکنش نشون بدیم؟؟!!.درضمن.من نوشتم بهتر از وبگردیه.!.خب یه نظر بدید مگه راه دوری میره؟!!.تازشم.ایران همیشه پابرجاست.خودشونم میدونن!

هستی دوشنبه 21 تیر 1389 ساعت 10:18 http://rooshanayee.blogsky.com

سلام.....

چشم به این آدرس هم سر می زنم حتمااااااااااااااا

ایران من تو بمان خیلی زیبا است این طرح درون کادر بی نظیر است

باید بیایند اینجا یک دوره ببینن تا بدونن چقدر راحت می تونن سره ملت را شیره بمالن و الکی تعطیل کنن

کدوم تابستونی با گرما اینا دلشون به حال مردمشون سوخته بود که تعطیل کردن که حالا مثلا ما باور کنیم که اینا به خاطر مردمشون تعطیل کردند همون اولشم می دونستم بهانه است و دیشبم کل جریان را فهمیدم

خلیج همیشگی فارس همیشه مال ما می مونه

التماس دعا

لطف فرمودید..ممنون از حضورتون.
تطیلی و اینا هم که دیگه اظهرمن الشمسه!!
سلامت و برقرار باشید..یاعلی مدد

اسمون دوشنبه 21 تیر 1389 ساعت 10:41 http://ali20h.blogfa.com

سلام بهم سر بزن اپ کردم اگر خوشت اومد نظر بده اگر بدت اوم داد نزن فقط بگو چرا؟ باشه ؟

ببخشید..شما؟؟؟!!!.خب خدمت میرسم اما باور کن من آپ ها را از تو جوی آب پیدا نمیکنم هاااااا..لااقل یه خوب بود و اینا میگفتی بعد دعوتم میکردی.!!!.الساعه خدمت میرسم!

ساغر دوشنبه 21 تیر 1389 ساعت 10:58

سلام عموجون.خوبین؟؟
خب جام جهانی هم بپایان رسید ودیگه شبها بهونه ای برای بحث وجود نداره.هرچند این جور بازیها حاشیه زیاد دارن.
منم به این آدرس که نوشتین سرزدم.بیشتر رای ها به نفع خلیج همیشگی فارس بود.۶۹.۱ در برابر ۳۰.۹
خب چی باید بگم که بعد از اینهمه که خلیج فاااارس بودن خلیج فارس ثابت شده ست واینهمه از قدمت نامش میگذره تازه به این فکر افتادند تا برای نام وعنوانش قرعه کشی کننوالله چی بگم!!!!!
همیشه به ایرانی بودنم واصالتم افتخار کردم ولی حالا برای نامی تصمیم میگیرن که از ابتدای تحصیل بنام خودمون شناختمش!!!همیشه با نامش به کشورم بالیدم وبا دیدنش اشک شوق تو چشمام نشسته.
ایران همیشه هست.ایرانی همیشه هست وهمیشه ایرانی میمونه.خلیج فارس همیشه هست وفارسی میمونه حتی اگه بزور بهش عنوان دیگه ای بدن!!!!

ممنون عموجان بازهم از پست بی نظیرتون وموضوعی که انتخاب کردین.
خوشحال شدم از زیارتتون
بخدا میسپارمتون
یاحق

خب مزه ش به همین بحثها و کل کل کردنهاست دیگه.!
برای خلیج فارس و این نظر سنجی هم توضیح دادم.بنظرم حضور حداکثری دوستان باعث میشه تا دیگه همچین خوابهایی نبینند برا مملکتمون.!
زنده باشی و ممنون از حضور همراه با دقت نظرت.تابعد.یاعلی مدد

پرستو دوشنبه 21 تیر 1389 ساعت 12:49

سلام دوباره
فقط اومدم بگم که :
جمله رو شنیدم!!!!!!!
دوباره پخش شد!

ولی یه سوال :
نفهمیدن عادل خان چی گفت ؟ یا فهمیدن و به روی مبارک نیاوردن و یا این که گذاشتن به وقتش حالش رو بگیرن ؟؟؟

راستی دیشب صدا و سیما یه سوتی دیگه هم داد!
اول بازی ....!!!!! یه چیزایی سانسور نشد!!!!!

احتمالا نفهمیدن!!..
نمیدونم والله..اما خب .مراسم افتتاحیه بوده و حتما حرکات موزون داشته همراه با صور قبیحه!!!!!

ما فی ها دوشنبه 21 تیر 1389 ساعت 13:04

سلام
اپ نمودم
در ضمن در نظر سنجی هم شرکت نمودم!!
با اسم خودم اومدم که دوباره .....

چشم..خدمت میرسم..البته اولین فرصت..
اگرم با اسم خودتون نمیاومدید متوجه میشدم .البته آخرش!!!!!

شیدا دوشنبه 21 تیر 1389 ساعت 14:10 http://oujobevahshi.blogfa.com/

سلام.
برای اولین باره که به وبلاگتون میام و از گویش باقی متوجه شدم که شما مرد هستین
خوب از نگارشتون معلومه که مردی میهن پرست هستین و قلم محکم و روانی دارید گرچه مطلب نوشته شده شما در مورد حمله ها و زور گویی های کشور های همسایه است ولی این واقع ادم رو به روز های ترس و اضطراب میبره و اما مرگ کشور های دیگه هم میتوانند مثل ما ایرانی ها از هر فرصتی استفاده کنند تا کشور را از زندگی لغو کنند از تمام عزیزان ایرانی عذر خواهی می کنم که این جمله را به کار می برم فرصت طلب ها از این فرصت استفاده می کنن که خود را بالا بکشند و آنان که محتاج تر هستن محتاج تر بمانن
در کل مطلب جالب و قابل تعمقی بود
موفق باشید

چه عجب یه نفر برا بار اول اومد و نگفت من آپ کردم به منم سر بزن؟!!
خب احتمالا شما هم خانومی..!
ممنون از حسن نظر و دقتتون..
خدمت رسیدم اما.هنوز انگار اپ نکردید که نگفتید سربزنم؟!!
به هرحال.ممنون از حضورتون..لطف کنید اپ کردید خبر بدید تا مدیون نباشم!!.زنده باشی..یاعلی مدد

سلیمون دوشنبه 21 تیر 1389 ساعت 14:52

سام علیک مرشد
اومدم یه حالی بپرسم و ببینم چی جوابمو دادی خو مشتی گاهی اوقات لازمه که آدم حرف بزنه گرچه اصن ا شکایت خوشم نمیاد ولی خو دیشب اصن رو فرم نبود شاید اگر بودم بسند می کردم به گوفته این عادل فردس پور البت به زبون اذری
خو مشتی احتیاج نبود که خبر بدی ولی خو داش خودمی دیگه چیکار کونم
ایام به کام به اوس کریم میسپارمت
زت زیاد

زنده باشی داش سلیمون..منم که گفتم هرچی بگی حق داری
ممنون از حضورمجددت.خوشحالمون کردی..تابعد..یاعلی مدد

سمانه دوشنبه 21 تیر 1389 ساعت 16:39

سلام مجدد به عمو قاصدک عزیز...
اتفاقا رفتم یقه گیری عمو

نوشتم که خلیج ما همیشه فارس (موجودیتش همیشه فارس) فهمیدید این فهمیدید جزو همین کامنت بودا
تازشم خب منم انگیلسیم دست و پا شکستست عمو حالا خجالتمون نده
ولی این دلم میخاد رو حتما باید برم بنویسیم

آهان.اون کلمه آخری فهمیدید بود؟؟!!!
نه..خوشمان آمد از خارجکی حرف زدنت..
دلت میخاد! را انگلیسی هرجور بگی میفهمن.مگراینکه زبون نفهم باشن!

pari saa دوشنبه 21 تیر 1389 ساعت 23:18 http://ghasedake-eshgh.blogfa.com

و این فاصله هاست که عشق را در قلب آدمی زنده نگه میدارد....

سلام عزیزم...

آپ آخرمه...

خواستی بیا...

این آخری با اومدنت خوشالم میکنی...


ممنونم که تو این مدت باهام بودی عزیزکم....


واسه خودمو عشقم دعا کن...




خدا همیشه پشت و پناهت[گل]

والله نمیدونم چی بگم.چون تو کامنت قبلی بهتون گفتم که فقط خبرآپ ندید.انگار اصلا اومدن و نیومدنم به چشم نمیاد از بس ماشالله کامنت زیاد دارید.پس برا آپ خداحافظی تون از همینجا خداحافظی میکنم.!.چون فرقی نداره که..اونجا هم نمیخونید حرفهامو.اینجا نیز هم!!
زنده باشید و سلامت..یاعلی مدد

شـــــــهریار دوشنبه 21 تیر 1389 ساعت 23:46 http://shar00.blogfa.com

سلام مجدد حاجی خودم :
خیلی زورم میگیره که نمیتونم از ایکونهای موجود بلاگ اسکای استفاده کنم ولی تعجب من از شماست حاجی که چطور مطلب منو نگرفتی از بابت اون کامنت اول به هر حال...
منم تا حدودی کامنت اون شیدا خانم رو تائید میکنم ولی باید گفت بعد از 40/50 سال امریکا هنوز دست از تبلیغات منفی برضد
کوبا دست بر نداشته و اینقدر به این مسائل با شایعه و مدارک جعلی به روز شده وارد صحنه میشه که حتی به خود مردم ایران بقبولانه که خلیج فارس مشروعیت ایرانی نداره
وحداقل کاری که ما میتونیم انجام بدیم این هست که در این موارد پشتیبانی لازم رو انجام بدیم ./
چرا که دولت مردمی ما براشون موجودیت کشورهای زیر خاکی افریقائی و جزائر کشف نشده مهم تره تا موجودیت
ایران عزیز./
کاش ما هم در صحنه سیاست خارجی اینقدر توانائی لازم رو داشتیم و حرفمان در مجامع خریدار داشت./
فعلا که بازار دستمال به دستان و بادبزن به دستان گرم تر از اونی هست که به مسائل خارجی پرداخته بشه
واون قضیه رو که تو کامنت اول عرض کرده بودم ریشه اش در همین ......
یا حق( گل)

آقا شهریار عزیز.ایکون میخوای چکار؟؟ آیکون مال اوناست که تو انتقال نظرشون مثل من الکن میشن!!(وای خدااااا..الان به همه بر میخوره.!!.منظور خودم بودم هاااا)
باورکن من همون اول فهمیدم چی گفتی.فقط از مثالت خوشم اومده بود.منتظر نتیجه گیری بودم!!.
بله.کاملا با نظرتون موافقم.و اتفاقا حضور در اون نظر سنجی را برای امثال دوست عزیز(آسمون) به همین دلایلی که فرمودید واجب دونستم.
شیدا خانوم هم درست فرمودند.اما خب بار اوله تشریف اوردن.من تعمدی زیاد جواب ندادم ببینم بازم میان یا نه!!!!(شیطنت)
انشاالله که جهان خالی از بادبزن به دست و کاسه لیسان گردد.!
یا علی مدد

ستاره سه‌شنبه 22 تیر 1389 ساعت 01:48

سلام و شبت بخیر قاصدک سبکبال

بهر حال عدم مشروعیت دولت برای کشور ما هزینه های زیادی به بار آورده است.
فردا به این آدرس خواهم رفت.
اتفاقا من هم همانموقع متوجه این تیکه ی فردوسی پور شدم.
خوشحالم که بعد از مدت ها آپ غیر سیاسی کردید !!!!!!!

سبز باشید و سلامت

شـــــــهریار سه‌شنبه 22 تیر 1389 ساعت 04:07 http://shar00.blogfa.com

باز هم سلام و عذر خواهی بابت مزاحمت مکرر:

حاجی گلم جواب سئوال شما رو در حد مقدور در مورد راه چاره و رهائی از اسپایم های تبلیغاتی رو در کامنت جداگانه
در وبلاگ خودم دادم امیدوارم که کارساز باشه ./

یا حق دوست عزیز خودم

ممنون اقا شهریار عزیز..اومدم و خوندم..کامل و درست توضیحی که خواستم را دادی..ممنون..زنده باشی..یاعلی مدد

سلیمون سه‌شنبه 22 تیر 1389 ساعت 08:07

سام علیک مرشد و سالار خودم
مشتی میدونی که فقط خودت داشمی و خیلی هم چاکرتیم
خو سالار اومدم یه عرض ارادت کونم برم و بگم کما کان هسیم در خدمتت
خو مشتی این پستت همش دلم می خواد مونفجر بشم و جامه بدرانم
خو براقرا باشی مشتی
به اوس کریم میسپارمت
زت زیاد

صبح بخیر داش سلیمون گل
زنده باشی...خودتم میدونی که آره...!!!
منکه تو این پست کوتاه نوشتم!!.خب تازه دارم میفهمم که زیادحرف میزنم..چون همه برا پستهای کوتاهم کلی نظر میذارند!!!
البته شما لطفت زیاده و مستثنایی هااااا
اما داش سلیمون.بابا بی خیال حالا..جامه ندران مشتی!!
خوش باشی با مرام..یاعلی مدد

شاپرک مهاجر سه‌شنبه 22 تیر 1389 ساعت 10:17

سلام و عرض ارادت

اول خدمت اقا سلیمون عرض شود داشتیم لوطی؟؟؟

باشه حالا که فقط داش قاصدکی ولا غیر...و اینجا اعتراف کردی و دوز ذوق زدگی قاصدک رو به بالای 1000 بردی من هم اعلام میکنم بیشتر بذوق جناب قاصدک ما به همون اق سلیمون خودمون بسنده میکنیم البت اگر این رو هم اق سلیمون سندش رو قبلا به نام کسی دیگه نزده باشه ...هاهاهاهاه

شاد و سلامت و سربلند باشید

چی شده مگه؟؟؟چیکار به داش سلیمون خودم! دارید؟؟
آزادی بیان تا حالا به گوشتون خورده؟؟!!!.خب داااش خودم اومده سرصبحی ذوق فشانی کنه.نزن تو ذوق بچه مردم خب!!!
نخیرم..من به جاش قول میدم سند آق سلیمونی بنام کسی نخورده.پس بشتابید تا نرفتن محضر!!!.ما که منگوله دار بنام زدیم.هاهاها
زنده باشید.اما اون گلگی صبحگاهی چیه و این شادوسلامت باشید چی؟؟!!..پس شما نیزهم شادباشید.یاعلی مدد

هریا سه‌شنبه 22 تیر 1389 ساعت 15:30 http://setareyeasemani.blogfa.com

سلام. حالتون خوبه؟
جناب قاصدک خان (!) یه چیزی بگم.
یکی دو ماه پیش منم ادرس همین سایتو دیدم. پرشین گلف.
گذاشتم توی یه انجمنی که توش عضوم تا بقیه هم برن رای بدن.
اما ادمین اون سایت اعتبار این سایت رو که بررسی کردن گفتن این سایت هیچ اعتباری نداره.
بازم ممنون از حسن نیتتون

ممنون از حسن دقتتون..زیاد همه نیست معتبر بودنش..مهم اینه که بهم ثابت شد دوستان.همگی و بهتر بگم.ایرانیها نسبت به آب و خاکشون حساسند و متعصب و این دیگه شوخی بردار نیست!
زنده باشید..یاعلی مدد

شاپرک مهاجر سه‌شنبه 22 تیر 1389 ساعت 21:04

سلام


الهی! رجب گذشت و ما از خود نگذشتیم. الهی تو از ما بگذر.
ماه شعبان بر همگان مبارک باد.


حلول ماه شعبان و فرخنده ایام اعیاد شعبانیه بر عاشقان خجسته و میمون باد

ماه شعبان ، ماه خوبی‌ها رسید
ماه فضل و رحمت و رضوان رسید
بانگ آمد بر تمام خاکیان
چون حسین آمد به دنیا نور اعلا هم رسید
بعد از آن آمد به دنیا ابوالفضل با وفا
در پی آن دو خوبان ، هم امام سجاد رسید
در نهایت می‏رسد در ماه شعبان
دو گل دیگر ز باغ رسول دو سرا
هم علی اکبر این پرچمدار زیبای جوان
هم گل نرگس زهرا، مهربان یار با وفا
ماه شعبان ماه خوبی و صفاست
در همه روزش ز مهر دنیای ما هم پر بهاست

هستی چهارشنبه 23 تیر 1389 ساعت 11:57 http://rooshanayee.blogsky.com

ایام نشاط و شور امت آمد

هنگام سرور واخذ حاجت آمد

روز سه و چهار ماه شعبان

ازجانب حق سه پیک رحمت آمد

میلاد حسین است و ابوالفضل و علی

یعنی که سه منشأ سعادت آمد

آن ماه که ماه حاجتش میخوانند

ما بین دو خورشید امامت آمد


سلام
عیدتان مبارک

شیدا چهارشنبه 23 تیر 1389 ساعت 15:54

سلام دوست عزیز
امیدوارم که حالتون خوب باشه
من آپ کردم منتظر حضور گرماتان هستم

چشمممممممم..خدمت میرسم..الان تازه تلفنم وصل شده!!
آخه.معمولا همه میدونن که ماهی یه بار تلفنم قطع میشه دوبار هم سیستمم قاط میزنه یه سی چهل بارم سینوزیت بهم سر میزنه!!!

سمانه چهارشنبه 23 تیر 1389 ساعت 16:46

سلاممممممممممممم به عمو قاصدک عزیز...

ااااا مگه نتتون قطع شده بود عمو..

خب خداراشکر که الانم وصل شدید اون وقت ما بدون عمو قاصدک چی کار میکردیم



سمانه چهارشنبه 23 تیر 1389 ساعت 16:48 http://tabassom.blogsky.com/

و دیگه اینکه

میلاد، ابالفضل العباس (ع) اسوه عاشقی و دلدادگی بر همه محبان و جانبازان مخصوصا شما و خانواده عزیزتون مبارک باد

عشق هرگز نمی میرد چهارشنبه 23 تیر 1389 ساعت 18:12 http://love-never-dies.blogfa.com/

درود و صد بدرود بر قاصدک عزیز


بابای منم تیکه ی فردوسی پور را مثل شما واسمون تفسیر کرد



موفق باشید


خوبه لااقل این برداشت من تنها نبوده.چون دیدم دیروزم روزنامه ورزشی گل به همین نکته اشاره کرده بود!
ممنون از حضورتون.شرمنده.بعدا اگر آپ کردم خدمت میرسم.
آخه آخر هفته شده که هیچ.!.مناسبت هم در راهه.!.خوش باشید

سکوت چهارشنبه 23 تیر 1389 ساعت 18:49

سلام علیکم ورحمه الله

حال جناب عالی مساعد هست انشالله؟

بسلامتی ومیمنت که این فوتبال هم به خیر وخوشی تموم شد واختاپوس موفق وسربلند بیرون اومد

اونجاراکه گفتین چند وقت قبل رفتم الانم رفتم برای محکم کاری

اقا دوروز دیگه مثلا میان یزدو میبرن میگن اااا اینجا چیکار میکنه شهر تاریخی وقدیمی وخشت وگلی

این اصلا از اول مال اون طرف بوده
یهویی چیشده اومده اینجا
وما میشیم خارجکی

ماکه تعطیل نبودیم هیچ جناب
انگاری تو قطبم زندگی میکردیم
چون از صبح کله سحر کلاس داشتم تا 9 شبتازه اینا هیچ
هی این توهم گرمازدگی افتاده بود توم هی اب فرو کردم حلقم

بااجازه
راستی پیغامتونو رسوندیم جوابی دریافت کردیم خبرتون میدیم

ببخشین 9 تا گل بود دیگه؟؟
شادباشین وعاشق حق
وخدای همیشه بهارنگهدارتون

بله خب.کار از محکم کاری عیب نمیکنه.!. اما فعلا ادعاشون تاااااااااا خوزستان و شیراز و تخت سلیمان اومده.کو تا یزد هم بشه مال اونا؟!!!!
تعطیلی این دوروزه خیلی بی مزه بود! چون تموم شهر باز بود فقط کارمندان حالشو بردند!.ممنون از ارسال پیغام.
اما مطمئنم ده تا گل بود.پورسانت شما را جداگانه دادم که!!!!
زنده باشی و سلامت..تابعد..یاعلی مدد

سلیمون چهارشنبه 23 تیر 1389 ساعت 23:32

سام علیک مرشد خودم چطوری داش گولم
خو چاکر خوات اومده این روز عزیز رو بت تبریک بگه البت جان نثار رو مورد بخشش قرار بدی و سهل انگاریم رو در ضمن پس هم برات نذاشتم که ا خیجالت در بیام سالار منو ببخششششششش خواهش می کونم
بیا بیا جان من بیا با این چوماقه بزن تو سرم آدم بشم
ولی خو مرششد جدا این روز بزرگ رو بت تبریک میگم نمیدونم دیگه چه جوری تبریک بگم
خو پس برم که باقی هم بیان واسه تبریک
به اوس کریم میسپارمت سالار
زت زیاد

به داش سلیمون خودم؟؟! خوش اومدی با مرام
شبت خوش..باز که با گرز و چماق اومدی؟!!
خب مشتی لااقل شما یکی این مدت یه عالمه پست هدیه دادی بهم..شرمنده نکن مشتی.
امید که این روزهای مبارک بر شما هم خجسته و همراه با خوشی باشه.
ممنون از حضورت داش سلیمون گل..بعدا خدمت میرسم..یاعلی مدد

شیدا چهارشنبه 23 تیر 1389 ساعت 23:36

سلام دوست عزیز و گرامی
امده بودم برای تشکر بابت تشریف فرمائیتون که از کامنت دوست و تبریک هاشون متوجه چیزی شدم
من هم به نوبه خودم این میلاد فرخنده رو به شما و خانواده محترمتان تبریک میگم
موفق باشید

ممنون اما زیاد به کامنتهای دوستام توجه نکنید!! آخه اینا عادتشون شده هر چندوقت یه بار به هرمناسبتی منو شرمنده کنن!
برشما و اهل بیت هم مبارک باشه انشاالله.
شب و روزتون خوش.یاعلی مدد

ساغر پنج‌شنبه 24 تیر 1389 ساعت 00:46

سلام عموی عزیزم
شبتون بخیر
سمانه جون که گل کاشته بود.
منم بهتون تبریک میگم هرچند مثل تبریکات سمانه جون پرو پیمون نیست.
ولی اومدم تا بدونین واقعا عزیز ومحترم هستین
شب خوش
یاحق

شب شما هم خوش..ممنون..بله.متوجه شرمنده کردنم توسط سمانه خانوم هم شدم.!.ممنون از محبتهاتون..جز این مگه میتونم دیگه چیزی بگم؟!.زنده باشید.همگی...
وقت نشده هنوز آپ کنم.بعدا خدمت همگی خواهم رسید.یاعلی مدد

فاطمه۱ پنج‌شنبه 24 تیر 1389 ساعت 13:03 http://ghasedakekhial.blogfa.com

سلام

این چندمین باره که من به خلیج فارس رای میدم.

آپ قبلیتون چقدر خوشگله حیف که من نیومدم همون موقع

موفق باشید

هستی پنج‌شنبه 24 تیر 1389 ساعت 13:04 http://rooshanayee.blogsky.com

سلام
مثل همیشه در برابر شما هیچی ندارم بگم جز یک کلمه
روزتون:
مبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارکمبارک

گروه فلش ساز شنبه 26 تیر 1389 ساعت 11:59 http://www.flashsaz.com

سلام
ممنون از لطف شما دوست 'گرامی
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد